Līķu kaudzes

Motorolers Reģ.: 19.07.2002

Pēdējā laikā nav diena bez līķiem uz LV ceļiem! Regulāri notiek frontālas sadursmes ar smagajiem, kā tos var neieraudzīt?!?

Arī ikdienā pārvietojoties redzi totālus idiotus, kas dreifē uz dzīvības un nāves robežas, regulāri lienot purns purnā! Ikdienā, braucot pa vienu maršutu, jau esmu iegaumējis pāris autovadītājus, kurus ieraugot, jau zinu, tūlīt būs "joki", un parasti arī ir! Brīnos kā tādiem vēl tiesības nav atņemtas! Piemēram no rītiem no apvadceļa pa jelgavas šoseju uz Rīgas pusi brauc melns A5, ar quattroclub uzlīmi uz stikla, brauc vienkārši piz..c, apdzen pa labo malu, ātrums protams, krietni virs atļautā, vai tiešām lasot ziņās katru dienu par līķiem (pat policisti jau liek fūrēm purnā), cilvēkiem neieslēdzas kāds pašsaglabāšanās instinkts? Laikam jau nē, sabiedrība mums tāda, kā karsts laiks, tā slīkoņu kaudzes...

Policistus uz ceļiem jau it kā mana, sodi jau arī sen nav mazi, bet kkas nestrādā, agresīva braukšana ir redzama ik uz soļa!

 
1 2 3 4 5
boliks Reģ.: 22.03.2004
3 1 Atbildēt

Un vispār man izbrīna Ceļu policijas čaiņki, kuri nav par pirkstu pakustinājuši, lai vismaz pateiktu ka brauciet prātīgi utt. garā pēc kārtējām asiņainajām brīvdienām. Laikam viņiem vis poo...

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt
VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 2 Atbildēt

Jā, un atrodas vēl deģenerāti, kropļi, kretīni, kuri BMW-X5 M50d vadītāju aizstāv...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Tā mums ir ar visu. Nu neesam vēl atgājuši no padomijas laiku trūkuma un aizliegumiem, vēl ir kādu laiku jāizdzīvo anarhija, visatļautība un norāviens no ķēdes... Protams izrādīšanās gēns pa tiem 50 gadiem ar ir nācis klāt...

Tāpēc nevajadzētu brīnīties par to, ka esam kur esam un valstī notiek kas notiek. Jo it visā mums ir brutāli deģenerāti un slimnieki un vēl gana daudz tādu, kuri viņus apskauž vai dievina, jo viņu vietā rīkotos tāpat. ;)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Par pārkāpēju aizstāvju argumentu, ka video autoram vajadzēja čekot aizmugurē notiekošo un pavirzīties pa labi. Ja pārkāpējs no aizmugures tuvojas ļoti ātri (ar 130-160 km/h), tad viņu viegli nepamanīt, jo galu galā vadītāja prioritāte ir skatīties uz priekšu, nevis aizmuguri.

braucu Reģ.: 27.08.2018
2 0 Atbildēt

Otrs bembis tieši tāpat apdzen purnā, bet viņam laikam grūtāk izrunājams nosaukums, tāpēc visi koncentrējās uz X5? ;) Tie kas apdzen, tie arī zin, ka reizēm gadās, ka divi redz, ka ceļš ir tukšs un abi reizē sāk apdzīšanu, kas brīvo distanci noēd 2x ātrāk. Vienkārši stulba situācija, kas pierāda ka uz ceļa atkal un atkal jāuzmanās, bet nevajag tēlot, ka pašiem 100% būtu sanācis kaut kas labāks. Tā kā delfos visi brauc ar trolejbusu, tad tur nav jēgas skaidrot šādas nianses.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 2 Atbildēt

Normāli cilvēki tanī īsajā posmā no Vidzemes šosejas līdz Baltezeram vispār neapdzen, jo nekāda būtiska laika ieguvuma nav. Tiekot aiz Ādažiem, tad var skatīties - ja priekšā braucošais brauc tiešām lēni, tad var apdzīt, bet tikai drošā veidā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Auni, kas nezin, kādēļ auto ir aprīkots ar spoguļiem, vispār būtu jāizolē no satiksmes. Iespējams būsi pārsteigts, bet saprātīgi vadītāji situāciju aizmugurē kotrolē pat stāvošā auto.

arba Reģ.: 16.12.2002
6 3 Atbildēt

nevienu brīdi neredzēju bīstamību !

filmētājs ne par centimetru nemainīja savu trajektoriju un nesamazināja ātrumu

Kur bija bīstamība ?

šadas situācijas uz ceļa ir regulāras

diskutēt kurš vainīgs un kurš lielāks idiots bezjēdzīgi

boliks Reģ.: 22.03.2004
7 0 Atbildēt

Atradu šī gada CSDD un LVC skaidrojuu kā būtu pareizi jābrauc

twitter.com/LVceli/status/1016956364424400896

arba Reģ.: 16.12.2002
6 0 Atbildēt

Un vispār varat nomierināties , idiotu sabierībā ir daudz vairāk kā prātīgo !

stipri vairāk !

mes faktiski dzīvojam idiotu diktatūras laikmetā, jo viņi arī uzvar vēlēšanās

tas ir katru dienu visapkārt un ceļš ir tikai viena tā izpausme, ne būt tā svarīgākā dzīvē !

sasha Reģ.: 17.12.2002
7 2 Atbildēt

jautra diskusija. ceļš ir koplietošanas telpa lai visi varētu transportēties no A uz B. Tāpat kā tramvajā - mēs visi vienkāršu pārvietojamies. Steidzīgajiem, agresīvajiem tad vajag iztēloties kā viņi tramvajā izgrūsta omītes, lai tiktu pirmie pie priekšējām durvīm, un vēl māca vadītāju ka jābrauc ir žiglāk un visur nevajag stāties

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 5 Atbildēt

Slikts piemērs. Omītes sabiedriskajā derētu krietni parevidēt - ļoti derētu atcelt pensionāru atlaides sastrēgumstundās. Ir visnotaļ nožēlojami, kā regulārās tirgus braucējas (kuras neko nevar nokavēt) kliedz uz skolniekiem, kas dodas uz skolu un ar to viņām truacē. Reti braucu ar sabiedrisko, bet ar visu to šo esmu novērojis kā ierastu parādību.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Piemērs lielisks, kam ar penšu "laimīgo stundu" nav nekāda sakara...

Tā ir pavisam cita tēma

sasha Reģ.: 17.12.2002
5 1 Atbildēt

imho labs piemērs. sabiedriskais tr. ir koplietošanas vide gluži tāpat kā ceļš. ja vari uz koplietošanas ceļa lēkāt, traucēt, "pārmācīt" citus, tad iztēlojies tādu uzvedību sab.transportā. Mācīt kur stāvēt, kur skolēnam sēdēt, vai kad omei braukt vai nebraukt.

Ir jau tādi umņiki kas sarīko konfliktus tramajā, bet viņi izskatās tieši tikpat stulbi kā tie kas uz lielceļa uzvedas agresīvi un skaidro attiecības.

Ja gribi "pārmācīt" vai noteikt kā citiem jābrauc - strādā policijā vai satiksmes plānošanā, tad savas prasmes varēsi izmantot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Labs piemērs, lai pierādītu, ka tev NAV taisnība. Tireši omes, par kuru braukšanu vismaz daļēji maksā citi, ir pirmrindnieces agresivitātē un citu mācīšanā, lai gan pašas brauc dīkdienīgi, nesteidzoties un varētu to darīt citā laikā, bet nekautrēsies pamācīt, ka viņām traucē skolēns, kam mācības sākas noteiktā laikā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Kamēr viņām nav laika ierobežojuma - tās normāli izmanto savas privilēģijas un izvedās tieši kā visādi tirliņi, kuriem vairāk vajag. Tikai tiem jau tagad CSN neļauj īsti izpildīties kā gribētos...

Nav starpība - birojs, rinda veikalā, ceļš, bērnu dārzs - visur ir tieši tas pats sabiedrības uzvedības modeļa piemērs tika ar mazliet citām dekorācijām...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 1 Atbildēt

"Tireši omes, par kuru braukšanu vismaz daļēji maksā citi, ir pirmrindnieces agresivitātē un citu mācīšanā, lai gan pašas brauc dīkdienīgi, nesteidzoties "

Hm. Nesteidzīga braukšana ar sabiedrisko transportu. Man grūti iedomāties, kā tās omes varētu tramvaju paātrināt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nesteidzoties - t.i. Bez iemesla steigties - var mierīgi mājas paurbināt degunu un braukt uz tirgu vēlāk, kad sastrēgumstunda ir beigusies un skolnieki, kas traucē, jau sēž skolas solā.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Līdzīgi var ieteikt visiem, kas no rīgas brauc ārā uz laukiem, izbraukt nevis piektdienas pēcpusdienas pīķu stundās, bet brauciet sestdien, svētdien...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Te jau drusku iet nost no tēmas, vajadzētu vienkāršot.Kas ir jādara, kad viens brauc virsū un kad ir (būtu..) jābūt skaidrs, ka nupat var negadījums sanākt.Vajag reaģēt, vai nevajag? Piem, es kā pasažieris.Mans "vadītājs" mani ved akurāt tā kā dalbaēbs.Viņam ir "taisnība", viņš tur nafig neies kko raustīties pie katra staba.Es šito esmu kkur tā tipa ne vienu vien reizi novērojis.Nuinafig.

Labi, skaidrs, tas x5tais kāreiz arī "viens no" tiem, ko te gānām.Bet no otras puses- pilnīgi piekrītu, absolūts ikdienas gadījums.Ko, tagad ir katrā šādā gadījumā jāspēlē loterija un nekas nav jādara izejai no šis situācijas? Reti kuram skrējējam ienāks prātā, ka vnk braukt un neskatīties spogulī.Cik reiz minūtē To darīt- da visu laiku, nepārtraukti.Jo ir otrādi- jo ātrāk skrien, jo vērīgāk skaties.Viņš zin (būtu jāzin), ka TAD, kad vienu to desmittūkstošo reizi sakritīs tās kārtis un viņa ierastajai skriešanai pamaisīs viens kaut kāds "vēl ātrāks", būs auzas.Turpretim , "noteikumu ievērotājs" var nekur lieki neskatīties.Viņam "nav" vairs citu pienākumu- jo, lūk,savu cēlo misiju tas izpilda vnk "ievērodams noteikumus".Kas te bija- pa lielam nekas, praktiski viss TAS, kas notiek katru dienu, jebkurā citā vietā un laikā.Mērogā sagrozīta videobilde, divi apdzinēji izmainījās.Vai ES tā brauktu garām? Nee, es nebrauktu, jo tas NAV mans princips.Bet, es Pavāktos malā- jo tas IR gan mans princips, gan mans pienākums- gan pret saviem pasažieriem, gan pret saviem dzelžiem, gan pret nevainīgiem tur tobrīd līdzāsbraucējiem uttt.Johaidī, nu tu brauc, tur līkums, redzi viens lohs jau priekšā kko tur dzen pa ceturto virtuālo rindu- nu paņem tak tu ieskaties tajā fakajā savā spogulī,pārliecinies, ka droša ir tā tava pozīcija tajā brīdī...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt

Jā un nē...

Visu laiku cerēt, zinot ka mietpilsonis parastais "spoguļos neskatās nemaz", uz drošības garantijām (viņa paša paša pašsaglabāšanās instingta vārdā) un test virsū pa priekšu braucošajam, bet tajā pat laikā tikai atpakaļskata spogulī blenzt vai vēl kāds ātrāks netuvojas izklausās par vadīšanu caur pakaļu...

Piekritīsi?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Arī jā un nē...Es tur kad braucu, es vienmēr vēroju savu aizmuguri.Pēc tāda algoritma, ka cenšos vnk nevis nervozi kko tur raustīties no visa, bet gan cenšos "būt lietas kursā".Jo, katrs ātrāks braucējs ir potenciāls apdraudētājs.Viņš brauks man garām, es kādu to brīdi tapšu apdraudēts.Es ar lielu varbūtības procentu pieņemu, ka tur garāmbraukšanas brīdī būs jezga,jo es apzinos, ka atrodos no drošības viedokļa uz absolūt abnormāla ceļagabala.Es tam spogulim aktīvi sekoju un uzskatu to par pašsaprotamu.Kur nu vēl ja kādā sev ikdienā neierastā ceļā.Turklāt, es arī (labi zinādams patiesību) vēroju apzinātos trešās rindas veidotājus priekšā.Un kad es redzu priekšā veidojamies kādu nestandarta situāciju, es Vienmēr/instinktīvi metu trešo aci spogulī.Jo lohi ir visur.Te nav runa, kam taisnība, ir runa KĀ sevi pasargāt.Tikpat labi, jebkuram tam lēnākam braucējam tas tieši ir tas visupirmais uzdevums sevi sargāt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Pastāstīšu kaut ko neticamu... Spoguļiem aktīvi sekoju vienmēr - tā nav pat apzināta rīcība, bet automātisks ieradums - sekot situācijai visapkārt. Līdz ar to nerodas pārsteigumi ne priekšā, ne pakaļā. Pietiek laika vēl arī sānceļus un grāvjus pavērot vai kāds traktors vai stirna nelien ārā. Ak jā - garākos ceļos pat vēl navigatorā kilometru skaitītāju vēroju un ja nav blakussēdētāja, kas izklaidē, "sarunājos" ar borta datoru, cenšoties iemānīt kādu lieku ekonomijas cipariņu vai ko tamlīdzīgu. Bet cilvēkam, kuram auto vadīšanai ir nepieciešams visu uzmanību koncentrēt uz ceļa priekšā, vispār nevajadzētu sēsties pie stūres - tā jau ir gatava recepte avārijai.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jā.Skaisti un pareizi.Jebkuram te būtu jāklausās, ja kāds nāk ar tamlīdzīgu vēstījumu.Taču lielai daļai trūkst intereses uz šo visu.Nav tāda ceļa un nav tāda brauciena, lai vispār un principā iztiktu pilnīgi bez koriģējamām situācijām.Jo tā situācija tevi nekavējoties apmeklē, tiklīdz esi par viņu virtuāli piemirsis.To taču daudzi saka, ka liela daļa pārpratumu notiek atgriežoties mājās, uz zināma ceļa iecirkņa un tml. Kad liekās, ka nu jau es esmu te, ko te vairs,uttt.Ir tādi uzvedības modeļi, kuri reāli bojā braucēja auru un karmu.Ilgtermiņā tas viss krājas.Brauksi tā visu vakaru 4 rindās- piem iekāpsi suņa suudā pats pie saviem vārtiem, no rīta atklāsies, ka Kurpe smird...Tā ir Zīme.Ja kādam to skaļi teiksi- viņš vnk smiesies..Ok.

Tur uz tā draņķagabala nezcik reiz novērojama situācija, kad ne to ka spogulī, bet tepat degungalā priekšā kāds mēdz "izlekt" no pretimbraucošās rindas- pārliecībā, ka viņu "sapratīs".Tas pats, kas ar to krievu modi- paraut malā metru pirms šķēršļa.Brauc pretimbraucēji smuki rindiņā, rubina degunu, viss "līdzeni",neviens nelien,visi visu ievēro.A tur pēķšni viens izlec.Tas Pirmais pretimbraucējs pēkšņi parauj malā- un tam nākamajam atklājas tas purnābraucējs.Ko tur diži noreaģēsi?Cik reizes noreaģēsi?Vienmēr?Varbūt labāk, ja "zināt", ka tā mēdz būt un ka drīzāk "izņēmums" ir tā reize, kad tā nav?

Nu kā tas ir, lepni tā pofigā braukt piem gar vidussstrīpu pa slaveno jūrmalas apvedceļu, kad pretim gara dusmīga kolonna nāk un ka tu zini, ka katrs piektais tur ir lohs un katrs sestais tuuulinj izlīdīs ar puskorpusu, lai vnk "paskatītos" ,tipa kas ta tur labs/jauns priekšā notiek? Reku te viens cilvēks vismaz 864x sludināja- jābrauc esot tuvāk kkādai labajai malai...Gudrinieki izlasīja, ok.Ta ka tumsā viens uz ceļa un ka suudi pa malām mētājas un melli kuiļi lec no grāvjiem ārā, vo lūk tieši ta viņi to ievēro.Bet nu kur nu gaišā dienas laikā,publiskā vietā, tak neies kko tur raustīties..;P

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Nu redz kur gaiša diena, laba redzamība, taisns ceļa posms, filmētājs ievēro distanci, brauc gar ceļa labo malu...

bet tad:

twitter.com/breakinglv/status/1034409045212442625?s=21

boliks Reģ.: 22.03.2004
2 0 Atbildēt

Trūkst vārdu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nu, bet absolūts bezsmadzeņu stulbenis

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

manuprāt, šādi notiek krietna daļa frontālo avāriju, kurās vaino nepareizo ceļa profilu, pretīmbraucējus utt...

Šis ir spilgts piemērs ar teju visiem iespējamajiem iemesliem vissliktākajā iespējamajā kombinācijā, kādēļ var notikt frontālā sadursme. Frontālai avārijai pietiktu pat ar jebkuru atsevišķi ņemtu "paraugdemonstrējumā" novērojamo iemeslu, kur nu vēl ar visu to komplektu, kas apskatāms. Tikai ceļa platums un pretīmbraucēja balansēšana uz grāvja malas un fūras parūmēšanās pa labi novērsa "līķu kaudzes"...

Es domāju, ka CP būtu ļoti nopietni jāparunājās ar vadītāju/īpašnieku izsaucot tos uz normālu "matraci" iecirknī.

Es saprotu, ka liela daļa šejieniešu visai normāli, savas pieredzes un izpratnes ietvaros spēj noreaģēt uz šādiem "brīnumiem". Bet kāpēc nepacīnīties par to, lai šādus brīnumus pēc iespējas izskaustu no satiksmes?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Kā redzams, tas šoferis nav viens tāds. Izlasām komentāru no Uldis Valneris. Pēc šādiem komentāriem skaidrs, ka lūk ir reāls vēl viens potenciālais pašnāvnieks.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es pat to Uldi Valneri zinu! Izbijis basketbolists (LV čempions pat bijis), joprojām sastopams veterānu basketbolu laukumos. Brālis viņam bija pasaules čempions dambretē, vairākkārtējs. It kā pieredzējis cilvēks, nav idiots vai urla, bet redziet čalis vaino fūri!!! Diez vai man sanāks ar viņu parunāt par šo gadījumu, bet ja sanāks, noteikti pateikšu acīs ko domāju!

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

Es atkal uzskatu, ka fūrei nu nepakam nebija jābremzē. MAn, kā apdzinējam, labāk lai apdzenamais ir konstante, nevis mainīgais - attiecīgi, lai ir savu darbību nemainošs faktors. Šajā pašā video varēja ļoti skaisti gan fūre, gan tas pežulis plecu pie pleca abi sinhroni bremzēt, tas tam Uldim patktu? Tā teikt, pilnai laimei, lai tas pārdomājušais apdzinējs pat nevarētu atlīst atpakaļ savā joslā, jo fūres šoferis iedomātos ka "palīdz pabeigt manevru"?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Vispār jau man profesionāls sportists pārāk neasociējas ar gudru cilvēku. Piedodiet, sporta amatieri un arī profi, ja te tādi ir

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt
JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Kvēpi nāca ārā it kā iemīts grīdā no luksofora starta, bet uz priekšu vispār nekust... vnk wtf...

Bet nu kopumā vnk pizģets... Saproti, ka netiks, met pa mēmajiem un lien atpakaļ aiz smagā, tas ir izdarāms DAUDZ ātrāk, kā tomēr apdzīt... Pats esmu tā darījis, kad pēc manevra sākšanas šaubos vai to izpildīšu līdz galam droši. A te izskatās cilvēks pilnīgi sastinga un NEKO nedarīja...

Nu tas ir viens veids, kā tie līķi rodas... Pēc šādas (ne-)reakcijas un vnk turpināšanas taisni braukt skaidrs, ka šādam vadītājam tiesības nevar dot. Jāiet uz drošu braukšanas skolu vai ko tādu vispirms...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Izcils piemērs, kā frontālās avārijas veido tieši nemotoru braucēji. Cik ilgu laiku tas atsaldenis pavadīja pretējā joslā, pirms vispār nokļuva blakus apdzenamajam? Es, darot tā, kā visi saka, ka ir nepareizi, šajā brīdī apdzīšanu jau būtu pabeidzis - un mierīgi brīvgaitā samazinātu apdzīšanas ātrumu, ripinoties savā joslā fūrei priekšā.

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

Mjaa, tā ir kad ir mazmotora mašīna...

Un par šo vajadzētu ar To Pezo vadītjāu maigi izsakoties veikt nelielas pārrunas...

un šis gadījums ir krietni krietni bistamāks un atbilst topika nosaukumam neka pirmā posta Audi varonis..

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

IMHO tur nav vaina nemotorā, bet ka auto ir totāls nopistenis. Stipri šaubos ka ar pienācīgā darba kārtībā tur esošo "nemotoru" tā auto dinamika būtu tikpat kūpoša un gliemeža ātrumā. Auto pilnīgs šrots, kas iet uz 2 no 4 cilindriem. Par vadītāja kvalifikāciju un prāta spējām te gana teikts, neatkārtošos.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 1 Atbildēt

Jā, arī ar zem 100zs motoriem var samērā veikli apdzīt, nav ne maz tik traki. Te zemāk jau minēja, ka vadītājs ir iespējams pirmspensijas vecuma kundze. Sorry, stereotipisiki, bet domājams, ka kundzei pa lielam ir bail braukt, tas arī izskaidrotu, kāpēc viņa turpināja taisni pa joslas vidu braukt un beigās pēc visa sabremzējās un aizlīda atpakaļ aiz fūres - droši vien gandrīz sirdstrieku dabūja un sastinga. Nu nemaz nerunājot jau par to, ka gāzes pedāli līdz galam nespiež un nomest uz šosejas 4 ātrumā vispār ir trakums.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tas ir VWFana sapņu auto. Nevienam nevajag auto kam vairāk par 70hp redz ar 90hp jau galva griežas.

braucu Reģ.: 27.08.2018
3 0 Atbildēt

Noteikti ir kāds zinātnisks apzīmējums, bet smadzenes dažreiz izslēdzas, ja ir pārāk daudz informācijas. Tad domu process apstājas, turpinās tikai kaut kādas (bieži nu jau neloģiskas) automātiskas darbības, uzskatu, ka šis fenomens ir vainojams pie šādiem manevriem un bieži pie avārijām vispār.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Vispār brīnos par cilvēkiem, vai tas nemaz, pilnīgi nemaz baiļu sajūtas iet bojā virs nav? Ja tas sūds reāli nepaātrinās, bet pretim jau kāds brauc - varbūt tomēr samierināties, ka esi nespējīgs ātri apdzīt un ASAP atgriezties atpakaļ?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Brezmēt jau sāka, bet stipri par vēlu! Un piekrītu viedoklim, ka pie stūres bija dāma, kurai ļoti bail no fūrēm. Iespējams, vadītājai pārāk maza pieredze vai 99% pārvietojās tikai pa lielpilsētām.

Droši vien CSDD varētu ieviest eksāmenos savus video jautājumus: drīkst vai nedrīkst apdzīt. Kā rīkoties ja redzi, ka nepaspēsi apdzīt. Kā rīkoties ja redzi, ka tevi kāds nepaspēs apdzīt utt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Uzskatu redzēto situāciju par pilnīgi nepieļaujamu. Pieļaut situāciju, kad pretimbraucējs atrodas sānos (!!!) tam, kas mēģina kādu apdzīt - te būtu darbs CP visaugstākajā līmenī, tā bija 100% reāla avārijas situācija, iespējams, ar "kaudzi līķu" nevainīgā situācijā. Bļ**

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Nu par to jau mans stāsts.

Par vairākām lietām - par prasmi novērtēt situāciju uz ceļa (iespējams arī par redzes/psihes pārbaudi?), par spēju izvērtēt distances un redzamo transportlīdzekļu ātrumus, par prasmēm novērtēt sava auto spējas un izpratni par tām, par spēju pareizi lietot savu auto un, pats galvenais, par "apdzīšanas tehniku" un izpildījumu kā tādu...

k442 Reģ.: 22.02.2014
3 0 Atbildēt

Mjā, sižeta "galvenais varonis" nejēdz pilnīgi neko no apdzīšanas - ne objektīvi situāciju novērtēt, ne normāli paātrināties ar savu auto, ne paņemt nelielu distancīti un savlaicīgi ieskrieties ātruma starpības radīšanai, ne arī pabeigt manevru līdz galam paša radītajā šaubīgajā situācijā (pēdējo neapgalvoju kategoriski, bet vismaz izskatījās, ka tas bija reāli izdarāms)...

Sižeta beigu daļa gan vedina domāt, ka "neapdzinējam" pēc tā visa prasījās pēc pamperu nomaiņas...

P.S. Kamēr dzejoju savu tekstu, Palaidniex to pašu jau paspēja citiem vārdiem ieklabināt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Drošvien grūti apdzīt, ja pudele rokā. Bet vispār izskatās pie stūres bija dāma.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Portāla "Delfi" rīcībā esošā informācija liecina, ka šis "Peugeot 307" ir reģistrēts uz 19xx. gadā dzimušas sievietes vārda, kura pati ar to arī dodas uz tehniskajām apskatēm. Iespējams, ka arī šajā gadījumā xx gadus vecā sieviete bija pie stūres.

arba Reģ.: 16.12.2002
10 0 Atbildēt

pēc manām domām šāds braucējs, ar šādu auto ir daudz bīstamāks par agresīvu braucēju ar jaudīgu auto

1- viņš nesaprot , ko dara

2- auto nespej izpildīt viņa ieceres

3 - viņš ir neprognozējams

Vislielāko ļaunumu sabiedrībai nodara nevis zagļi, nelieši, korumpanti bet IDIOTI !!!

pret viņiem ir visgrūtāk cīnīties (pret zagļiem, korumpatniem u.t.t. to ir iespējasm ) , jo viņu stulbums nav izmērams un nav prognozējams !

Tieši tas pats uz ceļa - agrsīva braucēja darbības ir paredzamas ! viņš parasti saprot, ko dara, viņus var izķert, , sodīt

Šādu braucēju darbības ir neprognozējamas, ar viņu nav iespējams cīnīties !!! kādu zīmi, fotoradaru, cp krūmos uzlikt , lai šāds idiots saprastu ko dara ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Goda vārds, gribētos redzēt tādu braucēju dzīvē, parunāties par izdarīto, uzzināt tāda domas utt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

m.delfi.lv/latvija/article.php?id=50341715

Rekur šodienas varonis kārtējais!!!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

(c)...Šādu braucēju darbības ir neprognozējamas, ar viņu nav iespējams cīnīties !!! ...(c)

Jā.Iepriekšējā lappusē ir ievietots tāds dzeltens grafiks.Pēc tā ir skaidri un nepārprotami redzams,kurš ir "tas" faktors, kas reāli spēj šādas idiota izveidotas situācijas radītos draudus novērst. Vismaz visreālāk mēģināt to darīt.Tur desmit "citi" faktori pa leju dikti sīvi cīnās savā starpā, bet reku šis "viens" stāv pakāpi augstāk par jebkuriem citiem.Kas tas ir? Pareizi, tā ir "trešo personu rīcība".

Mēs nekādīgi nevaram iespaidot katra tā atsevišķā (kārtējā) idiota spontāno rīcību un nevaram izprast tos viņa zemiskos nodomus un motīvus.Visefektīvākais, ko te reāli varam- tas ir laicīgi izveikt savas koriģējošās darbības, lai paglābtu savu ādu.Tas ir tas primārais, ko te būtu jāmāca un jāuzsver.Tās briesmu novēršanas iemaņas katram ir jāizkopj un vajadzības gadījumā instinktu līmenī jāpielieto.Tieši tā, kā mācēja tas nofilmētais pretimbraucējs.Malacis, lai vairāk starp mums tādu.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 5 Atbildēt

Cik daudz aizskarto...

Vajag dzīvi sakārot tā, lai nekur nav jāskrien vai lai citi tavā vietā skrien, tad skriešana paliks tikai izklaidei.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Izcils piemērs - gan jau tieši arī šī sieviete "skrēja" kāda cita vietā, kas savu dzīvi sakārtoja, lai pašam nav jāskrien.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nu redz kur gaiša diena, laba redzamība, taisns ceļa posms, filmētājs ievēro distanci, brauc gar ceļa labo malu...

bet tad:

twitter.com/breakinglv/status/1034409045212442625?s=21

Portāla "Delfi" rīcībā esošā informācija liecina, ka šis "Peugeot 307" ir reģistrēts uz 1955. gadā dzimušas sievietes vārda, kura pati ar to arī dodas uz tehniskajām apskatēm. Iespējams, ka arī šajā gadījumā 63 gadus vecā sieviete bija pie stūres.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 6 Atbildēt

Es šitās "sievietes vietā" paceltu jautājumu par personas datu izplūdumu.Droši vien šopēcpuzdien poliklīnikās veidosies rindas- jo vienam kontingentam aiz dusmām piemetīsies pļūtamais.Par to, ka ne audi, ne bmw, ne hronisks pārkāpējs, ne slimnieks, ne bandīts.Vienkārši sieviete.Turklāt, nav noskaidrots vai ļaunprātīga.Noteikti, ka tieši viņu mēs izmācīsim, noteikti viņa ņems vērā un sāks ikdienā aktīvi apmeklēt delfus,apollo,eauto,dbs,cssd,utt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Uz masu informāciju līdzekļiem(visplašākajā to nozīmē) ir izņēmumi. To ka sieviete pie stūres pilnajā video var redzēt, bet apgalvot ka īpašniece gan ne.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Tur pats tas rakstošais žurnālists to savām vajadzībām filmēja, vai kā? Materiāls tiks kkur tipa aka "iesniegts", vai ko? Visa progresīvā pasaule lamājas, abet kur ir kāds valdošā "mistera zivtiņa" komentārs? Pareizi- viņam ir pilnīgi uzpajāt uz to ,ko tie lohi filmē un ko runā.

Es šodien gaišā dienas laikā nejauši redzēju- pilsētā no pieturas brauca ārā autobuss,normāli izbrauca,aši un bez kāda konflikta.Bet, tas pirmais no 4-5 laidējiem bija kaut kāds tipa transportieris, hlams ar kravaskasti, kaut kādas tipa lāpstas torčīja ārā.Tas apvainojās, un, cik nu jaudas, ,soriii,pi/sa tam lielam busam garām.Pāri pa nepārtraukto, tur viss iecirknis ap 200m tāds,pieturas, gājēji uttt.Un tieši tajā brīdī pretējā joslā džeks ar vieglo jāja ārā no teritorijas.Redzēdams, ka viņa virziena josla brīva,vnk izgriezās pa labi un tieši transpoteram priekšā un aiz "izbrīna" vnk apstājās.Viņš šodien nebij "plānojis" sastapt shitādu Maucību.Tur gan tas buss, gan tas apdzenošais transporters bija kāreiz ātrumu uzņēmuši.Un vel arīdzan betona apmale 15cm...,pi......

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Lūrk vēlviena tipiska "pareizi, ar ieskrējienu" veikta apdzīšana: www.tvnet.lv/4524892/pasnavnieks-uz-liepajas-sosejas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Ko lai saka, slimi tie braucēji, absolūti slimi

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Lūk šis, un tas pežots, kuru iepostēju, manuprāt, ir kā reizi ~75-90% frontālo avāriju iemesls.

Ko mainīs izmaiņas CSN, CP darba intensifikācija, CSDD izformēšana vai pilna kadru nomaiņa tur un CP, iekļaujot slaveno "Atlajst Saimu", ja cilvēku galvās ir pilnīgas č&*%as?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ko mainīs? CP policejisko pilnvaru, ko vērst pret likumpaklausīgajiem, apjomu un nodokļu plūsmu, kas plūst varnešu virzienā. Ceļu satiksmes drošībā - NEKO. Ir laiks apjēgt, ka cilvēkam, kas nebaidās no nāvessoda (kuru neviens nav atcēlis par fizikas likumu pārkāpšanu), nebūs bail arī no cilvēku izdomāta soda.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

cilvēki no nāves kā reizi baidās, bet ir tik daudz stulbuma un nepadomāšanas galvās, ka paši pat nepamana/nesaprot kā, un ka jau ir nonākuši situācijā, kad milzīgās nāves bailes sāk spiest mīkliņu biksēs...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Laikam jau dažiem ir īpaši grūti saprast, ka cēlonis ir nespēja sasaistīt savu rīcību ar sekām un nez kādēļ dzīvo pārliecībā, ka cilvēks, kurš nespēj rēķināties ar letālām sekām, tomēr nez kādēļ spēs rēķināties ar iespējamo naudassodu. Un tādēļ atbalsta pilnīgi bezjēdzīgu naudas un saprātīgo cilvēku brīvības izšķiešanu policejiskos ierobežojumos.

k442 Reģ.: 22.02.2014
2 0 Atbildēt

Nu jā, te gan laikam volvo-ists uzskatīja apmēram tā - ja pretējā josla ir pārredzama tajā ~~ 100 metru gabalā līdz tuvākajam līkumam (pauguram vai tamlīdzīgi), tad tur noteikti neviens pretī braucošs neparādīsies, pašu manevru jau nu gan realizēja ar gana lielu (paš)pārliecību...

Šis bija domāts Bradypusam 12.07...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 6 Atbildēt

Tieši par to runāju - pēc manas metodes šādā situācijā ir iespējams uzsākt apdzīšanu, cerot uz brīvu ceļu, vai arī bez stresa iekārtojoties atpakaļ savā joslā. Volvo dēļ attālinātā ieskrējiena nokavēja sākumpunktu, bet pretimbraucošā pamanīšanas brīdī bija jau tajā punktā, kur nevar paspēt nobremzēt iesākto ieskrējienu, lai pārtrauktu manevru.

braucu Reģ.: 27.08.2018
2 0 Atbildēt

Paskaidro velreiz, kas tev nepatik apdzisana ar ieskrejienu, un ka ir pareizi darit? Video nevis ieskrejiens ir vainigs, bet tas, ka apdzen neredzot, tatad patik risket vai nejedz braukt, lohiem lohu problemas.

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Tieši par to jau ir runa konkrētajā gadījumā (pie Bikstiem)!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Apdzīšana ar ieskrējienu ir sarežģītāka, prasa ilgāku laiku manevram un ilgāku atrašanos pretējā joslā. Rezultātā ir droši izveicama daudz retākos "logos", ja satiksme ir intensīva. Protams - nemotoriem tas ir vienīgais veids, kā apdzīt. Ja nemotoram braucēja prasmes vai pacietība pieviļ - sekas ir redzamas šajos video. Jaudīgs dzinējs spēj aizstāt ieskrējienu, samazinot nepieciešamību sarežģīti plānot manevru un lielākas iespējas labot kļūdu (t.sk. bremzējot - jo nemotori mēdz būt komplektēti arī ar švakakām bremzem).

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Nu jau, nu jau...

-----

Bradypus

30.08.2018 22:32

Apdzīšana ar ieskrējienu ir sarežģītāka, prasa ilgāku laiku manevram un ilgāku atrašanos pretējā joslā.

------

Par to, ka manevrs prasa ilgāku laiku - šaubu nav - nemotors tomēr, laiks kamēr ieskrieties utt...

Bet ja ieskrējiens ir noticis, tad atrašanās laiks pretējā joslā ir atkarīgs vairs tikai no ātruma starpības, nevis no motora...

Ieskrējienam tak jānotiek savā joslā, nevis pretējā...

Pretējā joslā izgriež tikai tad, kad ieskrējiens jau noticis...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

"Pretējā joslā izgriež tikai tad, kad ieskrējiens jau noticis..."

Izcili... Tieši tas, ko izdarīja Volvo - ieskrējās aizsegā un izleca pretējā joslā ar ātrumu starpību, kas vairs neļāva atteikties no manevra, ieraugot pretimbraucošo. Tā turpināt...

braucu Reģ.: 27.08.2018
4 0 Atbildēt

Šo risina nevis neieskrienoties, bet neapdzenot tad, kad neredzi kas ir priekšā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

IR PILNĪGI VIENALGA kādu tieši stratēģiju izmanto apdzīšanai, JA TĀ NOTIEK UZ AKLO! Skaiti kā mantru, kamēr tā pielec.

Apdzīšanas tehnika un apdzīšana uz aklo ir divas reizē saistītas (ar apdzīšanu), bet pilnīgi reizē pilnīgi nesaistītas lietas. Neviens manevrs neskatoties vai neredzot nav drošs. Nejauc tās vienā katlā!

Apdzīt pietiekami un droši nepārredzamā posmā un braukt atbilstoši paša "pieņēmumiem fakta formā" par situāciju uz ceļa bieži vien beidzās slikti, lai vai ko un kā nedarītu.

KĀ VISPĀR VAR UZSĀKT APDZĪŠANU, JA NEREDZI PIETIEKAMI TĀLU CEĻA POSMU gar apdzenamo, un nesaproti, kas notiek uzreiz aiz apdzenamā (mazmašīnīte, kāds labās puses pievadceļš, kur grib kāds startēt ar kreiso pagriezienu pirms apdzenamā - ne velti teju visur Eiropā ir aizliegts apdzīt ārpus pilsētas krustojumos)???

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

P.S.

Auto vadīšana vispār ir tāda sarežģīta padarīšana. Jāteic ne visi ar to spēj tikt galā labi. Daudziem vienkārši reizēm vai pat ilgstoši veicās, ar visu viņu nespēju tikt galā ar šo procesu.

Līdz ar to ir jāsecina - ne visiem tas ir dots un būtu tikai labi, ja to paši saprastu un - vai nu ar to vairs nenodarbotos vai pacenstos tomēr uzlabot savas prasmes... Bet kamēr irt kā ir -, protams pārējiem satiksme arī kļūst vēl sarežģītāka un pārējiem ir ar to jārēķinās un jāiemācās sadzīvot...

Mani krietni simpatizē vadītāja apliecības iegūšanas procesa nianses Igaunijā, kas paredz ne tikai iemācīties nolikt autoskolas eksāmenu, bet arī pēcāku pārbaudi - vai ir iemācījies arī cik necik labi braukt...

braucu Reģ.: 27.08.2018
1 0 Atbildēt

Kā ir jābrauc, lai ieskrienoties pavadītu pretējā joslā vairāk laika nekā neieskrienoties?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 6 Atbildēt

Kad sapratīsi, satiksme kļūs par vienu dalībnieku drošāka.

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

Vienkārši neloģiski tu kaut ko esi sapratis. Kad pats sapratīsi, sāksi izmantot ieskrējienu, nevis paātrināsies no vietas tieši tāpat tā kā to dara pensionāri, mājsaimnieces, frizieri un pārējie autovadīšanas entuziasti.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pats vien būsi tas, kas nesaprot. Esmu gan mācījies ar braukt ar nemotoru, gan arī šobrīd dzīvē sanāk pārmaiņus braukt gan ar jaudīgu auto, gan tādu, kam jāizmanto ieskriešanās metode (piemēram - kravas buss - manevrētspēja vēl bēdīgāka, ka kautkādam polo, bet vajadzība nokļūt laicīgi galā daudz svarīgāka). Varu pateikt priekšā - sapratīsi loģiku un atšķirību tikai tad, kad būsi pamēģinājis jaudas pielietojumu.

braucu Reģ.: 27.08.2018
4 0 Atbildēt

Tur taču nav ko saprast, izbraukt pretējā joslā un tad spiest gāzi ir pats trulākais, ka var būt. Tā dara visi, ieskaitot tos, kas šorīt nolika tiesības. OK, tā darot priekšrocība ir tāda, ka vari vieglāk atgriezties atpakaļ savā vietā ja redzi, ka nepaspēsi - bet tas nav būtiski, jo ja neesi 100% pārliecināts, tad nedzen vispār, nevis apdzen ar domu, ka ja kaut kas nesaies, tad pusceļā varēsi pārdomāt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

ja apdzen uz aklo - tad tā sanāk, bet jebkurš manevrs uz aklo ir bīstami pēc definīcijas. Kad tas Bradypusam pieleks - uz ceļa patiešām paliks drošāk...

Ir bīstami vilkt miglā pa šoseju cerot, ka priekšā neviens nebrauc lēnāk/nestāv/nav avarējis.

Ir daudz drošāk nogriezties krustojumā un blakusteritorijā, vispirms laicīgi un labi aplūkojot, kas notiek uz šķērsojamās ietves, veloceļa, nomales un uz paša ceļa uz kura gribās nogriezties vai blakusteritorijā, kurā gribās iegriezties. Tāpēc ir nepieciešams situācijas izvērtēšanai drošs ātrums vēl pirms manevra uzsākšanas...

Tam nav itinnekāda sakara ar motora jaudu... Laicīga situācijas vizuāla izpēte samazina nepieciešamību negaidīti priekš sevis un citiem spiest bremzes, raut stūri un darīt tamlīdzīgas lietas...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Skaisti pats ar sevi esi sastrīdējies! "ir nepieciešams situācijas izvērtēšanai drošs ātrums vēl pirms manevra uzsākšanas" - tieši tā - ieskrējiens panāk, ka manevra uzsākšanas brīdī (iebraucot pretējā joslā un ieraugot pilno ainu) ātrums jau ir būtiski nedrošāks - t.i. iepriekš nepamanītu nepamanītu pretimbraucošo sanāk pamanīt jau atrodoties blakus apdzenamajam.

Un rezultātā tam ir vistiešākais sakars ar motora jaudu - iekārtoties pretējā joslā ar drošu ātrumu situācijas novērtēšanai un veikt apdzīšanu ar drošu ātrumu starpību (t.i. pietiekami ātrāk par apdzenamo) var tikai tad, ja motora jauda ļauj šo starpību iegūt pietiekami ātri.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Saskaitīt 2+2 māki, bet (2+2)/2 jau ir pārāk sarežģīti?

Pirms ar mazmotoru ieskrienies pārliecinies vai pietiks vietas manevram un vai redzi pietiekami tālu un manevrs atļaus ne tikai apdzīt, bet arī ieskrieties.

Tam prātiņa par maz? Es biju labākās domās par tevi. Daudz labākās...

Ja nevari ko tik "sarežģītu" sarēķināt - brauc aiz apdzenamā tādā distancē, lai var apdzīt tevi un pēc tam to, ko pats apdzīt nevari. TIK VIENKĀRŠI!

P.S. Volvo tupa gāja uz apdzīšanu neredzot drošam manevra izpildīšanai nepieciešamo ceļa posmu. UN ir pajāt ieskrējās vai vilka uzreiz ar tūkstošzirgspēkiem. Apdzīšana notika reāli uz aklo.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Laikam nespēj salikt kopā trīs darbības... Divām prātiņa pietiek, trešajai vairs ne. Tieši tā - neapdzen, ja neesi tuvu 100% pārliecināts, (tuvu, jo 100% pārliecība, nepieļaujot, ka vari kļūdīties un apzinoties kā kļūdas gadījumā to labot ir tiešākais ceļs uz frontālo sadursmi). Kļūdas labošanas iespēja, ja apdzīšanu sāc ar pilnas redzamības atklāšanos PIRMS iegūsti neatgriezenisku nokļūšanu blakus apdzenamajam, izslēdzot atgriešanos savā joslā, ir nesalīdzināmi lielāka (video ir labi redzams, kā ar ieskrējiena metodi var nokļūt neatgriezeniskā situācijā). Tajā pat laikā, ja nepieciešamā atrumu starpība ātrai apdzīšanai ir iegūstama ļoti ātri, izmantojot motora jaudu, praksē tas izdodas daudz precīzāk un aprēķināmāk, nekā visu iesaistīto ātrumu aprēķināšana un precīza ieskriešanās, rezultātā beigu beigās pavadot pretējā joslā mazāk laika. Tavā pārliecībā, ka ieskriešanās metode ir labāka, esi piemirsis būtisko komponenti - "acumērs ir sūdamērs" - bet ieskriešanās prasa vizuāli noteikt vairākus attālumus un vairāku transportlīdzekļu faktiskos ātrumus. Jaudas metodē ir tikai divas komponenetes - apdzenamā ātrums, kuru redzi savā spidometrā, jo brauc vienā ātrumā un tava motora spēja paātrināt auto, kas ir visnotāl nemainīga, ja vien nebrauc ar šrotu, kas var, piemēram, noslāpt apdzīšanas laikā.

braucu Reģ.: 27.08.2018
7 0 Atbildēt

Ārprāts. Nu labi, bet vismaz to, ka ieskrienoties vienmēr pavadīsi pretējā joslā mazāk laika nekā neieskrienoties, tu saproti? Ieskriešanās un sarēķināšana prasa pieredzi, piekrītu, tāpēc arī tā ir prasme, kuru jāapgūst un kas prasa meistarību. Starp ctu, jaudas metodē pretīmbraucošo ātrums nav jānoska, tikai ieskriešanās metodē? Kaut ko tu tur gvelz, bet nu labi, mēs nekur nenonāksim, dzen tālāk tādā pašā veidā kā to dara mana mutere, nezināju ka viņa māk braukt labāk par mani bet pēc tevis teiktā, tā sanāk.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

versija - izvērtēt pilnam manevram nepieciešamos attālumus, pamēgināt piemest pretīm braucošo ātrumus un uzsākt ieskriešanos vēl pirms drīkst izbraukt pretējā joslā, jo tā vēl ir aizņemta ar pretīm braucējiem. Jo, kā izrādās, pieļaut domu, ka apdzīšanai nepieciešamā "kabata" vai "tukšums" pretplūsmā atrodas vēl tikai aiz tiem, kas brauc pretīmun un tikai palaižot tos, varēs veikt apdzīšanas manevru, bet ieskrējienu jau uzsākt laikus, priekš dažiem izrādās neiespējamā augstākā matemātika...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Šaubos, vai tava "mutere" brauc ar 200+ Zs auto, nekautrējoties paātrināties. Kā jau minēju - šis apdzīšanas veids ir pieejams tikai ar jaudīgu auto un nemotoriem būtu jāizmanto ieskriešanās metode (kas ir daudz sareģītāka un pamatā pašmācības ceļā apgūstama prasme, kurā liela nozīme ir pieredzei).Problēmas sākas tad, kad nemotoru braucēji noskatās, kā citi apdzen bez ieskriešanās un iedomājas, ka arī viņi tā var darīt.

boliks Reģ.: 22.03.2004
3 0 Atbildēt
jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Visticamāk aizmiga vai apreibinājies

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Gandrīz noteikti, ka iemiga pie stūres

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Jā, nu tur skaidrs, ka tas nebija nemācēšanas vai agresivitātes dēļ. Vai nu dzēris vai visticamāk acis krita cita...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Aculiecinieka video kārtējo reizi pierāda, cik degradējusies ir sabiedrība - pēc avārijas pirmkārt tiek spaidīts videoreģistrators, nevis sniegta pirmā palīdzība un zvanīts ātrajiem

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Gandrīz par 100% dtoši, ka šoferis iemidzis. Paveicās, ka fūrei nebija liels ātrums, jo var redzēt, ka pirms tam ir ātruma ierobežojums 60 km/h.

Ir jāņem vērā, ka video autors ir latvietis, bet negadījums notika Polijā. Nedomāju, ka latvietis spētu poļu dispečeram adekvāti izstāstīt, kur un kas noticis, cik cilvēki cietuši utt.

Par to, vai steidzās sniegt pirmo palīdzību, video klusē. Bet, spriežot pēc detalizētas informācijas par vadītāja izkļūšanas no auto un tā, ka nokļūšana galamērķī aizkavējās pat 3 h, secināms, ka vienaldzīgs filmētājs nav palicis.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 1 Atbildēt

Paveicās gan ātruma dēļ, gan tas, ka ar labo sānu iemauca fūrē - būtu pilnīgi frontāli un iznākums varēja būt traģisks.

Kapēc? Polijas avārijas dienests runā tikai poliski? Nesaprot ne krieviski vai angliski? Par tiem ceļiem taču braukā milzīgs daudzums visādi ārzemnieki, fūres no dažādām valstīm utt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Esi pārliecināts, ka pats filmētāja vietā nokļuvis zinātu, kam zvanīt, ko teikt, kā runāt?

Ne es zinu, kāds tur numurs (Latvijā zinu, kas ārzemēs - velns viņu zina), tad nākošais - KUR noticis? Starp Budejovici un Katovici?

Šekureku pazīstamam Igaunijā tā gadījās - priekšā brauca viens konkrētā sinusoīdā - acīmredzami piemāvies lopā. Gribējis zvanīt policijai, bet īsti jau nav skaidrs, ne kāds numurs, ne vietu izskaidrot (kaut kāds mežs, teiksim starp Narvu un nākošo 50 km tālo pilsētu). Kamēr domājis, kā tad labāk rīkoties, tikmēr kāds jau bija pamanījies izsaukt un viņa acu priekšā žūpu sarkanu ģīmi sašņorēja.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Visā eiropā glābšanas dienests ir 112

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Poļu 112 nerunā ne angliski, ne krieviski. Ir gadījies pārbaudīt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Labāka atrašanas vieta noteikti ir starp Pizdri un Pisek (tikai 596km precizitāte...)

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 0 Atbildēt

Video autors ir Jurijs, nevis latvietis.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
4 1 Atbildēt

Vienīgais degradētais tajā sabiedrībā ir tas, kurš pieļauj pašaizmigšanu, pašapreibināšanos, pašizrubīšanos vai jebkādu citu pašdarbību pie stūres, kā rezultātā cieš citi satiksmes dalībnieki. Nekādas līdzjūtības, cerēsim uz pamatīgu regresu pret vainīgo autobraucēju/vainīgā auto īpašnieku.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Domāju, ka stresa situācijā pat dzimtajā valodā var rasties problēmas ar precīzu negadījuma aprakstu un vietas koordinātēm.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ar koordinātēm Latvijā problēmas vēl nesen bija 112. Ātro dispečeri jau sen ar prieku ņem pretī GPS ciparus.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Stresam nav vietas uz ceļa!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Aizej pamācies, kas ir stress, pirms runā muļķības.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Atbildēšu viencexperc stilā, citējot vikipēdiju:

lv.wikipedia.org/wiki/Stress

Nav laika te muļķiem, 50 kEUR kafijas trekterētājiem no kartona glāzēm kautko zinātniski skaidrot...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Protams, tikai muļķi, ieraugot acu priekšā smagu avāriju, streso. Usaexperts vispirms nobrauc no ceļa pats un tikai tad ļaujas stresam.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

A ko tur stresot? Dzīve ir dzīve, visādi sūdi notiek.

braucu Reģ.: 27.08.2018
8 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Skaisti pats ar sevi esi sastrīdējies! "ir nepieciešams situācijas izvērtēšanai drošs ātrums vēl pirms manevra uzsākšanas" - tieši tā - ieskrējiens panāk, ka manevra uzsākšanas brīdī (iebraucot pretējā joslā un ieraugot pilno ainu) ātrums jau ir būtiski nedrošāks - t.i. iepriekš nepamanītu nepamanītu pretimbraucošo sanāk pamanīt jau atrodoties blakus apdzenamajam.

Un rezultātā tam ir vistiešākais sakars ar motora jaudu - iekārtoties pretējā joslā ar drošu ātrumu situācijas novērtēšanai un veikt apdzīšanu ar drošu ātrumu starpību (t.i. pietiekami ātrāk par apdzenamo) var tikai tad, ja motora jauda ļauj šo starpību iegūt pietiekami ātri.

Atklāšu noslēpumu, ja nebrauc kā cirvis 1m no priekšā braucošā, tad nav jāiebrauc ar puskorpusu pretējā joslā, lai atklātos pilnā aina. Jo lielāka distance, jo vieglāk redzēt uz priekšu aiz apdzenamā. To pašu distanci arī izmanto ieskrienoties. Kā vispār var nepamanīt pretīmbraucošo? Bieži dzen, kad nevar redzēt kas notiek priekšā? Šādas nianses, kuras tu acīmredzot nesaproti, liecina, ka kaut kas tev tomēr nav līdz galam skaidrs par apdzīšanu, bet no manas puses šis ir pēdējais komentārs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Atklāšu tev pašam noslēpumu - lai atklātos vispilnīgākā iespējamā aina (un arī tā nebūs pavisma pilnīga, tādēļ vienmēr jāpieļauj iespēja, ka esi kaut ko nepamanījis!) ir jāiebrauc ne vien par puskorpusu, bet pēc iepējas tālāk kreisajā joslā, pēc iespējas tuvāk apdzenamajam (ok, tas neattiecas uz blusām, kas neko daudz skatu neaizsedz) - piemēram, ĻOTI bieži īstais iemesls, kas ir maziņš, bet kavē fūri ir redzams fūres priekšā tikai no šāda lenķa - bet viņa eksistence un rīcība var izjaukt iecerēto manevru, kuru esi sācis ar pārliecību, ka jāpaadzen tikai vien lēna fūre. Tava problēma ir nespēt aptvert, ka es saprotu VAIRĀK nianses nekā tu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Nu nepielec Tev..

Nu man nākas secināt, ka tev kāda no dimensijām ir neizprotama. Nu gluži kā nevar aklam cilvēkam kopš dzimšanas iestāstīt - kas ir zaļā krāsa un ar ko tieši tā atšķiras no sarkanās, jo vispār nav faila par to - kas tās tādas krāsas vispār ir...

Man arī ir apnicis tev skaidrot... jo Bezceris (vismaz pagaidām)

Un ir tapis daudz skaidrāks iespējamais cēlonis dažiem Taviem spriedumiem pie dažiem video...

Kad pieleks, ceru, ka kaut kad tomēr pieleks, tad varbūt sapratīsi, ko Tev mēģina iestāstīt, jo citādi, nudien, neesi nekāds drošības garants satiksmē...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Cik man zināms (apdrošinātāju statistika) esmu viens no ļoti retajiem braucējiem Latvijā, kas NEKAD, nav bijis iesaistīts nevienā CSNg. Drīz būs 30 gadu stāžs un ikdienas nobraukums ir krietni virs vidējā. Tā kā varbūt pamēģini pats sadzirdēt, ko te stāsta.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
9 0 Atbildēt

Tieši tādu pašu tekstu var teikt arī iepriekš publicēto video varoņi - Pežo un Volvo vadītāji, jo viņi jau arī konkērtajos gadījumos neiesaistījās CSNg! Tātad tādi paši "profiņi" kā Tu! Apdzīšanu veica tieši tā kā Tu uzskaiti par pareizu, bet vai tas liecina, ka viņi izprot savas "pareizās" apdzīšanas iespējamās sekas?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Pirmkārt - tev nav zināma viņu CSNg vēsture - visticamāk tā ir pavisam "parasta" - ar OCTA "pieredzi" visādos sīkumos, kuros vainīgs bija kāds cits, bet ļaunais apdrošinātājs atrada grēkāzi. Otrkārt - šādās situācijās IR gadījies nonākt, bet tikai kā pretimbraucošajam, kas situāciju izglābj, nobraucot nomalē. Treškārt - es tieši norādīju, ka minētās apdzīšanas ir veiktas NEPAREIZI, nevis "tā kā es uzskatu par pareizu".

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Vajadzētu runāt reāli saprotamā valodā.NAV tāda algoritma, ka apdzīt (apbraukt,apsteigt,abdrirst,apjaat) derētu tika "ar" ieskrējienu, vai tikai "bez".Galvenais būtu filtrēt situāciju un saprast, ko nu kurureiz pielietot.Vai labāk tomēr nepielietot neko,ja pats tas moments ir šaubīgs.Kā var ieskrējienu, ja piem tu brauc rindā un tev priekšāesošais atklāti sāk kko kavēt un palielinās distance starp viņu un nākamo priekšējo.Tur ne ka ar ieskrējienu, bet pat ar bremzējienu tas viss var sanāk.

Labākais auto ir nevis jaudīgs/nejaudīgs, bet gan tas, kurš bez ierunām un momentā klausa gan gāzei gan bremzei.Saprotams un nepārprotams auto.Punkts.

Kādreiz visi brauca ar žiguļiem un moskvičiem.Ar ko tas hlams atšķiras no mūsdienu suuda- ka viņš IR saprotams.Mūsdienās bikses pirdrirst teorētiski var gan ar salīdzinoši jaudīgu,gan arī ar automātu (vēl jo vairāk).Reāli dinamiski pabraukt ar automātu prasa pat dažkārt vairāk smadzeņu,nekā ar rokas kārbu.Vaz2108 ar 2robu gāja ap 90km/h, pamēģini to suudu pilsētā noķer ar vienu otru v6.

Man gadījās nupat pāris reiz pabūt Lietuvā.Ne pat to, ka kkādā tur teiksmainā Polijā vai sazin kur tālāk. Tepat.Novērojums tradiciOnāls un viennozīmīgs- daudzi (protams,ne visi!) LV vadītāji ārzemēs uzvedas vēl tupāk, nekā jebkurš tas satiksmi kavējošais leitis pie mums.Jo- kavējošais leitis apzinās, ka viņš ir tups un sēž mierā, kamēr tas tupais latvietis tur kko mēģina ierakstīties autobāņa ātrumu un pieklājības likumos. Sajēga,iemaņas un priekšstati ir gauži niecīgi.Lietuvā uz autostrādes NAV to te mums ierasto jelgavas, jūrmalas un tamlīdzīgu atejšoseju tipisko problēmu.Kā mums to visu apgūt un "atgūt"- laikam ka vajag vēl vairāk demagoģijas un puspatiesības,vairāk dārgu plakātu un tupas muldēšanas, tad būs Ok.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Labi uzrakstīts. Vienīgi tomēr līdz galam nevaru piekrist idejai "Vai labāk tomēr nepielietot neko,ja pats tas moments ir šaubīgs.". Sākotnēji škiet laba doma, bet tā ir vissliktākā, kas vien var būt. KATRS!!! apdzīšanas manevrs ir jāveic kā šaubīgs, ar domu, ka vari būt pieļāvis kļūdu un kaut ko nepamanījis un esot gatavam šo kļūdu labot! Tieši pārliecība, ka viss ir droši, ir devusi iespēju uzfilmēt video, kurā auto paliek pretējā joslā, nedarot NEKO, lai situāciju glābtu (tikai veiksmīgas apstākļu sakritības dēļ iespēja avāriju novērst ir pretimbraucošajam vienam pašam.)

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu tas skaidrs, viss pareizi,absolūta patiesība- KATRS manevrs jāveic ir ar riska apzināšanos un ar Gatavību vajadzības gadījumā Atteikties no šī manevra.

Bat no otras p- kā mēs izvērtējam dažkārt daudzkur izskanošos tos bravūrīgos saukļus, ka tipa "es jau nu malā negriezīšu"(rindā nelaidīšu, izdarīšu vēl 238 tamlīdzīgas apzinātas cūcības utt).Cilvēcīgu un atbildīgi/apzinīgu Vadītāju (kādreiz) audzināja ar ievirzi vajadzības brīdi tomēr uzņemties atbildību.Tagad ir gļēva pieeja- atbildēt tikai par sevi.Kurš gan no mums ir izticis savureiz bez kāda otra braucēja palīdzības sevis pieļautas klūdas labošanā vai vismaz daļējā mīkstināšanā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 5 Atbildēt

Pat nevis vienkāŗši atbildēt tikai par sevi, bet būt lepnam, ka ievēro likuma burtu, kamēr saprāts ir palicis mājās.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šitas ir, ka sabiedrība saērcināta,nesmaidīga,skaudīga.Cits uz citu dusmīgs un ļaunuvēlošs un tiesātgribošs.Gluži tāpat kā visas šis valsts paskats un prestižs.Citur valdinieki būvē valsts varu simbolizējošas būves, velk žogus gar autostrādi, rodas dažādas lietas "priekš cilvēkiem".Paskat, viens pats klusībā un ātrumā tapušais Viļņas apvedceļš cik maksā un kā izskatās dabā.Un kā tā nojāti/izjāatā jūrmalas atejšoseja ar cauro žogu, gadien izbo-jāto līko barjeru un ar bomžu uzstādītajiem pribambasiem brauktuves šķērsošanai tam "prognozējamā" vietā un laikā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

lynx85 rakstīja: Līdzīgi var ieteikt visiem, kas no rīgas brauc ārā uz laukiem, izbraukt nevis piektdienas pēcpusdienas pīķu stundās, bet brauciet sestdien, svētdien...

Un tavuprāt tas ir slikts padoms? Es jau sen esmu sapratis, ka tajās reizēs, kad piektdienas vakarā jātiek ārā no Rīgas, vajag pēcpusdienu saplānot tā, ka paliek 2 stundas vēl ko izdarīt Rīgā un galā esmu tikai 1 stundu vēlāk. Vai arī paspēt izbraukt PIRMS sastrēgumiem. Vai arī patiešām vienkārši iet laicīgi gulēt un piecelties un braukt agrāk sestdienas rītā. Faktiski nezaudēju bezjēdzīgi stundu no dzīves korķī tikai ar to, ka pārdomāju, vai patiešām man vajag braukt tieši šajā sastrēgumstundā. Absolūtais vairākums korķī sēdētāju brauc bez konkrēta laika, ko nokavēt - tikai ar abstraktu domu izbraukt ātrāk, lai ātrāk nokļūtu galā. Pensionāram laika plānošana pilnīgi noteikti ir vieglāka nekā tiem, kam ir ikdiena ir piesaistīta darba vai mācību laikam.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Nav svarīgi, cik labs/slikts padoms. Mērķauditoriju tāpat šeit nesasniegsi. Ja cilvēks gūst baudu, tupot korķos/ braucot padirseņu vilcieniņos ar 4m distancēm, lai jau tiek tas prieks.

Un penšuki vēl jo mazāk lasa iauto, kad tad nu viņiem rekomendējas uz tirgu braukt

Tā ka atliek vien pieskaņoties tam baram, un braukt, kad pašam ērtāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu re - šis ir vēl viens iemesls nedzīvot dižajā pilsētā

Man šad un tad sanāk aizbraukt uz dižo pilsētu piektdienas vakarā, un vienīgā problēma ir atsevišķi indivīdi, kas dižās pilsētas nervozās dzīves dēļ var izdomāt man līst purnā - savādāk es mierīgi, kājas sakrustojis, braucu pa diezgan tukšu sosejas joslu un pētu pretī braucošos vilcieniņus. Un kad es nonāku dižajā pilsētā, vieta kas parasti atgādina [un ir] elles priekškambari, jau ir kļuvusi puslīdz izbraucama, un pat mašīnu drīkst novietot ielas malā bez maksas...

Citi virzieni man arī parasti sanāk tādos laikos kad visi brauc pretī...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt
boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Kārtējie .

Braucam prātīgi brīvdienās.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Pēc komentāriem spriežot arī līdzbraucējs aizgājis pie Dieviem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas visiem skaidrs, kur un kāpēc parasti tiek ātri braukts sešos no rīta.Pēc komentāriem var arī spriest, ka tajā pilsētā valda vispārēja anarhija un pofujisms.Cits citu zin, policijas darbība un soda saņemšanas iespēja ir bezjēdzīga, katrs dara ko un kā grib un uzvedas atkarībā no paziņu loka ko viņš "pazīst".

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti