Kā izbraukt cauri Polijai?

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Sveiciens visiem!

Sen neesmu izmantojis Polijas ceļus, tālab meklēju pēc padoma. Decembrī plānots ar auto šķērsot Poliju - no Lietuvas līdz Gerlicai. No Varšavas maršruts daudz maz skaidrs - Varšava, Lodza, Vroclava, Gerlica. Bet kuru ceļu izvēlēties līdz Varšavai, ņemot vērā tur valdošo ceļu būves bumu? Vai tur jau sataisījuši, vai viss vēl notiek? Gribas tā, lai ātrāk un ērtāk.

a.) Augustova - Belastoka - Varšava

b.) Augustova - Lomža - Zambrova - Varšava

c.) Augustova - Lomža - Ostrova Mazovecka - Varšava

d.) Cits variants

Kāda tur šobrīd situācija?

 
1 2 3 4 5
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

c.)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

A vai C atkarībā no gaumes. Man pazīstami tālbraucēji saka, ka no Bialystok līdz Varšavai remontu vairs neesot, bānis esot pabeigts.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas tur tāds ir tajā Bialystokā, ka būtu jāmēro tas līkums caur turieni? Ātrumu krietni pārsniedzot, tumsā zobus atņirdzis maukt un ar visu to tikai pirms pašas Varšavas noķert tos, kuri mierīgi pussnaudā dudināja pa taisno? Kur pat fragmentiem ir pajauns ceļš un tādu īstu remontu vairs nav?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Pēc google kartēm a maršruts ir par 24 km garāks, bet izskatās, ka apmēram puse no ceļa tur ir bānis. Bet lai tos 24 km atgūtu tad ir baigi jāplēš.

Un kurā maršrutā fūres mazāk?

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Lai arī agrāk es vienmēr teiktu, ka jābrauc caur Lomžu, tagad domāju, ka tikai caur Belostoku. Jo tur no oktobra beigām ir vaļā bānis līdz pat Varšavai! Tika pabeigts pēdējais posms.

Arī LT tikko atklātā maģistrāle no Kauņas līdz Marjampolei, ievērojami atvieglos nokļūšanu ar auto Varšavā, un tālāk!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pag, tur ja pie vārdiem piesieties, "24km" līkums īsti neatbilst teicienam "caur Bialystoku".Jo, ja "caur" vai "gar", nu tad ir ap 40km plusā.24km ir tad,ja krietnu gabalu pirms Bialy izmantot kādu taisnāku ceļu, to 671,kuru nu gan "ieteikt" neceļas kāja..

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Tev taisnība. Caur Belostoku ir ~40km vairāk. Pat ar visu bāni īsti neko tur nevar iegūt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu ja, tur vienīgi ja nu tā tiešām riktīgi ātri maukt.Bet to jau tagadējos laikos vairs īsti nevar atļauties tos kādreizējos varoņdarbus atkārtot.Reāli sanāk, ja tajos nebāņos kaut cik to drošību ievērot, tad vinnējamais gabals ir vien tik cik tas jaunais bānis- no tā Bialy apvedceļa lidz tam pašam OstrMazo.Bet tak tur arī nez vai uz 200 pamauksi tagad un ja vel pa nakti- zin kā, tomēr tā izbraukšana parasti drusku jau tā stresā un tumsa parasti jau no pašas Rīgas utt.Labāk jau izvairīties no liekas trakošanas,vismaz šajpusē Waršavai.Un ne visur ir sēta gar ceļu,citreiz visādus brīnumus tur var redzēt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Ieslēdz Waze

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Waze ir atbilde - un Polijā to lieto

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Reku ir Vāze.Tipa ka izbraukt tagad..Un ??

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Vāze tajā vietā citas alternatīvas vispār nepiedāvā. C variants un viss.

100AH Reģ.: 06.07.2016
3 0 Atbildēt

Jau daudzus gadus, pārsvarā vasarā, vismaz 1x šķērsoju panu valsti. Esmu braucis pa a, b, c, u.c. maršrutu, Lomžā nevis uz ostr. Maz. , bet pa taisno uz Ostrolenka un Varšavai pietuvojos no augšas.

Pēdējā laikā man kaut kā patīk - b, caur Zambrow, jo var gandrīz apbraukt Lomžu,,,nav jāmīcās visas pilsētas garumā kopā ar fūrēm.

Augustovā, ja nav karsta vasaras diena un brīvdiena, braucu pa taisno caur pilsētu. Pēc tranzīta aizdzīšanas pa apbraucamo, minēto pilsētu var izbraukt cauri ātri un viegli. Karstā vasaras dienā tur tauta saskrien pie ūdeņiem un tad tur gan ir ķīselis.

Starp citu, ir varianti arī no Varšavas līdz Vroclavai. Izgājušajā vasarā aizsapņojos un no Varšavas aizgāju uz Vroclavas ceļu (nevis ātro bāni uz Lodzu). Kādus 20 km bija remonts, bet tad tukšs, foršs panu bānis....ieslēdz kruīzu un sēdi. A uz ātrā bāņa bija pamatīgs auto blīvums (paziņa ar citu auto aizdevās pa turieni), jo sevišķi nedēļas nogalēs,,,un tas posms taču haļavnijs joprojām.

....bet nu, šādās situācijās un garajos braucienos nekad nezini,,,,kur atradīsi un kur pazaudēsi. Viens kārtīgs štoperis kaut kādu iemeslu dēļ un visi skaistie aprēķini un izplānotie tuvākie un ātrākie maršruti ,,,, Murim zem astes

....lai viegli ripo un navigācijā redzamie kilometri naski pārvēršas par 0

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Tas Vroclavas ceļš domāts S8 līdz Pjotrkova Tribunalska?

Skatos kartē, sanāk ~25 km garāks ceļš ar pāris remonta vietām, bet jā - liela daļa bānis. Tikai pie tās Tribunalskas uzreiz uz nākamā bāņa nevar uzbraukt.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Es ar tieši šobrīd pārdomās par maršrutu.

Pēc 3 nedēļām dosimies uz Austriju (Zalcburgas virziens). Zinu, ka braukšu pēc Waze, bet tāpat zinu, ka Waze var visādus brīnummaršrutus piedāvāt by default.

Nav ar Waze man baigā sadarbība. Varbūt kāds var pamācīt, kā Waze ielikt maršrutu tā, lai cauri Polijai vissaprātīgākais brauciens iznāk?

Labprāt izmantotu bāni, bet ar mērķi ietaupīt laiku nevis braukt pa labāku ceļu stipri tālāk, lai beigās laika ietaupījums būtu nekāds.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Vāze taču neko pat citu nerāda, kā to ko vakar runājām.Viamichelins to pašu rāda.Tik starpība ka Vāze pareizi saka maukt no Varšavas pa augšu gar Lodzu pa reālu ātrgaitas ceļu, bet Viamichelins "iesaka" no Varšavas uz Piotrkov-Tribunaļski jaaties pa sliktāku/lēnāku iecirkni.Ieej abos, tur skaidri redzēsi, nekas specifisks nav jāzin, vnk ieliec rīga-zalcburga..Aiz tribunaļska sen skaidrs- kādreiz rādīja savādāk, bet tagad ir ok- Ostrava/Brno/Austrija/gar Vīni un lieta darīta.Uz PL/CZ robežas ieej šellā, ielej ūberkruto v-poweri ,pa virsu uzdzer kafiju un nopeerc cz vinjeti.Uz CZ/AT vel viena vinjete un pa 50 sant. turpat var arī pamiist und muti nomazgāt;)).Poļu Čestahowā ir laba statoil miles+ superdegviela;)

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Normāli pie AT algām un cenām vinjete 0.5EUR...vietējie dīrātāji jau tik pieticīgi nebūtu, kā nekā luxus ceļi un pat sū... žūrmala divīti plēš ("preventīvā" pēc apmaksā gan 50ku). Šādas lietas vajag biežāk celt gaismā, lai dažādu ranku un līmeņu pufaiku spraudējiem un slaucējiem nebūtu viegli kārtējo klaušu iePRārot sabiedrībai !

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tik dikti "labi" jau arī tur nav, tas ir tikai ka atejā var iekļūt pa 0.5o ,bet 10-tāges vignette vieglajam ir pa 8.9o;)).Tagad ir jau arī kaut kādi online-digital-mahinātori, bet tur viņa maksā jau 14.99..Gluži labs "pakalpojums"- pa piecīti var nekāpt ārā un nav jālīmē.

Vēl es iedomājos- kurš ja te kādreiz sataisās visu ceļu ar Wāzi braukt.Jāņem vērā, ja kāds tev zvana vai/ja tālruni izmantot citiem nolūkiem (kko tur palūrēt,meklēt, blakussēdētājs ja to dara,utt), tad wāze uz to laiku no ekrāna pazudīs.Turklāt, salīdzinot ar mašīnas oem navi vai ar kādu nopirkto garmin/tomtomu, wāzei ir kaitinoši paliels reakcijas laiks pagriezienu un nogriezienu un tamlīdzīgās sarežģītākās vietās.Pie intensīvākas satiksmes, tumsā un lielākos ātrumos tas varētu būt svarīgi.Turklāt, wāzei trūkst joslu ieņemšanas iepriekš/rekomendāciju un tamlīdzīgas lietas.Teiksim, tomtomam tās ir savā ziņā pat drusku labāk saprotamas kā garminam, bet garmins izskatās smukāk pats priekšmets kā tāds un stiprinājums ir kompakts un uzticams.Ja braukt pirmoreiz ,vai ja retureiz, es wāzes vietā labāk ieteiktu paņemt vai aizņemties šo.Nav vairs tas šodien tik dārgi.

Turklāt, konkrēti mani wāze beidzmajā laikā ir daudzkārt piebesījusi tepat pa rīgu- zinot "savu" maršrutu, viņu var laika ziņā krietni apjaat, kā arī paļauties uz brauciena sākumā redzamo ierašanās laiku nevar nu itin nekādi- tikko ja kur apstāsies sastrēgumā,ta tas suuds aug plusā gluži kā taksometra skaitītājs.Ja brauci piem no piepilsētas uz centru- nekad nezini, kāda situācija uz tā tilta būs pēc pusstundas, kad konkrēti lidz turienei būsi ticis;P

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Tas ir baigais trūkums wazei...sūta pa defaulto ceļu, bet pats pēc pieredzes vari jau pateikt, ka tur būs štoperis laikā kad ieradīsies - manā gadījumā Granīta/Krustpils krustojums. Tās sarkanās līnijas reāli parādās tikai tad, kad esi jau tur kārtīgi iekšā. Vajadzētu džekiem kādu AI aģentu pielikt klāt, lai pēc dienas stundām uzmet +/- prognozīti un pieliek klāt maršrutam.

Vēl wazei ir reāli lēna reakcija, kas nepazīstamās ielās traucē + to nevajag izmantot, kad pa laukiem brauc - reāli ir bijušas reizes kad rāda vai nu ka mežam/pļavai brauc cauri, kaut patiesībā tur ir kādas tur kategorijas (lauku) ceļš.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Nu ja, sastrēguma veidošanās ir sensitīva lieta- nupat bija 5-6 auto,bet pāris ēzeļi nočikājas uz zaļo un skaties jau visi 12 stāv.Ir vietas tiešām, ja tu redzētu, ka tur kaut kas veidojas- brauktu tak pa citurieni.Tagad tu aizbrauc un tikai tad uz vietas reāli ieraugi, kas tur jau ir/nav izveidojies.

Konkrēti, piem,auzas- ja braukt no pārdaugavas pa dienvidnieku uz mežciemu vai gaiļezeru.Tas suuds jau gadiem ilgi rāda aiz kapiem uz lubānas ielas veikt apgriešanos- nu kāda tur drošība un kāda tur prognoze, cik ilgi tev tur nāksies gaidīt drošu brīdi, un kas notiks tavā aizmugures galā tajā laikā, kamēr tur kā lohs dzīvā satiksmē otrajā rindā uz vietas stāvēsi? Man,piem,ir ielikts izvairīties no bīstamiem gājieniem- bnee, vienalga viņa to "iesaka". Ja uz ilūkstes ielas nogriešanos negadās lohi un ja rinda iet daudzmaz raiti, tad pa turieni mierīgi atvinnēsi tam wāzes rādītajam ierašanās laikam pāris minūtes, bez stresa un bez īpaša riska.

Alis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

7:00 no rīta izbraucot ap 15:00 var jau būt Varšavā, bez steigas ar pieturām (pusdienas) Augustovā.

seller Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Tapat vien, PL propagandas video par Pl "šaurajiem" ceļiem:

Par Via Baltica 9:21, jāsaka, ka skaudība pārņem skatoties

www.youtube.com/watch?v=f25h98NkQBA

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu jā, man pagājušogad sanāca paskatīties uz poļu un leišu ceļu būvi pa autobusa logu - jau starpība starp poļu vērienu, un to kā leiši būvēja kauņa - marjampole autostrādi, bija diezgan spēcīga...

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Grandiozs darbs, Varena Valsts.Jāpiezīmē, ka ne LT ne PL vienkārši principā nav fotoradaru uz ātrgaitas maģistrālēm.Turklāt Polijā vispār ir visā Eu visgarākais jauno ceļu tīkls ar atļautajiem 140km/h, ja neskaita Vācijas bezlimita vietas.Tātad, nebūt ne visas valstis šodien dižojas ar pajoliņu piestādītiem grafikiem par kaut kādu tur v/vid samazinājumu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Ne visi poļi čurā biksēs no laimes par autostrādēm. Par EU naudu neuzturēs, bet pašu budžets nevelk gan mazos ceļus gan milzu paredzamos izdevumus megaprojektiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Alis rakstīja: 7:00 no rīta izbraucot ap 15:00 var jau būt Varšavā, bez steigas ar pieturām (pusdienas) Augustovā.

8h ar visām pusdienām - dream on Standarts jau ļoti sen - 9h, visu laiku braucot. Ar apstāju (DUS, pusdienas) - būs visas 9,5h

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man parasti 8h sanāk, tiesa bez pusdienām, bet ar vienu uzpildi. Vietām gan krietni pārsniedzot atļauto ātrumu, kā arī regulāri dzenot fūres, kur drīkst un kur arī nedrīkst. Pēdējo reizi gan septembrī braucu, tad vēl nebija vaļā Bialystok bānis, varbūt tagad vēl ātrāk varētu, rekords ir bijis 7h, bet tas naktī. Janvārī jābrauc, paskatīšos kā sanāks!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mūsu paaudze noteikti piedzīvos laikus, kad no Lietuvas - Polijas līdz Polijas - Vācijas robežai būs viens mega liels autobānis Tas gan būs feini no laika ekonomijas viedokļa. Tā runā, ka pat no Kaunas līdz Budzisko būs autobānis. Tātad, uz Vāciju varēsim vēl ātrāk aizbraukt.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 2 Atbildēt

Ka tik mūsu paaudze nepiedzīvo laikus, kad autostrādes būs pustukšas jo

a) degviela būs megadārga, un

b) cilvēce pieradīs nekur lieki nepārvietoties, jo uzskatīs to par nelietderīgi zemē nomestu laiku

(tonis - cinisks sarkasms)

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Piemirsi vēl c) - nebūs ko uz to vāciju braukt...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Mans ieteikums - lietot Google navi. Pēdējā laikā pa Eiropu tas ir labākais. Salīdzinājumā ar Waze, nav fotoradaru un policijas info, toties taupa elektrību un daudz labāk un operatīvāk reaģē uz reālā laika satiksmes informāciju. Par sākotnēji jautāto maršrutu - atšķiras atkarībā no konkrētā brīža satiksmes - var izvest pa dažādiem ceļiem. Pēdējā reizē, kad iekļuvām sastrēgumā remontu posmā - apveda caur ciematiem apkārt sastrēgumam ātri un efektīvi.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Pareiz ir, na uj tajā asfaltā piķi ieguldīt. Cita lieta ka tāda paaudzēs paliekoša,mantojama un nemainīga Vērtība, kā piem 120 fotoradari; P

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Nu tik dikti "labi" jau arī tur nav, tas ir tikai ka atejā var iekļūt pa 0.5o ,bet 10-tāges vignette vieglajam ir pa 8.9o;)).Tagad ir jau arī kaut kādi online-digital-mahinātori, bet tur viņa maksā jau 14.99..Gluži labs "pakalpojums"- pa piecīti var nekāpt ārā un nav jālīmē.

Vēl es iedomājos- kurš ja te kādreiz sataisās visu ceļu ar Wāzi braukt.Jāņem vērā, ja kāds tev zvana vai/ja tālruni izmantot citiem nolūkiem (kko tur palūrēt,meklēt, blakussēdētājs ja to dara,utt), tad wāze uz to laiku no ekrāna pazudīs.Turklāt, salīdzinot ar mašīnas oem navi vai ar kādu nopirkto garmin/tomtomu, wāzei ir kaitinoši paliels reakcijas laiks pagriezienu un nogriezienu un tamlīdzīgās sarežģītākās vietās.Pie intensīvākas satiksmes, tumsā un lielākos ātrumos tas varētu būt svarīgi.Turklāt, wāzei trūkst joslu ieņemšanas iepriekš/rekomendāciju un tamlīdzīgas lietas.Teiksim, tomtomam tās ir savā ziņā pat drusku labāk saprotamas kā garminam, bet garmins izskatās smukāk pats priekšmets kā tāds un stiprinājums ir kompakts un uzticams.Ja braukt pirmoreiz ,vai ja retureiz, es wāzes vietā labāk ieteiktu paņemt vai aizņemties šo.Nav vairs tas šodien tik dārgi.

Turklāt, konkrēti mani wāze beidzmajā laikā ir daudzkārt piebesījusi tepat pa rīgu- zinot "savu" maršrutu, viņu var laika ziņā krietni apjaat, kā arī paļauties uz brauciena sākumā redzamo ierašanās laiku nevar nu itin nekādi- tikko ja kur apstāsies sastrēgumā,ta tas suuds aug plusā gluži kā taksometra skaitītājs.Ja brauci piem no piepilsētas uz centru- nekad nezini, kāda situācija uz tā tilta būs pēc pusstundas, kad konkrēti lidz turienei būsi ticis;P

Nezinu, ko sauc par mahinatoriem, bet on-line vinjete ir pērkama no paša Asfinag (bāņu uzturētāja) par 9.20 (10 dienām). Nesaprotamā daļa ir nepieciešamība to pirkt gandrīz 3 nedēļas iepriekš - slovāku e-vinjeti vasarā nopirku, dzerot kafiju, tieši pirms robežas un 15 sekunžu laikā saņēmu apstiprinājuma SMS, ka derīga.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu es tik tā, pamatvēzienos, ja nu kāds sen nav bijis vai ja pirmoreiz. Asfināgs ir pateicis, ka viņš tam citam online neko nevarot padarīt, bizness esot gluds un likumīgs. Pa 14, 99 tam citam viņa darbojas uzreiz, bet pašam Asfināgam pa to 9eur ir 18 dienas iepriekš jāpiesaka. Protams, ja zin konkrēti kad un ar kuru auto brauks, tad var iepriekš. Vēl Asfināgs teica, ka neesot pamata online pirkumu apšaubīt. Pārbaude notiekot izlases kārtībā, maršrutu un personu izsekošana netiek veikta un pa visu Austriju esot tikai 13gab automātiskās vinješu kontroles ierīces.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Piemērs tam, ka ne tikai latvieši māk lietas sačakarēt. Ir viena ļoti vienkārša lieta, "ko tam online padarīt". Tirgot pašiem ar tūlītēju derīgumu - kur problēma irzdarīt kaut ko tik elementāru?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Asfināgs atsaucas uz europas patērētāju tiesību aizsardzības noteikumiem.Viņi, lūk, to skurpulozi "nodrošina".Jo no onlaina pirkumiem jābūt spēkā iespējai 14 dienu laikā atteikties.Plus, 3 dienas, ja nu kāds '"vēlas" to paveikt ar vēstuli pa pastu;P.Jā, te esot problēma ar 10dienu vinjetēm ,to viņi atzīst, bet neko citādi nevarot. Tā otra kantora darbību viņi uzsver,ka nevēloties komentēt un ka tas nav viņu apakšuzņēmums un ka viņi to nekādīgi nespējot (negribot?) ietekmēt.Tāteikt, atsevišķa komercstruktūra (acīmredzot, ka arī ar savu/īpašu "pieeju" tam tur skarbajam patērētāju likumam;).Tajā pat laikā, Asfināgs atzīst, ka tie svešie to visu pērkot no viņiem un ar uzcenojumu pārdodot tālāk.Kaut kas jau tur ir jocīgs un puspateikts,figzin.Aptuveni velk uz to, ka,piem.,ja (kādam) "nebūt izdevīgi" izsūtīt fotokvītis par nelielu sodu, abet tepat "atrastos" kāds cits (protams, nejauši un galīgi svešs..), kurš par attiecīgu procentu no iekasētā to būtu labprāt gatavs darīt,,,

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Izklausās labi... Varbūt vajag izlasīt tās tiesības un 14 dienu laikā atteikties no Mobilly pirkumiem?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nu, kādas atsauksmes? Parīt stūrēju uz Rietumeiropu, ko iesakāt līdz Varšavai?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Braucu 5dien pēc Waze. Varšava precīzi 9 h. Braucu ne ātrāk kā atļautais +10 kmh.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Man sanāca līdzīgi. Izbraucu otrdienas vēlā pēcpusdienā no Rīgas. Visintensīvākā satiksme bija no Rīgas līdz Panevežiem un tad pie Kauņas. Pēc tam easy. Uz Polijas robežas izlases kārtībā robežkontrole stādina - prasīja dokumentus un atvērt bagāžnieku. Max 5 minūtes. Vēlreiz apturēja pie Augustovas - tā pati procedūra.

Pēc tam uz Lomžu un Ostrovu Mazovecku. Uz ceļa pārsvarā kravinieki, bet salīdzinoši maz apdzīšanu, un bonuss tas, ka šie apdzīvotās vietās īpaši necenšas samazināt ātrumu.

Varšavu sasniedzu 9-9,5 h laikā pirms pusnakts - tad tai tikt cauri bija easy. Mērķis bija pabraukt garām Lodzai, lai neiekultos kādos rīta sastrēgumos, un tad piestāt pagulēt 6h. Agrā rītā ap plkst. 7 turpināju ceļu Wroclavas virzienā, pēc tam īsa pauze Drēzdenē, tad pa ceļam kāda 1,5 h pauze pie Nirnbergas. Pa ceļam 2 sastrēgumi prasīja 20 un 40 min. Ap plkst. 22 sasniedzu Bāzeli, Šveicē. Tā kā mērķis tālāk līdz Francijai, tad Bernes virziens, kur nolēmu pabraukt garām Bernei, lai atkal izvairītos no sastrēgumiem, un gulēt. Vācijas-Šveices robežā vien skatījās, vai ir vinjete logā.

Degviela (95E) vislētākā Lietuvā - 1.09 līdz 1.15 EUR litrā, Polijā no 1.22 līdz 1.30 EUR litrā, Vācijā 1.55 līdz 1.70 EUR litrā, Šveicē 1.40 līdz 1.50 EUR litrā.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Vācijā cena uz autostrādes?

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti