parkapums.lv

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Gan jau kādam būs interesanti informācijai www.parkapums.lv/

 
1 2
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 1 Atbildēt

Iesaku visiem mīzējiem, kuri braucot uz 89 km/h ieraugot radaru vai policiju - bremzē uz 80, palasīt to, ka par ātruma pārsniegšanu no 0-20 sods ir brīdinājums. Jā, no 11-20 kaut kāds sods ir iespējams arī materiāls, bet ne katra ekipāža gribēs apturēt auto lai izrakstītu brīdinājumu.

Vēl nesen te ļaudis dirsās, ka policija brauc uz 80. Un to nav iespējams apdzīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kāpēc nav iespējams uz 80 velkošos cepistus apdzīt? Ir iespējams, tik tas jādara pēc CSN, un tas nebūt nav viegli...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

11-20 apdzīvotā 40€, ārpus 20€. Pilsētā pie 11 noteikti stādinās un ja ir brīdinājums bijis, tad būs sods. Izlept visdrīzāk var tie, kuriem nav arī brīdinājumi bijuši. Pēc "neoficiāliem" datiem policija netur ārpus apdzīvotas tos, kuriem nav vismaz 16km/h pārsniegts atkarībā no "izpildītā plāna", bet radars tik un tā nobildēs pie 11 pārsniegtā un viņš nemāk rakstīt brīdinājumus. Saistībā ar šo man būtu pamatota prasība uzlikt sodus visiem par ceļa nedošanu, kuri brauc gar radaru lēnāk par -3km/h.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 9 Atbildēt

Nedirs! Pilsētā par +20 spidometrā neko nesaka, ārpus pilsētas var mierīgi ar +30 braukt, nulle reakcijas.

Un nevajag te par nepareizām riepām, spidometra kļūdām u.t.t.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 2 Atbildēt

Mani uz 108 - 112 ( kur 90) nav apturējuši ne reizi. Gan pretī brauca, gan dzinu, gan stāvēja. Fotoradari arī neko nav atsūtījuši.

Vienmēr braucu uz +/- 110.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Tev tas viņiem nav jāsieka jo viņi to arī tā dara.Ir pat bijuši gadījumi kad kādam ienāk galvā pizdings un visiem dēļ viena idiota sanāk braukt pie radadara ar 15 km/h zem atļautā ātruma.Tādos gadījumos veicu auto apsteigšanu pat pie fotoradara,vēstuli par ātrumu pārsniegšanu savā paskastē vēl neesmu redzējis.Īsi par sevi-neesmu ātrs bet citiem prātu nedrāžu,visur +10km/h.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

+10 pēc reālā ātruma kā reiz jau ir ātrs, bet ja pēc tava spidometra, tad vēl normāli.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Un kā mēra reālu ātrumu??

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ar GPS - vai, ja šausmīgi gribas, uzņemot ar hronometru laiku pēc ceļa stabiņiem, braucot taisnā gabalā...

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 3 Atbildēt

GPSam ir kļūda (pat militārajam), attālumam starp stabiņiem ir kļūda, hronometram ir kļūda, tā spaidītājam arī.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Es jau gaidīju kad lopkopja atbildē būs pieminēts GPS.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, sētniek, tātad - +10 kilometri pēc egles spidometra, kurš noklusējumā rāda vismaz +5, vai pēc GPS?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Izskaidro man vienu nesaprotamu parādību,Sēnīte-Rīga,līdz atjaunotam ceļa posmam atļautais ātrums ir 90 km/h,es braucu uz 100,daudzi man iet garām.Tieku līdz zīmei 100,uzlieku kruīzā 110 un sāku apdzīt tos kas man ielika kloķi uz 100, gluži ne visus bet 1/4.Ar šito parādību netieku skaidrībā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Iespējams, ka santīma kačāšana notiek - daudziem auto regulācijas ir max ekonomiskais režīms ap 90 (manam lidz 96, tad ieslēdzas turbīna), jaunākiem auto ap 100. + gaisa pretestība aug eksponencāli. Attiecīgi manam auto pie 96 ir +/- 6,2 l/100, pie 105 jau 7,5. Tad jautājums nah to 105 + un bezjēdzīgi barot Mažeiķu naftas rūpnīcu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tas ir - "ieslēdzas turbīna"? Pieprasīto spiedienu regulē pēc droseles pozīcijas [pieprasītais griezes moments] - tu brauc ar to kantaino ķieģeļa formas scionu, ka pie 96 ir vajadzīga maza gāzīte un pie 106 kudiž dziļāk pedālis jāiespiež? Izklausās diezgan bēdīgi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Fizikas pamatlikumos tā ir. Tomēr automobīlī uzstādītajam motoram ir iestādīta jaudas līkne (kas ir pretējā puse patēriņa līknei) atbilstoši ražotāja educated guess. Savukārt turbīnas ieslēgšanās rada lielāku kompresiju un attiecīgi pie slodzes trūkuma (bet atbilstošiem apgriezieniem) rada nepienācīgi treknu maisījumu.

Savukārt gaisa pretestība nav nemaz tik smieklīgs pasākums - tā kvadrātojas ik pa 60 km/h

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No shit, sherlock. Protams ka kļūda ir, bet tā braucot ar vienmērīgu ātrumu normālas uztveramības apstākļos ir tik niecīga, ka mūsu vajadzībām tā nav ņemama vērā - ceturtdaļkilometrs, kaut vai puskilometrs stundā - pajāt.

Abet ar stabiņiem ir interesanti. Es savulaik regulāri braukājot no nīcas uz liepāju un atpakaļ ar velosipēdu, tā kā tam ir precīzāks spidometrs nekā mašīnām [jo pēc riepu maiņas vienmēr tika kalibrēts, un kilometrus skaita līdz simtdaļai, tb desmit metriem] uzķēru ka tur šie to attālumu bija mērījuši gar vienu šosejas malu - vai varbūt pašu vidu - bet braucot ar velosipēdu regulāri vienādu maršrutu, pie tā ka viens virziens pa lielam satur labos līkumus un otrs kreisos, viens virziens 20 kilometru distancē sanāca 200 metrus īsāks nekā otrs... Secinājums - ja gribas pēc stabiņiem kaut ko pārbaudīt, to drīkst darīt tikai taisnā gabalā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nav jēga diskutēt ar cilvēku, kam vienīgais pazīstamais vārds ir "kļūda", bet GPS ir burtu savirknējums tehnoloģiskam bubulim. Nedod dievs, vēl būtu pieminējis Glonass vai Beidou - par krievu vai ķīniešu spiegu nolamātu. Ir jāsaprot šo tehnoloģiju darbība, lai spētu objektīvi saprast, kādas ir to īpatnības un kādas kļūdas, bet bez tā savukārt nesaprast, ka satelītnavigācijas (GPS saīsinājuma lietošana jau sen ir ĻOTI nekorekta) ātrums ilgtermiņā ir ļoti precīzs un tur nav runa pat par tik rupjām kļūdām, kādas pieļauj radari, kur nu vēl spidometri Spidometra ātrumu riepu nodilums ietekmē vairāk, nekā satelītnavigācijas aprēķinātā "kļūda".

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 0 Atbildēt

Brīdinājums (rakstisks) ir tikai pirmajā reizē un dzēšās pēc gada. Ja gada laikā pieķer atkal, izraksta sodu. Experc xrenovais...

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Palasīju. Interesanti, vai kaut kur ir norādīta definīcija apzīmējumam "Mopēds" ? Laikam tas ir kaut kas pa vidu starp velosipēdu un moci, bet kādi ir kritēriji?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

CSN ir ļoti skaidri definēts mopēds. Pa lielam tas ir motorizēts tl ar motoru, kura tilpums nepārsniedz 49 cm3. Un vēl šādas tādas nianses.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 0 Atbildēt

Nevis šādas tādes, bet būtiskas:

"Mopēds ir transportlīdzeklis, kura motora darba tilpums nepārsniedz 50 cm3, bet ceļu satiksmē pieļaujamais braukšanas ātrums nepārsniedz 45 km/h."

Vlads Reģ.: 31.08.2006
2 0 Atbildēt

Šis man patīk visvairāk:

Ceļa nedošana vilcienam — sods ir 140 EUR - 280 EUR.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Zini, ja nedod ceļu vilcienam, tad varbūt tās 140-280 naudiņas nav tā lielākā skāde

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Kāpēc jums liekas, ka ceļa nedošana vilcienam varētu būt tikai saistīta ar vilciena sagaidīšanu uz sliedēm?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Tofig gavno, afftar mudak...

Pirmajā rindiņā jau meli. Tālāk to reklāmklikšķu ģeneratoru nav vērts lasīt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Tofig gavno, afftar mudak...

Pirmajā rindiņā jau meli. Tālāk to reklāmklikšķu ģeneratoru nav vērts lasīt.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Izlasīju tikai pirmo punktu un sapratu, ka pilnīga "Buļļa kaka".

Sods par aizmirstiem dokumentiem ir brīdinājums vai 3 EUR, likumi.lv/doc.php?id=89648

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 2 Atbildēt

Jāmaksā tik un tā 40. Par smadzeņu aizmiršanu blakus dokumentam sods 37€

Sen esmu teicis, ka sodi ir vienkārši idiotiski smieklīgi. Varēja uzlikt 4k€ par aizmiršanu un drīzāk bikses aizmirsīs uzvilkt kā dokumentus paņemt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Jā, protams, jo vairāk sodu, jo labāk. Nudien neizprotu, kāpēc cilvēkiem ir tieksme uzkraut sev kaudzi potenciālu sodu jo sevišķi par darbību, kas NEKO NEAPDRAUD.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Es kā CSN nepārkāpējs nevaru nekādā veidā uzkraut sodu sev. Tikai tiem, kuri tos pārkāpj. Un nevis jo vairāk, bet jo bargāki, jo labāk, bet mūsu sistēmā ir liels mīnuss - tad visi ievērotu CSN un valsts bankrotētu. Attiecīgi arī pēc barguma amatpersonām būtu jāsēž pa 10 gadiem cietumā, pakratīta pirksta vietā. To noteikti nedrīkst pieļaut.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Mani apturēja reida laikā. Man nebija līdzi vadītāja apliecība. Apturēja. Paprasīja vārdu, uzvārdu ( neatceros par personas kodu - prasīja, vai nē.).

Viņiem uz datora autiņā, parādījās mana ģīmetne. Salīdzināja. Novēlēja laimīgu ceļu.

Neizteica pat muttisku brīdinājumu. Tāpēc nezinu, kur ir buļļa kaka.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Transportlīdzekļu reģistrācijas apliecības man biežāk atrodas mājās nekā makā.

Man ir bijis, kad arī reida laikā aptur, bet līdzi nav ne reģistrācijas apliecības, ne vadītāja apliecības. Atveru savā viedtālrunī CSDD aplikāciju un tur viss skaisti parādās.

Nekad neesmu saņēmis šodu par šo.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka par kustību (pat) 2.joslā, kad pavisam to ir 3, bet labā ir brīva - pienākas sods. Nekad mūžā neko tādu neesmu redzējis, piemēram, Rīga-Jūrmala posmā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Vai tad likumā nav nekas par to teikts, ka neapdzīvotā vietā nedrīksti braukt ilgstoši pa joslu, ja labā ir brīva? Rīga-Jūrmala posms tavuprāt ir Latvijas paraugšoseja? Tur ir cits joslu sadalījums. Normāliem ir pirmā, tad ir otrā sēnēm un trešā - ja nu kāda sēne skatās telefonā F1 sacensības.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tur tā lieta, ka "ilgstoši".

Lai to pierādītu, vajag kādu laiku novērot.

Tāpēc, reāli, par to kaut ko nosodīt ir nereāli.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Kas vārdā "ilgstoši" nav skaidrs? Pats saki - pavērot. Pavēro 1 min un liek sodu. Viss ir reāli - policisti tikai ir nereāli auni. Ja darītu savu darbu, tad uz ceļiem būtu kārtība. Manā skatījumā šis ir ļoti tuvs pārkāpums ar pagrieziena nerādīšanu pārkārtojoties joslās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Sen jau policija vairs nesoda tos, kas nogriežas no otrās joslas un nav auni. CSN ir ierakstīts, ka jāpārkārtojas "savlaicīgi" - lūk arī viss punkts kaķim zem astes - "savlaicīgi" ir jebkā, kas nav radījis traucējumus citiem satiksmes dalībniekiem. Tik tālu esam ar burta kalpiem un sodītājiem, ka saprāts ir izgājis.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Galvenais, ka kaut kādi pimpusosi ir kaut kad uzrakstījuši kaut kādus noteikumus, no kuriem 3/4 ir pilnīgi visiem pie drirsas un tie nekad neetiek nedz ievēroti nedz uzraudzīti.Visa valsts un sabiedrības uzbūve uz tamlīdzīgu fufeli balstās.Ko tie zivtiņa mantinieki tur ziemā pljuutija, ko tur brauca paraugreidā un ko fufeli dzina un savu darbības imitāciju rādīja- 3 auto nolika malā,Bargi nobrīdināja, nofilmēja un pa visu pasauli izbazarēja "darba redzamību".Simts aaksti reku pieņēma par mobilo ierīču lietošanu izmaiņas likumā- bet kaut viens papuass ir par to šodien sodīts ?? Masveidā lieto un masveidā apdraud, masveidā nepārprotami redzams, konstatējams un pierādāms.Bet nee, nabadziņiem tehnikas nav, resursu nav ,gribasspēka un morāles nav, peenis taisni nestaav un utttt.Vienu auto tagd pa pus-miljonu nopirks ar to kvazielektronisko pzdaskopu ar 32,00cm garo objektīvu, vo ta gan visi šitie bandīti rajonā no Liepājas lidz pat Alūksnei sev tos mobīilos hlamus savos dibenos aši sabāzīs un nekad vairs un uttt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Kopš fotoradaru ieviešanas ir pagājuši 10 gadi un galvenais mērķis esot bijis vidējā ātruma samazinājums. Tā laikam ir jo uz avāriju skaitu tas ietekmi nav atstājis. Es tik nesaprotu ja mērķis ir samazināt vidējo ātrumu tad varbūt jāliek vidējā ātruma radari nevis fiksētie.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 3 Atbildēt

Jāliek pārvietojamie, jo savu lietderību tie ir apstiprinājuši un ļoti pat. Un radaru bojāšana vai uzturētāja traucēšana jāsoda ar 5 gadu cietumsodu bez visādiem mīkstinājumiem. Tā teikt - to 10% daļu, kurai smadzenes aug mugurkaula lejasdaļā būtu veselīgi samazināt no publiskās vides.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 1 Atbildēt

Pie atļautiem 90 km/h parasti brauci pēc spidometra 108 km/h, kas pēc gps atbilst 103 km/h. Mērierīcēm (radariem) pie šāda ātruma kļūda ir 3 km/h, tāpēc sanāk, ka ir tikai 100 km/h. Par +10km/h bildes nesūta un zizli arī nevicina.

Pie atļautiem 100 km/h attiecīgi braucu 118 km/h. Pilsētā - līdz 65 km/h. Pēc spidometra.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
4 1 Atbildēt

Tāds iespaids, ka Latvijā kā par vienīgo veidu, kā samazināt negadījumu skaitu, ir tikai un vienīgi atļautā ātruma samazināšana. Ātrumu samazina, samazina, bet negadījumu skaits negrib samazināties. Un tas neskatoties uz to, ka Latvijā vieni no platākajiem un taisnākajiem ceļiem Eiropā. Jā, un bedrainākajiem, bet tapēc jau mūsu ceļi ir plati, lai var apbraukt bedres!

Tikko daudz braukāju pa Austriju. Tur uz visiem otršķirīgajiem ceļiem, kas nav autobāņi, ir atļautais 100 km/st. Ceļu platums tāds, ka baltās svītras ir no spoguļa līdz spogulim (maksimālā pieļaujamā novirze no kursa +/-10cm), ceļi līkumoti un kalnaini, ceļa malā nav nekādas asfaltētās, vai pāris metrus platās grantētās joslas kā LV, aiz baltās svītras uzreiz seko grāvis. Bija ļoti daudz tādu līkumu, kurus ar atļauto 100 nemaz nespēju izņemt. Bet dēļ ceļa platuma bieži jāsabremzējās, lai samainītos ar pretīm braucošo autiņu, (kas arī iet uz 100 km/h). Bet neskatoties uz to neredzēju ceļa malās ne sasisto autiņu, ne līķu kaudzes. Varētu likties, ka Austrijā ceļa negadījumu skaitam vajadzētu būt nesalīdzināmi lielākam, nekā LV. Kāds ir iemesls? Vai mēs Latvijā esam daudz sūdīgāki autovadītāji, vai mūsu autiņu vidējais vecums tik liels, ka tie braucot izjūk, vai mēs LV visi braucam šmigā, atšķirībā no austriešiem??????

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 1 Atbildēt

Cik Latvijā ir nojāto Austrijas auto un cik Austrijā ir nojāto Latvijas auto?

Kāds ir sods par +20 Austrijā un Latvijā? Cik sodus ir jāsavāc Austrijā un Latvijā, lai atņemtu tiesības?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Austrijā ārpus Vīnes cilvēki brauc ar diezgan veciem auto. Pieļauju, ka jaunu auto īpatsvars Latvijā varētu būt pat lielāks, jo tā ir īpašā šejieniešu mentalitāte - kruts auto pie paneļmājas vienistabu dzīvokļa. Austriešiem ir citas prioritātes. Sods par +21 Austrijā ir 50 EUR un par ātruma pārkāpumiem soda punktus nepiešķir vispār.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Austrijā uz ne-autobāna ceļiem ir vēl lielāks bardaks, nekā LV.Jo, tur ir par kārtu augstāka kustības intensitāte un vairākreiz lielāks braucošo auto skaits.Satiksmes musināšanā īpaši izceļas ārzemnieki ar dzelteniem holandes numuriem, un pat franči un vācieši.Bet pārsit viņus vienalga vietējie svētdienas braucēji un tamlīdzīgi lohi.Tāpat viņi veido garas kolonnas ar vienu kād e-nanētēju galvgalī, tāpat notiek riskantas apdzīšanas uz šauras un līkumainas brauktuves.Plus vel visam pa vidu visuresošie riteņbraucēji.Īpaši kalnainos apvidos.Pie kam, viņu "kvalifikācija" var izrādīties tāda, ka viņš vnk sapinas pats savos pedāļos un nokrīt uz līdzenas vietas.

Austrijā par 150kmh (15x, mīnus radara kļūda) (130 zonā) esmu redzējis kvīti par 45eur, bet,Itālijā sods par pārkāpumu uz maksas autostrādes zīmes 90 zonā (2017.g..)- par formulētu 101 km/h (fiksētais 10x mīnus radara kļūda) ir akurāt 90 EUR.Turklāt, to cedeli pa pastu uz savu LV adresi var saņemt arī tieši pēc gada, kad jau sen beigusies tā tur nelielā "atlaide", ja samaksāt laicīgi un ātri.Kā arī pats var izdomāt, maksāt vai nee- vai ir/nav pārsniegts "gada" termiņš (kurš, izrādās, juridiski atšķiras no kalendārā gada un utt)Fotogrāfiju nesūta, atnāk tik cedele ar autorizācijas kodu- to (izplūdušo, miglaino,tumsā un vietai nekādi nepiesaistīto) foto tad var aplūkot, ielogojoties tajā viņu policijas soda/organizācijas lapā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Es vairāk norakstītu uz to, ka tur ir adekvāta braukšanas tiesību iegūšanas kārtība. Mums te pilni ceļi ar nopirktām tiesībām, spriežot pēc tā, kā tiek ievēroti CSN.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Citēju: "Kravu pārvadāšanas noteikumu pārkāpšana

TL izgatavotāja noteiktās masas vai slodzes sadalījuma uz asīm pārsniegšana vairāk par 5% — sods ir Brīdinājums vai 15 EUR."

Gribu pajautāt - vai kāds zin vismaz vienu gadījumu Latvijā, kad autiņi ar pilno masu līdz 3,5 tonnam tiktu dzīti uz svariem un sodīti par "noteiktās masas pārsniegšanu"?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Mani apturēja reida laikā. Man nebija līdzi vadītāja apliecība. Apturēja. Paprasīja vārdu, uzvārdu ( neatceros par personas kodu - prasīja, vai nē.).

Viņiem uz datora autiņā, parādījās mana ģīmetne. Salīdzināja. Novēlēja laimīgu ceļu.

Neizteica pat muttisku brīdinājumu. Tāpēc nezinu, kur ir buļļa kaka.

Pārkāpums.Lv ir Bullshit, jo norādītie sodi neatbilst patiesībai.

Kā piemēru minēju pirmo punktu par dokumentu aizmiršanu:

- parkapums.lv norādīts brīdinājums vai 40 EUR,

- patiesībā likumā paredzētais sods ir brīdinājums vai 3 EUR.

Protams, ka neviens CP par dokumentu aizmiršanu neķēpās papīrus un nerakstīs brīdinājumu vai sodu par 3 EUR.

Pirms daudziem gadiem ('90-tajos) gan Salaspilī mani sodīja par šo pārkāpumu, oficiālais sods bija 1LVL, bet tur CP bija papildus bizness par stāvvietu. Par to, ka nebija līdzi dokumenti automašīna tika transportēta uz CP autostāvvietu, kur viena nakts maksāja 10 LVL (šodienas cenās tas būtu līdzvērtīgs 100EUR)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tagad uz stāvvietu transportēt nedrīkst. CP ir reālajā laika pieejami visi tavi dati, ko (ieskaitot CSDD reģistrēto fotogrāfiju) var pārbaudīt, tiklīdz esi nosaucis personas kodu. Faktiski CP ir jāveic tā pati nenormāli grūtā procedūra, ko viņi veic dokumentu "pārbaudei" - t.i. rīcībai, dēļ kā vajadzēja panākt labojumus, ka dokumenti atkal jādod mentam rokās. Tātad faktiski CP nav jāizdara pat neviena lieka kustība, ja esi dokumentus aizmirsis mājās, līdz ar to 3EUR sods par šādu pārkāpumu ir visnotaļ adekvāts. Vienlaikus - ņemot vērā ka visus T/L reģistrācijas datus jau tagad policijas auto video sistēma pārbauda pēc numura PIRMS apturēšanas, bet vadītāju ar mūsdienu tehnoloģijām var pēc sejas atpazīt jebkurš viedtālrunis ar atbilstošu aplikāciju, drīzāk būtu laiks padomāt par dokumentu klātesamības prasības atcelšanu vispār, nevis sodu palielināšanu par šo "pārkāpumu".

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vispār jau CSDD izdotās apliecības nav personu apliecinošs dokuments kur nu vēl kaut kādas datubāzes nosaucot tik dvīņubrāļa personas kodu. Vadītāja apliecība apliecina tikai tiesības vadīt t-līdz.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 1 Atbildēt

Tu ir jocīgs. Ja pamanīji kādu kļūdu, tad painformē lapas autoru. Nav jēgas te pierādīt, ka esi latvis_tipiskais, kurš tikai var pateikt, ka ir slikti dēļ sīkas kļūdas, bet neko neizdarīt, lai kas mainītos. Lapa manuprāt ir ideāla, jeb viss, kas ir konspektēts no valsts sacerētajiem bulshitiem ir zelta vērtībā. Ja nu kas, man ar to lapu vispār nav nekāda sakara. Uzgāju tikai meklējot info par sodu, ja beidzies aptieciņai termiņš.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 3 Atbildēt

Buļļa kaka. Likumi.lv viss ir "konspektēts" skaidri un saprotami. Gan tiem, kam gribas zināt cenrādi, gan tiem, kam vajadzīga oficiāla atsauce uz NA diskutējot ar likumpārkāpējiem formās. Lapa ir debils klikšķu ģenerators uz kuru piedevām nevar paļauties.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Saprotu, cilvēkam švaka atmiņa, ko nozīmē konspekts. Katrs lieto, to, kas viņam ir ērtāk un vajadzīgāk. Ja tev liekas, ka laiks, kuru tu patērē likumu kopotajos rakstos, lai atrastu soda mēra vērtību ir pamatots, tad uz priekšu. Man lapā sameklēt par aptieciņas derīguma termiņu aizņēma pāris sekundes. Tikko pagāja 5 min un Likumi.lv es uzzināju daudz vairāk, kā man jebkad dzīvē būs nepieciešams, tikai ne to ko meklēju. Un piedevām tajā vērtību raksta vārdiem, kas piespiež sākt lasīt nevienam nevajadzīgus pantus.

Līdzīgi kā darba drošības noteikumi darba vietā. No visas bībeles ir kādas 10 pozīcijas, tātad praktiski 10 teikumi, kuri ikdienā nepieciešami... pārējais ir informācija juristiem manipulēšanai tiesās. Lieka informācija nav degradējoša, bet informācijas pārdozēšana analīzei gan.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Ir jābūt ļoti dīvainam, lai tērētu laiku atrast kaut ko, uz ko paļauties un vēl jo vairāk citēt mentam nekādi nevar. Varu pāris sekundēs atrast likumi.lv to pašu par aptieciņu un būt drošs, ka informācija ir pareiza. Tas, ka nemāki orientēties juristu sarežģītā pasaulē ir bēdīgi un slikti tev, bet diemžēl tas viss ko sauc par "nevienam nevajadzīgiem pantiem", ir spēkā un pie pirmās izdevības tiks izmantots pret tevi.

P.S. Izskatās, ka pašam ir švaka atmiņa, ja neatceries, ko nozīmē vārda ierakstīšana pēdiņās.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Tātad lai uzzinātu tikai intereses pēc soda mēru un NEKO VAIRĀK, ir bez izņēmuma jāapmeklē tikai likumi.lv? Episks stagnāts vai tipisks CSN pārkāpējs? Man nav jāmeklē likumi.lv informācija, lai kādam to nodotu tālāk vai orentētos likumos juristu līmenī. To ko man vajag, es pārzinu un likumu nepārkāpju. Tad kāda h pēc man būtu kaut kas jācitē mentam?.. ja mani viņš nestādina un pat ja apstādina, man viss ir čotka. Tātad vēlreiz, man savos gados ne reizi nav likuma pārkāpumu, tad kāpēc tieši šobrīd lai kaut kas mainītos? Likumu panti ir vajadzīgi tikai tiem, kuriem ir iemesls viņus vajadzēt.

Par aptieciņu tu ar visām savām, šodien jau novecojušajām tehnoloģiski pēdiņām, neatradīsi 10 sekunžu laikā. Vari pat nemēģināt, jo tik un tā, ja pamēģināsi un tev tas aizņems pus stundu, šeit tu to godīgi neatklāsi. Tukša runa.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

"Ja tev liekas, ka laiks, kuru tu patērē likumu kopotajos rakstos, lai atrastu soda mēra vērtību ir pamatots, tad uz priekšu" - ņem vērā to, ka likumi.lv atspoguļo to, ka IR aktuāli (ja skaties lapas spēkā esošo versiju), bet visādas alternatīvas lapas - ko nu kurā. Var būt pareizi, varbūt daļēji, var būt pilnīgi garām.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mūsu starpā zināmajam CSN nihilistam te vispār muti nevirināt, lūk tā

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ne jau kaut kādam pašpasludinātam diktatoram būs noteikt kuram un kad muti virināt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pld par uzslavu, jēēēeee

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

-> Bradypus

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Viss ir ļoti vienkārši - ar radaru un alkometru operēt ir vienkārši un saprotami, tāpēc tos uzstāda kā galvenos vaininiekus. Līdzīgi ir meklēt naktī zudušas lietas zem laternas, jo tur ir gaišāk.

Savukārt slīkoņu sērgu un lēnbraucēju ietekmi apkarot ir daudz grūtāk. Līdz ar to šīs problēmas ignorē.

Principā LV zaļie vīriņi nodarbojas ar divām lietām: ātruma kontrole un iedzērušu velosipēdistu izķēršanu. Ne viens ne otrs nav lielākie apdraudējumi, īpaši maz negadījumu IMO ir no otro puses, bet tos ir viegli ķert.

Apsveru domu ierosināt caur manabalss policijai atskaitīties par līdzekļu izlietošanu letalitātes un sakropļo'jumu mazināšanai. Detalizētās iemeslu pozīcijās.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Vai Jums kādreiz par vienu un to pašu pārkāpumu ir likuši sodu samaksāt 2 reizes? Man ir. Par kaut kādu pārkāpumu, kur pēc likuma sods ir "līdz 30 eur" policists soda protokolā man norādīja 20 eur, ko es arī apmaksāju. Bet CSDD datu bāzē kāds, kas šos datus tur ievadīja, norādīja 30 eur, jo tas atbilst šim pārkāpuma punktam.

Rezultātā, formāli sanāca, ka šis sods nav nomaksāts, jo CSDD datu bāzē norādīts 30 eur, bet policists noteica un es samaksāju 20 eur.

Pēc gada, mēģinot iziet CSDD tehnisko apskati, man tante aiz lodziņa saka "Jums ir nesamaksāts sods 30 eur!!! Maksājiet, ja ne tinaties". Nācās samaksāt otro reizi par šo pašu pārkāpumu, jo tehnisko apskati iziet gribējās

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Man reiz CSDD gribēja atteikt pakalpojumu, jo mana auto turētājam bija liegums dēļ nenomaksāta soda (turētāja liegums neattiecas uz cita īpašnieka auto, bet viņu datubāze tehniski ir uzbūvēta pretlikumīgi) - arī teica, ka neko nevar palīdzēt. Pieprasīju rakstisku atteikumu sniegt pakalpojumu - izrādījās, ka visu tomēr var izdarīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Fizikas pamatlikumos tā ir. Tomēr automobīlī uzstādītajam motoram ir iestādīta jaudas līkne (kas ir pretējā puse patēriņa līknei) atbilstoši ražotāja educated guess. Savukārt turbīnas ieslēgšanās rada lielāku kompresiju un attiecīgi pie slodzes trūkuma (bet atbilstošiem apgriezieniem) rada nepienācīgi treknu maisījumu.

Savukārt gaisa pretestība nav nemaz tik smieklīgs pasākums - tā kvadrātojas ik pa 60 km/h

Nē nu mans jautājums saturēja divus jautājumus - pirmais, ar ko tu brauc, kantainu kartona kasti, kaut ko līdzīgu Partisan Motors brīnumiem, ar 1.0 turbo motortelpā, un otrais, vai tu zini pēc kā tiek vadīts turbīnas pūtiens, ja tev tā piepeši pie 100 kmph pieslēdzas kruīzā, pieņemot ka pirmajā jautājumā es neesmu trāpījis.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Un kāds ir tava Golfa gaisa pretestības koeficients?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Diezgan draņķīgs, zato motors ir adekvāts - tā nu @ 90 kmph ir veseli 6,5 litri benzīna [ar gāzes patēriņu vēl cīnos, bet tas ir mainīgs cipars kas palēnām iet uz leju], bet @ 120 ir kāds litrs vairāk. Nevis kā eidim, kam noteikti tajā diapazonā patēriņš pieaug 2-3 litru robežās, ja jau 10 kilometru ātrums dod tik lielu starpību kā viņš nosauca.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Lasīt ar māki? Jeb tev kā Golpistam tas īsti nav jāmāk? Kādi 2-3? 1 ! 90-96 gandrīz nav starpības. Un 110-120 arī gandrīz nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lasu:

eidis rakstīja: Attiecīgi manam auto pie 96 ir +/- 6,2 l/100, pie 105 jau 7,5. Tad jautājums nah to 105 + un bezjēdzīgi barot Mažeiķu naftas rūpnīcu?

redzu tevis nosauktus divus ciparus, starp kuriem ir 1,3 litru starpība, ātrumam pieaugot 10 kmph.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Jūs tulīt bikses piemīzīsiet,manējam ķieģelim 0,308 bet msh golfam 0,340,tas ir pisec

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jā, tu tiešām esi pārsteigts ka kantainai mašīnai, kas piedevām ir hečbeks Cd cipars nav sevišķi labs? Bet man tev ir sliktas ziņas - autoindustrija lielās tikai ar to, par ko var palielīties - un tā nu tu zini Cd ciparu, kas ir "virsmas pareizība", bet vēl ir cipars, kas ekomoderu aprindās tiek saukts par Cx, jeb "virsmas laukumu", bet ar ko autoindustrija nelielās, jo mašīnām ārēji uzpūšoties, tas cipars tikai aug, bet kopējā gaisa pretestība izriet no abiem. Tā nu tava egle par spīti tizlajam, remontus apgrūtinošajam dizainam, diez vai ir ar labāku aerodinamiku kā mans golfs, bet mans piemineklis, kam Cd ir tāds pats kā tavai eglei, bez šaubām ir ar labāku aerodinamiku.

Tā ka mīz vien biksēs, jo tas tiešām ir pizģec

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Tev gan patīk meklēt utis kad paliec zaudētājos,nepārdzīvo tik traki,gan jau tavā miskastē iespīdēs kāds saules stariņš.Jā,un liec mieru mana auto izskatam,es tak tavu golfu neaiztieku!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Zaudētājos? Nu, davai, sameklē abām mašīnām Cx ciparus un tad sarēķināsim

Es jau neko nesaku par tās tavas egles izskatu, bet par tizlo konstrukciju. Reku tā "nelielā" starpība starp C4 egli un golfu

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Man ir c3 picasso,ne dīzelis bet benzīns, atmosfēriskais,značit bez turbo.Varbūt ir biku grūtāk tik motortelpā kaut kam klāt bet vai to vajag,visam nepieciešajam piekļuve ir brīva.Golfs uztaisa lielu purnu bet salons mazs,manam auto viss pretēji.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Golfam salons mazs, bet tavai eglei liels? Nu, šādu iespaidu dod placebo efekts, nekas vairāk. Tavai eglei attālums starp tiltiem ir mazāks nekā mk5 golfam, kuram tas ir tuvāks C4 eglei nekā C3; līdz ar ko vienīgais kas ir lielāks tavai eglei nekā golfam, ir augstums, par cik golfs ir hečbeks, bet tava egle - bulku vāģis, bet no lielāka augstuma vienīgais labums - kad golfā vadītājam aiz muguras apsēžas divmetrīs pasažieris, golfa vadītājs vienkārši paraujas uz priekšu, bet tu vari uzskrūvēt atzveltni 90 grādu leņķī un sēdēt kā mietu norijis, galvai griestos neduroties. Un nē, golfam nav liels purns - liels [augstāks] purns ir tavai eglei, bet garumā tas pats vien ir, vienīgi tavai eglei priekšējais stikls ir dahuja tālāk uz priekšu, , jo ja tas sāktos tur, kur normālām mašīnām - un arī zvēru karaļiem, starp citu - tad tev būtu nevis citreon C3 picasso, bet citreon C3 kangoo, jo tad tava egle toč izskatītos pēc izspļauta ķengura.

P.S. Jūtu tev līdz par to tavu [ne]motoru

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Bet man pietiek ar šo nemotoru, sacensībās tak nav ar viņu jābrauc,Rīgā ikdienas gaitās lielāku nevajag.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tos abus ciparus jāreizina kopā.

Interesanti ka viens no labākajiem CdA cipariem ir kantainajam Opel Calibra tā arī nepārspēts. It kā vienīgi MB CLA 180 BlueEfficiency esot tagad mazāks, lai gan tas ir apšaubāmi.

en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient#Drag_area

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tur tajā kalibrā ir kantains, neskaitot stāvo pakaļu?

Tas ir diezgan nepārsteidzoši ka tai kalibrai ir tik labs rezultāts. Pirmkārt, aerodinamiska forma, kura ir uz robežas ar nepraktiskumu, otrkārt, kopš tā laika mašīnas ārēji ir diezgan uzpūtušās, kas CdA ciparam nepalīdz.

Principā tas ka tam MB CLA varētu būt kripatu labāka aerodinamika, ir pilnīgi iespējams - tas ir MB, tāpēc ir pilnīgi ticams ka zem tās mašīnas ir visādi plūsmvirži + forma ir rūpīgāk aprēķināta + kā jau spec-ekonomijas modelim, noteikti ir arī citi īpatnēji aerodinamikas risinājumi, kādu nav pārējajām modifikācijām, līdzīgi kā pirms 15 gadiem fofāgena grupa darīja ar savām 3L mašīnītēm, kuras no standarta modeļiem atšķīrās diezgan nopietni, sevišķi lupo, lai tajos 3 litros ieraksītos.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Opel Calibra salīdzinājums ar ideālu plūdlīniju

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tā pludlīnija ir nepareizajā vietā uzlikta pa virsu.

Ja to pludlīniju uzliktu virsū pareizajā vietā, nobīdes sanāk - bedre tur, kur haube un priekšas stikls, un izcilnis tur, kur grabažnieka vāka kante - kaut gan tas noteikti uzlabo pakaļai saķeri.

Un vienalga nav nekas pārsteidzošs ka calibra ir salīdzinoši aerodinamiska mašīna - jo ražošanā esošajām mašīnām ir jāatbilst modei, nevis aerodinamiskai formai. Ideālajai pludlīnijai mēdz līdzināties vienīgi dažs labs koncepts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Viss ir pareizi izlasi instrukciju:

www.ecomodder.com/forum/tool-aero-template.php

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Cepuri nost pārkāpēja priekšā! Kaut visiem būtu tāda iekša...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pirms tam bija iekša divreiz bez tiesībām palikt par braukšanu dzērumā un vēl 25 pārkāpumi. Tagad ar jau drošvien bija iekšā.

vater63 Reģ.: 01.05.2015
1 1 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Izskaidro man vienu nesaprotamu parādību,Sēnīte-Rīga,līdz atjaunotam ceļa posmam atļautais ātrums ir 90 km/h,es braucu uz 100,daudzi man iet garām.Tieku līdz zīmei 100,uzlieku kruīzā 110 un sāku apdzīt tos kas man ielika kloķi uz 100, gluži ne visus bet 1/4.Ar šito parādību netieku skaidrībā.

Par šito kāds varētu doktora disertāciju uzrakstīt, jo pēc zīmes 100 plūsmas ātrums nepalielinās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Vispār jau CSDD izdotās apliecības nav personu apliecinošs dokuments kur nu vēl kaut kādas datubāzes nosaucot tik dvīņubrāļa personas kodu. Vadītāja apliecība apliecina tikai tiesības vadīt t-līdz.

Cik debilam ir jābūt, lai kā argumentu pret DB izmantošanu minētu "dvīņubrāļa personas kodu"?! Plastikāta kartīte ar dvīņubrāļa fotogrāfiju tak nav izmantojama, vai ne? Un kāds te sakars ar personu apliecinošu dokumentu? Tādam ir jābūt klāt tikai pierobežā un šī prasība nav noteikta CSN.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

CSN nav noteikta, bet CSN nav likums tie ir MK noteikumi, kas regulē noteiktu sfēru. Apliecība ir lai apliecinātu, ka personai ir tiesības vadīt t-līdz nevis personu apliecinošs dokuments. Tā kā ar personas kodu nepietiek lai identificētu personu, ja līdzi nav ID vai pase tad uz iecirkni.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tad jau jāved uz iecirkni visus, kam nav pase līdzi. Apliecība un tiešsaistes CSDD informācija ne ar ko šajā ziņā neatšķiras.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Mani apturēja reida laikā. Man nebija līdzi vadītāja apliecība. Apturēja. Paprasīja vārdu, uzvārdu ( neatceros par personas kodu - prasīja, vai nē.).

Viņiem uz datora autiņā, parādījās mana ģīmetne. Salīdzināja. Novēlēja laimīgu ceļu.

Neizteica pat muttisku brīdinājumu. Tāpēc nezinu, kur ir buļļa kaka.

Buļļa kaka ir pseidoportāla ciparā. Oficiāli paredzētais sods par šo pārkāpumu ir 3 EUR, nevis 40. Tas, ka faktiski šis sods pat netiek piemērots, jau ir blakus jautājums.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Esi pārliecināts par 40?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Cepuri nost pārkāpēja priekšā! Kaut visiem būtu tāda iekša...

Iekšā? Pašnāvība ir visgļēvākais un viegoistiskākais problēmu risināšanas veids ever...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 3 Atbildēt

GB12 rakstīja:

usaexperc rakstīja: Cepuri nost pārkāpēja priekšā! Kaut visiem būtu tāda iekša...

Iekšā? Pašnāvība ir visgļēvākais un viegoistiskākais problēmu risināšanas veids ever...

Ņefiga. Tur jābūt ar pautiem, lai šādi risinātu problēmas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Domāju, vairums psihologu tev nepiekritīs. Jo šādi tu "risini" problēmu ātri un īstermiņā, tb., ej vieglāko ceļu. Bet reāli jau neko pat neatrisini. Tā vietā, lai mēģinātu kaut kā mazināt sava nodarījuma sekas, atmaksāt tiem, kam esi pāri nodarījis, plus, celties un cīnīties ar savu atkarību... Nerunāsim par to, ka vislielākais cietējs jau nav pats pašnāvnieks, bet viņa tuvinieki un citi, kas viņu mīl - māte, piemēram...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Tos abus ciparus jāreizina kopā.

Interesanti ka viens no labākajiem CdA cipariem ir kantainajam Opel Calibra tā arī nepārspēts. It kā vienīgi MB CLA 180 BlueEfficiency esot tagad mazāks, lai gan tas ir apšaubāmi.

en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient#Drag_area

Jūsu čatā iejaucoties, te angliski labs raksts par auto aerodinamiku

publications.lib.chalmers.se/records/fulltext/251548/251548.pdf

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

gunbox rakstīja: Esi pārliecināts par 40?

Jā, esmu. Par to, ka bija šis reklāmdiskusijas sākumā un par to, ka esi savā kaktu lapelē nu jau izlabojis.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 3 Atbildēt

Tāds auns. Man ar to lapeli nav nekāda sakara. Bet nu saprotu - iespiedusies vēnās krievu mentalitāte neatļauj labot kļūdas, tikai no*irst.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tā pludlīnija ir nepareizajā vietā uzlikta pa virsu.

Ja to pludlīniju uzliktu virsū pareizajā vietā, nobīdes sanāk - bedre tur, kur haube un priekšas stikls, un izcilnis tur, kur grabažnieka vāka kante - kaut gan tas noteikti uzlabo pakaļai saķeri.

Un vienalga nav nekas pārsteidzošs ka calibra ir salīdzinoši aerodinamiska mašīna - jo ražošanā esošajām mašīnām ir jāatbilst modei, nevis aerodinamiskai formai. Ideālajai pludlīnijai mēdz līdzināties vienīgi dažs labs koncepts.

Gaiss NAV sviests - pludlīnijai daudz svarīgāka ir aizmugure kā priekša. Attiecīgi uzlikta tā līnija ir pareizi.

Protams visādi štrunti priekšā (piem VW bļemba) veido katrs savu aizmuguri ar nevāji sliktu pludlīniju, bet citādi olas priekšgals ir ļoti mazsvarīgs salīdzinājumā ar prasībām aizmugurei

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā kontūra ir uzlikta neņemot vērā 1) faktu ka tās mašīnas purns nav tikai hologramma, bet gan reāls, ciets priekšmets 2) tās mašīnas riteņi arī nav hologramma, bet reāli, cieti priekšmeti, kuri nesakrīt ar nepareizi uzliktās formas riteņiem.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Domāju, vairums psihologu tev nepiekritīs. Jo šādi tu "risini" problēmu ātri un īstermiņā, tb., ej vieglāko ceļu. Bet reāli jau neko pat neatrisini. Tā vietā, lai mēģinātu kaut kā mazināt sava nodarījuma sekas, atmaksāt tiem, kam esi pāri nodarījis, plus, celties un cīnīties ar savu atkarību... Nerunāsim par to, ka vislielākais cietējs jau nav pats pašnāvnieks, bet viņa tuvinieki un citi, kas viņu mīl - māte, piemēram...

Psihologs nemaz nedrīkst nepiekrist, skatoties no amata skatu punkta. Cilvēkam, kuram jumts aizbraucis, nedomā par sekām, tātad jau pašā saknē nav korekti apgalvot, ka pašnāvnieks kaut ko risina. Un trešais - tu mani nesaprati un skaidrot slinkums.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti