Renault Laguna 2.2dci 2002 gads

RihardsL Reģ.: 13.03.2018

Sveicināti! Lieta tāda, visu laiku pūš melni brūnus dūmus un trūkst jauda motoram! EGR jauns un viss tīrs. Aizdomas uz gaisa masas mērītāju, vai tā var būt? Varbūt kādam tā ir gadījies, vai zina kas par vainu var būt?

 
slaaists Reģ.: 04.06.2004
0 0 Atbildēt

Ja tiešām ERG tīrs (noskrūvēji, apskatījies tagad) tad otra lieta šitam motoram ir plasmasas vārstu vāks, kas arī kalpo kā ieplūdes kolektors. Tur mēdz atlēkt vaļā kāda kausējuma vieta un pūst garām. Var redzēt, kur nokvēpis.

Ir bijis šitas joks. Bet man viss bija komplektā. Dūmi, nav jaudas, pilns EGR, un plaisa vākā. Un Brīdinājums displejā.

RihardsL Reģ.: 13.03.2018
0 0 Atbildēt

Apskatiju ieplūdes kolektoru, vizuāli nekas nav redzams, tikai pie vienas sprauslas apakšā tāda kā maza peļķīte.

slaaists Reģ.: 04.06.2004
1 0 Atbildēt

Nu gadās, ka tur blīvi (gredzenus ap sprauslām) izpūš un tad eļļu tur sadzen no vārstu telpas. Bet tad pie visām sprauslām lejā eļļas peļķes. Nez vai tā būs Tev tagad problēma. Paprovē, kas tas par šķidrumu!

Citam dīzelim tādi simtomi ir kad interkūlera truba caura.

RihardsL Reģ.: 13.03.2018
0 0 Atbildēt

Pats EGR sodien iztīrīju, spīd un laistās, displejā neko nerāda. Bet kolektoru paskatīšos. Paldies!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

Pizda ir Rihard tavai lagūnai.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Dīzeļi tas vairs nav modē

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Par 2.2 l dīzeli ir vairāk negatīvas atsauksmes ne kā pozitīvas, uzticamākais ir 2 l dīzelis.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

2.2 dCi оснащен более стойкой турбиной, но имеет ряд врожденных дефектов. Это деформация впускных коллекторов, низкий ресурс расходомера воздуха и регулярное загрязнение клапана EGR, который требует очистки раз в 40-50 тыс. км.

А 2.0 dCi до сих пор используется в новых автомобилях концерна и получает много лестных отзывов из уст механиков. Он характеризуется высокой отдачей, неплохой динамикой и разумным расходом (в среднем около 6 л/100 км).

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 3 Atbildēt

Ņemot vērā ka tā ir agrīnā ražojuma Laguna un ar šo diezgan neveiksmīgo modeli ir vērts padomāt vai vispār vērts taisīt to mašīnu, jo tirgus vērtība ir tiešām ļoti zema.

2.0 dīzelis jau vairāk ir Nissan motors un ir labāks. Lai gan tāpat kā labi zināmais 1.9 dci galīgi netur palielinātos eļļas maiņas intervālus. Šiem motoriem eļļa būtu jāmaina ik pa 10-15k km nevis 30k. Tad nu no eiropas šīs mašīnas bieži vien atnāk ar jau sadilušiem motoriem un galvassāpēm īpašniekiem. Tas pats attiecināms uz citiem dīzeļiem. Kā pozitīvāku piemēru varētu izcelt VAG dīzeļus, kas tomēr labāk iztur longlife apkopes.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nu riktīgs kolhozs,redziet viņam Laguna sūdīga jo motori nojāti bet VAG viss štokos.Nu ko lai saka,lauku pāķis.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: Ņemot vērā ka tā ir agrīnā ražojuma Laguna un ar šo diezgan neveiksmīgo modeli ir vērts padomāt vai vispār vērts taisīt to mašīnu, jo tirgus vērtība ir tiešām ļoti zema.

2.0 dīzelis jau vairāk ir Nissan motors un ir labāks. Lai gan tāpat kā labi zināmais 1.9 dci galīgi netur palielinātos eļļas maiņas intervālus. Šiem motoriem eļļa būtu jāmaina ik pa 10-15k km nevis 30k. Tad nu no eiropas šīs mašīnas bieži vien atnāk ar jau sadilušiem motoriem un galvassāpēm īpašniekiem. Tas pats attiecināms uz citiem dīzeļiem. Kā pozitīvāku piemēru varētu izcelt VAG dīzeļus, kas tomēr labāk iztur longlife apkopes.

Es pat nezinu, vai eksistē sliktaks motors par VAG 2,5 TDI?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

ezi pats tu pāķis!

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Es šeit runāju par konkrētas klases/paaudzes dīzeļiem. VAG 2.5 v6 ir citas klases motors, kuru jau apceļam 15 gadus un beidzot tas hlams būtu jāliek mierā.

Bet nu nav jau viss tik slikti ar Renault. K-sērijas benzīna nemotori tomēr ir vieni no labākajiem savā klasē

Lasītākie raksti

Jaunie raksti