Audi 80 b4; 2.3E. 1993.

ingarsm Reģ.: 12.12.2017

Sveiki!

Tas pats Audi par kuru biju licis diskusiju, ka gaisa zušanas dēļ negāja uz benzīnu. Tātad tas tika novērsts un tagad iet.

Bet ir jauna problēma, nostāvējis nakti auksts no rīta nelec, tiklīdz motors ir kaut nedaudz silts- uzreiz momentā.

Kā šis būtu risināms?

Paldies!

 
osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Sadeguši vārsti ..gāzītes bonuss

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
9 0 Atbildēt

Visticamākais, ka nestrādā auksta motora starta treknināšana. Lai tā korekti strādātu, pareizi jādarbojas motora temperatūras devējam, vadības blokam, elektriskajam degvielas spiediena diferences regulatoram pie dozatora un starta sprauslai. Vienkāršākais ar ko varētu sākt pārbaudi - atvienot štekeri no starta sprauslas, pievienot pie šī štekera gabarītu lampiņu un startēt aukstu motoru. Lampiņai starta brīdī ir jāiedegas. Visticamākais, ka tas nenotiks. Iemesls var būt notrūcis vads starta sprauslas štekerī, temperatūras devēja štekerī, bojāts vai neatbilstošs temperatūras devējs un galu galā pat pilnīgi nefunkcionējošs iešprices vadības bloks. Silts motors mierīgi var strādāt, bez iešprices vadības bloka. Tāda ir šīs KE Jetronic sistēmas īpatnība. Ļoti bieži šiem auto ir vienkārši izdedzis iešprices sistēmas drošinātājs, vai tā vispār nav. Lieta tāda, ka šis drošinātājs drošinātāju kastē neatrodas kopējā rindā, bet malā, un auto saimnieks uzskata to par rezerves drošinātāju un, kad izdeg kāds cits, izmanto tā nomaiņai motora drošinātāju. Kamēr motors silts, viss darbojas, nākošajā rītā iedarbināt nevar.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

Viena no superretajām reizēm kad komentārs ir pa tēmu.

ingarsm Reģ.: 12.12.2017
0 0 Atbildēt

ledus9 rakstīja: Visticamākais, ka nestrādā auksta motora starta treknināšana. Lai tā korekti strādātu, pareizi jādarbojas motora temperatūras devējam, vadības blokam, elektriskajam degvielas spiediena diferences regulatoram pie dozatora un starta sprauslai. Vienkāršākais ar ko varētu sākt pārbaudi - atvienot štekeri no starta sprauslas, pievienot pie šī štekera gabarītu lampiņu un startēt aukstu motoru. Lampiņai starta brīdī ir jāiedegas. Visticamākais, ka tas nenotiks. Iemesls var būt notrūcis vads starta sprauslas štekerī, temperatūras devēja štekerī, bojāts vai neatbilstošs temperatūras devējs un galu galā pat pilnīgi nefunkcionējošs iešprices vadības bloks. Silts motors mierīgi var strādāt, bez iešprices vadības bloka. Tāda ir šīs KE Jetronic sistēmas īpatnība. Ļoti bieži šiem auto ir vienkārši izdedzis iešprices sistēmas drošinātājs, vai tā vispār nav. Lieta tāda, ka šis drošinātājs drošinātāju kastē neatrodas kopējā rindā, bet malā, un auto saimnieks uzskata to par rezerves drošinātāju un, kad izdeg kāds cits, izmanto tā nomaiņai motora drošinātāju. Kamēr motors silts, viss darbojas, nākošajā rītā iedarbināt nevar.

Lieta tāda, ka man tā lampiņa iedegas starta brīdī...

Nevarētu būt, ka man tā pati starta sprausla ir beigta?

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Kārtībā esošs K vai KE Jetronic motors var iedarboties arī bez starta sprauslas.

Šāda vecuma auto, visticamākais, ir izdilušas sprauslas. Tas izpaužas tā, ka no sākuma sāk strādāt tikai viens cilindrs, pēc tam pārējie pienāk klāt, īpaši, ja uzdod gāzi. Smagākajā gadījumā iedarbināt ir ļoti grūti. Tur līdz tikai sprauslu (jaunu) maiņa. Jāpiezīmē, ka tās vairs neražo jau ilgāku laiku.

Nedrīkst aizmirst arī tādas lietas, kā aizdedzes sveču un dzirksteles kvalitāti, temperatūras devēju, kā arī strāvas mērījumus pie elektrohidrauliskā spiediena regulatora (pieskrūvēts pie degvielas dalītāja).

Tādus darbus dara retajā servisā, pārējos šīs sistēmas tiek vienkārši nolamātas.

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
1 0 Atbildēt

Slikti. Pa vienkāršo atrast vainu nesanāks. Ja lampiņa auksta motora starta brīdī iedegas, tātad temperatūras devējs un vadības bloks savu funkciju pilda. Beigta starta sprausla - diez vai, nav gadījies. Bet var jau pamēģināt pārbaudīt. Vislabāk būtu sadabūt citu tādu pašu štekeri, kāds ir uz starta sprauslas, pievienot garākus vadus un paklikšķināt sprauslu, pieslēdzot pa tiešo pie akumulatora. Ja motors izslēgts, sprauslas atvēršanās klikšķi var labi dzirdēt. Ja labi ieklausās, var pat dzirdēt klusu šņākoņu, kā benzīns līst kolektorā. Protams, benzīns tecēs kolektorā tikai tad, ja sistēmā ir kaut neliels spiediens. Ja, piemēram, bojāta sūkņa pretvārsta dēļ pēc ilgstošas stāvēšanas sistēma ir iztecējusi tukša, tad, lai sistēmā parādītos spiediens, jāgriež ilgi un dikti. Visticamāk autoram nav ne manometra ne pārejas, caur kurām to pieslēgt, lai nomērītu spiedienu sistēmā. Bet to var novērtēt arī bez manometra. Vajag atskrūvēt savienojumu degvielas atpakaļgaitas caurulē (pa kuru degviela iet atpakaļ uz bāku), to galu, kas nāk no dozatora ielikt tukšā kolas pudelē, un pastartēt. To labāk darīt divatā. Benzīnam jānāk tūlīt un strūklai jābūt spēcīgai - 120 litri stundā, jeb 2 litri minūtē, tas būtu ideāli, bet auto leks un kaut kā brauks arī pie 0,5 litriem minūtē. Bet var jau būt, ka degvielas ir nevis par maz bet par daudz un motors ir pārliets. Varbūt stāvēšanas laikā motorā ir saplūdis benzīns un/vai gāze. Tā gadās. Par to liecina benzīna smaka no izpūtēja, kad auto nelec. Var izskrūvēt kādu sveci un apskatīties, vai tā nav slapja. Pārliets auto labāk leks, ja starta brīdī atvienos degvielas sūkni, piemēram izņemot sūkņa releju vai drošinātāju. Protams, ilgi bez sūkņa motors nerūks, izdarbosies motorā esošā degviela un tas noslāps. Toties ieliekot releju/drošinātāju atpakaļ turpmāk auto leks bez problēmām. Par iemesliem, kāpēc motors var būt pārliets, šoreiz nerakstīšu. Arī par aizdedzes sistēmu un citām lietām ne. Tāpat jau palags sanāca.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti