12.oktobrī ar ziemas riepām.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

Kur ir problēma kad es jau braucu ar ziemenēm?Gribu un braucu jo uz visu skatos savādāk,rīt piemēram būs +18 bet parīt no rīta 0,kā nekā oktobris.Riepas Made on China,pirku viņas PKP veikalā un nevajag te mūldēt par kaut kādu Ķīnas ziemas piederību, šīs riepas nopērkamas pat ASV.Šādu izvēli noteica trīs faktori,skandināvu ziemas tipa riepa,protektora zīmējums un cena 50-65 EUR, dārgākas pirkt neuzskatu par vajadzību.

 
1 2 3 4 5
gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Kāpēc man būtu jāčakarējas ar nešanu uz 3 stāvu un terases aizņemšanu? Kāpēc man būtu jāvadā 2x gadā riepas uz laukiem 150km attālumā, ja es varu par 10€ atdot glabāšanā? Conqueror - no tavas puses tas ir pilnīgs bullshits.

Man ir otrs komplekts disku, bet neuzskatu to par kaut kādu bonusu. Tik un tā vēlams pārbalansēt un man ir gadījušies 3x, kad ventīlis jāmaina pēc ziemas un 2x, kad laiž ļoti lēnām gaisu un smēre jāatjauno. Var visu ziemu nostāvēt pilna, bet tiekot zem auto svara rezultāts, kad 1x nedēļā jāpapildina spiediens. Tā kā koks ar diviem galiem.

Par KIA 1,5tk.€ vērtiem diskiem ir tikai viens stāsts. Ja pērkam max kompektāciju, kurai Rīgā nedod iespēju uzlikt gludceļu 19" vietā 17", tad braucam uz citu KIA dīleri, jo tas nomainīs Latvijai nepiemērotos 19" bez piemaksām.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Aktualizējot šodienas negaidīto sniegu- te reku citā valstī cilvēki cīnās ar līdzīgu parādību. Es nevaru saprast vienu lietu- tur daži īpašie GalvāJātie cenšas nokļūt tur, kur viņi acīmredzami nespēj. Ja arī notiek Brīnums un kādam no viņiem tomēr izdodas Uzbraukt- diez kā būs ar Nobraukšanu?? Un kā būs ar Drošību un iespējamajām "rūpēm" par "citu satiksmes/locekļu" labklājību? Un kāpēc diez vieni itin mierīgi aizbrauc, bet citi neko nespēj?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Šogad ziemas riepas apāvu dienu vēlāk kā pagājušajā gadā - 24.10.

Manis pēc ziema var sākties

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Kāds nepraktisks cilvēks, līdz 1. decembrim tās riepas tak nežēlīgi nodils...

Pats uzliku brīvdienās

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Es ziemas sezonā daudz nebraukāju, kādus 5-6k varbūt, pagājušajā sezonā mīkstās riepas nodila par veseliem 0,5mm... laikam jau izšķērdība

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Protams. Būtu licis īsi pirms termiņa (un attiecīgi noņēmis), būtu ietaupījis vismaz 0,264445444 mm.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kā jau ierasti, nomainu uz ziemas riepām īsi pirms novembra. Passat pieraksts uz 29.10., bet ģimenes Audi riepu iegāde + montāža notiks uzreiz laikam pat rīt Vēl ne reizi ziema mani nav pārsteigusi nesagatavotu. Par ko visumā priecājos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Es viena čoma atdotas ziemenes plēšu jau kopš pavasara, tā ka temperatūras pazemināšanās mani nesatrauc - pēc divām nedēļām būs alga, tad būs jādomā par ziemenēm, bet nu droši vien no novembra algas sanāks paņemt tikai divas, un otras divas decembrī.

Vēl jāizdomā uz kādiem diskiem tās likt - krājumā stāv viens komplekts ar ļitakiem un viens komplekts ar bleķiniekiem - kuru ņemt, un ko ar to darīt, tikai notīrīt, vai varbūt smilšot un krāsot.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 1 Atbildēt

Moš tomēr atrodi labāk atalgotu darbu, lai vari nopirkt visas 4 uzreiz? Pieļauju, ka tavam auto ir R15 izmērs, līdz ar to arī riepu cenu ir zema, protams, ja nepērc jaunus Pirelli pie auto dīlera.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

Nē, kļūdies, man ir R14, un tik lieli ripuļi ir obligāti tikai tāpēc, ka man ir pieklājīgas bremzes; gandrīz visiem mk2 var uzlikt arī R13, bet tikai R15 eksemplāriem ar G60 motoru.

Četras vidusmēra ziemenes no vienas aldziņas droši vien varētu pacelt, ja vien pēc kādas nedēļas beidzot neplānotos notikt dvēseles maiņa, kas briest kopš vasaras sākuma - pieņemu ka tam pasācienam būs atskaņas 50-100 eiru vērtībā uz nākamo aldziņu, jo daži nieki, piemēram sveces, no iepriekšējās aldziņas netika nopirkti, bet visu algu detaļās aizlaist nevar.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Ja saņemšos iziet pagalmā un momainīt riepas, tad mainīšu šovakar, ja nē, rīt braukšu prātīgāk.

Nepatīk būt atkarīgam no servisu darba laikiem, ziemas riepas ar diskiem ir visiem auto. Nomainīt - 30 minūtes laika, ko citi pilsētas iemītnieki pavada trenažieru zālēs vai lielveikalu rindās.

Drošus ceļusm mums visiem!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man abi komplekti arī katrs uz saviem diskiem, ko varētu arī pats nomainīt, bet, tā kā riepas stāv darbā un serviss blakus durvīs, tad labāk no rīta atdodu atslēgas un nedomāju, kurā pusstundā vingrot ar domkratu un atslēgu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Parasti iznāk citādi, nekā esi iedomājies. Es pagājušgad nolēmu pāriet uz 3 riepām. Bet sanāca tā, ka ar tām pussezonenēm aizbraucu līdz pavasarim;)Tagad atkal- ziemenes žēl, pussezonenes slinkums, jo tās tak jāmontē.Domāju, ka katrs lai kritiski nočeko savas šībrīža vasarenes.Gan atlikumu, gan nosaukumu;)Es īsti neticu ziemai, bet pāris rīti gan varētu būt šaubīgi.Kur nu kuram un kurā diennakts laikā jābrauc, par Alūxni grūti spriest, bet uz otru pusi nupat 6 grādi bija pusnaktī un galvenā cīņa varētu būt ar ūdeni, kurš tiešām ir.Tālāk drošvien būs vai nu mitrs un silts, vai nu pāris mīnusi bet toties sauss.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Cēsu pusē jau ir sniegs. Paziņa atsūtīja apsniguša nupat braukuša auto foto vakar. Braukt var, bet vai viegli un droši?...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

vienam uzliku šorīt, otram tomēr pirkšu jaunu komplektu, izskatās druksu pabēdīgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Droši ir tad, ja cilvēks saprot ko viņš dara.NAV tāds oktobris bijis, kad kādā LV vietā vienu rītu nebūtu bijis sniedziņš.Baltezerā nupat auto apgāzies, traucēta kustība. Dēļ kā, vai dēļ vasaras riepām, vai tomēr/atkal Lohi? Otrpus rīgai pašlaik ir +5 un līst, ūdens ir visur uz ceļa.Lielas peļķes un rises.Kur problēma- vai ka ledus, jeb tomēr ka vasaras riepas suudīgā stāvoklī tieš Šobrīd var izrādīties liktenīgas? Ķīniešu suuuda gumija, kas pie +7 zaudē pašcieņu un jēgu? PzdoEkonomija un situācijas neizpratne? Lohi??

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Dabai kaut kas sviestā sagājis.

1.11

Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +4 Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +8

2.11

Mākoņains Mākoņains +5 Mazmākoņains Mazmākoņains +9

3.11

Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +8 Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +11

4.11

Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +9 Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +8

5.11

Apmācies Apmācies +6 Mazmākoņains Mazmākoņains +9

6.11

Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +9 Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +10

7.11

Apmācies, neliels lietus Apmācies, neliels lietus +10 Apmācies, lietus Apmācies, lietus +11

jjjj Reģ.: 13.04.2018
2 3 Atbildēt

Bieži esmu redzējis, ka pirms ziemas smukie, lietie diski tiek nolikti garāžā un ziemā tiek braukts ar vienkāršiem, melniem, aprūsējušiem dzelzs diskiem. Mēs darīsim vēl radikālāk. Jaunajai Fabijai ziemas riepu komplekts ar zemā profila, 215/45R16 riepām maksātu ap 600 eur! Nepirksim tās vispār! Lai stāv autiņš garāžā un gaida pavasari! Bet ja vajadzēs pašai braukt, lai brauc ar veco, 19 gadīgo, sarūsējušo autiņu ar labām, radžotām ziemas riepām un rijīgo benzīna motoru Tas tik un tā būs lētāk. Bet kāda jauna bukte no ielidošanas kupenā vai kādā stabā uz vecā autiņa pārējo buktējumu fona tik un tā nebūs pamanāma.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Arī risinājums. Pirms gada stāvvietā piefiksēju vismaz 3 tādus BMW ar vasaras liselli (milzu riteņi), kas tika kustināti tikai no marta+

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Jocīgi jau man tas liekas - nopirkt auto un to nelietot, jo ir jāpērk riepas un auto var saskrāpēt, bet nu katrs izklaidējas pa savam...

Pie tam man liekas, ka priekš R16 ripuļiem 600 eur ir smagi par daudz.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tas vienkārši ir zems, plats izmērs uz kāda ziemas riepas pamaz ražo, un līdz ar to attiecīga cena - ja es savam golfam izdomātu nopirkt R15 205/50, ja uz to izmēru ziemenes būtu, tās arī noteikti lētas nebūtu. Bet nu ir ziemīgāki izmēri, un vispār attiecīgā cilvēka gadījumā es vienkārši ieķertu šrotā bleķinieku komplektu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man šitā pēc nebraukšanas nācās mainīt priekšējo gultni - saulē sasilst/naktī atdziest/sasilst, etc bez gaisa apmaiņas (izkustināšanas) lieliski ražo kondensātu gultņos, kas noved pie ierūsējumiem. Garāža varbūt tas mazāk izteikts, bet visādas gumiju žūšanas tur notiek ātrāk visticamāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Risinājums ir vnk nožēlojams.Garažā tas ir peņemami,bet zem klajas debess “ieziemots” dzelzsgabals pēc pāris mēnešiem nebūs nekas vairāk kā apsarūsējis hlams.Bremžu diski aprūsē pat pa dažām dienām, ja laukā ir mitrums.Bet visvis kaitīgāk ir nomest stāvēšanai auto pēc pabraukšanas pa sāls pļuru.

Skodai riteņu izmēri ,atvainojiet, ir vnk idiotiski.Itin jo īpaši r18 gadījumā.Ieskaitot visus tos rs/vrs modeļus.Kas tas vispār fabijai par kombināciju 215/45, kādu orgānu saspiedušam ir jābūt, lai kko tādu ieprojektētu kā oem izmēru ziemai?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc tev liekas ka tas ir OEM izmērs ziemenēm? Cilvēkam ir vasarenes uz to izmēru, un šis attiecīgi gribēja uzlikt tāda pat izmēra ziemenes.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Man liekas, ka man ir pofig skodas oem (pilnīgi pie d),bet esmu diezgan pārliecināts ka man nepatīk skoda.Ne jau es te pieminējiu to izmēru.Bet, ja 35k maksājošs skodasuuds no LV salona izbraucot paredz oficiālu oem izmēru kā 225/40/r18 un/vai 225/35/r19 , jebkuram normāli domājošam indivīdam ir skaidrs ka suuds ir suuuds pēc būtības, konfekti tur neizspiest.Pat izplatītais 225/45/r17 ir meesla izmērs,tad kur nu vel 225 uz 35.Tehnoloģisks un idejisks draņķis, nekas vairāk..

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Paņemu katalogā 2016. gada fabiju [jaunāku gadu tajā katalogā nav, bet nu tas ir esošais modelis] - bremzes kā krutākiem mk2 golfiem, 256mm un 288 mm - pirmais izmērs pieļauj 14" ar garantiju, otrais laikam pieļauj 15" - paskatos disku klāstu - bleķinieki 14" un 15", un ļitaki, 15" - 17". Secinājums tai fabijai var ieķert lietotu bleķinieku komplektu, atkarībā no bremžu izmēra, 14" vai 15", un uzlikt nedārgas normāla augstuma un ziemīga platuma ziemenes.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Saņemot jaunā darba auto speceni, secināju, ka ziemas riepas 235/45r18 - ne tā labākā doma. Ārkārtīgi dārgi un milzu iespēja pārsist riepas. Vienojos, ka uzreiz nopērkam papildus komplektu - 4 jaunus lietos diskus r16. Protams, izskatās nu tā, toties riepas adekvātā cenā un labs braukšanas komforts. Tas arī ir risinājums. Man personīgi doma par nebraukšanu ziemā nepatīk.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Kā norāda mūsu eksperti, ziemas apstākļiem piemērotāki ir tērauda diski"

riepulideris.lv

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Varbūt, bet man tie netīk vizuāli. Plus vēl uzlikas utt. Lietie ir lietie

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Īsti veči nekādas uzlikas neliek

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, kasiņam ir zināma taisnība - jo bleķa disku vizuālais noformējums jaunajām tačkām ir kārtējā joma, kas ir pasliktinājusies ražotāja kapeiku skaitīšanas dēļ. 25-30 gadus atpakaļ fofāgenam bija bleķinieki ar smukiem kalpaciņiem - audī bija gan pilna izmēra kalpaki, bet tie vismaz arī nebija parasti. A kas tagad - kaut kādi kalpaki, kuri no aftermarketa pa lielam atšķiras ar to ka der labāk un virsū ir ražotāja bļemba...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu - jo šķidrās ziemās mēdz rasties visādas bedres, kā arī grants ceļi mēdz būt pilnīgā dirsā - ja kādā no tām situācijām gadās trāpīties ar pamīkstāku riepu - ļitaks tiks sasists un, iespējams, būs izmetams - bleķiniekam būs kāda nolocīta kante, kas pēc idejas ir sīkums - pašam tā pagājušoziem gadījās dēļ neplānota brauciena pa izjātu grants ceļu - nākamajā pieturā, šrotā, paprasīju kilogramīgu āmuru; pusducis sitienu problēmu izlaboja.

Otrs iemesls jau ir tāds retoriskāks, lielākoties saistošs dižās pilsētas iemītniekam - kad cilvēks nopērk jaunu mašīnu, kura, protams, ir ļoti sportiska, ar kādu ļoti jaudīgu 1.0 turbo motoru, lai citiem parādītu ka tā mašīna tiešām ir nopietna, un laimīgais jaunais īpašnieks regulāri apmeklē nelegālos dragreisus un dragā pa biķeriem, tiek uzlikti lieli, bezizmēra ļitaki kas apvilkti ar plānu gumiju - bet ja nopērk džipu - nu atkal, bezceļos nav nekā labāka par zemprofila riepām! Bet tādu bezizmēra bleķinieku nav - tātad, ja cilvēks uzliek bleķiniekus, tas nozīmē ka viņš ir atgriezies uz zemes un brauc ar latvijas ceļiem stipri piemērotāka augstuma riepām.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Vēl ir populārs mīts, ka lietie diski katrā ziņā vieglāki par bleķiniekiem. Es sadzenāju rokā informāciju par Škodas R16 oriģinālajiem lietajiem diskiem un, man par pārsteigumu izrādījās, ka tie ir smagāki par tērauda diskiem, nevis vieglāki. Tā varētu būt patiesība arī par citiem lētā gala ļitakiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Taisnība. Manai G Astrai OEM ļitaki arī ir smagāki par bleķiniekiem. Toties izturīgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

T.s. parastam lietotājam domātie vieglmetāla diski savā lielākajā daļā tomēr nav izgatavoti no viegla metāla.Tie tiešām vieglie arī maksās naudu.Kā arī, parastie lietie taču ir biezāki un gruntīgāki par prastiem skārda bleķiniekiem. Turklāt, ja (kā parasti) lietos ņemt lielāka diametra, tad vēl jo smagāki. Un lielākā diametra platākā riepa arī būs krietni smagāka.Tāpēc jau nezcik reiz ir noskaidrots, ka braukšanā uz laiku pa trasi viens un tas pats sērijveida auto (piem, golfs) ar lielāka izmēra un platākiem (bet diametrā it kā sev pieļaujamiem) riteņiem pats sev vienmēr zaudē.

ps- vēl ko atcerējos- LIETUVĀ ziemenēm laikam ka bij jābūt jau no 11 novembra.Un formulējums bij, ka neatbilstības gadījumā TA uzlīme nost un evakuātors.Bet no otras puses, diskusija iet par to,ka tagad globālā situma apstākļos par ātru uzliekot,tās var sabojāt un ka cp esot/būšot lojāla pret tiem, kas "nav paspējuši" (kaut kāds simbolisks naudassods daži eur).No trešās puses- ka pie kaut kādiem pēkšņi uzkrituša sniega apstākļiem ja kādi suudi sanāk, tad var uzreiz reāli piešūt braukšanu ar apstākļiem neatbilstošām riepām.Rēķini kā gribi- vai nu šaubīgā laikā māki atteikties no brauciena, vai arī maini labāk ja ātrāk un tādējādi tālāk no iespējamā grēka..

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Pagājušajā gadā runāju ar lietuvieti un tas teica, ka viņiem ziemenes esot +1 mēnesis uz katru pusi no mūsu datumiem. Respektīvi, no 1. novembra līdz 1. aprīlim. Igauņiem ir kā mums un tāpēc kompānijā īsti nebija skaidrs, kāpēc tik jokaini sanācis - valsts visvairāk uz dienvidiem ir ar visskarbākajiem noteikumiem.

Protams, pa gadu var būt kas mainījies un tagad 1. novembra vietā ir 11ais.

"diskusija iet par to,ka tagad globālā situma apstākļos par ātru uzliekot,tās var sabojāt" - tas gan skan diezgan savdabīgi. Neviens tak neliek ziemenes likt jūlijā. Ja to izdara pat oktobra vidū, nu nav te tās temperatūras tādas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es mēdzu ik pa laikam ieiet 15min.lt, kur par auto un cp tēmu jaunumi. Tagd nepateikšu precīzi, vnk kaut kur tā pārskrienot tiku lasījis gan ka tiešām esot tas 10.novembris, gan ka daudzi "oponenti" aicinot tos bargi/agros LT datumus pamainīt.

Piem, (c/google) Ceļu policijas apakšnodarbības speciālists Egidijs Juzukonis sacīja (ka pret) cilvēkiem, kuri nevarēja nomainīt riepas, izturēties cilvēcīgi. Vadītājs tiks brīdināts vai izdots sods 20-40 litu apmērā, kā noteikts Ceļu satiksmes noteikumos. Taisnība, globālā sasilšana vēl nav ietekmējusi likumdevējus. Noteikti jāmaina riepu nomaiņas datums, jo, pēc E. Juzukonisa domām, ceļi un riteņi vasaras ceļos (iespējams,ka te domāts vairāk otrādi ka "z-riepas vasarā bojā ceļu") rada ziemas riepu sabojāšanos. (c) Tālāk viņš tur saka tajā pat garā, ka nelaimes gadījumā tā neievērošana tomēr paredz iespēju uzrauties gan uz vainīgā statusu, gan uz apdrošinātāja regresa prasību.Tāpēc ,viņaprāt,tomēr agrāk esot labāk.Nekā ja vēlāk, vai ja par vēlu utt.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Cilvēks domā, bet “Kāds” dara...Ar vienu roku izgudro jaunas super piekares, uzlabo braukšanas īpašības.Ar otru roku tam visam uzliekam Nikolaju-nekam loģiskam neatbilstošas un ziemas šļūdonim idejiski nederīgas platas slēpes.Turklāt vēl ne ta ka zemprofila, bet vnk idejiski bezjēdzīga.

Atgriežoties pie nozelētās tēmas par vasaras riepu nederīgumu zem +7.Es beidzamajās dienās vairākiem braucējiem esmu neuzkrītoši prasījis viedokli. Visiem kaut kas slīdot vai bukseeeejot- kas nu kuram tuvāks...Bet kopējā iezīme ir, ka viņi visi kā viens lieto tieši tās “kaut kādas” markas vasaras riepas.Par milimetriem tur pat nav jēgas runāt.Es savukārt varu no pieredzes apgalvot, ka atsevišķas labāko ražotāju tieši labāko modeļu vasarenes neizrāda nedz uzkrītošas bīstamības pazīmes nedz zobu drebināšanu pat pie nullei tuviem grādiem.Pa sausu asfaltu kaut vai pat pie mīnus 10.Tikai ne sniega vai apsalušas virsmas gadījumā.Jautājums ir, vai kāds var garantēt ka gaisa mitruma ietekmē kādā vietā būs/nebūs piesalis.Saprotiet pareizi- ne es ko aicinu vai sevi cildinu, bet cilvēki daudzreiz muld fufeli.No šejienes izriet tas, par ko masveidā dižojas apšaubāmas izcelsmes meeslu apjūsmotāji.Tas nekas, ka jūlijā pa peļķēm ar 7mm var pofigā ar viņām maukt.Starpība var izpausties tad, kad kāds par to vismazāk iedomājas.Kad un kāpēc tas vienreiz paslīdēs, to var pateikt tikai pēc notikuša fakta.Un prasti mitrs auksts asfalts meeslam var būt bīstams ar visiem 8mm.Peļķi katrs var pa gabalu ieraudzīt, bet ar tiem pārējiem sajūtu orgāniem ir kā nu kuram.Saslīdēt vai nespēt apstāties uz relatīvi līdzenas un ļaunu nevēstošas virsmas ir sliktāk.Tāpat kā labās ziemenes un 6 velkošie locekļi noderēs varbūt trīsreiz pa visu ziemu, tā labām vasarenēm un viņu stāvoklim lielākā jēga var izrādīties tieši tagad - simts metru pirms riepu darbniīcas..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Vēl ir populārs mīts, ka lietie diski katrā ziņā vieglāki par bleķiniekiem. Es sadzenāju rokā informāciju par Škodas R16 oriģinālajiem lietajiem diskiem un, man par pārsteigumu izrādījās, ka tie ir smagāki par tērauda diskiem, nevis vieglāki. Tā varētu būt patiesība arī par citiem lētā gala ļitakiem.

Nu kāds tur mīts - ļitaki ir "vieglmetāla diski", nevis "vieglie diski". Bet lētā gala ļitaki kā reiz varētu būt vieglāki, jo satur mazāk metāla - es te pirms pāris mēnešiem dabūju itāļu fondmetal ļitakus, biju pārsteigts - jūtami vieglāki nekā VW astoņdesmito beigu OEM zandvoort ļitaki.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Paņemu katalogā 2016. gada fabiju [jaunāku gadu tajā katalogā nav, bet nu tas ir esošais modelis] - bremzes kā krutākiem mk2 golfiem, 256mm un 288 mm - pirmais izmērs pieļauj 14" ar garantiju, otrais laikam pieļauj 15" - paskatos disku klāstu - bleķinieki 14" un 15", un ļitaki, 15" - 17". Secinājums tai fabijai var ieķert lietotu bleķinieku komplektu, atkarībā no bremžu izmēra, 14" vai 15", un uzlikt nedārgas normāla augstuma un ziemīga platuma ziemenes.

2008.gada Fabijai r16 bija griesti,ja nemaldos tad riepas izmērs 205/45.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā, skandināvu riepu lietotāji - pastāstiet - kur var atrast infu/sarakstu ar tādām riepām? Uzgūglējot "nordic type winter tyres", laukā lec rezultāti kas lielākoties ir vietnes kas tirgo nokiāņus...

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

pkp.lv ir nosacīts saraksts kad skaties kādas ziemenes pie viņiem var nopirkt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neko tādu neredzu - bet salīdzinot viņu sarakstu ar to rakstu, ko 650 iemeta, no tajā rakstā esošajiem modeļiem kādi trīs arī parādās manā meklējumā, un visi ir ar mīksto gumiju - tātad skandināvu ziemenes = mīkstas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Meklē rīgā tās divas ko minēju- brauksi kā cars gan pa asfaltu, gan pa meesliem un vel arī savā rucavas pavasarī pie +18 un fig tev nodils.Es īsti neticu tam jaunajam vc7, jo ja viņš ir, tad vel jāskatās kāds izmērs ir pieejams un vel kādu astronomiju vinjš kārtējoreiz maksās.Parasti tas sākumā visur vienmēr ar lielu pompu vinnē,bet dabā izskatās so-so un noteikti ka kāds trūkums viņam tomēr būs un tas nav īsti pa/pļuru/ūdeni daudzsološs zīmējums..Toties tie divi ir overall pārbaudīti un (acīmredzot) nekas labāks pa 2-3 gadiem nav izdomāts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uz manu izmēru pkp tādus nepiedāvā - tuvākie radinieki kas ir piedāvājumā ir UG9 un ice zero bez tā fr galā. Bez tam, nezinu vai ir vērts patreizējajā situācijā censties tik augstu uzlēkt. Es drīzāk sliecos par labu Hankook Winter I*Cept IZ2; tās manos izmēros viņi piedāvā - un kad tā padomā - es šobrīd arī noplēšu čoma atdotus pankūkus - būs jāaiziet palūrēt kas tur par modeli man ir, jo kaut kāds tur "cept" man liekas ka bija, un vasaras karstumā krustojumos arī bija skaņas pavadījums...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu ja, tev tak rets izmeers laikam uz 14 un tur tiešām nekas dižs izvēlē nav.Vienīgi ja riepugarāžā Nokian Weatherproof pa 59,.Tā ka labāk grāb tos pkp iceptus kameer tur ir, jo cena ok.Vel vienīgi ja atlasmotorā ir jaunais piektais Barums pa 42. Bet to vel hvz, kā un vai tas pa ledu vispār brauc.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Rets tas varētu būt vienīgi uz tā fona, ka šodien liela daļa pērk plānas gumijas lieliem koka ratu riteņiem, savādāk nekādīgi. Es intereses pēc pameklēju to izmēru, kādu man būtu manam audī jāliek - 205/50/R15 - lūk tas ir rets izmērs - PKP piedāvā divu veidu ziemenes, un saujiņu vasareņu, kur augšgals ir pirelli cinturato p zero par nepilnām 200 eirām gabalā - uz tā fona mani izmēri ir plaši izplatīti.

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

Jā, tev vajag ar mīksto gumijas sastāvu. Kādu izmēru tev vajag?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ražotājs iesaka 185/60 uz 6 collu platiem diskiem.

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

Tad jau laikam paliek Hankook IZ2. Bet kāpēc tu kā NeRīgasRajonā (tā tak ir?) dzīvojošs nemeklē labāk šipenes?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu kaut vai tāpēc vien ka līdz kaisītam ceļam man attālums ir max 500 metri, bet galvenā braukšana notiek pa valsts līmeņa šoseju.

Cita lieta ka var gadīties ka tomēr sanāks radzes - man te viens čoms piedāvā mazlietotas yokohama naglenes; galvenais kāpēc vēl svārstos ir pārāk augstais profils...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Lūdzu, svaigi patiesa info,"tiktikko/no", ņem jebkuru;)

www.motor.no/aktuelt/tagger/piggfrie-dekk

ps- es ņemtu icezeroFR vai ice2

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

TĀdamsons Pirelli Ice zero ir absolūti nevainojamas riepas. Izmēģinātas 1 sezonu praksē, nodiluma nekāda, bet strādā ideāli

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tās

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

To jau viņš bij ievērojis ka tur tajā pkp izmērā tas icezero bez fr ir, bet tik ka tas ar radzēm.Šis prasija kko mīkstu un ka ārā ir "12.oktobris" un +12. Un ka viņam lauki ir Spānijā,kur visu ziemu tas pats +12 ;d Bet tos relatīvi "jaunos" modeļus jau tādos eksotiskos izmēros retu reiz var ieraudzīt,parasti sākumā labi ja kādi pāris izplatītākie izmēri tikai ir pieejami aka 205/55/16 un tml.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Šogad apāvu ziemas kalošas pat ātrāk kā 2 iepriekšējos gadus, jau 21.10.

Tā kā nākošnedēļ jau sniegu sola, iegāju servisā, lai ieplāno mani kaut kad pa nedēļu, bet šie ņēma un uzreiz arī nomainīja

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Uzliku oktobra sākumā. šipi jau apdiluši

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Pagājušajā gadā runāju ar lietuvieti un tas teica, ka viņiem ziemenes esot +1 mēnesis uz katru pusi no mūsu datumiem. Respektīvi, no 1. novembra līdz 1. aprīlim. Igauņiem ir kā mums un tāpēc kompānijā īsti nebija skaidrs, kāpēc tik jokaini sanācis - valsts visvairāk uz dienvidiem ir ar visskarbākajiem noteikumiem.

Protams, pa gadu var būt kas mainījies un tagad 1. novembra vietā ir 11ais.

"diskusija iet par to,ka tagad globālā situma apstākļos par ātru uzliekot,tās var sabojāt" - tas gan skan diezgan savdabīgi. Neviens tak neliek ziemenes likt jūlijā. Ja to izdara pat oktobra vidū, nu nav te tās temperatūras tādas.

Tā... Paldies. Tagad zināšu - novembrī man braucieni uz lietuvu nespīd - jo ja ziemenes šiem prasa mēnesi ātrāk, tad naglenes šiem ir atļautas tikai mēnesi vēlāk - tātad novembrī es ar vasarenēm otrpus robežai vairs nedrīkstu rādīties, bet ar naglenēm vēl nedrīkstu...

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti