VW passat b3 1.8 mono

Passatb3 Reģ.: 11.03.2017

Sveiki.

Lieta tāda, ka mašīnai karst augšā motors, sākumā domāju termostats, to nomainija, tāpat karst augšā motors, augšējā truba silta, apakšējā auksta, ventilators ar negriežās, var būt iespēja ka ūdens sūknis pie vainas? Tosols burbuļo

 
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Māsa savam Seat Cordoba nomainīja 3 termostatus,jūs saprotat,3 brāķa gabali.Pati jau vainīga kad izvēlējās lēto galu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 5 Atbildēt

Nomaini augšējo trubu, apakšējo, ventilatoru, ūdens sūkni...obligāti nomaini arī akumulatoru, ģeneratoru... vari vēlreiz nomainīt termostatu.

Galvenais remontos - censties nomainīt maksimāli daudz detaļu.

Passatb3 Reģ.: 11.03.2017
0 0 Atbildēt

Tad jau laikam vieglāk nopirkt citu mašīnu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Bet maksimāli lētu detaļu jo auto jau ir lēts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jāskatās kas darās ar spiedienu sistēmā, piešķiļot aukstu motoru - ja pēc maza brīža ir cietas trubas, tad noteikti pakorodējusi galva... Ja nē, tad sūknis.

Passatb3 Reģ.: 11.03.2017
1 0 Atbildēt

Pēc brīža itkā nebija cietas trubas.

Lieta tāda, ka augšēja truba ir silta, bet apakšējā vispār auksta, kgan motors ir uzsilis, kā arī vakar pārbaudiju, ka pat ventilators neieslēdzas iekšā

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nē nu protams, ja apakšējā truba ir auksta, tātad nav cirkulācijas. Salonā siltums vispār ir?

Pirms ķerties pie instrumentiem, iesaku pamēģināt izdzenāt kurkuļus, bik kaut kur atvelkot, otrajā un trešajā robā izgriežot pilnu pulksteni. Ja ir tikai kāds burbulis vai kaut kas tamlīdzīgs ieķēries, tad tas visdrīzāk palīdzēs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Re kur arī msh no gatera atnāca mājās,tulīt autiņš būs sačiņīts.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Kļūdījies, no šrota

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 3 Atbildēt

Domājams, ka šis auto jau ir nopelnījis cieņas pilnu dzīves noslēgumu tolmetā. Ved vien prom, kamēr kust. Un nedomā atdot grupveida izvarošanai uz šrotu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 2 Atbildēt

lai vieglas smiltis...

Passatb3 Reģ.: 11.03.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nē nu protams, ja apakšējā truba ir auksta, tātad nav cirkulācijas. Salonā siltums vispār ir?

Pirms ķerties pie instrumentiem, iesaku pamēģināt izdzenāt kurkuļus, bik kaut kur atvelkot, otrajā un trešajā robā izgriežot pilnu pulksteni. Ja ir tikai kāds burbulis vai kaut kas tamlīdzīgs ieķēries, tad tas visdrīzāk palīdzēs.

Tikai vēsu gaisu pūš salonā.

Paldies par ieteikumu, skatīšos kā rīt viss ies.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 1 Atbildēt

Nekad nemaini termostatu, ja karst motors!! Taa vismaz man maaciija. Ja spiedieni trubaas un baacinjaa, motoram straadaajot, nav paaraak lieli(spiedienam tur jaabuut nedaudz virs atmosfeeriskaa), un ja tososls pietiekoshi tiirs, tad tikai suuknja vaina, burbulji taa pat neuzrodaas. ja tur tieshaam rodaas burbulji - tuudi lieli, labaakajaa gadiijumaa galvas bliives vaina. Pazinja brauc ar b3, reizi gadaa pirms apskates atdod meistaram, ij nedomaa par tolmetu - tas viss muljkjiibas!

Passatb3 Reģ.: 11.03.2017
2 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Nekad nemaini termostatu, ja karst motors!! Taa vismaz man maaciija. Ja spiedieni trubaas un baacinjaa, motoram straadaajot, nav paaraak lieli(spiedienam tur jaabuut nedaudz virs atmosfeeriskaa), un ja tososls pietiekoshi tiirs, tad tikai suuknja vaina, burbulji taa pat neuzrodaas. ja tur tieshaam rodaas burbulji - tuudi lieli, labaakajaa gadiijumaa galvas bliives vaina. Pazinja brauc ar b3, reizi gadaa pirms apskates atdod meistaram, ij nedomaa par tolmetu - tas viss muljkjiibas!

Šodien noņēmām ūdens sūkni, izrādās, ka vesals, tad jau visticamāk galva motora pizģec?

2 mēneši atpakaļ nomainija galvas blīvi un noslīpēja.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Radiatoram cauri gaisu ar muti izpūst var?

Passatb3 Reģ.: 11.03.2017
1 0 Atbildēt

Neesmu mēģinājis, būs jāskatās.

Passatb3 Reģ.: 11.03.2017
0 0 Atbildēt

Neesmu mēģinājis, būs jāskatās.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

beidz ņemties ar to lūzni - reku ir iespēja tikt no tā vaļā un dabūt jaunu auto.

Tolmets.lv/akcija

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Spriežot pēc fona bildes, tu piedāvā iespēju tikt vaļā no auto un laimēt jaunu lūzni...

Passatb3 Reģ.: 11.03.2017
1 0 Atbildēt

Par to jau plānoju.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Passatb3 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Nekad nemaini termostatu, ja karst motors!! Taa vismaz man maaciija. Ja spiedieni trubaas un baacinjaa, motoram straadaajot, nav paaraak lieli(spiedienam tur jaabuut nedaudz virs atmosfeeriskaa), un ja tososls pietiekoshi tiirs, tad tikai suuknja vaina, burbulji taa pat neuzrodaas. ja tur tieshaam rodaas burbulji - tuudi lieli, labaakajaa gadiijumaa galvas bliives vaina. Pazinja brauc ar b3, reizi gadaa pirms apskates atdod meistaram, ij nedomaa par tolmetu - tas viss muljkjiibas!

Šodien noņēmām ūdens sūkni, izrādās, ka vesals, tad jau visticamāk galva motora pizģec?

2 mēneši atpakaļ nomainija galvas blīvi un noslīpēja.

Ahaa, tad varbuut galvas skruuves palikushas valjiigas - ir jeega paarbaudiit! Un tas msh ieteikums par radiatora paarbaudi - arii!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No kā tās skrūves lai paliktu vaļīgas? Tie laiki kad regulāri bija jāpārvelk galvas skrūves ir vismaz pusgadsimtu senā pagātnē.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Taa vinjsh ir, bet zini nu - ja neko citu nevar atrast. Uzgriezhnjus un bultskruuves peec galvas bliives mainjas daudzi razhotaaji iesaka nomainiit - ir nomainiiti? Ir novilktas noteiktaa seciibaa ar dinamometrisko atsleegu? Tur var buut daudz knifu - tieshi taapeec, ka vairs nav 70-tie gadi!

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

ak dies... par skrūvju stiepšanos mēs te agrāk gan krietni diskutējām

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Diez vai būs daudz tādu muļķu, kas nevilks ar dinamometrisko atslēgu secīgi [kaut gan tādi ir, nesen golfklubā viens čalis no liepājas tādu stiķi - bez dinamometriskās atslēgas mainīja galvas blīvi - izdarīja], attiecībā par skrūvēm - pagājušovasar biju norāvis savam golfam galvu, jaunas skrūves neliku, zināju ka diezgan bieži nemaina, paprasīju viedokli čomam, kurš mācās augstāko izglītību par mehu, jau kādu trešo vai ceturto gadu, agrāk strādāja pāris gadus servisā, nu krāsotavā - šis teica ka fofāgena grupas motoriem parasti nestiepjas, bet lai paskatās vai nav stiepušās - un tā nu liku vecās un vilku uz 40-60-80-100. Nav arī pirmā reize kad tā darīju, lai arī pirmā kad pastāvīgi.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Ja skruuves izstiepushaas virs normas, taas zaudee elastiibu un vairs nestraadaa taa, kaa tas domaats. Tur vajaga mikrometru, iespeejams autinjiem to dara arii savaadaak, mana pieredze ar motoriem, kam viens virzulis videeja autinja cenaa Bet taa - kaut kad savam toreizeejam 84. gada 320 bembim arii novilku galvu peec vaarstu sliipeeshanas, galvas nosliipeeshanas un bliives mainjas ar parasto atsleegu - nekaada vaina.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti