Volvo c30 sajūgs

Lavinda Reģ.: 29.05.2017

Jau kādu laiku atpakaļ biju pamanījusi smaku salonā, mēģināju saprast tieši kas tam sajūgam nepatīk no tā, ko es ar viņu daru. Šobrīd var just, ka ir nodilis, vēl pat nav gads riņķī, kopš auto ir iegādāts. Iespiežot sajūgu grīdā līdz galam, var just, ka tas vibrē, liekas, ka svilst. Ātri mēģinot uzsākt, bieži vien ir tā smaka, dažreiz pat pārslēdzot lielākos ātrumos. Šodien pat krustojumā noslāpa, uzsākot. Kur lai iemācās pareizi braukt, lai to sajūgu nesvilinātu? Jo daudz viņam noteikti nav palicis

 
Lavinda Reģ.: 29.05.2017
1 0 Atbildēt

Auto ir 2.0 dīzelis

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 0 Atbildēt

vēl pat nav gads riņķī, kopš auto ir iegādāts:

Te nu prasās jautājums, auto pirkts jauns, mazlietots vai daudzlietots ?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

c30 ražoja līdz 2012 vaii 2013.ajam gadam. No 2006,

Tāpēc jauns tas nekādi nevar būt. Arī mazlietots diez vai.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Ja viņš jau vibrē un smird, tad taču ir jājauc vaļā.Ja sajūgu izspiežot, sajūga pedālis vibrē, laikam jau vaina ir sajūgā, nevis piem radioaparātā utt.Divmasu spararata mūžs ir labi ja 200kkm, kurš tur zina kā tur iepriekš braukts.Reizēm nosmirdēt mēdz arī galīgi jauns. Tas 2,0 dīzelis priekš c30 nav tas vājākais, kas vēl jo vairāk visu to kalpošanu saīsina.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Atsaucu jautājumu par to, vai auto pirkts jauns: VolvoC30 ražoja līdz 2013.gadam. Ja izspiežot sajūgu līdz galam, tas vibrē, tad kaut kas tur jau ir beigts, kaut vai izspiedējgultnis, ja nekas cits. Un , saprotams, 2 l dīzelis ir visai krampīgs motors tam auto, ja braukts "sportiski", tad sajūgam varētu būt pienācis dabisks gals.

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Jā, pusbeigts jau varētu būt. Ja atlaižot sāk smirdēt, bet braucot, piemēram, 5 ātrumā, neizslīd, tad iespējams, ka braucējs pārāk slidina sajūgu. Jo vēl, kaut mazs, bet resurss ir.

Lavinda Reģ.: 29.05.2017
2 0 Atbildēt

Augstākos ātrumos ir ok. Auto 2007 gada. Laikam pierunājāt, jāaizbrauc uz servisu pārbaudīt. Bet ar to slidināšanu, kā tas ir, kad pats braucējs slidina?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Auto nav mopēds, no nulles startējot 2-3 sekundes, braucot vispār nekāda "slidināšana" nav vajadzīga, parasti slidina tikai , ja piemēram, lēnām grib uzrāpties uz apmales vai cita šķēršļa, vai, ja motors citādi slāpst nost, t.i. ir problēmas ar motoru.

ak Reģ.: 13.01.2003
2 1 Atbildēt

Sajūga atlaišanai jānotiek pietiekami ātri, nevajag turēt slodzē pusnospiestu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Dubultmasas spararats jāmaina būs 100 punkti, un izskatās, ka ar tādu sajātu spararatu braucot, arī sajūgs būs piebeigts.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Tur drīzāk ir jāuzmanās no nepamatotas vilkmes došanas augstā pārnesumā no maziem apgriezieniem.Nu piem,pilsētā slinki sēņojot no maziem rpm pārāk agri pārslēgties uz augšu vai piektajā/sestajā robā uz šosejas vislaik pieradumā celt laukā no bezmaz tukšgaitas.Piem, visādi čipotu auto īpašnieki un, it īpaši Meitenes ar šo mēdz grēkot. Jo celt jau viņš kko tur ceļ no maziem apgriezieniem, bet viņam ir grūti

Lavinda Reģ.: 29.05.2017
1 0 Atbildēt

Es jau laikam saskatu vairākas kļūdas, ko pieļauju. Pārslēdzos par ātru, mēginu ātri uzsākt, tad ir tas tipiskākais moments, kad sajūgs smird. Internetā nekur nevaru atrast info, pie kādiem apgriezieniem šim motoram jāslēdz nākamais pārnesums? Jo virs 2k nekad nebraucu, slēdzu nākamajā, liekas ka motoram grūti. Nu un tagad ir tāda sajūta, ka sagūgs strādā tikai līdz pusei. Un vai bremzēsana ar ātrumiem sajūgu nenolieto ātrāk?

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Izskatās, ka tu tieši brauc pareizi, tikai sajūgs beigts, tam nekādi nevajadzētu smirdēt no tā, ka pārslēdz "par ātru". Motoram grūti !? Divlitrīgam dīzelim būtu grūti kustināt šo nelielo auto ? Tas nav iespējams, ja motors un transmisija kārtībā. Tam motoram jaudas un griezes momenta pietiek 2x.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Vēl. Teorija, ka motoram pie augstākiem apgriezieniem, ( kamēr nepārsniedz limitu ), varētu būt grūti , nav pareiza. Šis dzinējs, pēc interneta ziņām, sasniedz maksimālo griezes momentu, sākot no 2000 apgr.min. tātad, viegli tam ir tieši sākot no 2000. Ekonomiskai braukšanai 2000 tātad ir labi,bet nevajadzētu būt problēmām griezt līdz 3000-3500 paātrinoties vai pie lielākiem ātrumiem uz šosejas, jo maksimālo jaudu šis dzinējs sasniedz pie 4000 apgr/min.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Ja pie 2k met nākošajā, tad nekādi izcilie apgriezieni jau nebūs. Ja vēl to visu neizdari pavisam ātri, tad pavisam.

Uzrauj līdz 2,5k, tad met nākošajā u.t.t.

Par to minēto, ka motoram grūti - te visticamāk ir tas, ka pie maziem apgriezieniem, saprotams, atdeves maz - auto ne tuvu tā nerauj, kā tas ir pie 2k.

Ar tādiem simboliskiem apgriezieniem braucot var arī iedzīvoties n-tās reizes pārrunātās problēmās - EGR, DPF u.t.t. (kas nu no tā visam tam auto ir).

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

Lavinda,

kāpēc tu domā, ka dari kaut ko nepareizi?

Jebkura detaļa agri vai vēlu nomirst. Iespējams, tev tas sajūgs jau bija pusnokauts un ta pa šo gadu viņu piebeidzi pavisam. Ko tu te mokies? Aizved uz servisu lai sataisa. Es domāju, ka pat kādā garāzas "servisā" tev palīdzēs vairāk, kā šeit pie datora monitoriem spriedelējot.

p.s.

Bet ja negribi "mocīties" un domāt pie kādiem ātrumiem jāslēdzas, tad kāpēc pirki ar mehānisko kārbu???? Ir taču 21.ais gadsimts. Mehāniskas kārbas jau sen ir laiks nodot tur pat kur kasetes un kineskopus...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Simtpunkt ka kāds to bija paspējis nokaut. Tur teikts, ka tam motoram max griezes moments ir 350Nm un jau no 1500rpm, tātad visu laiku ir provokācija viņu spīdzināt.Varu derēt, ka kamēr ok, tamēr pie maziem apgriezieniem un 4-5-6 robā dod tik gāzi un tik priecājas ka viņš velk.Ja no vietas žiperīgi sākt, tas ir ok- tikai ja jau tad smird , nu ta neko vairs.Jebkurš pat pajauns un gudrs automāts pat jaudīgam motoram pie pastāvīga ātruma brauks ar īpaši zemiem rpm, bet tikko dosi gāzi, tā viņš vispirms nometīs 1-2 robus zemāk un tikai tad sāks paātrināties, jo citādi tam automātam ātri būtu kirdiks

Lavinda Reģ.: 29.05.2017
1 0 Atbildēt

Liels paldies par padomiem un mudinājumiem, tad nu pēdējais jautājums, vai tā vakadzētu būt kad atlaiž sajūgu 2 pārnesumā auto nobremzē? Es laižu lēnām, sabremzējas, laižu ātri vispār noraustās. Tad kādu laiku vispār biju spiedusi paralēli gāzi, bet cik noprotu tas vispār nav prāta darbs, varbūt tas arī bij pie vainas..

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Vai šis topiks gadījumā nav psiholoģisks tests vai iepazīšanās sludinājums ? ;) Rodas iespaids, ka tu esi viena pati tuksneša vidū ar savu C30. Bet nu labi, par pārnesumiem: 1. auto izkustināšana un gājēja ātrums sastrēgumos, pie 15 km/st uz 2., līdz 40, 3. līdz 50, 4 līdz 60, 5 līdz 80, 6 virs 80. pārslēdz pie 2000 uz augstāku. Ja nav laika pārslēgt, jāiekļaujas ātrākā satiksmē, tad var griezt 1. līdz 30, 2.līdz 60, 3. līdz 100 , nu taho lai nebūtu sarkanajā sektorā, protams. Normālai braukšanai pārslēdz uz augstāku pie 2000 apgr. , Un par sajūga slīdināšanu: manuprāt, ilgāk par 3 vai 4 sekundēm jau būs daudz.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Cik nobraukums tam auto odometrā?

Reālais nobraukums sen visticamāk ir tuvu 250tk. Nav tur vairs sajūga, bet tikai sajūga atliekas.

Lavinda Reģ.: 29.05.2017
0 0 Atbildēt

Nopirku ar 170k nobraukumu odometrā, bet bija tīts, patiesībā par 100k vairāk, 270k. Bet neticu, ka nekad nebija jau labots.

Iepazīšanās sludinājums tas nav, bildi arī nepievienoju! Diemžēl, nav iespējas uzjautāt šos jautājumus nevienam, jo paziņu lokā nav vīriešu, kas ar to nodarbotos, vai vismaz zinātu, kā tas viss darbojas.

Bet par to sabremzēšanos, vai auto ir jābremzējas pārslēdzot augstākā robā un atlaižot sajūgu? Tas man joprojām nav skaidrs.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"vai auto ir jābremzējas pārslēdzot augstākā robā un atlaižot sajūgu? " nē, auto tikai nedaudz zaudē paātrinājumu, kamēr tu pārslēdz, un atkarīgs no tā cik ātri to izdara. Ja auto kārtībā un vadītājs prot braukt, tad apmēram sekunde, ja lēnā garā , tad divas .

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Intrenetā neviens nevarēs pareizi nokomentēt Tavu braukšanas stilu. Jāpasēž blakus. Ideālā gadījumā pārslēdzoties uz augstāku robu nav jājūt nekādi paātrinājumi vai palēninājumi saistīti ar sajūgu.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Auto pie 300k nobraukuma mierīgi var prasīt 3-4 sajūga maiņas.Nav tas nekas neparaststs, vai īpašs defekts.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Veciem pajājušā gadsimta benzīna auto tāda sajūga maiņa bija ārkārtas gadījums- varbūt tiešām kkādiem hlamiem kam 600kkm.Tiem dila, kas nemācēja no vietas braukt un lieki slidināja.Tagad reku dīzeļiem otrādi- kam divmasu spararats,viņi knapi dzīvo.Tapc ka spīdzina tos auto.Un tieši ne tur no vietas ko strauji metot,bet gan "ceļot" ārā augstā (īpaši 5-6) pārnesumā no maziem apgriezieniem.Pat standarta nečipotu tā var ātri salauzt, kur nu vel ja drusku jaudīgs. Pirms 15g, kad pa visu LV bija labi ja pāris gudri čipotāji,normālā sarunā cilvēki tika īpaši pabrīdināti, lai tā nedara. Tagad mums čipo un graiza katrā atejā visu un visi kam nav slinkums- lūk arī masveida rezultāts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Divmasu spararats vispār nevelk ilgi vai arī ar to jāpietas kā jēlu olu. Un autore var nesapņot ka tas ir mainīts, tieši tāpēc jau nobraukumu attin un to lūzni pārdod, lai nebūtu jāveic dārgs remonts. Tā kā pērkot visus šos "taupīgos" un smirdīgos mīzeļmotorus ir jārēķinās, ka būs vēl jāiegulda. Tā kā laiks uz servisu kamēr vēl ir ko labot.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

"Divmasu spararats vispār nevelk ilgi vai arī ar to jāpietas kā jēlu olu" Pareizāk sakot, ar visiem moderniem auto, kuriem manuālā transmisija vai DSG, jāapietas kā jēlām olām, jo sajūgs, kura konstrukcijā ir divmasu spararats, tagad ir gandrīz visiem, gan dīzeļa , gan benzīna auto.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Nupat lamājos uz Opel Zafira divmasnieku. Auto ar knapi 7500km nobraukumu, jau grab un vibrē pirmajā pārnesumā lēni uzsākot (izbraucot no stāvvietas). Motors tur it mazākais iespējamais purkšķītis - 1,4 benzīns. Ja paliks sliktāk - jāved uz garantijas remontu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Viņš tev labāks nebūs, bet būtu jāved kad vari viņiem reāli to pierādīt.No kā un kad viņš lūzt, to var diskutēt, bet ir skaidrs ka no lieliem Nm pie maziem Rpm.Varbūt tur pat dažs labs grēko no vietas startējot ar pārāk mazu gāzes došanu. Parasti jau sākumā novibrē 5-6 robā minot grīdā (nu piem, piebrauci smagajam dibenā,taisies apdzīt, un no 85 uzcel ar sesto, slinkums slēgt-jo tak velk, un tak kurš tur domā ka drīz kas salūzīs..) Un tad turpinājums- ka sastrēgumā uzkarst un vibrē jau ar 1-mo, pec tam jau sākas pie katras izkustēšanās arī aukstam uttt.Tad labāk no vietas braukt kā nemākulim- slidināt un apzināti daudz uzdot gāzi, citādi nudien nav patīkami, liekas ka viņš izjuks..Aizbrauksi šiem rādīt, būs kā parasti- kad neko uz sitiena īsti neparādīsi.Nākamajā rītā sastrēgumā atkal tas pats uttt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Benzīniem šie jau parasti kalpo ievērojami labāk.

Pastāv arī variants, ka vienkārši brāķis.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Benzīniem šie jau parasti kalpo ievērojami labāk.

Pastāv arī variants, ka vienkārši brāķis.

Ir teorija, ka, pie maziem apgriezieniem dodot gāzi, dīzeļiem ir 4x asākas vibrācijas , nekā benzīna motoriem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Interesanti ir tas, ka veciem dīzeļiem bez divmasnieka no vietas varēja mierīgi braukt kā ar traktoru pie jebkādiem rpm- kamēr jaunākiem ar manuālo kārbu startā bieži vien ir tīšām jāuzdod pavairāk gāze, jo citādi viņš vnk truli noslāps un nekur nebrauks...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Guzis rakstīja: Auto pie 300k nobraukuma mierīgi var prasīt 3-4 sajūga maiņas.Nav tas nekas neparaststs, vai īpašs defekts.

Padaudz. Man ir 200k, un NE reizi nav mainīts vēl. Ja braukšu pats, nemaz arī neprasās.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Man Merivai 1,3 CDTI līdz 213 tūkst.km vēl nebija sajūgu jāmaina.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vajdzēj tak izlikt žūksni un uzčipot uz kādiem 199zirgagabaliem- tad būtu jau trešā dienā mainiijis ;d

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Manai Merivai bija 75 zirgi.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Retorisks jautājums - Domā, ka ja tavai merivai piesietu 74 zirgus, tā viņus aizvilktu? Diezin vai.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ja pie dz-locekļa piesietu pildspalvu, iznāktu KorespondētājLoceklis

Lasītākie raksti

Jaunie raksti