Salu tilta kompleksa otrās kārtas būvprojekta ekspertīze

imzz Reģ.: 27.02.2015

Tekstā es tomēr nekur neredzēju, ka būtu paredzēts 2 līmeņu vai apļa krustojums ar Vienības gatvi, kas manuprāt, būtu vajadzīgs, lai uzlabotu satiksmi Salu tilta Pārdaugavas galā.

financenet.tvnet.lv/finansu_zinas/662092-par_teju_80_000_eiro_veiks_salu_tilta_kompleksa_otras_kartas_buvprojektu_ekspertizi

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man aktuāli pat ļoti. Tas būtiski samazinās plūsmu pa Graudu ielu un Dignājas (uz Dienvidu tiltu), Kartupeļu ielām (no Dienvidu tilta) utt. Waze tagad ved visus cauri rajoniem, kas nekad mūžā nebija paredzēti tādai satiksmes intensitātei.

No Vienības gatves jābūt solīdai estakādei uz Ozolciema ielu (Čakstes gatvi). Tam jābūt palaistam pēc aptuveni 5 gadiem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Manuprāt nevajag savienojumu ar Vienības gatvi, jo jau tagad Dienvidu tilta galam centrā ir problēmas ar plūsmas uzņemšanu. Tās joslas uz krieso pagriezienu Ilūkstes un Saharova ielās ir pārāk īsas, reāli kreisā josla no tilta stāv, čakarējot prātu ar visai neveiksmīgiem mēģinājumiem ielekt priekšā pirmajā joslā braucošajiem. Vietas tur ir pietiekami, kāpēc neizbūvēt vēl vienu pilvērtīgu labo joslu. Lai nobraucot no tilta divas ietu taisni un kreisā visā garumā no tilta līdz Saharova ielai paliktu kreisajam pagriezienam.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tam gan nekāda sakara ar savienojumu ar Vienības gatvi nav. Tagad taču tā plūsma arī iebrauc Rīgā pa Vienības gatvi. Tālāk milzīga daļa brauc pa Graudu un Dignājas ielām līdz Dienvidu titam. Un visii jau tagad atrodas korķī tikta lejā.

Cik pētīts, būs precīzi tā - lielais highway no Vienības gatvi pa Ozolciema ielu cauri dārziņu rajonam ar izbrauktuvi Dienvidu tilta sākumā (kur patlaban jānogriežas pa kreisi uz Dienvidu tiltu, otrai joslai vedot uz Bauskas pusi).

Būtiski, lai abās pusēs savienojums strādā be jebkādiem luksoforiem, stop zīmēm vai tml.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Dienvidu tilta 4.kārta bija nepieiešama jau sen. Jo īpaši tiem, kas dzīvo jaunajā Ziepniekkalnā, Mārupē, Olainē, Jelgavā utt.

Šobrīd savienojuma elements starp Dienvidu tiltu un Jelgavas šoseju ir Baloži (Medemciems) , kur satiksmes intensitāte ir nepiļaujami liela priekš tik maza ceļa. Tādēļ tur ir salikti guļošie policisti (5 gab.) un āruma ierobežojums 30 km/h.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti