Dīvainie padomju auto cienītāji, jeb Moskvič 412 par 900 EUR

imzz Reģ.: 27.02.2015

Nu, kam tādu vajag ? Jā, labā stāvoklī un pat ar TA. Apskatījos SS un patiešām jutos pārsteigts - tur ir 412 -ais pat par 2000 EUR. Esmu kādreiz pāris reizes pat nobraucis īsu gabalu ar šo auto, un kattreiz brīnījies, ka iekāpjot neesmu ar kreiso ceļgalu nolauzis pagrieziena rādītāja sviru. Protams, padomju auto ergonomika nebija domāta 190 cm gariem braucējiem, vidēja auguma cilvēks varbūt justos ciešami šajā auto, tomēr arī padomju laikā Moskviči nekotējās, kaut vai pārnesumu pārslēgšanas mehānisma dēļ. Tātad Mosvič 412 nav īsti "lietošanas vērtība" , bet "kolekcionāra vērtība" arī ne, masveidā izgatavots auto kā nekā. Bet cilvēki tomēr cer to pārdot par , manuprāt, nesliktu cenu.

 
kt315b Reģ.: 04.12.2012
3 0 Atbildēt

Viens kolekcionē BMW M1, jo tas ir retums, cits M412, jo ar tādu savulaik ir braucis viņa tēvs vai vectēvs. Racionāla pamatojuma tādai kolekcionēšanai īsti nav.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ir bijis īpašumā 412-tais. Manuprāt, dizainiski smukākais no tā laika krievu autiņiem. Daudz hroma, astītes kā amerikāniem. Man patika labāk kā žiguļi. Uzticamāks arī bija. Vienīgi bieži bija jātīra karburators, plīsa starteri un aizmugurējais reduktors, protams, rūsa. Bet viss bija uz ceļa sataisāms. Izņemamais radio ar bateriju bloku vien bija vērtība. Ergonomika tiem laikiem ciešama. Ja tagad par tiem 2000 EUR varētu dabūt ideālu, paņemtu brīvdienām.

seller Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Gribēju mazliet papildināt, man liekas, ka par interesantāko mosi var arī kandidēt 408, eksporta variants Elite, kas ir mazākā sērijā bijis, un izskatās jau pēc īsta 60to gadu retro braucamā. Vēl jāatzīmē, ka šiem moskvičiem bija dzinējs, kas vai nu bija nokopēts, vai projektēts pamatā pēc BMW 40 gadu dzinēja

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Manam tētim 412.mosītis bija pirmais auto. Tieši ar šādu auto es iemācījos vadīt auto. Atceros, ka reizi 2-3 gados bija jāpārkrāso, lai smuki izskatītos un eredzētu rūsu. Vēl, cik atceros, 412. bija slimība, ka bija problēma ielikt atpakaļgaitas ātrumā. Kulises īpatnība.

Piekrītu, ka no visiem moskvičiem šis bija pats skaistākais.

Darba kolēģis "kolekcionē" padomju auto. Viņam ir gan VAZ 2101, gan GAZ 21, GAZ 24, GAZ 3202, RAF, gan arī IŽ 412. Visi braucamā kārtībā. Uz darbu vasarā ik pa laikam ar kādu no šiem ierodas.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 9 Atbildēt

Ļauj minēt. Kolēģis kolekcionē arī ļeņina krūšutēlus un georga lentītes, ar kurām piedalās 9.maija parādē

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Garām. Katram savi hobiji. Kāpēc gan lai 30 gadus jauns latvietis krātu kolorādo simboliku un svinētu uzvaras dienu?

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Tad cita lieta.

Pats arī esi izbraucis?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

nesmu gan. Nav arī tādas vēlmes. Ar VAZ 21011 nobraukāju diezgan daudz, jo tas bija mans pirmais auto. Ar IŽ-412 braukāju bez tiesībām, jo vēl nebija 18!

msh Reģ.: 16.04.2007
5 1 Atbildēt

Sāksim ar to ka ss.lv ir tikai piedāvājuma, nevis pieprasījuma, līkne. Prasīt var jebko - jautājums vai kādam par to cenu vajag.

Bet nu principā es varu tofika autoram piekrist - nu nav tur tajās krievu mašīnās nekā interesanta, nav tur odziņas... Ja gribas lai būtu, tad pašam kaut kas jābūvē - nu, piemēram, volga varētu būt baudāma, ja tajā iemestu gazika bīdeli...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Vai tad pa auto vēstures faktiem rokoties tev nav gadijies uziet volgas versijas ar gazika un pat rotora motoriem? Protams, dižā sērijā tādas negāja, bet bija arī šis tas interesants.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Sevišķi neorientējos padomijas autobūves vēsturē - pa būšanu bija, protams, tikai tas mazais sīkumiņš - a cik to mašīnu saražoja? Pareizi, tās nebija parastiem mirstīgajiem domātas mašīnas, līdz ar to tās ir sen izmirušas un par tām ir palikušas vienīgi atmiņas. Piemēram tam pašam žiķelim vienīgais motors bija vankelis, un visi pārējie bija nemotori - man patika ikdienasviesa teksts "nekad neaizmirsīšu braucienu žigulī ar vankeli pa jūrmaleni uz 200" - bet tie bija eksperimentāli motori ar mazu resursu, un visi sen jau ir tikuši pamesti zem preses - paši motori jau tolaik, mašīnas vēlāk. Un kas beigās paliek pāri? Tas ka ja tu gribi nopirkt krutāko žiķeli kāds tolaik bija, tu nopirksi sesto ar 1.6 nemotoru, četru vai piecu robu kārbu, neventilējamiem diskiem priekšā un trumuļiem aizmugurē. Ir tajā mizā kāda odziņa?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tu brauc ar auto vai ventilējamiem bremžu diskiem?

Tēvam laukos mētājas 412tais-tagad izbraucot katrs brauciens kā piedzīvojums-moskičam raksturīgais gaudojiens gāzi dodot un garais un tizlais ātrumpārslēgs.

Kādreiz varbūt saņemšos sapucēt šamo kautvai nostaļģijas dēļ jo tāpat ka Nomiks ar tādu iemācījos braukt, piedzīvoju pirmo vadāmo sānslīdi un grāvi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Es braucu mašīnu, no kuras es pieprasu adekvātu darbību. Man patīk ka ir pieņemams paātrinājums un adekvāta apstāšanās - tikmēr tas mosis pirmo nespēj dot nekādīgi, un vienīgās asās izjūtas tur būs, kādai normālai mašīna priekšā nometot pa nažiem, no visa spēka spiežot bremžu pedāli grīdā un cerot ka tas nebeigsies priekšējajam pakaļā...

Nostaļģija - nu labi, šito faktoru var pieņemt. Man personīgi nostaļģija ir pret vienu konkrētu mašīnu - muteres golfmašīnu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 2 Atbildēt

Itkā audi 80 (pat Q versijā) būtu baudāms un ar odziņu.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Vai tad kāds raksta, ka audi 80 baudāms?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jā - ar 2.0 motoru uz priekšu viņš kustas pieņemami, un nesalīdzināmi labāk par mosi vai žiķeli, apstājas labi, uz ceļa arī turas labi [četru riteņu neatkarīgā piekare], un, protams, pilnai laimei vēl ir pilnpiedziņa. Protams, ar A90q ir interesantāk, par cik pieci katli.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
2 0 Atbildēt

Moskvichi nekad nav patikushi, un negaaja ar tie ne vella, ja neuztjuuneeja motoru ar zhigulja karburatoru un veel kaut ko tur. Zhiguli(21063 laikam saucaas - 6. zhigulis ar 1.3l motoru) lietoju 10 gadus, pirkts jauns. Tiem laikiem - nekaada vaina. Pa taadiem mezha celjiem kaa ar to zhiguli veelaak ne ar vienu autinju neesmu braucis, ja neskaita dzhipveidiigos. Aatrums uz shosejas kaa ar tagadeejo F-modelja bembi - godiigi ap110, liidz 120. Benziina pateerinjsh gan nedaudz lielaaks, toties leets 94. gadaa apmainiiju savu 10 gadiigo zhiguli pret 10-gadiigo bembi, kas maksaaja 3x daargaak un par zhigulja braukshanas priekiem aizmirsu momentaa! Kolekcioneet? Kaapeec gan nee. Savaakt un atjaunot visus modeljus - tur sanaaktu ietilpiigs valjasprieks. Naudas pelniishanas zinjaa - bezjeedziigs vismaz tuvaakos 20 gadus.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, Žiguļi, kā visiem zināms ,bija špikoti no fiatiem. Nesen skatījos vecu itāļu filmu, bet tur uz ielas superlukss, kas "superlukss". Ar visiem hromiem, resti un dubultajiem lukturiem. Fiats, protams. Tātad, krievi bija nošpikojuši ne tikai 1. žiguli , bet pārējos arī.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 0 Atbildēt

Nevis nošpikots, bet nopirkta licence. Pirmos žiguļos arī bija fiata detaļas. Tie bija daudz kvalitatīvāki par tīrajiem aziātu ražojumiem. Kaut kādā gadā fiats bija eiropas gada auto.

Pārējie jau bija špikoti. Moskvičs ( vecais) bija špikots no opeļa, volga no mercedes, vecā volga ( apaļā) no cadillac, utt.

Vai tad krievi ir izdomājuši kaut ko paši?

Neko. Pat viņu slavināto šņabi neizgudroja. Mendeļejevs izdomāja, ka spirtu vajag sajaukt ar ūdeni lai sanāktu 40%. Spirts un citi alkoholi jau eksistēja pirms viņa piedzimšanas. Pat vodka bija tikai dažādi ražotāji izmantoja dažādus " grādus". Viens 30, cits 50.... Mendeļējevs izdomāja, ka ir nepieciešams standarts, un apstājās pie 40 grādiem.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Krievi vai Krievijā dzīvojošie? Tādu "krievu" tautas jau praktiski nav, Tur ir baigais tautu mikslis - visi tie kurus Orda un tās pēcteči iekarojuši. Pat slāvu tur tikpat kā nemaz.

Nez vai Mendeļejevs iedomājās, ka peļņas nolūkos pusgadsimtu vēlāk graudu spirta vietā pāries uz koka rektifikātu, kurš ir ķīmiski tīrāks un iekšā iet vieglāk, taču sekas ir krietni graujošākas (daudz vieglāk nodzerties).

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Man ir sētā kapeika, interesenti?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 1 Atbildēt

Msh neejošais audi būs komfortablāks par jebkuru no tiem moskābeļiem vai žiguļiem.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Man viens pazīstams restaurē padomju mašīnas, dabū kādu lūzni, jo retāku, jo labāk, gadu divus noņemās pa garāžu un pārdod. Beigās labi, ja izdodas atsist ieguldīto neskaitot darbu, bet viņam tas patīk.

Trakākais, ko es viņam redzēju, bija kaut kāds eksperimentālais pilnpiedziņas moskvičs, kas izlaists tikai 5 eksemplāros. Man tas viss izskatījās pēc rūsas čupas piekabē, bet viņš bija laimīgs un vēl samaksājis kaut kur 700Ls tajā laikā, ja pareizi atceros. No mašīnas tur bija kaut kādas paliekas no virsbūves un vēl čupa ar kaut kādām detaļām.

RR95 Reģ.: 06.01.2017
2 0 Atbildēt

Pie mums tas var būt tikai vaļasprieks, naudu ar to pelnīt ir diezgan nereāli, nav to fanu tik daudz un ari pirktspēja ir zema. Pašam ir 3 gbVW GOLF MK1, divi jau atrestaurēti perfekti, varētu teikt jaunas mašīnas, jo pat visi stikli tika pasūtīti jauni nemaz nerunājot par visu pārējo. Izmaksas tam visam nav mazas, pārdot pie mums nereāli, cilvēki to nespēj novērtēt, bet pašam aizejot uz garažu smaids līdz ausim. Domāju tāpāt ir ar Moskviču kolekcionāriem

Nelabojams Reģ.: 04.04.2016
1 0 Atbildēt

Vecs aneGdoC.

Onkulītis noparkojis savu moskabīli taciņas malā. Pienāk CP.

- Nuja, nuja... auto zaļajā zonā... 50 eiro... 50 eiro...

Onkulītis pakasa pakausi un nosaka:

- 50 eiro... nu labi, dod šurp un vari savākt to vāģi!

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 1 Atbildēt

RR95 rakstīja: Pie mums tas var būt tikai vaļasprieks, naudu ar to pelnīt ir diezgan nereāli, nav to fanu tik daudz un ari pirktspēja ir zema. Pašam ir 3 gbVW GOLF MK1, divi jau atrestaurēti perfekti, varētu teikt jaunas mašīnas, jo pat visi stikli tika pasūtīti jauni nemaz nerunājot par visu pārējo. Izmaksas tam visam nav mazas, pārdot pie mums nereāli, cilvēki to nespēj novērtēt, bet pašam aizejot uz garažu smaids līdz ausim. Domāju tāpāt ir ar Moskviču kolekcionāriem

Nevis fanu nav, bet naudas.

Es gribētu sev 60-to gadu cadillac fleetwood... vai jebkuru citu 50-70.-to gadu amerikāņu auto, bet nevaru atļauties pat nopirkt. Nerunāt nemaz par braukšanu...

Bet lai pirktu retro padomju vai golfus, ir jābūt LIELAM to auto fanam.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gaumes jautājums. Tās amerikāņu kastes ir nenoliedzami interesantas, bet ne jau braukšanai. Pats tak sajuti kādas tur ir pederes, un piekare kā tāda. Viss kam tās vecās jeņķu mašīnas ir domātas - lai ar pa logu izkārtu elkoni, caurajam izpūtējam izdodot skaļu gazika skaņu, bet cerot ka tas mk1 nepatrāpīsies tuvumā, jo kā mašīna tas ir pārāks - ja abi iebrauktu biķeros, tad labākajā gadījumā kadiljaks ar savu V8 turētu līzi, sliktākajā gadījumā pēc dažiem kūleņiem rastos trases malā - un pat ja vienkārši uz autostrādes atvilktu, nav teikts ka golfu noskrietu, jo visdrīzāk maksimālie ātrumi ir līdzīgi, par cik vecajām jeņķu mašīnām ir īsas kārbas ar maz robiem...

Ne jau par velti klarksons mēdz zoboties un nodirst jeņķu autobūvi - nu par problēmām ar bremzēm un piekarēm...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Es reiz " braucu" ar buick lacrosse 1966.tā gada. Sēdēju blakus un pabraucu nelielu riņķīti ( max metri 300).

Un braucu ar " kapeiku". Braucu aizmugurē cauri visai pilsētai.

Ja otrais auto izraisīja dīvainas sajūtas, kuras nebija pozitīvas, tad pirmais....

Sēžot bjuikā, dzirdot sulīgu motoru, tā mīkstās atsperes, uzreiz iedomājies, kā ar šo auto kāds ir braucis pa prērijām un reāli uznāca skaudība. Tāda pozitīva balta skaudība, ka ar šo autiņu brauca reāls cilvēks vai cilvēki. Var teikt auto ar dvēseli. Bet tie žiguļi, moskviči, bē.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 3 Atbildēt

Cilvēkam, kurš dzelzs bundžā meklē dvēseli, būtu laiks apmeklēt psihiatru.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 0 Atbildēt

Tad psihenē jāliek arī tie, kuri uzskata, ka gaļas gabalā ir dvēsele.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 0 Atbildēt

Ar Moskvič 412 man saistās nostaļģiskas atmiņas. Tas ir auto, ar kuru es iemācijos braukt. Manam tēvam bija vienlaicīgi divi 412, viens zils un otrs sarkans. Tēvs pats brauca ar zilo, jo tas bija uzķīlēts. Man tika atdots sarkanas, ar kuru es, tad apguvu auto vadīšanas prasmi. Precīzi neatceros cik man bija gadi, atceros, ka knapi varēju pedāļus aizsniegt. Iespējam kādi gadi 11 varēja būt. Tā bija 90.gadu burvība. Tagad tik mazā vecumā apgūt auto vadīšanu būtu pretlikumīgi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Varētu padomāt ka tolaik nebija pretlikumīgi... Vienkārši tolaik menti nedrāza pēc pilnas programmas - kolēģis, kuram ap 40 gadi, stāstīja - viņa jaunībā pie rucavas vidusskolas parasti stāvēja strīpa ar jawām un ižiem, un daži moskviči, ar visiem tiem brauca skolnieki. Vietējais ments, šo apturējis, pārliecinājās ka nav dzēris un viss, tas nekas ka zināja ka vadītāja apliecības nav.

Un varētu padomāt ka mūsdienās maziem bērniem nemāca braukt...

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 0 Atbildēt

Mūsdienās māca bērniem braukt, taču tas notiek speciālās tam paredzētās vietās. Taču es runāju par patstāvīgu braukšanu pa koplietošanas ceļiem. Tā mēs uzaugām. Nesaku, ka tas bija pareizi, taču tolaik tā notika. Atceros, kad man un maniem draugiem bija kādi gadi 13, mums katram bija savs auto, vai motocikls. Pie datoriem nesēdējām, jo viņu nebija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Varbūt tas tā notiek pilsētās - laukos ne vienam vien pusaudzim ir mašīna vai mocis, un vispār arī pilsētās vienam otram pusaudzim tā mašīna mēdz būt.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Praktiskas jēgas tam nav - baigā ņemšanās ar remontu un pielabošanu. Taču kolekcionāri un nostaļģijas māktie pērk. Nekā slikta tur nav. Vecajiem moskvičiem bija interesanta virsbūves forma - kā 1960. gadu rietumu auto. Braukšanas kvalitātes ziņā gan bija kā bija. Žigulis šai ziņā bija labāks.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 0 Atbildēt

msh rakstīja: Gaumes jautājums. Tās amerikāņu kastes ir nenoliedzami interesantas, bet ne jau braukšanai. Pats tak sajuti kādas tur ir pederes, un piekare kā tāda. Viss kam tās vecās jeņķu mašīnas ir domātas - lai ar pa logu izkārtu elkoni, caurajam izpūtējam izdodot skaļu gazika skaņu, bet cerot ka tas mk1 nepatrāpīsies tuvumā, jo kā mašīna tas ir pārāks - ja abi iebrauktu biķeros, tad labākajā gadījumā kadiljaks ar savu V8 turētu līzi, sliktākajā gadījumā pēc dažiem kūleņiem rastos trases malā - un pat ja vienkārši uz autostrādes atvilktu, nav teikts ka golfu noskrietu, jo visdrīzāk maksimālie ātrumi ir līdzīgi, par cik vecajām jeņķu mašīnām ir īsas kārbas ar maz robiem...

Ne jau par velti klarksons mēdz zoboties un nodirst jeņķu autobūvi - nu par problēmām ar bremzēm un piekarēm...

Nu ja jau klarksons ( eiropietis) zobojas, tad jau patiešām....

1. Amerikāņu v8 neieliks eiropas sūds nekādi. Tikai startā, bet pēc tam sūdam nepietiks jaudas. Normāla dzinēja eiropas vai japānas auto ieliks, bet tas ir viss kurā ieliks.

2. Kāpēc tu domā, ka autonašīna ir domāta skrieties pa trasi? Tu daudz braukā pa trasēm? Ja tev būtu v8, tu visu laiku skrietu? Nestāvētu korķos?

3.

Piemērs no mūsdienām:

Dodge challenger. Ir pieejams ar 700 zs ( hellcat). Auto ir glāžu turētāji, elkoņbalsti, laba māzika, un citas lietas. Cilvēks brauc ar 700zs un dzer kafiju vai ēd burgeri. Izbauda braucienu un stāvēšanu korķos.

Audi r8. Tajā izņenot stūri ar daudziem slēģiem NEKĀ CITA NAV. Tobiš - sēdi uz taburetes un ceri, ka priekšā būs trase, kurā varēs "ielikt" amerikāņu muskuļauto.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 1 Atbildēt

4.- kārt. Asv auto dzinējiem ir liels resurss. Tas ka eiropas inženieri no saviem auto mēdz izspiest pēdējās sulas, bet amerikāņu strādā ar pusslodzi. Paskaties topu pasaules ātrākās tūnētās ielu automašīnas vieni amerikāņi.

Runājot par 60 to gadu auto- ir viena corvette 1963.ā gada kurai ir 2500 ( !!!) Zs. No 0-100 skrien 1 ( vienā) sekundē. Bet 320 km/h 6 sekundēs. To sataisīja 1980.tajā gadā viens inženieris. Pamēģini no kāda bmw m sērijas izspiest 2000 zs. Tas nesanāks pat inženieru brigādei ar mūsdienu tehnoloģijām. Jo no tiem dzinējiem jau izspiestas gandrīz visas sulas.

Rod Saboury's 1963 Corvette

msh Reģ.: 16.04.2007
1 8 Atbildēt

1) Ja te kaut kas ir jāapzīmē ar vārdu "sūds", tad tikai amerikāņu ražojums. Tie ir amerikāņi, kuri joprojām ražo motorus, balstītus uz 50-60 gadus veciem dizainiem. Atceros kā sasmējos, dažus gadus atpakaļ apskatoties 300C čurslera motoru klāstu - divi DOHC V6, japāņu dizains, un viens OHV 16v V8... Kāda vaina, nopērc jaunu mašīnu, bet motoram nieka 50 gadi... Un, protams, kā jau aizvēsturisks sūds, neko nespēj - klarksons savā DVD "the good, the bad, the ugly" uztaisīja dragreisu, tur tas čursleris pret tā laika M5 skrējās - M5 to paņēma kā mazo ezīti, klarksons tik nokomentēja "BM's twice as expensive, but that's quite a win" - respektīvi, tu saņem to, par ko tu maksā - nav naudiņas normālam eiropietim, var paņemt akmenslaikmeta amerikāni. GM savulaik uztaisīja atpakaļkāpšanos - viņi astoņdesmito beigās saprata ka lai konkurētu ar eiropiešiem, vajag labas piekares un modernus motorus, un tā radās NorthStar. Bet pirms kādiem desmit gadiem šie saprata ka no viņiem tāpat prassa tikai lētas kastes, un tāpēc to DOHC V8 nomainīja OHV V8...

2. Vispār jau mašīnai ir jābūt adekvātai motoram, kāda jēga no ļumīgas piekares mašīnai, kura ļoti strauji sasniedz tādus ātrumus, ka ļumeklis var kaut kur aizkūleņot?

3. Nesalīdzini pirkstu ar krānu. R8 ir supermašīna, lambo ar četriem riņķiem, kamēr tas pats dodža izaicinātājs varētu būt RS4 vai RS5 konkurents - nebaidies, tajās mašīnās, diemžēl, arī būs burgeru rīšanas aprīkojums.

4. Resurss vai jaudas potenciāls? Dabiski ka akmenslaikmeta septiņlitrīgam V8 tas ir lielāks nekā modernam četrlitrīgam V8, par spīti tam ka akmenslaikmeta motors īsti nav spējīgs elpot - un tā nu jeņķi saliek pāris kompresorus un vuala.

5. Jā, un ar kādām metodēm tā jauda tika sasniegta? Dragsteriem motori, kas bāzēti uz čurslera hemi, attīsta 10k zs - pateicoties tam ka motoru baro ar nitrometānu un tajā ar kompresoriem sapūš ahūnu spiedienu - resurss - viena gonka - piešķilt, uzsildīt un vienu reizi aizskriet Baidos ka tevis pieminētā korvete diži neatpaliek no šitiem. Ja no kāda M5 motora tiešām nevar izcelt to ciparu, tad tas ir tikai ražošanas ekonomijas dēļ - bet lielākoties vienkārši tāpēc, ka tam vajag atbilstošas kārbas, kuru nav. Piemēram, audī leģendārais 2.2 20v turbo motors ir teorētiski spējīgs uz 1k zs/1k nm, tikai nav neviena audī kārba, kura to spētu pavilkt.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 0 Atbildēt

1. Un atkal tu sacīkšu trases bāz. Tu pats daudz pa sacīkšu trasēm braukā? Tu salīdzini kaut kādu ģimenes auto ar eiropas sacīkšu grandiem trasē. Tu esi vesels? Kāpēc tu neraksti par to, ka vw šarans ir nestabils līkumos? Ka lūk kaut jāda mazda viņam ieliek stabilitātē.

Asv gakvenais ir lai auto būtu ĒRTS, MĪKSTS, turklāt nemaksā daudz. Eiropai auto ir pārvietošanās līdzeklis no punkta a uz b. Cena nav galvenais. Tur idiņi gatavi pirkt kaut kādu vw par 30 000 vai audi a4 par 40 000.

2. kāpēc tu domā, ka mūsdienu alumīnija motors ar spiediena elektriskām iešpricēm, turbīnām ir labāks par tērauda klasiku. Ja pirmam resurss ir mazs, remonts dārgs, auto cen a daudz dšrgāka, tad otrais ir tāds, ka var miljonu nobraukt, apkalpot var Saša, Paša un Slaviks savās garāžās.

3. Piekare.

Asv auto ir mīksti ar līdzenu gaitu. Tu nekad neesi braucis ar vecu amerikāni, tāpēc tev ir bezjēdzīgi skaidrot.

Bet tas tavs elks klārksons ir stulvs zābaks. Viņš salīdzina ielu auto trasē. Uzreiz tādi idiņi kā tu uzreiz arī tā sāk domāt - nē, vw polo nepirkšu, jo trasē tas iet lēnāk kā nissan micra.

Idioti.

Tu daudz brauc pa trasēm un rīko dragreisus ar savu auto?

Tad KĀPĒC tu turpini dirsu plēst un pierādīt,ka auto ir taisīts lieliem ātrumiem?

Vienkārši eiropai un asv ir dažāda psiholoģija. Tu esi gatavs pārmaksāt, lai tev būtu dārgs dzinējs, viņi nē. Tas pats ar salona apdari un citu. Kāda starpība no kāda plastmasa ir sataisīts bagažnieka apšuvums? Ja auto tāpēc paliek par 500 eiro lētāks, tad tas jau ir labs ieguvums.

P.s.

Nepareizi uzrakstīju. Dodge hellcats ieliek audi r8 kā stāvošam.

...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 0 Atbildēt

Paskaties auto cenas eiropā un asv. Ja eiropietis nopērk 1.x motora auto, tad asv pa tādu pašu cenu var nopirkt ar v8. Pats taču rakstīji ka v8 baudāmi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 12 Atbildēt

Es kaut ko nesaprotu - tad kāds ir iemesls pirkt mašīnu ar 700 zs motoru - tāpat vien, aiz ņehuj ģelaķ? Laistīties ar benzīnu, jo lai no tā akmenslaikmeta motora izspiestu tos 700 zs, nācies uzlikt siksnas piedzītu kompresoru, tāpat vien, bez iemesla? Ja tu nopērc mašīnu ar 700 zs motoru, tu ar to brauksi tāpat kā ar 1.3 polo, mierīgi dudināsi un nekad neatļausies nospiest pedāli? Kaut kā ļoti neloģiski.

Kāpēc mūsdienu motori ir labāki? Kamēr tie ir uzbūvēti normāli - nu, teiksim, kā audī pirmās paaudzes V8, ar siksnu, nevis kā otrās, ar šķīstošām ķēdēm - tie ir gan jaudīgāki, gan atsaucīgāki, gan vieglāki. Pirmais noder ekonomijai, nav vajadzīgs izmantot rijīgus kompresorus, par otro komentārus nevajag, par trešo - tā kā motori pa lielam mēdz atrasties priekšā, to svars diezgan ietekmē mašīnas vadāmību

Ja mašīna ar 700 zs ir ar mīkstu piekari, tad tā ir mašīna - slepkava. Ko tas dod ka tas izaicinātājs spēj taisnē izcelt R8, ja pirmajā līkumā tam ir vai nu spēcīgi jāsadzēšas vai arī jāavarē? Man pašam jau ir diezgan mīksta mašīna - neesmu kaut ko darījis tikai slinkuma dēļ, bet tā, nahuj.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Būs radam šis topiks jāparāda . Tagad kā reiz uz moskvičiem uzsēdies .

Ir viņam atjaunots vaz . Un kad ieradās uz pasākumu kurā netrūka visādi audi rs . Tad visi ganījās ap viņa žiguli . Atver kapotu , iedod izbraukt .

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Starp citu, kāds neatceras, kura modeļa Žigulim vēl bija kurbuļa caurums ? Man palicis atmiņā, viens mans paziņa kādreiz pirka , laikam, 7-to Žiguli , skatījās, kur varēs kurbuli iebāzt, pārdevējs bija sašutis : Tu ko ? Kāds kurbulis ?! Tas tak limuzīns !

Tusis Reģ.: 23.10.2002
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tad kurbuļa caurums bija visiem klasiskās piedziņas žiguļiem. Strap citu, forša lieta, pie to laiku ierobežotām iespējām tikt pie jauna akumulatora.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Nevaru iedomāties kā būtu, ja mūsdienās kāds lielveikala stāvvietā ar kurbuli darbinātu auto...

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Starp citu, kāds neatceras, kura modeļa Žigulim vēl bija kurbuļa caurums ? Man palicis atmiņā, viens mans paziņa kādreiz pirka , laikam, 7-to Žiguli , skatījās, kur varēs kurbuli iebāzt, pārdevējs bija sašutis : Tu ko ? Kāds kurbulis ?! Tas tak limuzīns !

1., 2., 11., 3., 6. ir. Jaunākajiem 4.,5.,7.,8.,9. vairs nav. Par jaunākiem nezinu. Ņivai no sākuma bija, pēc tam vairs nē.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Par padumjo laiku auto smieklīgs fragments no top gear.

youtu.be/LlLq-ptvUnw

Lasītākie raksti

Jaunie raksti