Nepieciešams viedoklis

Viedoklens Reģ.: 31.10.2017

Labdien kungi un arī kāda dāma!

Tā nu sanācis, ka lūkojos pēc auto un ņemot vērā, ka iepriekšējā pieredze ir nekāda (11 gadi ar vienu auto), būšu pateicīgs, ja sniegsiet viedokli (no pieredzes par konkrētā auto uzticamību, uzturēšanas izmaksām, lietām, kam jāpievērš uzmanība pirms pirkšanas) par sekojošiem auto:

Audi A4 1.8 benzīns - ej.uz/qt65

Audi A4 2.7 dīzelis - ej.uz/gpd9

Audi A4 3.0 dīzelis - ej.uz/v9hv

VW Passat 2.0 dīzelis - ej.uz/c851 vai ej.uz/pkcu vai ej.uz/1d2y

Škoda Superb 2.0 dīzelis - ej.uz/oeuy

Toyota Avensis 2.2. dīzelis - ej.uz/y2do

Jā, es apzinos, ka šie auto ir dažādas klases un es pārvietojos lielākoties pa pilsētu - dienā aptuveni 70 km. Bet šobrīd tas ir otrajā plānā, galvenais būtu saprast, kur var iegrābties ar lielāku varbūtību un kur ar mazāku.

Paldies!

 
1 2
Viedoklens Reģ.: 31.10.2017
0 0 Atbildēt

Labdien!

Nedaudz sanāca paskatīties pāris video par audi/vw/škoda dzinēju tipiskākajām problēmām. Tā ir?

ЭТО СТОИТ ЗНАТЬ при покупке Ауди / VW / Skoda с Мотором TSI (TFSI) и коробкой DSG (ДСГ)

www.youtube.com/watch?v=OH6oYondQs0

Buying a used Audi A4 B8 - 2008-2015, Common Issues, Buying advice / guide

www.youtube.com/watch?v=xSLWzbCGtXc

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Pats ar DSG nebraucu, nepatīk automāti, bet problēmas ir bijušas visiem zināmajiem DSG braucējiem.

Par TSI no savas pieredzes. Pirmo nobraucu līdz 300 tkm nomainot tikai ķēdi par 400 EUR un kartera ventilācijas caurulīti par 10 EUR. Protams, neskaitot apkopes. Tagadējam jau 120 tkm, problēmu nekādu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Manuprāt jau tas izskatāmais 2009g vecs hlams nav "tas" Tsi, par kuru Tu te runā.Jo Tsi nav tas pats, kas aizvēsturisks Tfsi.Tieši ap 08-09g ir tie slavenie Tfsi motori, kam mēdz būt vislielākās un visbūtiskākās problēmas,v6 ieskaitot.Laikā nenomainīta tā "mūžīgā ķēde" noved pie motora maiņas.Cilindru bloks nav remontējams.Pilna ķēžu maiņas operācija v6 3l motoram piem maksā aiz 2k eur.Neviens kapeikujaajējs uz šādu operāciju labprātīgi neies.Ja ies piespiedu kārtā- tad visticamāk kko izdarīs daļēji un nekvalitatīvi.Turklāt, par 09g vecu auto vairs ne ticamas info pie dīlera ne kādu citu reālu iespēju uzzināt apkopju vēsturi,īpaši gadījumā ja tā ir slikta..Protams, ne visiem un ne tā ka jābēg pa gabalu, bet tas nu ir fakts, ka "pirmie" kandidāti uz šāda sūuda nocopēšanu ir tieši tie, kas uzdod jautājumus vispārējos forumos.Jo entuziastu un nopietnu interesentu vidē tas ir sen un daudzkārt izzelēts un zināms.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Taisnības labad jāteic, ka Hondas ir paskaļas. Mana pieredze liecina, ka klusas ir jaunāko modeļu CR-V un Civic sedans, mazāki auto ir paskaļi, arī mans Jazz tāds ir (nobraukums 31.640 km).

Nu par Jazz nav ko brīnīties, ka tas ir skaļš. Tā ir Ķīnā ražota konservu bundža, kur ietaupīts uz katru elementu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Hondas Ķīnā neražo. Jazz visticamāk ir no UK.

Redzi ir tāda disciplīna kā ražošanas procesa teorija. Tā saka, ka labi strukturētai ražošanai IR jātaupa uz katru elementu. Pretējā gadījumā nepamatoti pieaug cena un atsevišķu elementu nestspēja nesaprātīgi pārsniedz vājākā elementa nestspēju. Kur sekas ir divejādas:

1. pārspīlētais elements ar savu masu bojā citus, vājākus elementus;

2. Pārspīlētais elements nepamatoti uzaudzē cenu bez saprātīga ieguvuma.

Tipiski šo metodiku ignorē Krievijas ražotāju, kur pamatā pārspīlēto elementu tapšana saistīta ar ārkārtīgi vājo tehnoloģisko nodrošinājumu - prātīgāk viņi vnk nevar uztaisīt. Savukārt visa pārējā konstrukcija ir būvēta ar pieņēmumu, ka minētais mezgls ir prātīgāks.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Praksē tas notiek tā. Ja tu izlaid jaunu modeli par to pašu cenu, tad tev viņā esošais no iepriekšējā modeļa ir jāsačakarē tā, lai tur varētu iestumt kautkādus jauninājumus, nepalielinot kopējās izmaksas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vēl jau pastāv neapgāžamā teorija par to, ka visa komplekta uzticamība ir atkarīga tieši no vājākā elementa.Ja piedāvāt apčurātu alus pudeli- vairs ne kuram katram "baudītājam" interesēs tās saturs.Kāpēc būt jāčakarē veca modeļa komponenti- kad to ražošana sen apgūta, iekārtas ieregulētas, pārpalikumu pillla noliktava utt.Drīzāk maksla ir tam pašam vecam suudam pievienot pāris acīs krītošus spīdīgus pričindāļus un pateikt ka reku mums viss ir jauns. Spilgts piemērs ir klusumā un aizmirstībā nogājušais subaru- tam 20 gadus nav praktiski nekādu motora uzlabojumu, pa 3% mainās tikai salona plastmasas smaka un tur tajā ievietotā notaukoti apgrābstītā displeja izmērs.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Ja tu esošajam dzinējam nomet 1 kg alumīnija, tad uz 100 000 dzinējiem tās jau ir 100 tonnas alumīnija, kas pēc lūžņu cenas vien ir ap 100 kEUR.

Tam pašam 1.4 TSI dzinējam tagadējā paaudze ir par 30 kg vieglāka par iepriekšējo. Labi, tas viss nav alumīnijs, bet tomēr starpība ir ievērojama.

Es parasti salīdzinu pašmasas modeļiem. Arī tur starpība ir diezgan liela.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu par Subaru.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu par Subaru.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Honda Jazz priekš Eiropas tieši ražo Ķīnā, Lielbritānija ražo Civic Hečbeku un moš vēl kādu Eiropā pieprasītu modeli. Esmu tādā Jazz braucis un Made in China sajūta bija stipri jūtama. Protams ir visādas Honda kvalitātes kontroles, bet tas vienalga neatspēko šo faktoru.

Protams, auto ražotājiem ir vēlme ietaupīt, it īpaši uz mazās klases auto, bet ir tomēr kaut kāda cenas/kvalitātes attiecība kuru ir vēlme sagaidīt no tāda brenda kā Honda. Tikmēr Ford vai Opel var piedāvāt kvalitatīvāku, Eiropā ražotu mazās klases auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kad pirku savu Honda-Jazz, tad jautāju, kur tā ir ražota. Man atbildēja, ka, tā kā VIN numurs sākas ar ,,J,, burtu, tad auto esot ražots Japānā. Vai tiešām mānījās?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Dažreiz, ja konkrēta rūpnīca nespēj tikt galā ar pieprasījumu, mašīnas var piegādāt arī no citām rūpnīcām.

Ja VIN kodā pirmais burts būs J, tad mašīna tiešām ir ražota Japānā.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Līdzīgs stāsts bija ar Nissan Micra, kad vienu brīdi bija modelis ko ražoja Indijā un tas bija vienkārši drausmīga mašīna, ko apliecināja arī pārdodošas rezultāti.

Un vissliktākais piemērs ir Mitsubishi Space Star reinkarnācija. Kad Nīderlandē beidza ražot Colt, kurš bija un ir diezgan labs auto priekš savas klases, Mitsubishi tā vietā Eiropā sāka piedāvāt kaut kādu Āzijas pažobelē ražotu grabažu, kuru te nevienam nafig nevajag. pieļauju, ka vairs to nemaz nevar nopirkt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Cik zinu, iepriekšējās paaudzes, tb., indiešu Micra tikai šajā reģionā nebija pieprasīta... un arī tikai salīdzinoši augstās cenas dēļ. Rietum un vēl vairāk - Dienvideiropā pieprasījums esot bijis diezgan labs.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka šis Nissan produkts nebija konkurētspējīgs ar Eiropas ražojumiem tirgū ar augstām prasībām un lielu konkurenci.

Personīgi neesmu to indiešu Micru redzējis uz Eiropas ielām. Apaļo, Lielbritānijā ražoto modeli vēl sanāk ieraudzīt.

Lai nu kā, pārdošanas apjomi ne tuvu nav Fiesta, Clio vai Yaris līmenim, jo mašīna ir sūds.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ja pabrauc ar jaunā modeļa Ford-Fiestu, tad jāsecina, ka šis auto ir ļoti baudāms.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Ir kāds auto, kurš nav baudāms?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Lempīgā govs XC90 tak...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Atgriežoties pie sākotnējās tēmas...

Domāju, ka šāds Pasāts varētu būt labs pirkums:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b7/bhfmep.html

Viedoklens Reģ.: 31.10.2017
0 0 Atbildēt

Paldies par ieteikumu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tas auto ir tieši 2X dārgāks kā tā paša gada SAAB 9-3. Tas toč ir 2X vērtīgāks?

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Kādai jābūt domai pēkot saab ?

auto, kuru neražo, kuram oriģ detaļu nav, kuram nav servisa, kuram jebkurš s... ir problēma

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Viedoklis no cilvēka kurš neko nezin par saabiem.

Servisi ir pat vairāki, detaļas arī nav problēma.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

9-3 ir mazākas klases auto. 9-5 var ar Passat salīdzināt.

bumeris Reģ.: 06.02.2018
2 1 Atbildēt

Es iesaku nopirkt šito auto.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/anmmj.html

Labāku neatradīsi. Jā, dārgi, bet es domāju, ka varēs pat notirgot par nedaudz lētāku cenu. Detaļas oriģinālās, nobraukums mazs, ideālā stāvoklī. Gandrīz kā jauns.

Kā stāsta power BMW kluba biedri, tad ar šo auto tika izkosts ferarri. Gumballa rallijā, Rīgā, kad ferarri apstājās pie luksafora sarkanās gaismas, šis pats būmeris pagāja tam garām kā stāvošam.

Netici? Ir pat pierādījums - tāpēc arī nobraukums Latvijā ir tāds mazs, ka viņš stāvēja policijas soda laukumā ( nu vai servisā).

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti