Lietots Volvo XC60

Silva Reģ.: 25.09.2017

Jūsu domas par konkrēto piedāvājumu drīkst lūgt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bdnhho.html

 
1 2 3 4 5 6 7 8
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
16 1 Atbildēt

Tēmas sakarā - pārskatāmi (!) sakarīgi lietots jeb nenodzīts VOLVO XC60 būs klasi pārāks par jebkuru jaunu mazauto vai pat kompaktklases braucamo. Pie tam - tas būs labi aprīkots un komfortabls, arī reāli glīts vizuāli.

Es par to, ka varam aplikt da jebko par labu jaunam auto, bet ne jau VOLVO

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Cik Tavā skatījumā ir "nenodzīts"? Arī man viens patika. Tikai, un es saprotu, kāpēc, cena drusku "ēdās". Ne daudz, bet tomēr.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kādreiz pirms gadiem 10 te bija masveidā pilnas ielas ar jauniem outlanderiem.Kur diez tie palikuši, nevienu neredz..Vēl bija tāds slavens auto kā Huydaj Getz, tādu bija vēl vairāk.Jaunie īpašnieki aiz-rīdamies un ar putainu dibenu visos iespējamajos veidos un vietnēs masveidā visur kladzināja slavināja savu "pareizo" izvēli.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Mazda 6 arī bija pilns, visas sarūsējušas

Vēl senāk bija pilns ar Renault Clio...tie pazuda pāris gadu laikā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Jā, točna, aizmirsu pieminēt. Tās mazdas jau kkur pēc 2-3 g bija sarūsējušas.Vienvārdsakot, kas nu kuru gadu kāda attiecīgā dīlera ofensīva un agresīva reklāmas kampaņa- kas beigās izrādās galīgs fufelis.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Clio gan nebiju ievērojis, ka tas būtu baigais pārdošanas hīts. Lai nu kā, šķiet, ka liela daļa ss atrodamo Clio ir pirkti jauni Latvijā.

osscar Reģ.: 27.08.2002
2 1 Atbildēt

Braucu vienu laiku ar 1st gen outlanderu....2.4 motors par švaku un rij tikpat cik lielāki. Vājas un problemātiskas bremzes. Pluss- full time awd. Jaunākajos mideļos jau uz to crap automātisko awd pārgāja....kas sucks

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Man arī vienu laiku bija 1. Outlanders. Par bremzēm sūdzēties nevarēju, bet patēriņš tiešām nekāda medusmaize nebija - vidējais no 13 līdz 17l gāzes. Pārsvarā gan man stumdīšanās pa Rīgu sanāk, bet uz šosejas arī mazāk par 10l grūti bija dabūt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 5 Atbildēt

Šis, lūk, būtu auto ar pārskatāmu vēsturi. Tomēr nepiekrītu apgalvojumam, ka 172 tūkst.km būtu mazs nobraukums:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bidjjb.html

170 tūkst.km manai Merivai tieši bija tā robeža, kad būtiski palielinājās nepieciešamo remontu biežums, sarežģītība un dārdzība. Nedomāju, ka Volvo tiktu būvēts, izmantojot kvalitatīvākas, izturīgākas detaļas...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 1 Atbildēt

Kādēļ Tev šķiet, ka Volvo nav labākas detaļas kā Opel?

Lai nu kā, nav adekvāti salīdzināt Merivu ar XC60. Tās tomēr ir krasi atšķirīgas mašīnas.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Vecīt, tev vajadzētu Piketu pie saeimas noorganizēt un pa nakti pārrakt pieeju tam mūsamotoram.Jo NEVIENS auto nav tik izturīgs un izdevīgs un ne no viena auto nav šāds braukšanas Prieks, kā no merivas vai kur nu vel no 5g vecas fābijas.Volvo ir suuds kā tāds un to vajag aizliegt kā sugu. Un visi volvo pircēji ir idioti,zīmuļi un naudas (tavas) bezjēgā izšķiedēji.Viņiem vajag atņemt iespēju šādu xc vispār pat piedāvāt otrreizējā tirgū- pēc 5g tikai uz šrotu un norakstīt, un vēl lai par to piemaksā.

Kad tu mēģināji kādam tālākpārdot to līdz tam "kritiskajam apdaraudējumam" nonākušo merivu, tad gan jau drošvien aizkadrā pavisam "citādu" dziesmu par lietotiem auto dziedāji, lai tik kādam viņu iesmērētu par kādiem pāris k.

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

Šo es dabā "noprovēju". Man patika. Ir gan daži "bet". Un daži tomēr neatbildēti jautājumi.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Vai VWfans vispār kādreiz ir braucis ar XC sērijas Volvo..

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 4 Atbildēt

Jā, es esmu braucis pat ar jaunā modeļa XC-60 ārpus apdzīvotas vietas, un manā skatījumā neko īpašu braukšanas prieka ziņā tas auto nesniedza. Tādā gadījumā diez vai ko īpašu var sagaidīt no iepriekšējās paaudzes XC-60...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
4 0 Atbildēt

Un Škoda Fabia (labākā mašīna pasaulē) ar nemotoru "norauj pauri" un sniedz braukšanas prieku?

Volvo nav premium klases mašīna no kuras gaidīt kaut kādus brīnumus. Es Volvo vienmēr uztveru kā labu alternatīvu tiem, kam ir apnicis VW.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Šobrīd gan Volvo var saukt par Premium klases auto.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
2 0 Atbildēt

Varbūt šobrīd, bet 1.paaudzes XC60 līdz premium segmenta auto īsti nedavelk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
13 0 Atbildēt

VWfans ir feins cilvēks, mans FB "draugs" pat Tomēr mūsu viedokļi krasi dalās auto tīkamības un baudāmības jautājumos, man pilnīgi visu auto ražotāju bāzes komplektācijas liekas totāli nepievilcīgas (pat darba auto lielākoties jau ir vismaz vidējās pieejamās komplektācijās).

Visvairāk nepatīk, kad cilvēki slavina savu taisnību kā vienīgo pareizo. TĀ TAS NAV! Un, piemēram, es 100% iegādātos labāk lietotu VOLVO XC60, nevis, piem., nupat testā izmēģināto CITROEN C3... Tie ir nesalīdzināmas klases auto! Bauda braukt - nesalīdzināma pat teorētiski. Ehh, apnika skaidrot lietas

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Vajadzētu vel aptauju starp sievietēm- kura diez ko "izvēlētos" pa rudens dubļiem uz dārzu aizbraukt vai ziemā kkur pa sniegu kādā pagalmā vai kupenā iebraukt.Noteikti 199/100 izvēlētos to darīt ar fābiju vai merivu.Vel viņai kjiiniešu demi-sezonas gumiju vajg uz galvas uztiept lai mazāk skatās pa malām un atņemt viedtālruni- tā lai mums nezvana ar muļķigiem jaut, ja nu kas jāizstumj vai nedaudz jāpavelk.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Te jau nu jāmet akmens to vīru dārziņā, kuri nespēj nodrošināt sievietei ceļu bez dubļiem un kupenām. Ja par ziemu, tad tieši šādiem dīzeļvolvo un pie šāda nobraukuma sākas problēmas ar dabūšanu dziesmā. Un par dažu Fabija un Volvo apkopju izmaksu starpību, un ietaupīto uz degvielu, Fabijai var uzlikt pat riepas ar sporta radzēm.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Kvēlsveces un akumulators nevienai mašīnai nav mūžīgs.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 2 Atbildēt

Un arī dīzeļiem tik izteiktās lietas kā degvielas filtrs, sūkņi (dažiem volvo ir divdaļīgā bāka ar vēl vienu sūkni, kas pārsūknē no vienas daļas uz otru), degvielas maģistrāle, turbīna, stūres stienis u.t.t. Citiem vārdiem, ja sāk kautkas jukt, tad ģeometriskā progresijā. Manam pēdējam S60 pēc salona iztīrīšanas un virsbūves mazgāšanas, vedot atrādīt potenciālajam pircējam, izjuka agregātsiksnas rullītis. Labi, ka siksnu neierāva zobenē, kā tas raksturīgi D5 motoriem. Tāda ir mana pieredze ar Volvo un dīzeļiem. Tāpēc nafig tos dīzeļus un lietotos auto. Ja var pacelt, tad tikai jaunu. Kaut vai Lupo.

Viss, izsāpēju savu sāpi.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Šīs problēmas ir jebkurai lietotai nebudžeta dīzeļmašīnai. Pēc savas pieredzes varu teikt, ka Volvo šis defektu daudzums noteikti nav lielāks par vidējo, vēl pietam ņemot vērā lielos nobraukumus. Par to nelaimīgo rulli jau iepriekš tika runāts.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 0 Atbildēt

Nu Tu te neuzprasies ar sieviešu viedokli

Silva Reģ.: 25.09.2017
3 0 Atbildēt

Forši! Mēs te divas! tas jau ir spēks!

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Sveika! Man ar prieks redzēt vēl kādu dāmu ;)

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

Šis ir labāks par Facebooku, vai ne? Es jau smejos, ka esmu tik gudrību sasmēlusies, ka drīz sākšu konsultēt auto lietās.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 4 Atbildēt

Tā kā apgalvot, ka lietots auto būs labāks par jaunu, bet klasi zemāku, līdzīgi aprīkotu, par līdzīgu (kaut vai 5 kEUR lielāku) cenu, var tikai cilvēks, kurš nekad nav pircis jaunu auto par savu naudu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Ar piebildi, ka tiek salīdzināts XC60 un Rapid Spaceback, ko es autorei ieteicu pašā sākumā kā labu alternatīvu.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 4 Atbildēt

Kā arī, tikai dažādu rangu demagogi publicē visos iespējamajos veidos un vietās "savu/vispareizāko" viedokli un atklātā textā "pieprasa" sev atbalstu, gluži kā enerģijas vampīri.Manā skatījumā, vislielākais ĀKSTS ir tas, kurš sev (par SAVU naudu) pērk šādu te plikas pakaļas pārvietotāju.Ne tur kāds mistisks prestižs šādai rīcībai, ne tur kāda īpaša gudrība, ne tur ekonomija- pa lielam vnk gatavība samierināties vai tups mazohisms.Tāpēc jau pat daudzi tie potenciālie 20-30k īpašnieki nopirks drīzāk savām vēlmēm atbilstošo lietotu auto, nevis 7gadus kratīs savu pakalju bezkomplektācijas un par viszemāko cenu un uz parāda iegādātā ļerkatā ar pusotru sēdekli un 69sek uzrāvienu līdz 70km/h..Kādai gan nekaunībai un liekulībai ir jāpiemīt, lai apgalvotu, ka šādu bezsatura jaunu auto var veiksmīgi pabraukt "6-7-9-10-gadus", bet ,lūk,3-4gadīga 3-klases-pārāka auto nopircējs ir automātiski idinjš. Parasti cilvēki koleģiālā sarunā tā neplātās ne ar savām iespējām ne ar savu viedokli.Katrai anomālijai ir kāds zemteksts apakšā.Topika autore vispār pajautāja par konkrētu auto, nevis ka te 5 lapas viņai ļečīt fobijas un mācīt dzīvot.Par lietota/padārga/sarežģīta auto pareizu ekspluatāciju un saglabāšanas principiem šeit figu ko interesantu izlasīsi, jo tur acimredzot ar pliku (kalkulatoru) ir krietni par maz.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 1 Atbildēt

Katram savs. Bet pat vienkārši atverot un salīdzinot XC60 un Rapid Spaceback izmērus, nemaz tik pārāks tas Volvo nav. Augstums no sēdekļa līdz griestiem gandrīz vienāds, pārējie salona izmēri tikai nedaudz lielāki. Volvo garāks par gandrīz 40 cm, bet attālums strp asīm tikai par 20 cm lielāks. Tā kā galvas tiesu pārāks braucot ar XC60 točna nebūsi. Vēl jau jāatcerās, ka XC60 ir tāds pusbobiks ar pseidopilnpiedziņu, kas dod papildus nestabilitāti uz ceļa.

Un šitā letiņu mānija uz bobikiem vispār nav izprotama. Pabraukājot pa vecās Eiropas pilsētām, nekur nav tik daudz vidējo, lielās un bobiku klases auto kā pie mums. Tur visu to pasākumu regulē ar smukiem nodokļiem un pat stāvvietu izmēriem. Ja nenoparkoji savu savu bobiku kompaktklases stāvvietā, sods uzreiz vai maksā par divām vietām.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Es gan nebraucu ar xc60, bet nezinu nevienu autobraucošu sievieti, kurai būtu pretenzija braukt ar tādu.Galvenais būt saskaņā ar Sevi.Manuprāt,labāk brauc xc70, bet lūk vairums sieviešu to uzskata par pārāk sev lielu un (garu).Bet, ja ir pareizas riepas un kārtībā savesta piekare/savirze, tad arī ar x60 ir ok.Būtu man personīgi- es ņemtu vai nu xc70, vai nu neko- jo tas īsti nav mans.Bet tapēc es publiski nesaku ka meesls- jo tas tomēr ir un paliek viens no Labākajiem lietotajiem auto.Ja kādu apmierina Škoda, tad lai tik brauc.Nevis jāraisa dedzīga diskusija pārliecināšanai, ka tas ir vislabākais ko cilvēce izdomājusi.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt
Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Mānija uz bobikiem iet 1:1 ar ceļu kvalitatāti! Jau Rīgā ir daudz vietu, kur "vecās Eiropas" iecienītie modeļi vienkārši nolauzīs bamperi iebraucot oficiālā stāvvietā!

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
1 0 Atbildēt

Piekrītu. Jau iepriekš teicu, ka XC60 salons nav tik liels, kāds izskatās no ārpuses.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Kādu laiku jau pārdodas šis. Retais variants ar sakarīgu nobraukumu un DSG kārbu.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/yeti/bomjon.html

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Šitas nu ir nepraktiskākais un nesmukākais auto ar kādu esmu braucis. Tad jau nu tiešām labāk Fabiju.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Kas labāks Fabijai?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Zemāka cena. Labāks dizains.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Dizains ir subjektīvs faktors. Un kā Yeti ir nepraktiskāks par Fabia?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 1 Atbildēt

Skatoties uz Fabia tu redzi, ka viņa ir maza un tā arī ir. Skatoties uz Yeti, tu redzi, ka viņš ir lielāks, bet kāpjot iekšā tā pati Fabia vien ir, tikai sačakarēta.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Šis teksts būtu jāierāmē. Ģeniāli.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 4 Atbildēt

Škoda-Yeti ir lieliska alternatīva Volvo-XC60. Praktiski tās pašas lietošanas īpašības, taču bez nepamatota sadārdzinājuma.

Damn Reģ.: 07.12.2003
11 1 Atbildēt

Tualetes papīra vietā var izmantot avīzi - praktiski tās pašas lietošanas īpašības, taču bez nepamatota sadārdzinājuma.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Tikko apskatījos ss.com lapu. Piedāvājumā par 11 tūkst.EUR ir lielisks 2014.gada Škoda-Yeti ar 1,8 litru benzīna turbomotoru. Kāpēc pirkt tāda vecuma XC-60 par 20-25 K, ja par 11 K pieejams baudāms Yeti???

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Kāpēc vispār Volvo nav iekš LV aizliegts ar Likumu?? Kāpēc ir jāpērk šis te skoda benzīna turbo- acīmredzot tikai tāpēc,lai pašaizliedzīgi "palīdzētu" kādam cietējam no viņa atkratīties un pēc tam lai lietu tajā hlamā katru dienu spaini bencīna.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
4 0 Atbildēt

Es autorei ieteiktu paskatīties Honda Cr-v. Pameklējot var atrast labi uzturētus labi aprīkotus Executive komplektācijas eksemplārus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Lūk vidēji turīgai Sievietei piemērots auto- iekāp un brauc,pa kurieni gribi,pofig,un par pusvelti to dod...

autoplius.lt/skelbimai/opel-antara-2-2-l-visureigis-2011-dyzelinas-6322609.html

Lūk volvo,kas no ārpuses izskatās pēc Volvo, nevis pēc rīgas kapeikjājēju un krāpnieku apgrauztajiem hlamiem.Žēl tikai ka tas vācijas kapeikjājējs bij štuku pažēlojis normāliem sēdekļiem: autoplius.lt/skelbimai/volvo-xc60-2-4-l-visureigis-2011-dyzelinas-6200313.html

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 0 Atbildēt

Volvo glīts un šajā Opelī nekāptu, lai gan pret Opeļiem nav iebildumu. Tiesa, man SUV kā tādi nepatīk.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

ne nu es tik tā, piemēra pēc- jo visiem jau nav pa rokai kāds simetriskais awd gadījumam ja nu kur jāiebrauc pēc apslīkušiem kartupeļiem vai merivu jāpavelk iz peļķes vai vel sazin kas notiek ;D

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 1 Atbildēt

Opel Antara nav Opel. Tas ir GM Korea (Daewoo) izstrādājums, pārdots zem Opel zīmes. Tādu cenu nav vērts maksāt par to mašīnu

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tas tak skaidrs- šodien īsts genuīne Opels mums ir vairs tikai Meriva.Varbūt ja vel kāds Manta,Ascona vai Frontera. Der gan ieskatīties, cik ta šis te "ne-opels" jauns maksā kādā no rīgas autorizētajiem ppel-centriem ;D

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Ja sēdekļi ir ādas, tas nenozīmē ka tie ir normāli. Manā skatījumā, pēc 3 ādas auto lietošanas, āda zaudē labiem auduma beņķiem un pat tad, ja tā ir sildāma/ventilējama un pavisam nevajadzīga ekstra - masējama. Vienīgie ādinieki, kas kaut cik patika, bija E-klases mersī, bet tikai tādēļ, ka tie bija "pumpējamie".

Silva Reģ.: 25.09.2017
3 0 Atbildēt

Man drusku laikam aizspriedumi pret Lietuvas tirgotājiem. Kaut kā šķiet - nu "aptamborēs" mani, "aptamborēs".

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 0 Atbildēt

Jā, par Lietuvu ar gribēju teikt, ka tad labāk ar k2 staigāt. Ja nu vienīgi ir opcija pie sev zināma meistara aizvest. Jo pat caurspīdīga vēsture var būt ļoti necaurspīdīga.

Vienā no šī gada AutoBild žurnāliem bij Volvo xc60 apraksts pēc 100tk, bet šķieta, ka par jaunāku modeli.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Tu arī apsver auto iegādi?

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Nē, mēs jau pirms gada nopirkām otru

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Lietuvā var pirkt auto, kurš ir tikko ievests un ar defektiem. Tur pat, vietējos šrotos iepirkt vajadzīgās rezerves daļas un taisīt vai nu pašam vai pie mums. Esmu redzējis kā baltkrievu perekupi nopērk uzreiz visus auto no leišu treilera.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šis ir tipisks Lietuvas Tēls, itin īpaši ja klausities ko "citi" stāsta.To šeit LV ir visiem izdevīgi uzkurināt, dažādas privātkrāpnieknodokļnemaksātājpersonas ieskaitot.Bet tur ir dramatiska starpība, vai kāds pretendē Lietuvā ņemt taisāmu/defektīvu auto par 2,5k no treilera, vai viņš meklē 15k auto un sajēdz kko arī no cilvēkpsiholoģijas un un servisvēstures meklējumiem. Tā "labākā daļa" LT pārdevēju ir reāli/atrodami cilvēki, nevis aka izdaudzinātais treilera važonis, kurš pa tumsu kko pārdod un pats fiksi aizbrauc tālēs zilajās.Turklāt Lietuvietis pa lielam vēl tev arī oficiālu kvīti un pirkuma līgumu izrakstīs un pat uz Regitru pavadīs- būtu tikai paša Pircēja vēlme.Nevis ka braukt uz Rix "pa lēto" ar sveša francūža dokiem zobos un tad neziņā drebēt pie csdd. Protams, ka krietnai daļai to auto nebūs nedz ticamas servisgrāmatas nedz dīlerī pārbaudāma noskrējiena ne remontu vēstures.Bet tas nav tikai LT, tā ir visur un tā mēdz būt pat DE.Mums ierindas lohu tepat LV apkrāps 3x ātrāk un 4x smagāk, turklāt pats tas auto var gadīties sākotnēji paņemts Lietuvā.Man pa lielam pilnīgi pie dsas,jo brīnumi iespējami jebkurā gadījumā, bet nu vismaz kādu nedaudz objektivitāti/taisnību vajadzētu ieturēt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Nē nu protams, labāk ir nopirkt jau "gatavu" XC60 ar vēlamo nobraukumu un vēsturi par 15k, nevis to pašu pirms "pārmaiņām" par puscenu, sistu, ar reālo nobraukumu, par max 2k iepirkt detaļas un taisīt pašam. Katram savs...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Es tevi Sapratu. Kā jau šeit ierasts- oponanēt vajag jebkurā vietā, jebkuram un par jebko. Nekad nevajag klausīties ko cits stāsta.Es netaisos šeit nedz leišus reklamēt, nedz kādu turp sūtīt, un man NAV itin nekādas personīgas aizkadra ieinteresētības šeit kādam kko iedemagoģēt.Ja kādam ir intelekta vietā kapeiksipēja talants, smaga pieredze un garš (skrūvgriezis)- ta manis pēc lai vinjš no 3 samīcītiem volvo iztaisa kaut 2 izstieptus opeļus.Nelietderīga un ievelkoša saruna- nedz mans topiks, nedz man kāda daļa, pietiek pašam savu sieviešu par ko rūpēties..Vnk sākotnēji bija jaut "vai labs šis auto no ss".Nee, nav labs. Suuds..Tad te iesaistījās kapeikjājēji un demagogi, kā rezultātā notikās jau paplašināta viedokļu apmaiņa.

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Realitāte. Diemžēl. tad jau par tiem pašiem k var jaunu mazāku.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ja baidies vilka, neej mežā!

Silva Reģ.: 25.09.2017
3 0 Atbildēt

Vot, vot! Svinēšu ka savam Kaškajiņam 10 -o jubileju!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Paskat kas te notiek=- ar kadiem skaļiem vārdiem visādi resni tēvaiņi bārstās ;D --> volvocars.musamotors.lv/piedavajumi/mazlietots-volvo-xc60-nemainiga-vertiba

ar to ādas salonu ir tā kā ir- daļēji jau var piekrist, ka reāli auduma salons ir sēdētājiem draudzīgāks.Tikai atkal jaut, kāds tas ādas un kāds oponentam tas audums.Tas audums parasti ir tik tizls un paša sēdekļa uzbūve tik prasta, ka izskatās spec uzspēlēti izveidots mazāk naudīgo pircēju pazemošanai.Turklāt, lietotam auto tas mēdz būt noķēzīts.Un tikai dažiem jaunajiem auto tas beidzot ir tiešām paciešami smuks.Ja salīdzinam piem nejauna Bmw f10/11 vai veca kruta 2010 saab9-5 komforta ādas sēdekļus ar 11-12tā gada kia sportage vai 12tā gada CRv melnās versijas pretīgo prasto ādu un melni nomācošo salona plastmasīgo auru- nu tur taču viss skaidrs.Volvo tas ir tāds vidēji labs.Audi savukārt būtiski atšķiras gan āda gan pati sēdēšana komforta izpildījumā no parastā dermantīna.Ja man jautātu- es esmu par alkantaru, tas ir ne karsts un ne auksts.Bet ej nu tādu atrodi.Sēdekļu apsilde jebkādas ādas salonam sievietei ir Obligāta, tur nav ko, ja kāds mērkaķis par to diskutē, uzreiz sūtiet viņu d;)

ps- nebūt ne katrs Lietuvietis nekaunībā stāv blakus vidēji statistiskajam LV krāpniekam.Itin jo sevišķi, ja LV tirgotājs ir privātpersona un mašīna ir "tikko no". Ne es to izdomāju, bet mums te daudzi būt pelnījuši vnk ar mietu pa vienu vietu.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
4 1 Atbildēt

Mums apkārt esošajiem ir pārsvarā XC70, tik vienai dāmai bija XC60. Kopsummā bija apmierināta, bet viņas dzīvē tik Volvo vien ir bijuši

Ja es būtu Tu, es mēģinātu ievākt pēc iespējas vairāk informāciju par man interesējošiem motoriem. Kaut vai brutāli, Googlē ierakstīt "D3 D4 D5 Volvo". Krievu forumos daudz interesant var uzzināt. Aizbrauktu uz dīlersalonu, kur pārdod mazlietotus Volvo un parunātu tur.

Uzrakstītu uz "lapas" visu ko gribu - sākot ar kafijas krūzīšu turētāju (šī laikam mums mūžīgā trauma nopirkt Astru un konstatēt, ka nav kur kafiju ielikt ) un beidzot ar piedziņu.

Atbildētu uz jautājumu - vidēji cik km bez apstājas dienā sanāk braukt? Šo jautājumu uzdotu, jo mums pašiem ir ļoti bēdīga pieredze ar lietota dīzeļa iegādi, dzīvjot pilsētā. Negribu biedēt, bet, es nekad, nekad vairs nepirkšu lietotu dīzeli , kas jaunāks par 2007.

Tad kad tikusi skaidrībā ar šiem jautājumiem, tad meklētu iespēju izbraukt ar sev interesējošiem auto.

Jo Qashqai un Volvo būs pavisam kas cits. Nezinu gan kāds "Kašķejs" Tev ir ) mana pieredze ir tikai ar vienu, kurš palicis atmiņā kā viegls auto, braukšanas ziņā viegls. XC60 savukārt var būt smagnējs pēc sajūtām, ja salīdzina ar Qashqai.

Jebkurā gadijumā, lai saprastu vai vispār to auto gribi, es ieteiktu meklēt iespējas izbraukt ar to, ja vēl neesi. Neņem gaišo paneli - atspīdēs no stikla.

Izvēlēto auto vestu pie dīlera uz apskati un vēl pie kāda, ko zinu, ka strādā ar VOLVO. Kādus 1-2tk atstātu sākotnējiem remontiem.

P.S. visu neizlasiju, jo apnika lasīt, kā uzspiež pirkt tos briesmoņus, kas nepatīk un vispār neinteresē. Labāk lietots premium vai gandrīz premium klases auto, nekā pliks, lēts un mani neinteresējošs auto.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 2 Atbildēt

Ar sievietēm un auto vispār ir grūti. Tur praktiskā pieeja neder. Man viena paziņa bija saspiedusies pirkt lietotu Sharan, jo gribēja bīdāmās sānu durvis un sarkanu!!!

Es aizvilku viņu uz Dacia salonu un iesēdināju Lodgy. Un zini, nu jau kādus nepilnus divus gadus viņa man saka paldies, ka neļāvu pirkt Sharan. Jo viņai darbā kolēģe tādu nopirka un pa servisiem vien tusē.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 3 Atbildēt

Nabaga Tavi paziņas...Es negribētu draugu, kurš velk uz Dacia salonu (Es gan ātri viņam galvu ieregulētu pareizā gultnē) Salīdzināt Dacia ar Sharan?!? Nu labi nav Sharan autobūves virsotne, bet nu Dacia...krieviem bija labs video par Dacia, kur viņi ķidāja to autobūves brīnumu!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 1 Atbildēt

Ar krievu video nav korekti salīdzināt, jo krieviem Dacia iet zem Renault zīmola un tiek ražoti uz vietas.

Krievu video par Camry:

www.youtube.com/watch?v=PYzkvQLqb_0 (labāks par Dacia???)

Reāla Dacia ar lielu nobraukumu:

www.youtube.com/watch?v=grV33_yHjrU

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Camry arī ražo Krievijā..

Man personīgi patīk Dacia koncepts- mašīnas ir ļoti vienkāršas un izmanto pārbaudītas Renault tehnoloģijas un motorus. Bet kā jau visas budžeta mašīnas, ļoti strauji nolietojas. Taupīts jau tur ir uz katru sīkumu.

Šeit interesants raksts

vvm-auto.ru/renault/1089-logan-1-4-430-000-km

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Krievija un darba auto. Tas izsaka visu.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
4 2 Atbildēt

Tur ar sievietēm nav nekāda sakara. Nu kāpēc jābāžas virsū ar to ko cilvēks negrib?

Piem., Tev patīk sēdēt naudai virsū, citiem patīk to tērēt. Un neviens nav pareizāks par otru. Brauc ar Dacītēm un tamlīdzīgām, bet nespied to darīt citiem. Vēl jau vienmēr var izvēlēties arī žiguli.

Priecājos, ka neesmu Tava paziņa, jo man auto ir sirdij un priekam, ne taburete ar četriem riteņiem. Taču Tev nekad nespiestu izvēlēties to ko izvēlētos es.

Tas tāpat kā vienam ir svarīgs remonts ar dizaina elementiem, otram, ka tik funkcionējošas mēbeles un izskatam nav nozīmes.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
6 0 Atbildēt

Tas tiesa, braukšana ar XC60 ir smagnēja salīdzinot ar citiem auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 2 Atbildēt

Tak labāk pirkt Volkswagen-Tiguan un ietaupīt!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Un "par" cik ? Cik tur varētu "ietaupīt" ? Varbūt "labāk ieteikt" izmanīgo T-Roc vai žilbinoši jauno Kia-Stonic? Kaut gan nee, kia ir maita daargs un tur pat par oranži krāsotu Jumtu ir krietns papildu Žūksnis jāizliek.Šitas ir ritīgs ieteikums- ja cilvēkam 10g kaškajs par 4k tirgus cenā- a kas viņam "neiekoonamēt" un "nepielikt" nieka 20k kaut kam "skaistajam un baudāmajam"

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Dod pieci ))

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

lai dabūtu pieci, vienmēr vajg prasīt vismaz 9

SOLLA Reģ.: 30.10.2017
0 0 Atbildēt

Labvakar!

Interese par XC 60.

2 galvenās sliktās īpašības?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 7 Atbildēt

1. Dārga uzturēšana.

2. Pats auto ir ļoti sadārdzināts attiecībā pret to labumu, ko no tā gūst.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

www.whatcar.lv/auto-zinas-raksts/6459/lietota-volvo-xc60-pirksanas-padomi

Reku kā reiz par šo tēmu, ja vēl nav lasīts un šeit jau ielikts.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Tipisks žurnāls tipiskai auditorijai tipiskā demagoģijas un zemtekstu miksējumā. Nevis “klienti izvēlas”, bet gan Cien A God Kungiem ir Problēmas tālākpārdot tos priekšpiedziņas apdalītos meeslus. Vajag “pareklamēt”.Pa pusgadam un gadam tādi stāv un par pusvelti citreiz tos dod, jo rets uz to parakstās.Turklāt, Lielākā daļa pārdevēju to slēpj un noklusē. Ieteiktu labāk uzmanīties no jebkura xc ar Driv-e šiltīti un tipisko 129kW motoru.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Nu šito jau var teikt par jebkuru komentāru Ko Tu zini, kas aiz tā komentāra slēpjas )

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Silva rakstīja: Man drusku laikam aizspriedumi pret Lietuvas tirgotājiem. Kaut kā šķiet - nu "aptamborēs" mani, "aptamborēs".

Protams, ka tā var notikt. Bet ja runājam par pašām mašīnām, tad lielākā daļa lietoto mašīnu Latvijā nāk caur Lietuvu. Tur mašīnas ir lētākas kā rietumeiropā un Lietuvieši tiešām ir pro sisto mašīnu atjaunošanā. Standarta LV torgašam labs variants, ja nav pašam savs serviss, kur mašīnu atjaunot.

Pārsvarā zem vārdiem "Tikko no Vācijas savā gaitā" slēpjas "brīvdienās pats atvedu no Marijampoles".

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Tas gan. Kad braucu cauri Polijai, ne ļoti bieži, bet pāris reizes gadā, tad uz ceļiem to vien redz, kā fūres ar tādiem cietušiem auto. Vienmēr nosmejos - pēc laika būs Latvijā " pievedums".

core Reģ.: 03.01.2017
5 0 Atbildēt

1. Esmu diezgan daudz paziņām palīdzējis atdzīt mašīnu no Lietuvas, pagaidām vēl neviens nav ieberzies vai nožēlojis pirkumu. Šogad vien ir atdzītas 3 mašīnas cenā no 3000 līdz 9000.

2. Kur dīzeļiem ir tā drausmīgi dārgā uzturēšana? Kuri mezgli? Sūknis? Sprauslas? Ar iepriekšējo dīzeli nobraucu 150 000km (pirku 10gadīgu), un kaut kā nemanīju to dārgo uzturēšanu, ar tagadējo esmu nobraucis ap 50 000, pagaidām arī neesmu neko dārgu izjutis.

3.Kā var XC60 vietā ieteikt kaut kādu fābiju vai dacia? Es saprotu ka ir cilvēki, kam mašīna ir tikai kaste uz riteņiem lai tiktu no punkta A uz B un vēlams arī atpakaļ, bet kāpēc tad jūs lienat kur jūs nesauc? Man piemēram mašīnai obligāti vajag kaut cik ejošu motoru, ērtus sēdekļus, lielu bagāžnieku, sēdekļu apsildi, kruīzu, klimatu, bet es tak nebāžos katram virsū ar savu izvēli. Es, piemēram, nesaprotu fanu, kā var ģimenē nopirkt divas kastes, bet pieņemu viņa izvēli un nesaucu viņu par kapeikpisi un lohu pie katras iespējas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

....

2. Sūknis, sprauslas, turbīna, kvēpu filtrs. .... Vācijā!!!!

Pagaidām 90% paziņu ar paveciem dīzeļiem un viens pat ar stipri jaunu VW ir ielidojušu ar kādu no šīm detaļām un parasti Vācijā (t.i. ekskursijas vidū). Attiecīgi viesnīca, pirmais serviss, ātrā detaļu piegāde.....

Ar benzīnnieku neviens (tie gan arī retāk brauc)

Nepērkiet vecus dīzeļus!

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Šī jau izklausās pēc konkrētas pasakas, visi tavi paziņas aizbrauc uz Vāciju un tieši tur viņiem visiem nobirst visdārgākie mezgli un benzīnieki visiem iet

Bet tu neatbildēji kur ir tie dārgie remonti... Sūkņa remonts 300-500, sprauslas remonts 100 eiro gabalā (protams ja nenopērk mašīnu ar kaut kādu jebatorisku sūkni vai sprauslām) turbīna 400 (aizvien biežāk ir arī benzīnam) kvēpu filtrs 300 vai izgiezšana. Pat ja notiek visas tevis pieminētās nelaimes vienlaicīgi, kas ir ļoooti maz ticams, tad remonts ir lētāks kā fans pazaudē pirmajā gadā uz fābijas vērtības kritumu

No visa šī nosauktā es ieprikšējam dīzelim 150 000 laikā remontēju tikai turbīnu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tur ir viens kopīgs parametrs tiem stāstiem - tas ir "no rīta uzgriezām uz bāņa, uzliku ķieģeli uz gāzes pedāļa un vakarā auto dīvaini palēcās un apstājās". Un tas vienmēr notiek kkur R-Eiropā, jo garu bāni vajag (Vācija šeit lietota kā simbols).

Tie loriņi savu īpašo lieliskumu demonstrē pie ilgstošas lielas slodzes.

Un visus tevis piesauktos remontus R-Eiropā izpildīt NEVAR! Viņi nav pierunājami uz šādiem. Jauns sūknis un viss! 1500EUR! + darbs

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu labi, pastāv protams risks, bet es daudzreiz esmu bijis Eiropā, arī licis ķieģeli uz gāzes pedāļa, problēmas nav bijušas ne reizi, lai gan vienmēr ir bijusi līdz lieka nauda, ja nu kas.

Bet vai kāds pajautāja vai topika autore vispār kādreiz brauks uz Eiropu? te jau runa nav par Vāciju, te cilvēks, kas nekad ātrāk par 95 nebrauc stāsta cik dīzeli ir dārgi uzturēt, tāpēc jābrauc ar jaunu šujmašīnu, jo viņam vienreiz aizauga dpf, dēļ viņa nebraukšanas.

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

Tur tas joks - topika autore uz Eiropu brauc ne retāk kā divas reizes gadā. Turklāt mēdz pabraukāties pa Austrijas Alpiem un Itālijas dolomītiem. Tā kā nevajag! Tāpēc arī tik rūpīgi autore ieklausās katrā komentārā. Līdz šim, starp citu, QASHQAIs visus šos pārbraucienus ir godam izturējis. Tā kā par QASHQAI neviena slikta vārda!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu jāāāā'. Te ir problēma - ar bāzes Dacīti uz Spranciju neaizmīsi. Muguras specu jāņem līdzi.

Nu IMO labākais ko darīt ir atteiktos no krosovera jeb vannabe sportista klases. Tur lielākas cenas, dārgāki remonti, kas sekondhendā atgriežas ar vairāk ietaupījumiem uz nepieciešamiem remontiem.

Citiem vārdiem: ir diezgan paredzami, ka parasts statio n wagoon vai hečbeks par to pašu naudu būs krietni labāks. Ja nav gluži dubļi jārok, nekādi zaudējumi arī nebūs, bet ieguvumu vesela jūra: lētāks uzturēšanā, stabilāks, mazāk degvielu tērē, uz Evropu aizbraukt stipri ērtāk un arī velosipēdu uz jumta uzstutēt vienkāršāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Kādi vel Dolomīti, tas ir vīzdegunīgu zīmuļu izklaides. Vajag izvēlēties lētāku Kosmētiku un apģērba iegādi veikt tepat Garjunai bazārā- turp taču pa trešdienām brauc SiljaLine autobuss.Tad reku varēs nopirkt jaunu fābiju- gadījumam ja kāds dēlis,zābaks vai 1 slēpe tur neierūmēsies, kādu no ģimenes locekļiem var taču atstāt mājās.

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Tu gan esi ar humoru! Man arī ar to viss kārtībā. Nu, nē. Tie, kas iesākuši ceļot, ir "saslimuši" ar to. Esmu hroniski slima ar ceļošanu. Nu, un esmu sieviete un nekas sievišķīgais, jeb konkretizējot, šoping,s man arī nav svešs. Tā kā - nenoderēs man tie Tavi padomi, nenoderēs. Un vīru vienkārši nevar atstāt mājās, ka nepaliek garlaicīgi. Viņam.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā.Es, piemēram, jūtos ļoti vecs un slims, ja kādu ilgāku laiku nav sanācis uz turieni aizbraukt.Un tieši ar savu auto.Bet tieši šeit es uzdzirdēju, ka tālu braukt tieši ar savu auto esot slimības pazīme.Šis neesot vairs ne moderni ne ekonomiski.Jo moderni ir maksāt par to, kas ne tev, ne tavai būtībai nav vajadzīgs.Turklāt vienmēr būs kāds cits/gudrāks, kas tev visu pateiks priekšā- kam,par ko un cik maksāt.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Ja tālu braukt ar savu auto ir slimības (droši jau domāts - vecuma demence) pazīme, tad esmu absolūti slima. Un vīrs man slims un bērni. Un vēl - ar to es lepojos! Jā, man vajag vismaz reizi gadā aizbraukt! Un tā - izbaudot, apstājoties kur vēlos, iekafijot, kur vēlos. Izbraukt pa vismazākajiem celiņiem, nevis tūristu piepildītiem objektiem. Tiem, kas nebrauc, to nesaprast.

Damn Reģ.: 07.12.2003
4 0 Atbildēt

Ir tādi cilvēki, kam patīk savu viedokli uzspiest kā vienīgo un pareizo. Un nevis vienreiz, bet regulāri.

Līdzīgi kā sludinātāji, kas uzbāžas ar grāmatām un savu ticību

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 1 Atbildēt

Nu tas, ka latvieši ir pirmajā vietā lekšanā uz grābekļa, jau sen ir skaidrs. Nevienam neko neuzspiežu, izsaku savu viedokli un man ir pilnīgi pie kājas vai tajā kāds ieklausās. Es uz grābekļiem vairs negribu lekt. Ir daudz citu, labāku veidu kā tērēt naudu.

Dzīvot lietuvenē un braukt ar nojātu premium jau sen vairs nav pačotna.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Grābeklis? Kur tieši slēpjas grābeklis?

Ja Tev nepaveicās nopirkt miskasti, tas nenozīmē ka arī citiem tā gadīsies, kā jau teicu, man ar lietotiem dīzeļiem ir vislabākā pieredze, un esmu 100% pārliecināts, ka mana iepriekšējā mašīna piecos gados izmaksāja mazāk (ieskaitot vērtības kritumu) kā fana fābija izmaksās piecos gados.

Protams, protams... visas tās lietotās mašīnas ir nojātas

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Man pilnīg pie d, vai viņš kapeijājējs vai ko- galvenais ka viņš visur lien ar savu demagoga stāstu. No konteksta izrautu ujņu sludina. Visos iespējamajos veidos un forumos ir viņa stāsti.Laikam kāds zemtexts ir, ka tik liela vēlme būt pietuvinātam Augstākajai Sabiedrībai.Es saprotu ka gribas būt par specu un xpertu un tēlot savu piederību jaunauto tēmai, bet nu vajag druscinj mēru ievērot. Ne visi te ir lohi un uzspļaut es gribēju uz kāda gatavību braukt ar puspliku štruntu ar mopēda motoru tikai dēļ idejas plātīties ka man lūk jauns.Viņš pec trīs g ir nevis vairs Jauns, bet gan tikpat lietots un tikpat nojaats nepārdodams suuds pa lielam.Ar lētāko degvielu, suuda riteņiem ,nodilušiem bremžudiskiem un lētāko eļļu un bezpersonisku apkopi.Un ar mūžīgo kalkulēšanu uz savu pusdienu un sieviešu rēķina.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 3 Atbildēt

Stipri sāp, ja? Es jau pašā sākuma definēju, ja vajag pārvietošanās līdzekli, tad pērc jaunu........

Bet nu latvietim praktiskajam jau nav nekā labāka par nobrauktu "premium" dīzeli, tikko no Vācijas.

Tā kā ar lasīšanu ir tāpat kā ar skatīšanos uz ceļa, labāk divreiz.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Latvietim pr-tiskajam diemžēl nav nekā labāka , kā bāzt snuķi cita lietās un pa visu vari kādam ieteikt tērēt savu naudu tieši tā, kā viņš iztērējis savējo.Plus vēl viņš kā enerģijas vampīrs no visiem galiem gaida uzslavas par savu vienīgi pareizo rīcību. Miljons latviešu brauc ar lietotiem auto- bet nezin kāpēc no viņiem neskan šie visi uzbāzīgie aicinājumi un kalkulējumi.Es,piem,nevienam šeit neesmu stāstījis vai ko uztiepis, vai man nobraukts vai premiums vai vel sazin kas- to jau te daži citi savas personīgās lietas nekādi nevar aiz biksēm noturēt.Viss tups bazārs, degradējot pašu ideju par Lietota auto iegādes un uzturēšanas principiem.Redzēsim, kādu dziesmu dziedāsiet, kad vajadzēs no kāda tā "jaunā" tikt vaļā un cik "ekonomisks" būs galarezultāts.To jūsu veikumu tad acīmredzot kāds varēs iegādāties kā "sertificētu un tikko no dīlera" vispārzināmajā praktiskā eurolatvieša darba stāvoklī ar pussarūsējušiem diskiem,2mm atlikušajiem bremžuklučiem/ķīnasriepām un formulējumu ka "tūlinj/drīz/kaut/kad" vajadzēs uztaisīt lielo apkopīti utt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

Latviešu pašu nav miljons, kur nu vēl braucošo! Atkal kārtējie batoni...

Rotweilers Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Gribas atgādināt ,ka nezinu valsti un autorūpnīcu,kur ražo lietotus auto.Un ar lietotiem brauc aiz nabadzības,arī lietots lielais suv ir nabadzības produkts,jaunu puspremium nevar atļauties.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Te ir, piem, viens biedrs, kurš tiešām brauc ar jaunu Auto (skat tepat 1cm zemāk viņš ir).Turklāt, to darīdams, izturas cienīgi und lieki nebāž savu krānu citiem logos un makos.Daļa citu, turpretim,šeit nodarbojas ar tupu demagoģiju, pie kam topikā kas veltīts tieši lietota auto iegādei.Tā ka turpinanējiet vien tālāk, korī jums labi sanāk.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Savdabīgi teikts - nabadzības produkts. Ja nevari atļauties nopirkt jaunāku auto, bet pērc SUV, kas jau tāpat skaidrs, ka maksās vairāk, tāda jocīga situācija sanāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Ja meiča vēl domā, varu reāli ieteikt izdevušos krosoverus, kurus vērts ievērtēt arī lietotus:

HONDA Cr-V

KIA Sportage (būs lielākoties ar garantiju vēl)

Protams, VOLVO Xc-60

Neviens no tiem nesaskaras ar izteiktiem defektiem globāli. Labi aprīkotās versijas būs 100% labākas par plikiem jaunauto

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti