Vējstikla tīrītāju motora šaize - tikai max režīmā

anoniimais Reģ.: 13.11.2004

Ja interesē, tad J Astra, bet pamatā tā sistēma visām vienāda.

Vārdu sakot, sieviete vienu dienu informē - vējstikla tīrītājiem motoriņš ejot uz beigām.

Izpaudās tā, ka vadītāja pusē dabū līdz puslogam un tad ar rāvieniem cenšas dabūt uz leju. Vairākos piegājienos.

Es kā latvietis praktiskais vienu vakaru izjaucu, nočekoju, secināju, ka motors OK. Saliku atpakaļ - tas pats.

Otru vakaru - noņēmu visu uzparikti, secināju, ka blakussēdētāja puse ir vienkārši noklemmējusies - nu tā, pavisam.

Izjaucu (sistēma vienkārša kā zābaks, bet visu vakaru nojājos izdabūt to štoku ārā), saeļļoju, saliku atpakaļ. Strādā!

Bet! Strādā tikai max režīmā - lēnais un manuālais nestrādā nemaz. Pulkstens jau kaut kādi pusviendpasmit bija un odi ēda nost, tādēļ metu mieru.

Secinājumi - ja vismaz kaut kas strādā, tātad motors OK. Novērpies lēnais zobrats arī nevar būt, tad vismaz uz ausi dzirdētu, ka viņš griež.

Potenciālās šaizes, vēlamajā secībā (pēc minimālākā čakara apjoma):

1. Kāds drošinātājs aizgājis pa pieskari. Jautājums - kāds māk pateikt uz ko jāskatās? Pēc manuāļiem un shēmām ir itkā tikai viens, bet ej nu zini.

2. Visticamāk, šurpu turpu vienojot/atvienojot ir kontakti aizgājuši pa pieskari. Kādam ir to kontaktu shēma, kas ir kas? Jo man domāt, visdrīzāk vaina ir štekerī, nevis motorā. Bet, ja tur 4 kontakti, štekerim viens gals kantains, otrs apaļš, hvz man saprast, kuri no tiem ir priekš lēnā režīma.

3. Pēc tā, ka ātrums regulējas, tai visā pasākumā izklausās kaut kāds relejs iesaistīts. Ir kādas idejas, kur to meklēt?

Man pirmā doma būtu meklēt drošinātāju - ja tur klāt ir vēl relejs, man liktos loģiski, ka šim ir savs drošinātājs.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nav nekāda "lēnā zobrata". Pieņemot ka opelis nav izdomājis kaut ko jaunu, motoram ir divi tinumi lai nodrošinātu tos ātrumus, jautājums kas darbina tās ķēdes, jo mašīna ir pārāk jauna - pārdesmit gadus vecām un vecākām mašīnām slēdzis slēdza ātro ātrumu un relejs lēno; ja objekts būtu kāds mk3 vai mk4 golfs, es teiktu lai tu mēģini citu releju. Bet vismaz šitik jauniem fofāgeniem logu tīrītājus darbina centrālās elektrības bloks...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Vai VW logu tīrītāju ātrumi ir prēmium komplektācijā? Bāzītē laikam tikai viens ātrums un viens logu tīrītājs.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

Ko mocies uzzvani opel servisam un aprunājies

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka mehānisma nosprūšanas rezultātā tas motora ''lēnais'' tinums ir nosvilis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tādā gadījumā opeļa motoriņa piegādātājs būtu ieekonomējis uz materiāliem. mk4/B5 fofāgeniem arī mehānisma korpuss ir ar alumīnija asu sēžām [vecākiem modeļiem laikam čuguns] un tieksmi nosprūst - nav vēl dzirdēts ka būtu kādam motoriņam kas noticis - toties ir gadījies pieredzēt ka motoriņš pēc ass nosprūšanas salauž korpusu.

anoniimais Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

Vārdu sakot, drošinātāji nevainīgi. Pēc workshopa manuāļiem nekāda releja ar tur nav. Nesaprotu, kādā veidā, bet nav. Ātrumu regulē rezistors - max ātrums ir vnk pa taisno.

Hvz, ko darīt - laikam pie nākamās eļļas maiņas paprasīšu, uz cik šamie domā tas pavilktu. Ja piepūtīs vaigus un sāks vaidēt (labi elektriķi servisos, kā zināms, zelta vērtē), tad pofig, jauks pats un meklēs, kur neštimm. Joprojām naiva cerībā, ka tur krāmējoties esmu štekerī kaut ko atplēsis nost.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pārbaudi motoru. Pieliec strāvu pie otra tinuma un pārbaudi. Ja rezistors tad tas var būt banāli pārdedzis, kā tas reizēm gadās ar salona ventilatora ātrumiem, kad nodegot rezistoru blokam paliek tikai ātrums pa taisno.

anoniimais Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

Nē, viss atrisinājās. Vakar aiz gara laika pārjaucu visu vēlreiz - vaina bija štekerī.

Man šķiet, es šito pasākumu tagad varētu nakts vidū aizvērtām acīm izveikt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti