Help! Aukstumā staigā tukšgaitas apgriezieni

eidis Reģ.: 07.11.2001

Tātad dotais: pavecs (2000) Volvo C70. Ar mīlestību atjaunots, bet reizē ar aukstumu parādijās uzvedības dīvainības - paliekot aukstākam sāka lēkāt tukšgaitas apgriezieni. Turklāt jo aukstāks (cik nu bija), jo vairāk.

Izskatās kautkādi gļuki ar degmaisījumu laikam? Jo reaģē uz aukstumu? Zonde?

Vobšem mēģinu saprast kurā virzienā vispār skatīties

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
2 5 Atbildēt

Domāju, ka motora resurs jau iet uz beigām, jo tā ir visiem veciem autiņiem, ne tikai Volvo. Brauc pie motorista, gan jau tas ieteiks kapitālo remontu.Tas ir dārgs pasākums.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Kādas muļķības tu te muldi... Ja motorā ir švaki ar kompresiju, var brīvgaitā pa kādai darba taktij izpalikt, un nevis tāpēc sākt svārstīties brīvgaita. Jā, tā ir galvenā starpība, ko es tagad sajūtu savam golfam, pēc tam kad grabošu, klabošu kūpošu motoru samainīju pret tādu, kurā sakrāmētas jaunas šāles un jauni gredzeni - brīvgaitā neizpaliek pa kādam katlam. Un viss.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Nu, es zinu pec saviem vecajiem dranduļetiem, ka tiem visiem staigāja tie apgriezieni. Autiņš ir vienkārši fiziski vecs, visi mezgli nolietojušies un tur var būt viss kaut kas. Nav tak nekāda šķirba kādas markas. Gan jau neviens te uz aci nepateiks kas par vainu un visprātīgāk veikt diagnostiku. Ceedam apgriezieni nestaigā, viss čotka.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Bla bla bla... Kamēr tiek padots normāls degmaisījums, nekam nav jāstaigā - normāla vadība ar normālā stāvoklī esošiem devējiem to arī nodrošinās.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Tu gribi apstrīdēt manu reālo pieredzi ar veciem autiņiem? Es nezinu kas viņiem visiem kaitēja, bet vienkārši viņi visi raustijās, nekas nebija normāli Es tak tur kkādu kontras benzīnu nelēju. Tas ir vienkārši vecums. Volvo gan man nav bijis,, bet tur ir vēl trakāk, jo salikta visur elektronika un remonts tur maksā baisu naudu. Gan jau vēl tam motoram ir arī turbīna, kas ir kādreiz noklājusies. tas viss atstāj iespaidu uz tālāko ekspluatāciju, viss sak gļučīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nejauc "raustīties" ar "šūpojas brīvgaitas apgriezieni". Brīvgaita šūpojas parasti tad, ja degmaisījums ir nepareizs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Nu, viens autiņš raustījās uz palielākiem slīpumiem un ja bāka bija pustukša, jo bija benzīna datčiks beigts. Tomēr es runāju par to apgriezienu staigāšanu, itseviški kad motors ir auksts. Pielaid un skaties kā tahometrs kustās. Tāda problēma parādījās visiem autiņiem līdz ar vecumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, tāda problēma parādās visiem motoriem pie nepareiza degmaisījuma. Manam golfam reizēm arī - jo motoru vada programmējams vadības bloks, kuru regulēju es pats, un reizēm šis tas nav kā vajag - un tad nu situācijās, kur degmaisījums nepareizs un vadības bloks slēgtajā ciklā cenšas noķert pareizu degmaisījumu, sākas viegla šūpošanās. Vecajam motoram ar savu dzimto digifantu, protams, viss bija skaisti, ar visu vecumu un pārējo.

Aukstam motoram, protams, nekam nav jāpeld - galu galā 1) tur ir trekninājums 2) vadība darbojas vaļējajā ciklā, līdz ar to degmaisījums var būt nepareizs, bet tas nestaigā šurpu turpu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Es tik varu apstiprināt, ka tā ir ļoti izplatīta problēma un tur var būt 20-30 iemesli. Tāpēc arī tas izpaužās veciem auto, kad no ierindas sāk iziet viens mezgls pēc otra.

Šeit, man liekas, visi iemesli uzskaitīti www.youtube.com/watch?v=nfg_O5KOhsk

Autors gan akcentē darbību aukstā laikā, bet domāju, ka vienkārsi tā ir apstākļu sakritība(parādījās tikai tagad).

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nop. Palika silts, pārgāja. Ir redzama korelācija.

Jau teicu - tas ir C70, noskrējiens REĀLI ir neliels

felix65 Reģ.: 13.01.2017
0 0 Atbildēt

Būs vien gaisa masas mērītājs savu nodzīvojis.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt
eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nop. Nobraukts maz. Tiešām maz. Tas ir C70.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Par kādu dzinēju vispār ir runa? Benzīnam gaisa masas mērītājs var šādu joku strādāt, vēl visādi temperatūras devēji.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Slēgties klāt ar datoru un skatīties kļūdas, vai, ja tādas nav, darbības parametrus - tas ir C70, nevis 144.

ursis Reģ.: 11.07.2002
3 0 Atbildēt

noteikti jāremontē dzinējs,atbildes autors smagi dzēris ???

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Droseļvārsts liek motoram peldēt tukšgaitā.

felix65 Reģ.: 13.01.2017
1 0 Atbildēt

Diez vai, ja nu tikai vadīklas izdilušas un piesūc gaisu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Kompī iemet kļūdu un apgriezieni sāk pedēt,100% to zinu un esmu redzējis dzīvē.Kļūdu nodzēs un autiņš strādā kā nekas nav bijis.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Paldies par atbildēm, bet tam visam nav nekāda sakara ar āra gaisa temperatūru. Konkrētais pacients sāk mainīt apgriezienus tad, kad āra t iet uz leju (tātad tas nav mitrums, jo maksimums bija pie -6). Attiecīgi arī gaisa masas mērītājs nav īsti pie vainas. Zonde? Arī nē - iesilstot nekas nemainās

sasha Reģ.: 17.12.2002
2 0 Atbildēt

Domāju ka problēma ir veci gumijas savienojumi barošanas sistēmā. Kā tautā saka nedaudz 'rauj gaisu'. Te lielākā problēma ir noteikt kura no n-tajām gumijām ir nedaudz ieplaisājusi un /vai aukstumā paliek cieta.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Papūt ap ieplūdes kolektoru starta gāzi. Pārbaudīsi gumijas savienojumus.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 3 Atbildēt

Nu nu kā tad? Ies pa gaisu un sadalīs reizinātājos tos gumijas izstrādājumus?

insekc Reģ.: 24.03.2003
3 0 Atbildēt

Ja ir neblīvi savienojumi, nosprukušas vai saplaisājušas šļauciņas, tad uzpūšot vainīgajai vietai starta gāzi (ĒTERIS) pieaugs apgriezieni. Nekas pa gaisu neies.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Slēdz kompi un skaties vai parametri ir normas robežās. Piemēram vai ieplūdes temperatūru rāda korekti nevis visu laiku +30°C

murx Reģ.: 15.04.2016
3 0 Atbildēt

Ķīnietis paliek ķīnietis. Droseļvārsta mazgāšana, tā pamatiestatījumi izmantojot diagnostikas aparatūru, ja atkārtojas - remonts pa 500 rubļiem, jauns aptuveni 750.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Ja ir neblīvi savienojumi, nosprukušas vai saplaisājušas šļauciņas, tad uzpūšot vainīgajai vietai starta gāzi (ĒTERIS) pieaugs apgriezieni. Nekas pa gaisu neies.

Ā sapratu. Šis gan prātīgi. Tencinu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

murx rakstīja: Ķīnietis paliek ķīnietis. Droseļvārsta mazgāšana, tā pamatiestatījumi izmantojot diagnostikas aparatūru, ja atkārtojas - remonts pa 500 rubļiem, jauns aptuveni 750.

Šis ir vēl zviedru auto. Ķīnieši vēlāk tur iepirkās

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tu tik nepazūdi, kad atrisini to problēmu. Liec iekša infu kas un kā bija.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nepazudīšu. Pgdm sliņķītis, un gaismas trūkums traucē paiet uz priekšu. Nednogā papētīšu.

autodok Reģ.: 12.12.2018
0 0 Atbildēt

Palasot,ta īsti nesapratu,Jums tas ir benzīna vai dīzeļa dzinējs? Jo lielākā daļa komentāru ir par benzīna dzinējiem. Vienīgais pareizais,bija uzpūšot starta gāzi.Tas der abiem dzinējiem. Un vēl.Ja tas ir benzīna dzinējs un uzstādīta gāzes iekārta,tad kā tas darbojas uz gāzes? ( ja nav gāze,jautājums atkrīt)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Benzīna. 2,0l turbo dzinējs.

C70 ar dīzeli vajadzētu būt kautkādām šausmām.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tātad nofinalizējās probza. Izrādījās turbīnas devējs pie vainas. Es gan loģiski nesaprotu sekvenci ar aukstu laiku. Iespējams drusku treknāks maisījums bija tas, kas pārsniedza raksturlielumus un ar to pietika. Bet tiešas saiknes nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas ir "turbīnas devējs" - ieplūdes spiediena devējs aka MAPs?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Laikam nē. Kkāds devējs, kas lasa turbīnas darbības parametrus

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Skaidrs - mašīnu skrūvē ne pārāk gudri mehi un tu paralēli meklē internetā atbildes, un tagad kaut kāda problēma atrasta un tev pastāstītas muļķības, vai arī tu neesi sapratis. Nav tāda "turbīnas parametru devēja" - turbīnas regulācija OEM vadībām +/- notiek vaļējajā ciklā; vadības bloks darbina pneimatikas vārstiņu, vai, jaunākiem motoriem, servomotoru [pieņēmums; neesmu pētījis kas tiem elektriskajiem mehānismiem ir iekšā] vadoties pēc savām kartēm, atbilstoši pieprasītajam griezes momentam [pedāļa stāvoklis] un apgriezieniem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Mehs nav tik slikts. Viņš sauca aptuveni tikpat daudz burtus, bet es tos neatceros. Atbildēju uz izjūtu.

Turbībnas spiediena devējs,... Laikam tomēr tas pats MAP, tikai tavs apraksts bija citāds

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav tāda "turbīnas spiediena devēja" - MAPs ir pievienots ieplūdes kolektoram; starp gliemezi un kolektoru vēl atrodas kūleris un drosele.

Šī nu ir uzskatāma reize kad izdevīgāk būtu būt, taviem vārdiem, "volkswagen draudzes loceklim" - tehniskās infas netā ir daudz, ieskaitot oficiālo, spēcīgi diagnostikas rīki arī ir lēti - bet nu vismaz tev ir iespēja pazākāt bošu, par cik tam motoram 95% ka virsū ir motroniks...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Skaic, ka kādreiz ir izdevīgi būt VW ownerim - galu galā visi šroti pilni. C70 tā nav

Tas nav mans auto. Es vnk etālu jamo redzu. Nu un baigi iespringt nav notes. Sapratu, ka pusizbeidzies bija kautkas specifisks turbīnai.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šroti? Nu ja tava iecienītā metode kā remontēt mašīnu ir mainīt visu līdz problēma pazūd, varbūt. Man saistošāk ir tas informācijas punkts - kā savulaik man teica viens pirmās paaudzes S80 īpašnieks, tehniska informācija tai kastei ir kā aizliegtas narkotikas - nekur nevar atrast, kas vēl ja kaut kam jaunākam... Salīdzinājumam par tā perioda VAGmobīļiem ir pilns internets ar infu, un arī kam jaunākam var kaut ko atrast - ražotāja informāciju arī ir iespējams sameklēt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti