B5 2001 SEDANS PASSAT

gunchatu Reģ.: 06.05.2017

Sveiki, ir tāda lieta ka pasātam, nedarbojas vairs elektriskie logi, nedarbojas salona apgaismojums augšā, panelī un durvīs vis deg.. Nevar no iekšpuses ataisīt bagažnieku ar pogu.. Cik esmu pētījis un meklējis atbilde, daudziem komforta bloks gulējis ūdenī utt It kā man tur vis saus un galīgi svaigs, nākamais kas daudziem ir bījis, ka drošinātājs beigts. Šim pasātam tas sanāk 14 drošinātājs pēc shēmas kas atbild par komforta bloku, drošinātājs ir vesels, vienīgais ka šim drošinātājam pretestība ir 70 omi, tas iespējams tādēļ ka uz viņa daudz lietas guļ virsū? Tā varētu būt? Nevar būt ka drošinātājs ir par švaku, lai gan tad jau viņš būtu izsists, kā jums sķiet?

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

Passatam ir elektriskie logi un bagažnieks ar pogu? Nu tu nopirki biezo versiju.

Passātu prēmiumu.

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
4 0 Atbildēt

Aizmirsu pieminēt, ka idioti var nekomentēt šeit..

Spriežot pēc taviem komentāriem Tu esi kartējais gudrais nevajadzīgais komentētājs, kas izceļas tikai ar stūlbumu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Tu tā domā?

Visi nevajadzīgie komentētāji tev kaut ko par omiem raksta, bet es tev jau divus padomus ieteicu. Ja ir smadzenes, sapratīsi.

kt315b Reģ.: 04.12.2012
2 0 Atbildēt

drošinātājs ir vesels, vienīgais ka šim drošinātājam pretestība ir 70 omi

---

Vesels??? Ko Tu pīpē?

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
0 0 Atbildēt

Izņemu ārā drošinātāju, un tad baudu, pretestība nav, ielieku atpakaļ baudu 70 omi, drošinātājs ir vesels

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
0 0 Atbildēt

Drošinātājs, izņemts ir vesels ielikts, rāda 70 omu pretestību, kāpēc tā? Pīpēju maz..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār jau komforta blokam ir kaut kādi trīs vai četri drošinātāji... Pašam komforta blokam trīs, ja nemaldos, un vēl pārītis papildus funkcijām.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Visām mašīnām jau 1995 ajā gadā bija CCM, bet pasatiem 21.ajā gadsimtā - drošinātāji.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Pats saprati ko uzrakstīji?

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

lieta skaidra ka lieta tumša....

vajag datoru!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Varbūt noder:

natnkat.wordpress.com/writing/how-to-repair-the-comfort-control-module-ccm-for-the-volkswagen-passat/

Eiropas auto pluss ir tas, ka pilns nets ar remonta pamācībām, dažādās valodās. Nav kā amerikāņiem, pats sataisīt neko nevari, vismaz mēnesi jāgaida detaļas un instrumenti.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Ja grūti ievadīt gūglē, tad jā. Bet par detaļām - visas var dabūt bez problēmām. Turklāt tās vajag daudz retāk. Piekare nenokaujama, motors arī. Vienīgie hemoroīdi ir dažādi sīkumi un mehānismi, kā arī elektronika izpūst. Tšpēc, ka ASV nav sāļu uz ceļiem. Bieži auto smadzenes atrodas apakšā, pie riteņiem. Kad sāls iedarbībā izpūst kaut kas, tad ziepes. Bet detaļas pirkt? Es nereizi neko neesmu pasūtījis. Kaut kādus napiļņikus, bremžu kalodkas var dabūt bez problēmām.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Un amerikāņiem obd kļūdas var nolasīt ar atslēgas palīdzību, bez telefoniem, datoriem un vadiem. Atslēgu trīs reizes pagriez un kļūdas kods izlec uz borta datora. Šaubos, ka vw tāda iespēja ir.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Audī bija, līdz deviņdesmito gadu pirmajai pusei. Pēc tam tādu izbeidza, priekš kam vajag, ja var pieslēgties ar normālu diagnostikas iekārtu - un fofāgena grupai pat ir ļoti labs aftermarketa diagnostikas risinājums, VCDS.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Precīzāk, - lai cilvēks brauktu uz servisu, uz diagnostiku.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nē, lai gar mašīnu darbotos cilvēks, kuram ir kaut cik smadzeņu un zināšanu. Tikmēr amūrikā mērkaķis ar granātu, tb nobarojies kuilis ar hamburgeru rokā čikā aizdedzi un pēc tam cenšas piebeigt nemotoru līdz galam.

Nerunājot nemaz par to ka ar to kabelīti var izveikt vēl čupu ar funkcijām, tb eiropieša kabelītis pret jeņķa atslēgas čikāšanu ir tas pats kas hamburgers pret normālu ēdienu.

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
0 0 Atbildēt

Interesanti, izņemts drošinātājs, vis kārtībā viņam, ielikts iekšā rāda 70 omi pretestībā, bet strāva 12v plūst cauri drošinātājam..

Laikam būs jameklē dators, var jau būt ka vaina būs CCM, lai gan vizūāli viņš bija saus un visi vadi veseli..

Tas pats arī 38 drošinātājam(arī saistīts ar CCM), kad ielikts pretestība 40 omi, izņemts vis ok..

www.autogenius.info/volkswagen-passat-b5-fl-2000-2005-fuse-box-diagram/

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Amerikāņu autiņiem 95 gadā netik ka elektrību bet vēl atsevišķas piekares detaļas prasīja apkopšanu servisā ik pa 5-8 kkm. Tos hlamus par tehniski advancētiem var nosaukt tikai tas, kurš viņus galvenokārt jutubā lietojis. Tur pat vienādu modeļu un vienādu motoru gadijumā nākas pētīt pēc Vin numura kādus konkrēti bremžu diskus tam konkrētajam lūznim vajag pasūtīt. Lielākus santīmsipējus un knauzerus neesmu dzīvē manījis, kā šādus amerikas auto cienītājus ;D

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Vienam no T&C vajadzēja aizmugurējos amortizatorus. Kreisos negribējām, aizbraucām uz autorizēto detaļu tirgotavu. Ir jāsūta, jāgaida mēnesi. Pēc kataloga tādi nāk apmēram 30 dažādiem modeļiem. Pasūtījām. Pēc mēneša atnāca, neder stiprinājuma vietas. Jāsūta citi (ar tādu pašu kodu). Pasūtījām pārdevēju, ielikām no štrota citus lietotus. Vajadzēja kartera vāka blīves (izrādās vajag 3 gab!!!), uz vietas bija viena, pārējās piedāvāja likt tās pašas, uz silikona.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Nopirki sistu, slīkušu vai nokautu lūzni, bet tagad visu attiecini uz visiem amerikāņiem! Ha!

Pilni servisi ar audī stāv, bet kaut kā neesmu manījis daudz cilvēkus, kuri teiktu, ka audī ir sūdi un hlami.

Es nesen rakstīju, komentāros, ka kraisleru voidžeru ir uz ielas vairāk par šaraniem un zefīriem. Bet servisos nav manīts, ka voižeru būtu stipri vairāk. Jo ja kā tu saki, tad būtu pilni servisi. Bet kaut kā viņu skaits stipri neizceļas uz šaranu fona.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Tas bija tikai viens no piemēriem, raksturojošs iespējas un laika patēriņu amerikāņa remontam pie mums. Pretstatā VAG grupas un citiem Eiropas auto, kurus var sataisīt gandrīz jebkurā servisā, ātri un par salīdzinoši mazām naudām.

p.s. T&C tam cilvēkam joprojām dzīvo. Sētmalē kā instrumentu glabātuve un štābs sīkajiem. Pārsēdās uz japāni un korejieti, kas abi kopā izmaksās un uzticamībā pamatīgi ieliek T&C.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ā, tagad man skaidrs. Tas ir kārtējais " vienai tantei bija...".

Man arī tāds viens paziņa bija. Kurš apdedzinājās, bet tad bazūnēja, ka sūds. Tāda dēļ es uz amerikāņiem pārsēdos divus gadus vēlāk, kā plānoju.

Bet gribu pateikt no personīgās pieredzes - amerikāņiem ir tikai viena problēma - viņus nevar labot kā vagus - ar lauzni un āmuru. Tāpēc jebkurš vovans garāžā jebkura gada traktoru varēs izjaukt un sataisīt ( ???l) bet amerikāņus nē.

Kaut ko elementāru var atrast kas sataisīs, pat vovans, bet tik līdz kaut kāds gemorojs, tad speciālistu maz.

Tomēr, taisnības labad - arī vw ne katrs var sataisīt. Pārsvarā visādi vovani nodarbojas ar detaļu piemērīšanu, bet kapeikupišiem - vagistiem, tas ir pofig. Galvenais, ka pie vovana lētāk.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 1 Atbildēt

Tieši tāpēc, ja tev ir amerikānis, tad vajag vēl vienu mašīnu ar kuru braukt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

" Lielākus santīmsipējus un knauzerus neesmu dzīvē manījis, kā šādus amerikas auto cienītājus ;D ".

Paga, te tu kaut ko muldi. Lielākie santīmpiši ir vagisti.

Asv auto ir dārgi, tie ir dārgāki ekspluatācijā, tiem ir liels degvielas patēriņš, tiem ir liels ceļa nodoklis... nabags nevar atļauties, bet skopais pirks 1.2 škodu.

Amerikāņu auto pat nevar saremontēt garāžā. Tieši bmw un vagi remontējas garāžās, vārtrūmēs un pie čomiem jo tā ir lētāk. Latvijā kraisleriem vien ir divi klubi. Viens pt kruiseriem, otrs voidžeriem. Abi rīko izbraukumus, pasākumus un filmē klipus.

Uz pusmiljona bmw un pusmiljona audi ir tikai pa vienam klubam.

Tad kurš ir lielāks santīmpisis?

Viens te škodai 1.2 litru motoram uzlika gāzi. Jebkurš amerikānis par to ierēc.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Vai tiešām Jūsu dzīve ir tik nožēlojama, ka vienīgā bauda ir nopirkt neekonomisku, neremontējamu auto, iestāties klubā un kā gailim uz sūdu kaudzes klaigāt?

Man auto noteikti nav ne pirmā, ne desmitā prioritāte. Pērku to, kas ir lēts ekspluatācijā, ideāls pirkšanas brīdī un braucu. Man nav ikdienā jāpārvar 500+ km, lai rastos vajadzība pēc liellaivas. Mans uzskats, ka Eiropā ir jābrauc ar Eiropā ražotām mašīnām, jo tās, kā rāda pieredze, ir atbilstošākās eiropieša vajadzībām. Nu un arī pati Eiropa ir kautkā jāatbalsta, jo netiešā veidā daļa no iztērētās naudas par Eiropā ražotu auto atgriežas pie mums.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Atļaušos pārfrāzēt - cik ir jābūt skopam cilvēkam, lai brauktu ar eiropas traktoriem. Kā vajag necienīt sevi un savus tuviniekus. Dzīve ir viena. No tās vajag ņemt visu, ko tā dot, nevis kratīties skārda bundžā uz koka bleķīša, tāpēc, ks tev patīk, ka Francija piebāž visu Eiropu ar nēģeriem, bet Vācija par litru krievu gāzes var pārdot visu ko var.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ja Eiropas auto ir traktors, tad Amerikas - traktora piekabe, pie tam, visai švaka piekabe. Vairāk paredzēta ar ko zīmēties 1. maija manifestācijās u.c. minoritāšu pasākumos. Ja par tautībām, tad cik krāsaina ir ASV? Vai ASV vēl eksistē pamatnācija? Ja par Maskavu raksta, ka "īstie" krievi tajā nedzīvo, tad vai ASV vispār ir "īstie" amerikāņi?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kas tad, tavuprāt, ir amerikānis? Tas ir tautu maisījums. Jā, amerikāņi bija kopā aliansē, kuri pusi eiropas atdeva afrikāņiem, otru pusi aziātiem ( vatei), bet fīrers pats pieteica karu asv, tāpēc tā nevarēja atbildēt. Bet kas tagad reaģē uz krievu agresiju? Krievi pieteica sankcijas uz poļu āboliem, poļi jau raud... pieteica sankcijas uz holandoešu puķēm, holandieši jau žēlojas un raud, tā pat vācija, francija. Atbild ar debilām, nevajadzīgām, sankcijām. Tieši asv rīkojās, nositot naftas cenas. Visas OPEC valstis, tuvie austrumi strādāja gandrīz uz pašizmaksu, tikai tāpēc, ka ASV žmiedza krievu ekonomiku. Un sagrāva. Sagrāva psrs, atbrīvojot latviju, un tagad, vienā spļāvienā nosita rubļa kursu līdz kārtējā rekorda līmenim. Bet tava mīļā Eiropa tikai žēlojās un lūdzās, lai krievi turpina tirgot gāzi.

Labi, ne par politiku, par auto.

Jebkurš asv auto bāzes versijā būs labāk aprīkots par VAG auto, bāzes versijā.

Man liekas, ka tev nav bijis nekāds sakars ar asv auto. Vai kādreiz bija kaut kāds 199x gada aito, ko salīdzini ar mūsdienu auto. Tāpēc liekas atpalicis.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Un ko dod tas labākais bāzes versijas aprīkojums? To, ka tiek uzspiestas bieži vien nevajadzīgas vai "pāris reizes izmantoju" ekstras par papildus cenu? Vai labāks bāzes aprīkojums samazina degvielas, eļļas u.c. izlietojamo materiālu patēriņu? Vai labāks bāzes aprīkojums samazina transportlīdzekļa nodevu un palielina kravnesību? Galu galā eksistē tāds jēdziens kā price/performance attiecība. Un šajā ziņā tavi nīstie francūži ir vieni no līderiem. Un gala beigās, ja tik svarīgs ir tas aprīkojums, komforts un braukšana, tad varbūt jādzīvo treilerī?

Par politiku jā, labāk neturpini. Palasi ko vairāk par propogandas saukļiem, tad var mēģināt diskutēt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Price/performance asv ir priekšā ir vāciešiem. Jo vāciešu auto ir nereāli dārgi. Viena lieta ir maksāt par brendu, cita par kvalitāti, cita par performanci, bet VAG grupai tu maksā par dārgiem dzinējiem ar visādām iešpricēm un filtriem.

Par frančiem es reti ko sliktu saku. Man nīstie ir vag grupa.

Tur cenas ir uzskrullētas astronomiskas. Vācieši pēdējos desmit gadu strādā pie tā, kā sataisīt ekonomiskus dzinējus, un samazināt pašu lobēto co izmešus, nevis pie kā cita. It kā slikta nekā nav, bet tas viss taču ir politizēts. Norvēģija iegūst naftu, to pārstrādā ( statoil) bet degvielas cenas ir augstākās eiropā. Lai nodrošinātu augstu dzīves līmeni. Lai bēgļi saņemtu lielus pabalstus un neviens nedzīvotu treileros. Tā dēļ gatavi ražot sūdus ar dārgiem motoriem, un resursiem uz 200 000 km. Un visi tādi zombiji kā tu priecājas, ka re, - sataisīts jauns dārgs MODERNS motors. Nekas, ka jau pēc gada degvielas cenas atkal paaugstina, lai kompensētu valstij robu ekonomikā un varētu jaunajiem bēgļiem sataisīt dzīvokļus.

Pērc savus modernos vag motorus un novēlu turpmāk tos pirkt par 50 000 eiro.

Ja nebūtu japāņu un amerikāņu, jau sen tā maksātu.

Paskaties auto cenas asv. Paskaties degvielas cenas asv. Ko tur cilvēki maxāk saņem? Nē. Tur algas pat lielākas. Daudz mašīnas amerikāņi ražo trešajās valstīs? Nē. Eiropa vairāk ražo krievijās, slovākijās un rumānijās.

Tad kāpēc asv automašīnas ir lētākas? Tā ir politika. Neviens amerikānis nepirks kaut kādu a4 par 40 000, tikai tāpēc, ka viņam motors ir priekš 200 000, bet MODERNS.

Degvielas cenas? Asv naftu pērk tāpat kā eiropa. Norvēģija, nīderlande paši iegūst. Procentuāli Norvēģija un Nīderlande mazāk importē kā asv, bet degvielas cenas kaut kā nav zemas. Jo eiropā ir augsti nodokļi un akcīze uz degvielu. Kāpēc? Lai celtu labklājību. Nejau eiropiešiem.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Es, kuram īpašumā ir bijuši 3 gab. Usa auto, esmu svēti nosolījies - nekad vairs nepirkšu tās miskates!!! Es varētu uzrakstīt ļoti garu rakstu, kas tik man ar tàm miskastēm nav gadījies...ar piezīmi ka 2 no viņām biju otrais īpašnieks, nebija tie nekādi USA slīkoņi.

Īpašumā ir bijuši VAG grupas top modeļi...un tie manā izpratnē ir daudzus gaismas gadus priekšā USA lūžņiem, padārgi - jā piekrītu! Par ekstrām runājot...tas bija 80tos 90tos gados gan USA bija priekšā ar tām, šobrīd jau tāaaaalu atpaliek!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Rolleri, es šaubos ka eiropieši sākot ar astoņdesmito otro pusi īpaši par kaut ko atpalika - vienkārši tas mazais sīkumiņš "bāzes komplektācija". Piemēram, B3 A80 plikākā eiropas komplektācija - 1.8 karburatornieks, četru robu kārba un tas arī viss - nekādas centrālās, nekāda stūres pastiprinātāja, nekā. Tikmēr vienam kaimiņam savulaik bija agrīns jeņķu tirgus B3 A80, spriežot pēc tā, kādi eksemplāri jeņķu forumos redzēti, papliks - "tikai" 2.0 8v motors ar piecu robu kārbu, stūres pastiprinātājs, kondišs, elektriskie logi, elektriskie spoguļi, elektriskā lūka, elkoņbalsts [eiropas tirgū laikam vispār nebija], kruīzs, samta salons, varbūt vēl kādu knibuli palaidu garām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nejauc pnimpmi ar gurķi- tas tak bij nevis a80 , bet gan audi4000.Tad ka europas audi200 uzsipa tajā viņu tipa kalnā un pilots paspēja pamiiist un uzpiipēt kameer nākamais atbrauca, vo tad gan viņi tur klanījās un brīnījās, a tagad suuuds un taa ;D

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas ir tas, ko tu,experc, piedāvātu kā ""labu"" no asv modeļu klāsta šodienas eiropietim?? Trīslitru beznīna motors ar 20l patēriņu pilsētā un primitīvu transmisiju, plus vel ka tas šķūnis pāris minūtes ieskrienas lidz 96km/h un pagriezienā draud apgāzties;) Rīgā pateicoties vojadžierkaravāntcuc uzlidojumam izveidojās automātisko transmisiju remonta nozare- kur sākumā apjāja visus un par visu un tikai ta nupat burtiski nesen ir daudzmaz iemācijušies atbildēt par savu bazāru un savu darbu kā tādu.

Šhitiem te "cienītājiem" (protams, starp viņiem IR izņēmumi) pa lielam itin visos laikos galvā ir bijuši tie pāris tie Galvenie jautājumi- pirmais kā apjāt muitu un otrais kā nesamaksāt vai novilkt garumā frakta apmaksu un citus tekošos maksājumus.Tas ir viena neliela daļa tiešām labi un/vai luksusa klases auto, bet pamatā tak visādi salvadžkāri un tamlīdzīga draza, ko nu kurš varējis lētāk dabūt vai ātrāk paspējis pogu nospiest ;P

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nejauc pats. Par Audi 4000 pie jeņķiem sauca B2 A80 - B3 no sākta gala pie viņiem saucās tāpat kā eiropā un pa lielam atšķīrās tikai ar buferiem, pieejamību tikai ar dalītajiem lukturiem, stipri labāku aprīkojumu un pieejamību tikai ar dažiem motoriem - 2.0 8v, 2.3 10v, 2.3 20v, un tas laikam arī bija viss.

Cigārs šiem no sākuma bija Audi 5000, bet pēc feislifta tas arī kļuva par A100/A200.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu paga, a kāpēc jeņķu kastes nevar sataisīt garāžā - jo tie akmenslaikmeta motori ir tik nekvalitatīvi taisīti ka detaļas vajag pieslīpēt/piefrēzēt/pievirpot lai derētu katram konkrētajam motoram? Tā jau kaut kam tik primitīvam kā īstam amerikānim būtu jāremontējas arī daudzdzīvoklenes sētā ar lomiku un kūvaldu. PT tripperis neskaitās, jo tas nav amerikānis - tas ir tikai jeņķu sapists mitsubishi space wagon vai kaut kas tamlīdzīgs, un tā nu pat pašam ir gadījies redzēt kā mehs tādam mēslam maina zobeni lamādamies, jo roku knapi var iebāzt.

Klubu skaitu būsi smagi sajaucis. Tevis nosauktajām divām markām būs vismaz pa diviem. Bet vispār tevis nosauktā situācija kā reiz parāda cik tiem amerikāņiem ir švaki - man, piemēram, nekādi klubi nav vajadzīgi, tehniskā infa netā ir atliektiem galiem, kamēr tevis nosauktajiem skaidrs - kā kaut kas noplīst, tā vajag klubu, vai arī tolmetu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tie ir pārāk garlaicīgi auto. Auto priekš pelēkās masas zombijiem. Tie ļauži paši saprot, ka auto garlaicīgi, bet pērk tādēļ, kareiz tēvs 1991.ajā gadā tādu atveda no Vācijas. Un tas bija labs ( labāks kā žiguļi).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Amerikāņi? Pilnīgi piekrītu. Vienīgais interesantais moments tiem bez remontiem ir vēl iespēja ka visi pasažieri un vadītājs piepilda bikses, asākā līkumā tai kastei smagi sagāžoties uz vienu pusi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Hvz kas te notiek gribeeju tev oponeet bet iekrita zemāk- bet jā, interesants Jautājums- a kur diez palika Kraislera plaši izbazūnētais vispasaules uzvarasgājiens ar kosmisko modeli Pacifica ?? Daudz tie hlami šobrīd brauc mums pa ielu? Un 300c kur palika? Kā tas ir-95tā gada vag hlami pilnas ielas vel šodien, a kur ta slavenais 90to gadu katra huligāna sapnis grandCherokee ar 4l un 5,7l gigaizturīgajiem spēka paraugagregātiem? Kur ir tie vojadžieri un tie viņu superluxusa TC, ar visiem viņu lietuvas šrotos sagādātajiem bifeļa ādas saloniem no izjauktajiem dauzītajiem un slīkoņiem, kas gabalos sazāģēti kkur caur klaipēdas ostu tika tonnām ievesti ? Pļec, kas te notiek- šito gribēju expercam pajautāt un te atkal figzin kkur dibenā nokrita, laikam jāiet nah gulēt;)

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Aizgāju gulēt. Atpūtināju smadzenes.

Nu labi. Tad ķersimies klāt cipariem.

Voižeru, grand voižeru un t&c latvijā reģistrēti - 4654, 3712 un 1351. Kopā 9717 gabali. No tie tehniskā apskate izieta 8133. Tas ir, 83% automobīļu.

Tā tuvākais sekotājs ir zafira ( plus zafira tourer) ar 8389 eksemplāriem.to mēs neanalizēsim, jo tas ir "fū- opelis". Ņemsim trešo vietu, kruto VW šaranu.

To ir reģistrēti 7830. Tehniskā apskate izieta 7351gabalam. Jeb 93 procentiem.

BET!!!!!

Pirms dziedi kādu no komunistu slavas dziesmām, papētīsim tālāk.

Vecākais voižeris ir 1989.gada. No 1989- 1994.gadam ir reģistrēti 292 kraisleri, no tiem izieta TA ir 253. Bet vecākais šarans ir tikai 1995.gada.

Jaunākie modeļi. Jaunākais voižers ir 2009.gada tādu ir tikai 3. (2008.gada ir 38. ) Jaunāku nav. Grand voižeri ir jaunāki. 2014.gada ir 2, 2013.gada 6, 2012 gada 5, 2011.gada 9.visi kraisleri ir veci.tāpēc tiem TA iziet ir grūtāk. Tas ir loģiski.Šarans vecākais ir 1995.gada, brt jaunākie - 2015.ajā gadā 31, 2014.- 51.utt.

Ja būtu kā tu saki, ka kraisleri ir hlami, tad statistika nebūtu līdzīga.

Salīdzinājums no VAG grupas.

Latvijā uzskaitē 21 101 (!!!!!!) audi 80. Tie ir veci, par kuriem tu saki, ka pilna latvija. No tiem 21 101 TA izieta tikai 6092. Cik procenti?

Tādu pašu gadu voižeriem no 292 gab, izieta TA 253.

Cipari neiet kopā ar tavām fantāzijām.

Ja jau voižeri būtu tādi sūdi, tad to nebūtu vairāk kā citu. Tavs otrs apliktais jeep cherokee ir POPULĀRĀKAIS lielais SUV Latvijā vēl joprojām. Cherokee 620, grand cherokee 2222 un cherokee srt - 15.

Protams,ka rav 4 vai x5 ir vairāk, bet tā tomēr ir cita klase.jeep cherokee var likt vienā klasē ar volvo xc90, bet to ir mazāk.

arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

Kāds tam visam sakars ar vw pasātu, kuram elektrība saplīsusi?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

Pilnīgi sausa statistika. Tā būtībā parāda to, ka ar VAG, bez TA ir iespējams braukt, ko nevar ar amerikāni, jo ja tam kautkas noplīst, tad čau Rasma - vai nu utilizācija šrotā vai dīlerserviss. Tad nu viss ietaupījums no braukšanas uz gāzes aiziet remontā.

Par klasēm tu kļūdies:

www.autoasociacija.lv/lv/automasinu-klasifikators

Parastais Cherokee ir vienā klasē ar RAV-4 un Dacia Duster. No kuriem pēdējie divi ir ar daudz labāku performanci.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tev patiešām jāiet pie ārsta. Tas taču loģiski, ka 1999.gada mašīna ( jeep) būs ar mazāku performanci nekā 2017 gada dasteris.

Bet kur tu testēji jaunāku džipu? Ja testēji, tad tev brilli vajag, bet es esmu pārliecināys uz 100 procentiem, ka neesi redzējis ne to dasteri, ne jauno džipu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Neguglējās???

www.ss.lv/lv/transport/cars/jeep/fDgSeF4SHTwS.html

www.ss.lv/lv/transport/cars/dacia/fDgSeF4VFjwT.html

Starp citu, viens no ceļubūvētājiem man klusām teica, ka kopš pārsēšanās no Ņivas uz Jeep viss iet uz grunti. Jauno ceļu kvalitāte katastrofāli samazinās, jo transporta izmaksas ir tik lielas, ka jātaupa uz materiālu daudzuma.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Jeep

Aprikojums :

Smartbeam priekšējie lukturi - automatiska tālo gaismu pārslēgšanas sistēma,

Biksenona gaismas,

High beam priekšējie lukturi, automātiskie,

Led dienas gaitas gaismas,

Harman kardon 19 skaļruņi ar subwoofer un 825 w pastiprinātāju,

8. 4"skarienjūtīgs ekrāns,

Uconnect access via mobile am/fm/cd/hdd/mp3/nav radio,

Uconnect brīvroku sistēma,

Keyless enter-n-go, sentry key bezkontakta atslegšanas un aizslēgšanas sistema ar imobilaizeri,

Elektriskie logu pacēlāji, ar viena pieskāriena atvēršanas/aizvēršana s funkciju priekšā,

Sānu spoguļi - virsbuves krasa, elektriski regulējami, nolokāmi, apsildāmi, ar atmiņas funkciju,

Atmiņas pakete - radio, vaditaja sēdeklis, spoguļi,

Vadītaja un pasažiera sānu spoguļi ar automātisko notumšošanos funkciju,

Elektriski regulējama stūre - pēc augstuma un dziļuma,

Ar ādu apvilkta, apsildāma stūre ar audio vadību un ātrumparslēgšanas pogām uz stūres rata,

Apsildāmi priekšejie un aizmugurējie sēdekļi,

Ventilējami priekšējie sēdekļi,

Elektriski regulējami priekšējie sēdekļi,

High perfomance, premium laguna ādas sed. Apd. Ar zamšādas elementiem,

Ar ādu apvilkti augšejie durvju apdares elementi,

Salona elementi ar karbona apdari,

Isofix bērnu sēdekļa stiprinājumi,

Borta dators - electronic vehicle information center (evic),

Lietus sensors,

Divzonu automātiska klimata kontrole ar gaisa filtrāciju,

Adaptīvā ātruma uzturesanas sistēma,

ESC - elektroniska stabilitates kontrole,

Sadursmes draudu mazinašanas sistema,

Parkview atpakaļskata gaitas kamera,

Parksense priekšējo un aizmugurējo stāvvietas sensoru sistēma,

Priekšājā sadursmes draudu bridinājuma sistēma,

Aklo zonu monitoringa sensoru sistēma,

Centrālā atslēga (durvis, bagažnieks, degvielas uzpildes tvertne),

Jaunākās paaudzes priekšejie un sānu aizkarveida drošības spilveni,

Priekšējos sēdekļos iebūvētie papildus sanu drošības spilveni,

Ceļu aizsargspilvens, vadītaja pusē,

Quadra-lift gaisa piekares sistēma,

Riepu gaisa spiediena zuduma kontroles displejs,

Srt high perfomance, abs disku bremzes brembo, rain brake support - sistēma,

Quadra-trac active on demand piekares sistema 4x4,

Active dumping piekares sistēma, vilces kontroles sistēma - all speed, "launch control",

20 in. X 10.0 premium alumīnija diski srt,

Metāliska krāsa.

Jā, nekā te nav. Tagad aplūkosim krutāko daciju.

Gaisa kondicionieris;

- Kruīza kontrole ar ātruma ierobežotāju;

- Navigācijas sistēma;

- ''Bluetooth'' un USB savienojums;

- Aizmugurējie parkošanās sensori;

- 16” vieglmetāla diski;

- Rezerves riteņis;

- Metāliska krāsa;

Un viss.

Nu jā. Protams, ka dacia labāk aprīkota.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ieskaties klasifikātorā pirms nākošajiem saviem murgainajiem salīdzinājumiem. Dacia un Grand nav vienā klasē.

Performance un aprīkojums ir divas dažādas lietas. Ar cik litriem benzīna Dacia spēj aizvest 100kg 100km tālu un cik litrus vajag Jeep? Kāda ir iegādes izmaksu, apdrošināšanas, nodokļa starpība? Cik izmaksā apkopes? Kurš maksās par dīlerservisā nozagtajām detaļām džipam?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Nu ko, apdirsies?

Pats sāki salīdzināt, kā kārtējo reizi iespiedu strupceļā, ieslēdz atpakaļgaitu.

Nestrīdies ja nezini. Asv auto ieliek pēc visiem parametriem. Gandrīz visiem.

Vienīgie divi plusi komunistu auto:

1) ka tie patērē mazāk degvielas.

2) Un Latvijas kolhoznieki nemāk amerikāņus remontēt.

Viss. Viss pārējais ir debils salūdzinājums no sērijas - viena tante teica, vai man reiz bija 1995.gada amerikānis, bet viņš bija sūds. Jo 2004 gada eiropietis labāks.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Tātad tu tomēr nespēj objektīvi neko salīdzināt. ASV auto nav neviena parametra, kurā tie spētu kaut pietuvoties Eiropas autobūves sniegumam. Izņemot, protams, trīskāršo degvielas patēriņu, ar kuru nespēj konkurēt pat krievi. Jā, tu raksti pareizi 95-tais, 99-tais tie ir pēdējie gadi, kad kautko vēl viņi spēja. Vai arī ar jaunākiem neesi braucis.

Līdz ar to diskusiju var slēgt. Jo tā pat nav diskusija, bet pārauguša eksperta-gaiļa plātīšanās ar to, ko var iegūt no google.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Un tas paraudzis eksperts ir idiņš nortels, kurš uzskata, ka labāk nopirkt debilu dzinēju ar visādiem hemoroīdiem un tad pisties un iauto forumā lemt, kā atslēgt egr?

Debila domāšana, ka izkropļots dzinējs ar mazu resursu un dārgu ekspluatāciju ir moderns. Bet hibrīdos asv ir priekšā, elektro priekšā. Asv auto pat bāzes versijā ir labāk aprīkots. Tad kur vēl priekšā? Ā, drošībā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nortelim par to ka VAGmobīļi bez apskates vēl ir lietojami, ir taisnība - zinu vismaz pārīti, kas vismaz pāris gadus nav apskates punktu redzējuši bet tiek lietoti ikdienā, un vēl vismaz pārīti, kas tiek izmantoti sporta nolūkiem. Cik bieži vojāžeri tiek likti trasē vai uz ezera?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Tev expert jau nezcik reiz te jautāja- ar ko tu pats brauc?Iemet mums moška kādu Vin-u vai vismaz anoniimu TA izdruku savu vārdu apliecināšanai ;DDD

Tas voyager/caravan/tc ir pec reāliem crashtestiem viens no jebkad Nedrošākajiem (meeesls totaaals!!) tāda veida auto (it sevišķi tie modeļi pirms 15-20 gadiem...;)- protams daudziem tiem zvērinātajiem"ģimenes" cienītājiem tas ir brīnums.Pameklē to info un ieliec mums paskatīt- tev tak tak tas labi izdodas.Protams, labāk cilvēkus ir nevis informēt un izglītot, bet karināt viņiem tendenciozus un no kontexta izravētus makaronus.

Tur tam slavenajam augstāk aprakstītajam jeep-am ir šodien Jaunam tas pats aprīkojums, kas jau pirms gadiem 8 bija Jebkuram daudzmaz normāli aprīkotam Q7 vai Tuareg un šie divi ieliek braukšanas ziņā tam jeepam izpūtējā gurķi gan ierindas cilvēkam akceptējamā, gan arī jaudīgākajās versijās.Nerunājot nemaz par degvielas patēriņu,transmisijas uzbūvi un darbību un pneimopiekari vai tamlīdzīgām kosmiskām lietām.Turklāt,nekappeikpi-sēeja rokās arī ilgi lietotiem viņiem ir ļoti pieklājīgs nobraukuma resurss.Audi tāds 8pak tiptroniks ir jau nezcik vai 8 vai vairāk gadus vecs normālam cilvēkam nenokaujams ierindas izstrādājums, kamēr jeepam pirms 8 gadiem bija kaut kāds kolhoza kloķis ar knapi 5 robiem un debiili prastu darbības algoritmu.Dīzeļa versijā tāds 10 gadus vecs jeeps rūc kā vecs belarusa traktors un kratās un smird pa gabalu- da kāds te salīdzinājums var vispār nākt prātā...

Amerikāņi ir ļoti viltīgi (ko tu drošvien zini, bet apzināti centies neteikt un visu to pārveidot pa savam)- viņi nevienu eiropas marku savā tirgū negrib un negribēs redzēt, jo savādāk viņu pašu piekoptajai autopolitikai būtu pzc.Tapc tur ir tā politika, ka benzīns lētāks- lai būtu tiem pašmaaju hlamiem noiets.Viņiem pie benzīna cenu kāpuma krīzes laikā pat benzīntanku tablo nespēja parādīt jaunās cenas- jo tur vnk nebija ieprogrammēts tik liels pirmais cipars. Un viņu pašmāju autobūve jau tā teju knapi nesen tikai spēja atgūties no tās beidzamās Krīzes. Eiropa būvē savus auto mazāk attīstītajās valstīs vnk dēļ konkurētspējīgas cenas,bet tādās kā RU un Usa viņi ir vnk spiesti izvietot ražotnes, ja vispār grib tajā tirgū ko darīt. ASV, rāda piemēru, kur katrs tirgu iegūt vai paturēt gribošais ārvalstu ražotājs ir spiests būvēt Asv savas ražotnes un nākt ar savām tehnoloģijām, ne tikai ka visu rupji atsūtīt ar kuģi un vnk ameerikā saskrūvēt.Piemeeram kaut vai tas pats Bmw x vai Nissan ar elektromobīļiem vai Vw ar dīzeļiem (neba jau ekoloģijas dēļ to visiem spēkiem cenšas no turienes izdzīt un neba jau vnk plātīšanās pēc Trumps nupat dažiem piedraudeeja, ja uzcelsiet ražotni Meksikā, tad no Asv vispār izdzīsim na....()

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Māte man bērnībā mācīja, ka ar debiliem nevajag strīdēties.

Tāpēc nestrīdēšos, tikai apskaidrošu pēdējo daļu tavam teiktajam, bet nevis tev, bet normāliem, vesaliem cilvēkiem. Gadās, ka šo forumu sāk lasīt kāds bērns. Nolēmu uzrakstīt Pēdējo atbildi, lai tas, potenciālais bērns, nedomā, ka tev ir taisnība. Lai gan, pat bērns redzot faktus, padomās, ka 650 ir vai nu slims, vai ļoti vecs, ka marasms sāk līst ārā.

Tātad tā. Asv amerikāņu automašīnas maksā lēti, bet eiropas autiņi tik pat maksā cik Eiropā. Bet Eiropā, eiropas autiņi maksā tik pat cik asv, BET amerikas auto ir dārgi, nodokļu un sertifikāciju dēļ. Tagad jautājums. Kuri cīnās pret kuriem? Kuri baidās iepludināt auto no otras atlantijas okeāna puses? Ja būtu, kā tu domā ( nedomāju, ka tik stulbs cilvēks var būt, lai nesaprastu, drīzāk, strīdies strīdēšanās pēc), tad būtu otrādāk - asv uzliktu nodokli eiropas autiņiem, lai tie būtu dārgi, un tos neviens nepirktu. Varu pat pateikt vairāk - asv tiek tirgotas eiropas mašīnas labāk aprīkotas par tādu pašu cenu. Piemēram, te nopirksi pliku pasātu, bet asv par tādu pašu cenu nopirksi jau labāk aprīkotu.

Te eiropa paniski baidās no amerikāņiem. Jo tiklīdz viņi sāks plūst, eiropas autobūvei arī nāksies ražot lētākus auto.

Un par trampu tu pats nesaprati. Tramps izteicās, ka lai toyota ( tu jau domā, ka toyota ir eiropas kompānija, nu tad domā, man pofig) ražo savus auto ASV ,nevis meksikā.

m.tvnet.lv/auto/auto_pasaule/642147-tramps_draud_toyota_par_tas_planiem_celt_rupnicu_meksika

Ja lasīt māki tikai virsrakstus, tadskaidroju:

Toyota kā jau daudzi ražotāji grib nopelnīt. Plānoja atvērt rūpnīcu meksikā, lai varētu ieekonomēt uz ražošanas izmaksu rēķina. Bet auto plānoja tirgot asv. Tramps pateica, ka lai ver vaļā rūpnīcu asv, ja grib te tirgot. Tur nebija neviena vārda, ka nedrīkst vai vēl kaut ko. Tu, idiņ, nesaproti, ka rūpnīcas dot darba vietas, nodokļus, tās izmanto elektrību, ūdeni, un valstij, kurā tā atvērta ieplūst nauda.

Tu esi lielisks piemērs vates propogandai. Vai tu nebiji čekists?

Arī krievi tā pat sagroza faktus. Savu interpretāciju. Daugavā ūdens līmenis ceļas tāpēc, ka universitātēs pieaudzis studentu skaits. Tas ir fakts tavā stilā.

Tas ir pareizs fakts, tikai ūdens līmenis daugavā viszemākais ir vasarā. Vasarā universitātes nestrādā.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nē, čekists es neesmu bijis un neesmu arī šobrīd.Es vienkārši diskutēju un (parasti) uzreiz tā nebārstos ar konkrēti personīgiem apvainojumiem. Turklāt, es par visiem 90% esmu pārliecināts, ka konkrēti ar Tevi mums ir gan jau ka bijusi tepat šīs tēmas aizkadrā kaut kāda saskare arī reālajā dzīvē.Tā ka nestreb karstu un nespļaudies tā uz visām pusēm, jo kas zin...

Ja bērniem ko mācīt- nu tad vismaz objektivitāti drusku vajadzētu- www.youtube.com/watch?v=1BcYtskkzFo

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Spļaudos tādēļ, ka jūsu ir daudz, bet es viens. Kamēr katram pēc kārtas vienu un to pašu sarakstu, zb. Katram vēl vajag pastrīdēties.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Sekspert, protams ka eiropa baidās iepludināt jeņķu kastes - baidās iepludināt nekvalitatīvas un ar anāliem risinājumiem aprīkotas kastes, tāpēc tās vajag sertificēt. Pa amūrikas ceļiem drīkst ripot veidojumi, kam aizmugurē manevru laikā deg sarkana diskotēka - uz eiropas ceļiem tādi brīnumi notikt nedrīkst, tāpēc vajag citus, sertificētus lukturus. Priekšā atkal - uz amūrikas ceļiem tuvo stars drīkst būt apmēram tāds pats kā tālo, tik zemāks, un gaismas intensitāte vājāka - uz eiropas ceļiem vajag kvalitatīvāku un stiprāku staru - atkal vajag citus lukturus. Utt.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
3 0 Atbildēt

Chrysler nekāda sertifikācija nav vajadzīga, jo tos lipina kopā Austrijā, vismaz kad zem Mercedes. Par cik tagad ir zem Fiat, tad visi bijušie Chrysler un Dodge pedejo gadu bērni valkā Lancia un Fiat zīmolu.

Interesanti ir fakts, ka USA autobūve nav spējīga dzīvot bez patstāvīgas valdibas naudas adatas. Eiropas markām to nevajag.

Tas pats Chrysler vienmēr ir bijusi pērkama ielene, vienmēr ar kādu kopā naudas dēļ. Sen senos laikos ar Mitsubishi, pēc tam Merc un visbeidzot Fiat. Ar Fiat,Karl!

Par cik paši neko daudz nav spējigi izdomāt vismaz ņem no mātes kompānijas. Pirms MB iedeva savu Sprinter, ko ASV sauc par Dodge Ram van, viņiem praktiski nebija attīstīti vieglie kravas busi. Mūsdienās jauno modeļa godu ieņem Fiat Ducato.

Arī 300c ir atvasinājums no MB C klases, laikam.

Jā, vienīgais, ko viņi paši ir izdomājuši ir minivens.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Bet tāpat tu uzreiz nevari LV piereģistrēt no ASV ievestu Chrysler (jaunāku par 2000g), kamēr tev tam nav kaut vai EU atbilstošas gaismas, stposignāli un pagriezienu rādītāji.Protams, sertifikācijas izmaksas un visa tā pentere ir stipri atkarīga no tā, vai šim auto radniecīgu modeli ražo EU. Kā arī (retāka modeļa gadijumā)no tā, cik/vai tādi te ir tikuši importēti iepriekš.Atsevišku modeļu sertifikācijai ir bijis, ka iekš LV to vispār nevar veikt un tad liek uz treilera un ved uz DE, kas finālā izmaksā jau 3-4 un pat visus 5k eur.

Ja ASV valdība joprojām atbalsta rijīgu benzīnmotoru politiku (jo tur nav pieredzes un nav noslieces uz mazlitāžas dīzeļu ražošanu), loģiski ka nav pieļaujams, ka kkāds tur Vw jauc nodomus un masveidā uzpērk turienes lietotājus ar saviem brīnumTdi.Jo lietotāji jau nav dunduki- tagad arī tur cilvēki naudu skaita.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Zinu, ka sertifikācija ir vajadzīga. ;)

Piemēram 2004-2010 Mustang lukturu maiņa pamatīgi bojāja visu skatu. Pirms pāris dienām Ogrē redzēju vienu mūsu platuma grādiem retu auto - Chevy Impala. Šis laikam LV vispār tik viens, biju redzējis pāris reizes no attāluma Pierīgā. Anyhow, oranžie lukturi (tie kas fūrēm piekabju sānos ) bija ielipināti brutāli bamperī.

Komisks skats.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

kāda jēga mērīt pretestību iespraustam drošinātājam - jo tā ir tāda pati kā izrautam Tu vispār pretestību mēri ? Ja drošinātājs ir vesels , tad viņš ir vesels - nu nevar būt viņam 70 omu pretestība. Man vienam auto tas bloks uzkārās vienreiz ziemā ar atvērtu logu- neviens logs nevērās vaļā /ciet - bija cool vārda tiešā nozīmē braukt pie -15 ar vaļēju logu ...palīdzēja aķa klemmes atvienošana uz pāris h.

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
0 0 Atbildēt

Tas vienkārši info, jo pie iesprausta, varētu spriest ka viņš ir beigts, bet tā nav..

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

autor 12V ir spriegums nevis strāva..un nevar mērīt pretestību ar multimetru ja uz tā drošinātāja ir sprieguma kritums , jāmēra pie izslēgtas aizdedzes ...ja mēri pie ieslēgtas, tad multimetrs jāuzgriež V režīmā - tā var mērīt sprieguma kritumu uz drošinātāja....domāju tev jābrauc pie zinošāka meistara...

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
0 0 Atbildēt

ok!

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
0 0 Atbildēt

Varbūt jāmaina tēmas nosaukums?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ir ok, mums jau te lielākā daļa tēmu nosaukumi satur to Vienu pamatJautājumu par to, cik un vai labi ir Asv auto ;D

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kad kaut ko uzrakstu, idiņi un skauģi sāk aplikt ar izdomātiem faktiem asv autobūvi, cenšas sevi attaisnot.

Tas ir krieviem raksturīgi, redzot vārdu "USA" uzreiz sākt kašķi. Nezināju, ka ir daudzi latvieši tādi paši.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kuri tieši tie "fakti" ir izdomāti? Varbūt šie (tas tieši no attiecīgās kategorijas "ziedulaikiem" LV;)- www.theaa.com/allaboutcars/ncap/ncap_category.jsp?cat=A6

Vai (varbūt) šie- www.euroncap.com/en/results/chrysler/voyager/15715

Aiai, nee, lūk šis ir izdomāts, to tak reku Austrālijas pagānie krievi neslavu ir sacēluši ;P

www.mynrma.com.au/motoring-services/reviews/ancap/people-movers/chrysler-voyager-from-2006.htm

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Es jau sapratu, ka tev visu ASV autobūvi pārstāv voidžeri.

Jā, kraisler - dodžs pārstāv 40 procentus no asv minivenu skaita, bet tirgus līderi ir ford un ševrolet. Tās ir markas, kuras tu nemaz nezini, jo anglijā taisītie galaxy, s - c maksi un fokusi ir domāti eiropai, nevis asv, bet ševī eiropā ir zināms zem daewo. Tas ir tas pats, kas par vw spriest pēc seata.

. Es nekad neesmu teicis, ka asv auto ir droši kraš testos. Tev vai nu acis ir ar asinīm nodusmām ieplūdušas, vai mani ar kaut ko jauc. Tieši šo testu dēļ, voidžeriem tika apturēta ražošana. Ja papētītu, tad redzētu, ka 2007.gadā viņus neražoja vispār. Tad iznāca jaunā paaudze, kura drošībā bija labāka.

Turklāt pēdējā laikā kraštestus amerikāņiem veic biežāk, tāpēc gaidāma uzlabošanās šajā lietā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Idiņi spriež par to, ko nemaz nav redzējuši.

Renault ražo sūdus, jo lada ir slikti, nekvalitatīvi auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es jau tev augstāk nupat ieteicu nespļaudīties un ievērot vismaz kaut kādu nelielu objektivitāti šajā diskusijā

www.youtube.com/watch?v=1BcYtskkzFo

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Uzliec vēl video ar muskuļu auto.

Tikai objektivitātei, ieslēdz arī teslas kraštestu.

Un tad nākošo uzliec co izmešu daudzumu un ekonomiju.

Kad nav kur piekasīties, tas arī palīdz.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Piedod, bet tavi teksti tik tiešām atgādina pāraugušu gaili uz sūdu čupas, kuram vienīgā performance ir bezjēgā klaigāt visās diennakts daļās, jo vistai klāt tiek, bet jēga nekāda.

Tādi te nāk un iet, bet ilgi neiztur. Kādreiz bija tāds dexters, iedgars un vēl visādi. Vienīgais Vernons kautcik vēl velk, bet arī tas sāk dzist.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tad šo forumu jāpārsauc - VAG FORUMS.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Tas ir tas pats, kas par vw spriest pēc seata" - ļoti līks salīdzinājums - seats pa lielam ir fofāgens, tik ar atšķirīgu ārējo izskatu, dažreiz arī salonu, un bez paša paša niknākā motora - izņemot polo klases mašīnas, tur gan seati ir niknāki par fofāgeniem.

iJuris Reģ.: 18.02.2017
0 0 Atbildēt

iespējas dažādas, varbūt kaut kur masa zūd, tas izskaidrotu dažādos simptomus, kuri gan ļoti atgādina moduļa gļukošanu.

Kur atrodas auto, vai Rīgā? Te ir zināms dažs labs diagnostiķis. ar dator diagnostiku būtu vieglāk sākt, varētu pārbaudīt ne tikai kļūdas, bet to vai modulis reaģē vispār. Un ja reiz biji pacēlis paklāju un pārbaudījis kādā stāvoklī kontakti un plate modulim, vajadzēja pierakstīti precīzu moduļa numuru. Vēl pārbaudi drenāžu zem AKB (akumulātora), tur ir divi caurumi, viens zem AKB, otrs vairāk uz vadītāja pusi, iespējams ka tur drenāžas caurumi ciet un tomēr ūdens krājas un kaut kur sūcas gar ugunssienu uz salonu.

Ja vajag info diagnostikai, dod ziņu, iedošu kontaktus.

p.s. man patīk voyager tuvās, nu un arī tālās gaismas, tik pat labas kā 15 gadus veci matēti VAG lukturi ar skaisti izplūdušu gaismu, tā kā svecītei.

bet turpini rakstīti, katru dienu gaidu tavus komentārus par to cik slikts mans auto, ka esmu nabags jo mehāniskā kārba, ka mans motors nekam neder, ka neērti gada laikā 30tkm braucu, ka dārgas detaļas, nu vispār visi lohi, bet tu nē.

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
0 0 Atbildēt

Sveiks, atsūti kāda zināmo kontaktu uz nedēļas beigām sazināšos, kādas vispār tagad cenas auto diagnostikai?

Vari atmest uz epastu, tiko svaigu uztaisīju, ikdienā viņu nelietošu taka..

[email protected]

Katrā ziņā paldies!

gunchatu Reģ.: 06.05.2017
0 0 Atbildēt

Sveiks, atsūti kāda zināmo kontaktu uz nedēļas beigām sazināšos, kādas vispār tagad cenas auto diagnostikai?

Vari atmest uz epastu, tiko svaigu uztaisīju, ikdienā viņu nelietošu taka..

[email protected]

Katrā ziņā paldies!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Manis peec lai visiem veicas- gan Asv autobūvētājiem, gan pārvadātājiem, gan remontētājiem. Es personīgi par to priecājos.Tagad dzirdam (nu ok, tomēr ir 2017..), ka tur "viss uzlabojas".Tieši to LV vēl šobaltdien tik populāro Voyagera/Karavāna/TC modeli lūk drošības apsvērumu dēļ neražojot no 2007.Bat ap 2000-to un pat līdz pašam EU ēras sākumam LV viņi te tādi tika ievesti tūkstošiem.Tieši tie modeļi, kuriem bija acīmredzamas problēmas ar itin visu.Līdzīgi kā japāņi savus lūžņus eksportē pāri dīķim no otras puses. Turklāt, mums tas notika skaļi aplaudējot, ka izdevīgi un droši ģimenes auto.Šodien par amerikas auto reāli interesējas pamatā tikai tie, kam ir kāds sakars ar pašu Asv.Un arī tad nebūt ne par jaunākajiem modeļiem.Ok, visiem mums darboties vajag,un,ja kāds māk/var to darīt bez krāpšanas, tas ir apsveicami. Bet ir ne visai korekti, ja personīgu sarunu līmenī uzreiz ir jābārstās ar idiotismiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti