DSG ātrumkārbas atsauksmes, VAG (VW, Audi, Škoda)

bobcat Reģ.: 12.10.2006

Sveiki cienījamie foruma dalībnieki!

Padalamies ar pieredzi par DSG kārbu ekspluatāciju Latvijā, mazpilsētā Rīga. To problēmām, plusiem un mīnusiem. Degvielas patēriņa iespaidiem un citām niansēm.

Es esmu lasījis un skatījies video par DSG kārbu modeļiem DQ200, DQ250, utt. Patreiz ir radies iespaids, ka tautai vairāk patīk DSG kārba ar slapjo sajūgu, jaunā DSG 7 ar sauso sajūgu ir problemātiskāka. Interneta dzīlēs ir daudz apskatītas problēmas ar sausā sajūga DSG kārbām, īpaši pirmās paaudzes. Bet, cik saprotu, ja vēlies ekonomisku dzinēju (1.0; 1.5; 1.8), tad VAG pielieto tikai DSG7 (DQ200) ar sauso sajūgu. Pērkot piemēram jaunu Škoda mašīnu var iegūt 5 gadu garantiju, kas šķiet pasargās vismaz pirmos piecus gadus vai 150tkm kilometru. Bet kā ir patiesībā?

 
1 2 3
atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Tad, kad beidzot iemācīsies būvēt izturīgas un uzticamas šīs kārbas, tad varbūt izmaiņas to pieprasījumā būs izteiktākas. No puņķiem būvētas un pat tūkstošiem remontējamas kārbas nevilina lielāko daļu autobraucēju un viņu ne pārāk biezos maciņus. Pagaidām uz planētas Zeme nav izdomāts nekas uzticamāks un viekāršāks par parastu 5 ātrumu mehānisko kārbu - varat kaut no biksēm līst ārā un ražot kaut 10 pakāpju super ātrus, efektīvus automātus, bet kamēr tie būs konstantā brāķa stadijā un nebūs ilgmūžīgi (vai kaut vai plīstoši, bet LĒTI remontējami) nekas nemainīsies. Automāti ir forši, piekrītu, bet līdz brīdim, kad tā kārba ir jāremontē par SAVU naudu!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tu piemirsi vienu momentu attiecībā uz to pieprasījumu. Pieprasījums pēc puņķainiem tomātiem ir liels, jo pirmais pircējs pamatā izmanto bankai piederošu mašīnu, no kuras pēc tam kratās vaļā, un ir gatavs pieciest neērtības, kamēr mašīna ir garantijas remontā - un vēl ļoti bieži šie cilvēki ir sajaukuši mašīnai paredzēto pielietojumu, un ir iedomājušies ka mašīna ir domāta lai ar to stumdītos pa korķiem. Absolūts pieprasījuma trūkums tomātiem ir tajā brīdī, kad mašīna ir 10 gadus veca, bet šodien var sanākt tāpat kā ar motora izvēli - gribi benzīnu, bet izdodas atrast tikai vienu normālu mašīnu, un tā ir dīzelis - un tas pats var būt ar kārbas izvēli... Nu un vecākām mašīnām, parasti uz 15-20 gadi, tomātus diezgan bieži mēdz mest ārā un likt mešalkas, vienīgi ar gadiem noteikti paliks grūtāk dabūt ko vietā ielikt.

P.N. Mešalka drīkst būt arī ar sešiem robiem; tas nav īpašs papildu sarežģījums tajā kārbā

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 6 Atbildēt

Man arī pašam patīk slēgt ātrumus, tomāti ir domāti čaiņikiem

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Sotaku iepisi profiņ?

Pats braucu ar manuālo jau gandrīz 20 gadus bet padomāju par automātu,cik tas tomēr ir ērti,iemet draivā un baudi braucienu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pie noteikuma ka zem haubes ir kāds V8 motors - jo vienīgie normālie tomāti, hidrotransformators ar dažu robu planetāro ātrumkārbu, jūtami ietekmē jaudu...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Piedod bet tu izklausies pēc krūmu eksperta.V8

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Jā, V8 - un vēl kādam pensionāru variantam varētu V6. Četri katli ar tomātu der tikai sadistiem kam patīk paātrināties pēc ilga kikdauņa niknas motora rēkoņas pavadībā.

Nerunājot nemaz par to kā tas hidrotransformators iznieko motora jaudu - atceros, vectētiņam pirmais golfs bija mk2 ar 1.6 tomātu - pēc tam nākamais ar 1.3 mešalku bija jūtami dzīvīgāks. Zinu, kāds teiks ka veca kārba - jā, 10-15 gadus jaunāks tiptroniks atšķiras ar elektronisku vadību, kura bik dziļāk piespiežot pedāli taisītu kikdauni - pa lielam galvenā atšķirība.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
2 0 Atbildēt

msh, lūdzu nesalīdzi 30 gadus vecus 4 cilindru motorus un ātrumkārbas ar mūsdienu - pilnīgi kā diena pret nakti.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nebaidies, ir gadījies izbraukt arī ar to "mūsdienu" - piektā gada tūrāns ar 2.0 FSI un tiptroniku - jā, tas bija pēdējais moments kad fofāgens lietoja normālu tomātu - galvenā starpība starp trīsdesmitgadīgu un "mūsdienu" bija tā, ka "mūsdienu" ir vairāk robu un vadības bloks, kurš spēj uztaisīt kikdauni praktiski jebkurā ātrumā - nu riktīgi forši - pie 30 kmph asāk iemin pedāli gaidot paātrinājumu, a tā vietā atskan ūūūūūūūēēēēĒĒĒĒĒĒĒĒ un tu to paātrinājumu saņem pie 4k... Nulltā gada MB CLK320 vismaz motora spēju dēļ robu garums bija atbilstošs, un tomāts otrajā ieslēdzas pie kādiem 50, līdz ar to pie 30 ieminot tiešām ir paātrinājums, nevis kikdaunis - pats biju pārsteigts.

Un, ja palaidi garām - es runāju par normāliem tomātiem, nevis mūsdienu trīsreizējās lietošanas sūdiem - variatoriem, robotiem un ko tur vēl ne, kas dod bik labāku veiktspēju apmaiņā pret īsu mūžu. Tomātu ar hidrotransformatoru ražo jau vairāk par 60 gadiem, un tas VAR būt samērā uzticams.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Kā svētdienas mašīnai varētu piekrist, ka manuālis ir forši, bet ne ikdienai. Var jau būt, ka vecs palieku, bet sportošana no luksofora līdz luksoforam vairs galīgi nav saistoša. Jā, ir reizes, kad automāta apdomu brīdis nedaudz kaitina, bet tas neatsver pārējās ērtības.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Vot, pilnīgi nopietns jautājums - a ko tu dari no tā lukša līdz luksim - urbini degunu, skaiti vārnas, spaidi plakano, streb kafiju? Es nesen braukājot pa liepāju par šito aizdomājos - brīdī kad tomāts kontrolē motora apgriezienus un robus, vadītājam pazūd vismaz 50% darāmā, un pie stūres vairs nav ko darīt - es pilnīgi varu saprast tos pašnāvniekus, kas braucot spaida plakanos telefonus - a ko vēl darīt, ja braukšana ir padarīta maksimāli garlaicīga? Bet nu protams, dažiem tas skaitās "ērtības", tāpat kā vēl dažas citas braukšanas baudu samazinošas ekstras...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Neko speciāli nedaru, braucu. Telefonu pie stūres lietoju reti, bet, ja vajag, varu mierīgi to vienā rokā turēt, ar otru stūrēt, nav jāmēģina ar plecu to spiest pie auss, kamēr pārslēdz ātrumus. SMS un internetu pie stūres nelietoju, ja nu vienīgi Waze reizēm. Reizēm varu arī kafiju padzert un neuztraukties, kur to krūzi nomest, ja vajadzēs ātrumu pārslēgt. Var uzpīpēt un nenokratīt visu vidū konsoli ar pelniem.

Ikdienas braukšana nav darbs, bet pārvietošanās veids, tam nav jārada papildus nogurums. Tā kā man bieži jāstumdās pa korķiem, reizēm tiešām kreisā kāja nogura no nepārtrauktas sajūga spaidīšanas.

Ikdienā uz koplietošanas ceļiem kaifu ķert no braukšanas ir diezgan nereāli, to var dabūt slēgtās trasēs vai uz kāda nomaļa, līkumota lauku ceļa, tad manuālā kārba būs pašā laikā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es arī telefonu turu rokā, kreisajā, nav man viņš tik liels lai būtu pārliecība ka izdosies ar plecu piespiest pie auss - un nav problēma vienlaicīgi pārslēgt robus; virzienrādītāju kloķi arī caur stūri var aizsniegt. Kafiju dzeru mājās, ja mašīnā ir kas dzerams, tas ir pusotra vai divu litru pudelē, ūdens parasti, jo tāda pudele var pārdzīvot visādus manvrus bez problēmām, un var pat apvienot dzeršanu ar skatīšanos uz ceļu - ļuļķēšana man nav saistoša, bet cik nu dabā esmu novērojis ļuļķētājus - tādi kas izmanto mašīnā esošo pelnu trauku ir šausmīgi reta parādība

Ja ikdienā vajag daudz tusēt korķos, tad vajag pamainīt maršrutu un/vai laiku. Bet kājas guršana ir atkarīga no sajūga pedāļa smaguma, un tas atkal ir atkarīgs no katras mašīnas kārbas un pedāļu kastes īpatnībām.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Turēt telefonu kreisajā rokā, veikt 90 grādu pagriezienu, kur pa vidam vēl jāsabremzējas palaist gājējus ar attiecīgu pārslēgšanos, ir diezgan ekstrēms manevrs.

Nav tik svarīgi izmanto vai neizmanto pelnutrauku, pelni sabirst, kamēr darbojās ar kloķi.

Maršruta laiku diez ko izmainīt nevar, jo darbs sākās un beidzās +/- vienā laikā. Maršruta alternatīvas manā gadījumā būtu vismaz kādi 5km garākas un ar tādiem pašiem, ja ne lielākiem korķiem, jo sliežu šķērsošana iespējama tikai noteiktās vietās.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Lai tas manevrs būtu ekstrēms, tev ir jāsēž žigulī kurš piedevām spēcīgi velk uz vienu pusi... Man nav sanācis praksē izmēģināt, jo pārāk daudz pļurkstēt pa telefonu braucot nesanāk [ja sanāktu - nopirktu zilo zobu austiņu] , bet nu mašīnai ar stūres pastiprinātāju tevis aprakstītajā situācijā ir tikai viena problēma - nepieciešamība ar labo roku slēgāt virzienrādītājus...

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Svarīgāko nepateica, ka Virzienrādītāju 2golfā var ar celi pārslēgt. Pārējais ir tīri puņķi pa upi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sēdoša suņa auguma cilvēki varbūt tā arī var, neņemos spriest, jo man priekš tā garuma ir kādi 40 centimetri par daudz un sēdpozīcija - stipri savādāka.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Visi tie hlami-viena un divus sajūgu roboti, variatori un hidrotransformatori palien zem vārda "automāts", cik ļoti atšķirīgas konstrukcijas tikpat arī braukšanas īpatnības un remontu izcenojumi. Konkrētais bija easytronic.

Ar to es gribēju teikt ka nekad nevarēs kategoriski pateikt automāts ir labi un manuālis slikti, piemēram reiz sanāca pabraukāties ar renault grand scenic ar pusotra litra dīzeli un sešu ātrumu manuāli-pilsētā no nemītīgāš kloķa raustīšanas sajūtas kā fūristam jo mašīna sāk kustēties tikai ieliekot trešājā ātrumā.

Kā kloķē - tā jau nu reiz Tava darīšana.

Es te pēdējā laikā esmu pavērojis pazīstamus ļaužus, kā tad viņi brauc. Pilsētā braucot, kā tik kādus 500 apgriezienus pieaudzē, tā met nākošajā robā u.t.t. Kā tik mazliet ātrums samazinās, tā uzreiz zemākā un tā nu viņi tur tamborē vienā laidā. Nebrīnos, ka tā nudien var rasties vēlme pēc automāta un ka par dīzeļa auto saka, ka izklausās pēc traktora vai lokomotīves.

Kādreiz tēvs mani mācot braukt teica - nu, dēls, tiec līdz kādiem aptuveni 2500 apgriezieniem, met nākošajā u.t.t. Tad nu kur man 3ais, tur viņam 6ais pārnesums...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu - tas jau galvenokārt atkarīgs no motora elastības un kārbas garuma... Es ar golfu braucu apmēram kā tu apraksti - mašīna sver apmēram tonnu, motors vairāk nekā adekvāts, un tā nu ikdienā manevrējot pa apdzīvotām vietām, pulkstenis virs 2k uzkāpj reti - tagad pirms kāda laiciņa uzliku garāku kārbu, tam par godu pārstāju zem 60 likt piektajā - motors pavilktu arī ar šito kārbu, bet nu....

Tajā pašā laikā muteres mk3 1.6 mono - kad pēdējoreiz ar to mašīnu pabraucu bik garāku gabaliņu, man vajadzēja apzināti piespiest sevi pacelt pārslēgšanās punktus jūtami augstāk, jo tur tajā 1,2-2k diapazonā, kur mana golfa motoriņš jūtas diezgan labi, tas nemotoriņš neattīsta neko...

Protams, ir arī cilvēki bez izjūtas, kas zemos apgriezienos moka motorus, kuri tajos tiešām mokās...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Cik palasīju, tad ar DSG ir tā, ka praktiski jebkuras kārbas remonta izmaksas ir prognozējamas. Jo mehānika tur ir parasta mehānika, saplīst var tikai hidrovadības bloks vai izbeigties tas dubultais sajūga disks.

Tradicionālajam automātam nav iespējams noteikt defektu to neizjaucot un neveicot defektāciju, attiecīgi, cipari var būt diezgan kosmiski.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jā, tā ir. Un tas būtu reāls iemesls nebaidīties tik ļoti no lietota auto ar DSG iegādes. Ja uzskatām, ka mūsdienās plīst viss, tad DSG vismaz nav kosmiski dārgs remonts utt.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Arī ar savu variatoru sāku aprast un iespējams pat sākšu uzskatīt par labu izvēli . Nu jau vairāk kā 180 K .

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Jā, tā ir. Un tas būtu reāls iemesls nebaidīties tik ļoti no lietota auto ar DSG iegādes. Ja uzskatām, ka mūsdienās plīst viss, tad DSG vismaz nav kosmiski dārgs remonts utt.

Kas jau kuram ir kosmiski dārgs... Tev noteikti kāda sestā golfa priekšas riteņu gultnis pa sotaku ar kapeikām vai sajūga komplekts par kādiem pieciem sotakiem liekas sīcene - nu jā, bet es par to naudu nopērku savam golfam visu riteņu gultņus un kādus 5-6 sajūga komplektus, bišķi ir starpība, vai ne? 10-15-20 gadus vecas mašīnas nepērk cilvēki, kam 1-2 štukas remontam liekas sīcene.

Parastam tomātam remonts diez vai būs dārgāks par DSG, tā starpība pa lielam noteikti ir tāda, ka par tomātu tu nezini neko, kamēr pērkot DSG, tev ir liela iespējamība ka tu remontēsi...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
4 1 Atbildēt

Zini, mašīna vispirms nav pirmās nepieciešamības lieta, bez tās cilvēks var izdzīvot. Tātad, mašīna ir extra. Par extrām ir jāmaksā.

No uzturēšanas izmaksu aprēķina es būt vēl braucis ar '86 gada Kadett, tam bija 1.3 karbiņa dvēsele un stikla lūka. Bet, viemēr gribās vairāk komforta un tad kad ir ģimene, arī drošību. Ņemot vērā to ka, tie kas pārvietojas ar vecām un bieži vien nekoptām mašīnām, jo tam nav naudas ir potenciāli slepkavas uz ceļa. Tādu mašīnu īpašnieki taupa uz visu, aiz nezināšanas vai apzināti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tev mašīna ir ekstra, tas nenozīmē ka tā ir visiem. Man parasti īsākais brauciens ir 50 km vienā virzienā un tam sabiedriskā transporta alternatīvas vai nu nav nemaz, vai arī tā būtu šausmīgi neērta un patērētu tik daudz laika, ka varētu nopietni apsvērt domu par braucienu ar velosipēdu - vai arī sabiedriskā transporta alternatīva saturētu pārnakšņošanu ceļa vidū.

Tātad, šito momentu mēs būtu noskaidrojuši, un tev pat, iespējams, būs palicis skaidrs, kāpēc eksistē tādas sliktā stāvoklī esošas vecas mašīnas. Kā, tavuprāt, šai situācijai palīdzēs jaunās lamatas, kad tās paliks vecākas, ar savām vairākas reizes lielākajām uzturēšanas izmaksām?

Es nezinu kādā sakarā tu te iepini "drošību", jo jauno lamatu uzturēšanas izmaksas pamatā ir sadārdzinātas citu iemeslu dēļ - labi, "drošības" dēļ ir lielākas [un dārgākas] bremzes, un tu vairāk degvielas esi spiests ieliet - bet ja tādēļ vien jāpērk jaunāka mašīna, tad tu esi veiksmīgas veikalinga kampaņas upuris - gluži tāpat kā dēļ fukušimas ķibeles ar reaktoru dēļ nu visā pasaulē jāšķiļ klāt entie TECi, jo manipulētie ļautiņi prasa rubīt ārā reaktorus, tā arī tādēļ ka vecākas mašīnas tik smuki nešķiļas pret betona bluķi @ 50 kmph, vajag pirkt jaunākas, jo tās šķiļas smukāk... Ja reālajā dzīvē man pastāvētu lielākas iespējas nomirt avārijā nekā tev, es šitādus tekstus uzņemtu kā klajus uzbraucienus - bet nu, diemžēl tev, par laimi man, reālajā dzīvē avārijas pamatā notiek savādāk, nevis betona bluķis @ 50 kmph. Bet nu tā kā tev ir ļoti bail, tu tādēļ vari braukt ar vismaz 500 kilo smagāku mašīnu, bet kārotās drošības tev tāpat nav - ja gribas to drošību, nāksies pirkt kādu norakstītu tanku un pārtaisīt to par pasažieru transportlīdzekli - DSG gan tur nebūs...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Mašīna nav cilvēka izdzīvošanas pamatlieta, tātad extra, par ko ir jāmaksā. Ja nevari atļauties uzturēt to darba kārtībā, tātad nevajag lekt augstāk par savām iespējām. Bet ir arī neapzinīgi lietotāji, kam auto ir dzelzs kaste no punkta A uz B . Un viņš nemaz neiedomājās par to ka kaut kas ir jādara. Zinu dažus tādus, ja no rīta iedarbināja labi , ja nē , tad... Tu cik saprotu neesi šajā sadaļā.

Neērti ir gulēt pie griestiem un mēģināt apsegties.

Ar vārdu drošība ir jāsaprot ne tikai auto pasīvās un aktīvās drošības iekārtas un risinājumus, bet arī tas, ka aizbrauksi un atbrauksi atpakaļ bez piedzīvojumiem. Labi, gadās arī problēmas arī jaunām mašīnām. Mašīnu jau nepērk lai to sasistu, bet kā jau kolēģis zemāk teica, viens airbag ir labāk nekā tāda nav vispār. Es pēdējos divdesmit gadus strādāju ar dažādas tehnikas servisa lietām un ikdienā saskaros ar to ka īpašnieks ietaupot mazu naudu novēršot sīku problēmu vakar, šodien izdod lielu lai varētu novērst sekas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu tā varētu būt ka iespēja aizbraukt uz darbu vai pie ārsta varētu bū ekstra, jo bez tiem vēl kādu laiku paelpot ir iespējams...

Ja jau tevi interesē ne tikai betona bluķa drošība, bet arī aizbraukšanas drošība, tad ko tu vispār izskati DSG variantu? Es neesmu manījis ka kāds normāli braucot būtu palicis uz ceļa ar mešalku - jā, brutāli štepselējot izdilušu liela nobraukuma kārbu pastāv iespējamība ka tā pazaudē kādu robu vai iesprūst kādā robā, jā, ja motora jauda ir pacelta 2-3 reizes, kādā brutālā startā var diferis izbirt uz asfalta, jā, nikni un nemākulīgi izpildoties var nosvilināt sajūgu - bet savādāk nekā. Nu un pilnai laimei, kā izrādās, fofāgens jau pirms vismaz 20 gadiem apjēdza ka jaunas mašīnas pērk tikai dorņi, kurus jāsargā pašus no sevis, tā ka to mešalku arī var būt mazāk iespēju saplēst - es te pirms pāris dienām biju uz pakaļas - man viens iemeta viģiku, kur kaut kādā britu autoraidījumā viens salīdzināja Golf R ar mešalku pret S3 ar DSG - tā kā tas dornis, kas ir nopircis to S3 ar DSG spēj ietekmēt tikai mašīnas virzienu, spēj samazināt ātrumu un noteiktos apstākļos paātrināties, bet pārējo kontrolē elektronika, tad šāda mašina spēj paātrināties ātrāk nekā mašīna, kurā dornis spēj kontrolēt arī motora apgriezienus un to, kad motors tiek pieslēgts kārbai - un tā nu pirmajam dornim ir mašīna ar starta kontroli, kā nav otrajam, un otrajam dornim ir mašīna, kura spētu startēt ar četriem kūpošiem riteņiem, bet tā vietā startā šī mašīna sagurst... Pizģec kaut kāds...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Kaut vai šāda veida drošība youtu.be/xidhx_f-ouU , kad satiekas vecs un jauns.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Labs citāts no video apraksta:

“There are a lot of people who have made a conscious decision to put their kids in a better car, and a lot of older people buy a five-star car — but there are still a lot of young people who, unfortunately, don’t see a five-star car as important but they’ve got the latest telephone.”

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Uzsien tai vecajai toyotai pāris armatūras stieņus uz jumta un tavs 5 zvaigžņu oponents vairs nav tik drošs.

Tepat, iAuto tik iecienītajā kaimiņzemē pirms daudziem gadiem bija avārija Hummer H1 vai H2 pret Kamaz. Varētu būt ka kamazists joprojām ir dzīvs.

Ja no šāda viedokļa ir jāizvēlas auto, tad labāk to vispār nepirkt. Pietiek pat visdrošākajam auto pat par pāris cm nobīdīt sadursmes vietu un rezultāti vairs nav tik spīdoši.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

To jau neviens un nekad nezin kas un kā būs kas pret ko atsitīsies vai ne. Jebkurā gadijumā viens gaisa spilvens ir labāk nekā neviens un pieci spilveni ir vēl labāk nekā neviens.

Tikpat labi jau rokas arī var pirms ēšanas nemazgāt, jo nevar jau zināt vai pavārs tās ir nomazgājis

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Rokas mazgat pirms ēšanas ir pilnigi bezjēdzigi !

Jo mikrobi, kas ir uz paša rokam jau sen ir nonakusi mute !

Rokas ir jāmazgā tam , kas gatavo ēst !!!

bobcat Reģ.: 12.10.2006
3 0 Atbildēt

Drusku esam novirzījušies no tēmas par to kā ir ar DSG kārbām, to ekspluatāciju Latvijā.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

ok, atgriezīsimies

man kolēģim bija - pasat cc, nokalpoja 5 gadus un auto tika pārdots, visu šo laiku bez defetiem, viņš bija ļoti apmierināts

Bet jaunais auto pasata vietā ir kia

gan jāatzīmē, ka tādu auto wv neražo, ne tehniski, ne komplektācijā !

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Golf 7, 1,6 tdi, kārba tika mainīta pie 36k(slēdzās ar rāvieniem, pie vienmērīga paātrinājuma reizēm slīdēja sajūgs), šobrīd spararats prasās uz maiņu(reizēm tukšgaitā un paātrinoties uzvibrē. Kamēr garantija un darba auto tikmēr atliek tikai braukšana, ja būtu pircis par savu naudu diezko priecīgs nebūtu, jo pārāk daudz visādu sīku kasjaku(ne tikai ar kārbu) kas nav patstāvīgi un tiešā veidā nekā neispaido braukšanu. Itkā jau ko var gribēt no parasta VAG izstrādājuma ar plaukta cenu 23k eur bet tādu sīko lietu senāk lietotam KIA bija krietni mazāk, tiesa tas bija par trešdaļu lētāks.

Kopējā sajūta vēderā ir tāda ka konkrētais auto nav pārāk uzticams un labi būvēts, tādēļ jau tagad(pēc divu gadu lietošanas) neizskatu iespēju par tā izpirkšanu no uzņēmuma pēc lietošanas termiņa beigām(5 gadi).

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Te īsumā par DSG - youtu.be/od-vc1WgmC0

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Šo jau biju skatījies. Man gan vairāk interesētu DSG7 kārba ar modeli DQ200 ar sauso sajūgu, kas tiek uzstādīta dzinējiem līdz 1.8 litri un jaudu līdz 300 Nm.

Šeit ir labs apraksts akppwiki.ru/otzyvy-vladelcev-o-nadezhnosti-dsg-7-dq200-za-2017-god.html

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Golf 7, 1,6 tdi, kārba tika mainīta pie 36k(slēdzās ar rāvieniem, pie vienmērīga paātrinājuma reizēm slīdēja sajūgs), šobrīd spararats prasās uz maiņu(reizēm tukšgaitā un paātrinoties uzvibrē. Kamēr garantija un darba auto tikmēr atliek tikai braukšana, ja būtu pircis par savu naudu diezko priecīgs nebūtu, jo pārāk daudz visādu sīku kasjaku(ne tikai ar kārbu) kas nav patstāvīgi un tiešā veidā nekā neispaido braukšanu. Itkā jau ko var gribēt no parasta VAG izstrādājuma ar plaukta cenu 23k eur bet tādu sīko lietu senāk lietotam KIA bija krietni mazāk, tiesa tas bija par trešdaļu lētāks.

Kopējā sajūta vēderā ir tāda ka konkrētais auto nav pārāk uzticams un labi būvēts, tādēļ jau tagad(pēc divu gadu lietošanas) neizskatu iespēju par tā izpirkšanu no uzņēmuma pēc lietošanas termiņa beigām(5 gadi).

Par to jau stāsts. Tie sīkumi tava auto uzturēšanu tur īsā attālumā no VAG servisa. Nez kāpēc ar superlēto Dacia tā nav?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vai tad Dacia maz ir automāts pieejams?

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 1 Atbildēt

Varbūt tāpēc ka braucot ar Dacia tie sīkumi netiek pamanīti jo no tās netiek gaidīts nekas vairāk kā transporta līdzeklis no punkta A uz punktu B

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Man patīk šitāda veida domāšana - "ai, tā mašīna ir veca, tas ir normāli ka kaut kas ir dirsā", vai kā šajā gadījumā "ai, tā mašīna ir lēta, tas ir normāli ka tur kaut kas grab/klab/vibrē/whatever". Es vēl varu mēēēēģināt, ar sakostiem zobiem, saprast tos, kas šitādu principu piemēro uz vecākām mašīnām, bet kāda iksa pēc lai ko tādu piemērotu uz jaunu dacīti? Tur tad tā doma sanāk ļoti interesanta - "braucu ar svaigu dacīti, kaut kas vibrē, bet nu šī tak ir lēta mašīna, parasts pakaļas pārvietotājs, tāpēc es sev centīšos iestāstīt ka man tikai rādās, nekādā gadījumā nebraukšu pie dīlera uz garantiju, bet turpināšu sev iestāstīt ka viss kārtībā, vēl vismaz kādus 9 gadus"...

Bet ja nopietni, tad vismaz puse šādu potenciālo sīkumu cēloņu tajā dacītē gluži vienkārši nav. Mešalka izslēdz kaudzi puņķaina tomāta problēmu, divmasnieks var gadīties ka tur arī nav, jo kā jau zinām, motortelpā tur atrodami vārgi maksts nemotoriņi - vēl tur daudz kā nav - piemēram, nezinu kā patreizējajiem viņu izstrādājumiem, bet mani fascinēja pirmās paaudzes lokanās dacītes salona minimālisms - viena gabala apšuvums, viena gabala panelis - uzreiz čupiņa potenciālu graboņu atkrīt...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Neesmu interesējies. Kopš problēmām ar Chrysler Voyager kasti man nav bijusi vēlēšanās iegūt īpašumā/ ilgtermiņā nomāt kaut ko tik sarežģītu. Nevaru atļauties sēdēt pa servisiem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ir Dacia arī automāti:

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Es tos sūda robotus par automātiem nesauktu. DSG ar saviem 2 sajūgiem un preselekciju vēl daudzmaz - bet visi viena sajūga roboti nav nekādi automāti, bet tikpat glupa un neelastīga lieta kā rokas kārba. Pat sliktāk - ja vadītājs vismaz nojauš situāciju uz ceļa, tad tāds robots slēgājas viņam vien zināmā randomā.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Smaidīgais

Draugs adeva salonam daciti pa 3 pirka pa 12

7 gadi .107 ooo km . Pie dīlera nekopa .

Atlikusī vērtība apmērma kā citiem

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu tā varētu būt ka iespēja aizbraukt uz darbu vai pie ārsta varētu bū ekstra, jo bez tiem vēl kādu laiku paelpot ir iespējams...

Ja jau tevi interesē ne tikai betona bluķa drošība, bet arī aizbraukšanas drošība, tad ko tu vispār izskati DSG variantu? Es neesmu manījis ka kāds normāli braucot būtu palicis uz ceļa ar mešalku - jā, brutāli štepselējot izdilušu liela nobraukuma kārbu pastāv iespējamība ka tā pazaudē kādu robu vai iesprūst kādā robā, jā, ja motora jauda ir pacelta 2-3 reizes, kādā brutālā startā var diferis izbirt uz asfalta, jā, nikni un nemākulīgi izpildoties var nosvilināt sajūgu - bet savādāk nekā. Nu un pilnai laimei, kā izrādās, fofāgens jau pirms vismaz 20 gadiem apjēdza ka jaunas mašīnas pērk tikai dorņi, kurus jāsargā pašus no sevis, tā ka to mešalku arī var būt mazāk iespēju saplēst - es te pirms pāris dienām biju uz pakaļas - man viens iemeta viģiku, kur kaut kādā britu autoraidījumā viens salīdzināja Golf R ar mešalku pret S3 ar DSG - tā kā tas dornis, kas ir nopircis to S3 ar DSG spēj ietekmēt tikai mašīnas virzienu, spēj samazināt ātrumu un noteiktos apstākļos paātrināties, bet pārējo kontrolē elektronika, tad šāda mašina spēj paātrināties ātrāk nekā mašīna, kurā dornis spēj kontrolēt arī motora apgriezienus un to, kad motors tiek pieslēgts kārbai - un tā nu pirmajam dornim ir mašīna ar starta kontroli, kā nav otrajam, un otrajam dornim ir mašīna, kura spētu startēt ar četriem kūpošiem riteņiem, bet tā vietā startā šī mašīna sagurst... Pizģec kaut kāds...

Ir tā, ka konkrētais auto ir tikai ar DSG kārbu, bez variantiem. Mešalka ir tikai 1.0 motoram, ko es neizskatu kā varbūtību. Vai otrs dīzelim , ko patreiz arī neizskatu cenas dēļ.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jau tik tālu esam dadzīvojušies? Nu malači, turpiniet vēl pirkt tādus fofāgenus un drīz vien arī nemotors un ķīselis būs pieejami tikai ar DSG...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Autoram

Ja Tevi interesē 1,8Tsi ar 180 zs un DSG 7 ātrumu kārbu, vari ņemt mani pieredzes uzskaitē, vienīgi precīza atbilde būs tikai pēc gadiem pieciem Pagaidām tikai 18500km pieredze (pozitīva).

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Gribētos jau to 1.8, bet nē. Dotais tiek piedāvāts tikai ar 1.5 150Zs ar DSG7 sauso sajūgu.

Šodien būs iespēja pamēģināt 3-cilindru 1.0 ar DSG7, jo nav demo auto ar 1.5L.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti, vai kāds var pakomentēt "DSG vs CVT".

1. +, -

2. paredzamais mūža ilgums

3. remontu izmaksas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Audī vienu izmantoja pirms nepilniem 20 gadiem, kasiņš var padalīties ar pieredzi, kā šis ar to mašīnu pa servisiem tusēja kārbas dēļ. Ir gan arī mašīnas ar variatoriem, kuru lietotāji īpaši nesūdzas, bet tur pamatā, cik manīts, aina ir vienāda - maza šķībaču kastīte ar putekļusūcēja motoru zem haubes, un nevis nepilnas 2 tonnas smaga mašīna ar sešu cilindru dīzeli kas attīsta 350 nm sākot no 1,5k...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

AUDI variators - Multitronic Never ever.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Audi Tiptronic - nekādu iebildumu. Vislabāk neieberzties - pirkt Quattro ,tam nekad nav uzstādīti variatori.

P.S. Audi variatori neremontējas, tos uzreiz maina.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Arī netik sen vēl izmantoja variatorus priekšpiedziņas versijām. Pārsvarā par visiem cvt klīst briesmu stāsti tieši dēļ remontu problēmām visiem ražotājiem.

Itkā jau japāņi palēnām atgriežas pie šīs konstrukcijas bet iespējams tas tikai dēļ tā ka pašam auto plānotais resurss paliek arvien mazāks, attiecīgi sabrukusi kārba pie eļļu rijoša motora un izļurkāta salona auto noved zem preses

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu, tur drīzāk ir tas, ka pamatā golfa klases, vai mazākai, kastītei ar mazu atmosfērisku benzīnnieku tas variators ir iebāzts. Briesmu stāsti jau tomēr gan jau pamatā ir par kaut ko tādu kā tas kasiņa bijušais audī - liela smaga masīna ar motoru, kas bik spēj arī griezes momentu attīstīt - nevis kaut kāda corolla ar 1.6 atmosfērisku benzīnu, kam griezes momenta vispār nav...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Ir man lietošanā Mersis ar CVT. Braukt patīkami. Starp CVT un motoru ir hidrotransformators, kas ļauj aizmirst par divmasu sajūgu bēdām, un vispār par sajūgiem. Pagaidām 185k, remontu transmisijai nav, tik eļļa jāmaina ik pa 60k.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Tā, pamēģināju pagājušas nedēļas nogalē Škoda Karoq 1.0 85 kW trīscilindru benzīna turbomotora ar DSG7 sauso divsajūgu kārbu un elektronisko stāvbremzi. DSG kombinācijā ar automātisko bremzi strādā lieliski un saprotami. Jā, 1.0 dzinējs nav tas ko gribētos, bet pilsētas režimā un uz Jūrmalas šosejas ir jāpaskatās spidometrā, viegli pārsniegt atļauto ātrumu. Stumdoties pilsētas sastrēgumā patika autostop funkcija, tas ir, tad kad apstājies auto stāv uz vietas nevis kā automātam raksturīgi velk uz priekšu neizņemot no roba. Ja gribās jestrāk pavilkt, tad var pārslēgt Sporta režīmu un tad tas mazais izdod interesantu pussportisku skaņu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

citāc "Jā, 1.0 dzinējs nav tas ko gribētos, bet pilsētas režimā un uz Jūrmalas šosejas ir jāpaskatās spidometrā, viegli pārsniegt atļauto ātrumu. "

Šis vienmēr notiek pārkāpjot no mazākas uz lielāku un jaunāku mašīnu. Ar jaudu un paātrinājumu tur nav nekāda sakara. Un t'sajūta ļoti drīz pāries, bet 55bhp motors nekad.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pārkāpjot no mazākas uz lielāku mašīnu vajadzētu rasties sajūtai, kur nikni jāmin pedāli grīdā lai kustētos... Šeit aprakstītā sajūta rodas tad, ja iekāpj jaudīgākā mašīnā. Šeit gan tam pie vainas ir motora un kārbas vadības bloki, kas unisonā darbojas lai mazajam nemotoriņam nodrošinātu nepārtrauktu "pedālis metālā" režīmu, jo pats tas nemotoriņš ir necils, un ja to ar labo roku kontrolētu vadītājs, kurš vēlētos braukt mierīgi, tad sanāktu čunčināšana.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

Pēc drausmīgā Yeti 2.0TDI tas mazais, vieglais 1.0 TSI tiešām varētu likties dinamisks. Ja vēl šo to salabo, tad dinamika būs neteiksim iespaidīga, bet pārsteidzoša. Ja 150 zs 1.4 TSI pienāca klāt gandrīz 70 zs, tad 1.0 kādus 40 vajadzētu stabili piemest.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev nepietiek jau ar to, cik tas knapsieriņš dabū strādāt jau standartā? Ja, teiksim, kaut kādu 25 gadus veca audī UrS4 2.2 turbiķi būtu jāliek tādā slodzē kā to 1.0 nemotoriņu visu laiku liek, tad tas audī pa dižo pilsētu dragātu uz simtu un pa jūrmaleni uz divīti...

Nu jā, karoga 1.0 varētu būt kādus 30-40 kilo vieglāks par 2.0 TDI - tas noteikti dod nežēlīgu gaitas starpību...

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Tev pašam neapnīk tā spriedelēšana kā būtu ja būtu?

Nu strādā tas litra švakulis kopā ar tomātu, noteikti nav pats ilgmūžīgākais bet jaunu pērkot tādi sīkumi baigi nekrata.

Tas 2,2 turbo savā jaunībā bija gana dārgs lai nebūtu salīdzināms ar šodienas bāzes motoru, turklāt šodien no tāda tilpuma standarta auto nosmeļ krietni vairāk zirgu ar mazāku degvielas patēriņu. Tāka tam 2,2 vērtība ir tikai entuziastu un auto gardēžu acīs, visiem pārējiem tā ir vienkārši veca lamata un galvassāpes.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Man jau šķiet, ka jetijam tas 2.0 TDI arī bija kaut kāds kastrētais variants, ko varēja diezgan nikni nočipot.

Ā, nu re, pameklēju:

Standarta jauda: 110ZS un 250Nm

Nočipojām uz 165ZS un 355Nm - ar ļoti lielu drošības rezervi. Jaudas pieaugums ir faktiski #Stage2, tomēr realitāte ar ļoti lielu drošības rezervi, jo dzinējs faktiski neatšķiras no 140ZS versijas, tātad potenciāli droši var sasniegt pat 185ZS un 420Nm. Tomēr pie tik liela pieauguma ir grūti prognozēt transmisijas izturību, kura noteikti būtu jāpastiprina.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Autoram

Ja Tevi interesē 1,8Tsi ar 180 zs un DSG 7 ātrumu kārbu, vari ņemt mani pieredzes uzskaitē, vienīgi precīza atbilde būs tikai pēc gadiem pieciem Pagaidām tikai 18500km pieredze (pozitīva).

Autoram.

Tieši šādai kombinācijai visiem uzņēmumā esošajiem pasātiem ir remontētas kārbas pie ~100kkm. Pēc 100kkm tas 1.8 motors eļļu arī sāk pastiprināti ēst.

Kā jau te augstāk kaut kur izskanēja, ja kontoris pērk un dod to mašīnu braukt, tad lai būtu, bet ja par savu naudu jāpērk, tad noteikti nē, jo tas "prēmiums" ir pilns ar visādiem "kasjakiem".

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti