Vējstiklu slotiņas

Krokodils Reģ.: 29.06.2017

Kur nopirkt labas un svaigas slotiņas? Kuras ies vismaz gadu.

26" (650mm) /16" (400mm)

Nopirku pa šiko cenuklubā bosch aerotwin, nogāja nedēļu un sāka mest švīku, pagāja vēl nedēļa un lielā šofera slota metama ārā jo 1/4 vairs uz stikla neņēma.

Mļin izmetu kasti un čeku āra tā būtu atpakaļ nesis! 14€ 'krutā' slota, kura izbeidzās nedēļas laikā nu neko, nospļāvos un apsolīju vairs ka bošš slotas mūža nepirkšu un nestīšos virsū!

Pa ceļam braucot maximā bija kkāda random 40% atlaide slotiņām paņemu trico flex pa 4€ uz atlaidi, pabraucu 2ned un atkal jau vidus slotiņas segmentā, kur ir āķis met pāri 'peļķītes' un negrib slaucīt. Gan pirmās bosch gan tagad esmu meiģinājis noslaucīt, pat nobraucis ar eļļainu lupatu, bet bez izmaiņām. Tātad kkādas vecas slotas.

Būtu pasažietu pusē vienalga, bet vot TIEŠI kur jāskatās un nereāli traucē.

Honda Accord 2007g

Vēl kur varētu pa labām naudām un forši izpulēt priekšējo stiklu un pie viena priekšējos lukturus? Ir pasažieru pusē labajā zonā iešvīkāta ~1cm platumā un pus stikla garumā švīka no slotas, nezinu drošvien kkas bij iesprūdis slotā un iepriekšējie saimnieki po.igā mauca un vēl ja ieskatās pret sauli ir tādas mazākas švīkas no slotām dzīves laikā iešvīkājušās. Pa to lielo švīku domāju varētu piesieties skatē, ne? skate gada beigās.

Cik noprotu vējstikla maiņa ir dārgs prieks?

 
1 2
650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Iepriekšējie saimnieki bija kapeiksipēji un gadiem ilgi mauca ar vecām slotām, kam vietām bij notrūkusi gumija.Stiklu jo ātrāk nomainīt, jo pašam labāk. Un pārlasīt/ieeļļot arī pašu stikla tīrītāja mehānismu.Un slotiņas nopirkt pie Honda dīlera oem.Nevajag meklēt laimi tur,kur tās nav un maksāt liekas 3x visādiem atejaspiederumu tirgotājiem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Slotiņas visiem saviem auto pērku vidēji reizi divos gados. Parasti Ape Motors pērku Champion vai Bosch. Kalpo bez problēmām

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Vispār jau pēc kataloga izmēri ir 650/375mm. Tās bezrāmja parasti ir nedaudz garākas, kā rakstīs tāpēc arī sliktāk piespiežas, ieteiktu ņemt mazāka izmēra. Bet jā tā Trico un Aerotwin(kā jau visa BOSCH produkcija) ir švakas. Tā kā vai nu pērc OEM vai arī parastās slotas.

Ja nepatīk ar rāmi, tad vēl vari nomēģināt jaunā tipa hibrīdslotas(piemēram Heyner hybrid), kas ir ar slēptu zemprofila rāmi.

Protams, ja paši kāti ir ar brīvkustību vai ieēdusies kātu eņģe, tad jebkuras slotas slikti tīrīs.

Par stiklu un lukturiem. Stiklu izpulēt nevar, jo tad mainās tā optiskās īpašības. Bet savukārt lukturus pulēt ir bezjēdzīgi, tieši otrādi tie ir jāsamatē un jānolako par jaunu kaut vai pie autokrāsotājiem. Pulējot veco laku tā vēl ātrāk nodzeltēs un būs nespodra.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Es visvisādas desmitiem izmēģinā(jā)jies esmu, nu jau gadus 7 ņemu oem un miers. Turklāt vel gadās kāda akcija utt..Tas Bošs gan liekas degradējies- viss lētas plastmasas utt.

Lukturus jāpulē tur, kur to māk.Matēts kļūst kad bojāto slāni kasa nost, bet finišā taču to matēto nospodrina lidz gludam.Un laku pec tam, tikai "pareiza" laka un tehnoloģija ne visiem ir.Drīzāk pec pulēšanas lakas vietā vēlams kādu labu keramiku uzklāt virsū, to pašu ar ko virsbūvi apstrādā un kura nav gluži par pusvelti..

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>Drīzāk pec pulēšanas lakas vietā vēlams kādu labu keramiku uzklāt virsū

Pēc pulēšanas uz gludas virsmas nekāda keramika neturēsies klāt. Kā reiz ar smalku smilšpapīru "uzpulē" un pārlako ar keramisko laku.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tā ir tā pat "keramika", kuru uzklāj pēc pulēšanas uz kuzova krāsas (kura ir tikpat gluda utt).Turklāt, arī tā nav mūžiga un tas uzklājums ir laikus jāatjauno.Pašai tai lukturpulēšanai ir vairāku veidu pieeja- vai tajā procesā ņemt dziļi un taisīt to virsmu matētu, vai rakt vieglāk un uzreiz spīdīgu.Tur nav vērts diskutēt, jo ja par naudu,tad jādara ir pie tiem, kuri pārzin kādu to "savu" tehnoloģiju un zin kas tur finālā sanāks.Te pus pilsēta kko tur "māk", tikai ne visiem "sanāk". Laka jebkura arī tur neder. Var uz gludi nopulēta lakas vietā uzlīmēt plēvi- bet labi speciālisti zinās teikt, ka viņa ar laiku paliek tomēr dzeltenīga un pat 3M esot ne bez trūkumiem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Plēvi teorētiski neļauj mūsu CSDD supernoteikumi, arī pārlakot ne.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
2 0 Atbildēt

labaakais variants - no diilera origjinaalaas. Buus daargaak, bet kalpos nesaliidzinaami ilgaak. Pats galvenais, ka peec nedeeljas slotas nesaaks chiiksteet. Netaa pirktaas riktiigi iesuukaa. Izmeegjinaats praksee

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

bļe. dainis....

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

No manas pieredzes, slotiņas kalpo apmēram 20-30 tkm, atkarībā no brenda. Patreizējās Bosch (pirktas Autoeksperts) ir nogājušas jau 30 tkm, viena velk švīku. Slotas mainu reizi/divas gadā. Pat ja nešvīkā, vienkārši vairs nepatīk kā tīra (smērē netīrumus pa stiklu).

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Es izmantoju tikai tādas. Boš firmas. Kalpo ilgi, tīra labi.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Es izmantoju tikai tādas. Boš firmas. Kalpo ilgi, tīra labi.

Jā , pazīstams izstrādājums. Starp citu , slotiņu gumijas varot nopirkt atsevišķi un ielikt, nepērkot visu slotiņu.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Nav bijušas problēmas ne ar Bosch, ne Champion. Nezinu, ko tur autors dara. Bet nu reizi gadā jāmaina (~15kkm nobraukums).

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
5 0 Atbildēt

Ir bijusi gan pozotīva, gan negatīva pieredze gan ar Bosch, gan Champion, gan OEM slotiņāsm. Visticamāk viss atkarīgs no tā cik konkrētās slotiņas ilgi uzglabājušās veikalu un noliktavu plauktos. Jo līdzīgi kā riepām un citām gumijām ar laiku tā zaudē savas īpašības un attiecīgi nepietiekami pilda savas funkcijas.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Pie dīlera jāpērk,manējām jau 1,5 gads un slauka uz nebēdu,uz ziemu gan paņemšu jaunas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pakopojot iepriekš te sacīto- tā slotas jebkuras acīmredzami labi slauka tiem, kuriem pats st.t. mehānisms ir relatīvi jauns vai nu labā kārtībā.Tam mehānismam tak ir vairākas vietas (neskaitot piespiešanas atsperi),kuras nejaunam auto gribinegribi ar laiku iesīkst.Kā arī atkarīgs no paša stikla un izmantojamā čurūdens kvalitātes.Plus vel no braukšanas stila.Tie kas nekad nekur nelien un nekad neapdzen fūres (īpaši ziemā), tiem,protms,arī viss nostājas krietni vieglāk un lētāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Oriģinālās logu slotiņas būs vislabākais risinājums. Dārgāk, bet nesalīdzināmi labāk. Ne tikai jaunam auto.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt,ka Tevi rudens ražas laikā velk kartupeļkombains.Kaut kā aršādu problēmu nav nācies sastapties. Nu gads,tas ir minimums un parasti mainu pavasarī.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Pamēģini mainīt uz rudeni jo pa vasaru slotiņas paliek cietākas,kā sacīt gumija izžūst.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Protams var arī tā, bet nekādu problēmu nav biji.Kaut arī ir tāds ģeogrāfiskais stāvokli, ka norīta un vakarā nākas braukt pret sauli. 75 km no rīta un protams tikpat arī vakarā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Pakopojot iepriekš te sacīto- tā slotas jebkuras acīmredzami labi slauka tiem, kuriem pats st.t. mehānisms ir relatīvi jauns vai nu labā kārtībā.Tam mehānismam tak ir vairākas vietas (neskaitot piespiešanas atsperi),kuras nejaunam auto gribinegribi ar laiku iesīkst.Kā arī atkarīgs no paša stikla un izmantojamā čurūdens kvalitātes.Plus vel no braukšanas stila.Tie kas nekad nekur nelien un nekad neapdzen fūres (īpaši ziemā), tiem,protms,arī viss nostājas krietni vieglāk un lētāk.

Pašam ir garās 60cm un ar bezrāmja konstrukciju. Ir grūti labas un nedārgas atrast. Bet kad sāku lietot ūdeni atgrūdošo līdzekli, kas pats par sevi jau palīdz stiklam attīrīties, ievēroju, ka slotiņas ir palikušas klusākas un tīra labāk. Ps tas līdzeklis ir kaut kāds lētais poļu izstrādājums, un es domāju tur nav jējgas iespringt kas to ražo. Viņu var izsmidzināt uz stikla un ir arī pie vējstiklu apmazgātāja pielejamais. Iesaku pamēģināt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Tu saki garās ir 60 cm,manējās ir 80 cm.Esmu mēģinājis to ūdens atgrūšanas ķīmiju,man nepatīk jo slotiņai slaukot uz stiklu veidojas pienbalta plēve, pareizāk sakot,itkā stikls būtu eļļains,dienā pofig bet naktī tas tiešām traucē.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ūdens atgrūdēju uz priekšējā stikla es personīgi neiesaku, jo naktī redzamība ir specifiska.Tādiem kaut kādiem ķeneriem tas der, bet nopietnākas vai tālākas braukšanas gadījumā nē.Pretimbraucošās gaismas traucē ar oreoliem un liekiem atspīdumiem. Sev senāk 3x esmu licis un spļaudīdamies mazgājis nost.Nesen pavasarī runāju ar vienu senu pulēšanas profiņu, kas jauns un tā- viņš teica ka šī problēma joprojām ir un ka to daudzi saka. Sānu stikliem ir ok, bet priekšā ļoti diskutējami. Ir protams daudzi, kam po un kuri vispār nesaprot par ko runa, jo no citām privātām sarunām ir stāva sajūsma dzirdēta.Domaaju ka ar šo kontingentu strīdēties ir bezjēdzīgi, tāpat kā ar lieko pribambasu un Zilo lampiņu faniem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es ar to ūdens atgrūdēju 2x esmu iegrābies. Pirmoreiz paņēmu kaut kādu Turtle Wax. Liela lietus laikā vēl OK, bet kad sāk smidzināt, tad ir vakars. Netek nost. Uzlaid ar slotiņām un tāda kā Eža minētā plēve pa virsu. Notīrīt var ar vējstiklu šķidrumu. Tad nu ik pa brīdim pūt virsū. Galīgi nav krietni.

Pēcāk kolēģis ļoti slavēja Aquapelu, ka esot nu baigā štelle, ka bez tā kā bez rokām. Nu un atkal uzkāpu uz tā paša grābekļa... uzliku taisni tā, kā rakstīts instrukcijā, bet efekts bija pat sliktāks par bruņurupuča ražojumu, toties defekti jo izteiktāki. Varbūt brāķi biju nopircis, varbūt vēl kas, bet esmu nolēmis no šitām figņām izvairīties.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nenē, gan jau arī Tu to klāji pēc labākās sirdsapziņas, bet tas viss vnk tā ir un neko tur nevar citādi.Man tā pieredze bija ar autentisku usa rain-x, pie kam viena pudelīte bij kkāds riktīgs "pro" variants pa dārgu cenu, speciāli biju sameklējis, kkādi tur pa 30+usd, un es toreiz prasīju arī kkādiem pazīstamiem speciem padomu- kā pareizi izpulēt uzsmērēto slāni uttt, bet itin nekas labs tur nesanāca, kauč ievēro visu tehnoloģiju un pus-dienu tur jaajies..Ka vienīgi to pro bija grūti nost dabūt un tas zb riktīgi. Līdzīgi kad vasks vai pulieris uz vējstikla nokļuust.Tāpat ziemas šķidrumi mēdz būt visādi tur prasti tizli,kuri gan nesalst uz tiem -20, bet toties plēvi velk.Tāpat vasaras- vislabākais efekts ir, kad šķidrumam piesper klāt drusku koncentrātu (kurš 1:100 domāts maisīt), nu tad ir gan ok.Tikai tie koncentrāti nezkapeec nav vairs dabuujami, kādreiz bij tādi flakoni ar figūrainu mērkakliņu- cena arī bija kādi 5Ls vai 7 eur, pat vācu bija (cenukllubā vel nesen piem tādi bija kkādi poļu, bet tie gan prasti smirdēja)

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es mēģināju mazgāt ar Fairy un vēl visādi, bet baigi sekmīgi nebija tāpat. Tad nu atstāju visu un pēc laika tāpat jau pamazām pazuda. Kādu laiku gan nācās lādēties ik pa laikam.

Ak jā, vēl atsauksme no sievastēva. Viņam sīks lietutiņš + rīta saulīte gandrīz vai beidzās ar avāriju. It kā līdz tam bijis OK, bet konkrētajā apstākļu kombinācijā esot bijis stikls balts un caurredzamība nekāda. Veiksmīgi viss beidzās, bet viņam ar 1 mācības reizi pietiek

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Nezinu par pulējamiem līdzekļiem utt. Šito vnk uzsmidzina un viss. Ar laiku paliek švakāks, tad atkārtoju. Nevajag ne sagatavot stiklu neko. Pat lietus laikā var vienkārši nomiglot un gatavs. Var liet mazgajamam šķidrumam klāt. Braucu pietiekosi daudz un arī naktīs. Nekādi pieni utt nav. Mikro ir tas pleves efekts, bet tik minimāls, ka pilnīgi netraucē. Vecais labais paņēmiens ar cigaretes tabaku parīvē stiklu līdzīgs.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Ja jāmīcās pa pilsētu, tad ar tiem nanoūdeņiem ir kā ir, bet pa štrāsi nav ne vainas ne dienā ne naktī. Viss atkarīgs kur un kā jābrauc. Sena patiesība : kas der visam, tas neder nekam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ir tipa šitāds lēts diezgan labs vecs zināms draņķis Mixra, ar kuru var stiklu vnk nošpricēt un uzreiz ar luguūdeni nomazgāt www.mdc-online.co.uk/Styles/LMDB/Images/SIM34.JPG , pret plēvi tas īslaicīgi palīdz.Feirijs savukārt smuki mazgā jebko,taču ir agresīvs pret jebkuru gumiju un ielejot to loguūdens traukā pēc nedeļas logusūknim būs beigas.Pats stikls jau arī atkarībā no braukšanas stila jebkuram 3g vecam auto būs ar sīkiem punktiņīem un arī tikko jauns stikls pēc pāris ziemām nebūs vairs jauns.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
0 0 Atbildēt

Par feiriju gan nebūs taisnība! Es visiem saviem autiņiem visu laiku vasarā leju ūdeni ar piejauktu fairy. Slotas sūtu no ībeja noname. Bez rāmja, lētas un kalpo perfekti apmēram gadu, pēc gada sāk parādīties nenozīmīgas švīkas, pēc 2 prasās nomainīt. Esmu pircis brendotās no kurām Bosch bija jāmet miskastē pēc 2 ned. Champion kalpoja apmēram gadu un vislabākās un lētākās bija Valeo ko savā laikā pirku autofavorītā. No name slotām pilnīgi noteikti ir arī viszemākais trokšņu līmenis.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Par to feiriju ir tā, ka šis fakts ir vispārēji pierādīts jau 90-tajos, kad tāds feirijs tikko kā rīgā parādījās un tam bija gana daudz cienītāju.Protams, pieredze katram sava. Es tikai atgādināt, ka ļoti daudziem tagadējiem auto, lai nomainītu tekošu mazgātāja pumpīti ir jāņem nost ritenis un paspārnis utttt, nerunājot pat par pēkšņi tekošu/pilošu lukturu mazgātāju sprauslu Cenu un zbčakaru pie nomaiņas. Kā arī piem par dārga ziemas logūdeņa tecēšanu uz asfalta (liešanu zemē- viņš tek dikti ātri, pa bojātām lukturu mazgātāja sprauslām vispār ārkārtīgi ātri;) utttt..Tā ka lai nu katrs "padomā", ko nu katrs te piesaucam un reklamējam un citiem iesakām. Ps.- es netirgoju nedz minētos komponentus, nedz feiriju, tā ka personiigi man tas jautaajums būtu diezgan stipri po...;))

Maris Reģ.: 06.06.2001
0 4 Atbildēt

Te viens komercsižets ar dažādiem sīkumiem par logu tīrītāj slotiņu izvēli

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Ja nav slinkums, vakarā slotiņas var pacelt,lai nepiesalst.Īpaši slinkie stiklu netīra, bet uzreiz ieslēdz logu tīrītājus.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti