Vai man ir iemesls, rakstīt CSDD iesniegumu par eksaminatora lēmumu

Sven Reģ.: 19.10.2017

Sveiki visiem, vaidzēs nedaudz padoma.

17. Oktobrī devos uz Ventspils CSDD likt autovadītāja tiesības B kategorijai. Īsāk sakot - nenoliku, šī bija paša vaina. Nezināju atskaites punktus eksāmenu Audi, lai paralēli parkotos. Mācijos braukt Golfā.

Tā kā man jādodas atpakaļ uz Dāniju 21 Oktobrī, ļoti steidzos eksāmenu nolikt, bet diemžēl Ventspilī nebija pieejamu vietu. Pieteicos, kur nekad nebiju bijis - Jelgavā, labi, meloju biju aizbraukt pakaļ māsai kopā ar māti, pabraukāju 15 minūtes 15. Oktobrī, nelikās nekas traks (Daudz vienvirzienu ielas un tas apmēram viss).

Pieteicos braukšanas eksāmenam Jelgavā uz 19. Oktobri. Atradu instruktoru 18. Oktobrī, ar ko neudz tiku pabaudīt Jelgavas ielas, un par laimi brauca ar tādu pašu Audi, kā eksāmenos un izņēmām arī figūras. Ar instruktoru problēmu nebija, un atkal nebija satraukumam pamata.

19. Oktobrī devos uz eksāmenu nedaudz satraucies kur mans eksaminātors, bija vīrietis gados.

Noliku figūras ar Pirmo, bet noslāpu, kad veicu paralēlo parkošanos.

Sākām braucienu, lika no CSDD teritorijas no sākuma nogriezties pa kreisi, un tad jau uz ceļa griezāmies pa labi. Redzēju, ka pēc pirmā krustojuma zīme 30 ir, un ļoti labi apzinos to, ka zīmes darbības zona ir līdz nākamajam krustojumam un tad nu Es arī braucu uz saviem 30. Mēs pārbraucām krustojumu un Es turpināju braukt uz 30, jo man teica, lai Es izvēlos braukšanas ātrumu attiecīgi ceļa ierobežojumiem, un situācijas. Un tā kā ceļs tur nebija vislabākajā stāvoklī bedrēm pāri braucu uz tiem 30 atļauto 50 vietā. Ļoti daudz neieskrējos eksāmena laikā, un reti, kad tiku pie tiem 50, jo gandrīz visur trāpijām uz luksaforiem. Tikām pie viena neregulējama T veida krustojuma, kur man bija stop zīme ar spoguli pret kreiso pusi. Veiksmīgi apstājos, un novērtēju situāciju tā, kā nevienu spogulī nevienu neredzēju braucu krustojumā pa labi. Un kad biju izbraucis, parādijās Mersis, kam nācās bremzēt. Eksaminātors par to sūdzējās brauciena beigās, lai gan Es nebiju spējīgs neko darīt lietas labā, jo vietā ir spogulis, uz kā man bija jāpaļaujas jo savādāk ceļs bija nepāredzams dēļ mašīnām kas tur stāvēja. Protams Es purnu varēju lēnām izbraukt uz krustojumu, bet tajā pat laikā Mersim būtu jābremzē tik un tā ja Audi garais purns ir uz joslas.

Tiku pie nepietiekama vērtējuma Sagatavošanās braukšanai. Darbības ar vadības ierīcēm un papildierīcēm. Noprotu, tas ir sajūgs, bremze, gāze un pagriezieni.

Piekritīšu daļēji, jo man mašīna noslāpa vairākas reizes, bet tajā pat laikā stress darīja savu mašīnā ar kuru nobraukāju stundu kopsumā un tad eksāmenā. Vēl noslāpšanas laikā, neizraisīju bīstamas situācijas un atsāku braukšanu nekavējoties. Neticu, ka ir iespējams jaunam braucējam izjust pedāļus tik viegli, ja pirms tam ir tikai braucis ar vienu citu mašīnu.

Tad tiku pie nepietiekama vērtējuma Satiksmes organizācijas un regulēšanas līdzekļi>Priekšrocību ievērošana un izmantošana

Nezinu, par ko man bija jāpiesienās šeit, par to, ka palaidu gājēju, kad tas kretīns vilkās pāri sarkanajam. Vai arī par to, ka neapdzinu to smago, kas brauca uz 70 jau pie pilsētas Robežas, jo varu pabraukt ātrāk. Kad biju uz galavnajiem ceļiem lieki nedomāju - braucu.

Tiku arī pie nepetiekama vērtējuma Satiksmes pārlūkošana, pārliecināšanās par drošību>Satiksmes pārlūkošana, pārliecināšanās par drošību.

Stāstu par stop zīmi jau lasījāt, trijstūrus ievēroju devu ceļu arī tiem, kas bija nedaudz tālāk nekā parasti to darītu. Spoguļi arī bija labākie draugi, nezinu kur varēja man piesieties par to. Un tad ļoti intresanti ir tas, ka Satiksmes situāciju novērtēšana (bīstamības paredzēšana) man ir nolikts Labi, itkā kaut kas šeit neiet kopā.

Tad arī pēdējais nepietiekamais vērtējums bija Tolernace un ceļa dalīšana ar citiem Satiksmes dalībniekiem.

Kā jau teicu, devu ceļu tiem, kam tas bija jādod un tā Stop zīme ir vienīgais par ko man liekas varēja man piesieties. Vēl par Toleranci, ārpus apdzīvotas vietas lika apgriezties braukšanai pretējā virzienā, iebraucu pieturā lai to izdarītu, un gaidīju savas 2-3 minūtes, jo mašīnu bija samērā daudz un instruktore vienmēr teica, lai labāk pagaidu, kad vismaz ir paliela tā distance, lai paspētu ieskrieties - tā arī izdarīju.

Vēl viens interesants moments bija, kad man bija jānogriežas pa kreisi regulējamā krustojumā, pēc viena apļa un protams jādod ceļš ir tiem, kas brauc taisni, un pa Labi no pretējās puses, to arī darīju, ceļs tukš iebraucu krustojumā, kad jau cita mašīna turpināja braukšanu taisnā virzienā, lai gan bamperis bija viņa joslā, Es pats par savu kļūdu ieminējos un man liekas, ka tas ir labs rādītājs tam, ka spēju izvērtēt situācijas, un pats redzēt savas kļūdas.

Labi, tas arī apmēram ir viss. Gribu jautāt, vai Es domāju, ka šis ir pārstrīdams variants?

 
iciks Reģ.: 29.05.2013
11 0 Atbildēt

Tas ir kāds joks?

Sven Reģ.: 19.10.2017
0 0 Atbildēt

Par ko tieši?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
15 0 Atbildēt

Nav iemesla. Viss apraksts liecina, ka brauc nedroši.

Ņem kādu rada gabalu un brauc daudz un dikti ar mācību tiesībām. Tev vajag praksi.

Damn Reģ.: 07.12.2003
4 0 Atbildēt

Tā jau daudz, nepārliecinošu un raustīgu, braucēju ielās. Papraktizējies un tad mēģini vēlreiz.

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 0 Atbildēt

Vislabāk pārsūdzēt ECT

juriz Reģ.: 09.06.2001
5 1 Atbildēt

Njā, šitādu penteri sarakstīt.

Pēc šāda izklāsta jau nu vairs nav jēga sūdzēties.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Par maz trenniņa. Un visdrīzāk par sliktu bijis instruktors. Jo tikai ļoti ilgi savā darbā nostrādājis mācēs pareizi izstāstīt visas nianses. Jābūt līdz tādam līmenim ietrennētam, kad vari bez problēmām sēsties gan pie benzīnnieka, gan dīzeļa un vienlīdz labi izbraukt ar abiem figūras. Eksaminātori tā pat vien nepiesiesies un šodien punktus neskaita, bet vērtē tīri tavu braukšanu. Jo drošāk un pareizāk brauc, jo mazāk laika eksaminators liks braukt eksāmenā. Ja redzēs, ka sāc raustīties un taisi kļūdas, brauksi ilgāk. Es braucu kaut kādas 20min. Dabūju tikai aizrādījumu par braukšanas kultūru aplī. Pašam arī liekas, ka visu pareizi izdarīju ar iebraukšanu līdz 3 joslai, bet redz pieredzējušam braucējam likās kaut kas nepareizi. Varbūt tas, ka otrais instruktors man stāstīja pretēji, lai brauc pa pirmo, jo likumā nav rakstīts, ka jābrauc dziļāk. Eksaminātors palūdza pats braukt dziļāk.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

...Es ieteiktu vēl kādu pus gadu 1x nedēļā braukt ar instruktoru. Man pus gads aizgāja tikai, lai izņemtu visu programmu, kamēr dažas nullītes palaiž uz eksāmenu jau pēc mēneša un tad iet n-tās reizes kārtot un pēc tam rausta visu satiksmi.

Ja salīdzinot ar Vāciju, tad tur auto tiesību iegūšanai no nulles nepieciešami 2tk.€. Mūsu cenās tas būs 500-700€ tikai braukšanai. Jāatcerās, ka sēdošs draugs vai māte blakus nekad nemācēs sagatavot eksāmenam, jo visdrīzāk viņi paši to nenoliktu ar tā brīža savām braukšanas iemaņām un CSN pārszināšanu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 1 Atbildēt

Kā man teica sievasbrālis, kurš arī CSDD pieņem eksāmenus, kāda puse izkritēju pie savas izkrišanas vaino visu - ieinteresētos un korumpētos instruktorus, sūdīgās mašīnas, Putinu un sazinko vēl... tikai ne sevi un savu braukt neprasmi.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 1 Atbildēt

Vislabāk jau būtu kārtot pie pretējā dzimuma personām, taču, pieņemu, ka sievietes instruktores ir retums ;)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 1 Atbildēt

Izlasot eksāmena norises aprakstu, man arī šķiet, ka Sven vēl nav gatavs viens pats piedalīties ceļu satiksmē.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
4 0 Atbildēt

Izklausās, ka daudz vērtīgāk Tev būs vēl patrenēties kopā ar kādu. Jo tici man - kad es liku eksāmenu, tad noliku ar pirmo un pat ļoti pārliecinoši.

Piesējās tikai par to, ka vienreiz noslinkoju no 3. roba uz 2. pārslēgt un tā vietā vienkārši lēnām laidu sajūgu vaļā un padevu gāzi. Mierīgi varēju pārslēgt, bet kaut kā izdomāju, ka tāpat tikšu galā. Tobrīd pirmo reizi braucu ar to mašīnu un sajūgs bija krietni cietāks nekā Passat B4 ar kuru trenējos braukt. Un tas bija braucot pa Rīgu, turklāt iedeva man maksimāli pretīgu maršrutu.

To es rakstīju nevis tāpēc, lai lielītos, bet gan cita iemesla dēļ - ar visu to es pirmās reizes, kad biju viens pats pie stūres biju kā stirna, kas mašīnas gaismām priekšā izskrējusi.

Pēc tava apraksta spriežu, ka Tu vēl nejūties gana pārliecināts, īpaši tad, ja tādas problēmas ir pat mazāk intensīvā satiksmē. Tici man, ja tu šobrīd dabūtu tiesības un iebrauktu, piemēram, Mūkusalas aplī brīdī, kad ir intensīva satiksme, tad tas droši vien nebeigtos labi.

Vienmēr jau gribas ātrāk tiesības dabūt, bet labāk ir ilgāk pabraukt ar instruktoru, jo tas būs lētāk nekā nošķelt mašīnu sev un citam.

Lai veicas turpmākajos eksāmenos un pabraukā galvenais arī pa Rīgu vairāk, jo tas ir īstais treniņš. Un vismaz man patika sākumā pa tādu satiksmi ar automātu pabraukāt, jo tad tu vari pilnībā koncentrēties uz ceļu, apkārtējām mašīnām un zīmēm, ja vēl neesi 100% pārliecināts braucot ar manuālo transmisiju.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Mani ar manuālo nemaz nelaida iekšā satiksmē, kamēr nebiju asinīs iedzinis neskatoties uz kloķi pārslēgt. Un pēc tam iebiedēja ik reizi, kad uzmetu aci kloķim, ka tūlīt brauksim atpakaļ trennēties. Auto nopuvusi Mazda, kurai instruktāžas laikā paspēja kuzavs no ritošās norūsēt.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Hehe

Man atkal bija tā, ka pilnīgi negatavam lika braukt atpakaļ uz uzvaras parku pirmajā reizē. Un gabals bija ne pa jokam.

Uz kloķi gan neskatījos īsti, bet tāpat nebija nekādas nojausmas, kad tieši pārslēgties utt. Kad griezos apkārt trenējoties, tad vai nu par agru parasti ieliku zemākā vai par vēlu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Braukšanas tehniku vislabāk ir apgūt pašam kādā slēgtā trasē vai teritorijā. Visi tie citu stāsti par pārslēgšanos, manevrēšanu, auto vākšanu ir laižami gar ausīm (izņemot Zasadas grāmatu). Katram cilvēkam ir savas sajūtas, ķermeņa uzbūve, reakcijas laiks u.t.t. Līdz ar to labāk ir savu braukšanas stilu "būvēt" pašam, no nulles. Un tikai tad iet uz autoskolu.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Nepiekritīšu. Man instruktors kā reiz visus atskaites punktus mācīja, ko pašdarbība neiemācīs. Vairākas nodarbības staigājām pa sarežģītajiem krustojumiem, kuros var ievest eksāmenā un bez pareizas izbraukšanas viegli var pielaist kļūdas. Pat tādas nianses, ka šeit jābrauc līdz tam bruģakmenim, tad par 30 grādi pa kreisi un 2m uz priekšu pret to koku un tikai tad nogriežamies, palaižot citus. Vienības gatves un Torņkalna ielas krustojums paliks atmiņā uz mūžu. Tur pareizi izbraukt visus kreisos pagriezienus ir praktiski meistardarbs, jo uzbūve dēļ divām iebraukšanas joslām no abām Torņkalna ielas pusēm un sliedēm nav elementāra.

Ikdienā tā neviens nebrauc, kā gatavo eksāmenam. Parastā krustojumā, lai neiebrauktu pretējā joslā nogriežoties pa kreisi jāsāk griezt tikai tad, kad tavs plecs ir pret viduslīniju. Un tikai tā var izvairīties no pilnas iebraukšanas pretējā. Ikdienā nogiežoties 50% iebrauc pretējā joslā pat ar visiem četriem.

Instruktors stāstīja par pusi, kurš no bērnības trennējies autosportā un kad jākārto tiesības, nevar iemācīties braukt ar abām rokām uz stūres nu nekādi. Vot tev savs braukšanas stils. Cilvēks vispirms ir jāgatavo eksāmenam un tikai tad lai piekopj savu. Jo pēc tam izmācīt pieradumus būs ļoti grūti. Starp citu, ja visi brauktu pēc tā, kā māca priekš eksāmena, arī sastrēgumu būtu mazāk.

Šis krustojums kā reiz eksāmenam ir viens melnais punkts. Kā redzams pēc iebrauktā pleķa visi iebrauc pretējā, lai nogrieztos pa kreisi.

www.google.lv/maps/@56.9213861,24.0820719,3a,75y,195.61h,80.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLiUq-qiSf22UWJU4uICqog!2e0!7i13312!8i6656

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tā vieta , kas redzama kartē, praktiski nemaz nav krustojums, neredzu, kādas tur varētu būt problēmas. Parasti pa tādām nomales ielām brauc pa to ceļa pusi, kur mazāk bedres, vai pa vidu, un padod ceļu tikai, ja kāds nāk pretī. Nu, eksāmenā par to mūsdienās , jādomā, izgāztu.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Tā vieta ir gan praktiski, gan teorētiski krustojums un arī visos citos veidos. Kā to var neredzēt. Ja domā savādāk, tad rodas jautājums vai vispār drīksti vadīt auto. ;) Tieši pa vecam izgāztu uzreiz, jo, ja pareizi atceros, par pilnīgu iebraukšanu pretējā joslā nogriežoties bija 10 punkti. Šodien skatās kopainu. Bet ...tak jau, ja iebrauktu ar visiem četriem pretējā vienīgais ceļš būtu atpakaļ uz CSDD kā pasažierim.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Aha , krustojums. "Intensīvā satiksmes plūsma" acīmredzot, nāk no tā 50m apendiksa, ka pie dzelzceļa norobežots ar stabiem. Praktiski tas ir pagrieziens par 90 grādiem, un vairums, pārliecinājušies , ka ceļš brīvs, brauc pa ideālo trajektoriju, vienalga, vai tas ir labais , vai kreisais pagrieziens. Ceļu satiksme nav jurisprudence. Ja cilvēks izmācījies CS noteikumus , kā ticīgs musulmanis korānu, bet neprot braukt, tad viņš diezgan garantēti izraisīs avāriju.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Ko tu te lej? Galīgi sajaucis esi sporta trasi ar publisku ceļu? Aizbrauc uz kādu instruktoru lokāciju un pajautā par to vietu un tavas izkrišanas iespējām eksāmenā. Kā reiz neprot braukt tie, kas aizmirst un izdomā tikai sev rakstītus CSN.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Varbūt tur savādāk nevar, jo tie divi šerifi (viens sarkanā uniformā) uz brauktuves dežūrē vislaik

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Es savulaik noliku eksāmenu ar pirmo reizi, tiesa ar 9/10 vai cik tur to punktu bija vērtējumā koroč viens pietrūka, lai izkristu. Punkti tieši pretēji savācās dēļ pārāk pārliecinošas braukšanas pārāk straujas uzsākšanas, viena roka uz stūres pārslēdzoties, bija laikam vēl noslāpšana nu un tā arī savācās

Tā kā eksāmenā ir tomēr jābrauc kā eksāmenā demonstratīvi jāgroza galva un citādi jāparāda, ka spoguļos skaties un uz visām pusēm, lai inspektors var īsajā posmā novērtēt. Veiksmi un pārliecību.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Kad es liku eksāmenu prasības pat tuvu nebija tām kā ir tagad, bet, domāju, ka instruktoriem visos laikos ir bijis svarīgi cik pārliecinoši uz ceļa uzvedās topošais vadītājs. No tava rakstītā var noprast, ka biji ļoti nepārliecinošs, vai arī ar savu lieko piesardzību radīji tādu priekšstatu.

Piemēram, kad es liku eksāmenu, mašīnā vienlaicīgi brauca trīs eksāmena licēji (katrs brauca pēc kārtas) un instruktors, jeb eksāmena pieņēmējs. Es labprātīgi pieteicos braukt kā pirmais. Lai noliktu eksāmenu man pietika ar 1km (no CSDD Bauskas ielā līdz Graudu ielai, 2 kreisi 1labais). Arī otrs braucējs bija diezgan pārliecinošs pēc apm. 10.min. eksāmenu bija nolicis. Savukārt trešais braucējs, līdzīgi kā Sven's, baidījās paātrināties ātāk par 30km/h. Rezultātā trešo braucēju dzenāja kādas 45.min. un kaut arī nekādas būtiskas kļūdas tas nepieļāva eksāmenu viņš nenokārotja.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Es savā eksāmenā pat netīšām pārkāpu ātrumu, jo sāku braukt tā, kā biju pieradis.

Vienu brīdi sapratu, ka ir gandrīz +15 uz tilta un tā nemanāmi atlaidu gāzi.

Bet tieši tā - pārliecība ir ļoti svarīga. Jau vairākus gadus arī vērtē to, vai pietiekami strauji ieskrienas līdz maksimāli atļautajam ātrumam, tādejādi nebremzējot satiksmi.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Par ātruma palielināšanu man arī dzina iekšā. No Zaķusalas uzbraucot uz Salu tilta ieskriešanās joslas nav. Starp 80km/h braucošajiem zaļam gurķim ielīst eksāmena uztraukumā nav diez ko. Un ja instruktors nebūs iemācījis arī dot ručkā, tad aizmugurē braucošais dabūs piebremzēt, kā dēļ būs "ceļa nedošana". Un ja velk paralēles, tad cik ikdienā var tādus braucējus satikt, kas izgriežas priekšā, nedodot ceļu un vēl velkas pēc tam uz 40. Noteikti tie, kuriem eksāmenā ir bijuši 2 kreisie un 1 labais pagrieziens. ;)

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

Blubox tu uzprasies uz rupjībām

Ja es vilktos uz 40, eksāmenā būtu jūbrauc daudz ilgāk!

Ja es vilkots uz 40 tad nesūdzētos, ka jaunajai mašīnai degvlielas patēriņš ir par 60% lielāks nekā ražotāja noteiktas vidējas!

sasha Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

Te nav ko pārsūdzēt. autoram ir jāpatrennējas vēl. pluss par to ka izdevās nokārtot figūras. tagad paliek tikai braukšana pa ielu.

iesaku bruakāt cik vien daudz iespējams ar mammu/māsu/brāli ar M burtiem, lai justos komfortabli braucot satiksmē. un protams, būs jānolīgst kāds instruktors, lai ierāda īpašos knifus tajā konkrētā pilsētā kur plāno likt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Un vispār: "Ministru Kabineta noteikumi... kas paredz, ka, sākot no 2018. gada 1. janvāra, apmācības procesā būs jāizmanto mācību laukums." Tas protams, attiecas uz sākotnējām apmācībām.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Te uzreiz jāprasa kas ir "sākotnējās apmācības"... Visi jau nav kā tofika autors, kas pirms autoskolas ir tikai pasažiera ķeblī sēdējis, ir arī tādi, kas pietiekami labi māk braukt pirms autoskolas.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Manuprāt tevi speciāli eksāmenā neizgāza un nav pamata sūdzībai.

Garais raksts atgādināja savus eksāmena laika piedzīvojumus. Braucu ar golfiņu, bieži pēc darba vakaros, tāpēc piedodiet, kam sākumā patraucēju. Vienā no reizēm visu nodarbību meklēju riepu braukājot ar "tabletīti jeb zapasku", jo iepriekšējā tante uzsita uz apmales. Pēc mazmotora ar gāzi eksāmena dīizeļi likās kā raķetes manuprāt pārāk daudzi jaunie braucēji tiek noskaņoti ka eksāmenu pieņēmēji CSDD ir kaut kādi šakāļī- nagu maucēji kas to vien grib kā izgāst eksāmenā. Realitātē mans instruktors mācīja un lika braukt kā pensim, jo es ticu ka eksāmenu licēji viņam visu laiku atreferēja tikai tos sīkumus par kuriem viņus izgāza. Realitātē CSDD ir konveijers, kur īpaši neinteresē piem., kantainās trajektorijas un virzienrādītāju lietošana nevajadzīgās situācijās, bet kā tu iekļaujies plūsmā un ievēro noteikumus, tā lai tas kas sēž blakus jūtas pietiekami droši un pārējiem uz ceļa nav jābaidās vai jādusmojas uz tevi. Figūras tak vielas un no dzīves, jo parkoties jāmāk. Pats nenoliku eksāmenu jo briesmu stāstu ietekmēts nenormāli uztraucos tā ka kājām trīcot nevarēja pedāļus nospiest. Pilsētā nedevu mācībniekam kantainā aplī ceļu, jo uzskatīju ka tur pietiek vietas diviem. Nospieda pa bremzēm, jo es acīmredzot tad braucu nedroši.

Pabrauc vairāk ar radiniekiem vai citiem instruktoriem un iegūtā pieredze ļaus nokārtot eksāmenu bez problēmām.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Kur palika pats jaunais censonis?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Kur kur,spilvenā raud.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Labi, ka nenoliki. Negribētu lai tāds kā tu tad vienatnē vazātos pa ielam, radot avārijas situācijas. Labak ietrenējies, tad tikai sāc vainot citus. Dejotājam arī olas traucē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti