Māsa savam Seat Cordoba nomainīja 3 termostatus,jūs saprotat,3 brāķa gabali.Pati jau vainīga kad izvēlējās lēto galu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Māsa savam Seat Cordoba nomainīja 3 termostatus,jūs saprotat,3 brāķa gabali.Pati jau vainīga kad izvēlējās lēto galu.
Nomaini augšējo trubu, apakšējo, ventilatoru, ūdens sūkni...obligāti nomaini arī akumulatoru, ģeneratoru... vari vēlreiz nomainīt termostatu.
Galvenais remontos - censties nomainīt maksimāli daudz detaļu.
Jāskatās kas darās ar spiedienu sistēmā, piešķiļot aukstu motoru - ja pēc maza brīža ir cietas trubas, tad noteikti pakorodējusi galva... Ja nē, tad sūknis.
Pēc brīža itkā nebija cietas trubas.
Lieta tāda, ka augšēja truba ir silta, bet apakšējā vispār auksta, kgan motors ir uzsilis, kā arī vakar pārbaudiju, ka pat ventilators neieslēdzas iekšā
Nē nu protams, ja apakšējā truba ir auksta, tātad nav cirkulācijas. Salonā siltums vispār ir?
Pirms ķerties pie instrumentiem, iesaku pamēģināt izdzenāt kurkuļus, bik kaut kur atvelkot, otrajā un trešajā robā izgriežot pilnu pulksteni. Ja ir tikai kāds burbulis vai kaut kas tamlīdzīgs ieķēries, tad tas visdrīzāk palīdzēs.
Re kur arī msh no gatera atnāca mājās,tulīt autiņš būs sačiņīts.
Domājams, ka šis auto jau ir nopelnījis cieņas pilnu dzīves noslēgumu tolmetā. Ved vien prom, kamēr kust. Un nedomā atdot grupveida izvarošanai uz šrotu.
lai vieglas smiltis...
msh rakstīja: Nē nu protams, ja apakšējā truba ir auksta, tātad nav cirkulācijas. Salonā siltums vispār ir?
Pirms ķerties pie instrumentiem, iesaku pamēģināt izdzenāt kurkuļus, bik kaut kur atvelkot, otrajā un trešajā robā izgriežot pilnu pulksteni. Ja ir tikai kāds burbulis vai kaut kas tamlīdzīgs ieķēries, tad tas visdrīzāk palīdzēs.
Tikai vēsu gaisu pūš salonā.
Paldies par ieteikumu, skatīšos kā rīt viss ies.
Nekad nemaini termostatu, ja karst motors!! Taa vismaz man maaciija. Ja spiedieni trubaas un baacinjaa, motoram straadaajot, nav paaraak lieli(spiedienam tur jaabuut nedaudz virs atmosfeeriskaa), un ja tososls pietiekoshi tiirs, tad tikai suuknja vaina, burbulji taa pat neuzrodaas. ja tur tieshaam rodaas burbulji - tuudi lieli, labaakajaa gadiijumaa galvas bliives vaina. Pazinja brauc ar b3, reizi gadaa pirms apskates atdod meistaram, ij nedomaa par tolmetu - tas viss muljkjiibas!
Chankaishi rakstīja: Nekad nemaini termostatu, ja karst motors!! Taa vismaz man maaciija. Ja spiedieni trubaas un baacinjaa, motoram straadaajot, nav paaraak lieli(spiedienam tur jaabuut nedaudz virs atmosfeeriskaa), un ja tososls pietiekoshi tiirs, tad tikai suuknja vaina, burbulji taa pat neuzrodaas. ja tur tieshaam rodaas burbulji - tuudi lieli, labaakajaa gadiijumaa galvas bliives vaina. Pazinja brauc ar b3, reizi gadaa pirms apskates atdod meistaram, ij nedomaa par tolmetu - tas viss muljkjiibas!
Šodien noņēmām ūdens sūkni, izrādās, ka vesals, tad jau visticamāk galva motora pizģec?
2 mēneši atpakaļ nomainija galvas blīvi un noslīpēja.
Radiatoram cauri gaisu ar muti izpūst var?
beidz ņemties ar to lūzni - reku ir iespēja tikt no tā vaļā un dabūt jaunu auto.
Tolmets.lv/akcija
Passatb3 rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Nekad nemaini termostatu, ja karst motors!! Taa vismaz man maaciija. Ja spiedieni trubaas un baacinjaa, motoram straadaajot, nav paaraak lieli(spiedienam tur jaabuut nedaudz virs atmosfeeriskaa), un ja tososls pietiekoshi tiirs, tad tikai suuknja vaina, burbulji taa pat neuzrodaas. ja tur tieshaam rodaas burbulji - tuudi lieli, labaakajaa gadiijumaa galvas bliives vaina. Pazinja brauc ar b3, reizi gadaa pirms apskates atdod meistaram, ij nedomaa par tolmetu - tas viss muljkjiibas!
Šodien noņēmām ūdens sūkni, izrādās, ka vesals, tad jau visticamāk galva motora pizģec?
2 mēneši atpakaļ nomainija galvas blīvi un noslīpēja.
Ahaa, tad varbuut galvas skruuves palikushas valjiigas - ir jeega paarbaudiit! Un tas msh ieteikums par radiatora paarbaudi - arii!
Taa vinjsh ir, bet zini nu - ja neko citu nevar atrast. Uzgriezhnjus un bultskruuves peec galvas bliives mainjas daudzi razhotaaji iesaka nomainiit - ir nomainiiti? Ir novilktas noteiktaa seciibaa ar dinamometrisko atsleegu? Tur var buut daudz knifu - tieshi taapeec, ka vairs nav 70-tie gadi!
ak dies... par skrūvju stiepšanos mēs te agrāk gan krietni diskutējām
Diez vai būs daudz tādu muļķu, kas nevilks ar dinamometrisko atslēgu secīgi [kaut gan tādi ir, nesen golfklubā viens čalis no liepājas tādu stiķi - bez dinamometriskās atslēgas mainīja galvas blīvi - izdarīja], attiecībā par skrūvēm - pagājušovasar biju norāvis savam golfam galvu, jaunas skrūves neliku, zināju ka diezgan bieži nemaina, paprasīju viedokli čomam, kurš mācās augstāko izglītību par mehu, jau kādu trešo vai ceturto gadu, agrāk strādāja pāris gadus servisā, nu krāsotavā - šis teica ka fofāgena grupas motoriem parasti nestiepjas, bet lai paskatās vai nav stiepušās - un tā nu liku vecās un vilku uz 40-60-80-100. Nav arī pirmā reize kad tā darīju, lai arī pirmā kad pastāvīgi.
Ja skruuves izstiepushaas virs normas, taas zaudee elastiibu un vairs nestraadaa taa, kaa tas domaats. Tur vajaga mikrometru, iespeejams autinjiem to dara arii savaadaak, mana pieredze ar motoriem, kam viens virzulis videeja autinja cenaa Bet taa - kaut kad savam toreizeejam 84. gada 320 bembim arii novilku galvu peec vaarstu sliipeeshanas, galvas nosliipeeshanas un bliives mainjas ar parasto atsleegu - nekaada vaina.
VW passat b3 1.8 mono
Sveiki.
Lieta tāda, ka mašīnai karst augšā motors, sākumā domāju termostats, to nomainija, tāpat karst augšā motors, augšējā truba silta, apakšējā auksta, ventilators ar negriežās, var būt iespēja ka ūdens sūknis pie vainas? Tosols burbuļo