Mistiski beidz strādāt abas pultis

R112 Reģ.: 12.09.2018

Vakar tāda dīvaina situācija sanāca. Aizbraucu uz Lāčiem pie A9, izkāpju no auto un pults atsakās strādāt. Nevar aizslēgt. Līdzi bija arī rezerves pults, kura vēl vakar strādāja, tā arī nereaģē.

Baterijas abās pultīs arī bija strādājošas. Galvenais joks, ka masīna ar starta pogu un ieslēgt pagrūti - talāk braucot ik pa pāris sekundēm ziņo, ka atslēga neatrodas salonā.

Tad jautajums tāds - kas varētu būt noticis? Grūti noticēt, ka abas pultis, kuras ir ar nesen mainītam baterijām pēkšņi vienlaicīgi beidz strādāt.

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Nākotnes tehnoloģijas rullē. Varu nojaust kā cilvēki mocīsies ar visām jaunajām sistēmām, kas ir pilnīgi datorizētas kā klimatkontrole, piekares, gaismas vadība utt lai dzīvo serviss

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kāda puse no tevis nosauktajām lietām ir viena vecuma ar manu golfu, vai vecākas. Problēma nav automatizācijā - problēma ir sarežģītumā, kvalitātes kritumā un visas mašīnas iekārtu saslēgšana vienā tīklā - kā arī visādās krutuma figņās, kā šī te.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Vēl labāk ka nevari tikt savā auto! Nomaini baterijas!

R112 Reģ.: 12.09.2018
0 0 Atbildēt

Zem roktura ir paslépta slédzen, ta ká tikt iekšā var. Es vairāk domāju par to, kas var šitādu traucējumsu izraisīt, jo nevar būt, ka divas pultis ar jaunām baterijām vienlaicīgi nobeidzas.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Varbūt tev ir zagļu iecienīts auto. Vienam autiņam tieši tāpat bija nomainīja bateriju, kas pēc nedēļas attaicās strādāt. Pirms tam čakarējos ar iedarbināšanu liku atslēgu pat pie vadības bloka, beigās ieliku jaunu Duracel bateriju un viss štokos.

R112 Reģ.: 12.09.2018
0 0 Atbildēt

Šaubos, ka kādam vajag 2016. gada fabia combi

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kādreiz pirms gadiem 15 bija problēmas ar atsevišķām gudrām signalizācijām, kurās izmantoja “europā” paredzētu radiosignāla frekvenci. Sakarā ar to, ka LV netika ievēroti tie frekvenču likumi un atsevišķās ēkās un kantoros bija apslēpti visvisādi traucējoši signāla avoti, tad dažos rajonos bija grūtības ar signalizācijas noņemšanu no apsardzes režīma.Vairākās vietās rīgas centrā.Piemēram, Jelgavā milicijas ēkas tuvumā esmu 2x ārdījis mašīnas apšuvumu, lai tiktu tuvāk imobilaizera antenai.Jaunām a/m gan vajadzētu būt, ka , gadijumā ja “atslēga nav atpazīta, vnk ieslēdz aizdedzi un pieliec atslēgu uz pāris sek noteiktā vietā pie priekšējā paneļa.Tur būtu uzmanīgi jāpalasa tās fābijas instrukcija.Piem, var būt, ka esi ar aktivizētu atslēgu atgājis par tālu prom no auto.Nu piem tur kko bagažniekā liki vai vel kāda paša nepamanīta sagadīšanās.Varbūt Lāčiem kāda specifiska radioierīce uzstādīta vai tur kāds automātisko durvju sensors vai vel sazin kāda sagadīšanās.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Zināmam cilvēkam savulaik radās pēkšņas problēmas daudzstāvu māju pagalmā aizslēgt auto. Neslēdzas un viss. Pabraucis mazliet tālāk - tur OK. Kamēr domājis, kas par desām, tikmēr ievērojis citus tādus pašus, kam arī nav izdevies.

Kādu nedēļu tas tā notika un pēcāk tā vienkārši beidzās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Mans auto nav at/aizslēdzams pie PTA veikala Ganību dambī 40c Nu jau ierasta lieta - nemeģinu pat slēgt ciet.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Man domāt, ka tas ir vnk konkrētās signalizācijas radiofrekvences īpatnība.Diezin vai tur būtu sakars ar kādu diversiju.Drīzāk, tajā dotajā rajonā tiešām darbojas kāds specifiski sakritīgs signāla avots.Iespējams pat, ka vnk novecojis vai nesvarīgs un ka tā īpašnieks nemaz nenojauš, ka tas kādam traucē.Figzin, nu kaut vai kāds angāra durvju vai vārtu atvērējs vai tamlīdzīgi.