Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.

Visi jaunumi, interesantas lietas.

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Atradu interesantu adresi. Kosmiskā rodstera atrašanās vieta.

www.whereisroadster.com

Sanāk, ka pašlaik rodsterim ātrums ir 11 110 km/h. Ātrākais auto pasaulē.

Un izrādās, ka tuvojas Marsam. Man jau likās, ka neizdevās iedarbināt dzinēju pēc 6 stundām, kā plānoja.

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
0 4 Atbildēt

Tā ir kad prāts aiz jūras un d-sa pelnos.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 3 Atbildēt

Arī viedokis ka bezjēdzīga dižošanās, daudzi zinātnieki gadu desmitiem gaida iespēju palaist kosmosā kādu izpētes aparatūru bet te viens ķēmojas ar starman un teslu

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Nebija jau garantijas ka izpētes aparatūra neuzies gaisā jau uz zemes. Varbūt vajadzēja balastam kādu smilšu maisu ielikt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
5 0 Atbildēt

Tas bija testa lidojums. Dārgu aparatūru laist būtu bijis muļķīgi.

Ja tesla nesaskarsies ar kādu meteorītu, tā var riņķot miljardu gadus. Iedomājies, ja cilvēce ies bojā, radīsies jauna civilizācija un sāks apgūt kosmosu, bet te lido stārmens ar kabrioletu!

Vesalas unuversitātes pētīs, kā auto tur nokļuva... kāpēc skafandrā, kur viņš brauca? Kāpēc tur iekšā nav dzīvas būtnes paliekas, utt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
4 0 Atbildēt

Lai tie zinātnieki sameklē sponsoru un būs viņiem aparāts kosmosā.

Nez kāpēc pie jebkāda notikuma sarodas kaudzēm diedelnieku-pasaules lāpītāju un sāk savu gaudu dziesmu - labāk būtu izdarījis to vai šito, vai pabarojis badacietējus, vai noziedojies slimiem bērneļiem.

Nu tak ņem un dari un būs tev.

Masks dara to, kas viņam patīk un kur redz iespējas sasniegt kaut ko.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Ja Masks to darītu par savu (vai brīvprātīgo ziedotāju) naudu, nevienam nebūtu iebildumi. Diemžēl par viņa eksperimentiem maksā nodokļu maksātāji, kas izcīnīja NASA tēriņu samazināšanau, bet valdība izdomāja, ka šo nodokļu maksātāju iebildumu var apiet, dotējot Maska kosmiskos projektus jau zem pseidokozaļās izkārtnes.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Izlasīju, ka parasti šādos gadījumos kā balastu izmanto betona vai tērauda kluci, kas arī paliek dreifējot. Nav principiālas starpības kādus atkritumus aiz sevis atstāj. Tad jau labāk lai ir auto, pie tam radiācija to pāris gadu laikā noārdīs līdz šasijai.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 3 Atbildēt

Es domāju, ka pirms diršanas kosmosā vajag sakārtot lietas uz zemes. Tad nu experc varētu ar faktiem piemest, cik cilvēku ir autopilotā nogalinājusi tesla, cik avārijas izraisījusi, cik JAUNAS teslas ir vienkārši sadegušas pat bez avārijas un pēc avārijas. Tāpat varētu pakomentēt kādēļ rindas uz garantijas remontiem ir garākas par rindām uz jaunu auto iegādi.

Nu tā, ar šodienas faktiem, lai nesanāk kā ar tām turbīnām, snaiperiem, Kimu u.t.t.

Un beigās vari par savu iemīļoto tēmu, minoritātēm. Kādēļ tesla ir tik iecienīta praideru vidū:

www.google.lv/search?q=tesla+pride+parade&client=opera&hs=68W&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwju-9aMpqLZAhXKWCwKHVoYBeAQsAQIJg&biw=1880&bih=970

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Novirzoties no auto tēmas, piezīmēšu , ka lietas uz zemes "nav iespējams sakārtot", kamēr sevi cienoši vīrieši 3. pasaules valstīs "ar savu gurnu spēku" , kā rakstīts bībelē, katrs cenšas radīt "lielu cilti". Piemēram, Gržimeks, tas kurš uzrakstījis, "Gržimeks pie Āfrikas zvēriem, atzīmēja āfrikāņu "ārkārtīgo savairošanos" pēc koloniālisma beigām, un tas bija 20.gs 60.gados. Tātad, tagad tur ir "ārkārtīgi x3",ar ko arī pamatā izskaidrojami visi mēsli un cūcības, kas Āfrikā daudzkur notiek.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Mēsli Āfrikā sākās pēc balto invāzijas. Ja agrāk pilnīgi atklāti naidoja ciltis un valstis savā starpā caur masveida slepkavībām, ieroču dāvināšanām u.c. veidos. Tad tagad to dara kulturāli, ANO palīdzības programmu ietvaros. Un amerikāņi šajā posta nešanas programmā ir vadošie.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 1 Atbildēt

Kā var būt amerikāņi vadosie, ja tur ir pilns ar krievu ieročiem?

Kurš pērtiķim ieročus sadāvināja?

Bet vairāk konflikti nevis tapēc, ka baltie sagāja, bet tāpēc, ka baltie sazīmēja taisnās robežas, ignorējot tautas, reliģijas un ciltis. Frančiem piederēja puse cilts apdzīvotās platības, bet holandiešiem cita. Viņi pārdalīja. Bet cilts zemes tika sadalītas.

Bet lai tu neraudātu, pateikšu, ka eksistē tāda lieta kā dabiskā atlase. Kad vilks apēd zaķi, tas ir normāli. Kad stiprākais lauvu tēviņš patriec vājāko lauvu tēviņu, vai to nosit, tas ir normāli. Tāpat cilvēkiem - stiprākais patriec vājāko. Gribi raudāt, ej raudi. Bet tādi ir dabas likumi.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 6 Atbildēt

Amerikāņiem ir ļoti populāra krievu ieroču izmantošana diversijās.

Be tu palasi kā strādā ANO palīdzības programmas. Pat nevajag krievu versijas lasīt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. Āfrikas attīstītākās vietas vispār ir tās, kurās baltie izveidoja infrastruktūru un bija vēl spējīgi palikt valstī. Piemēram , Dienvidāfrika. Tur kur baltos "izdzīvoja", Rodēzija, tagadējā Zimbabve, no graudu eksportētājas valsts melno vadībā īsā laikā kļuva par pārtikas palīdzības saņēmēju un sliktas ekonomikas paraugu.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 4 Atbildēt

Baltie Āfrikā turās tikai tur, kur ir resurssi. Tur, kur vairs nekā nav, viņu arī nav. Bet ir ANO palīdzības programmas. Īsumā varu izstāstīt kā tās strādā.

ANO no visas pasaules vāc naudu humānajai palīdzībai. Pēc tam šīs organizācijas saimnieki, amerikāņi, par šo naudu izpērk no saviem zemniekiem par pašizmaksu pāri palikušo produkciju (silda savu ekonomiku). Tad šo pašu produkciju daļai Āfrikas tautu (sev lojālajām, lai aug stipras un sit pārējos) atmet par velti, citām, kurām vēl ir saglabājusies vēlme ražot kautko pašām, notirgo par dempinga cenām, graujot vietējos ražotājus.

Mērķis - resursi. Ja kādreiz par atklāti rakstīja tikai krievu mēdiji, tad tagad jau arī citas attīstītās valstis.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Šis ir pārāk vienkāršs viedoklis. Milzu sazvērestības nedarbojas. Nekad.

Turklāt ziedotāji visai bieži ir diezgan kašķīgi par ziedojumu izmantošanu.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Tu tā kā esi uzēdies uz ANO palīdzības programmu, bet faktiski vislielākie izdevumi zemniecības subsīdijām un tātad, pasaules tirgus kropļošanai ir ES valstīs, lielākajās, protams, Francijā piemēram. Līdz ar to tiek pamatīgi apgrūtināts eksports tām 3.pasaules valstīm, kuras būtu spējīgas ražot lauksaimniecības produkciju.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

"Tad šo pašu produkciju daļai Āfrikas tautu (sev lojālajām, lai aug stipras un sit pārējos"

Nu, kuras Āfrikas tautas , intereses pēc, tad būtu tās ASV lojālās ? Vai tavi iecienītie krievu mēdiji nosauca arī kādus konkrētus piemērus ?

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Bet, attiecībā uz Spacex, uz mani vislielāko iespaidu atstāja paātrinātāju vertikālā sinhronā nosēšanās, kaut kas tāds līdz šim bija aprakstīts/redzams tikai "fantastikas pasaulē".

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=6jAZ-qMtZUE

Ja kam interesē, paslaik notiek krievu raķetes "sojuz"palaišanas tiešraide.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

patīk komentāri -

"palaišana notiek no elles? "

Jo notiek kaut kādos laukos, un ziemā.

Un ne tik labi noorganizēts. Nerāda ne laika atskaiti, neko. Pat nav zināms, kad lidos. Sūds. Ceru, ka uzsprāgs.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 4 Atbildēt

Šitas nav čelendžers, vēl tavi mazbērni varēs vērot startus. Krievi ja būvē, tad būvē pamatīgi.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Tu gribēji tikt - "krievu raķete "proton"". Kura pat vairs netiek laista, jo pārāk daudz avāriju.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Vai cita:

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Nekādu datu nav. Kā jau krieviem. Pat neskaitīja laiku 5,4,3... Nerādu citu telemetrijas datu. Raķete izlidoja un viss. Tālāk rāda uzzīmētu komiksu.

Figņa. Raķete nokritīs kaut kur kā protoni, bet neviens tā arī neuzzinās.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 4 Atbildēt

Un? Nokritīs, palaidīs nākamo. Man jau kā amerikāņiem, vienīgā uzsprāga, kosmosa programma apstājās, jālūdz krieviem palīdzība.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nevis "jālūdz krieviem palīdzība", bet tā jānopērk, jo zemo darbaspēka izmaksu dēļ krievu kosmosa programma ir konkurētspējīga. Tas ir bizness.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Interesants video par iespējamo TESLA nākotni. Kā citas autokompānijas var apsteigt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tur atrunāts arī autopilots.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Mersedess paņēma nomā Teslu model x un izjauca.

Tas tika darīts ar mērķi izpētīt, kā tas taisīts, jo paši plāno

taisīt elektro krosoveri - Mercedes EQC. Tikai dīvaini, ka viņi ņēma auto nomā, nevis pirka. Jo pimēram AUDI nopirka model x un to izjauca.

electrek.co/2017/12/02/mercedes-dismantled-tesla-model-x-weirdest-way-electric-suv/

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Pēdējā ziņa šodien.

Maskim piederošā kompānija The Boring Company, kura plāno pazemē taisīt tuneļus priekš auto, lai nebūtu sastrēgumu, veica kārtējos testus.

Tunelī izdevās sasniegt jaunu ātruma rekordu - 240 jūdzes stundā ( 386km/h). Bet Maskim plānos ir sasniegt 400km/h.

Lūk video no tā rekorda.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Man patika šis video:

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Masks ir Krievijas lielākais ekonoiskais ienaidnieks pasaulē !

1) viņa tesla ir pacelusi elektroauto ražošanu jaunā līmenī un pieprasījumā un perspektīvā pieprasījums pēc naftas var dramatiski kristies

2) viņa kosmiskā programma ! ir baigs trieciens krievijas kosmiskajai programmai , jo viņš ceļ augšā komerc kravas ievērojami lētāk, kā to spēj izdarīt krievija , viņa jaunais projekts ir vispār nāvīgs krievijas komerc kosmosam

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

1. To izdarīja naftas kartelis, kad pēc ilgiem ķīviņiem tomēr vienojās ar BRICS karteli. Nu un pārcentās, ka visi izvilka alternatīvo enerģiju auto rasējumus.

2. Domāju, ka tas ir NASA pasūtījums/ konkurss. Savādāk tādu kāpi tur grūzt iekšā būtu neprāts. Visticamāk sākuma stadijā arī kkādi Boeing/Lockheed parosijās tajā virzienā. Vienvārdsakot arī bez Maska USA būtu lētāki kosmiskie lifti

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Visu izsaka statistika

2015.ais gads:

Country Total Launches Failures

Russia 29 3

USA 20 2

China 19 0

Europe 9 0

India 5 0

Japan 4 0

Iran 1 0

Total 87 5

2017

USA 29 0

Russia 21 1

China 18 2

Europe 9 0

Japan 7 1

India 5 1

New Zealand 1* 1

Total 90 6

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Doma par to ka pieprasījums pēc naftas varētu kristies ir naivs sapnītis... No kā tad to elektrību ražos, akmeņoglēm?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Bet ja iekļaujam arī 2016o gadu, un skatamies cik lidojumos noiet greizi, tad tas ir tā:

Ķīna - pa trīs gadiem - 19+18+22= 59 lidojumi, bet avārijas - 2+1=3 Sanak avārijas ir aptuveni 5%

ASV - pa trīs gadiem - 20+29+22= 71, bet avārijas - 2, tas ir 2.8 procenti,

Krievija - 29+21+19= 69, bet avārijas 3+1+1-5, tas ir 7.2% avāriju.

...

Tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc Krievi tiek pamesti.

Katrs satelīts maksā miljonus. Bet kad notiek avārija, satelīts iet bojā.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Skaidri redzams, ka krievijas kosmiskais Csdd strādā vislabāk.Avāriju skaitu 2jā gadā izdevās samazināt par 66,7%, kā arī visu nākamo gadu noturēt šo fantastisko rezultātu.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

elektrību ne tikai no naftas ražo !

un vispār no naftas neražo gandrīz nemaz, bet no gāzes !

bet viņu vēl ražo no ūdens un atomiem !

pie tam elektro auto lēdējas pa nakti, kad elektrības patēriņš ir ļoti zems !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Elektrību Teslām ražo no oglēm. Kādēļ tāds apgalvojums, tādēl, ka tieši ogļu stacijas ir tās, kas kompensē iztrūkstošo patēriņu, kas vajadzīgas papildus visām nosauktajiem (un pieņemsim pat, ka pozitīvajiem) ieguves veidiem.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

speciāli Teslām diez vai ražo elektrību

asv elektrību ražo

ogles - 37%

gāze 30

atomi 20

hidro 9

pārējie kopā 6

eiropā līdzīgi

Norvēģija gandrīz visa elektrība no hidro !

tāpēc viņi arī atbalsta elektroauto

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

TESLA SEMI "apdirsiens".

Izlasīju interesantu amerikāņu bijušo tālbraucēja viedokli. Ja pavisam īsi, tad - Tesla semi nav domāta priekš gariem tālbraucieniem, jo ļoti neērta lietošanā.

...

Garāk. Ja kam interesē.

1) Šo ex-tālbraucēju sauc Džonatans Ramzi ( Jonathon Ramsey).

2) Vislielāko kritiku izpelnījās tas, ka ir ļoti slikti pārredzams ceļš, jo centrā esošs krēsls rada vairāk aklo zonu. Kā arī grūtāk redzēt, kas notiek priekšā citiem kravas auto. Tas krēsls pa vidu, apgrūtina arī dokumentu nodošanu apsargiem vai policistiem, jo to nevar izdarīt, vienkārši atverot logu. ( logs arī neveras līdz galam, bet tikai līdz pusei)

3) Otro lietu viņš kritizē to, ka nav spoguļu. Viņš min, ka agrāk strādāja uz kenwortht 680, un tam bija 7 spoguļi, jo bieži taisās sarežģīti manevri un nepieciešams redzēt kas ir pie riteņiem, aizmugurē, utt. Bet teslai krēsls pa vidu, tāpēc nav iespējams izbāzt pat galvu pa logu.

4) trešā lieta - pārāk daudz monitoru. BViņš saka, ka 11 stundas braucot pie stūres, sevišķi braucot naktī, no tiem monitoriem nogurst acis.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

Ilons Masks ir apbrīnojams cilvēks un viņa vadītie projekti ir tiešām mega:

Tesla

Space X

Litija bateriju ražotne, kuras jauda būs lielāka, ka visām esošajām ražotnēm kopā ņemot

Saules paneļi un jumti

Pazemes transports, tuneļi utt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: elektrību ne tikai no naftas ražo !

un vispār no naftas neražo gandrīz nemaz, bet no gāzes !

bet viņu vēl ražo no ūdens un atomiem !

pie tam elektro auto lēdējas pa nakti, kad elektrības patēriņš ir ļoti zems !

Nu jā, šobrīd neražo. Bet ja piepeši viss transports paliks elektrisks, no kaut kā jau būs jāražo... Un šobrīd neražo tāpēc, ka savulaik naftas cenas attiecībā pret citiem resursiem palēcās, un palika neizdevīgi - bet ja elektrības cenas nopietni sakāps, tad atkal būs izdevīgi...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: speciāli Teslām diez vai ražo elektrību

asv elektrību ražo

ogles - 37%

gāze 30

atomi 20

hidro 9

pārējie kopā 6

eiropā līdzīgi

Norvēģija gandrīz visa elektrība no hidro !

tāpēc viņi arī atbalsta elektroauto

Speciāli jau Teslām neražo, bet ja izprot tādu jēdzienu kā alternatīvas izmaksas, tad jebkurš elektro patēriņa samazinājums dotu iespēju atteikties (izslegt) visneekoloģiskako elektrostaciju. Tādēļ pašlaik, kamēr ar citām alternatīvām papildus patēriņu nosegt nevar, iekšdedzes dzinēja ekoloģisku mums ir jāvērtē pret akmeņogļu elektrību, nemānot sevi ar "vidējo raditaju".

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Atradu lielisku filmu ( tikai padsmit minūtes) par problēmām, kādas var būt uz Marsa, ja tur ietu dzīvot cilvēki.

Ir daudz filmas par šo tēmu, bet šī ir labākā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Marsu nevienam nevajag kā vietu, kur iet un dzīvot cilvēkiem. Tas ir vajadzīgs kā vieta, kur ņemties ar dažādām interesantām lietām prom no šīs planētas konservatīvā vairākuma. Gēnu inženierija, cilvēku klonēšana, modificēšana un kiborgi, citas biotehnoloģijas. Dažādu ieroču izmēģinājumi, kādus uz Zemes nevar risku dēļ. U.c.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Marsu vajag dzīvošanai tam, kurš pirmais sāks spiest sarkanās podziņas...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Uz Marsu vajag izsēdināt noziedziniekus, kā senos laikos uz Austrāliju. Lai būvē paši koloniju. Dod viņiem materiālus, bet cilvēki uz Zemes varēs vērot realitātes šovu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Visa tā marsa kolonizācija varētu radīt interesantas filmas. Tik daudz iespējamo sižetu. Gan šausmu filmas, gan drāmas, gan fantastika. Visām gaumēm.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

3 jaunumi no Teslas.

1) tesla noslēdza līgumu ar supermārketu "The home depot". Tāpec sāks tirgot saules batereju paneļus, jumtus, akumulatorus, utml. tādā lielveikalā, kā mūsu "DEPO". Jo agrāk to visu pārdeva vai nu "TESLA" salonos, vai izplatītāji. Tātad, pieaugs noiets. Bet pagaidām netiks veikalos tirgoti jaunie teslas paneļi - dakstiņi ( Solar roof). Bet jau gada beigās varētu tirgot arī tos.

2) Uzsāks plānot ekonomisko-ģeogrāfisko iespējamību ar vakuuma tuneli ( Hyperloop) savienot Čikāgu ar Klīvlendu. 550 km lai varētu veikt 27 minūtēs ( 1100 km/h) . Plānots, ka tunelis tiktu izmantots kravu un pasažieru kapsulu nogādāšanai.

Bet, kā jau rakstīju, pagaidām sāk strādāt pie tā, lai aprēķinātu cik tas ir iespējami un cik tas būtu izdevīgi.

3) Sakarā ar model 3 razošanas lēnumu un ne ļoti labiem TESLA finansiāliem rādītājiem ( kas arī saistīti ar model 3) , Maskis investoriem un akcionāriem ierosināja uzsākt TESLA SEMI ātrāku ražošanu, vai izveidot Tuneli. Tas ļaus Ražot pat 700 000 model 3 gadā. Jo abi Teslas ražošanas centri atrodas 400 km attālumā viens no otra. Akumulatoru fabrika Gigafactory 1 atrodas eNvadas štatā, bet pati automobīļu ražotne atrodas Frīmontā, Kalifornijas štatā. Un katru reizi pārvadāt detaļas no viena ražošanas centra uz citu, tas ir dārgi un laikietilpīgi. Tāpēc, ja varētu izmantot Tesla Semi, vai Hyperloop, ražošana varētu iet daudz ātrāk un lētāk.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Aizkustinošs video. Vēsturisks moments. Pirmo reizi atgriežas raķetes fragments.

Kā priecājas space x darbinieki ( iespējams, arī to radinieki)

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Sakarā ar model 3 razošanas lēnumu un ne ļoti labiem TESLA finansiāliem rādītājiem ( kas arī saistīti ar model 3) , Maskis investoriem un akcionāriem ierosināja uzsākt TESLA SEMI ātrāku ražošanu, vai izveidot Tuneli.

Tāpēc, ja varētu izmantot Tesla Semi, vai Hyperloop, ražošana varētu iet daudz ātrāk un lētāk.

..

Domāju tas piegādes ātrums pamatīgi visu sadārdzinās .

Kaut kā ļoti dīvaini no makša mutes tas skan .....

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

asv elektrību ražo

ogles - 37%

gāze 30

atomi 20

hidro 9

pārējie kopā 6

eiropā līdzīgi

...........

N'ēesmu enerģētiķis . Bet domāju ,ka no šķidrās degvielas masveidā neražo elektrību jo var izmantot ar daudz lielāku lietderības koeficentu . Kurš sevī ietver gan enerģijas adevi ,transportēšanu ,uzglabāšanu . Un vislietderīgāk ir tā kā patreiz . Bet ja ""zaļie " piespiedīs šidro fosilo sāks kurīnāt TECos

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Sakarā ar model 3 razošanas lēnumu un ne ļoti labiem TESLA finansiāliem rādītājiem ( kas arī saistīti ar model 3) , Maskis investoriem un akcionāriem ierosināja uzsākt TESLA SEMI ātrāku ražošanu, vai izveidot Tuneli.

....

Vai dažas stundas ,vai diena divas būs tas izširošais ātrāk . Ja patreiz kavējas jau mēnešiem

Lasītākie raksti

Jaunie raksti