Auto ar mazāku iespējamo vērtības kritumu

Danimars Reģ.: 19.08.2002

Ir pienācis laiks jauna auto iegādei. Tiek izskatīti sekojoši varianti, kas apmierinātu 4 cilvēku ģimeni - universāls: mazda6, mondeo, passat; parkets: xtrail, crv; minivens: galaxy, smax, zafira, sharan. Dzinējam un kārbai nozīmes patreiz nav. Cenas puslīdz līdzīgas atkarībā no komplektācijas. Un visi patīk. Katram savi plusi un mīnusi Kuram auto tavuprāt būs mazākais vērtības kritums? Plānoju lietot aptuveni 2 max 3 gadi. Sorry par jaunu tēmu bet iepriekšējā aizgājusi offtopic!

 
1 2 3 4
650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ap gadsimtu miju vojādžeru ziedulaikos daudzmaz "gudri" servisi sagāzētu motoru problēmas gadījumā klientus sūtīja na... ar tekstu "aizbrauciet noņemiet gāzi, un tad mēs Jums viņu saremontēsim". Protams, tagad jāēd ko dod un ir citādi.Tikai nezkāpēc par retumu kļuvuši paši tie vojādžeri.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

opelis

2013.gadā nopirku 2002.gada V70 par 2950eur, 2016.gadā pārdevu par 2500 eur. Vērtības kritums 12 euro un 50 centi mēnesī. Pat pieskaitot remonta izmaksas, kritums nepārsniedz 25 eur mēnesī.

...............

Un cik km mēnesī nobrauc . Pamaz remonta sadaļa

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Pa trim gadiem kaut kādi 60tkm ar kapeikām bija laikam, jo darbā braucu ar darba auto. Praktiski viens lielāks remonts arī tikai bija - sajūgu nomainīju.

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
0 0 Atbildēt

Tēmas autoram- zafira nekādi nav vienā lieluma klasē ar galaxy, sharan, zefīram atbilst touran utml. izstieptie golf klases auto. Jāskatās vairāk pēc lietošanas apstakļiem, ja prasās augstāks klīrens, tad suv-veidīgais, ja var iztikt, miniveni, kaut gan jaunajam sharan klīrens dabā izskatas kā lielākai daļai suv.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kloķene pārlūza jo esot bijusi brāķis,tā viņam pateica servisā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

es sev diviem auto dzinēju nokāvu. Vienam no tiem - kloķeni ( VW). Tāpēc pārgāju uz amerikāņiem, jo tiem motoru nav iespējams nokaut.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Šaubu nav - jo ja mašīnā motora vietā ir lūžņu čupa, tad motoru nav iespējams nokaut, jo tāds nemaz mašīnā nav atrodams...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tikai nabagie vadā motoru mašīnā.Bagātie viņu uzreiz izņem un novieto apsildāmā garāžā.Vislabāk Kaimiņa garāžā- tā lai nav kurinātājam jāmaksā

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

kt315b Reģ.: 04.12.2012
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Tad, kad es vai Tu vai jebkurš cits mirs, tad būs pilnīgi pie kājas, kas tev dzīvē ir piederējis, kam ko tu atstāsi. Jo tu līdzi nevarēsi paņemt neko! Pat gredzenu no pirksta novilks un zelta zobus izraus.

Tad kāpēc, ja vari atļauties, nedzīvot skaisti šodien??? Kur jēga braukt ar 15-gadīgu auto, ja kabatā ir lieki 500 000?

Bet tas taču ir pavisam elementāri. Konkrētajam cilvēkam auto ir līdzeklis, lai pārvietotos no A uz B. Tieši tāpat, kā tualetes pods - vieta, kur, piedodiet, nolikt kluci. Viss. Un viņam ir pilnīgi pie kājas, ko tāds Nortel saprot vai nesaprot. Pie kājas.

Starp citu, par tiem 500K - priekš biznesa cilvēka NO tā nekāda īpašā naudiņa nav. Respektīvi, tur viņu par vietējo Gerkenu neviens neuzskata.

kt315b Reģ.: 04.12.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: "principa pēc negrib barot līzinga kompānijas."

Labāk barot servisus un rezerves daļu tirgotājus, vai ne? Nē, nu, arī jaunu auto gadījumos jau sanāk tos barot, tikai, ja ir normāls klients ar normāliem ienākumiem un kredītvēsturi, tad tā pārmaksa jeb "līzinga kompāniju barošana" tomēr ir salīdzinoši neiecīga...

Servisus un rezerves daļu tirgotājus baro proporcionāli auto nobraukuma. Bet līzinga kompānijas - proporcionāli pagājušajam laikam. Nemaz neredzi starpību?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kt315b

Konkrētajam cilvēkam auto ir līdzeklis, lai pārvietotos no A uz B. Tieši tāpat, kā tualetes pods - vieta, kur, piedodiet, nolikt kluci. Viss. Un viņam ir pilnīgi pie kājas, ko tāds Nortel saprot vai nesaprot. Pie kājas.

........

Jauns auto ir vispirms DROŠĪBA . Un liels lux vēl jo vairāk

Ir jau pašu māju "pieticīgie" A Sķēle 10 gadus brauca ar audi a4

kt315b Reģ.: 04.12.2012
0 0 Atbildēt

Drošība ir ļoti izplūdis jēdziens. Teiksim, tam , kas ikdienā velk 200+200 (turp-atpakaļ) km pa bāni, ir svarīgi, lai viņam būtu kādas nebūt izredzes palikt dzīvam, ja viņš stau beigas pamanīs un nobremzēs, bet aiz viņā braucošais - ne. Savukārt tam, kurš ikdienā brauc 5+5 km pa mazpilsētu vai 10+10 km laukiem, šis drošības līmenis ir kā zaķim stopsignāls.

Kas attiecas uz lux... Ja iekš auto ikdienā pavada stundas, tam varbūt ir nozīme. Ja tās ir minūtes... tiešām vajag to klimatu, kurš pat uzsilt vai atdzist nepaspēs?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 1 Atbildēt

Drošība viena modeļa, reizēm pat vienam markas ietvaros nekādi nav atkarīga no aprīkojuma līmeņa (maksimums kādu papildus spilvenu var dabūt klāt). Ja par premium, tad vienīgais sajūtamais pluss ir labāka skaņas izolācija. Esmu izbaudījis ādas salonus ar ventilāciju, masāžu u.c. ekstrām. nekā īpaša, vasarā iesēdies kā uz pannas, svīsti ar visu ventilāciju. Ziemā dibens salst. Āda prasa biežāku kopšanu kā audums. Masāžu reāli izmantoju reizes 2, nepatika. Traucē braukšanai. Elektriska sēdekļu regulācija - priekš kam? Vienreiz noregulē un brauc.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nortel

Nekādi nevaru piekrist par ādas salonu.

Aprīkots ar sēdekļu ventilāciju - vasarā reāli nesvīsti Ziemā dibens salst tikai līdz brīdim, kad sāk sildīt sēdekļu apsilde (teju vai uzreiz). Ādas salonam vispār nekas nav jādara, kaut kas izlijis - ātri noslauki un viss. Ne velti, ģimenēm iesakāms iegādāties auto ar ādas salonu, lai viegli visu satīrīt pēc bērneļu draiskulībām ar ēdienu utt.

Prasts drēbes salons izskatās ,un tas ātri nodilst, izskatoties mega lietots arī pēc ne tik ilgas ekspluatācijas. Gan piekrītu, ne visiem modeļiem tā ir, citiem ir arī kvalitatīvi drēbes saloni. Bet, piemēram, Toyota, BMW, Ford un Peugeot - drēbes salons galīgi nerullē..

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ādai patīk ar laiku izstiepties un plaisāt. Es savējam vismaz 2x gadā tīrīju un smērēju ar speciālu līdzekli. Un arī tad ar laiku veidojās nesmuki izsēdējumi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Jo vairāk uz premium jo vairāk visādas aktīvās drošības sistēmas . Un papildus spilveni netraucē , piemēram ceļiem .

Par ādu piekrītu , uz sajūtām nepatīk gan ziemas rītā gan vasarā ( kaut bija gaiša āda )

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Mazākie vērtības kritumi būs Honda un VW.

Es izvēli samazinātu līdz CRV, S-Max, Passat un Mondeo (jaunais).

Man nav īsti saprotams, kāpēc jauni ğimenes auto ir tik dārgi (ap 40 000 EUR)

Dacia Lodgy pa 15kEUR. Pēc 2-3 gadi būs zaudēti kādi 5KEUR. Tādiem pa 30kEUR jau kādi 10kEUR.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Taisnība. Bet braukšanas sajūtas un komforts ir nesalīdzināms.

Cilvēki ir dažādi, prasības pret dzīvi un auto ir atškirīgas.

Pie šodienas rocības es Dacia nepirktu, pat, ja tai vērtības krituma nebūtu vispār!

kt315b Reģ.: 04.12.2012
2 0 Atbildēt

juriz rakstīja:

iAuto rakstīja: Mazākie vērtības kritumi būs Honda un VW.

Es izvēli samazinātu līdz CRV, S-Max, Passat un Mondeo (jaunais).

Man nav īsti saprotams, kāpēc jauni ğimenes auto ir tik dārgi (ap 40 000 EUR)

Dacia Lodgy pa 15kEUR. Pēc 2-3 gadi būs zaudēti kādi 5KEUR. Tādiem pa 30kEUR jau kādi 10kEUR.

Jā, optimisma Jums netrūkst. Laikam zināt daudzus potenciālos 2-3 gadus veca Dacia pircējus, kas par to maksātu 10 kEUR.

Man gan ir aizdomas, ka Dacia pircēji ir tikai 2 veidu - tie, kas to pērk jaunu no salona, un tie, kas to pērk par max 2-3 kEUR attiecīgajā vecumā.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
7 0 Atbildēt

Spriežot pēc niecīgā Dacia piedāvājuma sludinājumos - ar tiem vienkārši brauc kamēr nodod lūžņos.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Vai atdod atpakaļ un ņem jaunāku

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Bet tos vecos tāpat kaut kā jāpārdod. Pa SS.LV - 19gab. Nenopietni. Porsche ir vairāk!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Guzis

Tā ir, vācijā visās vecuma grupās vislielākais nobraukums Daciai . Draugam ir gan logans gan tas viņu parketnieks . Redzēs ko darīs . Loganam jau kādi gadi 5 ja ne vairāk ,tiek cītigi braukts

juriz Reģ.: 09.06.2001
4 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka Dacia pērk, lai ar to brauktu, nevis domātu, ko pēc pāris gadi ņemt vietā (līdz ar to jādomā, kam vērtība mazāk kritīsies), lai noturētu "pačota" līmeni.

Pašam bija Dacia priekštecis (Renault grupas budžeta auto) , Renault Thalia. Nobraucu 10 gadus. Nekas tur neplīsa. Nobraucu gan tikai 150kkm, jo ir divi auto saimniecībā (pa abiem pāri par 30kkm/gadā) Arī salons negrabēja, jo bija primitīvs (panelis vienā gabalā). Pārdevu, jo kaut kā sanāca mēneša laikā no 3 pusēm apskādēt. Pie tam pārdevu vēl par nesliktu ciparu (10 gadīgs auto pa 800 EUR ar visām buktēm).

Kad to thalia pirku, arī apsvēru Dacia, bet tā bija tikko iznākusi, un nekas īsti nebija zināms.

Es nesaku, ka tagad visiem jābrauc ar Dacia vai tml, bet tā ir diezgan prātīga izvēle, ja gribas jaunu auto, kas būs uzticams braucamais, nebūs jāuztraucas par riskiem, kas saistīti ar lietotu, pat mazlietotu auto.

Pats gan pirms 5 gadi paņēmu mazlietotu Renault Grand Scenic, tipa pilnākais, kas tam iespējams. Protams, tāda ir ērtāk ir, i klusāk un tml. kā Lodgy. Lai gan tajā brīdī Lodgy vēl arī nebija iznācis (bija tik ziņas, ka būšot, bet vajadzēja otru auto un ko ietilpīgāku). Ja būtu jau bijis, domāju, ka būtu to paņēmis.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Jau reiz secinājām. Jo dārgāks auto, to iegādājoties, jo lielāks vertības kritums, vēlāk pēc vairākiem gadiem to pārdodot.

Ja savulaik pārmaksā par ekstrām ne vienu vien K eur, tad pēc tam - tam teju nav nozīmes (vai maza starpība ar identisku "puspliku" modeli).

Attiecīgi, arī otrādi - pērc lētu auto, pārdod vēl lētāk, bet kopējā summa, kas pakāsta - saudzīgāka

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Viens paziņa iepirka saimnieciskām vajadzībām to Lodgy - brauc un nesūdzas. Priecājas,ka pensionāra režīmā varot reāli 4,0 litros dīzeļa iekļauties pa A2 kruizējot. Pirms tam šim bija Volvo V70, ērtāks visādi, bet reālās izmaksas krietni pārsniedza Dacia uzturēšanu.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot es pats arī skatos uz Dacia kā pirmo jauno auto . Vistīkamākais liekas universālis.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pagājušajā vasarā ar ģimeni pabijām Bulgārijā.

Tur čum un mudž no dažādākajām DACIA. Man personīgi nepatīk un sev >100% tādu nepirktu, bet cenšos respektēt citu izvēli arīdzan. Kā sapratu no vairākiem saimniekiem - teju pats uzticamākais darba zirgs mūsdienu auto pasaulē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Cik dzirdēju, pat tehniski uzticami.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Uzticams franču auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

rudens68 rakstīja: kt315b

Konkrētajam cilvēkam auto ir līdzeklis, lai pārvietotos no A uz B. Tieši tāpat, kā tualetes pods - vieta, kur, piedodiet, nolikt kluci. Viss. Un viņam ir pilnīgi pie kājas, ko tāds Nortel saprot vai nesaprot. Pie kājas.

........

Jauns auto ir vispirms DROŠĪBA . Un liels lux vēl jo vairāk

Ir jau pašu māju "pieticīgie" A Sķēle 10 gadus brauca ar audi a4

Drošība ir jāmeklē nevis autosalonā bet pie mācītāja, jo pirmajā adresē to nehuja nevar atrast. Bet par to luksusu jāsmejas - šajā forumā laikam bija tikai viens cilvēks, kura mašīnai ir attiecināma tā frāze, skotiņš.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Zelta vārdi.

Turklāt tās zvaigznes maz ko atšķiras reālā situācijā. Ja tu ieskrien uz 50 km/h betona bluķī, tad būs starpība vai 5 vai 4.5 zvaigznes, bet tā parasti ir citādi ātrumi, trajektorija un mīkstāks mērķis. Tāpēc reāli starpība būs minimāla.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

F150 un vw golf , kurā auto labāk atrasties saudursmes brīdī .

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Golfā - ja mans laiks vēl nav pienācis, tad pie kājas, kurā atrasties, bet ja ir - mazāk būs jāmokās.

Man patika tā tava filosofija par aktīvajām sistēmām un spilveniem. Nu spilveni vēl ir katra paša lieta - vairāk spilvenu vairāk izārda mašīnas salonu, sadārdzinot remontu, bet nu īpašnieks pats pie tā vainīgs un pats uz to parakstījās, mašīnu nopērkot. Bet tur visas tās tavas sistēmas, kuras tu te slavini, labākajā gadījumā ir koks ar diviem galiem - visas tās rūpējas lai arvien lielāks vadītāju procents būtu dārzeņi, nespējīgi paši par sevi vadīt mašīnu bez visādām auklēm. ESP palīdz braukt agresīvāk, gan jau elektronika mašīnu savāks. Aklo punktu vaktētājs palīdz pašam vadītājam neskatīties, gan jau sāks mirgot. Adaptīvais kruīzs šībrīža variantā palīdz nesekot līdzi uz ceļa notiekošajam, gan jau kruīzs apstādinās. Visādi parkošanās palīgi - automātiskie parkotāji vairak, kameras mazāk, attāluma devēji vēl mazāk - palīdz neapgūt normālas mašīnas novietošanas iemaņas. Un tā varētu paturpināt - es vienkārši neesmu sevišķi iedziļinājies kādus vēl ķeksīša vipendronus jaunajās kastēs piedāvā. Bet tam visam ir viena problēma, kuru savulaik Aansis smuki izcēla - par spīti visiem šitentajiem vipendroniem un euroncap zvaigznēm, mašīna kā nāves cēlonis statistikā vietu nav mainījis. Vēl vairāk - par spīti tam ka pie mums uz ceļiem ir daudz vecu mašīnu, prakse nerāda ka tādi nabagi kā es būtu dzīvi miroņi - jau pats fakts ka tās 25-30 gadus vecās mašīnas te vēl ir to parāda. Tā ka visa šitā filosofija ka jaunās kastes ir pārākas ar drošību ir vienkārši tukša panikas celšana. Uz papīra tās ir drošākas, protams, diemžēl dabā tas sevišķi neko neuzlabo.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 1 Atbildēt

Nesenā pagātnē sanāca braukt ar Mitsubishi Asx. Kad iedarbojās Esp, tas man radīja ļoti lielu nepatiku, ka auto mani kontrolē. Gandrīz visas Tevis nosauktās fīčas tiešām audzina tizleņu paaudzi. Kas auto uztver kā izklaidi nevis kā atbildīgu darbu,kur jāuzņemas riski par savu un citu dzīvībām. Atslābina refleksus un pieradina pie blakus nodarbēm.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Vienkārši braukt ir jāmāk. Elektronika palīdz. Piemēram, braucot ātri līkumā ar esp, tu lēni iebrauksi kanālā, bet bez esp, varētu mašīnu samest un izbraukt driftējot. Bet jautājums - kāpēc ir ātri jābrauc līkumā?

Ja cilvēks nemāk braukt un nezin kā izmantot tehnoloģijas, tad viņš avārijā iekļūs ar jebkuru auto.

Es esmu jau teicis, ka cilvēkam nevar būt dotības visur. Nevar visi labi dziedāt, nevar visi labi zīmēt, spēlēt futbolu, tāpat visi nevar labi vadīt auto. Kamēr tiks atļauts visādiem potenciāliem slepkavām sēsties pie stūres, avārijas būs.

Viens cilvēks ar pasaules drošāko auto un braucot ar autopilotu ( tesla) nositās.

Es ieteiktu autovadītāju sagatavošanā izvērtēt cik cilvēks ir atbilstošs. Kad atnāc spēlēt basketbolu pie trenera, viņš taču saka - " no tevis basketbolists nesanāks, ej labāk uz šahu". Kaut kā neredzēju nevienu instruktoru, kurš teiktu -"no tevis nesanāks šoferis. Brauc ar autobusu, vai algo šoferi".

Bet tas viss ir bizness un naudas kāšana.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Bet tu nemācēdams braukt tak arī tiesības noliki.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Iet runa par to vai ir dotību vai nav. Visi sākumā nemāk, bet pamazām mācās. Tikai citiem tas iet ļoti lēni, vai viņi neredz kas notiek priekšā, pakaļā. Piemēram, var iemācīt braukt, bet tad piešķirt pagaidu atļauju. Pēc gada vajag eksāmenu pārlikt. Bet tajā skatīties, kā cilvēks orientējas satiksmē, kā reaģē uz notiekošo, kā parkojas reālās vietās, stāvlaukumos, utt. Vai viņš burttiski brauc pēc noteikumiem, vai pilda arī nerakstītos likumus. Ja nekā, tad dasvidos, un tiesības neizsniegt. Āmen.

Tikai ir viena lieta, ka cilvēks var nolikt pagaidu tiesības, bet tad būt gadu bez auto un bez pieredzes.... par to es vēl nepadomāju. Bet varētu arī kaut ko izdomāt.

juriz Reģ.: 09.06.2001
2 0 Atbildēt

Lai vai kā gribētos sev glaimot, varbūt 1% uz ceļa (pa)spēs savākt auto kritiskā situācija. Lai vai kā kādam negribētos piekrist, bet tās visas elektronikas ir daudz ātrākas par cilvēka reakciju un prasmēm.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Mani vairāk intresē automātiskā ekstrēmā bremzēšana , gaisa spilveni . Aklās zonas .

Par ESP Lēnā ātrumā uz tukša ceļa esmu mēģinājis tā viegli samest gan rav4 gan avensi . uz sajūtu līmeni apsalūti neizprotamas darbības ,nepārliecināja vai lielākā ātrumā glābs

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ekstrēmā bremzēšana (vai pat tikai brīdinājuma signāls par strauju distances samazināšanos) un brīdinājuma diodes sānu spoguļos ir labākais kas izdomāts. Turklāt tas bremzēšanaas asistents māca arī pareizu distanci ieturēt

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Golfā - ja mans laiks vēl nav pienācis, tad pie kājas, kurā atrasties, bet ja ir - mazāk būs jāmokās.

Man patika tā tava filosofija par aktīvajām sistēmām un spilveniem. Nu spilveni vēl ir katra paša lieta - vairāk spilvenu vairāk izārda mašīnas salonu, sadārdzinot remontu, bet nu īpašnieks pats pie tā vainīgs un pats uz to parakstījās, mašīnu nopērkot. Bet tur visas tās tavas sistēmas, kuras tu te slavini, labākajā gadījumā ir koks ar diviem galiem - visas tās rūpējas lai arvien lielāks vadītāju procents būtu dārzeņi, nespējīgi paši par sevi vadīt mašīnu bez visādām auklēm. ESP palīdz braukt agresīvāk, gan jau elektronika mašīnu savāks. Aklo punktu vaktētājs palīdz pašam vadītājam neskatīties, gan jau sāks mirgot. Adaptīvais kruīzs šībrīža variantā palīdz nesekot līdzi uz ceļa notiekošajam, gan jau kruīzs apstādinās. Visādi parkošanās palīgi - automātiskie parkotāji vairak, kameras mazāk, attāluma devēji vēl mazāk - palīdz neapgūt normālas mašīnas novietošanas iemaņas. Un tā varētu paturpināt - es vienkārši neesmu sevišķi iedziļinājies kādus vēl ķeksīša vipendronus jaunajās kastēs piedāvā. Bet tam visam ir viena problēma, kuru savulaik Aansis smuki izcēla - par spīti visiem šitentajiem vipendroniem un euroncap zvaigznēm, mašīna kā nāves cēlonis statistikā vietu nav mainījis. Vēl vairāk - par spīti tam ka pie mums uz ceļiem ir daudz vecu mašīnu, prakse nerāda ka tādi nabagi kā es būtu dzīvi miroņi - jau pats fakts ka tās 25-30 gadus vecās mašīnas te vēl ir to parāda. Tā ka visa šitā filosofija ka jaunās kastes ir pārākas ar drošību ir vienkārši tukša panikas celšana. Uz papīra tās ir drošākas, protams, diemžēl dabā tas sevišķi neko neuzlabo.

Varbūt tiešām labāk Golfā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

juriz rakstīja: Lai vai kā gribētos sev glaimot, varbūt 1% uz ceļa (pa)spēs savākt auto kritiskā situācija. Lai vai kā kādam negribētos piekrist, bet tās visas elektronikas ir daudz ātrākas par cilvēka reakciju un prasmēm.

Definē kas ir "kritiska situācija". Man uz sitienu nāk prātā tikai viena kritiska situācija, kurai vadītājam nav jābūt gatavam, un kurā tam tiešām nepietiks reakcijas ātruma - bet elektronika arī nepalīdzēs - priekšējajā stiklā strauji lidojošs ķieģelis vai liels akmenis...

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti