Opel Vectra c 2.2 dti nestrādā pirmais cilindrs

kapins Reģ.: 16.02.2017

Situācija sekojoša, tika ņemta nost galva, viss tika salikts atpakaļ un parādījās problēma nestrādā pirmais cilindrs. Kad dzinejs auksta visi cilindri strādā, bet kad dzinējs uzsilst nestrādā pirmais cilindrs, bet ja iedod gāzi virs tūkstots apgiezieniem cilindrs atkal sāk strādat. Sprauslas vaina tā nav, jo sprausla tika nomainīta. Sūknis strāda bez problēmam, pārbaudīts. Kompresija ir gan uz auksta un karsta dzinēja. varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu?

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Lai serviss, kas ņēma galvu, tiek galā ar problēmu.

kapins Reģ.: 16.02.2017
0 0 Atbildēt

paši ņēmām galvu nost

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Gaisu sūc kaut kur pie kolektora, vai arī nav uzlikta kāda caurulīte.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Sorry, dīzelis! Izskatās pēc sūkņa problēmas.

kapins Reģ.: 16.02.2017
0 0 Atbildēt

sūknis tas nevarētu būt, jo biju pievienojis pie degvielas padeves trubiņas citu sprauslu un tā špriceja uz urrā

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

arī kad "dzinējs uzsilst"?

sprauslas pēc vizuālas špricēšanas netestē, tak ņem un nomaini no tā nelaimīgā pirmā cilindra uz trešo, piemēram. Ja tad gļukos trešais - sprausla vainīga. Ja simptomi paliek pirmajā - vaina sūknī, vai, maz ticams, degvielas pievadtrubiņā.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Kāpec tika ņemta nost galva? Kas bija izjucis? Ko vajadzēja mainīt?

Ja kompresija tiešām ir - tikai barošanas vaina. Sprauslas var samainīt ar blakus cilindru, ja simptomi nemainās - sūknis.

kapins Reģ.: 16.02.2017
0 0 Atbildēt

Galva tika ņemta nost, jo mainot sveces viena nolūza un bija normāli iecepusies nevarēja dabūt ārā. bet svece bij nolūzusi uz otra cilindra.

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti