Sliktākie autoservisi no oficiālajiem dīleriem, atsauksmes 2018

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Mana pieredze!

 
jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Pats sliktākais autoservis no visiem oficiālajiem autodīleriem Latvijā ir SIA AUTOBRAVA!!! Par cik puse vienai no manām automašīnām atbilst šim dīlerim, es reiz pierakstījos un sīku remontu pie šī savas automašīnas dīlera. Kad ierados pierakstā noteiktajā laikā, es pajautāju pieņēmējiem, vai viņi uzņemas kaut kādu atbildību par iespējamajiem negadījumiem remonta laikā? Nedomāju, ka jautājums būtu neloģisks, jo KASKO apdrošināšanas noteikumos ir teikts "neapmaksājam bojājumus, kas radušies remonta laikā". Bet Autobravas meistariem šāds jautājums, acīm redzot, izklausījās pārāk lecīgs un bezkaunīgs vai arī par savu atbildību viņi ir tik ļoti pārliecināti, ka par to nedrīkst pat ieminēties? Es no šī servisa par savu bezkaunību tiku padzīts. Turpmāk vienmēr izvēlos citus servisus vai arī remontēju pats.

Interesanti sanāk - ja es nomas kantorī vēlos iznomāt urbmašīnu par 20 eur, es esmu spiests iemaksāt drošības naudu un parakstīt līgumu uz 10 lapām par to, ka es apņemos saudzīgi apieties ar šo urbmašīnu un kas notiks, ja es to salauzīšu. Bet nododot savas automašīnas atslēgas autoservisam, KASKO neuzņemas nekādu atbildību un arī autoserviss par kaut kādu atbildības uzņemšanos negrib ne dzirdēt!!!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Tāda reakcija uz jautājumu? Ko nozīmē izdzina?

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

"Izdzina" - nozīmē, nosvieda uz galda mana autiņa tehnisko pasi un teica, lai meklēju citu servisu. Nekādas tālākās sarunas nenotika. Es tā arī izdarīju - paņēmu tehnisko pasi, pagriezos un aizgāju.

Cien., iAuto, es neticu, ka tik ievērojamam servisam kā Autobrava neeksistē neviens iekšējais normatīvais akts, kas reglamentētu viņu darbu. Un neeksistē neviens dokuments, kurš noteiktu, kas par ko atbild un par ko neatbild? Bet ja viņiem šādi normatīvie dokumenti ir - kādēļ tie tiek slēpti no klientiem?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 1 Atbildēt

A tiem pārējiem servisiem tu to arī prasi, vai tikai Bravai? Bet esmu gandrīz 90% pārliecināts, ka te kaut kas biš ir piepušķots klāt. Vot, neticu un viss. Parasti klienti stāsta visādas basņas, kā pret viņiem tur nezinkā izturējušies, bet paši vienmēr bijuši balti un pūkaini... Parast gan dzīvē ir tā - esi pats normāls un pret tevi arī tā izturēsies. Un, ja esi īblis, tad tādu attieksmi arī saņemsi pretī no citiem. Bet to jau paši mēs neredzam, vai ne?

Lai nu kā, lielajiem servisiem (Auto Brava, domāju, nav izņēmums) ir servisa civiltiesiskā apdrošināšana. Attiecīgi, ja šie apskādē mašīnu, var prasīt, lai dod apdrošinātāju, pie kura griezties.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es neko labu vairs nedomāju par Forum Auto. Tāda sajūta, ka klients viņus apgrūtina ar saviem lūgumiem novērst defektus. Garantijas auto vēl ok, bet vecākam auto - nācies griezties pie konkurentiem Amserv Peugeot...kuri problēmas atrisināja zibenīgi. Vienkārši neizturams servisa pieņēmējs Fcuk viņu servisu

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Man nav laika un vēlēšanās vērsties pie t.s. oficiālajiem di(rs)leriem. Diena vai puse pagalam. Arī tāpēc tas ir viens no iemesliem, ka auto man ir prasts.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Nesen apmeklēju premium ražotāja autorizēto servisu - papildināja AdBlue krājumus un atdodot auto spārns, riepa + disks bija ar to noliets, kā rezultātā balts liels plankums. Adblue aktīvā viela ir amonjaks, kas var izraisīt ar negatīvu reakciju ar autodetaļām. Biju pārsteigts par šādu servisu, protams, atvainojās, piedāvāja nomazgāt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Skatīsim, kas notiks VW Krasta, pēc riepu maiņas atkal izmeta kļūdu riepu spiedienam. Pagājušajā reizē viņi par kļūdas noņemšanu ar kompi paņēma nieka 45 eur Izstudēju netu, diemžēl nav info, kā pats varu noņemt šādu kļūdu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nav brīnuma, ka kļūda izlēca, jo pēc katras riepu pumpēšanas vai maiņas vajadzētu noresetot sistēmu.

Vai ar šo nepietiek:

www.youtube.com/watch?v=rPiTQunHFe4

?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Viss ok. Bet, nav manam auto tādas pogas Nekur nav. Ne panelī, ne bardačokā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tad Tev tur būs kas advancētāks. Neesi skatījies, ko ekrāna uzstādījumos var atrast? Paroc tur, varbūt viss tā vienkārši tur izdarāms.

Neesi mēģinājis pieslēgt kaut kādu visprastāko OBD lasītāju un kļūdu dzēst ar Carista vai ko tamlīdzīgu? Šķiet, tādu kļūdu arī šādu parikti varētu nodzēst.

Tiesa, tādā gadījumā gan nav zvanīts, ka kļūda atkal neizlēks.

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Audim nospiež car settingu pogu, parādās tyre pressure control, turpat kur eļļas līmeni rāda un citas lietas, tad nospiež store.

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Vispirms pārbaudi spiedienu visās riepās, attaisi bardačoku, kreisajā pusē jābūt podziņai ar zīmīti tādu pašu kā deg panelī,

nospied podziņu uz 3 sekundēm. Darīts!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tieši kurš ir ieguvējs no šādi setapota procesa ?

Pabraukāju ar Citronu (stipri neadvancētu), kuram šo kļūdu varēja nodzēst ar kloķīšiem no stūres.

Kas šis ir par Audi murgu? Priekškam?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ar kloķīšiem pie stūres? Cik to kloķīšu tai eglei tur ir?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Kā saka, nespried par dīleri pēc viena konkrēta svimpja. Iebraucu VW Krasta centrā ar savu problēmiņu, iznāca pieņēmējs pie mana auto, parādīja kā displejā caur settings un vēl pāris izvēlnēm nomest kļūdu, novēlēja labu dienu un ieguva patīkami pārsteigtu smaidīgu klientu

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

kas tas par wv murgu ?

man auto , izmet ziņojumu, ka riepai spiediens par mazu, piepumpējot, zinojums pazūd un pārādas visu riepu spiedieni !

tieši tā pat bija BMW, piepumpējot pēc kādiem pāris nobrauktiem km zinojums pazūd

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Par sliktiem servisiem runājot - pirms pāris gadiem aizbraucu ar vecu VW autiņu uz "Auto Īle" Brīvības gatvē 246, lai mašīnai nomaina pret jauniem abus priekšējos lukturus, jo ar vecajiem vairs nevarēja iziet apskati. Par lukturiem samaksāju daudz, gandrīz tik, cik maksāja visa mašīna - ap 400-600 eur (precīzi neatceros). Un rēķinā bija arī rindiņa - "lukturu augstuma regulēšana", liekas , ap 5 eur. Protams, lukturu augstumu regulēšana - obligāts pasākums, ja liek jaunus lukturus.

Bet kā sanāca realitātē? Kad mašīna bija izdzīta ārā no servisa - pamanīju, ka viena lampa nedeg. Tātad, viņi šo lukturi nebija pat ieslēguši, lai pārbaudītu!!!. Aizrādīju. Šie iebrauca servisā otro reizi un nomainīja nedegošo lampiņu. Bet kad otro reizi saņēmu mašīnu no servisa un braucu mājās, pamanīju, ka abu jauno lukturu gaismas spīd debesīs un nekas nav regulēts. Tātad, autiņš divas reizes brauca iekšā šajā sia "Auto īle" servisā un ne reizi šiem pat neienāca prātā, ka ir jānoregulē jaunajiem lukturiem arī gaismas spīdēšanas augstums!!!!!!! Bet trešo reizi vairs uz Auto Īli nebraucu, aizbraucu uz Ulmaņa gatves VW servisu un lukturus noregulēja.

Cien. SIA "AUTO ĪLE"! Jūs man esat parādā 5 eur par darbu, kuru Jums samaksāju, bet Jūs neizdarījāt !!!!!!!!!!!!!

Un ja nu es būtu pa tiešo pēc šī servisa apmeklējumu aizbraucis uz tehnisko apskati, neko nepārbaudījis???

Kāds secinājums? Vai tiešām pēc katra servisa apmeklējuma pēc tam pašam pa punktiem ir jāpārbauda, vai godprātīgi servisā ir izdarīts pilnīgi viss, ko vajadzēja izdarīt???

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Par ĪLI neko labu nevaru teikt. Zināms cilvēks 2x vērsās, lai viņi konstatē, kas braucot rada dīvainu skaņu. Abas reizes "salaboja", bet skaņa tapa arvien niknāka un beigās salūzis bremžu klucis noķīlēja bremzes pilnīgi. Par laimi labā vietā un braucot ar mazu ātrumu. Vietējais kaktu servisa Vasja vainu konstatēja uzreiz.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

jjjj rakstīja: Pats sliktākais autoservis no visiem oficiālajiem autodīleriem Latvijā ir SIA AUTOBRAVA!!! Par cik puse vienai no manām automašīnām atbilst šim dīlerim, es reiz pierakstījos un sīku remontu pie šī savas automašīnas dīlera. Kad ierados pierakstā noteiktajā laikā, es pajautāju pieņēmējiem, vai viņi uzņemas kaut kādu atbildību par iespējamajiem negadījumiem remonta laikā? Nedomāju, ka jautājums būtu neloģisks, jo KASKO apdrošināšanas noteikumos ir teikts "neapmaksājam bojājumus, kas radušies remonta laikā". Bet Autobravas meistariem šāds jautājums, acīm redzot, izklausījās pārāk lecīgs un bezkaunīgs vai arī par savu atbildību viņi ir tik ļoti pārliecināti, ka par to nedrīkst pat ieminēties? Es no šī servisa par savu bezkaunību tiku padzīts. Turpmāk vienmēr izvēlos citus servisus vai arī remontēju pats.

Interesanti sanāk - ja es nomas kantorī vēlos iznomāt urbmašīnu par 20 eur, es esmu spiests iemaksāt drošības naudu un parakstīt līgumu uz 10 lapām par to, ka es apņemos saudzīgi apieties ar šo urbmašīnu un kas notiks, ja es to salauzīšu. Bet nododot savas automašīnas atslēgas autoservisam, KASKO neuzņemas nekādu atbildību un arī autoserviss par kaut kādu atbildības uzņemšanos negrib ne dzirdēt!!!

Man gan bija mazliet savādāk ar Autobrava. Nevērās no ārpuses durvis. Aizvedu, lai konstatē defektu un saremontē. Pēc stundas zvanīja un teica, ka beigta ir viena no trosēm, uz vietas nav un ir jāpasūta. Neko darīt samaksāju 38 eur un pasūtīju trosi. Uz jautājumu vai trosei atnākot man atkal būs jāmaksā 38 EUR par defektāciju + uzlikšanu, atbilde bija apstiprinoša. Sagaidīju trosi 12 EUR, beigās pats garažā uzliku. Vienīgais labums pie šiem toreiz bez maksas varēja dabūt nr. palikņus.

saf Reģ.: 20.07.2006
2 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Nesen apmeklēju premium ražotāja autorizēto servisu - papildināja AdBlue krājumus un atdodot auto spārns, riepa + disks bija ar to noliets, kā rezultātā balts liels plankums. Adblue aktīvā viela ir amonjaks, kas var izraisīt ar negatīvu reakciju ar autodetaļām. Biju pārsteigts par šādu servisu, protams, atvainojās, piedāvāja nomazgāt.

Tak nosauc servisu! Lai tauta zin savus varoņus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Viņš nedrīkst. Citādi nedos mašīnas testēt.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Nu sēne, ko lai saka...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Domenikss

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Ņemu sēni atpakaļ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu, par Domeniksu daudzkas dzirdēts. Bija pat kaut kāda mājas lapa - antidomenikss vai kā to tur... kur īpašnieki dalījās ar savu bēdīgo pieredzi.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Man pagaidām par Renault dīleriem ir labs iespaids. Gan vecais Euro Auto bija ok, gan Mūsa Motors uzvedas adekvāti. Nav pretenziju, bet man arī tikai regulārās apkopes bijušas.

Kad bija Fiat, tad arī Auto Brava (G.Astras ielā) bija baigi labā, regulāri pa garantiju mainīja visādus sīkumus, ko paši, gan es biju atradis.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Vai, cik labs topiks!

Gribu radīt pēc iespējas lielāku antireklāmu Amserv Toyota Krasta ielā. Biju tur 2x, abas reizes attieksme bija nicinoša, un pats trakākais, ka mani mēģināja apčakarēt ar neizdarītu darbu. Tas likās neticami, ka tā var būt pie dīlera. Vainas, kuras viņi nespēja diagnosticēt, nācās uzrādīt man pašam, personīgi. Un beigās vēl bonusā viņu mājas lapa, kur es ierakstīju negatīvu, reālu, atsauksmi, bet viņi nez kā tur ir uzprogrammējuši, ka nav iespējams tādu ielikt. Un ar otro reizi nekad tā lapa vaļā neveras. Pie šādas pieredzes vīlies braucu mājās, un ko es ieraugu??? Uz mana auto aizmugures bez manas atļaujas vēl ir uzlīmēta uzlīme "I love Amserv" . Ko tieši un kā nedarīja, gari jāraksta, varu paskaidrot jebkurā laikā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kā savdabīgu gadījumu varu minēt problēmu, ko "Karlo Motors" (nu jau bijušais Škodas dīleris) Mežciemā centās diagnosticēt.

Bija vibrācija straujāk gāzējot un tad nu pieteicos pie šiem. Ar auto līkumiņu izbrauca it kā kaut kāds galvenais mehāniķis un teica - tur viss skaidrs, vai nu nojāta kāda granāta, vai arī kārbā kāds no gultņiem pagalam.

Apstākļu dēļ pie viņiem neremontējos, taču viens no iauto pazīstamajiem lietotājiem izteica pieņēmumu - varbūt tev tas advancētais spararats nojājies? Tā tas faktiski arī izrādījās...

Kā pēcāk palasīju, ļoti bieža problēma (pilni forumi, savukārt par beigtiem kārbas gultņiem neizdodas diži daudz atrast) un kaut kā grūti iedomāties, kāpēc GALVENAJAM MEHĀNIĶIM ienāca prātā tāds neordinārs risinājums.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Simptomi ir gana līdzīgi, man bija otrādi, jau biju nobriedis spararata maiņai līdz pieteicās(sāka krakšķēt) pusass iekšējā miroņgalva, pēc tās maiņas pazuda arī nepieciešamība mainīt spararatu

Paziņam padilušu riepu dēļ tiek nomainīti riteņu gultņi, tiesa serviss bija godprātīgs un naudu par "remontu" atgrieza, jaunie gultņi gan palika uz auto.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Man ar gāzes iekārtu .

Uzliku . Jau no paša sākuma , pie automātiskās pārslēgšanās uz gāzi novibrē , nu bet netraucēja . Tad uz krustojuma noslāpa ... Kā reizi tajā dienā bija paredzēta apkope ,teicu dīlerim( kas gāzi nelika ) ,tas neko neatrada . Tā noslāpšana atkārtojās pāris reizes (bet ne katru reizi )un parasti pie krustojuma .Un samērā ātri sapratu ,ka noslāpst tukšgaitā ja tajā brīdī pārslēdzas uz gāzi ,un tikai dienas sākumā pēc nakts . Gāju pie gāzes licējiem ,tie uzregulēja lielāku pārslēgšanās temperetūru ...tas pats . Tad atstāju autiņu pie šiem pa nakti lai viņi saprauž vadus un aukstu darbina ( kā reiz bija ziema ) . Secinājums ,spruslas bojātas un uz tām nav garantija .. Nu neko tā arī braucu , uzmanot dačiku pie sava krustojuma ( pēc attāluma no mājām +/- tajā vietā risks ,ka pārslēgsies jo motors jau uzsilis ) . Patēriņš ok kapēc gan mainīt pa 600 eirām . .. Tiko pie kārtējās gāzes apkopes uz jautājumu vai problēmas ....atbildu ,tas un tas bet tur tik jāmaina sprauslas ko negribu ,jo patērīņš ok . Bet !! Pieņēmējs saka varot gan .Koriģēšot programatūru(bez maksas) lai pie lielākiem apgriezieniem pārslēdzas . Un tavu brīnumu , vairs neslāpst . Es tik domāju kā būtu ja toreiz piekrisu mainīt sprauslas . Un kapēc jau sākumā nepiedāvāja variantu ar lielākiem apgriezieniem . Varbūt toreiz pašam BRC nemaz nebija tāda programatūras iespēja . Un varbūt patiesi arī sprauslas ir bojātas ,tikai vēl ne līdz galam

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Hmm... Man kā cilvēkam, kurš ar gāzes plīti brauc tikai pusgadu, bet kas to ir sakrāmējis pats, virs vidējās gāzes plīts līmeņa, liekas ka tev ir vienkārši sabāztas ausīs kārtīgas bagetes, batoni nē, tie ir mazāki... Pirmais - kas tev tur par mašīnu ka sprauslu maiņa maksā 600 eiras - S600 mersis vai 760.-tais bembijs? Negribas man ticēt ka tev būtu netiešā šķidrās gāzes iesmidze, tiešā atkrīt automātiski [tur nav atsevišķu sprauslu], atliek ceturtā paaudze, a tur, ja vien tev nav kaut kāda interesanta ražotāja komplekts, kur drīkst izmantot tikai tā paša ražotāja sprauslas, a tām cena = kosmoss, četras krutas sprauslas maksā ap simts eirām, un iet vismaz 100k. Bet beigtas sprauslas izpaužas tā, ka tu, motoram rūcot, sēdi pie krusta, un jūti ka motoram kāds katls īsti nedarbojas...

Tiktāl par sprauslu maiņu, attiecībā par tiem pārslēgšanās apgriezieniem - pirmie gāzeri vai nu neiedomājās, vai arī gribēja panākt lai tu par tiem kosmiskajiem rubuļiem maini sprauslas - gāzes blokiem slēdzas klāt ar attiecīgā ražotāja programmatūru, nevis kaut kādu "universālo", un līdz ar to jebkurš, kurš var piesprausties, var arī koriģēt.

Šaubos ka tev tā tava ģībšana ir dēļ beigtām sprauslām, drīzāk vienkārši parastā gāzes izpildījuma problēmas - šajā gadījumā visdrīzāk nospēlē tā nianse ka remdenam motoram uz benzīna vajag 10-15 procentu trekninājumu, kamēr uz gāzes - praktiski neko, bet gāzes bloks tikai mehāniski koriģē gāzes sprauslu atvēršanas laikus tā, lai siltam motoram motora vadības bloks dzīvotu ilūzijā ka tiek kurināts benzīns - un ta nu tev remdenam motoram pārslēdzoties paņem iedod pārāk treknu degmaisījumu un motors noģībst...

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Mans gadījums ar Mūsa Motors Skanstes ielā. Pie kārtējās apskates servisa pieņēmējam teicu, ka manam Volvo dzesēšanas šķidrums tā kā zūd - tā mazliet, kāds nepilns litrs 6 mēnešos, taču piles uz asfalta nekad neesmu redzējis. Ok, paskatīšoties. Saņemot auto teica, ka jā radiators pušu. Es saku, ka varbūt var pulverīti iebērt, šie nerekomendē, tik iedod cenas piedāvājumu uz 500EUR par radiatora iegādi (oriģinālais) un nomaiņu. Summa nav maza, mainīt uzreiz nepiekrītu. Tā es braucu tālāk ar savu "cauro" radiatoru, jau pagājis gads un nobraukti 20000km, neesmu pat 1l tosola pielējis (pulverīti tā arī neiebēru) pa šo laiku. Kā var šitādiem ticēt? Kopš tās reizes pie viņiem nebraucu. Turklāt remontam tikai piedāvā oriģinālās rezerves daļas, alternatīvu nekādu. Jā - tu pats vari nopirkt da jebkādu ķīniešu rezerves daļu un viņi tev tur nomainīs.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Viss kārtībā, dīleris darbojas kā dīleris, un vēl būtu saprotami, ja viņi tevi būtu aiztriekuši prom kā dažu labu augstāk, par to ka viena bojājuma vietā tu vēl gribēji radīt vēl vienu, ar to savu pulverīti.

Dīleris piedāvā servisa pakalpojumus, un oriģināldetaļas. Dīlerim nav jābūt ar spējām iepirkt aftermarketa detaļas - jo galvenās viņu servisa funkcijas ir remontēt garantijas mašīnas, kur aftermarketu neliek, bet kad no viņiem pērk kāds detaļas, tad no viņiem pērk oriģināldetaļas. Ja kāds lielāks kantoris, kurš pilda kādas markas dīlera funkcijas, pie viena arī funkcionē kā parasts serviss, ar sagādnieku un aftermarketa detaļu kanāliem - tas ir atsevišķs stāsts.

Un jā - "caurs radiators" nenozīmē ka pa to tek ar strūklu ārā dzeses šķidrums - tikpat labi var sulot gar kādu savienojuma vietu, kas acīmredzot ir tavs gadījums. Dīleris meklēja noplūdes avotu un to arī atrada, un piedāvāja risinājumu - tas ka tev, aizbraukušam pie dīlera, viņu radiators likās par dārgu, jau ir tava problēma.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

msh

Bet beigtas sprauslas izpaužas tā, ka tu, motoram rūcot, sēdi pie krusta, un jūti ka motoram kāds katls īsti nedarbojas...

.

Tukšgaitā uz gāzi staigā apgriezieni

Cena 600 eiro . Nu ja ļoti precīzi tad cenu "ar atlaidi man kā labam klientam "" neatceros vai 500 ar vai 600 ar . Nu tas ar darbu. Kuras paudzes iekārta nezinu un ar ko viņas atšķiras arī īsti nezinu . Aptuveni zinu tik to ,ka jaunākās ar tiešo iesmidzi .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nosauc mašīnas modeli un motoru, interesanti palika.

Brīvgaita var staigāt arī dēļ līka degmaisījuma, ja kāds cilindrs reizēm nedarbojas, tad jau mašīna pašūposies...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

msh

1,8 avensis... staigā uz gāzi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šitas modelis, ja?

Vajadzēja diezgan cītīgi gūglēt lai saprastu ka tur ir parastā netiešā degvielas iesmidze, tātad arī gāze ir tikai ceturtā paaudze. Nezinu kāpēc tev tik foršu ciparu par sprauslām paprasīja - par 600 eirām varētu visu iekārtu jaunu salasīt - detaļas, protams - iespējams ka arī 500 eirās ierakstītos.

Lūk, piemēram, pieklājīgas sprauslas www.shopgaz.lv/sprauslu-bloks-barracuda-4-cil-ekspl-termins-lidz-150-000-km.html#.W-N5O4DEKVo - un tās ir vienas no dārgākajām ceturtās paaudzes sprauslām - salīdzinājumam rekur lētuči www.shopgaz.lv/sprauslu-bloks-4-cil-rail.html#.W-N5rYDEKVo

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

msh

Man nākamais modelis , bet motors 1,8 tas pats .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

msh

Iekārta no 0 Tev izmaksātu 500-600 jo pats taisi vai čomaks . Bet ja legāli ar čeku tad ...

Par paudzi nezinu un par to tiešo iesmidzi arī skaidri nezinu , bet ja saki ka nav tiešā ,,,gan jau Tev taisnība .

Vispār es iekārtu uzliku garantijas laikā un man tas cipars bija cits ap 1000 .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē nu es teicu - detaļas, nevis iekārta ar uzstādīšanu. Sprauslām ar visu maiņu nav jāmaksā tik, cik maksā visa iekārta bez uzstādīšanas; salīdzinājumam balons ar trubām maksā 2x dārgāk nekā četras krutas sprauslas.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Par sarežģītu priekš viņa tā mašīna, tāpēc 100eur un Erenpreiss par viņu ir, "kā aklai vistai grauds".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti