Akumulators cik Ah?

wau Reģ.: 11.12.2016

Cik Ah lielu akumulatoru vajag Passat b5 1.8 20v ?

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Lietotāja rokasgrāmatā tas ir rakstīts.

wau Reģ.: 11.12.2016
1 0 Atbildēt

Nav rokasgrāmatas,tādēļ arī jautāju.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 0 Atbildēt

Ietilpība Ah pa lielam vienlga. Auto piedarbināšanai, jo vairāk starta strāva A (CCA), jo labāk.

Ņem lielāko, kāds ievietojas paredzētajā vietā ar lielāko starta strāvu.

Kāds tad tagad stāv, ja ir šāds jautājums?

Te garāka diskusija par akumulatora izvēli - www.iauto.lv/forums/topic/26654-kurs-ir-labakais-akumulators-kur-pirkt

wau Reģ.: 11.12.2016
3 0 Atbildēt

Tagad neredz uzrakstus kāds ir ,jo nav noņemts,mašina tika pirkta vasarā 2016.g.Nepieminēju , ka Passat variants ir,te kaimiņš saka,ka 75 Ah lai ņemot,bet kā būs ar izmēriem ?

Nenosodiet sievieti te par jautājumiem

Domāju ,ka akumulatora vaina,jo līdz -10 gr'\adiem varēja pielaist,bet pie -20 vairs ne.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
0 0 Atbildēt

Nevajag Tev 75Ah.

Zelta vidusceļš būs 60-62Ah.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Te arī sarakstiņš - b2b.eoltas.lv/index.php?cl=eosearchbyautoview&searchauto=7934&searchcnid=05-01-01#autobegin

Ieteiktu ņemt Exide, tiem ir vislielākā starta strāva un piešķilsi arī pie -35°C, ja motors būs kārtībā. Varbūt ne gluži dārgāko modeli ar "super-duper nano mega cool tehnoloģijām" jāņem, bet tipiski cena eiro ir tik cik Ah. Bet domāju nelauzi galvu un ja esi Rīgas tuvumā, tad aizbrauc pie Dominas ir akumulatoru centrs, tur arī nopirksi un tev uzstādīs iekš auto bez maksas.

wau Reģ.: 11.12.2016
1 0 Atbildēt

Tur tā lieta ka neesmu Rīgā un izvēle ir nekāda var teikt, autostarts--60,74 Ah .tikai nezinu fiziski kādu varēs ievietot.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

gan jau varēs, sarunā, ja nu kas, ka varēsi samainīt.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

Autostarts normāls aķītis. Kalpo jau 6gadi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

wau

Kurā pusē esi? Jelgavas tirgū labas cenas akumulatoriem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Benzīnam ir stipri vienalga kāds aķis, lai tik nav par lielu, lai ģenerators spēj uzlādēt. Man uz audi bija 55 Ah aķis orģinālā 62 Ah vietā. Grieza bez problēmām, pat pie -25. Kad negrieza, problēma bija citur - svecēs, vados vai ģeneratora oglītēs.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 1 Atbildēt

> lai tik nav par lielu, lai ģenerators spēj uzlādēt

Fiziski nevar ielikt tādu akumulatoru, kurš būtu par lielu. Ģeneratoram ir tikai jāatliek strāva, kura iztērēta auto startējot, viss. Lielāks akumulators startējot neiztērējas vairāk kā mazais, tieši otrādi, vieglāk piešķilt auto un mazāk tiek iztērēts kā ar mazo aķi. Ja akumulatoru iztērē tukšu, jo aizmirst gaismas izslēgt tad jebkura izmēra akumulatoru ir jālādē stacionāri, jo ģenerators nav paredzēts lādēt akumulatoru, kas ir pilnībā izlādēts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu mīnusu licēj, pierādi pretējo. Lielāks aķis ilgāk kalpos, auto ražotājs jau paredz mazāko un lētāko iespējamo.

wau Reģ.: 11.12.2016
0 0 Atbildēt

Vēl viens jautājums. Kādā secība lai uzlādētu akumulatoru neņemot to no automašīnas? Lai nekas nedzirksteļotu.Sākumā noņemt "-" klemmi,tad "+" klemmi un tad pielikt lādētāja "-"klemmi pie akumulatora "-" un "+" pie "+" un kad uzlādējies noņemt un uzlikt klemmes akumulatoram tādā pašā secībā?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Vislabāk neatvienot auto no aķa. Ja iespējams, tad lādēt uz auto, neatvienojot.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 1 Atbildēt

Dīlerim uzzvani.

wau Reģ.: 11.12.2016
0 1 Atbildēt

Tas nozīmē ka klemmes no akumulatora nevajag atvienot ,tikai atkal nesaprotu pie kā pielikt lādētāja vadus--pie klemmes skrūves vai kā?

boliks---izmanto iespēju paklusēt!

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 1 Atbildēt

Cik ir bijušas problēmas ar aķi dīleris nekad nav atteicis pēc padoma. Nesaprotu tos, kas nevar uzgriezt nr. un pajautāt. Vieglāk laikam pajautāt i-netā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Vienalga, kur vari piekosties, tik polaritāti ievēro. Kad pieliksi lādētāju, pavēro vai tam ampermetrs (ja tāds tam lādētājam ir) kaut ko rāda. Un labi būtu ja tas sākumā nedaudz palielinās , nu vismaz ap 3-5+ampēras. Pretēja gadijumā tas akucis ir jau sasalis vai palicis nelietojams vecuma pēc.

wau Reģ.: 11.12.2016
0 1 Atbildēt

Piekosties--tas ir pie kāda metāla gabala,nu ir vēlme palādēt un saprast kas īsti ir ar to akumulatoru,tad jau meklēt jaunu.

Varētu jau tās klemmes arī noņemt,bet bail ka dzirsteļos,tas gan neesot labi --nozīmē ka kaut kur strāva noplūst?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 1 Atbildēt

Nekādas klemmes neskrūvē vaļā - drīzāk pēc tam būs problēmas ar radio vai pat signalizāciju. Uzliec lādētāja plusu uz attiecīgi akumulatora plusa, mīnusu uz mīnusa, slēdz lādētāju iekšā un skaties - ja rāda ampērus, viss notiek un mierīgi gaidi.

Ja vēlies saprast kas ir ar akumulatoru, pirmais ko dari - meklē uzlīmi ar ražošanas datumu.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Man ienāca prātā, ka ar nelielu strāvu 5 - 8 A ( kas ir standarta strāva stacionārai lādēšanai, 1/10 no akumulatora kapacitātes Ah ) akumulatoru mierīgi vajadzētu varēt uzlādēt caur piepīpētāja ligzdu. Pārbaudīju "interneta resursos", to var darīt un tas ir ticis darīts. Protams , tiem auto, kuriem piepīpētāja ligzdā ir spriegums arī pie izslēgtas aizdedzes.

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

žetons

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Esmu bateriju lādējis caur bagāžnieka apgaismojuma spuldzītes ligzdu. Automobiļa baterija bija tukša, durvis neslēdzās ar atslēgu, iekšā varēja tikt tikai ar pulti vai bagāžniekā. Centrālajai atslēgai strāvas nepietika....

Pēc divām stundām viss nostrādāja lieliski.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 2 Atbildēt

Pirmkārt, akumulatoru baterija ir iekārta ar ļoti zemu lietderības koeficientu, tādēļ nepamatoti lielas baterijas uzstādīšana palielinās degvielas patēriņu.

Otrkārt, JEBKURŠ automobiļa ģenerators pie kārtībā esošas automobiļa elektriskās sistēmas tam paredzēto akumulatoru bateriju pilnībā uzlādē mazāk, nekā stundas laikā, ja vienlaicīgi netiek lietoti daudz patērētāji (gaismas un ventilators uz 2. ātruma neskaitās). Nekāda papildus lādēšana nav nepieciešama. Tiesa gan, apgriezieniem ir jābūt virs tukšgaitas.

Treškārt, baterijas lādēšanai ir jāsaprot, kāda tipa lādētājs tiek izmantots. Atstāt lādējamo bateriju pie automobiļa elektroiekārtas drīkst tikai tad, ja ir lādētājs, kas paredzēts AGM vai gēla bateriju lādēšanai. Tie labākie "padomju" laika lādētāji dod ĻOOOTI pulsējošu līdzstrāvu, lai neteiktu, ka maiņstrāvu. Ar šādu strāvu ļoti labi tiek sadalīts sulfāts pie baterijas platēm. Tas, savukārt, nozīmē to, ka normāla "mūsdienu" (no 1990.gada ražojuma) automobiļa elektroiekārta, īpaši vadības bloki var tikt neatgriezeniski SABOJĀTI.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Vispār , tādā skolmeistara stilā nevajadzētu izteikt šaubīgus apgalvojumus. "Pirmkārt, akumulatoru baterija ir iekārta ar ļoti zemu lietderības koeficientu, " Svina skābes akumulatora lietderības koeficients ir 50-90% robežās. "JEBKURŠ automobiļa ģenerators pie kārtībā esošas automobiļa elektriskās sistēmas tam paredzēto akumulatoru bateriju pilnībā uzlādē mazāk, nekā stundas laikā," Patiesībā, piem 1999.g. Nissan Almeras ģenerators pie 2500 motora apgr. lādē akumulatoru ar apm. 15A strāvu, kas nozīmē 15Ah stundas laikā, tātad 25% no 60Ah baterijas kapacitātes. Stundas laikā tātad var apmēram uzlādēt tādu akumulatoru, kurš jau ir pilns par 75%.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

>Tas, savukārt, nozīmē to, ka normāla "mūsdienu" (no 1990.gada ražojuma) automobiļa elektroiekārta, īpaši vadības bloki var tikt neatgriezeniski SABOJĀTI.

Viena no akumulatora funkcijām kā reiz ir strāvu izlīdzināt. Sabojāt elektoriekārtas var ja mūsdienu auto pamēgina darbināt bez akumulatora.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Vispār , tādā skolmeistara stilā nevajadzētu izteikt šaubīgus apgalvojumus. "Pirmkārt, akumulatoru baterija ir iekārta ar ļoti zemu lietderības koeficientu, " Svina skābes akumulatora lietderības koeficients ir 50-90% robežās. "JEBKURŠ automobiļa ģenerators pie kārtībā esošas automobiļa elektriskās sistēmas tam paredzēto akumulatoru bateriju pilnībā uzlādē mazāk, nekā stundas laikā," Patiesībā, piem 1999.g. Nissan Almeras ģenerators pie 2500 motora apgr. lādē akumulatoru ar apm. 15A strāvu, kas nozīmē 15Ah stundas laikā, tātad 25% no 60Ah baterijas kapacitātes. Stundas laikā tātad var apmēram uzlādēt tādu akumulatoru, kurš jau ir pilns par 75%.

Atvainojos par runāšanas stilu, man tāds rodas nejauši, kad kāds apzināti grib kādam iestāstīt muļķības vai reklamē kaut ko.

Attiecībā uz lietderības koeficientu akumulatoru baterijai ir lietderīgi zināt, kādā veidā tām tiek aprēķināta starta strāva. Pēc DIN standarta tā tiek aprēķināta slogojot to ar minēto skaitli 180 sekundes pie -18 grādiem pēc Celsija (vai 0 pie Fārenheita). Pēc tās slogošanas uz 12V baterijas spailēm nedrīkst būt mazāk, kā 6V. Tātad, baterija ir tukša, pat vairāk nekā tukša, tik zemu izlādēt tās nedrīkst. Ja ņemam vērā EN standartu, tad tas pats notiek pie 0 grādiem pēc Celsija. Veicot vienkāršu aprēķinu, varam noteikt baterijas kapacitāti pie šādas slodzes: Piemēram, Bosch S4 baterija, kapacitāte 60 Ah, starta strāva 540A pēc EN. Šī baterija spēj dot 540A 180s, jeb 3 min, jeb 0,05h. Kapacitāte bateriju startējot ir vienāda ar 27Ah. Ja ņemam DIN standartu, strāva ir 324A, kapacitāte 16,2Ah. Jāņem vērā arī ģeneratora, piedziņas siksnas un motora lietderības koeficienti - tie kopā sastāda vidēji 0,2. Tātad baterijas lietderība ir jāskatās stipri plašākās robežās, nekā minēts Jūsu komentārā. Rezumējums - jo mazāka baterija, jo mazāk lieki tiek noņemta jauda no motora un nevajadzīgi tērēta degviela.

Attiecībā uz ģeneratoru, Jūsu minētais lielums ļoti labi raksturo aptuveni 100 gadus veca automobiļa rādītājus. Pie tam līdzstrāvas ģeneratora maksimālā strāva tika sasniegta aptuveni pie 2800 ģeneratora apgriezieniem. Pēdējie līdzstrāvnieki spēja lādēt 35A. Mazākais ģenerators, kas tika uzstādīts Almerai bija 70A. Ģeneratori maksimālo strāvu sasniedz parasti pie 2500 ģeneratora rotora apgriezieniem minūtē. Pie skriemeļu aploču parastās attiecības siksnas piedziņai 2:1, ģenerators šādus apgriezienus sasniedz pie 1250 kloķvārpstas apgriezieniem. Pieļauju, ka Jūsu izmērītais bija uz automobiļa, kuram jau akumulatoru baterija daļēji bija uzlādēta un sprieguma regulators ierobežoja maksimālo strāvu, lai netiktu pārsniegti 14,4 volti. Tieši tāpēc arī strāva nepārsniedza 15A.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

Un kāds tavam palagam sakars ar akumulatoru zemo lietderību? Kā reiz tas pierāda pretējo, ka lielākam akumulatoram tā slodze startējot motoru ir mazāka un attiecīgi arī lielāka lietderība. Lādējot ir vienalga vai lādē lielāku vai mazāku akumulatoru, lietderība lēni lādējot ir teju identiska.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Jums lielā mērā taisnība, teksts gan bija paredzēts baterijas lietderības koeficienta apspriešanai. Par tēmu - pilnīgi uzlādētai baterijai ir pieņemts uzskatīt 12,6V EDS (spriegums pie nenoslogotas baterijas) kā pareizu lielumu. Automobilim darbojoties, spriegums sistēmā tiek uzturēts 13,8-14,4V līmenī. Lai izveidotu šādu starpību ir nepieciešama enerģija 0,5-3A lielumā. Jo lielāka baterija, jo lielāka enerģija. Šo strāvu nevajadzētu uzskatīt par lādēšanas strāvu, jo tā ir nepieciešama arī pilnībā uzlādētai baterijai. Tā vienkārši pārvēršas siltumā. Jo lielāka baterija, jo vairāk strāvas vajag. Bez tā, baterijām piemīt arī atļauta pašizlāde līdz 1% dienā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Jums lielā mērā taisnība, teksts gan bija paredzēts baterijas lietderības koeficienta apspriešanai." Nu, attiecībā uz lietderības koeficientu izskatās, ka tev ir pašam savs priekšstats, kas ir lietderības koeficients, kam nav nekāda sakara ar vispārpieņemto. Vispirms, lietderības koeficients ir tikai un vienīgi tā enerģijas daudzuma , ko var iegūt no akumulatora, attiecība pret to enerģijas daudzumu, ko patērē akumulatoru uzlādējot, X 100%. Un svina-skābes akumulatora klasiskais strāvas lielums, ar kuru var iegūt maksimālo kapacitāti, to, kura ir apzīmēta uz akumulatora korpusa, joprojām ir 1/10 kapacitātes un tukša uzlādes teorētiskais ilgums ir 10 stundas. Akumulatora LK nav nekāda sakara ar starta strāvu. Akumulators joprojām nav kondensatoru baterija, ko var uzlādēt sekundes daļā.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Startera baterijām kapacitāti rēķina pēc K20 metodes, tas nozīmē, ka baterija tiek izlādēta 20 stundas ar strāvu, kuru reizinot 20 stundām sanāk baterijas kapacitātes lielums. 60Ah baterijai, tātad 3A. Tas viss pie baterijas ideālās temperatūras - 27 Celsija grādi. Tieši tāds daudzums enerģijas baterijā ir jāievada. Tomēr startera baterijas primārais uzdevums ir startēt automobili, tieši tādēļ augšējā komentārā veicu aprēķinus ar starta strāvu - bez meliem un apmāna. Vadoties no skaitļiem, kas uzrakstīti uz šiltītes. Realitātē ieguvām baterijas ziemas lietderības koeficientu apaļus 27%. Sareizinot baterijas lietderības koeficientu ar motora un ģeneratora apvienoto lietderības koeficientu (aptuveni20%) iegūstam skaistus 5,4%. Tātad no enerģijas, ko mēs ielejam degvielas tvertnē, pārveidojot to par elektrisko, ķīmiski uzglabājot un paņemot atpakaļ iegūstam kopējo LK 5,4%. Tas nav nekas dīvains, tāds tas ir arī elektromobiļiem, tikai neviens negrib tādus rēķināt. Zaļajiem slikti paliek .

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu re, bet tā kā dežūruzlādes strāva ir niecīga, kā arī pašizlāde nav būtiski atšķirīga starp 60Ah vai 75Ah akumulatoru tad lielāks viennozīmīgi ir labāks, jo startējot tā lietderības koeficients ir lielāks. Protams 2x lielāks ne tikai fiziski neielīdīs , bet arī nebūs ekonomiski lietderīgi tādu pirkt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 0 Atbildēt

Protams, jāņem vērā vēl tas, ka tā akumulatora kapacitāte, kas ir apzīmēta uz korpusa, ir akumulatora kalpošanas sākumā, tā, ka pēc pāris gadiem no 75Ah akumulatora varbūt būs palikušas pāri 40Ah, un tādā gadījumā uztraukumam par "pārāk lielu akumulatoru" zūd pamats.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Tieši tad caur bateriju sāk plūst vairāk "nederīgās" stāvas, lai uzturētu 14V.

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: >Tas, savukārt, nozīmē to, ka normāla "mūsdienu" (no 1990.gada ražojuma) automobiļa elektroiekārta, īpaši vadības bloki var tikt neatgriezeniski SABOJĀTI.

Viena no akumulatora funkcijām kā reiz ir strāvu izlīdzināt. Sabojāt elektoriekārtas var ja mūsdienu auto pamēgina darbināt bez akumulatora.

Atbilde uz Jūsu komentāru būs jautājums: kādēļ auto audio uzstādītāji pie pastiprinātājiem izmanto kondensatoru, nevis vēl vienu akumulatoru bateriju?

Akumulatoru baterija nelīdzenu spriegumu nespēj pietiekami strauji izlīdzināt. Tas ir saistīts ar ķīmiskajiem procesiem tajā. Lai gan baterijas iekšējā pretestība ir maza, taču straujos procesos tā ir liela. Līdz ar to 100 hercu, vai 3 fāzu gadījumā 300 hercu svārstības baterijai nav iespējams izlīdzināt. Tas nozīmē, ka pie barošanas esošie vadības bloki saņem spriegumu, kas brīžiem pārsniedz 20 voltus. Ne kurš katrs to spēj izturēt.

Manā pieredzē šādi gadījumi ir bijuši vairāki, tieši tā iemesla dēļ centos atrunāt cilvēkus no muļķību darīšanas.

juriz Reģ.: 09.06.2001
2 1 Atbildēt

auto audio uzstādītāji liek kondensatorus, jo tiem parasti ir smuki spīdoši voltmetri, kā arī paši kondensatori smuki izskatās

Elektriski jēga no tādiem maza, jo bieži vien arī lielajā bundžā paslēpies mazs elektrolītiskais kondesators.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tad jau ja uzstādīts "kondensators" var lādēt ar PSRS lādētāju un viss ok.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Ja ir kondensators, drīkst! Man gan nav gadījies redzēt "samazinātās" versijas. Drošības pēc ir vērts tomēr apskatīties oscilogrammu uz akumulatoru baterijas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

"Līdz ar to 100 hercu, vai 3 fāzu gadījumā 300 hercu svārstības baterijai nav iespējams izlīdzināt. "

Tikai pulsējoša līdzstrāva ir tieši tas, ko akumulators saņem no auto trīsfāzu ģeneratora un taisngrieža. Nez kā tā nabaga baterija tiek galā ar "svārstību izlīdzināšanu", ar auto braucot ?

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Ja tā uzmanīgi paskatās uz ģeneratoru, pie tā var redzēt kondensatoru. Nelielu, bet tomēr. Un svārstības no ģeneratora nav salīdzināmas ar svārstībām (kropļiem) no parastā lādētāja, īpaši, ja tukša baterija. Iesaku tomēr apskatīties un salīdzināt oscilogrammas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tā kā jaunībā esmu būvējis ZF pastiprinātājus u.c. elektroniskus krāmus, man ir priekšstats par kondensatoru filtriem. Ar mazu kondensatoru 300 Hz frekvencei var izlīdzināt tikai miliampērus. Ja tas kondensators tur ir, viņa uzdevums ir cits, proti noņemt augstfrekvences svārstības, kas var iekļūt auto elektrosistēmā kaut vai no aizdedzes sistēmas. Bet auto ģenerators, saprotams, dod strāvu ar mazākām pulsācijām kā lētie lādētāji kaut vai tāpēc, ka lētie lādētāji nebūs trīsfāzu.

wau Reģ.: 11.12.2016
0 0 Atbildēt

Kādu akumulatoru labāk--Fiamm itāļu vai Deta austriešu ?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Deta ir zināmāka. Itāļu akumulatori kā daži blakus tofikā izteicās varot būt nepiemēroti mūsu klimatiskajiem apstākļiem.

wau Reģ.: 11.12.2016
0 0 Atbildēt

Kādas atsauksmes par Autostarts--kā ražojums?Kādu firmu vēl piemēroti būtu?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

No autostarta ir traktoram divi lielie 225Ah 6v aķīši, pirkti apmēram 2008 gadā - vēl kalpo. Arī priekš auto kāds ģimenē ir bijis - bez baisiem aizspriedumiem nokalpojis labu laiku. Ja cena laba, jāpērk tik nost, personīgi man nekādus sudrabainos vipendronus nevajag.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Es pēdējā laikā lietoju Panasonic akumulatorus. Ir laba cena un kalpošanas laiks vidēji 5-10 gadi. Ir eksemplāri kam jau pat 12 gadi.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Viens no labākajiem pašlaik ir Topla .Nopirkt var šeit

www.google.lv/maps/@56.9716697,24.1667902,3a,23.6y,55.46h,85.7t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw12rF3Oz7a9CJBwjIE91MA!2e0!7i13312!8i6656

Kā otrs apmēram ir Varta.

Arī Panasonic kaut kur tur pa vidu vajadzētu būt.

Nav vēlam Bosch, diemžēl. Protams, tāds Bosch būs labāks kā kaut kas, kas iet Depo vai Maximā uz akcijām. Bet nu cena/ieguvums tur ir salīdzinoši slikts.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tas gan,Bosch galīgi garām,godīgi sakot nav saprotams kas ar viņiem ir noticis jeb viņi tiešām domā kad Latvija ir trešās pasaules valsts kur var grūst visus sūdus?

p.s. vispār Latvija ir trešās pasaules valsts.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Nekāda amerika nav jāatklāj. Viss atkarīgs no motora un tā tipa. Bet noteicošais starta strāva kā jau vīri teica, taču Ah atkarīgs no dzinēja tilpuma un tipa.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti