Kārtot: Augošā secībā
1 2
scope 15.09.2020 22:34

Manuprāt, krietni stulbāka situācija ir, ja fūre ir spiesta noķert un mēģināt apdžit kādu lēnbraucēju, kurš brauc kādus 10 km/h zem fūres ierobežotāja.

Šis jau veido reāli bīstamas situācijas, krietni bīstamākas nekā vieglajam apdeznot fūri + kolonnu, jo vieglajam, lai cik štruntīgam, tomēr būs jaudas rezerve un apdžišanai nav nepieciešams kilometrs brīva ceļa.

scope 04.02.2020 11:44

Tā saliņa pie Palmu ielas jau pati par sevi ir pērle.

Līdzīgi kā uz Daugavpils(?) šosejas, kur ap pārvada balstu pēkšņi ir barjeru izvirzījums, bez nekāda brīdinājuma, vai arī pie K. Ulmaņa gatves un Liepājas ielas krustojuma, kur nogriešanās josla it kā sākas, tad atkal sašaurinās (jo malā stabs) un tālāk atkal turpinās, it kā nekas nebūtu bijis.

Vienvārdsakot, jau projektēšanas stadijā visiem bijis liels pofigs.

scope 09.09.2019 22:15

Varētu pajautāt LVC vai RDSD, vai vietās kur nokurējies auto, tiek plānota asfaltbetona segas atjaunošana?

Cik manīts, asfalts tur tāds jocīgs pēc tam paliek.

scope 09.09.2019 11:48

Nomales jāpieber arī tad, ja vēl dilumkārta paredzēta.

To, vai būs vēl dilumkārta, pateiks LVC, bet, ja nemaldos, bija runāts, ka šogad ieklās apakšu un naākmgad pēdējo kārtu (līdzīgi arī Siguldas virzienam).

Btw, Krastenes jaunais segums arī nelikās diez ko gluds.

scope 09.09.2019 11:24

Vesela čupa ar saskaņotājiem (LVC, RDSD utt.), bet jēgas nekādas

www.rdsd.lv/pakalpojumi/shemu-saskanosana

scope 28.03.2019 15:17

3 bildes, kuras parāda, ka var taču arī nenovietot auto uz ietves, kur tie traucē bērnu ratiņiem (pašiem stumjami dvīņu rati), invalīdu ratiņiem, kā arī bojā ietves segumu.

Diemžēl palīdz tikai pātaga jeb, šajā gadījumā, 6 RPP protokoli (kaut iesniegums bija par BMW, kurš jau tā saurās ietves galā to padarīja vispār nelietojamu ratiem).

No rīta bit.ly/2WtKJsN

Tās dienas vakarā bit.ly/2FBLARn

Nākamās dienas rītā bit.ly/2U2jtox

scope 22.03.2019 23:13

Gan, gan.

Pirmkārt, ne visi vēlēsies mesties stāvvietām, jo, kā likums, tās nebūs numurētas un visiem tāpat nepietiks (mājai piegulošā zeme ir tik, cik ir).

Otrkārt, kā jau teicu - ja visu laiku ir situācija ar parādu, tad par kādiem 20k var būt runa.

Un jā, tevis pieminētais kvorums (šo gan var apiet ar atkārtotajām sapulcēm).

P.S. Nav ne jausmas, cik maksā projekts + darbi, ja rēķina, ka pilsētā visur ir komunikācijas.

P.P.S. Te nesen RD bija šī gada tāme rajona grants ielas posmam, 300 m grants seguma ielas pārbūve par asfaltētu - 1 000 000 EUR.

Tur gan noteikti ir jābūvē kanalizācija + % saimniekam arī ierēķināti.

scope 22.03.2019 10:53

Tad principā ir paveicies ar loteriju, jo tiem, kam privātā zeme, sanāk, ka pašiem jādara un izmaksas nepaceļamas parastai mājai, kurai "parasti ir parādi".

Tas pats arī ar siltināšanas projektiem.

scope 22.03.2019 10:15

Asfaltējāt paši par savu naudu, vai arī kā bonuss tam, ka zeme pieder pašvaldībai un apsaimnieko Rīgas namu pārvaldnieks?

scope 24.01.2019 13:29

Tas bija vairāk par to, ka Rīgapar to īpaši neiespringst. Ja kāds augstākā līmenī izlems, tad jau būs jādara, bet tikmēr - var neko nedarīt un ne ar ko nerēķināties.

Līdzīgi kā šobrīd par esošo Tīraines pieslēgumu Rīgai (kuru gan atrisinās šī 4. kārta, ar II posmu, ja līdz tam tiks).

scope 24.01.2019 11:57

Kā teica zinošs cilvēks, tā jau ir Mārupes un VARAM kompetence, Rīgai gar to nekādas daļas.

scope 24.01.2019 11:56
scope 23.01.2019 22:14

Pēc idejas tur bija jāpaliek esošajam tunelim.

Ja tagad paskatās dabā esošo variantu, var redzēt, kur paredzētas joslas taisni braukšanai, vismaz man tā šķiet.

scope 18.01.2019 15:32

Nopirka 0-llīti.

Nu, vienīgais, ja gāzes sistēma ar to savu papildus eļļošanu dod artavu un arī dzinēja lietošanas režīms nav saudzīgs.

Bet apkopes - viss pēc dīlera priekšrakstiem, izņemot vārstu regulēšanu, ko dīleris esot piemirsis pateikt.

Ir citam kolēģim vēl viens paaudzi vecāks Outlander (pirka lietotu, LV pirktu, pie dīlera apkoptu), kam arī vārsti nav regulēti, jo dīleris neesot pie apkopēm par šo minējis.

Kolēģis bija diezgan sašutis, ka dīleris neievēro to, kas paša grāmatā rakstīts.

scope 17.01.2019 14:58

Šis gan par bezīns+gāze automātu (gāzi lika Autonams kā dīlera ieteiktais kantoris pie pirkšanas), bet moš noder.

Kolēģa Outlander nepilni 5 gadi, 115 tkm un nācās veikt kapitālo dzinējam, jo bija iedeguši kompresijas gredzeni. Remontnieki gan teica, ka dīlera noteiktie 20 tkm eļļas maiņai bijuši par daudz, vajadzējis ik pa 15 tkm max mainīt eļļu un arī vārstus regulēt pie zināma nobraukuma, ko dīleris neesot pieminējis.

Attiecīgi, arī ar visu servisa vēsturi ir jāskatās reālais auto stāvoklis, jo var būt nepatīkami pārsteigumi.

scope 01.06.2018 8:44

Jā, tas, kā par brīnumu, joprojām ir smags jautājums.

Paši nez kāpēc sprādzējas, bet bērnu (atkarībā no vecuma) vai nu tur rokās, vai laiž pa salonu brīvi dzīvoties.

scope 31.05.2018 14:47

Latvijā lēnā garā popularitāti sāk iemantot autokrēsliņi ar skatu pretēji braukšanas virzienam (ERF jeb extended rear facing) svara grupās 9-18 kg un 9-25 kg, kurās tirgū dominē autokrēsliņi ar skatu braukšanas virzienā.

braucamdrosi.lv/ilgak-atmuguriski/

scope 24.05.2018 8:47

Šim sanāk 40t jāiekļaujas, ja pareizi lasu Vernona linku.

44t būtu ar puspiekabi un konteineru uz tās.

Cik tāds smagais pats sver? Cik vēl piekabe?

Tad jau var parēķināt, cik daudz paliek akmeņiem.

scope 05.05.2018 23:51

Nekā, el. roceni testē tāpat kā parasto - norauj jau tad, kad ruļļi griežas.

scope 25.04.2018 12:42

Māsa vienā leišu kantorī lidostā(neatceros nosaukumu, moš bija šis pats) ir iemanījusies (tipiski, ņemot auto uz nedēļu, kad atbrauc uz LV), ka ļoti rūpīgi jāatzīmē papīros un jāsafotografē auto, pēc tam nekādu problēmu, arī cena bija laba.

P.S. Interesanti, protams, ka šie vispirms dod parakstīt papīru un tikai pēc tam ļauj apskatīt auto. Laikam ar domu, ka klients pēc tam nepiefiksēs papīros bojājumus.

scope 23.04.2018 10:34

Nu tak.

Tas, ka korķī kāds palaiž/nepalaiž ir pieklājības, nevis pienākuma jautājums. Tik pat labi var būt attiecība 2:1 vai 3:1 pret mazāksvarīgo ceļu.

P.S. Citriez ir tā - ja esi pēdējais kolonnā un tālāk tukšums, tad īsti nav jēgas tēlot pieklājību, jo aiz tevis tāpat ceļš tukšs.

scope 22.04.2018 9:36

Tas jau nemaina faktu, ka profesionāļi gandē mazās ieliņas, jo redz "viņi strādā".

Nav īsti laika, bet būtu interesanta statistika, cik no visiem iebrauc uz noliktavām, cik - tranzītā, bez emocijām.

Forši arī, ka Valdeķu un Ozolciema krustā tie brīvi stūrē virsū gājējiem, kam ir priekšroka, ja veic kreiso vai labo pagriezienu.

scope 21.04.2018 21:13

Vai ne.

Un Graudu iela jau tāda maģistrāle, pa kuru fūres būtu jādzenā. Nav jau brīnums, ka atkal brūk kopā.

scope 21.04.2018 21:12

Nefiga, ir arī DSV un DHL "palešu pievedēji" jeb komplektētāji, bez puspiekabēm (nezinu, cik tonnīgi tie skaitās), kuri no vairākiem sīkajiem klientiem savāc pa vienai divām paletēm, kur lielo fūri pakaļ nedzen.

P.S. Tas nemaina to, ka bojā firmas tēlu. Piemēram, Cemex uz savām piekabēm liek telefona nr., kur var pasūdzēties zem nosaukuma "kā es braucu?".

scope 21.04.2018 12:00

Tipiska problēma ar profesionāļiem jeb kravas auto šoferiem.

Šie izliekas nemanām ceļazīmes Rīgā, Vienības gatves un Ozolciema ielas krustojumā aizliegumu braukt kravas automašīnām (cauri mikrorajonam, pa tam ne īpaši paredzētām ielām), jo tā var ietaupīt kādu ~ 1 km attāluma un krietni vairāk laika ziņā virzienā uz Dienvidu tiltu, jo pēc visiem noteikumiem nevar griezties arī Graudu ielas krustojumā un ir jābrauc līdz pat Mūkusalas aplim.

Lieki teikt, ka CP ekipāžā parādās tikai tad, kad kārtējo reizi ir izbesījis un ir uzrakstīts iesniegums, tad dažas reizes atbrauc, saraksta kaudzīti protokolu un pēc tam lepni atbild, ka sodījuši tik un tik...

Tipiskie grēkotāji DHL, DSV, Maxima, Rimi utt.

P.S. Jā, Ozolciema ielā ir nogriešanās uz bāzēm bij. Robotu rūpnīcas teritorijā, bet tā tiešām ir ļoti maza daļa no kravas automašīnām, kas tur arī iebrauc, pārējais ir tranzīts cauri mikrorajonam, kur ir neregulējamas gājēju pārejas pie skolām un ielas, kas nav paredzētas šāda izmēra un svara transportam (tā pati Graudu iela, piemēram).

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti