Kemperis Vācijā

Kemperis Reģ.: 04.03.2018

Sveiki! Vēlos nopirkt ceļojumu kemperi. Nevis busiņu kurā dzīvo, bet tādu kuru velk kā piekabi. Skaots SSā, bet baigi mazs piedāvājums un tad ienāca prātā doma, ka braukt līdz Vācijai bez kempera un tur nopirkt. It kā cenai vajadzētu būt labākai un izvēlei 1000x lielākai. Ir kādam pieredze līdzīgā jautājumā? Varbūt varat ieteikt kur ir kemperu plači? Paldies

 
1 2
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

jjjj rakstīja: Tu saki:"....atstāt kluci nevis numuriņa podā, lai gaisu nebojā." To, ka kempera tualete smird, iespaidu ir radījuši īres kemperi. Tie duraki, kas kemperi izīrē, nesaprot, ka smakas īstais avots ir tualetes ķīmija. Smird pat aizskrūvēta pudele, nemaz jau nerunājot, ja ar to ķīmiju notašķa visu , kas pagadās. Tualetes ķīmijas pudeli nekādā gadījumā nedrīkst turēt dzīvojamajā telpā! Ja aizskrūvētā pudele vēl ir ietīta pāris maisiņos un iebāzta, piemēram, no ārpuses ventilējamā gāzes balonu telpā, kemperī nekas nesmird. Un stipri šaubos, vai tie, kas noīrē kemperus, padomā par to, ka kasete ir kādreiz jāizlej, pienācīgi jāizskalo. Un ja ar kemperi nekur nebrauco, tā ir jāglabā atsevišķi, vai kemperī obligāti tikai izskalotā veidā! Ja ar to rīkojas pienācīgi, nav pat nepieciešamība taisīt kasetei papildus ventilāciju uz ārī, kas , principā, arī ir iespējams.

Ir ok. Pieņemu, ka kādam šitāda ņemšanās ap tualeti liekas vienkāršāka un patīkamāka, nekā reģistrēšanās process viesnīcā

Katram savs... Un, spriežot pēc ceļos redzamo kemperu dadzuma, tie patīk diezgan daudziem. Tomēr viesnīcu ir vairāk ;)

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 2 Atbildēt

Pēc Norvēģijā redzētā šķiet, ka kemperu skaitu pamatā nosaka aizspriedumi. NO ir ļoti daudz vāciešu, kas kemperī ir atveduši pilnīgi visu. NO tak viss "ļoti dārgs". Nu un tad tā milzu kaste, kas pārkrauta ar pārtiku un pat ūdeni, tur mokās pa kalnu ceļiem, jo ir bānim paredzēts 2l motors, a kastē ir pilnīgi viss. Pat ūdens 2 nedēļām. NO gan drīkst stāvēt praktiski jebkur. Bet to var darīt arī ar telti. Rezultātā tas klucis ir vieni vienīgi izdevumi: milzīgs patēriņš, nespēj sasniegt virkni vietu, milzīgi maksājumi jebkurā maksas vietā (prāmis, maksas ceļi).

Domāju, ka uz LV tie vāči arī ved ūdeni, jo "tajā Krievijā tak viss ir indīgs".

Attiecīgi kemperošana IMO ir aizspriedumu bāzēta čakarēšanās, ne ceļošana.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 1 Atbildēt

eidis: " Nu un tad tā milzu kaste, kas pārkrauta ar pārtiku un pat ūdeni, tur mokās pa kalnu ceļiem, jo ir bānim paredzēts 2l motors, a kastē ir pilnīgi viss."

Pārtiku kemperceļojumos ņem līdzi ne jau tāpēc, ka kaut kur tā ir lēta vai dārga, bet tādēļ, lai pārtikas meklējumos netērētu laiku. Mēs uz Grieķiju, Spāniju, Itāliju, u.t.t. ņemam tieši tik pat daudz pārtikas, cik uz Norvēģiju. Nav nekādas starpības.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

A vāči mierīgi vadā līdzi 120l ūdens. Jo citādi dārgi.

Tas, ka patērētā enerģija ir atkarīga no paātrinātās masas, kā arī tās palielinātās masas dēļ viņi vispār netiek uz vietu, kur gribējuši (tādejādi vispār nepatērējot laiku), tas tos ākstus galīgi nesatrauc.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
2 1 Atbildēt

eidis: " dēļ viņi vispār netiek uz vietu, kur gribējuši".

Norvēģijā 99,99999 % ceļu ir asfaltēti un asfalts ir pirklasīgs. Tātad, ar kemperi var piebraukt visur. Bet ja liekas, ka kaut kur nevar, tad kemperos parasti vadā līdzi arī motorollerus un velosipēdus. Tātad, nav nekur, nekādas piekļūšanas problēmas (Atšķirībā no LV, kur uz Papes ezeru jākratās 15 km pa drausmīgas kvalitātes , izdauzītu, grantēto ceļu)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tev uz papes ezeru pa granti jābrauc veseli 15 kilometri, tad tu laikam brauci kaut kur vēl aiz Priediengalciema kaut kādos bezceļos iekšā - bāka laikam bija kādus 8 vai 10 kilometrus no šosejas. Te tu gan laikam nosauci tās dzīvojamās mašīnas mīnusu - ar vieglo mašīnu tūristu sezonā tas ceļš nav nekas īpašs, jo tā ir vieglā mašīna, kamēr ar dzīvojamo mašīnu problemātiskāk - dzīvoklim nav paredzēts lēkāt...

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

msh: "Te tu gan laikam nosauci tās dzīvojamās mašīnas mīnusu - ar vieglo mašīnu tūristu sezonā tas ceļš nav nekas īpašs, jo tā ir vieglā mašīna, kamēr ar dzīvojamo mašīnu problemātiskāk - dzīvoklim nav paredzēts lēkāt..."

Tev taisnība, kemperis nav domāts, lai lēkātu pa bezceļu. Bet tas ir kempera vienīgais mīnuss, salīdzinot ar vieglo mašīnu. Viss pārējais ir tikai plusi.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

eidis: "vāči mierīgi vadā līdzi 120l ūdens. Jo citādi dārgi."

Vācieši vadā līdzi 120l ūdens ne jau tāpēc, ka "citādi dārgi", bet tāpēc, ka tik liela ir tīrā ūdens bāka un vācieši, tāpat kā citi kemperceļotāji, iet dušā, u.t.t. Bet pie bezmaksas ūdens Norvēģijā var ieliet ik uz stūra!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Dzeramo ūdeni es domāju. Kādreiz NO tiešām pavēro kas sakrauts tajos friču kemperos. Tur tiešām visa aizmugure pilna ar ūdens pudeļu iepakojumiem

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 1 Atbildēt

eidis: " Pēc Norvēģijā redzētā šķiet, ka kemperu skaitu pamatā nosaka aizspriedumi. NO ir ļoti daudz vāciešu, kas kemperī ir atveduši pilnīgi visu. NO tak viss "ļoti dārgs". Nu un tad tā milzu kaste, kas pārkrauta ar pārtiku un pat ūdeni, tur mokās pa kalnu ceļiem, jo ir bānim paredzēts 2l motors, a kastē ir pilnīgi viss. Pat ūdens 2 nedēļām. NO gan drīkst stāvēt praktiski jebkur. Bet to var darīt arī ar telti. Rezultātā tas klucis ir vieni vienīgi izdevumi: milzīgs patēriņš, nespēj sasniegt virkni vietu, milzīgi maksājumi jebkurā maksas vietā (prāmis, maksas ceļi).

Domāju, ka uz LV tie vāči arī ved ūdeni, jo "tajā Krievijā tak viss ir indīgs".

Attiecīgi kemperošana IMO ir aizspriedumu bāzēta čakarēšanās, ne ceļošana.

eidis, pilnīgi viss Tavs teiktais ir nepatiesība:

1) Aizspriedumi ir nevis vāciešiem, bet latviešiem, kuri ceļojumos dodas tikai ar Impro autobusiem un pēc gida komandas skatās pa labi, pa kreisi un visi pēc komandas iet uz WC. Dažādos starptautiskos kempertusos no Igaunijas un Lietuvas ierodas vairāk par 100 kemperiem, bet no LV 1-2, jo visiem , laikam, mežonīgas bailes no kemperu tualetes.

2) Pārtiku kemperos uz NO ved tik pat, cik uz Rumāniju vai Bulgāriju. Iemesls - lai netērētu laiku šopingiem.

3) Nevienā Eiropas valstī nav tik vienkārši uzpildīt ūdeni, kā NO. Un Norvēģijā viņš ir kvalitatīvs un bez problēmām lietojams pārtikā. Tātad, par pārkraušanu ar ūdeni nevajag stāstīt pasakas!

4) Lai nu kur, bet NO nav pateicīga gulēsanai teltī, mainīgo laika apstākļu deļ. Varbūtība no rīta pamosties peļķē, ir ļoti liela.

5) Braucot ar kemperi dienvidu virzienā, visa ceļojuma vidējais patēriņš ir 12,0 l/100 km, Norvēģijas ceļojumos vidējais 10,0 l/100 km, atsevišķu dienu vidējais patēriņš 9,0 l/100 km. Pie atļautā maksimālā ātruma 70 vai 80 km/h, kempera motors darbojas gandrīz kā tukšgaitā. Rezultātā, viena kilometra cena pa NO ir LĒTĀKA, nekā viena kilometra cena, braucot caur PL uz dienvidiem!!!

eidis, Tu tik cītīgi noliec kemperus, bet izskatās, ka pats ne reizi neesi pamēģinājis paceļot ar to.

Uz Norvēģiju brauc ne jau aizspriedumu dēļ, bet tādēļ, ka tur ir skaisti un tādēļ, ka Norvēģija mums ir pavisam tuvu. Pāri tam slapjumam un NO ir klāt. Dienvidu virzienā ir janobrauc daudz tālāk līdz kādam smukumam.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Es ļoti sen nebraucu ar Impro. Nepatīk ievŗot svešu kārtību. Arī ar savu auto diezgan sen nebraucu - bezjēdzīgs laika patēriņš. Turklāt uz Āfriku ar kemperi nekā.

Telti sausā vietā var uzcelt palasot ļoti plānu grāmatiņu. Toč nekādu problēmu un mākslu.

NO varbūt neiet runa par paēriņu - tur konstrukcijai lielāka nozīme. Esmu redzējis vairākas reizes, ka tā miskaste vienkārši netiek kalna un platuma dēļ neļauj arī citiem. Domāju ka dēļ tā, ka pārkrauts un idiotiski uzkonsturēts.

Neesmu ne reizi braucis un ar katru reizi, kad redzu to publiku kempingos, gribas arvien mazāk.

Un pēdējo reizi lidoju - satiksme NO ir lieliski organizēta. Vajadzēja 6 h lai būtu kalnā.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Eidis: "Rezultātā tas klucis ir vieni vienīgi izdevumi: milzīgs patēriņš, nespēj sasniegt virkni vietu, milzīgi maksājumi jebkurā maksas vietā (prāmis, maksas ceļi)."

Norvēģijas maksas ceļi, salīdzinot ar citām valstīm, nav tie dārgākie. Norvēģijā no Kristiansand dienvidos līdz Tromso ziemeļos par maksas ceļiem ar kemperi jāmaksā tikai ap 60 eur. Rēķins pa pastu atnāk uz mājām pēc pus gada. Tik maza maksa, jo kemperis zem 3,5 tonnām maksā kā vieglā automašīna.

Daudz bēdīgāka situācija ir, piemēram, Grieķijā. Tur no ziemeļiem līdz dienvidiem kemperim pa bāni jāsamaksā apmēram 150 eur. Jāmaksā uzreiz un tikai skaidrā naudā!!! No 4 automašīnu kategorijām, kemperis iekrīt trešajā, viņus atsijā pēc augstuma. Ceturtajā kategorijā paliek lielie satiksmes autobusi un fūres.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Prāmis Rīga - Stokholma arī keperim ir neadekvāti dārgs.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Prāmis Tallina- Helsinki kemperiem lētāks. Un maršruts uz Norvēģijas ziemeļiem caur Somiju arī nav slikts. Pa ceļam Santa Klaus Rovaniemos, Zelta skalošana Tankavārā, Altas seno klinšu zīmējumu muzejs, Eiropas tālākais ziemeļu punkts Nordkaps, u.t.t. Arī šis virziens ir pietiekoši labs.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 1 Atbildēt

Bradypus: "Pieņemu, ka kādam šitāda ņemšanās ap tualeti liekas vienkāršāka un patīkamāka, nekā reģistrēšanās process viesnīcā "

Vai Tu savā mājā/dzīvoklī savu tualeti nekad nesatīri? Vai Tu algo sulaiņu baru, kas tavā vietā to tīra un mazgā? Kas par dīvainiem aizspriedumiem, vai tualetes fobiju! Nu jā .... īrētā kemperī tas varētu būt nepatīkami Vai arī - tādas bailes no kempera tualetes, jo nekad, neko ar to neesi darījis? Kempera tualetes padarīšanās viss ir labi pārdomāts un vienkāršs. Tad jau - kapēc nerunā par loga šķidruma ieliešanu kemperī? Tas ir daudz sarežģītāk, par tualetes kasetes izliešanu.Lai ielietu logu šķidrumu, ir jāsameklē trekteris

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Mājās tīru, bet nekas ārā nav jālej - tam ir domāta centrālā kanalizācija. Ir dzīvē gadījies arī laukos izsmelt sauso ateju, bet tas nenozīmē, ka tualetes tīrīšana ir tas, ar ko gribas nodarboties atvaļinājumā. Un pareizi uzsver - īrētā kemperī. Jo iegādāties tādu ir neadekvāti dārgi - par to naudu var viesnīcā ne vien sulaiņu baru, bet arī vēl masieri noalgot

Visu laiku ir doma, ka gribētos tādu izmēģināt. Tomēr ar katru ceļojumu šī doma paliek mazāka. Vienmēr visos celojumos ir pabūts vietās, kur ar kemperi nepiebraukt. Neplānoti, bet lielākoties izcili. Ir gadījies attapties ar nomas auto braucot pa sausu upes gultni. Ceļš, kā sapratu apstāšanās vietā, ir blakus un neizbraucams.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

jjjj rakstīja: eidis: "vāči mierīgi vadā līdzi 120l ūdens. Jo citādi dārgi."

Vācieši vadā līdzi 120l ūdens ne jau tāpēc, ka "citādi dārgi", bet tāpēc, ka tik liela ir tīrā ūdens bāka un vācieši, tāpat kā citi kemperceļotāji, iet dušā, u.t.t. Bet pie bezmaksas ūdens Norvēģijā var ieliet ik uz stūra!

Tiešām bāka ir tikai 120 l? Tad jau pat dušā nevar ieiet!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 2 Atbildēt

Ak jēee, 120L ir maz? Man savulaik pirmajā uzbūvētajā 136m2 privātmājā (!) boileris bija 100L, un nekad nebija par maz. Toreiz dzīvojām 3 cilvēki mājā.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Nu gan salīdzināji, boilers 100 + aukstais 100, protams vienai reizei pietiek, jo privātmājā tavs boilers no jauna piepildās un uzsildās.

Ja es pareizi sapratu, tad Kemperī kopējā bāka ir 120 l, tas nozīmē, ka pēc katras dušošanās (piem.: 4 cilvēki) jāmeklē vieta, kur uzpildīt ūdeni un atbrīvoties no netīrā ūdens. Un karstās vasaras dienās es dušā eju vismaz 2 reizes. Sakidrs, ka Kempers nav priekš manis.

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Ar 50 litru bāku var mierīgi nomazgāties 4 cilvēki. Nomazgāties, nevis mērcēties un tvaicēties.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Tik pat labi dušā vispār var neiet, var arī ar mitrajām salvetēm apslaucīties, bet vai tas ir tas ko es vēlos atvaļinājumā!

Man sievai un meitai ir gari mati, lai tos izmazgātu +pašas nomazgātos ar 12 litriem būs stirpi par maz.

Damn Reģ.: 07.12.2003
3 0 Atbildēt

Nepārspīlē, dušu nevar salīdzināt ar mitrajām salvetēm. OK gariem matiem, protams, grūtāk., bet viss ir pieradumos.

Ja grib stāvēt 10 minūtes dušā, tad ieziepēties, 10 minūtes skaloties + matu proceduras, tad ar 120 litriem būs par īsu.

Vienam atvaļinājums skaitās divas nedēļas viesnīcā pie baseina, citam aktīva atpūta. Kādam vispār nepatīk braukt ceļojumos.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 1 Atbildēt

Pats nepārspīlē ar stāvēšanu dušā.

Es nesaku, ka 4 cilvēki nevar nomazgāties ar 120 litriem, es saku, ka normāli lietojot tie 120 litri ir vienai dienai (ja dušā iet tikai vienreiz dienā tad max 2 dienas). Arī pats saki, ka dušai četriem ir 50 litri + WC+netīriem traukiem, tātad taupīgā režīmā max 2 dienas.

Protams, ka viss ir pieradumos un bija laiki kad ūdeni nesa spaiņos no akas, mazgājās bļodās un gāja uz sauso WC, tad varēja iztikt arī ar 120 litriem nedēļā un tas likās normāli, bet šobrīd ir citi paradumi un nevēlos atgriezties pie iepriekšējiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Bet man patīk pēc aktīvas atpūtas dienas vakarā pagulēt vannā un palasīt grāmatu. Protams, ir atsevišķas reizes, kad viesnīca nepavisam nav pa ceļam, bet tām pilnīgi pietiek ar telti.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

Vidējā statistika ir apmēram šāda - ja ar kemperi brauc divatā, tad kempingā iebraukt vēlams ne retāk kā vienu reizi 5 dienās. Vairāku iemeslu dēļ:

1) izliet tualeti. Protams, gadās jau pa ceļam arī vietas, kur to legāli var izdarīt, neiebraucot kempingā. Piemēram, bieži Francijā, arī Norvēģijā.

2) Mums ūdens bāka, liekas, 110 litri. Līdzi 1-2 plastmasas 10 litrīgās kanniņas. Ja neslinko un iziet pavingrot uz benzīntankiem pēc ūdens pauzēs starp braukšanām, divatā ar šiem 110l var izvilkt 5 dienas. Bieži arī pie autobāņu tualetēm ārā ir ūdens krāns, ko var izmantot.

Nepiekrītu tiem kemperistiem, ka "nekādas kanniņas, tikai šļauka un čupa ar visādiem, universālajiem uzgaļiem"!!! Tas ir galīgi gadām! Ja ūdens krāns ir benzīntanka tualetē, nevilks, taču, savu šļauku cauri visam veikalam!

3) Trešais iemesls - netīrā ūdens bākas izliešana. Ārpus LV nav kā Latvijā, krūmos neiebrauksi un pa kluso neizliesi. Protams, ir arī ārpus kempingiem pie autobāņu benzīntankiem kempera netīrā ūdens izliešanas vietas. Bet tas vairāk Norvēģijā un Francijā. Ek, nesanāk laika uztasīt elektrisku vārstu, lai netīro ūdeni varētu izliet, nospiežot pogu uz paneļa braucot. Tad varētu mierīgi liet ārā lietus laikā vai baucot tumsā

4) Ceturtais iemesls iebraukt kempingā- bezmaksas vai lēts WIFI. Šobrīd šis iemesls vairs nav aktuāls, izņemot tikai Serbiju, Maķedoniju, u.c., kur joprojām ir mežonīgas cenas.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
5 2 Atbildēt

Jā, atkritumus arī var izmest mežā, vai tumsā pa logu ceļmalā, kamēr neviens neredz.. Tā tikai latvieši var izdomāt cūkoties. Vāciešiem tas pat prātā neienāktu. Kemperis ir tava saimniecība, kuru tu uzturi un par kuru rūpējies. Es domāju, tas nav nekas, ja braucot kādreiz piestāj ceļmalā pačurāt, bet ja būtu ar mieru nopludināt visus savus notekūdeņus mežā vai ceļmalā, tas neko labu neliecina.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 3 Atbildēt

Te viens cenšas kaut ko kritizēt, kaut gan saprašana par šo tēmu apšaubāma. Lai šis "atrabotka" nosauc Latvijā vismaz vienu benzīntanku, kurā būsu speciāli paredzēta netīrā ūdens izliešanas vieta kemperiem. Tādu neatradīsiet. Ja benzīntankos prasa, kur drīkst izliet netīro ūdeni no kempera, parasti nesaprot, par ko ir runa. Lai "atrabotka" nosauc Latvijā vismaz vienu vietu ceļa malā, kura ir paredzēta speciāli kempera netīrā ūdens izliešanai. Tādas nav! Interesanti, ko dara šis kungs, kad viņa noīrētajā kemperī netīrā ūdens bāka paliek pilna? Droši vien šim dabas draugam iestājas panika un šis steidzas atgriezt savu kemperi, jo nezin, ko iesākt

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
2 1 Atbildēt

Un cienījamais kemperists nesaprot to, ka ja nav vieta, kur to nodot, tad jebkurā grāvmalā nevajadzētu tos mēslus izgāzt, ko? Ja es piemēram kanalizācijas trubu novadu pa taisno mežā uz zemes, tad mani var sodīt. Ja to pašu dara kemperists, tad viss štokos, jo nav jau kur nodot! To tu man vari nestāstīt, ka vācu kemperisti, kas vasarās pa Latviju braukā diezgan biezā slānī, visus notekūdeņus izgāž ceļmalās vai mežā! Un tā nav Latvijas iedzīvotāju problēma, ka kemperistiem grūta dzīve - izsauc kaut asenizatoru, vai piezvani un uzprasi, kur viņi brauc izgāzt mēslus.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 2 Atbildēt

Tagad viss skaidrs, kapēc Latvijā nav kemperu! Kemperu latviešiem nav tapēc, ka nav kur izliet netīro ūdeni!!!

Savukārt - nav vietu, kur izliet netīro ūdeni, jo nav kemperu!

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 1 Atbildēt

To, ka Latvijā vispār neeksistē kemperi kā transportlīdzekļu kategorija, var parliecināties, papētot CSDD ceļa zīmes. Atšķirībā no citām valstīm, Latvijā nav nevienas ceļazīmes, kuras attiektos uz kemperiem. Zīmes 613 un 614 neskaitās, jo tās attiecas uz tām dzīvojamajām piekabēm. Tātad, ja kāds benzīntanks pirmo reizi Latvijas vēsturē gribētu ierīkot speciālu netīrā ūdens izliešanas vietu kemperiem, tad nebūtu nevienas oficiālās ceļa zīmes, ar kuru šo vietu varētu atzīmēt. Varētu jau, protams, rakstīt ar vārdiem: "Netīrā ūdens izliešanas vieta ....... nu, .... priekš tām dzīvojamajām mašīnām". Arī problēma, jo mums latviešiem šī terminoloģija ir neskaidra, nesaprotama. Kā pareizi nosaukt šādus automobīļus? .....

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Kā izbijis motobraucējs, ik pa laikam ieskatos arī Motopower lapā, tomēr daudzi tur pazīstami. Tad tā, viens cilvēks ar savu kemperi regulāri brauc ceļojumos, bet kemperī - labs lielais skūteris. Ar to uz vietas vienmēr tiek izbraukāts viss iespējamais - Alpu kalnu pārejas ieskaitot. Likās baigi gaumīgi

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

kasinsh79: "...kalnu pārejas ieskaitot. Likās baigi gaumīgi"

kasinsh79, paldies Tev

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Šis vēl ir OK, bet tā braukšana un idiotiskā svara pārvadāšana nav OK.

Komplekts sanāk kautkāds Kamaza izmēra kemperis uz 2viem, jo skūteri kautkur jāiebāž. Man liktos nesaprātīgs risinājums un neērts ļoti.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

eidis: "Šis vēl ir OK, bet tā braukšana un idiotiskā svara pārvadāšana nav OK. Komplekts sanāk kautkāds Kamaza izmēra kemperis uz 2viem, jo skūteri kautkur jāiebāž. Man liktos nesaprātīgs risinājums un neērts ļoti.

eidis, pietiekoši jaudīgu, 150 kubu skūteri var iebāzt kemperī, kura garums ir TIKAI 6,20m. Tāds kemperis nav Kamaza lieluma, bet praktiski ievietojās jebkurā vieglās mašīnas stāvvietā. Un ja pakaļu pārlaiž pāri zālājam, tad vispār ir super.

Un ar 150 kubu skūteri pat uz autobāni drīkst izbraukt, jo 150 ir minimums. Tas tā - ja ir nepieciešamība.

Ja skūteris ir bagažniekā, nevis aizmugurē uz piekabes, tas nozīmē, ka nav nekādu ātruma ierobežojumu un var pa bāni maukt ātri un tālu.

Šāds risinājums ir gan saprātīgs, gan ērts. Jā, citi vadā līdzi velosipēdus. Bet ar velosipēdu dienā nenobrauksi 200-300 km, it sevišķi pa kalnainu apvidu, pat profiņam tas nebūtu pa spēkam. Bet ar skūteri pat 300 km un vairāk dienā ir ļoti mierīgi un baudāmi. Kas var būt labāks, kā pabraukāt ar tādu pa Pirenejiem, Alpiem, Lofotu salām, Grieķiju, Itāliju, ... Izbraukt var pa visiem celiņiem pat tad, ja ieliņas platums ir tikai pāris metru. Es visiem ļoti iesaku, nenožēlosiet.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ar velosipēdu mierīgi var dienā nobraukt tos 200 kilometrus, ja vien ir puslīdz fiziskais stāvoklis.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

Bet ja ceļš kalnains? Un ja nav nekādas fiziskās sagatavotības, ko tad? Tad nekā

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Zinu cilvēkus gados, kam patīk daudz ceļot ar savu auto. Viņi ceļo divatā un šim mērķim iegādājās parastu Citroen Jumper kravas ar 1,9D. Izpolsterēja, ielika vienu sāna logu, gāzes plītiņu, saliekamu gultu un kādus tur vēl sīkumus un laimīgi izbraukājuši visu skandināviju un lielāko eiropas daļu. Viņi gan brauc lēni nesteidzoties, izvairās no maksas ceļiem, bāņiem. Ceļā pavada 1-2 mēnešus kārtīgi apskatot visu kas liekas saistošs. Arī izmanto ikdienā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Nu jā - man nekad nesanāk pat mēnesi izbrīvēt.

Šs tāds vācu pensoru piegājiens, kas LV nerullē īpaši. Pamatā tāpēc, ka izmaksas šādam pasākumam lielas. Darba cilvēkiem 1-2 mēneši nespīd.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kemperī ir duša un dirstuve. Var, protams, izmantot tālbraucēju dušas fūru stāvlaukumos.

Es nemaz nepirktu kravas busu lai pārbūvētu, ja gribētu tā ceļot. Pietiek jebkurš auto, kuram izņemas krēsli ( lieli suv, mikroautobusi vai mpv) . Ieklāji matraci + prīmusu, ledusskapi un ūdens krājumus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Katru reizi, kad "ielidoju" uz dārgāku nekā gaidīts hoteli autoceļojuma laikā, iedomājos gan par kemperi - bet, drīzāk tādu izīrējot uz ceļojuma laiku. Iegāde, manuprāt, prasa mūža ieguldījumu/ekspluatāciju/rūpes utt. Un tas ir dārgi. Dzīvesveids - noteikti! Tam naudu ierasti nerēķina

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Ar kemperi nobrauksi mazāk, piekusīsi vairāk.... Tā ka var gadīties, ka dārgāks hotelis ir lielāks ieguvums kā pazaudēts atvaļinājuma daļa.

Un ad-hoc hoteļa cenu novērtēšanai ļoti palīdz sākotnēja bookinga piedāvājumu izpēte. Nekad nav gadījies nespēt atrast ad-hoc hoteli lētāk kā bookingā. Vienīgais ja vietu vajag 4+ cilvēkiem.

Damn Reģ.: 07.12.2003
5 0 Atbildēt

Kā vienmēr - daļa cenšas otru mācīt, ka jādzīvo pēc tāda principa kā "mācītājs" pieradis un atzinis par pareizāko. Citi varianti ir nepareizi, izšķērdīgi, pārcenoti, utt.

Nauda jātērē nevis kā pats vēlas, bet kā citi ir atzinuši par pareizu esam

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 1 Atbildēt

Esmu pamanījis dīvainu likumsakarību. Ja iet runa par vieglo automašīnu OCTA vai KASKO polisēm, tad vienam un tam pašam autiņam dažādas apdrošināšanas sabiedrības piedāvā +/- vienādas cenas. Parasti cenu izkliede līdz 1,5 reizēm (+/- 50%). Tas it kā loģiski, jo mazo cenu gadījumā apdr. sab. noies pa burbuli, lielo cenu dēļ arī var izputēt.

Bet jebkāda loģika pazūd kemperu gadījumā. Pēc vārda "kemperis" apdrošināšanas sab. darbiniekiem ieplešas acis, sāk trīcēt kājas un vesalais saprāts aizbrauc. Kā to var izskaidrot, ka vienam un tam pašam kemperim, ar vienu un to pašu pašrisku un vienādiem citiem nosacījumiem, viena apdrošināšanas sabiedrība piedāvā polisi par 350 eur gadā, cita (dārgais gals) ir 1500 eur!? Pārējās - sarindojās pa vidu. Tātad, cenas starpība starp dārgo un lēto veselas 4,3 reizes!

Daļēji jau šos apdrošinātājus var saprast. Ja kemperis ir paredzēts izīrēšanai, tad viņā tiek salausts viss, ko vien var salauzt. Ja kemperis ir privāts, paredzēts paša lietošanai visa mūža garumā un gada laikā tiek izbraukts pāris ceļojumos - negadījumu varbūtība ir minimāla. Bet kā kurš kemperis tiek lietots, to apdrošinātājs iepriekš nevar uzminēt.

----------------------------------------------------------

Līdzīgi, izdzirdot vārdu "kemperis", zūd visa loģika banku darbiniekiem, ja gribēsiet pirkt kemperi līzingā. Jūs varat (kā privātpersona) bez problēmām nopirkt pašu dārgāko džipu, iemaksājot pirmo iemaksu tikai 10%. Bet ja vēlēsieties iegādāties tik pat dārgu kemperi un solīsiet iemaksāt pirmo iemaksu pat 50%, SWEDBANK Jūs pasūtīs tālu, tālu, kā ieganstu minot "Latvijas vispārējo ekonomisko situāciju, vēja virzienu, laika tipu, u.t.t.)

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 1 Atbildēt

To kemperi nevienam nevajag. Nelikvīds. Līdzīgi ir ar specifiskām medicīniskām iekārtām. Resp. banka atskās no aizdevumiem ar nelikvīdu ķīlu.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 2 Atbildēt

Kemperus parasti izvēlas cilvēki, kam strauji tuvojas dzīves gals. Tas ir pensistyle pārvietošanās aparāts.

Ja par izmaksām, tad ceļošana ar M5 izmaksā lētāk kā pirkt/nomāt kemperi, valkāties zem 100 km/h, piķot papildus par apdrošināšanu, maksas ceļiem un prāmi. Par stopiem gulēšanai nemaz nerunāsim. Trīs stopi kemperim ir viens stops emkai.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
2 1 Atbildēt

1) Jā, Vācijā kemperus pērk pensionāri, jo tad ir laiks ceļot, bērni izaudzināti un pietiekoši sakrātā nauda, jo pensijas lielas. Kas pērk Lietuvā - uzdevu šo jautājumu viņu kemperu dīlerim. Atbilde - Lietuvā pērk jauni, enerģiski cilvēki, ar lieliem ienākumiem, nevis pensionāri. (Bet Latvijā nepērk neviens, jo paniskas bailes no tualetes tīrīšanas).

2) Kemperus nepērk, lai ceļotu lētāk !!!!!!!!!!!! Izmetiet no galvas šo mītu! Kemperus pērk, jo šādi ceļot ir forši!

3) Par kemperi nav jāmaksā papildus apdrošināšana, bet kā jebkuram autiņam - OCTA, kasko, ceļa nodoklis.

4) Par masas ceļiem maksā visi autiņi;

5) Par prāmi - maksā visi;

6) Nevajag pirkt kemperi, kas nevelk virs 100km/h. Nu jā - īres kemperi- tie ir paši lētākie un paši vārgākie Labi jau, ja pašiem nav jāstumj

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Visu cieņu pamatotam viedoklim

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 3 Atbildēt

1. Gan jau ka LT jaunieši pērk sadauzītus un piebeigtus kemperus, lai no 2 sliktiem uztaisītu 3 labus un ietirgotu latviešiem. Bet mē pigu! - nepērkam un viss.

2. Tā ceļot var būt forši tikai tad, ja pa ceļam uz siltu jūru nav jāškērso Polijas un Vācijas Bezgalīgās Garlaicības tuksnesis. Šī vieta ir tik ļoti biedējoša, ka nekādi neizskatu iespēju to šķērsot ar mazāk kā maksimāli pieļaujamo ātrumu.

3. Jā viss tas pats, tikai 2X vairāk.

4.Jā viss tas pats, tikai 2X vairāk.

5. Jā viss tas pats, tikai 2X vairāk.

6. Ņemot vērā iepriekšējos 3 punktus, kārtīgs vācu pensionārs vismaz ietaupa uz aprīkojumu. Pirmām kārtām uz motoru. Ļoti labi redzams stāvākajos NO ceļos

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

Norvēģijā samaksa par maksas ceļiem iedalās 2 kategorijās: autiņiem zem 3,5 tonnām vai virs 3,5 tonnām. Tātad, naudas ziņā nav nekāda starpība, vai brauc ar 3,5 tonnīgu kemperi vai sīku Golfiņu.

Uz aprīkojumu vācu pensionārs, kuram ir savs kemperis, noteikti netaupa. Uz aprīkojumu taupa tās firmas, kuras pērk sev kemperus prieš izīrēšanas. Viņiem parasti ir paši lētākie, mazjaudīgākiem motoriņi un nekāda papildaprīkojuma, jo to tik un tā viņu klienti salauž.

Par vācu pensionāru kemperiem runājot - pagājušajā gadā apstājos Norvēģijā gulēšanai stāvvietā ceļa malā, augstā kalnā ar smuku skatu uz flordu. Lai izlīdzinātu kempera horizontu, kāpu ārā, liku tos trīsstūrus zem riteņiem, braucu virsū, skatījos līmeņrādī un izlīdzināju. Tad man blakus piebrauca vācu pensionārs ar savu kemperi. Viņš nospieda podziņu, no apakšas izbīdījās četras hidrauliskās kājas un kempera horizonts tika izlīdzināts automātiski. Tas bija kārtīgs vācu pensionārs.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
5 0 Atbildēt

.... un vēl par to, kas pērk kemperus:

Kemperus parasti pērk pāri ar ilgstošām un stabilām savstarpējām attiecībām, tādi, kas savā starpā sen ir "pierīvējušies" un nav savstarpējo attiecību problēmu. Jo, kā gan citādi! 1) Naudas summa liela. 2) Šādiem pāriem nesagādā problēmas ilgstoša kopā atrašanās relatīvi šaurās telpās.

Savukārt kemperus izīrē parasti spontāni kopā savākušās kompānijas, kuras ceļojuma rezultātā tā sakašķējas, ka turpmāk vairs viens otru nekad negrib redzēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Tam es 100% piekristu! Ceļot kompānijā ar auto - pārbaudījums visiem.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

jjjj

Savukārt kemperus izīrē parasti spontāni kopā savākušās kompānijas, kuras ceļojuma rezultātā tā sakašķējas, ka turpmāk vairs viens otru nekad negrib redzēt

.

Klasika . Secinājums .Labi apdomā vai ar sen un itkā labi pazīstamiem vajag doties uz nedēļu divām ar īrētu kemperi ,jahtu u t t . Jo gadiem ilga rutīna kopīga dzimšanas dienu , jāņu svinēša ir kaut kas cits .

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ceļot var dažādi, un katram veidam ir savas priekšrocības un mīnusi.

1. ar stopiem, tevi nekas nesaista.

2.ar tūrfirmu, vari kost, gulēt, ne par ko nedomāt

3. ar M5 vai ar metro, ātri tiksi no viena punkta otrā

4. ar avio, noma, izpaliek starpposmu nogurdinošā pārvarēšana

5. kemperi, klubu braucieni. Kompānija vai antikompānija izbaudi katru ceļojuma km.

krix Reģ.: 04.10.2002
2 0 Atbildēt

Kemperis busiņš ir ne tikai pensionāru dzīves stils. Tā ir liela priekšrocība, ja ceļo ar sīkajiem.

Jebkurš atrakciju parka apmeklējums, jebkuras atkāpes no ieplāno ieplānotā grafika, jebkuri satiksmes sastrēgumi ļauj paveikt visu mierīgi bez lieka stresa.

PS tur kur jālido nav jābrauc ar kemperi un otrādi

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Nu sīkie šķiet ir krietni elastīgāki par pieaugušajiem. Vienīgais troubls ir bijis': izbraucot uz bāņa pēc pirmajiem 5 km "Gribu čurāt". Viss pārējais sīčiem iet vienkāršāk kā pieaugušajiem.

Manā skatījumā kemperu kultūru kā tādu rada MANĀ SKATĪJUMĀ!!!!! pilnīgi neattaisnotā viesnīcu standartu mānija. Resp. dzīvot "savā", "kā vienmēr", "vācu standarta" kemperī cilvēkus dzen tā pati mānija, kas Āfrikā liek meklēt vācu standarta viesnīcu....

Bet Āfrika nav Vācija. Kāpēc jāmeklē Vācija Āfrikā? Āfrikas kolorīts ir arī viesnīcā. Kāpēc to jāzaudē?

Un tas pats par kemperiem - braucot ar kemperi tiek pazaudēta būtiska daļa lokālkolorīta. Un pazaudēta daļa braukšanas burvības. Un neiteresantās vietās jāuzturas ilgi.

Savukārt ja it nieze meklēt Āfrikā Vāciju, kemperis ir priekšrocība. Bet tad ir jautājums vai maz ir jēga no Vācijas braukt prom. Dzīvo tur un dzīvo. Ar kemperi nekas jau nemainās.

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

/ Nu sīkie šķiet ir krietni elastīgāki par pieaugušajiem. Vienīgais troubls ir bijis': izbraucot uz bāņa pēc pirmajiem 5 km "Gribu čurāt". Viss pārējais sīčiem iet vienkāršāk kā pieaugušajiem. /

-----------------------------

Tik tālu es sapratu ....

Kas tur seko tālāk ?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tālāk seko verbāla klejošana par tēmu:

Viltus vērtība: viesnīcu standarts, kas loģiski noslēdzās ar secinājumu, ka ja gribas "kā mājās" (t.i. braukalēšana ar māju uz muguras vai viesnīcas zvaigznīšu skaitīšana), tad jāpaliek mājās. Citādi resursus (laiku un naudu) iznieko ar tiekšanos uz mājām.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Ir vēl viens variants Lai nav jāskaita viesnīcu zvaigznītes, pats vari uzlīmēt tik, cik vēlies

1drv.ms/u/s!AkS4nBQ85QZ9iBj-xPuMJp3nwMRb

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

Nesen satiku vienu franci ( brīnums, ka nebija nēģeris), kurš ar sievu aizgāja pensijā, nopirka kemperi un jau 2 gadus ceļo pa pasauli ( ne tikai Eiropu). Es tā padomāju, ka labas vecumdienas. Dzīvokli izīrē, saņem pensiju un ceļo. Kaut kādās trešajās valstīs dzīve lēta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

par ceļošanu kemperī.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Ups , izrādās jjjj ir savs blogs .

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Njā un kartēs uzskatāmi redzams kāpēc šāda pieeja nav īpaši jēdzīga: tas motorolleris tiek vadāts par pāris kārtām vairāk kā viņš kādu vadā. Domāju, ka izķinķētais resurss mierīgi pietiktu lai noīrētu rolleri katrā vietā, kur gribas pabraukāties.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
2 0 Atbildēt

Kaut kur meklēt kaut kādas mistiskās rolleru īres? Kādas muļķības! Rolleris mums līdzi ir visur un vienmēr pa ķērienam. Vakar Korsikā no kempinga līdz pludmalei bija 3 km. Vai mums vajadzēja meklēt rolleru īri? Izripināju no bāgāžnieka un aizbraucām peldēties.(Vadāt rolleri + velosipēdus ir par smagu). Kapēc saspringt un meklēt kaut kādu īri? Trīs dienas pabijām vienā kempingā un braukājām ar rolleri uz visām pusēm. Starp citu, bijām superīgā pludmalē, pie kuras var piekļūt tikai uz diviem riteņiem

Šodien pārbraucām uz citu kempingu 150 km no iepriekšējā un atkal - par rollera īri nedomāsim, jo bagāžniekā viņš ir. Rīt aizbrauksim uz kalniem, tad uz Bonifāciju, u.t.t.

Un kā mums vajadzēja rīkoties Norvēģijā Lofotu salās, Pirenejos, Alpos, Grieķijā, Itālijas dienvidos, u.t.t., visur meklēt rollera īri? Un ja starp atsevišķajām braukāšanas vietām kādi 500-1000 km? Vienu rolleri atdot un citā vietā atkal īrēt citu?

Laikam jau ir tā - katrs izvēlas sev labāko variantu. Viens sēž mājās un skatās TV par ceļojumiem, cits lido ar lidmašīnu un tad īrē, bet mēs daram šādi. Un mums tas patīk.

youtu.be/9tLcwN3Xd8k

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Pieliec vēl kādu portugāļu valodu tam video.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Man patīk portugāļu valoda un viņu romantiskais fado dziedāšanas stils. Tad, kad braukāsim ar rolleri pa Portugāli, es ielikšu filmiņai fonā fado dziesmas

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Tad kāpēc pie grieķiem tu liki krieviski?

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

Tāpēc, ka latvieši, atšķirībā no krieviem, lietuviešiem, igauņiem, baltkrieviem, poļiem, u.t.t., neceļo ar kemperiem, bet sēž mājās, pukst, par visu sūdzās un gudri citus pamāca! Filmiņā par Grieķiju krievu teksts tāpēc, kāpēc mēnesi pēc mūsu Grieķijas apceļojuma superīgajā Delfi kempingā Grieķijā un Meteorā, pēc mums tur ieradās nevis kemperis no LV, bet paziņas no krievijas. Vai Tu esi redzējis kaut kur Latvijā, kaut kādā interneta saitā kaut vismazāko interesi pa kemperceļojumiem? Tādu nav nekur! Un interesanti, kāpēc Ganību dambī izčabēja veikals, kur pārdod inventāru kemperceļotājiem? Jo nav pircēju!

Vai vari paskaidrot, kāpēc "starptautiskajā" kemperceļotāju tusiņā pirms gada Minskā bija 150 kemperi no Polijas, 130 no Igaunijas, 100 no Lietuvas, bet tikai 2 no LV?

Kāpēc katru gadu kemperceļojumu sezonas atklāšanas un nobeiguma pasākumus jābrauc svinēt nevis kādā Latvijas kempingā, bet pie draugiem uz Lietuvu?!

Ar ko lai latviešu valodā runā par kemperceļojumiem?!!!!!!!!!!!!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Tu gribi ceļot vai pļāpāt?

Man ir 2 kemperi. Jauns pirkts Hymer un paša būvēts Landrover.

Par ceļa zīmēm nebrīnos jau sen. Katrai valstij savas īpatnības.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti