Kārtot: Augošā secībā
1 2
Veiga 16.03.2015 13:41

Paprasi izbūvēt pāris tuneļus zem dz/c priekš lopu pārvietošanās

Veiga 20.01.2015 11:18

Nodokļu piedzinējiem noteikti nav nekādu problēmu palūgt izrakstu no CSDD, kurš cik mašīnas pārdevis...

Veiga 20.01.2015 11:16
Veiga 11.01.2015 14:09

Vēl mazāk spoži ir, kad kāds nelabvēlis par tavu biznesu pačukst VID un šamējie uzrēķina nodokli no teorētiski pieņemtiem ieņēmumiem... zinu divus tādus - viens ielidoja uz ~5 cipariem par auto dzīšanu, otrs tāpat - par nekustamajiem īpašumiem (trekno gadu biznesiņš).

Veiga 21.12.2013 20:49

martinslusis rakstīja: P.S. Tieši grasos iegādāties savu pirmo auto un Cee'd bija viens no variantiem, bet šī foruma tēma mani nedaudz sabiedēja.

Kopumā esmu jau gadu ar Ceedu nobraucis, kopumā ņemot - nav ne vainas.

Veiga 11.12.2013 16:54

Starp citu, par iedzimtajām slimībām. Ja nu plānojat mājas apstākļos mainīt akumulatru 2007.gada Kia Ceed... Kia inženieri ir piestrādājuši, lai akumulators rātni sēdētu savā vietā un nekustētos.

Risinājums - akumulators ir pieskrūvēts pie auto (nu labi, tehniski skrūve izmantota, lai piespiestu dzelzs plāksnīti, kas savukārt piespiež aķi pie plaukta).

Pēc 6 gadu ekspluatācijas, kā jau var noprast, skrūve ir norūsējusi un tā vienkārši nepadodas.

Veiga 04.12.2013 23:16

briedisunrepshe rakstīja:

Nu es to gadījumu arī piedotu. Man vispār likās, ka vadītājs nemaz nepamanīja tos ātros līdz mirklim, kad bremzēt būtu bijis par vēlu, tāpēc tikai deva grīdā, lai ātrāk atbrīvotu ceļu tai.

Neatliekamās palīdzības auto šoferu tipiskais ieradums ir ieslēgt skaņas signālu tikai iebraucot gandrīz pašā krustojumā

Veiga 14.10.2013 22:05

Kad pēdējoreiz apmeklēju "Autogāzi", tur bija demo auto dīzelis+gāze. Man paskaidroja, ka principā ražotāja solītais 30% ietaupījums ir pilnīga tufta, bet jā - neliels ietaupījums esot + jauda tiešām palielinās. Vieglajam droši vien nav jēgas, bet smagajam gada laikā arī 5% ir manāms ietaupījums...

Veiga 27.05.2013 12:55

janis84 rakstīja: nu gazes smaks ir reizem jutama i man gazes kompis laikam mirkst jo ielikts vins uzreiz aiz radiatora. A kur vispar to gazes filtru var atrast.

Nu ja kompis lietus laikā ir slapjš, tad jāpārvieto. Es Tavā vietā noskaidrotu, kurš serviss ar līdzīgām iekārtām ņemas (ir gadījies tapt pasūtītam, jo nav noteikta ražotāja daļas - lai arī ja gribētu, droši, ka varētu dabūt) un paprasīt, lai uztaisa Tavai iekārtai pilnu apkopi (t.sk. samaina filtrus, pārvieto kompi uz vietu, kur tieši ūdens netek virsū) + samaina sveces un vadus.

Veiga 23.05.2013 15:24

Svečvadi vai jāparausta kāds kontakts.

Par gāzes kvalitāti - bullšits, to risina nomainot gāzes filtru. Grūti iedomāties, kādēļ aizķēzīts filtrs tieši slapjā laikā nestrādā, bet sausā - strādā (ja nesmird pēc gāzes, tātad cikls ir noslēgts un ūdens ņe pri čom)

Veiga 17.04.2013 23:55

uupis rakstīja:

Izveido maršrutu – piešķir numuru un lieta darīta. Bet nē 11. trolejbuss, 11. autobuss un 11. tramvajs.

Romā šī pieeja strādā. Vaicājot pēc ceļa tika norādīts uz maršruta numuru un uz jautājumu, vai jāgaida tramvajs vai autobuss, atbilde bija - kas nāks, ar to jābrauc. Jo ja salūst tramvajs, laiž autobusu. Tiesa tur gan ir izdalītās sabtransa joslas un nemēdz snigt...

Veiga 28.03.2013 17:56

Nortel rakstīja: 1.3 un 6-7 Ls uz 100 km??? Tā kā stipri par daudz, priekš tik maza motora.

Man ir C4 ar 1.4 un stabili iekļaujos 5 Ls uz 100. Pat neapsveru domu par gāzes iekārtu, jo vienkārši neatpelnīšu to.

Es nezinu, kā Tu brauc, bet principā mazam motoram nav tiešas saistības ar mazu patēriņu, īpaši ja vēl jābraukā pa Rīgu. Es 5 g nobraukāju ar 1.3 fiestu un benzīnu ēda ~7 L, bet gāzi ~8,5 L/100 km (auto vēlāk tika uzdāvināts sievastēvam, viņš pamanās iztikt ar 6,9 L gāzes/100 km, laikam ļoti rezervēti brauc)

Veiga 09.01.2013 14:09

D-pilī uz tramvaju iepirkumu esot uzvarējis Belkommunmaš: ej.uz/...

Par kuru no šiem spaiņiem: ej.uz/... ir runa? Ar stila izjūtu baltkrieviem čābīgi (piem spainis, kuram purns kroplīgs kā persiešu kaķim, tiek pozicionēts kā "modern design"), cik saprotu, arī tehnika ir so-so...

Veiga 22.12.2012 1:11

Tā vai savādāk, esmu ticis pie 2007.gada subj.

Bremzes laikam tiešām ir kaut kāda "nacionālā īpatnība" - auto ar nobraukumu ~100k nācās uzreiz nomainīt visus bremžu klučus, pakaļējos bremžu diskus, kā arī rokasbremzes lokus. Rokasbremzei vai nu trose par īsu vai roķenes kloķis par vaļīgu, bet uz grambām un bedrēm regulāri kloķis palecas uz augšu un iedegas indikators, ka roķene norauta. Spriežot pēc iepriekšējā saimnieka mantojumā atstātiem servisa rēķiniem, tikko uzskaitītās problēmas bijušas remontētas arī iepriekš. Ā nu vēl mēneša laikā abas tuvo gaismu spuldzītes paspētas nomainīt.

Kopumā varētu teikt, ka auto ir pilnīgi normāls, ērts un nekaitina.

Veiga 04.10.2012 15:14

Domāju iegādāties izmēros lielāku auto nekā man ir šobrīd. Iekrita acīs Nissan Primera 2006/2007 g.ražotie. Vai ir kāda pieredze un atsauksmes par šo braucamrīku?

Veiga 23.09.2012 10:58

Bams rakstīja:

Te, piemēra pēc ir bilde ar Federatīvajā Vācijā būvētiem Duewag GT6, vidējais no tiem ražots 1957. gadā, malējie 1963/1965. Vācieši tos norakstīja, poļi savāca un brauc jau gadus padsmit, iespējams vēl tik pat tie būs spējīgi braukt.

Vēl vakar sanāca būt Berlīnes apkārtnē (Ruedersdorf), šitādi un vēl vecāki pēc skata joprojām ripo ielās: ej.uz/... . Uzturēti kā konfektes (bilde nav mana, dabā izskatās daudz labāk)

Veiga 07.09.2012 18:27

Situācija tiek kontrolēta, džentelmeņi, nesen gadījās būt Minhauzena muzejā ;D Meanwhile tosols turpina zust.

Veiga 06.09.2012 18:01

Palaidniex rakstīja: patin topiku atpakaļ, tur bija Bama links uz sliežu ceļa klātnes vetikālo šķērsgriezumu...

|Viss skaidri un gaiši sazīmēts...

Es varbūt nepietiekami precīzi noformulēju jautājumu, tomēr Bams atbildēja tieši to, kas man interesēja - iemeslu, kādēļ šādi būvē.

Veiga 06.09.2012 17:57

Jā, daudz jautājumu Tev radušies, tomēr bija tieši tā: auto pacēla augšā, pārbaudes laikā sāka tecēt mazā & acīmredzamā strūkliņā tosols, mēs ar cienīto saskatījāmies un cerējām, ka pārbaudītājs akurāt neuzskries strūkliņai virsū un neapplaucēsies.

Veiga 04.09.2012 22:33

Un vēl nesen CSDD ērgļi nezināmu iemeslu dēļ nepamanīja, ka sievas vecajam lūznim no radiatora strūkliņā tosols tek un izlaida bez piezīmēm

Veiga 04.09.2012 22:30

Nav mirušu topiku, ir notikumu trūkums.

Bams, vai vari pastāstīt, pēc kādas tehnoloģijas taisīs jauno sliežu klājumu, nebiju agrāk redzējis, ka kaut kur zem sliedēm lentveida pamatus lietu...

Veiga 30.08.2012 16:12

Es uz dažādiem autiņiem jau gadus 8 lietoju LPG, man vienīgā problēma no LPG ir bijusi ar aizdedzi - ir ļoti viegli safist sveces, svečvadus un indukcijas spoli, ja neseko līdzi. Nu un pēdējais varoņdarbs ir II Lamdas nobeigšanās, jo LPG iekārta lambdu visu laiku apčakarē, bet kādreiz arī sabeidz.

Veiga 26.08.2012 20:19

Pirms gadiem diviem CSDD pārbaudītājs man visā nopietnībā paziņoja, ka manam auto (FFiesta) esot nolūzis atsperes apakšējais vijums, drošības pēc pieaicināja vēl divus ekspertus, kas visi izbolījās, iztaustījās un kopīgi paziņoja, ka atsperei kirdik.

Braucu uz servisu, kur veči pacēla auto, nu tik mainīs ... un atrada pilnīgi veselu atsperi. Nebija iekāriena kasīties, aizbraucu un atkārtotajā pārbaudē izgāja pa nullēm

Veiga 13.08.2012 12:35

Bams rakstīja: Uz Juglas pusi braucot busiem būs kabatas. Tā kā ārā braucošiem būs raitāka izbraukšana.

Galvenais, lai nesataisa tādas kabatas kā Juglā - kabata tad ir, tikai nepārdomāti izveidota "saliņa", kas atdala pieturu no Brīvības ielas ... un kamēr viens autobusa šoferis tirgo biļetes un palīdz iekāpt tantiņām, tikmēr pārējie autobusi ir nobloķēti, ja vien nav iedvesma raut pāri apmalei, jo "kabata" tad 1,5 autobusu platumā

Veiga 10.08.2012 22:01

Brīvības ielas caurlaidību tam noteikti vajadzētu uzlabot. Līdz nākošajai šaurajai vietai, protams.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti