Jebkuram transporta līdzeklim ir spēkā apgalvojums ka visas sistēmas nevainojamas funkcionēšanas ilgumu nosaka vājākais tās mezgls vai detaļa, vai tās ekspluatācijas apstākļi un laiks un regulāri un pilnvērtīgi veiktas tehniskās apkopes vai kā glabāts nelietots transporta līdzeklis.
Tas protams saprotams ikvienam. Ceļu likums( nezinu vai pēdējā redakcija , vismaz kādreiz) strikti nosaka vadītāja atbildību kādos gadījumos kā jārīkojas ja radies tehnisks defekts. Tātad vadītājs ir atbildīgs pilnīgi par visu un ikgadējā TA ir neatkarīga ( ekspertu) regulāra pārbaude, kas piesaistīta kalendārajam gadam, lai valsts iekasētu nodokļus, cerams ka tie nodokļi nonāks transporta infrastruktūrā …( ak vai!)
Ja atmetam TA ka nodokļa iekasēšanas un sodu piedzīšanas mehānismu, tad tehniski apskates biežumam būt jābūt atkarīgam gan no perioditātes, gan nobraukto km skaita, kurš izpildās pirmais un tad jaunāku auto pārbaudes laika termiņš varētu būt garāks .Par perioda pagarināšanu auto ar mazu vidējo gada nobraukumu arī ir vērts padiskutēt, bet mūsu klimatiskie apstākļi un ceļu uzturēšana ziemā , būs grūts uzdevums pareiza vienādojuma atrašanai!
Neskatoties uz manis teikto esmu par to lai nodokļi kurus iekasē par transportu tiktu izlietoti arī šajā sfērā un nelāpītu citus budžeta caurumus.
Manuprāt auto būvēts kā franču limuzīns, man jau sāka patikt tā formas un nosvērtais raksturs. Laikam neesmu "pokemonu"
piekritējs ...citos iepriekšējos renault modeļos to bija gana.
Par to kā piestūrē aizmugures riteņi, uzskatāmi viegli manevrēt nelielā ātrumā pie saprātīga stūres rata pagrieziena ātruma... kad pārsniedzam kritiskos ātrumus stabilitātes programma dara savu!
Interjeru varu uzslavēt, arī āriene man simpatizē, ja nu vienīgi , par daudz niķeļa...