RX-7 club

RX-7 Reģ.: 23.04.2003

Atsaucieties!!![addsig]

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..40
DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

vispār tas ir baigi labs saits, tik vācu valodā.[addsig]

vaivads Reģ.: 14.01.2003
0 0 Atbildēt

bet vazi man liekas biaj jauni varbūt arī nē.bija tas salīdzinats ar mersi 320 a vaz bija 1.6[addsig]

talibans Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Rotora dzineeji bija mentu Vaziem padomju laikaa![addsig]

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

bet nav bijis parastajiem mentiem, tik visādiem specmentiem, tjipa KGB un tamlīdzīgajiem.[addsig]

talibans Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Celiniekiem ar esot bijushi![addsig]

vaivads Reģ.: 14.01.2003
0 0 Atbildēt

bet nu drošivien ka ne vsiem ceļiniekiem[addsig]

vaivads Reģ.: 14.01.2003
0 0 Atbildēt

tā kā mums Rīgas rajonā M3[addsig]

somedude Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

Atskaitot turbīnas trūkumu, kas domājams ir pagaidu parādība, jaunais RX-8 ir visās iespējamās ziņās tehniski pārāks par jebkuru RX-7 paaudzi. Motors daļēji no alumīnija, novietots zemāk un tuvāk mašīnas centam, kā rezultātā izdevies panākt ideālu 50:50 masas sadalījumu uz asīm. Piekare ir krietni pārāka par II rx-7, atļauj iet pagriezienos ar lielākiem ātrumiem. Visos RX-8 testos tas atzīts par labāko Mazdas Rotorprojektu. Arī 4 durvis vinam ir nosacīti, un manuprāt uzskatāms par priekšrocību, jo nepieciešamības gadījumā RX-8 var viegli iekļūt un ērti braukt 4 pieauguši cilvēki. Nesaprotat mani nepareizi, RX-7 ir fantastisks auto un biežas ārzemju auto forumu apmeklēšanas rezultātā esmuu dzirdējis par ļoti izciliem eksemplāriem, taču biežās problēmas ar turbīnām, kuras var novērst uzstādot turbo taimeri vai katreiz iesildod/dzesējot motoru vairākas minūtes tā vietā, lai operatīvi noparkojies dotos darīšanās. RX-7 ir ļoti kaprīza un trausla mašīna, to atzīst lielākā daļa īpašnieku rx-7 forumos. Par viņu ir ļoti pareizi jārūpējas, kas padara viņu nepiemērotu ikdienas auto vajadzībām. Lielāko daļu sūdzību, kas īpašniekiem bij par viņu RX-7, Mazda jaunajā versijā ir novērsusi. Neaizmirsīsim arī to, ka RX-8 nosaukums paredz iespēju sagaidīt arī jaunu RX-7 kautkad nākotnē.

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Par žiguļu rotoru:

members.rogers.com/sofronov/Cars/Mazda/Rotary/RussianRotary.html

Par RX-7 kaprīzumu - turbīna ir kā jebkura cita - vai nu iekš Celica, vai Subaru vai cita turbo auto - ja nosēdini sausumā neapstādinātu, tad vari izmest Te nelīdzēs ne RX-8, ja tam būs turbīna, ne kādi citi nāvīgie jauninājumi. Un turbo timer arī ir fufelis - nav jau jāparkojas ar gāzi grīdā Kamēr bez boosta pieparkojies tava turbīna sen jau būs apstājusies. Par to, ka eļļa tajā var uzvārīties - ja ir novākti katalizatori un uzlikts brīvs izpūtējs, kā arī ja dzesēšanas sistēma (gan eļļas, gan tosola) darbosies pareizi, tad turbīna dzīvos ilgi un laimīgi (cik nu sporta auto kāda detaļa vispār var ilgi dzīvot).

Tajās ārzemju listē, kuras arī es esmu tonnām izracis cauri un turpinu rakt, nekur neesmu dzirdējis par citu kaprīzumu, kā tikai par vecu motoru īpašību "aizlieties", ja izslēdz neuzsilušu - sprauslas iztek... Ieliec jaunas (vēlams arī lielākas) sprauslas un šī slimība būs izārstēta.

Rotordzinējus (parasti karburatorniekus) tieši sava nekaprīzuma dēļ izmanto arī lidmašīnās, jo ir daudz mazāka iespēja, ka kaut kas var lūzt, noķīlēties vai izšaut. Ja arī kas ar to notiks, dzinējs turpinās darboties ar pusjaudu/divām trešdaļām/trīs ceturtdaļām jaudas, jo dzīvās sekcijas "mironi"griezīs līdzi. To nevarētu teikt par virzuļdzinēju - ja lūzīs klanis vai noķīlēs virzuli, viss dzinējs apstāsies vai tiks izārdīts jau īsi pēc negadījuma. Lidmašīnu rotorniekiem vai nu liek karburatorus, jo elektronika nav tik uzticama, vai arī ir rezerves iešprices vadības sistēma, kas pieslēdzas, ja parastajai sistēmai kaut kas notiek. Bet tas tā - par aviāciju [addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Un vispār - RX-7 ir ideāla bāze visneiedomājamākajam tjūningam tieši dzinēja jomā. Tā ir praktiski ideāla virsbūve, kur jāieliek minimālas pūles un nauda, lai to novestu līdz ideālajam stāvoklim (lonžeronu spriegotāji + regulējami amīši + cietākas bukses + īsākas atsperes un vēl šis tas). Savukārt dzinēja iespējamo uzlabojumu saraksts sniedzas tālu aiz horizonta... Kad pie kādiem 600 ZS divrotornieka tjūnings jau kļūst neprātīgs, var pāriet uz trīs rotoru Cosmo dzinēju, kura "robeža" (pēdiņās, jo robežas principā nav) ir kaut kur drusku virs 1000 ZS. Un pēc visiem šiem pārveidojumiem joprojām tas būs un paliks RX-7, kas braucams arī pa ielu, ne tikai sacīkstēs - piestartē, ber iekšā, bremzē, ved mājās, jauc ārā, liec kopā, brauc uz sacīksti... režīmā. Daudzi ārzemju RX-7 fani ir iestatījuši savos mīluļos 20B (trīs rotoru) dzinējus, un jūtas (arī ir) ielu karaļi Tur dzimst arī Real Stories par Ferrari un Lambo izgriešanu [addsig]

Remus Reģ.: 13.09.2001
0 0 Atbildēt

To RX-7

Te var redzeet brachkas mazdu darbiibaa

www.bmwpower.lv/myegallery.php?&do=showpic&pid=4368&orderby=titleA

Tiem kam interesee rotordzineeju veesture var palasiit

www.motor.ru/motor/progs/issue.cgi?artno=43-8

raic Reģ.: 09.02.2003
0 0 Atbildēt

rx, remus: infa sakariiga infa, beidzot [addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Remus, kaut kā nemanu tās tavas bildes - rāmis parādās, bet bildes vietā sarkans krustiņš [addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Par mazdu un visa veida un ražotāju rotordzinējiem milzīgu, labi sistematizētu informācijas krātuvi piedāvā šeit:

members.rogers.com/sofronov/Cars/Mazda/Cars.html

Manu mazdu vari nobildētu (pagājušā gada vasarā) varat redzēt šeit:

www.lszda.lv/crocodile/crocodile.jpg[addsig]

raic Reģ.: 09.02.2003
0 0 Atbildēt

rx: palsiiju, ka rotorniekem esot lielaaks kaitiigo izmeshu daudzums. ja tev i' demonteetas visas ekologiju sargaajoshaas fichas, kaa buus ar TA?

iespeejams ka glups jautaajums...[addsig]

somedude Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

RX-7, vienmēr prieks par cilvēku, kas saprot par ko runā. Cerams Tev tas projekts izdosies. Gribētos jau redzēt to tavu brīnumu "in action" kad būs pabeigts. Viena no lielākajām RX-7 priekšrocībām ir zemā pašmasa, un niecīgais kustīgo daļu daudzums dzinējā. Ja vienkāršākajam virzuļu dzinējam ir vismaz 40 kustīgas daļas, tad vankeļa motoram ir 3 + vārsti. Tādā ziņā protams viņam nobirt ir grūti. Un augsti apgriezieni protams tam motoram arī patīk, jo anv atgriezeniskas taisnvirziena kustības kā virzuļiem. Visu cieņu Mazda konstruktoriem par to, ka ieviesa dzīvē ideju, kuru daudzi uzskatīja par neracionālu. Degvielu gan viņš Tev rij.

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Izvizinajiet ludzu kads ar braucosho RX-7. Nevajag gan sasniegt 1.kosmisko atrumu, vienkarshi gribetos pasedet ieksha, paskatities motoru, redzet, kaa vina iet!

Fii Reģ.: 12.08.2002
0 0 Atbildēt

Taas turbiinas beidzaas nost, ne jau no taa, ka izsleedz dzineeju, kameer veel turbiina griezhas. Bet gan no taa, ka izsleedz dzineeju, kameer turbiina veel karsta. Taa rezultaataa ellja kas pluust caur turbiinu paarstaaj cirkuleet un vienkaarshi piecepas pie turbiinas sieninjaam, veidojot nogulsnes, kuras peec tam naakosho reizi saakot turbiinu atkal griezt to chakaree.

Taa ka ar parkoshanos vien nepietiks, lai normaali atdzeseetu turbiinu, ja pirms tam ir kaartiigi nostiepts.[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

To Raic:

Izgāju tehnisko bez ekoloģijas fīčām pagājušajā vasarā - ideālas atgāzes, kaut gan dzinējs jau bija "miris" Elektroniskā iešprice un Lambda zonde dara savu darbu. Tās superekoloģijas domātas tikai attīstītajām valstīm, kur visas normas ir nenormāli augstas...

To Somedude:

Apbēdināšu Tevi, bet lielākais ārprāts, ko esmu dzirdējis par rotordzinēju ir no Tevis... Nu nav Vankelim nekādu vārstu Princips kā divtaktniekam - rotors pats noslēdz un atver ieplūdes un izplūdes portus Degkamera rotē un nonāk pret ieplūdi, svecēm un izplūdi, tā ka vārstu nav un nevajag. Vienīgās kustīgās daļas dzinējā ir ekscentriskā vārpsta (tipa kloķene) un rotori

To Vetal:

Paprasi Remus bračkam vai pagaidi, kamēr mans krokodils mostas Ja gribi just īsto efektu, tad gan labāk pagaidi krokodilu... [addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

To Fii:

Teorētikski Tev taisnība, taču praksē nekāda eļļa necepas - ja nav galīgs draņķis saliets dzinējā. Paprasi sportistiem...[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Tad jau motorā (kurš manam auto ir tiešām KARSTS) tā ceptos nepārtraukti... Turbīnai ir ūdens dzesēšana. Ja nu tur būtu tāds karstums, kas var eļļu piecept, tad tas ūdens jau būtu sen izvārījies un visu dzesēšanas sistēmas saturu pa ielu izlaistījis pēc auto apstādināšanas...[addsig]

Fii Reģ.: 12.08.2002
0 0 Atbildēt

Kameer ellja pluust tikmeer taa nepiecepaas, un arii taa ellja, kas tiek laista apritee parasti ir mazliet atdzeseeta.

Starp citu liidziigs efekts veidosies arii motoraa, ja peec pamatiigas vilkshanas patieshaam karstu Tu vinju izsleegsi. Tachu buutiskaa atshkjiriiba ir rotaacijas aatrumos. Motors griezhas 6000rpm, bet turbiina ap 150,000rpm.

Ne velti krosisti savas mashiinas dzesee 1/2h stundu peec 10minuushu atvilciena.[addsig]

Fii Reģ.: 12.08.2002
0 0 Atbildēt

Labi noreguleetai mashiinai izpluudes gaazu temperatuura, kas iet caur turbiinu buus apmeeram 800-850C, ja ne pat vairaak iistaam sporta mashiinaam. Un gan jau, ka turbiina no taa arii mazliet uzsilst...[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

RX-7: tu laikam dzeseshanas principus ne visai saproti Tikko ellja parstas cirkulet karstaa (400-600C) turbina, taa momentali uzcepsies, un ne tikai izveidos visadus atkritumus turbinaa, bet ari liks turbinai griezties "pa sauso".

Experimenta del pamegini atslegt udens sukni un pavizinajies 10minutes Tikai baidos, ka pec tam tu vel ilgu laiku nevaresi man izvizinat

Remus Reģ.: 13.09.2001
0 0 Atbildēt

To RX-7

Es esmu dzirdeejis,ka rotoriem driikst lietot tikai mineraalo ellju,kaa tur iisti ir?

1 2 3 4 5 6 7 8 ..40
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti