Remonti garantijas laikā - aptauja/jūsu pieredze?

AnK Reģ.: 06.10.2014

Domāju, ka būtu interesanti vienuviet apkopot jūsu pieredzi ar remontiem GARANTIJAS laikā, lai gūtu atpuveni priekšstatu par jūsu pieredzi.

Sākšu pats:

Auto: Toyota Auris TS, 2014.g.

Nobraukums/vecums: Aptuveni 1g, 30000-40000 km

Bojājums: Nepatīkami skaļa (jeb izteikt sportiska) skaņa no izpūtēja.

Rezultāts: Pie dīlera (Wess Berģi) norunāju laiku, piebraucu, meistars piefiksēja sūdzību, nedēļu vēlāk zvanīja sarunāt remonta laiku. Nomainīja vai nu visu izpūtēju, vai nu kādu detaļu, esot parasta vaina pirmās paaudzes Auris TS

Auto: Toyota Auris TS, 2014.g.

Nobraukums/vecums: Aptuveni 2g, 60000 km

Bojājums: Viena vējstikla šķidruma sprausla beidza darboties

Rezultāts: Bojājums parādījās neilgi pirms apkopes, apkopes laikā (Wess Berģi) pieteicu bojājumu, defektu uzreiz konstatēja. Diemžēl detaļa uz vietas nebija, tādēļ nācās iebraukt dažas dienas vēlāk uz pusstundu, kamēr nomainīja.

Auto: Toyota Verso, 2016.g.

Nobraukums/vecums: Zem 1g, 21000 km

Bojājums: Bojāts EGR vārsts

Rezultāts: Braucot iedegās CHECK ENGINE un pazuda jauda. Tā kā biju tuvu servisam (Wess Berģi), uzreiz iebraucu, mašīnu nekavējoties pieņēma. Diagnostika norādīja uz bojātu EGR vārstu, meistars it kā teica, ka braukt varot un drošību neietekmēs, maiņas auto nedeva.

Kādas 4-5 dienas vēlāk zvanīja, ka varu braukt mainīt, norunāju laiku piektdienā (ceturtdiena brīvdiena, zvanīja otrdienā). Protams, trešdienas vakarā auto nevarēja piedarbināt, saucu evakuatoru, bet pēc 20 min pieleca. Aizbraucu uz servisu, mašīnu atstāju, maiņas auto nedeva, piektdienas priekšpusdienā zvanīja, ka auto izremontēts.

 
1 2
AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Kopumā ar dīlera attieksmi esmu apmierināts, lai gan uzskatu, ka viņiem bija man jādod maiņas auto, kad manējais vairs nebija braucams. Viņi gan teica, ka ražotāja politika tāda esot, bet viņiem neko nebūtu maksājis iedot man maiņas auto (uz vietas bija) uz to pusotru dienu (4. maijs). Tomēr kopju/remontējos tikai pie viņiem, kopš esmu garantijas Toyota īpašnieks.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Atstāj spēkā KP lēmumu par "Kia Auto" pārkāpumu saistībā ar ierobežojumiem veikt tehnisko apkopi neatkarīgajos servisos

www.iauto.lv/zinas/latvija/24631-atstaj-speka-kp-lemumu-par-kia-auto-parkapumu-saistiba-ar-ierobezojumiem-veikt-tehnisko-apkopi-neatkarigajos-servisos

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Man šajā tēmā daudz sakāmā

Reiz iegādājos 2003.gada TOYOTA AVENSIS 1.8VVti mehāniku. Kalpoja visai uzticami, vienīgās garantijas reizes bija saskaņā ar rūpnīcas atsaukumu un manam auto - raustījās dzinēja apgriezieni. Nobraucu kādus 45tkm.

Tālāk bija 2008.gadā ražotais BMW 118d automāts. Garantijas laikā - 5 (!!!) reizes vests uz dīlercentru ar evakuatoru. Defekti garantijas laikā: automātiskā ātrumkārba (vairākas reizes), dzinēja temperatūras devējs, starta/stop poga (vairākas reizes) u.c., ko jau vairs neatceros. Nobraukts līdz 125tkm, kad noklapēja dzinējs

2013.gadā ražotais TOYOTA AVENSIS 2.2D-Cat automāts. Auto pilnīgi bez problēmām, bet taisnība - ar to nobraucu vien 15tkm.

2015.gadā ražotais PEUGEOT 508 SW automāts. Dīlera DEMO auto, kas nozīmē max pakotni un cerību piepildījumu

Diemžēl nekā. Pie 42tkm izbeidzās siksnas rullis, atstājot uz kādu nedēļu bez auto, kamēr detaļa atsūtīta. Visa ziema pagāja ar vieniem besīgiem elektronikas defektiem (prātā juka parkingsensori, regulāri nostrādāja bez iemesla aklo zonu sensori spoguļos, gandrīz vienmēr salā nestrādāja 3 durvīm ērtais keyless go utt.) Tagad pie 67tkm sajuka prātā elektronika bremžu sistēmai: anti roll back funkcijas defekts, auto parking funkcijas defekts). Strikts solījums vairs braukt max līdz oktobrim, kad beigsies garantija.

Trakākais ir tas, ka arī JAUNS auto nebūt nenozīmē bezrūpīgu ekspluatāciju!!!

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Ko dīleris teica par to, ka auto 5x tika vests ar evakuatoru garantijas laikā? Un tas ir 2 gadu laikā? Izklausās vājprātīgi.

Principā sāku domāt, ka pirms pirkt nākamo auto, jānoskaidro dīlera atteiksme pret maiņas auto. Tā tomēr drošāk...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Toreiz tas bija BM AUTO, viņiem bija pilnīgi vienalga. Tā teikt - ierasta ikdienas situācija. Gan kļūdījos - 5 reizes visā ekspuatācijas periodā (nevis garantijas laikā). Sorry.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Maza piebilde.

Peugeot ticis vismaz 3 x vēl vests uz servisu pēc dīlera lūguma, jo ražotājam kārtējais atsaukums. Respektīvi, jautrs ražotājs

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

1) Citroen C3 (2004'). Viengadīgan (tas bija 2005.gadā) auto Polijā iedegās Check Engine un ieslēdzās apgriezienu ierobežotājs uz, šķiet, 1500 apgriezieniem stundā. Pēc daudzkārtējas izslēgšanas/ieslēgšanas vienu brīdi lampiņa pazuda. Veiksmīgi tiku līdz mājām. Braucu pie dīlera (tolaik Auto Statuss Maskavas ielā), žie kļūdu nekonstatēja. Pēc nedēļas iedegās atkal. šoreiz LV. Kamēr tiku līdz servisam, lampiņa atkal izdzisa. Ar nedegošu lampiņu dīleris neņēma pretī, līdz beidzot izdevās noķert to brīdi, kad dega lampiņa un tiku līdz servisam. Garantijas ietvaros nomainīja gaisa masas mērītāju un līdz pat šodienai ar šo vairs nekādu problēmu nav bijis.

Otra lieta, kas bija raksturīga C3 - regulāri uzkarsa brezes un sāka briesmīgi sīkt. Risinājums - ik pa 10 000 km bija jāveic bremžu sistēmas profilakse - jātīra suporti. Vēlāk uzliekot neoriģinālos bremžu diskus un uzlikas problēma pazuda un nav parādījusies.

2) Honda FR-V - 10 gadu laikā šis auto ne reizi nav bijis garantijas remontā.

3) Honda CR-V (2008'). Hondai bija nepilni 3 gadi un nobraukums pie 60 000 km, kad Itālijā no rīta nevarēju iedarbināt un pat atslēgt ar pulti. Bija pilnībā izlādējies akumulators. Izsaucu bezmaksas palīdzību (Honda Europa Care Serviss programmas ietvaros) un auto tika ar būstera plalīdzību iedarbināts. Nodomāju, ka varbūt esmu lampiņu atstājis salonā ieslēgtu. Pēc 2 dienām turpat Itālija atkal no rīta tā pati problēma. Kaimiņu auto bija vadi, ar tiem piestartēju. Paralēli sazinājos ar Nippon Auto un izstāstīju, ka atkal atkārojās. Vakarā pie veikala sāka stipri kūpēt no kapota un tāda dīvaina skaņa. Likās, ka noklapēja motors. Attaisīju kapotu, a tur viss smuki. Pēc 5 minūtēm iedarbināju atkal un viss bija kārtībā. No rīta atkal pazuda elektrība. Man tas vairs nelikās smieklīgi. Jau sakārtoju visu, ka manu auto savāc uz servisu, vietā iedod maiņas auto un atpakaļ visiem 5 apmaksā avio uz mājām. Bet tad paliek problēma, kā auto dabūt atpakaļ uz LV, bet par to nebija jādomā. Atkal atbrauca itāļu LAMB. iedarbināja un meistaram uzreiz bija skaidrs, kas ir pie vainas - izrādās, manam CR-V esot problēma ar gaismām, jo tās visu laiku degot, kad iedarbināts auto, un tās nav iespējams izslēgt. Mans arguments, ka Ziemeļeiropā tā ir visiem auto, viņu nemaz nepārliecināja Beigās veiksmīgi tiku mājās un uzreiz devos uz servisu. Izrādās, ka uz īso bija aizgājis kondiciniera relejs un tie dūmi, kas nāca no motora telpas, bija kondicioniera šķidrums. Kas sistēmā bija palicis vairs tikai nepilni 200 g. Kas interesanti, klimatkontrole bija uz 20 grādiem uzlikta un tā nevainojami strādāja arī bez kondiškas šķidruma. Tik drusku skaļāk rūca kondiška.

Pa garantiju visu sataisījaun turpmāk šāda problēma vairs neparādījās.

Pa garantiju manam CR-V nomainīja arī durvju gumijas abām aizmugurējām durvīm. Tās bija izdilušas, manuprāt, no bērnu krēsliņa pastāvīgas ievietošanas un izņemšanas, kas berzās gar gumijām. Nippon paši problēmu atklāja un paši piedāvāja nomainīt. No manas puses sūdzību par šo nebija.

Vienas apkopes laikā man tika darīts zināms, ka uz CR-V bagažnieka pie numura apgaismojuma esot pamanāma rūsas pazīmes. Domāju, ka tā bija ražotāja vēlāk konstatēta problēma visiem šīs sērijas auto. Tika nomainīts bagažnieka vāks pret jaunu!

Īsi pirms garantijas termiņa beigām parādījās nepatīkama grabēšana pie aizmugurējā labā riteņa. Izrādījās, ka bija vainīgs ksenona lukturu augstuma indikators (mērītājs? Pat nezinu, kā to pareizi sauc). Nomainīja pa garantiju.

Pirms garantijas termiņa beigām SAN Motors (otrs autorizētais Honda serviss) man piedāvāja atbraukt uz pirmsgarantijas beigu pārbaudi. Vēl garantijas ietvaros gandrīz pusi piekares pārlasīja.

Šķiet bija viens kaut kāds rūpnīcas atsaukums, bet to sataisīja parastās apkopes ietvaros.

Honda Jazz - 12 gadu laikā šis auto ne reizi nav bijis garantijas remontā. Viens rūnīcas atsaukums bija, kas tika parastās apkopes ietvaros salabots. Jazzam tad jau bija kādi 8 vai 9 gadi!

Honda CR-V (2015). Sāka gļukot automātiskās gaismas (ato bija nepilns pusgads). Garantijas ietvaros tika kaut kas pārprogrammēts un tagad viss OK. Ceru, ka tas būs vienīgais garantijas apmeklējums.

Honda Jazz (20017). Auto pārāk jauns, lai apmeklētu grantijas remontus un ceru, ka tas arī nekad nebūs nepieciešams.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Secinājums. Japānas auto > franču auto. Un Japānas auto ir uzticamāki par citiem auto arīdzan

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Ups, pēdējais Jazz, loģiski, ka 2017.gada

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Tas jau man sen bija zināms, tikai sev zināmu iemeslu dēļ sev ikdienai tādus neizvēlos

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

2008.gadā tika iegādāta Škoda Fabia 1,4 l benzīns,2010.gadā sāka pilēt viena no sprauslām, motors raustījās tukšgaitā.Karlo Motors Imantā tikai apvainots par to ka itkā es pildos kreisajos tankos.Tai pašā gadā mainot rādio antenas pastiprinātāju tika atprogrammēta kruīzkontrole,tas tika izlabots Mežciemā.

2016.gadā iegādājos 2011.gada pežuli, nolēmu apkopi uztaisīt Forum Auto,tur atklājas ka jāmaina turbīnu,viņi arī man ieteica pameklēt kas restaurē turbīnas.Patīkama attieksme, diena pret nakti ja salīdzina ar Karlo motors.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nissan Qashqai - 2016.gads, 1.6 dCi automāts. Pie 28000, kā jau pārsvarā pa pilsētas bruģiem ikdienā braukājot, sāka grabēt panelis. Salika papildus izolāciju, vairs negrab. Uz rītdienu pieteikts servisā - dažreiz gļuko viens parkošanās sensors (atpazīst neesošus šķēršļus un sāk pīkstēt).

Iepriekšējam Qashqai+2 (2012.gada) - tas pats dzinējs, pa garantiju mainīja izpūtēju (kaut kas tur nelāgojās kopā ar DPF laikam), plus vienu aizmugurējās jostas fiksatoru, jo panelī bļāva, ka aiz manis sēdošais pasažieris nav piesprādzējies, kaut gan tur neviena nebija.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Nupat darba Kaskaišam pa garantiju mainīja aizmugurējos bremžu suportus. Izkrita TA. Bija bremzes jau sarūsējušas un ķīlēja, nav laikam paredzēts LV apstākļiem. Tā arī sabojājas tā CSDD statistika, redz, redz jaunam auto kritiskas problēmas ar bremzēm, lai gan reāli nekā kritiska tur nebija. Nu jā variators līdz ar to stāvbremzi reti kurš lieto un tas arī daļēji bija cēlonis.

Vlads Reģ.: 31.08.2006
7 0 Atbildēt

2008. gadā tika iepirktas darbam Mazda 5, uz katru apkopi garantijas ietvaros, tika mainītas visvisādas bukses piekarē, un ne pa vienai bet parasti pa četrām. Braukšanas stils visdrīzāk nebija pie vainas, jo tādi bija 3 auto un mainīja visām, pirmajā ziemā pie apmēram 30kkm sākās elektrības bēdas, kas raustīja, gan audiositēmu, gan braucot ik palaikam atstāja bez elektriskā stūres pastiprinātāja, kas nebija patīkami. pārstartējot gāja atkal, nomainīja kaut kādu vadības bloku, pārdots pēc 1.5 gada ar 60kkm uz šiltes.

Hyundai iX 35, bēdu ieleja , gan auto kvalitāte, gan dīlera vai importētāja piedāvātais serviss, attiecībā pret apkopju izmaksām (kosmoss). Ļoti tika cerēts uz 5 gadu garantiju BEZ nobraukuma ierobežojuma.

Pirmajā ziema 2 parkingi no četriem izbeidzās, detaļas piegāde un kaites novēršana aptuveni 3 nedēļās, izslēgt no salona nevar, katru reizi, kā ieslēdz atpakaļgaitu, auroja,

Pēc gada uz 40kkm konstatēta rūsa uz motorpārsega no iekšpuses, haube gan mēneša laikā garantija ietvaros nomainīta uz jaunu, bet maiņas auto vietā nedeva (vispār nedeva nekad), kamēr krāsoja 3 dienas.

Pēc diviem gadiem rūsa uz jumta priekšējās malas pie vējstikla, tīrīja un krāsoja garantijas ietvaros, atkal nedēļa bez auto.

Trešajā gadā pēc 100kkm pie tehniskās apskates tika konstatēta brīvkustība lodbalstā (līdz tam gan jāsaka, ka tikai 1 bukse piekarē bija mainīta garantijas ietvaros) auto nekavējoties tika pieteikts dīlersevisā, bet lodbalsts nav krājumā, gaidam MĒNESI piegādi, bet uz jautājumu, ko man darīt tūlīt būs jāiet atkārtota tehniskā apskate, bet defekts nav novērsts, tika pateikts, ka nekā palīdzēt nevar, ja jābrauc, tad jādzen tāds kā ir, bet viņi kompensēšot nākošo atkārtoto apskati , šis tika nomainīts "kaktu servisā" 2 dienu laikā ar visu detaļas piegādi, (manam auto nez kāpēc garantija piekarei bija līdz 100kkm, vēlāk pirktajiem esot bijusi it kā arī bez nobraukuma ierobežojuma 5 gadiem)

Pie 110kkm pazuda ātrumi mehāniskai kārbai notika tas Skrundā, zvans dīlerim, dīleris saka, jā auto garantijas, nodrošināsim evakuatoru.... līdz Liepājai , uz jautājumu kā lai es tieku atpakaļ uz Rīgu un vai pēc defekta novēršanas auto atgādās līdz Rīgai?, atbilde ir, ka tā nav viņu bēda, viņiem jānodrošina līdz tuvākajam servisam, tikai pēc brīdinājuma, ka tas būs tiešām pēdējais pie viņiem pirktais auto un menedžera sazvanīšanas, tika atvests līdz Rīgai, vaina neesot bijusi liela, kaut kāda skrūve atskrūvējusies, bet salaboja pēc 3 dienām, jo pieraksts pilns

Pie 120kkm sāka izbeigties logu tīrītāja mehānisms, palika dikti lēns. Servisa pieņēmējs saka ka viņš zin, kas notiks, meistari mēģinās viņu ieeļļot un iekustināt, bet tas plastmasas sū... salūzīs un būs jāmaina, bet mainās tikai viss kopā ar motoriem utt., iešot pie garantijas speciālista,

Iekustināt diži neizdevās pēc pāris dienām apstājās pavisam, pēc nedēļās tika apstiprināts, ka tas ir garantijas gadījums, vēl pēc MĒNEŠA sagaidīja detaļu. Ļoti noveicās, ka tajā augustā-septembrī lija tikai pāris dienas, kad šo nevarēja braukt vai bija jāatstāj pie darba.

Kaut kad ap to pašu laiku izbeidzās akumulators, šis atkal netika akceptēts kā garantijas gadījums.

Pārdots pēc 4 gadiem ar 140kkm uz šiltes, nākošais saimnieks nobrauca 9 mēnešos apmēram 10 kkm 3 reizes pabija servisā ar kaut kādām elektrības ķibelēm un šķīrās no šī.

2014 gadā ģimenes vajadzībām bija iegādāts Subaru Legacy,

Jau uz pirmo apkopi, dīlerim kaut kas nepatika akumulatora testā, kas tika arī nomainīts garantijas ietvaros, man gan pretenziju pret to nebija. Citādi 3 mierīgākie un "garlaicīgākie" gadi ar auto bez iršanās, jo nelūza vairs pilnībā nekas,

Šī pozitīvā pieredze kļuva par pamatu nākošā jauna auto ar garantiju iegādei, bet par to kaut kad attiecīgajā topikā

Vlads Reģ.: 31.08.2006
5 0 Atbildēt

Ā, šī brīža Passat B8, 2.0TSI DSG ar pilnpiedziņu, nedaudz vairāķ kā gads riņķī un ap 45kkm pagaidām bez remotiem un atsaukumiem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Par Hyundai gan esmu pārsteigts, biju pilnīgi pārliecināts, ka viss identiski (uzticami) kā japāņiem. Pld, ka dalījies ar info.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Vlad, pie kura dīlera vedi apkopt/remontēt? Hyundai jau vairāki tirgo.

Interesanti, es personīgi uz Hyundai neesmu skatījies (lai gan Autobravas salonā pasēdēju i40 universālā), jo man Kia šķita lietderīgāks no price-performance viedokļa. Nez, vai ar Kijām tādas pašas šaizes notiek? Ir kāda pieredze?

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Kia Ceed SW 2010 gads 1,6crdi.

Problēmas ar rokasbremzes trosēm un lokiem lika divgadīgam auto uz TA doties trīs reizes.

Divarpus gadus vecam nomira akumulators-tiem garantija esot divi gadi tapēc jāmaina pašam. Pēc 4 gadiem un 130 tūkstošiem sāka grabēt piekare-tā arī nenoskaidroju vai gāja zem garantijas jo auto tika pārdots.

Epizodiski iedarbinot no izpūtēja izvēlās baltu dūmu mākonis kas smirdēja pēc nesadegušas degvielas, pirmo reizi tika novērots drusku pēc pirmā tūkstoša, servisā protams raustīja plecus un piedāvajās auto atstāt servisā uz vairākām dienām, protams atteicos.

Visumā atstāja uzticama auto iespaidu.

Vlads Reģ.: 31.08.2006
1 0 Atbildēt

Tas kas pie Spices, nesauksim vārdā ,

Vēl arī tiešām dārgās apkopju izmaksas, klāt pie visa. Pēc šī auto vienmēr prasu aptuvenās apkopju izmaksas uz plānoto nobraukumu, lai vairs nav pārsteigumi.

Pēc šī auto "korejiešiem" metu līkumu, vismaz pagaidām. Bet tā ir tikai mana pieredze, iespējams, ka vienkārši nepaveicās.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Jā... lasot gan šos stāstus, gan arī ierakstā par jaunajiem auto, sāku domāt, ka turpmāk pirms pirkt auto jāizvērtē arī dīlera gatavība dot maiņas auto garantijas remontu gadījumos, ne tikai apkopju izmaksas un visus citus faktorus...

Zini kā, citādi jau cilvēks mierīgi domā, paņems jaunu auto, nekas bez sīkumiem nelūzīs un ja nu kas, garantija, bet te hops un nedēļām ilgi auto tusē pa servisiem, a pats gādā auto par savu naudu...

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

VW dod kuponus trīs dienām-var izmantot apkopes vai garantijas remonta laikā.

Priekšnieks ar Audi pie katras problēmas kad auto paliek remontēties tiek pie maiņas auto.

Tā ka drīzāk te darbojas princips kurš maksā tas pasūta mūziku-attiecīgi dārgakiem auto cenā ir iekļautas dažādas "ekstras"

Pret palikšanu bez auto gan jau var nodrošināties ar atbilstošu KASKO kas protams atkal maksās naudu

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

KASKO vai tad sedz maiņas auto arī garantijas remontu laikā? Es biju domājis, ka tas attiecas tikai tad, ja auto ir remontos pēc KASKO gadījuma. Jebkurā gadījumā piekrītu, ka šī ir viena lieta, ko obligāti vajag iekļaut KASKO polisē.

Paldies par info!

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Palasi savu polisi-ja ir iekļauta palīdzība uz ceļa tad var gadīties ka viss jau ir iekļauts.

Tikko pārskrēju savai Balta polisei-ja auto tiek vests ar evakuatoru un nav saremontējams vienas dienas laikā tad var tikt pie maiņas auto līdz trim dienām.

patirgojoties ar brokeri gan jau var dabūt labākus nosacījumus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palīdzība uz ceļa auto aizvietošanu var iekļaut maksimums līdz 3 dienām, ja polise paredz.

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

2006.gada Fiat Grande Punto 1.4 benzīns, manualā kārba.

Garantijas laikā (precīzi km vairs neatceros) tika mainīts pie dīlera:

1x šarnīrs vai lodbalsts;

1x daļa paneļa pie vejstikla, kas atdalījās no kopejā paneļa, kaut kāds stiprinājums bija nolūzis.

1x ģenerātors. Konstrukcijas nepilniba, atradās ļoti zemu, līdz ar to visi dubļi, sāls, ūdens tika mests tiešī virsū.

1x klimata kontroles un radio elektorinstalācija. Vadi bija beigti.

Pēc garantijas, t.i. pēc 2 gadiem (ap 50tkm)

1x ģenerators, tā pati vaina.

1x aizmugurējie amortizatori

1x aizmugurējā luktura kontakts, gaja uz īso, kusa.

Pie pārdošanas (165tkm, 2014) ;

priekšējie amortizatori, bremžu diski/trumuļi + uzlikas/loki, pārlasīta piekare.

Cik zinu jaunais saimnieks vēl pēc gada vai 2 nomainīja sajūgu.

Kopumā visi servisi iztika ar 1 dienas vai max 2 dienu apmeklējumu, garantijas remonti tika veikti pie Auto Italia un tā pēcteča Auto Bravsa Dārzciema ielā, pēc garantijas kaktu kantoros.

Principā izdevumi nebija lieli, jo detaļas bija lētas.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 1 Atbildēt

Izklausās tīri OK, īpaši ņemot vērā Fiat ne to labāko uzticamības reputāciju. Dizainiski man Fiati iet pie sirds, diemžēl gan viņiem nav neviena auto, kas man derētu - ja Freemont būtu bijis pieejams, kad mainīju mašīnu, būtu ar to izbraucis (lai gan cik saprotu, tas pamatā ir Dodge Journey).

Redzēs, kas būs, kad nākamreiz mainīšu kādu no auto - nezinu, kāpēc, bet Fiati man simpatizē, arī ja nekad neesmu braucis (vismaz ne cik varu atceries, pie stūre sstbaili nē) ar tiem.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Jā, man arī patika, bet ģimenes pieaugums lika pāriet uz lielāku auto ( Opel Vectra Station Vagon), bet nu Opel mani pievīla stipri vairāk par Fiat. Nācās priekšlaicīgi atgriezties jauna auto. Kadjar pagaidām ir prīmā.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Draugs strādā ārzemēs Fiat dīlera centrā. Pēc viņa stāstītā un tā, ko šiem auto nakas mainīt, nakas secināt, ka tie nereālākie sūdi. Nevajag pirkt visādus mēslus, kuriem ir konstanti elekto defekti, sajūgi izbeidzās pēc 10 - 15k km, eļļas tek un visādas citas absurdas lietas. Un pērk tos tikai tapēc, ka lēti un jauni (jo tādējādi mazi nodokļi u.c. atlaides) Pa lielam visa "modernā" autobūve ir sagājusi tūtā. Viss ir nooptimizēts līdz pēdējam. Auto vairs netaisa kā tankus 90-gadu vidū un beigās. Tagad galvenais lai izvelk garantiju un nodod lūžņos. Ja jau pirmais īpašnieks ar remontu čakarējās, tad iedomājaties, kas tur būs nākamajam (vai nākošajiem), kas to nopirks "mazlietotu"..

Braucu ar 20 gadus vecu Mersedesu (braucu ceturto gadu). Mēnesi atpakaļ samainīju priekšējos amortizatorus (viens bija nedaudz bojāts un mainīju abus). Virsū vēl stāvēja oriģinālie Sachs amji. Ģeneratotoram tikai nomainītas oglītes, nekas nav remontēts, starteris vienreiz restaurēts (jo karsts neleca), sprauslas oriģinālās, ritošajā nekas baigi mainīts nav - lodbalsti un pa kādai svirai. Elektrības defektus nekādus baigi neatceros - vienreiz vienam tuvajam masa pazuda (palika blāvs) - bija jāsamaina lukturim štekeris ar vadu. Motorā termostats, dzesēšanas mufta, atplūdes trubiņas, viena dzesēšanas truba un vārstu vāka blīve - viss! Kārbā (manuālajā) eļļu samainīju - tā bija praktiski sausa. Sajūgs vēl ir oriģinālais. Nobraucis esmu 80k km. Nobraukums varētu būt ap 400k, jo domāju, ka ir tīts, lai gan auto tīri sakarīgs tehniski un vizuāli. Uz ceļa nekad neesmu palicis, bet braucis esmu daudz un arī pa tādiem ceļiem, pa kādiem jums mati saceltos stāvus un bez džipa pa tādiem nebrauktu. Piedodiet, ka jaucos ar visu šo jūsu diskusijā, bet palasot visu šito murgu ar jaunajiem auto, roka neceļās pirkt jaunu auto Sūds vien ir no tiem "jaunajiem" auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Arī tāds risinājums nav slikts. Taču, vecs auto ne tuvu nav tā aprīkots, piemēram. Lūdz ar to labāk rēķinos ar iespējamajām likstām pa garantiju.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 7 Atbildēt

Nevienam auto garantijas laikā neesmu neko remontējis, kautkādi pirmie darbi ir sākušies ne ātrāk kā pēc 150 tkm. Ja nopērk auto atbilstošu vajadzībām un ekspluatē viņu "po naznačeņije" (nevis ar Polo mēģina braukt kā ar M5), tad problēmu vienkārši nav. Nu labi, var kautko sabeigt piekarē dēļ sliktajiem ceļiem, bet arī tas ir drīzāk mēģinājums norakstīt uz ceļiem braukt nemācēšanu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Problēmu nav, ja nepērk modeli, kas nupat iznācis. Pēc tam jau "bērnu slimības" izslimotas un kalpo labi, ja vien nav francūzis/itālis, kuri nez ko maina pa mēnešiem piegādātājus detaļām, kuras pirms tam labi kalpoja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Galvenā tēmas sāls - aizdomājamies, no kuriem ražotājiem/modeļiem tomēr ieteicams izvairīties Citādi būs tā, ka arī jauns (garantijas) auto būs biežs servisu viesis, ko nevienam gan negribētos.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Padalīšos ar savu pieredzi. Opel astra H 1.6 benzins. Iepirkts 2013 gada beigās. Patreiz 80tk uz odometra. Nobraucu divus gadus bez problēmām, kaut gan bija iebildumi pret vadītāja krēsla čīkstēšanu. Biju vienreiz, iesmērēja, palīdzēja uz laiku, bet braucu vēlreiz, tagad pieradu, čīkst pa lielākām bedrēm, bet var sadzīvot. Lielākais prikols bija uz otro TA, kuru izgāju ar visām 0. Pēc divām nedēļām otrā apkope, kas sakrīt ar divu gadu ekspluatācijas laiku, sekojoši garantijas beigām uz ritošo. 4dienas pēc garantijas beigām dodu uz apkopi ar domu ka gan jau būs ok, TA tak svaiga. Zvans no servisa, jāmaina stūres pirksts. Es - nu mainiet, viņi 140 ar savirzi un detaļu. Es a kā garantija, 4 dienas tik pāri? Nekada sarunāšana nesanāca un mainīju pie Vasjas ap 60 par visu. It ka jau pats vainīgs, tomēr svaiga TA nelika iespringt uz ierašanos pirms garantijas beigām. Nupat skaļāk sāk strādāt kondicionieris, būs laikam jāpilda ja ne kas nopietnāks. Pa lielam iebildumu pret opel kvalitāti nav izņemot pret servisu, vārda nesaukšu Daugavas krastā stāv! Nākamo ņemšu škodu tad būs cits stāsts. Opeli kādam nevajag?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

>bija iebildumi pret vadītāja krēsla čīkstēšanu

Reizēm tas, kas čīkst ir nevis krēsls, bet siksnas sprādze.

Par Škodu var palasīt vienu stāstu šeit -

laacz.lv/2015/12/08/jaunais-vecais-auto-iegade/

laacz.lv/2015/12/07/jaunais-vecais-auto-izvele/

laacz.lv/2015/12/08/jaunais-vecais-auto-ikdiena/

Nekad nepērciet modeli tiklīdz tas tiek anonsēts. Pagaidiet vai nu kādu gadiņu, vai arī ņemiet modeli, kurš “uz ielām” ir vismaz gadu. Octavia gadījumā tas bija fakts.

Kāpēc, jautāsi? Atbildēšu.

Daudz bērnu slimību (abi ksenoni ir paspējuši izdegt, utt.). Detaļu uz vietas nav (piemēram, priekšējo stiklu gaidu jau divus mēnešus). Gļuki, kurus nevar novērst. Labi, garantija ir, bet vis tas liek lieki čakarēties, zaudēt laiku, utt. Piemēram, tie paši ksenoni, izdegot ziemā, rada lieku stresu dēļ CSN 329.3.. Bet par to nākamajā daļā.

Aprīkojuma pieejamība. Būtu es zinājis, ka jāpagaida tikai gads un būs iespējams pasūtīt auto ar CarPlay/Android Auto, kā arī citas foršas fīčiņas, es būtu pagaidījis. Bet, protams, kas man to teiks?

Cena. Tā pēc visas springtnes, cīkstēšanās par atlaidēm un ņemtnes var šķist kā smalks uzmetiens no salona puses. Mēnesi pēc papīru parakstīšanas un naudas samaksāšanas iestājās pēkšņais superpiedāvājums, kura ietvaros tika piedāvāta bonusa paka, kas manai komplektācijai pat bez atlaidēm būtu bijusi zem faktiskās cenas ar visu atlaidi.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Tieši šī iemesla dēļ superbu ņemšu uz gada beigām, kad šim modelim bērnu kaites būs novērstas. Citādi šaizes visām mašīnām gadās.

Par škodam pagaidām tikai pozitīvas un neitrālas atsauksmes lasītas...

Čīksteja opelim tieši krēsla sēžamā daļa. Jauca divas reizes ārā un eļļoja, bet kad eļļa izžuva viss no gala. Solīja jau krēslu nomainīt, bet lai, var izdzīvot

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Danimars rakstīja: Padalīšos ar savu pieredzi. Opel astra H 1.6 benzins. Iepirkts 2013 gada beigās. Patreiz 80tk uz odometra. Nobraucu divus gadus bez problēmām, kaut gan bija iebildumi pret vadītāja krēsla čīkstēšanu. Biju vienreiz, iesmērēja, palīdzēja uz laiku, bet braucu vēlreiz, tagad pieradu, čīkst pa lielākām bedrēm, bet var sadzīvot. Lielākais prikols bija uz otro TA, kuru izgāju ar visām 0. Pēc divām nedēļām otrā apkope, kas sakrīt ar divu gadu ekspluatācijas laiku, sekojoši garantijas beigām uz ritošo. 4dienas pēc garantijas beigām dodu uz apkopi ar domu ka gan jau būs ok, TA tak svaiga. Zvans no servisa, jāmaina stūres pirksts. Es - nu mainiet, viņi 140 ar savirzi un detaļu. Es a kā garantija, 4 dienas tik pāri? Nekada sarunāšana nesanāca un mainīju pie Vasjas ap 60 par visu. It ka jau pats vainīgs, tomēr svaiga TA nelika iespringt uz ierašanos pirms garantijas beigām. Nupat skaļāk sāk strādāt kondicionieris, būs laikam jāpilda ja ne kas nopietnāks. Pa lielam iebildumu pret opel kvalitāti nav izņemot pret servisu, vārda nesaukšu Daugavas krastā stāv! Nākamo ņemšu škodu tad būs cits stāsts. Opeli kādam nevajag?

TA nav nekāda garantija par tehnisko stāvokli, tā ir tikai konstatēšana, vai tavs auto nav akūti bīstams uz ceļa un viss!

Pats esmu izgājis skato bez problēmām un pēc tam nākamajā dienā dzinis mainīt visas priekšējās bremzes un remontēt ritošo. Es auto "pieskatu" visu laiku un man, piemēram, skate nav pilnīgi nekāds rādītājs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Danimars rakstīja: Tieši šī iemesla dēļ superbu ņemšu uz gada beigām, kad šim modelim bērnu kaites būs novērstas. Citādi šaizes visām mašīnām gadās.

Par škodam pagaidām tikai pozitīvas un neitrālas atsauksmes lasītas...

Čīksteja opelim tieši krēsla sēžamā daļa. Jauca divas reizes ārā un eļļoja, bet kad eļļa izžuva viss no gala. Solīja jau krēslu nomainīt, bet lai, var izdzīvot

Nezinu kā tagad bet 2008.gada modeļi draudzējās ar koroziju,manai fabijai tā pat uz jumta bija pie priekšējā stikla.Tagad kolēģa oktāvija izskatās kā vecs spainis.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Piekrītu ka vecās rūsē, tomēr tagad skoda superbu pozicionē kā savu flagmani, kur par pretkorozijas aizsardzību jābūt padomāts. Par marku un modeli esmu nolēmis, visu izšķirs labākais piedāvājums cenā un aprīkojumā...

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Papildus pastāstīšu gadījumu par autorizetā servisa apmeklējumu. Tā kā lasīju krievu saitus ar briesmu lietām par dilerservisiem, kur tevi kāš kā mazu ezi un puikas raujas tikt iekšā lai redzetu kas tiek darīts ar auto. Es sagatavojos - uz pirmo lielo apkopi pārbaudīju visas spuldzītes un šķidrumus. Viss normas robežās un strādā. Sanemot opeli darbu lapā pozīcija par antifrīza papildināšanu par nez cik tur mililitriem. Mani argumenti ka bla bla bla viss bija ok tika atspēkoti ar meistars ierakstīja tātad bija par maz! Kopš tās reizes es arī eļļu vairs nemanīju tur, tikai uz obligātajām apkopēm, jo nav garantijas ka eļļa tiek nomainīta nevis filtrs noslaucīts. (Eļļu + filtrs mainu ik pa 10tk nevis ražotāja noteiktie 30tk)!

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja:

Danimars rakstīja: Tieši šī iemesla dēļ superbu ņemšu uz gada beigām, kad šim modelim bērnu kaites būs novērstas. Citādi šaizes visām mašīnām gadās.

Par škodam pagaidām tikai pozitīvas un neitrālas atsauksmes lasītas...

Čīksteja opelim tieši krēsla sēžamā daļa. Jauca divas reizes ārā un eļļoja, bet kad eļļa izžuva viss no gala. Solīja jau krēslu nomainīt, bet lai, var izdzīvot

Nezinu kā tagad bet 2008.gada modeļi draudzējās ar koroziju,manai fabijai tā pat uz jumta bija pie priekšējā stikla.Tagad kolēģa oktāvija izskatās kā vecs spainis.

Klau, 2gadi vecai un 40tk mierīgas braukšanas piedzivojusai mašīnai manuprāt pašam nav nekas jāskatās. Viens no iemesliem kāpēc tagad pārslēdzos uz jaunu auto iegādi un neņemos ar lietotiem - nav ne laika pašam ne pa servisiem vazāties...

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Pēdējais bija domāts atrabotkai!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
5 0 Atbildēt

Savu 10gadīgo CRV , vismaz 1xreiz gadā doddu Nipponā . Gadās pakašķēties ar ''savu'' meistariņu , bet joprojām tur mēdzu piebraukt . Kkā uz mani tur neskatās kā uz ''šrota'' vadītāju un nebeidz cerēt ka beidzot nopirkšu ko jaunu ,es arī

Jūks 90+kkm 4ais gads (garantija beigusies) dīleri apmeklēs tikai ''obligāto'' reizi gadā -lai nakamajam lietotajam rastos ilūzija par to ka viss ir lieliski . Nissans -nemūžam vairs .

MB GL- 60+kkm ,3gadi , tikkai apkopes (iekļautas cenā) . Svīstošo dienas gaitas gaismas LEDu un ''gļukojošu'' aizmugurējo kameru nomainīja bez str'idiem .

BMW 5erX , tiek apkopts WESSā ,ārpus apkopēm (arī iekļautas cenā ) , prblēmu nav .

GOLF 6 ,tdi120kkm 5ais gads ,līdzīgi kā Jūks -reizi gadā Mollers .

A4 un RS Skoda , abi trīsgadīgi ~40+kkm, bez problemām , pie dīleriem .

Tojotas vairs nau , bet līdz pat 190kkm 7gadi, brauca uz WESSu , jaunais saimnieks (paziņa) nau vēl izlēmis vai turpināt tā darīties .

Man personīgi ,no visiem dīleriem un auto kvalitātēm ,joprojām līderos ir HONDA .

Un kas svarīgi ''jaunu'' pēcgarantijas auto īpašniekiem -reizi gadā atrādaties dīlera apkopē , tikai uz eļļas un filtru maiņu + softa apgreidu .Katram ražotājam , ja ir bijuši regulāri dīlersevisa apmeklējumi , ir sleptās garantijas visādiem mezgliem un agregātiem - golpam EGR(~650eur) mainīja Jūkam galveno bremžu cilindru (~450!!?? eur) .

kkautkā tā .

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Man ikdienā ir pieredze ar Honda dīleri (Nippon Auto) un Opel dīleri (Amserv Krasta). Kā diena pret nakti. Honda uzvar, protams.

Diemžēl neviens dīleris šodien nenodrošina tādu servisu, kāds reiz bija Hondām Bensons Auto laikos.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Tāpēc ka vairums jauno auto pircēju, vismaz tās klases, pērk atlaidi/mēneša maksājumu/nulles pirmo iemaksu un par 80.45 euro lētāku cenu nekā otram dīlerim u.tml., nevis auto. Bensons atlaides nedeva vispār, bet klients, kurš pie viņa auto pirka, arī apzinājās, par ko maksāja to naudu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Un kas svarīgi ''jaunu'' pēcgarantijas auto īpašniekiem -reizi gadā atrādaties dīlera apkopē , tikai uz eļļas un filtru maiņu + softa apgreidu .

...............

Intuitīvi tāda doma bija ,savu "svaigo"pēcgarantijas reizēm atrādīt dīlerim

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

2013.gada Škoda-Fabia 1,2 benzīns, 70 zirgspēki. Nobraukums 90 tūkst.km, no tiem pēdējie 43 tūkst.km ar gāzes iekārtu. Pirmajā auto lietošanas gadā bija viens garantijas gadījums, kuru aprakstīju šeit forumā Škodu sadaļā tēmā ,,Grab piekare garantijas laikā,, . It kā vienkārša lieta, taču dīleris ne uzreiz to atrisināja. Citādi auto super labs!

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti