Audi a4 2,5tdi V6 2003 gada

janex99 Reģ.: 17.10.2018

Bija problēmas ar turbīnu,samainīju turbīnu,interkulera radiatorus. Jauda ir,bet baigi dūmo balti dūmi,un smako pēc degvielas,brīžiem tā kā ristās.

Kas varētu būt? Kā novērst dumainību? Sprauslas pie vainas? Kādam ir kaut kas līdzīgs bijis?

 
650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Cel nost vārstu vākus un meklē- kuram vārstam sadales mehānisma sīkās detaļas ir izkritušas.Pēc tam pēti kādā stāvoklī ir attiecīgais (vai vairāki) slimais vārsts (vai izdedzis vai kaut kādā starpstāvoklī iesprūdis, tipa pusaizvērts/pusatvērts).Pēc tam čeko sadalenes, bāz iekšā jaunas sīkdetaļas un pirms savākšanas aizved notestēt visas sprauslas (ieskaitot to ar vadu).Gan jau tur būs vismaz trīs vainas vienā.Vēl vari izstieptā rokā pacelt pret Sauli un pakratīt kolektorus- iespējams atklāsies iemesls, kapc turbīna bija jāmaina(un kāpēc var gadīties to jauko procesu drīz vien atkārtot)..

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 0 Atbildēt

Citiem vārdiem, gatavojies iegāzt tajā audi pirmo iemaksu par jaunu škodu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Viens pluss tam ieguldījumam tomēr būs, auto pēc remonta būs tīkams ekspluatācijā. Pretēji te vienā citā topikā par totāla nelaimes putna Peugeot 407sw amukiem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Gan neesmu pārliecināts, ka mūsdienās obligāti kapitāli jāremontē dzinēju. Ir taču mega liels lietotu (nomaināmu) dzinēju fonds tepat Lietuvā kaut vai. Aiztransportēt to auto līdz Kaunas/Utenos kaut vai ar evakuatoru - sanāks lētāk ar visu darbu nekā kaut ko darīt Latvijā.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Labu lietotu dzinēju fonds nemaz tik liels nav. Un tāpat tam dzinējam būs jātaisa lielā apkope u.t.t. Iesākumā var aizbraukt kaut tepat uz Ciemupi apskatīties piedāvājumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Konkrēti šiem tas šrota fonds nu točna diezko nepalīdzēs.Tur šodien reti kurš tas motors ir izticis bez lohu iejaukšanās.Praktiski visi ir tikuši ar suuda detaļām puņķoti un nenovēršot pašu bojājuma cēloni. Ja tur remontēt tikai sekas un būt pat lohu un nesaprast jēgu, tad tiešām maksāšanas process būs bezgalīgs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ir divas iespējas. Ja gribi auto sataisīt SEV, iespējams, vērts remontēt. Bet, būs dārgi. Ja gribi sataisīt, tiekot no tā auto vaļā - vērts padomāt par ātru citu dzinēja nomaiņu. Tautā tas saucas "iesmērēt" (varbūt, jo pircējam būs grūti ielīst lācītim vēderā).

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Nu nez... 15 g. vecā auto diži daudz investēt?

Tā auto vērtība ir ~ 2 kEUR, ar nosacījumu, ka nav briesmīgi redzamu defektu (patlaban ir - balti dūmi).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nav tādas cenas LABAM Audi a4 2,5tdi V6 2003. gada. No Lietuvas mēslam, varbūt. Labs tāds auto, jau pēc dārgajām apkopēm un nenodzīts, maksās noteikti 3k+ (līdz pat 4,5k eur)

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

LABU auto parasti nepārdod. Pārdod, ja draud dārgs remonts (jau ir problēmas, bet var vēl "iesmērēt") vai arī "mācītāja atraitnes" auto "tikko no Vācijas", kurš sagatavots "na prodažu".

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Cilvēks , kurš ir gatavs "paciest neērtības", to hlamu nopērkot pa 3k un ieliekot remontā vēl 1,5k,brauks bez īpašām problēmām un viņu pēc pāris gadiem labā stāvoklī pārdos par to pašu summu kā nopircis.Un tas ir kopsummā acīmredzami un nepārprotami lētāk, nekā nopirkt uz parāda skodu ar litra suudamotoru un pēc 3g izmest burtiski miskastē gan līzinga maksu, gan pirmo iemaksu, gan vērtības kritumu, gan kasko un uttt.Es neaicinu pirkt to hlamu, bet nu attaisnojums un ideja, kāpēc vispār kāds to pērk, te ir pilnīgi skaidra un saprotama. Pilnīga liekulība un demagoģija ir to visu noliegt.Lēti pabraukt var arī ar pusštuku vērtu hlamu un viņu var jo lēti saremontēt, jautājums ir tikai kurš un kādas idejas pēc to spēj uzņemties un paciest.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 1 Atbildēt

insekc rakstīja: LABU auto parasti nepārdod. Pārdod, ja draud dārgs remonts (jau ir problēmas, bet var vēl "iesmērēt") vai arī "mācītāja atraitnes" auto "tikko no Vācijas", kurš sagatavots "na prodažu".

Nespried pēc sevis un pēc Rumbulas "mācītājiem". Manā paziņu lokā automašīnas parasti tiek pārdotas tad kad tās ir apnikušas un gribas kaut ko jaunāku, modernāku. Es savu pēdējo mašīnu pārdevu, jo gribēju jaunu, neskatoties uz to, ka dzinējam bija uztaisīts kapitālais remonts un arī automātiskās kārbas kapitālais remonts. Abiem remontiem no servisa bija garantija uz 50 t.km un 60t.km. (pārdošanas brīdī garantija dzinējam vēl bija 30t.km un kārbai 50t.km).

Protams ir bijuši gadījumi kad pārdodu ne iedeālā stāvoklī, bet pircējs par to ir informēts, piemēram, pirms 10 gadiem sieva nokāv dzinēju iebraudzot dziļā peļķē, tādu arī pārdevu- ar beigtu dzinēju, jau sludinājumā tas tika norādīts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Esmu reāls piemērs, agrāk esmu mijis neskaitāmus auto, vienu pēc otra (iegribas dēļ), īsti nevienam neesmu neko iesmērējis - izņemot bēdīgi slaveno Audi A4 2,5Tdi ar superīgu dzinēju, bet - nolādēto Multitronic Mani kaitina, ja tirgus cenu spriež pēc lētākā piedāvājuma. Kas ir bizness (ar totāliem mēsliem lielākoties, ja tie maksā tik lēti) vai nelaimes čupa. Ja auto ir kopts un kārtīgi apkopts, aprīkots - tas nekādi nemaksās lētāko cenu tirgū. Jā, esmu no tiem, kuri prot pārdot arī par dārgu/dārgāko cenu tirgū starp analogiem modeļiem (ja tādi vispār ir atrodami piedāvājumā), man ir neskaitāmi piemēri tam

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Un vēl, ir jau pircēji, kam būtiska lētākā cena. Tos nudien es neapskaužu. Man tas nav nekāds kritērijs, drīzāk otrādi. Ir gan kaut kāda pieredze ar lietotiem auto, kā smagi neiegrābties (bet, tik un tā var ielidot). Tādēļ man patīk Vācijas piemērs. Ir lēti auto - uzreiz skaidrs, kas tie par fruktiem, kas to tirgo, kādi iemesli tam, ka tirgo. Un ir privātie, kuri tirgo savu auto - jau prasot par to dārgi. Jo tas auto ir kopts un uzturēts. Reiz Vācijā pirku vienu BMW 325i - vācietis nenolaida savu jau tā ne mazo cenu ne par vienu centu. Argumentēdams, ka auto ir ĻOTI LABS. Cilvēks LV ar to brauca ilgus gadus, slavēdams kā teju labāko auto savā mūžā

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Jums varbūt savu to te savstarpējo laipnību apmaiņu uz speciĀlu tēmu vajadzēj pārcelt? Te pletj jums jautaaja kāda pmpja peec v6Tdi no trubas suudi kuup, nevis to cik labi kasinjam bmw pa dzīvi bijuši un cik juus gudri drirst par bezteemu.Par ko te par manu viedokli mīnusus salikāt, jums varbūt arī kādam taa suuda skoda “ir bijusi” ar to mopēda motoru , ka dikti aizskāra tas salīdzinājums? Te ne jau multitroniks vainīgs, bet kapeikpsisēja gars, ka nevar ar normālu piedziņu un normālu kārbu to hlamu paņemt.Topika autors ariidzan kārtējais lunis, būtu vismaz paldies pateicis un iznākumu uzrakstiijis, bet nu kur nu.Nav jau brīnums, ka ar tieši tai indivīdu sugai nemitīgi gadās gan vislielāko no iespējamajiem hlamiem iepirkt, gan arī pie vislielākā iespējamā loha viņu remontēt gan arī pašam būt par luni un tā arī nekad nesaprast nedz ko īsti nopircis nedz kur to suudu tagd bāzt un ko vispār ar to darīt.Nevajag pirkt tādu auto, kur pienācīgi izveikts sadales mehānisma remonts maksā pusi no paša tā auto cenas.Tāpēc jau čīkst pa visu pasauli ,ka nav ne sajēgas ne vēlmes ne naudas viņu ne salabot ne uzturēt un tāpēc arī no viena īpašnieka uz nākošo hroniski cirkulē tā teiksma ka tipiska vaina un ka suuds- jo katrs viņam savā atejā kādu šrotā uz dullo paņemtu vai no ķīniešu biezpiena izgatavotu suuda detaļu tur bāž iekšā un ta tik tagad gaida brīnumus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Neņem to tik ļoti pie sirds. Viss ir skatāms komentāra kontekstā. Sorry, ka iepinu te piemēru par citu marku - to es cenas sakarā. Tu atbildēji tehniski, par to

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

A kā tev pašam šis izskatās- pats esi nezcik gan jaunas izmēģinājis, gan nupat nesen tomēr sev lietotu paņēmis dēļ kaut kādiem "saviem" mērķiem un apsvērumiem.Kapc piem jaunu skodu 0,7 neņēmi, ja reiz visi saka aka tas ir izdevīgi? Man piem NAV ne tur 12gadīgs, ne tur ko reklamēju un ne tur kas, bet es skaidri zinu to, ka prasmīgi ekspluatējot šito šajā rakstā konkrēti minēto hlamu, var "uzvārīties" priekš kādiem citiem saviem mērķiem. Nezcik piemērus varu nosaukt, kad dzīvē it kā labi situēts cilvēks ir ne tik lepns vai ne tik ārīšķīgs un rezultātā 6 vai 8 gadus pieciezdams to lietota auto imidžu, patiesībā sev ieekonomē kaudzi naudas.Kuru cits būtu izgāzis, pa lab pa kreis te viskautko nonstopā mainīdams un līzingodams.Lai tak kāds vienureiz te Izliek kakulātorā - cik reāli kas maksā salīdzinājumā.Viens dabajoobs kapeikjaajējs to auto nejēdza pienācīgi savest kārtībā 4-5g vecumā, un tagad rezultātā pa ķēdi pārējie tie 7 nākamie īpašnieki katrs mainīs tur 2x gadā turbīnu pie katras eļļasmaiņas un tirguslaukumā prasīs padomu- vnk tapc ka dalbaēbi gan lietotāji gan remontētāji, nevis ka tas auto būtu reāli slikts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man kļuva žēl iztērētās naudas Varbūt kādreiz atkal līzingošos, bet tagad sajūta ir laba.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

tak par to jau ir tas stāsts- nafig darīt liekas un misēkļa gadījumā grūti atceļamas darbības, par ko rezultātā nav ne miera ne gandarījuma

janex99 Reģ.: 17.10.2018
0 0 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Citiem vārdiem, gatavojies iegāzt tajā audi pirmo iemaksu par jaunu škodu.

Paldies tev par ieteikumiem,visticamāk tā arī darīšu,bet nevajag uzreiz tā par cilvēku spriest,ja nezini apstākļus utt.

Tomēr paldies tev par ieteikumiem.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti