12.oktobrī ar ziemas riepām.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

Kur ir problēma kad es jau braucu ar ziemenēm?Gribu un braucu jo uz visu skatos savādāk,rīt piemēram būs +18 bet parīt no rīta 0,kā nekā oktobris.Riepas Made on China,pirku viņas PKP veikalā un nevajag te mūldēt par kaut kādu Ķīnas ziemas piederību, šīs riepas nopērkamas pat ASV.Šādu izvēli noteica trīs faktori,skandināvu ziemas tipa riepa,protektora zīmējums un cena 50-65 EUR, dārgākas pirkt neuzskatu par vajadzību.

 
1 2 3 4 5
650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ok, te vairs nav ko piebilst. Ievēro 20m.Varētu pat 50m. Tikai "godīga" apspriešana paredz brīdināt par iespējamajiem riskiem.Ja kādam ir "pieredze", vajadzētu kaut ko ieteikt vairāk, nekā pliki ievērot distanci un savus sasniegumus.Ekstrēmāki manevri neskaitās tie, kad "apdomīgais" viszinis ir pārliecināts tikai par kādu konkrēti savu uzvedību vai uzliek labas riepas un visu ziemu tīšām blato, meklēdams sev pašapmierinājumu un attaisnojumu.

Var gadīties (un tā gadās !!) veikt ekstrēmu manevru, kad tev kāds CITS ir patraucējis un kad esi pēkšņi izsists no sava "viszinošā" ritma.Bremzēšanas ceļa starpība padsmit metri- tie jebkad un jebkur ir veseli trīs mašīnas korpusi garumā.Tas ir Milzīgs attālums.Tur nevari "paredzēt", ka visas ziemas garumā nenāksies piebremzēt, kad tavā apdomīgi atstātajā 30m šķirbā ielīdīs 2gab citi auto un sagadīšanās pēc nobremzēs tev degungalā.Kad viens lohs ar šipenēm degungalā nodos pa mēmajiem,krustojumā ieraugot luksoforu vai citu pēkšņu apdraudējumu.Vai, kad izvairoties no kāda iekšmalas entuziasta vai trīsrindu veidotāja, gadīsies iebraukt pļurā starp risēm vai ieslīdēt ar vienu riteni bedru izgrauztā apmalē ar apledojušu kanti.Un kad snigs sniegs un ārpilsētas tumsā būs 3 sliedes un nāksies ar kādu izmainīties.Labi, ja tas būs vieglais auto ar pieklājīgu vadītāju. Ir dramatiska atšķirība starp vispārcilvēcisku padomu un atklātā textā fufeļa demagoģiju un dažādu "savu" spēju reklamēšanu.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 1 Atbildēt

Visās tevis nosauktajās situācijās dārgā gala riepas nepalīdzēs. Palīdzēs vienīgi, ja bamperi iedzīt par 1cm seklāk.

Tik pat liela demagoģija ir oficiāli riepu testi, jo pamatā viņi visi iet caur reklamēšanu. Korekta reklāma būtu, kad testētājs izvēlas atbilstošu ātrumu riepām.

Krievu video ir kā reiz labs rādītājs, kādā veidā notiek ziemā avārijas. Tikai neievērojot distanci un izvēloties nepareizo ātrumu. Nu un tieši tas pats, ko tev CP pateiks. Vai arī tev liekas, ka putrā ar neredzamu sasalušu risi nav jārēķinās un var droši maukt pāri neskatoties kāds ātrums?

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

pareizi! tu ta varbūt ar super puper brendu riepām sabremzēsies par kādu metru ātrāk, bet pastāv varbūtība, ka tevi no aizmugures sabučos lētais ķīnietis un tad kāda šķirba priekša vai pakaļa

jucis Reģ.: 07.03.2017
1 0 Atbildēt

>tad kāda šķirba priekša vai pakaļa

Ja brauc ar trolejbusu ka tu tad protams nekada

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

ja priekšā, tad tu būsi vainīgais, un tev būs mīnus bonus malus klase, bet ja dirsa, tad vainīgs būs cits. Tādas tās lietiņas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Personīgi es vados pēc cilvēcības likumiem un esmu ieinteresēts, lai būtu pieejama godīga info.Cilvēki tālāk paši var izvēlēties, kam ticēt un kam nē.Jo vairāk izglītotu un informētu braucēju- jo labāk visiem.Te nav Krievija un dzīve nav video.Man nekas "neliekas", jo ir sagadījies tā , ka līdz šim vairākas ziemas pie stūres esmu kaut kā pārdzīvojis.Tajā skaitā šī būs 23-šā ziema ar pilnpiedziņas auto. Es vienkārši ceru uz to Labāko.Jo itin bieži ir nācies braukt tad, kad "ir" jābrauc, neatkarīgi vai to gribās vai vēl kas.Varu ieteikt kontrolēt un sevī saglabāt drusciņ arī baiļu sajūtu, jo tas palīdz labāk par video skatīšanos.Kā arī Krustu pārmest vai kādu Pātaru noskaitīt būtu ieteicams gan pirms gan pēc kāda svarīgāka brauciena.Helovīna vakarā vajag izvairīties no skaļa balagāna- labāk ir aizbraukt pusnaktī uz kapiem un ar Tumsu draudzīgi parunāties, tas palīdzēs ieraudzīt grūti saskatāmo.

jucis Reģ.: 07.03.2017
2 1 Atbildēt

Pieņemu, ka tādi "vienkārši vajag izvēlēties pareizo ātrumu" fani kā tu arī ir tie, kuri ziemā brauc ar vasaras riepām. Kad CP ziemā pārbauda riepas un ierauga tavu 1mm protektoru, vajag viņiem pateikt, ka tu esi ļoti gudrs un ievēro distanci un izvēlies pareizo ātrumu, tad viņi tevi paslavēs un palaidīs tālāk, jo ir skaidrs, ka tik prātīgs vadītājs nevienu neapdraud.

Ak jā, krievu avāriju video nav nekāds sakars ar riepām, tad būtu jāskatās tie miljons video kur avārijas nenotiek, tikai tādus neviens nefilmē, jo tur nav, ko redzēt.

Vispār, auto ar zemi savieno tikai četri mazi gumijas laukumiņi un nekas vairāk, tāpēc var tikai apbrīnot atsevišķu cilvēku pohujismu pret tiem un vēlmi eksperimentēt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Nu , nav Latvija tā valsts ar briesmīgiem ziemas apstākļiem, kur tikai vislabākās ziemas riepas spējīgas braucēju glābt. Nu, cik reizes ziemā mums ir tas 30 cm sniegs pa vienu dienu vai nakti ? 1-3 reizes. Tā, ka vissezonenes Latvijai ir diezgan piemērots risinājums daudziem braucējiem.

Cita starpā Michelin pirms kāda laika izdomājis CrossClimate ( marketinga nosaukums , protams ) , kas esot pirmā ziemas riepa, kas "sertificēta braukšanai vasarā". Apzīmējumā ir M+S kā arī "sniegpārsla uz kalna fona". Vēl lasīju , ka tā "sniegpārsla uz kalna fona" neesot nekas sevišķs, tāda kā ražotāja pašsertifikācija, uztaisa vienu bremzēšanas testu un kārtībā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Par to Michelinu un sertifikāciju - ka nav tā, ka tā ir vienīgā, jo citi nav neko tādu darījuši. Iespējams, gluži parasta vissezonas riepa, kas diezgan labi dilst un arī sākotnējais protektora biezums ir zem pierastā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Ir arī pie mums gadījušās bargas un garas ziemas. Un nevar prognozēt kāda būs nākošā. Un riepas jau nepērk tad, kad secina, ka šogad ir nopietni, jo tad jau būs pienācis februāris. Manuprāt arī vissezonas priekš mums ir pašā laikā. Pats ar tām nebraucu, jo esmu pamatīgi iebiedēts, kā dēļ nejūtos droši. Bet zinu, ja patrennētos pa ledu, lai sajustu riepas spējas, tad aizietu tik tā.

Es pat teiktu, ka pret ķīniešu riepām ir tāda pat iebiedēšana un skaidrs, ka drošāk jutīsies tas, kurš nopircis sintētiku. Tik droši, ka aizmirsīs, ka sintētika arī slīd. ;)

Atis Jansons Brīvkalnos arī atzina WestLike par labu esam uz sava Nissana ;) www.iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/24430-sodien-notika-iauto-lv-ziemas-brauksana-brivkalnu-trase-dazas-atzinas-video

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Patreizējajos klimatiskajos apstākļos mašīnai prasītos pēc trīs riepu komplektiem - vasarenēm vasarai, vissezonenēm ziemai un ziemenēm ja tā ziema tiešām arī atnāk. Nākotnē ir doma uz to iet, vienīgi vispirms jānoplēš vecu ziemeņu un vissezoneņu krājumi, kas pie tā ka astronomiski noskrējieni man nav un pa trasēm arī nedragāju, varētu aizņemt pāris trīs gadus, ja ne vairāk...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Patreizējos klimatiskajos apstākļos vajag divas riepas - ziemas un lietus.

Jo kaut kā neesmu redzējis vasaru pēdējos 4 gadus, kā arī neeesmu redzējis to īsto ziemu, par kuru runā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

650!23.oktobra laika prognoze rāda pirmo sniegu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pofig,drošvien pirmo un šogad Vienīgo. Man ir rudensriepas tam paredzētas un es nadzīvoju Priekuļos.Ziemenes turēšu skapī, zin kā,mož uz janvāri tām Vērtība pieaugs..Jums drīzāk gumijniekus vajag, jo tak visi ceļi pārrakti un sniega vietā šogad būs dubļi. Šodn kāreiz tur gribēju pa taisno tur pa lauku uz Raunas ceļu izbraukt, bet tie jūsu kartupeļvedēji tur kā parasti visu sajājuši, nuinafig ;D

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Tas tiesa, šoziem tur būs žopa,kas viņiem lika uzsākt ceļu darbus rudenī,visa iela kā cūku rakumi.

Heiteris Reģ.: 21.01.2017
4 1 Atbildēt

Kur tieši rādās tas pirmais sniegs ?

Centrā nerādās pat ne tuvu tam (rīga, apkārtne), Latgalē būs auksts ( <0) bet bez nokrišņiem un 25.datuma nakts, pēc tam pat Latgalē vidējā t* būs ap ~8 grādiem.

Tā kā nu varbūt mazliet precīzāk kas un kā ?

P.S. Nevajag baigi lepoties ,ka esi iepircis sūdīgas ziemas riepas..

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 7 Atbildēt

Skat,tevi 3 gaiļi mīl,dupsis nesāp?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jāvelk vidēji aritmētiskais starp gismeteo un yr.no ,tur nevar saprast kurš kuru reiz vairāk pljuuta.Yr rāda arī mākoņu kustības animāciju 3 dienām, dažkārt tas pat sakrīt..Tur dažas dienas oktobrī tā ap 23.-28. ir gaidāmas vēsas.Bet tā ka sniegs- nu figzin.Novembrī atkal it kā silts. Starp citu, esmu novērojis, ka windguru ir diezgan ticams uz aktuālo stāvokli- ja nevajg zināt 3mēn uz priekšu

www.windguru.cz/69

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Velc kādu aritmētisko gribi, tāda gumija, kas neslīd, vēl nav izdomāta.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

pirmais sniedziņš - visi kaktu autoservisi to gaida kā debesu mannu, pirmās bleķainās avārijas, beidzot būs klienti!

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Patreizējajos klimatiskajos apstākļos mašīnai prasītos pēc trīs riepu komplektiem - vasarenēm vasarai, vissezonenēm ziemai un ziemenēm ja tā ziema tiešām arī atnāk. Nākotnē ir doma uz to iet, vienīgi vispirms jānoplēš vecu ziemeņu un vissezoneņu krājumi, kas pie tā ka astronomiski noskrējieni man nav un pa trasēm arī nedragāju, varētu aizņemt pāris trīs gadus, ja ne vairāk...

Kamēr plēsīsi vecās, tikmēr ,CSDD pieņems likumu,ka ar vecākām par 5 gadi nevarēsi braukt,tad tos 3 kompl. varēsi kārt vadzī,ja tev nav astronomiski noskrējieni.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja šitādu likumu pieņemtu, tad man liekas ka panestos piketi pie visiem CSDD, jo tas automātiski sistu pa kabatu vismaz pusei mašīnu īpašnieku...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Piketu???Tev pašam smiekli nenāk?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Par mūsu kabatām neviens daudz neuztraucas,tie,kas pieņem likumus,uztraucas par savām kabatām,padomā,kāds noiets būtu veikalniekiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kamēr kāds politiķis vai pietuvinātā persona nav palaidis lielu riepu tirdzniecības ķēdi, tikmēr viņu kabatas tas neskar

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Izrādās, autoražotāji no 1990.gada, ieskaitot BMW,AUDI,VW,Toyota, Mercedes,Nissan, GM Europe auto manuālī ieraksta "biedinājumu", ka tikai riepas līdz 6 gadu vecumam var lietot.

Riepas novecojot no iekšpuses uz āru, gumijai oksidējoties un to veicina paaugstinātais gaisa spiediens piepumpētai riepai - paaugstināta skābekļa koncentrācija. No šejienes loģiskais secinājums, ka riepas vajag piepūst ar slāpekli, nevis gaisu, tad tās novecos lēnāk. Un, patiešām, tā esot.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Vēl var iepirst riepās,paskaties uz vecām traktora riepām,no kuras puses viņas ir saplaisājušas?

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, ārējās plaisas, tas ir tas, ko vispār var redzēt. Bet bīstamākais esot gumijas atslāņošanās no korda, sākot ar riepu kantēm, un to no ārpuses redzēt nevar. Par to ir vesela zinātne. Bet to neattiecina uz smago un traktoru riepām, tur ir atšķirīgi faktori.

“Tires are primarily degrading from the inside-out, due [to] permeation and reaction of the pressurized oxygen within the tire structure, with rates proportional to temperature.”

www.thoughtco.com/the-science-of-tire-aging-3234377

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

CSDD statistika liecina par pretējo - 10-12 gadus vecām riepām nav ne vainas

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Rīt lieku gandrīz jaunas Nokian WR D4 un piekrītu ka labāk ātrāk nekā pa vēlu. Maziem ratiem nav īpaši dārgi un manuprāt nav vērts pirkt ķīniešus. Ja brauc agri no rīta vai vēlu vakaros, tad jau tagad ceļi paliek aizdomīgi slideni (mitrums, lapas gan jau būs ledus).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šīs ir labas rriepas.Starpsezonai ideāli, bet riktīgi slidenam un apledojušam ceļam diez vai.Ja iemaņas un prāts atļauj ,varbūt ka var iztikt.

Nemiers būtu pa to, ko lai dara tie, kam ir plānotas un vajadzīgas piem radžotās riepas.Vai tas ir droši pie +10 uz asfalta un vēl pie vasaras ieradumiem un ātrumiem,un/vai šī izvērstā masu psihoze ar laiku nenovedīs pie tā, ka šie ļaudis sāks likt savām iemaņām un objektīvām vajadzībām neatbilstošas.Labi atceramies, kas nesen notika dažās “īstās ziemas” dienās.Jo- tas viss sen aizmirsts un uzvedības iemaņas pamestas novārtā pat no teorētiskās puses.Kā arī netiek popularizēts rudeni un pavasari sagaidīt ar Labām vasaras riepām, nevis ar kaut kādām kalošām, kas vairs neatbilst pat sausam ceļam- nerunājot par pirmo štrunta sniegu vai kaut kādām lapām utt.Riepu tirgoņi uz šo ideju varētu labi pelnīt, diemžēl krietna daļa no viņiiem ir vnk tupi spekulanti.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Ar ko Ķīnā ražotās riepas ir sliktākas par citur ražotām riepām?Laikam tev kāds pateica ka tie ir mēsli un tu sāc dziedāt viņa dziesmu bet pats lieto mobīlo telefonu un entās citas lietas kuras ražotas Ķīnā.Piemēram Nokian ražo Krievijā,nu vot,es labāk uzticēšos ķīnietim bet ne krievam,tāda nostāja man radās kad manas Nokian ziemas riepas protektors aizgāja trepē.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ne nu protams ka es dziedu.Varu tev foto aizsūtīt, kādas izskatās nokijan riepas pec 3 ziemām. Aizdomas ka vnk vajag kādreiz arī savirzi pārbaudīt. Tas ir tāda īpaša cilvēku suga- galvenais ir visu apstrīdēt un vienmēr uzsvērt konkrēti savu dzīvesgudrību un vispareizāko rīcību. Tāda sajūta ka pat ja miiizt šausmīgi gribas, tad viņi pat savam Loceklim varētu oponēt, kamēr aizmirstu vispār jāpēc atejā ienākuši un kāpēc bikšupriekša tikusi atvērta.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Tik nez kāpēc Sailuns man neaizgāja trepē,laikam savirze pati noregulējās?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Vienīgais labums ir tas, ja ķīniešu tupele aiziet trepē, tad nav tik sāpīgi naudas ziņā.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 1 Atbildēt

Ja patiik kjiinas riepas un rodas jautaajumi ar ko vinjas sliktaakas par citaam riepaam tad naakamo iesaku no kjiinas pirkt visu auto! ;))

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Šodien jau vairāk nav runa par to kas ražojis, bet par to, kurš kontrolējis ražošanu. Un tas, kas nācis no krieviem, vai nav viltojums.

Dārgās riepas ir gan labākas par lētajām. Tomēr citas tehnoloģijas, kuras par pāris procentiem uzlabo saķeri un samazina nodilumu. Protams arī var justies drošāk. Vienīgi nekādas riepas nepalīdzēs, ja auns apsēdies pie stūres. Sliktam dejotājam ziniet paši kas traucē. Tomēr arī gumijas cena 2x atšķirās un pēc daudziem testiem ir redzams, ka jaunu ķīniešu 8mm ir labāki par dārgā gala 6mm. Tā kā...

Es braucu gan vasaru gan ziemu ar Sailunu. Neredzu problēmas. Darba autiņam Bridgestone un Pirelli. Neesmu jutis nekādas atšķirības starp ražojumiem. Brīvkalnu trasē Sailuni nemaz tik viegli negāja sānslīdē.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Ne nu protams, tas tak skaidrs, ka gan dārgo riepu gan dārgo auto lietotāji ir p/dari. Tas ir. viņiem tikai raksturīga Problēma, ka dārgās riepas (kādreiz) sasniedz 5mm atlikumu. Ķīnas faniem turpretim viņas Vienmeeeeer ir 8,2mm un ne kā ne citādi. Ebal es to trasi, davaj labāk uz kalnu brauksim2,2kkm kurš ātrāk vai pusnaktī kkur pa nepazīstamu rajonu.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Es ar skatījos uz šīm, it kā labas, BET ir viens liels bet, lietotāji sūdzas, ka ~otrajā/trešajā sezonā(50k+ km), viņām sānu protektori sāk atdalīties un gabali krist ārā, tas saistīts ar nepārdomātu riepu dizainu vai riepu sastāvu.

www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/WR-D4.htm

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Da labi,tur visi melo, Padomu prasīt vajag LV Spekulantiem- tie zina labāk.

Itin īpaši Sailun reklamētājiem derētu paparasīt, kā tas varēja sagadīties, ka slavenais 3g vecais pkp riepu tests ar Pasaules Čempionu dalību notikās tādos akkurāt itin īpaši piemērotos smuka sniedziņa apstākļos.Un kāpēc tika "krāns izmērīts" tikai šajā vienā "izcilajā" disciplīnā. Jo citur (arī dažos LV forumos) lietotāji atzīmējuši gan fufeli konkrēti uz mitra asfalta, gan overall fufeli "otrajā" lietošanas ziemā.Ja arī tie "melo", nu reku ir autoritatīvais 50 riepu shoot-tests (protams, ka arī tas ir uzpirkts- spriežot pēc nosaukumu daudzveidības, tur visi cits citu ir savstarpēji uzpirkuši, pat vairākas reizes un no visiem galiem....), kur kkāds Sailuns (varbūt sagadīšanās- vnk līdzīgs nosaukums un LV tiek tirgota kāda "īpaša/labāka" partija) ienjem GOD-PILNO až 42-tro vietu no 50 un attiecīgi vispār na-her tiek izmests no sniega testa- jo uz mitra asfalta bremzēšanas ceļā no 80 km/h tas ir papljuutijis labākajiem modeļiem veselus 11 (VIENPADSMIT !!!) metrus.Protams,prasmīgam un pārliecinātam LV lietotājam šādas LLP nianses ir pie dirisas- neskatoties un to, ka tiešī "ieļečīšanas" procesā mums no visiem galiem tiek uzsvērts, ka te "ziemas nav" un (galvenokārt) visur un vienmēr ir tikai mitrs/slapjš asfalts.Tātad, tirgo ziemas apstākļiem diskutējamus meeslus ar atrunu ka slidens taču ir tikai 3 dienas gadā (kad "var pastāvēt uz vietas un nekur nahren nebraukt"), bet no otras puses (klusībā) izrādās, ka tie ieļečītie meesli patiesībā ir diskutējami arī vienkāršam ikdienas slapjumam.Tā ka turpinam vien atbildēt katrs par savu bazāru, man personīgi te nekādas ieinteresētības un viss ir dziļi po-uj :

www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-50-Winter-Tyre-Shoot-Out.htm

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Riepas uzliktas un pimie km šogad nobraukti. Nezinu kas tiem angļiem krīt nost, bet man no šī gada sākuma nobraukti ar tām pa ziemu ~15 tkm un nekas noatdalās. Nezinu vai ražotas Krievijā vai citur.No ziemenēm Blizzak bija labas un nedila pārāk, Pirelli snowcontrol sākumā bija super sniegā, bet tad Latvijas "ziemā" ātri dila un tad jau pazuda labā saķere. Ar auto mantojumā nāca nezināma china brenda winter tyres ar daudzām sniegpārsliņām uz sāna. Nebija baigi vecas, bet ļoti cietas un protektors lai arī liels pēc mm ātri piepildījās ar dubļiem vai sniegu un neattīrījās. Katrā līkumā nācās raustīties nemaz nerunājot par avārijas bremzēšanu pirms alņa. Tās arī sabojāja manu priekšsatu par čainīzeru (jeb indiešu, turku u.c. vienas sezonas nezināmo brendu) izstrādājumiem. Sailun jau liela kompānija varbūt nav nemaz tik sliktas, bet es nevaru ieteikt.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu kā tad ka Liela Firma.Tik milzīga, ka nupat meitasuzņēmumus kuplā skaitā producē. Invovic un kas tur vēl. Tak skaidrs, ka ja lietotājs vienu ziemu piefiksē fufeli, tad otrā ziemā atkal vajadzētu izgudrot jaunu/citu nosaukumu.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu vai valdiba pienems likumu par 5 gadu vecumu riepam .jo ir riepas kuram razotaji dod 6 gadu garanriju .

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kāds sakars ražotāja garantijai ar valsts lēmumiem? Ja Audi piedāvā vienu modeli ar 2.0 un 3.0 dzinējiem, no kuriem 3.0 ir mazāks degvielas patēriņš, valdība tik un tā 3.0 piemēro lielo nodokli par lielākiem izmešiem. Varnešu alkatībai loģika ceļā nestājas.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Šorīt agri no rīta braucu garām 2 Rīgas riepu servisiem un abiem bija izveidojušās vismaz 10mašīnu rindas pirms darba dienas sākuma....

Laikam cilvēki ar sabaidīti ar 'pirmo sniegu'

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Maza piebilde,ar Sailun bija domāta bezradžu/neradžojumā riepa sailun ice blazer wsl2 jo radžojamā riepa bez radzēm ir cietāka par neradžojamo riepu.Manas jaunās tupeles arī ir neradžojamas bet cietākas kā Dunlop graspic ds2,no personiskās pieredzes ds2 ir izcilas riepas uz ledus,kā pielīmētas bet pa sniega/sāls putrā autiņš peld jo riepai nav virziens.Wls2 pa putru iet ka tanks jo skujas zīmējums,liels pluss tā ir skandināvu tipa ziemas riepa,jā,uz ledus ir sūdīga bet man kā rīdziniekam pa putru vien jādzīvo un tāpēc nopirku Blacklion snowpioner bw56,arī skandināvu tipa ziemas riepa ar skujas zīmējumu,tik pat cietas kā wls2.Man neko labāku nevajag,ātrāk par 100 km/h es nebraucu,ja es braucu ārpus Rīgas tad kopā ar ģimeni un vienmēr domaju par savu peciņu(meitiņa 3,5 gadiņi) lai viņa būtu drošībā.Pirelli Snowcontrol(bijušas īpašumā 2 ziemas) ir bāņa riepa tāpēc viņa nav piemērota mūsu laika apstakļiem,tas tikai tāpēc ka mūsu ceļi netiek tīrīti bet tikai kaisīti,visu laiku jāmīcās pa putru.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Atkārtošos,kādus 2 gadus atpakaļ ziemā braucu no Priekuļiem uz Rīgu,āra temperatūra bija zem -10,nāca stiprs sniegs,līdz Vangažiem ceļš netika kaisīts,tīrais prieks,100 km/h kruīzā,tik skaties spogulī kā sniegpārslas dejo.Ceļš tīrs jo autiņi visu sniegu nopūš no asfalta,nekas nepielīp,stikli tīri.Vangaži,temperatūra zem -10,всё,пизда,приехали,Ušakovs gāž sāli,kruīzu slēdzam ārā jo uz asfalta kaut kas pakūst un process apstājās,sākam lietot logu šķidrumu,autiņš paliek netīrs.Tagad rodas jautājums - какого хрена это нужна?Viss bija tik smuki bet viens ēzelis visu sačakarēja,tur par drošas braukšanas skola nepalīdzēs.Zviedrija,Ostersund,šitādu figņu nebiju manījis,ziemeļi tie nav bet tuvu tam,apledojums uz štrāses E14,nekas netiek kaisīts,akmentiņi netiek kaisīti,viss autovadītāju rokās,visi brauc 70,kas jūtas drošāks tas brauc ātrāk,visi brauc un neviens nesitās.Laikam tur ceļa uzturētājus drāž ja taisa sūdus bet pie mums maksā prēmijas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Cik slimai fobijai ir jābūt, lai izdomātu, ka Vangažos "Ušakovs gāž sāli" ?!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Ej labāk ierauj kādu sotaku,redzams kad tev par īsu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Ziemas riepas Pirelli abiem saviem auto uzliku vakar.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Man nekas nav jāmaina - otrā sezona abu auto riepām - vienam apm 20k nobraukts - otram 15k ( ok vajadzēs varbūt pārbalansēt kaut kad, kaut nekas nevibrē) :

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Es arī šodien uzmaucu ziemas tupelītes, gandrīz vai jācer, ka būs sniegota ziema, jo pirmo reizi man ir skandināvu tipa ziemenes - Geolandar I/T-S.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Šī topika iespaidā un vakardienas laikapstākļu ietekmē radās doma, ka varētu jau oktobrī izlikt ziemas riepas, bet izrādās svētdienās vairums servisu nestrādā (vismaz man tuvumā esošie). Tāpēc atmetu šo neprātīgo ideju un turpinu braukt ar vasaras riepām.

Nedēļas otrā pusē jau atkal sola +12!

jucis Reģ.: 07.03.2017
2 0 Atbildēt

+12 būs līdz Jaunajam gadam, ja to skatās tad jau vispār nav jēgas likt ziemenes ;)) bet būs arī pāris dienas ar sniegputeņiem, būs pāris dienas ar nejēdzīgu ledu u.tml, un tad vēlams nepievienoties ikgadējam vasaras riepu fanu pulciņam ;))

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Bija man viens paziņa kuram bija Audi quattro,ziemā braukāja ar vasaras riepām jo teica ka šim auto ziemenes nav vajadzīgas.Bet kādā jaukā ziemas vakarā aptinās ap laternas stabu un autiņš vairs nebija restaurējams,labi kad pats palika dzīvs.Tāpēc labāk savu muļķīgo plātīšanos atstāj pie sevis!

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 1 Atbildēt

Tik pat labi varu mināt n-tos piemēru kur tirliņi ar jaunām ziemenēm aptinušies ap stabu, tāpēc pats izbeidz savu muļķīgo plātīšanos? Ja cilvēks ir IDIOTS tadtas būs ilgi!

Pilnpiedziņa rada maldīgu drošības sajūtu, ja par to aizmirst tad sekas ir bēdīgas.

Bija laiki kad ziemā gandrīz visi brauca ar vasaras riepām, jo īstas ziemas riepas nemaz nebija. Tie kas nemācēja pabraukt vai baidījās tie savas mašīnas ieziemoja līdz pavasarim. Tādus parasti sauca par sniegpulkstenīšiem, jo parādījās uz ceļa tikai pavasarī, kad snigs nokusa. Acīmredzot, tu piederi pie šīs grupas. Es personīgi esmu nobraucis n-tās ziemas ar vasaras riepām un apzinos kā ar tādām jābrauc pa sniegu vai ledu.

P.S. vakar uzliku ziemenes.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Es sestdien nomainīju riepas arī savam Jazz un Zafira. Tā kā šiem auto ziemas riepas ir uz atsevišķiem diskiem, tad stundas laikā pats savā garāžā to arī paveicu. Nebija jāpiesakās riepu maiņas kantoris. Tā kā var teikt, ka ziemai pilnībā esmu gatavs. Arī logu šķidrumus pēdējā reizē lēju jau ziemai paredzētos.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu, ko - atlicis riepu (riteņu komplekta) maiņu uz vēlāku brīdi, klientu mega rindas rezultātā savam Passat ziemai būšu gatavs tikai...1.11.! Jo, PKP jau tagad ir mega pieraksts Tie, kuri mainīja riepas jau pirms atvasaras, malači

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja jau tie ir ripuļi, nevis mizas, tas kur ir problēma pašam pārskrūvēt?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Var, bet stāv servisā un nodošu atkal turpat. Tiešām jāčakarējas?...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Domā pats, izbrauksi ar vasarenēm vai nē.... Ja tev būtu kvatra, tad ar tādu, braucot ar prātu, vēl ar vasarenēm varētu kaut kā izmocīt kādu bik slidenāku periodu, bet tā kā tev kvatras nav...

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Saskaņā ar Mērfija likumu, pēc tam, kad visi būs ziemas riepas salikuši, gaisa temperatūra būs virs nulles vismaz vairākas nedēlas .

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Un kas par to?

Uzliec un diži nav jābēdā par to, ka kādu rītu sniegs tomēr var būt u.tml. Ko zaudēsi uzliekot? Būtībā neko. Te gan tika gudri spriests par to, ka ziemenes nav nekam derīgas lietus laikā u.t.t., bet praktiski to nav nācies piedzīvot. Ikdienā tomēr nepārvietojos rallija manierē.

Nu jā, ziemenes gan padils par kādu procenta daļu vairāk. Nebūs iespējams par 10 gadus vecām ziemenēm teikt - paskat, vēl 8 mm atlikuši.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Tik pat labi var jautāt, ko zaudēsi ja neuzliksi ziemas riepas? Būtībā neko, jo ikdienā taču nepārvietojamies rallija manierē.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Labi, piekritīšu. Ziemas riepas ir glupa ideja. Kad būs iespējams, likšu atpakaļ vasaras.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Es arī šodien uzmaucu ziemas tupelītes, gandrīz vai jācer, ka būs sniegota ziema, jo pirmo reizi man ir skandināvu tipa ziemenes - Geolandar I/T-S.

Es ar šīm pagājušajā ziemā braucu, likšu arī šogad. Irdenā sniegā un putrā super saķere, tāpat arī dubļos un smiltīs labi iet. Raupjais raksts labi tiek galā ar ūdeni. Slapjā sniegā,kas ir sakrities, gan mēdza izspolēt.

Uz sausa vai mitra asfalta arī nekādu galējību vai nedrošības. Pavasarī diezgan ilgi vēl braucu ar šīm riepām. Nomainīju galvenokārt, lai lieki nenodeldētu un pietiktu arī šai ziemai. Uz apledojuša ceļa, protams ar prātu jābrauc, bet ar šīm riepām bez vadāmības nepaliku.

Kopumā tāds labs, universāls variants Latvijas ziemām. Visdrīzāk nākamo komplektu arī pirkšu šīs vai līdzīgas.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man viņas nāca komplektā ar mašīnu, praktiski jaunas 15.gada riepas ar 9,5-10mm protektoru. Ja būtu jāpērk, ļoti iespējams tādas arī pirktu, šefs jau pagājušo sezonu ar tādām brauca, neko sliktu nesaka.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

dīvaini gan mums daudzi auto īpašnieki, sapirkti glauni auto, bet otram disku komplektam naudiņas pietrūcis. Tas nav nekas ekskluzīvs ja ir disku komplekts ar vasaras riepām un otrs ar ziemas riepām. Vai tad jums arī ir tikai viens apavu pāris visam gadam? Riepu maiņas kantoru barotāji....

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Pieņemu, ka lielai daļai problēma nav tieši uzlikšana/nopirkšana, bet gan uzglabāšana. Aizņem tomēr tas pasākums vietu. Ja ir privātmāja, tad jau savādāk, bet ja dzīvoklis?

Pats turu laukos, tur vietas cik tik vajag, bet ne visiem tāda iespēja ir.

Bet citādi piekrītu - tā, manuprāt, ir daudz izdevīgāk, pie tam, ja riepas ir sasniedzamā attālumā (nav tālajos laukos), tad var to lietu paveikt kauč vakarā pirms dižā puteņa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tavs arguments ir diezgan līks, jo mizas bez diskiem aizņem tikpat vietas, cik kopā ar diskiem... Ja nu vienīgi cilvēks katru gadu pēc maiņas nesezonas riepas notirgo, bet nav par tādu variantu dzirdēts.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tu tak nedomā, ka mūsdienās liela daļa ļaužu paši riepas uz diskiem montē? Tie, kam ir viens disku komplekts, dodas uz servisiem, kas ne tikai uzglabā, bet arī pārmontē. Tā ka šo kategoriju apskatīt pat nav vērts.

Tie, kam ir 2 komplekti, var domāt par uzglabāšanu pie sevis un tad jau paceļas tas jautājums - vai ir kur?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu kur tev varēja ienākt prātā tas pirmais teikums... Jā, tie, kam ir viens riepu komplekts, dodas montēt uz servisiem, bet nezinu cik daudzi no tiem riepas arī uzglabā. Pieņemu ka dižajā pilsētā pēc šāda pakalpojuma ir labs pieprasījums un attiecīgi arī piedāvājums - liepājā tādu neesmu īpaši jutis.

Man personīgi riepas tiek montētas pa velti, vai arī es paprasu tam pašam cilvēkam, lai mani pielaiž pie montējamā, tāpēc es neesmu īpaši lietas kursā, cik šāds pakalpojums maksā. Ar balansēšanu ir bik īberīgāk, bet nu tas prieks tāpat 5-10 eiras maksā. Uzglabāšana, dabiski, man ir vismazākā problēma

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc tev tur liekas kaut kas dīvains? Ļoti loģiski un saprotami, un viņu vietā es visdrīzāk darītu tāpat. Glaunajām kastēm pa lielam ir divas galvenās lietas - tās ir ieķertas līzē uz dažiem gadiem, un pēc tam nah, nākamo, šī jau par sliktu palikusi, un cilvēks, kas ar to brauc, īpaši neko no dzelžiem nejēdz.

Tagad iziesim niansēs. Pirmais punkts, un kā tas ietekmē otrā disku komplekta neesamību. Iedomāsimies ka tu nopērc jaunu KIA Krupi, jeb šrotaž, ar domu braukt ar viņu piecus gadus. Tev ir izvēle - vai nu tu nopērc otro disku komplektu par 1,5k, jeb vai bija visi 2k, naudu, kas, ja mašīna tiks atgrūzta atpakaļ dīlerim, tiks daļēji atgūta, dos diskus par puscenu vai vēl lētāk pārdodot ss'ā, vai, ja mašīnu tirgosi pats, visdrīzāk vari disku vērtību vispār norakstīt - nu vienīgi tas, ka met līdzi mašīnai diskus, varētu palielināt izredzes mašīnu pārdot. Vai arī tu tos diskus nepērc, un mašīnas lietošanas laikā atstāj dažus simtus eiru par regulāru riepu maiņu, ciparu kas ir līdzvērtīgs viena jauna diska cenai. Tātad, kā redzi - jauni diski ir neizdevīgi un atkrīt.

Tālāk, otrais punkts - glaunu mašīnu braucēji lielākoties no dzelžiem neko nejēdz, un tas nav domāts kā uzbrauciens, bet fakta konstatācija - un tā jaunā miza ir nopirkta vai nu tāpēc, ka cilvēks neko nejēdz, pat ne uz kādu servisu aizbraukt ar lietotu mašīnu - vai arī tāpēc, ka negrib jēgt. Bet lietotus diskus ir JĀPROT nopirkt. Ir jāzina ko meklēt un kur meklēt, un kur vai kā pārbaudīt... Beigās priekš cilvēka, kas no tādām lietām īpaši neko nesaprot, sanāk tāda ķēpa, ka tiek atmests ar roku, un arī lietoti diski nesanāk...

P.N. Pirmajā piemērā nosaucu Kia Krupi, jo tā ir vienīgā mašīna, kuras ripuļu cenu ir gadījies ar vienu aci lasīt, kaut gan pa lielam jebkurai mašīnai jaunu OEM ļitaku komplekts maksās tās pāris štukas.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti