Satiksme pilnīgā pakaļā

imzz Reģ.: 27.02.2015

..jeb RD radina autovadītājus pie idejas "Centrs" bez auto.

Sestdiena, 22.09.2018. Bērnu skrējieni un citas jaukas izdarības. Tāpēc, saprotams, jāslēdz krastmala un Vanšu tilts piedevām. Pie tam Salu tiltu vēl remontē ar pilniem apgriezieniem. Jā protams, sestdien teorētiski nekur nebūtu jābrauc, izņemot pa taisno laukā no pilsētas, tikai gadās avārijas situācijas darbā, kad jābrauc caur iemīļoto "Centru", gribi vai ne.

 
usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 0 Atbildēt

Tas ir pipec, Krastmala un Vanšu tilts ir vienīgie ceļi cauri Rīgai! Es, kurš caur centru izbrauc dažas reizes gadā, zinu daudz vairāk ielu un tiltu. Ko pirmdien darīsi, kad baķka pa Rīgu vizināsies?

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, nosauc "visus tiltus". Slēgta krastmala šoreiz nozīmē arī slēgtu Akmens tiltu, vismaz pēc "Vāzes" , neriskēju braukt uz turieni , lai pārliecinātos. Tā kā visi dodas uz Salu tiltu, ielas jau pirms tā , saprotams, ir pārbāztas. Centra pusē pirms tilta bija notikusi vismaz viena sadursme.

Tā ,ka no taviem "daudzajiem tiltiem" vēl atlicis tikai Dienvidu tilts un HES dambis.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
3 2 Atbildēt

Gribi dzīvot, strādāt galvaspilsētā, paciet neērtības. Diez vai tie tūkstoši,kas piedalījās skrējienos, Tev piekritīs.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
9 3 Atbildēt

lai tokš skrien pa Mežaparku waj Biķerniekiem - kālab jāsafišš dzīve tiem kuri neskrien ? Līdzīgi kā ar praidu -kāda pipara pēc jālielās ar savu ''savādākumu'' ?!

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Kā kas tā slēgta krastmala...pie tā jau būtu pierasts. Par salinieka remontiem, tur var piekrist, ir ievilkušies diezgan ilgi un traucē pamatīgi.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Kā jau vens experc teica -p usotrstraktors un trīs mužiki tajā objektā, no kuriem divi sēž uz betona apmales un smēķē be t tas viens kaut ko stumj ar lāpstu, gružu kaudzi pārstūma vai? Tā viņi tur " strādā". Noguruši no sēdēšanas...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Viņi tur reāli stiepj gumiju.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Varētu veselu seriālu nofilmēt par to kādus attaisnojumus strādnieki izdomā kāpēc nestrādā.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Kaut kur dzirdēts, 29. septembrī no plkst. 23 būs slēgta Brīvības iela. Sariktējiet savas lietas lai atkal nebūtu jāķer krenķis!

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 2 Atbildēt

Ja RD savestu kārtībā beidzot sabiedrisko transportu un uztaisītu tiešām strādājošu park & ride sistēmu, man nebūtu nekas pretī tai baumotajai iebraukšanas maksai Rīgas centrā. Nu ir centrā pārāk daudz mašīnu.

A par krastmalas gadījumu - nu, ko padarīsi, sen pieteikts pasākums, vienmēr kādam nepatiks. Gan jau arī sarkandaugavā ir kādi cilvēki, kas besās, ka Mežaparka estrādē notiek koncerti utt, jo traucē...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Ne jau centrā to ir pārāk daudz, štoperi jau ir ap Dienvidnieka un dzelzceļa loku...un kā lai nebūtu pārāk daudz, ja centram nav normālu apvedceļu. Jābeidz pūst slaucēju stabulītē un stulbas mantras atgremot - neko, izņemot saskaņas kasi tā iebraukšanas maksa neatrisinās.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Nu jā, dienvidnieks pēc tādas maksas ieviešanas būtu vispār čau... jau tagad ir kā ir, tūlīt vēl akropole sāks darbu... Apvedceļus piemirsās pieminēt, tas, protams, arī vajadzīgs.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Tikko kā Akropole sāks darbu, tā Lokmotīves ielu, kā alternatīvu Maskavas ielai, lai nonāktu centrā varēs aizmirst - nebeidzams štoperis no Rušonu krustojuma līdz D tiltam garantēts būs...Apvedceļus Centram vajag kā ēst...bet pat D tilts šo funkciju nepilda diemžēl, jo visi gali beidzās kādos luksoforos, sašaurinājumos, utt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Kā jau vens experc teica -p usotrstraktors un trīs mužiki tajā objektā, no kuriem divi sēž uz betona apmales un smēķē be t tas viens kaut ko stumj ar lāpstu, gružu kaudzi pārstūma vai? Tā viņi tur " strādā". Noguruši no sēdēšanas...

Tie strādnieki, kuri sēž un urbina degunu uz ielas, pie tā ir vismazāk vainīgi. Problēma ir darbu plānošanā un motivācijā. Menedžments ir sūds un tāpēc viņa padotais mierīgi pusi dienas kasa kājstarpi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tagad līst. Satiksme apstājas uzreiz Vai tik traki ir? Kas būs tad, kad SNIGS?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Jābūvē jauna galvas pilsēta! Atliek izvēlēties vietu. Pieķerot "Rail Baltica" kā galveno transporta artēriju. Satiksmes Ministrijai tas patiks.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

6 oktobrī ir visas iespējas tādu pavērsienu veikt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tāpēc daudzās valstīs galvaspilsēta nav lielākā pilsēta. Tam ir daudz iemesli, un visi iemesli ir pozitīvi gan valsts attīstības ziņā, gan noslogotības ziņā. Dažreiz arī stratēģiska. Piemēram Latvijā, ja galvaspilsēta būtu Jelgava, būtu daudz labāk. Sekojošu iemeslu dēļ

1) Kā jau minēju - noslogotība

2) militāri stratēģiski - Jelgava atrodas daudz tālāk no jūras un pašā vidū, tāpēc negaidīti iekarot būtu daudz grūtāk ( Tikai ja nekaro ar Lietuvu)

3) Rīga ir daudznacionālāka pilsēta, tāpēc tajā nacionālo nemieru iespējamība ir daudz lielāka.

Iedomāsimies, ja Ukrainas galvaspilsēta būtu Luhanska, vai Doņecka, tad Ukrainas vairs nebūtu, kā tādas. Tas pats ir Latvijā. Jelgavā ap 59 % ir latvieši, tāpēc tur būtu daudz stabilāka politiskā - nacionalā situācija.

Lūk valstis ar mazām galvaspilsētām:

1 )Austrāliia - galvaspilsēta - Kanbera - 390,706 Lielākā pilsēta - Sidneja - 4,921,000

2) Beliza Belmopan 16,400 Belize City 70,000

3) Benina Porto-Novo - 223,500 Cotonou 761,100

4) Bolīvija Sucre - 259,388 Santa Cruz de la Sierra 1,453,549

5) Brazīlija Brasília 2,557,158 S ão Paulo 11,150,249

6) Kamerūna Yaoundé 1,430,000 Douala 2,000,000 +

7) Kanāda Ottawa 812,129 Toronto 2,503,281

8) Ķīna Beijing 22,000,000 Shanghai 34,000,000

9) Kotdivuāra Yamoussoukro 200,659 Abidjan 4,348,000

10) Ekvadora Quito - 1,397,698 Guayaquil 2,600,000

11) Ekvatoriālā Gvineja Malabo 187,302 Bata 250,770

12) Indija New Delhi 249,998 Mumbai 12,442,373

13) Kazahstāna Astana 743,014 Almaty 1,450,095

14) Lihtenšteina Vaduz 5,109 Schaan 5,806

15) Malta Valletta 6,000 Birkirkara 21,000

16) Mikronēzija Palikir 5,000 Weno 13,000

17) Maroka Rabat 627,000 Casablanca 4,150,000

18) Mjanma Naypyidaw 925,000 Yangon 4,346,000

19) Jaunzēlande Wellington 405,000 Auckland 1,495,000

20) Nigērija Abuja 778,567 Lagos 7,937,932

21) Pakistāna Islamabad 1,740,000 Karachi 24,300,000

22) Palau Ngerulmud 271 Koror 11,200

23) Filipīnas Manila 1,780,148 Quezon City 2,936,116

24) San Marino San Marino 4,211 Serravalle 10,601

25) DĀR Pretoria 2,345,908 Johannesburg 3,888,180

26) Sudāna Khartoum 2,207,794 Omdurman 2,395,159

27) Šrilanka Sri Jayawardenepura Kotte 115,826 Colombo 642,163

28) Šveice Bern 138,041 Zürich 397,698

29) Taivāna Taipei 2,650,968 New Taipei 3,916,451

30) Tanzānija Dodoma 324,347 Dar es Salaam 2,497,940

31) Trinidada un Tobago Port of Spain 49,000 Chaguanas 67,400

32) Turcija Ankara 5,150,072 Istanbul 14,377,018

33) AAE Abu Dhabi 896,751 Dubai 2,262,000

34) ASV Washington, D.C. 672,228 New York City 8,550,405

35) Vjetnama Hanoi 6,500,000 Ho Chi Minh City 7,123,340

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

4.iemesls:

Tagad Ogre, Jelgava, Ikšķile, Salaspils, Jūrmala u.c. ir Rīgas guļamrajoni. Cilvēki dzīvo tur, bet strādā Rīgā. Tāpēc No rīta visi brauc Rīgā, vakarā visi braudz ārā. Ja visas Ministrijas, Prezidenta pils, saema, utt atrastos, piemēram, Jelgavā tad ļoti liela daļa no rītiem brauktu ārā no Rīgas, bet vakarā - iekšā . Plūsma izlīdzinātos.

Bet pati Jelgava attīstītos kā pilsēta, nevis guļamrajons. Jo Ministri, deputāti, strādnieki ministrijās, u.c. kaut kur ēstu, kaut ko pirktu, kaut kur ietu uz bankām...

Jo tagad Latvija ir centralizēta. Viss pamazām pāriet uz Rīgu. Pēc 50 gadiem būs tikai Rīga un lauki. Un pēc tam, ja kas notiek Rīgā, valstij - piz*ec.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nav taisnība - tas tiek darīts ar mērķi attīstīt nomales (jeb nenovērtētos reģionus). To diezgan viegli izdarīt, jo budžetu var izlietot jebkurā reģionā, un ieņēmumi nav atkarīgi no lokācijas.

Ierēdņi ņurd zem deguna, pārvietojas, bizness parasti nē.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti