Dārgākā Ķīnas zvaigzne - Hongqi L5

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Sveicināti.

Turpinām iepazīties ar Ķīnas autobūvi.

Šoreiz piedāvāju aplūkot pašu DĀRGĀKO un krutāko Ķīniešu ražojumu - Hongqi L5.

Šis retro stilā būvēts limuzīns, kura cena ir 5 miljoni juaņu ( 760 000 USD).

rusautomobile.ru/images/stories/14/04/24/14_1200.jpg

salons:

farm8.staticflickr.com/7427/14030230541_cb3df647e8_o.jpg

Šo auto uzsāka ražot 2014.gadā un to ražo līdz pat šim brīdim. Tas ir Ķīnas prezidenta automobīlis, bet to var nopirkt arī parastais, mirstīgais, bet tikai Ķīnā. Eksportēts tas netiek. Es domāju, ka tas tiek darīts tāpēc, lai rietumu kapitālisti neuzzin slepenās Ķīniešu tehnoloģijas.

Protams, ka Ķīnas prezidentam automobīlis ir bruņots, bet civiliem variantiem nē.

i270.photobucket.com/albums/jj96/Rush8track/HongqiL52_zpsa1b05966.jpg

blogs-images.forbes.com/tychodefeijter/files/2016/05/china-most-expensive-4.jpg?width=960

gallery.peacefmonline.com/photos/gallery/201404/425122138_196751819_716763.jpg

Kā redzams, automobīlis ir ļoti liels, ērts un smalks.

Tā garums ir 5555 mm ( 5,55 metri) ( Tāpēc tas tika nosaukts L-5 ) un platums 2018mm ( 2,01 m). Masa 3 tonnas ( nedaudz vairāk).

Aprīkots ar V12 benzīna motoru, ar tilpumu 6,0 litri. 408 Zs. Automātiskā kārba. Bose skaļruņi, skaŗienjūtīgais ekrāns.

Hongqi jeb "sarkanais karogs" ir vecākā Ķīnas autokompānija. Sarkanais karogs agrāk ražoja automašīnas uz Chrysler vai Lincoln bāzes, bet šo modeli Ķīnieši ir jau uzstādījuši uz Toyotas Crown platformas.

p.s.

Kad automobīli izstādīja 2014.gada Pekinas autoizstādē, to pirmajā dienā jau nopirka kāds ķīniešu mēbeļu magnāts.

 
iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Diezin kāpēc mūsu cilvēkiem teksts "ražots Ķīnā" izraisa ne tās pozitīvākās emocijas?

Internetā var pameklēt un atrast rakstus par to, kā cilvēks kārotā, piemēram, X5 vietā nopircis ķīnīzeru Hvaņdžiņhuj X6 (līdzīgs pēc skata, bet 5x lētāku) un kā tas X6 izskatās pēc gada.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tāpēc ka lai ieseksotu centu, pērk lētus ķīnā ražotus sūdus. Gan ķīnā, gan polijā var saražot arī labas lietas, tikai tās nebūs lētas, lai arī lētākas kā rietumvalstīs ražotas.

Man velosipēdi, izņemot rāmjus, pa lielam sastāv no vidusmēra ķīniešu detaļām - daļa taivānā ražotas, daļa ĶTR. Nekāda vaina, pa lielam galvenais mīnuss - nevar pavicināt vēdeklīti, saucot krutu brendu - nu, piemēram, Schwalbe mizām būtu pavisam cits krutuma līmenis kā Cheng Shin Tyres vai MAXXIS mizām, tas nekas ka tām ķīnietēm nav ne vainas, toties cena ir 2x lētāka...