Kārtot: Augošā secībā
1 2
Vlads 25.10.2018 15:58

Passat B8 2.0TSI 4motion DSG,

2 gadi 8 mēneši, tūlīt būs 100kkm,

Eļļu lējis neesmu, apkopes sarēķina ik pa 23-24 kkm,

Vidējais patēriņš nesēņojot 8.5-9.0

Pa garantiju mainīts:

1 x āra temperatūras devējs

1 x drošības spilvens, tas kas stūrē, sāka grabēt

Pirmais auto, kam pie tāda nobraukuma, nekas nav darīts piekarē vispār, ja nu vienīgi Mollers slēpj un maina pa kluso

Citādi normāls darba zirgs, lej un brauc,

Vlads 08.08.2018 13:28

Šis man patīk visvairāk:

Ceļa nedošana vilcienam — sods ir 140 EUR - 280 EUR.

Vlads 23.11.2017 9:48

Ar ko tad pats murx pārvietojas?, kas tad ir tas inženierijas augstākais kalngalns baisākā speca acīs?

Vlads 02.08.2017 17:06

Tur ir pirkts darbam Pasāts, pagaidām tiešām viss ir ļoti korekti un zolīdi.

Vlads 02.08.2017 13:50

Laikam jāapraksta beidzot mans jaunais ģimenes braucamais, kurš nu jau kā pāris mēnešus ir nomainījis iepriekšējo.

Pēc ļoti veiksmīgās pieredzes ar jaunu pēdējās paaudzes Subaru Legacy vagona versiju, garantijas laikam beidzoties, (ja garantija būtu garāka, noteikti nemainītu, patikās tas auto) apskatot pa ceļam arī šādus tādus citu ražotāju auto, palikām pie tās pašas markas Outback modeļa par cik Levorg, kas nācis Legacy vietā, salikās par šauru.

Sievas niķu un stiķu dēļ attiecībā uz auto krāsu tikām pie dīzeļa versijas, bet nu ekonomiska pamatojuma tam nav, jo tos 2.5k eiro degvielas starpībā es noteikti atpakaļ neatgūšu, iespējams vienīgi pārdod būs vieglāk, kad izdomās ņemt nākamo.

Šobrīd uz šiltes ir ap 8kkm, 5.5 no kuriem nule kā noripināti pa Eiropu, tā ka auto ir paspēts izmantot jau dažādos režīmos, vienīgais vēl bez sniega un dziļiem dubļiem.

Pirmais, kas salīdzinot ar iepriekšējo modeli un dažiem citiem brauktiem japāņiem, ļoti, ļoti pārsteidza auto klusums. Salonā gandrīz nedzird ne klasisko dīzeļa rūkoņu, kaut gan pats par sevi tas boxerīts ir diezgan paskaļš. Pirmie kaut kādi traucējošie vēja trokšņi parādās pie 140-150 km/h, kas, visdrīzāk, parādās no lielajiem atpakaļskata spoguļiem, par kuru saglabāšanu Subaru dizaineriem atsevišķs paldies. Vietas salonā, tā pat kā iepriekšējam, ir "kosmiski" daudz, izskatās, ka aizmugurē palicis vēl vairāk, ko garajos braucienos novērtē ātri pieaugošie bērni, nu un nedaudz nolaižamie aizmugurējie sēdekļi, izskatās, ka turpmāk būs "must have" funkcija. Sēdēšana pie stūres vairs nav gluži tik zema, kā parastā universālī, bet nu arī vēl nav tik augsta kā kādā SUVā, kaut kas pa vidu, kas mani sēdekļa zemākajā pozīcijā apmierina. Uzreiz iekāpjot likās, ka sēdeklim ir pārāk izteikts jostas vietas atbalsts, kas tā kā traucē, bet vairāk nav aizvācams, bet nobraucot pārsimts km tā sajūta pazuda un noguruma vai neērtuma pazīmes no sēdēšanas neradījās arī pēc dienā nobrauktajiem 1.5kkm. Dizains salonā laikam nav nekāds “vau”, bet nu arī es neesmu baigais estēts

Lieeeeels solis uz priekšu ir variatora darbībā, daudz klusāks un saprotamāk darbojās salīdzinot ar iepriekšējo modeli, nemēģina par visām varītēm sadzīt apgriezienus "gaisā", kad ir jāuzņem ātrums, bet nu līdz DSG kārbas komfortam vēl jāattīstās. Jāatzīst, ka baisais “nazis” tas auto nav, drīzāk apdomīgs “laineris”. Nav tā, ka par maz jaudas tam 2.0 bīdelim, bet cēliens ir vienmērīgs nevis ass, man patiktos nedaudz jestrāks paātrinājums. Patēriņš šim tandēmam normālā šosejas režīmā ap 5.5, dabūts posmā no Varšavas līdz mājām, pilsētā mīcoties pa korķiem sievai sanāk ap 8 – 8.5, apmēram tik pat rādīja bāņa režīmā kruizējot ar 150-160 km/h

Piekare ne mīksta ne cieta, teiktu ka man pašā reizē, tā, lai neskaļi «apēd » ceļa nelīdzenumus, bet negrīļojas lielākos ātrumos, vismaz ar 17’’ riepām ir komfortabli, varbūt ne tik precīzi vadās, kā pasāts, bet tuvu tam, un daudz informatīvāk par iepriekšējo paaudzi.

Pilnpiedziņa, kā parasti, rullē, nedaudz sanāca patestēt gan pa alpu stāvākām bezasfalta nogāzītēm, gan akmeņainākos neceļos meklējot foršākas pludmales vidusjūras krastos. Kamēr varēs finansiāli pavilkt šo opciju, būs grūti atteikties ;), lai gan 95% pārvietošanās gadījumu noteikti, ka var iztikt arī bez tās.

Šis man ir pirmais auto ar adaptīvo kruīzi, un jāsaka, ka man ļoti patīk kā tā darbojas, noderīga lieta gan uz šosejas gan korķos. Protams , ka tajā auto atstātajā drošajā attālumā kādam vienmēr ir jāielien, bet nu tas ir sīkums salīdzinot ar sniegto ērtību. Līniju šķērsošanas brīdinājuma sistēma gan brīžam tracināja, bet visbiežāk paša braukšanas stila vainas dēļ - tā sistēma nedaudz ātrāk grib, lai ieslēdz pagriezienu, nekā es ikdienā esmu pieradis, bet nu ārā neslēdzu, mēģinu pāraudzināties un slēgt pagriezienu ātrāk un tur, kur iepriekš to nedarītu vispār.

Ir arī lietas kas trūkst un varētu būt labākas, piemēram audio sistēma un tās darbība. Grafika un funkcijas nu nav atbilstošas šī brīža aktualitātēm. Ja, kā man, pilnīgi pietiek ar radio un muzikas atskaņošanu no USB vai telefona, tad būs OK, bet ja esat baigais «lielo televizoru » fans, tad būs dziļa vilšanās. Dažas lētās plastmasas apdares detaļas varēja būt jaukākas, uz audio sistēmas stiklotās glancētas virsmas redzams katrs pirksta nospiedums un puteklīts un nedaudz apgrūtināta saskatīšana ja saule spīd virsū, bet tas notiek diezgan reti, durvīs nevar ielikt 1.5l pudeli,

Start/stops dīzelim nav, bez tā var noteikti iztikt, bet gribētos klasisko Auto Hold funkciju. Tāda funkcija darbojās ja ir ieslēgta adaptīvā kruīze, iespējams, ka beidzot ir jāpalasa instrukcija un ir versija kā dabūt to darboties ja kruīze ir izslēgta, bet nu atsevišķa poga nav.

Pie pirkšanas reāli kandidāti bija nu jau aizejošā "pārpakotā" Opel Insignia Country Tourer versijā, bet nu dīleris negribēja īpaši ņemt pretī esošo auto, bet pašam auto liels mīnuss bija vietas daudzums aizmugurē sēdošajiem, bērni protestēja, ļoti šaurs. Pats auto braukšanā salikās ļoti smags un pat pēc papīriem dīzeļa patēriņš pilsētā tuvu 10l likās nedaudz daudz par daudz.

Reāli patika Škodas Kodiaqs, varētu teikt, ka patika viss, ietilpība, gaita, salons, sēdpozīcija, bet saliekot līdzīgu komplektu kā Outbackam cena 15 – 20% lielāka, plus ne ļoti jauks atpirkums un mēneša maksājums sanāca par 30% lielāks, nebijām gatavi maksāt par Škodu vairāk kā par Subaru.

"Budžeta" versijā, ja atvēlētajā ciparā nesagultos pilnpiedziņas auto ar paaugstināto klīrensu, tika apsvērts Renault Megane Universāls GT izpildījumā ar 1.6 benzīnu , bet nevarēja ne pasēdēt tādā ne izbraukt. Patestēt varēja tikai ar nemotoriem, pat uz izstādi neatveda tādu . Testējot bija labs, viss izņemot mazo dzinēju, nezinu, neērti man ar tādiem pārvietoties. No Talisman gaidīju gan kaut ko vairāk.

Pie pirkšanas kārtējo reizi pārsteidza lielākās daļas dīlersalonu darbinieku kaut kāda totāla neieinteresētība darboties ar mani kā ar klientu, laikam ģīmis ne tāds, vai klientu ir TIK daudz, bet Subaru pārstāvis Krasta ielā, kur veicu apkopes Legacy un arī jautāju pēc pirmā piedāvājuma ir pēdējā vieta, kur es griezīšos nākamreiz, tādu tizlumu dīlersalonā nebiju gaidījis.

Vlads 26.05.2017 15:41

Pērkot jauno Subāru izrādījās, ka tas nu arī tagad esot iekļauts riska grupā, bet KASKO cena nemainījās (principā tāda pati kā iepriekšējam auto ar atslēgu), apdrošinātāju prasība ir viņu akceptēts papildus aizsardzības elements - immo vai "slepenais" slēdzis, ja nav, tad vai nu liels pašrisks zādzībai vai zādzības risku nesedz vispāŗ,

Vlads 26.05.2017 13:48

Nūū, vispār lai atslēgas no kabatas nav jāvelk katreiz ārā, kad kāpj iekšā. Neesmu kurjers, bet nav arī tā, ka mašīnā tik rītā un vakarā jāsēžās, daudz biežāk sanāk.

Šo ir sanācis sākt lietot ne pēc paša gribas, noteikti ka šī, tā pat kā citas daudzas lietas ir pieradums, bet es personīgi esmu atzinis par sev ērti lietojamu ekstru.

Vlads 26.05.2017 13:39

Tam cenu lapā ir ALLTRACK klāt rakstīts, vienīgais benzīnieks ir tajā izpildījumā.

Vlads 24.05.2017 16:51

Jā, sākot ar šo auto ledi tagad ir tas, kas netiek apspriests, kā funkcija, tai ir jābūt, vienīgais, ka manējam nav aktīvie, bet nu gaismas daudzumu tas laikam diži nemaina,

Bet, lai tev viss nav tik rožaini, kolēģis pat neapskatījis paņēma B8 highline arī 1.8tsi, bet ar manuālo kārbu ,tiesa pasūtīja vēl pirms bija pieejams vispār, tobiš "slicināmo" kaķēnu, ir bijis servisā vienreiz tāpat, otreiz atsaukuma pēc pārlikt "softu", gan ar bremzēm, nu un diskiem laka noleca nost pēc pirmās ziemas, bet cepuri nost VW tos arī nomainīja pa garantiju.

Vlads 24.05.2017 16:18

Tas kas pie Spices, nesauksim vārdā ,

Vēl arī tiešām dārgās apkopju izmaksas, klāt pie visa. Pēc šī auto vienmēr prasu aptuvenās apkopju izmaksas uz plānoto nobraukumu, lai vairs nav pārsteigumi.

Pēc šī auto "korejiešiem" metu līkumu, vismaz pagaidām. Bet tā ir tikai mana pieredze, iespējams, ka vienkārši nepaveicās.

Vlads 24.05.2017 16:03

Nenesās prāts uz darbu šodien,

Sākumā mazs ieskats par lietošanā nu jau nedaudz vairāk par gadu esošu "vāģi" Passat ar 2.0 litru 220Hp turbobenzīna dvēseli, DSG kārbu un pilnpiedziņu un + 2.5cm klīrensā, uz doto brīdi uz šiltes ir gandrīz 45kkm.

Auto ņemts bez maz bāzes aprīkojumā, kāds šādam tehniskajam izpildījumam ir paredzēts, klāt pieraujot tikai keyless un atpakaļskata kameru. Nav nekādu ādu, navigāciju, head up, adaptīvo kruīzu un digitālo paneļu utt, jo brīdī, kad ir jāizvēlas starp lielāku dzinēju vai lielāku "planšeti" man svarīgāks ir lielāks dzinējs, tāpat ādas salons, var teikt, tika aizvietots ar pilnpiedziņu.

Salonā es teiktu, ka ir ļoti, ļoti ērti, bet arī tikpat ļoti garlaicīgi, viss ir pa rokai, skaidrs, bez izdomas un smalkumiem, drīzāk ļoti funkcionāls nekā skaists un jaunmodīgs. Izskatās, kā vw-genā nolēma iet vienkāršāko ceļu un neko nemainīt tur, kur viss ir labi. Kā saka mana sieva virtuves kombains BRAUN 20 gadi viens dizians Ļoti patīk ergonomiskie sēdekļi, bet tā arī netiku gudrs kāpēc vw izdomāja, ka muguras regulēšanai ir vajadzīga elektropiedziņa, bet sēdekļa attālumu un augstumu regulē mehāniski. Vietas ir daaaudz gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagāžniekā, bet man (drīzāk bērniem) nedaudz pietrūkst regulējumu aizmugurējo beņķu muguras, ir pierasts kopš īpašumā ir subārs. Auto tiešām ir ar labu skaņas izolāciju, bet no sīkajiem mīnusiem varu minēt tikai nelielu durvju gumiju čīkstēšanu braucot pa nelīdzeniem ceļiem. Iespējams pie vainas ir "vagona" uzbūve un sedanam tāda nebūs novērojama, mēģināju arī iesmērēt tās ar silikonveidīgo smēri, bet pietika samērā neilgam laikam.

Dzinējs - zvērs, jāatzīst ka ir jaudīgākais, kas līdz šim ir regulāri braukts un tandēmā ar 7 pak DSG un, laikam arī piedziņa piepalīdz, bet ir fantastiski dinamisks. Kārbai ir dažādi braukšanas režīmi, kas tiešām arī jūtami atšķiras savā starpā, vismaz sporta no eko un comfort, pārējos īsti neesmu testējis. Kārba arī pati par sevi ir "labākā" ar kādu ir braukts, slēdzās klusi un ātri, bez vēlmes sacelt apgriezienus gaisā, vai pārslēgties nejēgā šurpu turpu. Patēriņš man vidēji ap 8,5 vasarā un litru vairāk ziemā, bet pieļauju domu, ka braucot mierīgāk varētu vēl kādu litru dabūt zemāk, vienīgais ir grūti tos "lopiņus" turēt piesietus, neviļus gribās ar tiem skriet.

Patīk VW risinājums atpakaļskata kamerai, kas paslēpta zem emblēmas un atveras tikai tad, kad ieslēgta pakaļgaita, līdz ar to ir vienmēr tīra un nav jātīra ik reiz ejot garām. Man par pārsteigumu izrādījās, ka ir sanākusi diezgan jēdzīga Start/Stop sistēma, kas kombinācijā ar AutoHold funkciju tiek vienmēr arī lietota, jo iegādājoties pirmā doma bija, ka šis nu būs tas kas būs nu noteikti jāizslēdz ārā, šad tad sanāk a-holdam noraut bremzi, kamēr auto vēl mazliet ripo, bet tas tā pieraduma jautājums. Pāris reizes ir sanācis izbaudīt arī sadursmju novēršanas funkciju, bērniem bija izbrīna pilnas acis, kad savilkās siksnas, bet šad tad tā arī nedaudz traucē, kad neļauj paātrināties, jo redziet kāds "velkās" pa priekšu un tu esi par tuvu, nu un lielais šīs sistēmas mīnuss ir tas, ka pārstāj darboties, kad sensors ir aizlipis ar sniegu, pēc būtības tad, kad visvairāk vajag.

Piekare ir diezgan stingra, bet ne cieta, ļoti labi turās uz ceļa, un ļoti paredzama vadīšana, vienīgās neparedzamās skaņas ir, piemēram, nobraucot ašāk no apmales, vai iebraucot kādā bedrē, kad amortizators it kā "izkrīt" izstiepjoties, nevienam citam iepriekš lietotam auto, tādu neesmu novērojis, parasti gadījies, ka izsit cauri saspiežoties.

Uz doto brīdi vienīgo lielo "fui" VW inženieriem varu pateikt par apakšas aizsardzību, it kā ir un diezgan stingra, bet sākas aiz radiatoriem, tāpēc ir sanācis tos nedaudz pielocīt uzbraucot kaut kam sniegā, pat bez redzamiem bojājumiem bamperim. Es būtu devis priekšroku iespējai uzsēsties uz "vēdera"...

Ā, vēl viens mīnuss, kas līdz šim nav piedzīvots ar citiem auto, 17" diski vienmēr, tiešām vienmēr piesitās pilni ar sniegu un neattīrās, ja sanāk izbraukt caur tādu, bet izbraukt sanāk katru rītu, kad svaigs ir sasnidzis, nedaudz daudz tracina, ka jāstājas un jābaksta, lai nevibrē.

Pagaidām lūzis nekas nav vispār, apkope ir bijusi viena, bet nu jau rāda, ka pēc "štukas" jāiet nākamā,

Vlads 24.05.2017 10:55

Ā, šī brīža Passat B8, 2.0TSI DSG ar pilnpiedziņu, nedaudz vairāķ kā gads riņķī un ap 45kkm pagaidām bez remotiem un atsaukumiem

Vlads 24.05.2017 10:48

2008. gadā tika iepirktas darbam Mazda 5, uz katru apkopi garantijas ietvaros, tika mainītas visvisādas bukses piekarē, un ne pa vienai bet parasti pa četrām. Braukšanas stils visdrīzāk nebija pie vainas, jo tādi bija 3 auto un mainīja visām, pirmajā ziemā pie apmēram 30kkm sākās elektrības bēdas, kas raustīja, gan audiositēmu, gan braucot ik palaikam atstāja bez elektriskā stūres pastiprinātāja, kas nebija patīkami. pārstartējot gāja atkal, nomainīja kaut kādu vadības bloku, pārdots pēc 1.5 gada ar 60kkm uz šiltes.

Hyundai iX 35, bēdu ieleja , gan auto kvalitāte, gan dīlera vai importētāja piedāvātais serviss, attiecībā pret apkopju izmaksām (kosmoss). Ļoti tika cerēts uz 5 gadu garantiju BEZ nobraukuma ierobežojuma.

Pirmajā ziema 2 parkingi no četriem izbeidzās, detaļas piegāde un kaites novēršana aptuveni 3 nedēļās, izslēgt no salona nevar, katru reizi, kā ieslēdz atpakaļgaitu, auroja,

Pēc gada uz 40kkm konstatēta rūsa uz motorpārsega no iekšpuses, haube gan mēneša laikā garantija ietvaros nomainīta uz jaunu, bet maiņas auto vietā nedeva (vispār nedeva nekad), kamēr krāsoja 3 dienas.

Pēc diviem gadiem rūsa uz jumta priekšējās malas pie vējstikla, tīrīja un krāsoja garantijas ietvaros, atkal nedēļa bez auto.

Trešajā gadā pēc 100kkm pie tehniskās apskates tika konstatēta brīvkustība lodbalstā (līdz tam gan jāsaka, ka tikai 1 bukse piekarē bija mainīta garantijas ietvaros) auto nekavējoties tika pieteikts dīlersevisā, bet lodbalsts nav krājumā, gaidam MĒNESI piegādi, bet uz jautājumu, ko man darīt tūlīt būs jāiet atkārtota tehniskā apskate, bet defekts nav novērsts, tika pateikts, ka nekā palīdzēt nevar, ja jābrauc, tad jādzen tāds kā ir, bet viņi kompensēšot nākošo atkārtoto apskati , šis tika nomainīts "kaktu servisā" 2 dienu laikā ar visu detaļas piegādi, (manam auto nez kāpēc garantija piekarei bija līdz 100kkm, vēlāk pirktajiem esot bijusi it kā arī bez nobraukuma ierobežojuma 5 gadiem)

Pie 110kkm pazuda ātrumi mehāniskai kārbai notika tas Skrundā, zvans dīlerim, dīleris saka, jā auto garantijas, nodrošināsim evakuatoru.... līdz Liepājai , uz jautājumu kā lai es tieku atpakaļ uz Rīgu un vai pēc defekta novēršanas auto atgādās līdz Rīgai?, atbilde ir, ka tā nav viņu bēda, viņiem jānodrošina līdz tuvākajam servisam, tikai pēc brīdinājuma, ka tas būs tiešām pēdējais pie viņiem pirktais auto un menedžera sazvanīšanas, tika atvests līdz Rīgai, vaina neesot bijusi liela, kaut kāda skrūve atskrūvējusies, bet salaboja pēc 3 dienām, jo pieraksts pilns

Pie 120kkm sāka izbeigties logu tīrītāja mehānisms, palika dikti lēns. Servisa pieņēmējs saka ka viņš zin, kas notiks, meistari mēģinās viņu ieeļļot un iekustināt, bet tas plastmasas sū... salūzīs un būs jāmaina, bet mainās tikai viss kopā ar motoriem utt., iešot pie garantijas speciālista,

Iekustināt diži neizdevās pēc pāris dienām apstājās pavisam, pēc nedēļās tika apstiprināts, ka tas ir garantijas gadījums, vēl pēc MĒNEŠA sagaidīja detaļu. Ļoti noveicās, ka tajā augustā-septembrī lija tikai pāris dienas, kad šo nevarēja braukt vai bija jāatstāj pie darba.

Kaut kad ap to pašu laiku izbeidzās akumulators, šis atkal netika akceptēts kā garantijas gadījums.

Pārdots pēc 4 gadiem ar 140kkm uz šiltes, nākošais saimnieks nobrauca 9 mēnešos apmēram 10 kkm 3 reizes pabija servisā ar kaut kādām elektrības ķibelēm un šķīrās no šī.

2014 gadā ģimenes vajadzībām bija iegādāts Subaru Legacy,

Jau uz pirmo apkopi, dīlerim kaut kas nepatika akumulatora testā, kas tika arī nomainīts garantijas ietvaros, man gan pretenziju pret to nebija. Citādi 3 mierīgākie un "garlaicīgākie" gadi ar auto bez iršanās, jo nelūza vairs pilnībā nekas,

Šī pozitīvā pieredze kļuva par pamatu nākošā jauna auto ar garantiju iegādei, bet par to kaut kad attiecīgajā topikā

Vlads 17.11.2016 15:41

Kaut kā tā man ir šobrīd:

Informācija par pārkāpumu uzskaites punktiem:

Pārkāpumu uzskaites punktu skaits: 1

1. Pārkāpuma datums 06.11.2016

Spēkā no 29.11.2016

Termiņš

Soda punkti 0

149.8.4.0 Par šā panta trešajā daļā paredzēto pārkāpumu, ja tas izdarīts vietā, kura apzīmēta ar 518.ceļa zīmi "Apdzīvotas vietas sākums" vai ar 528.ceļa zīmi "Dzīvojamā zona".

2. Pārkāpuma datums 15.07.2015

Spēkā no 06.08.2015

Termiņš 05.08.2017

Soda punkti 1

149.8.7.0 Par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu no 21 kilometra stundā līdz 30 kilometriem stundā ar mopēdiem, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem, kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 tonnas.

Vlads 14.11.2016 15:04

Nu un Janozaurs ir tas, kas gatavs saņemt par savu darbu, lai ko viņš arī darītu, tos 10 eur nevis 60, vai ne?!

Vlads 25.10.2016 15:50

Starp pilsētas mazauto un XC90 pa vidu ir vēl lērums ar citiem auto, kas ir ērtāki un piemērotāki lielākiem braucamajiem gabaliem, vai ne ?!

Ja tāda ir tā domāšana, tad kantorī būtu arī visi jāsasēdina uz kartona kastēm, nu vai uz koka ķebļiem kā "extra", un pie 13" monitoriem, rāda taču....

P.S. Nav pat domas jaukties citu biznesā un dzīves uztverē, tikai izteicu savas sajūtas redzot tos vālējam pa šosejām ar tiem "pepelaciem"...

Vlads 25.10.2016 11:51

Man liekas, ka mums pašos pirmsākumos ir nepareiza pieeja iepirkumiem, vajadzētu iet atpakaļ ceļu, un izvēlēties auto atbilstoši budžetam, piem: iestādei ir iedalītas "n" eiras mēnesī auto nomai un autoražotāji no savas puses piedāvā auto, kas iekļaujas dotajā budžetā.

Tālāk jau izvēle paliek iestādes rokās, vai grib braukt ar "pārbāztu" DACIA, vai pliku VW..., i nodokļu maksātājam viens pīpis, jo summa nemainās pat ja "atkats" ir sarunāts.

P.S. Nu un neapskaužu tos darbiniekus arī "privātajos" uzņēmumos, kam ikdienā jānoripina kāds pārsimts km ar sīkiem "ne auto", (žēl bij tos sarkano SANITEX Fiat Pandu lietotājus , tagad vismaz iekš Clio sasēdināti, nez kondiķis vismaz ir?!

Vlads 30.09.2016 13:45

Kārtējais valdības murgojums par tēmu izņemt vairāk vēzīšu no tās pašas kulītes, izskatās kā ir vēlme pacelto nodokli savādāk pasniegt un tikai ,

Kamēr ar auto saistītos nodokļus nepievienos degvielai, (lasi, maksā vairāk tas kurš vairāk brauc) tikmēr nekas reāli nemainīsies

Vlads 21.09.2016 16:38

Viss mainās tikai max. atļautais ātrums vienmēr ir viens?!

Vlads 16.09.2016 13:41

Atkal visiem?! Man nē.....

Vlads 16.09.2016 9:31

Brauc uz 110, tāpēc, ka tas ir komfortabls bez stresa ātrums normālos laika un ceļa apstākļos ar normālu auto, nebrauc jau 110 TĀPĒC, ka tas ir par 20 vairāk nekā atļauts, vismaz es.... ,

Vienmēr būs, kas gribēs skriet ātrāk vai braukt lēnāk, bet ja "visi" brauc, varbūt ka ir vērts izvērtēt kāpēc, un pieļaut domu, ka šis ierobežojums ir nedaudz neloģisks

Vlads 14.09.2016 10:18

Līdz ar jauno cenrādi esmu saņēmis 4gb. 2 nedēļu laikā pat ne ar smago bet ar vieglo, pie atļautā 90 par 101, 102, pie atļautā 70, par 81, pie atļautā 50, par 63,

Vlads 13.09.2016 16:07

Esmu optimists un ne tikai jautājumā par investīcijām,

Katru gadu noripojot vismaz 40-50 kkm, tikai pa mūsu ceļiem + kāds 10kkm pa Europu, uzskatu, ka mums mūsu satiksmes intensitātei lielos vilcienos ir pat labi, šur tur pat pārāk labi, gan ceļu kvalitātē, gan braukšanas kultūrā. Protams "v semje ne bez uroda", bet lai es teiktu, ka 95 procenti nav spējīgi braukt, domāt vai darīt....

Es laikam citā Latvijā dzīvoju, pa citiem ceļiem braucu

Vlads 13.09.2016 10:25

110km/h vasarā ir mierīgi braucami visi A klases ceļi, tavi nosauktie posmi, pie nelielielām investīcijām infrastruktūrā ir sakārtojami līdz 130 km/h,

Es piederu pie tiem, kas uzskata ka viens ātruma ierobežojums visos gadījumos vienkārši ir nesaprotams un tizls,

Vlads 09.09.2016 15:57

Nu un kura tad no augstāk minētajām darbībām ir aizliegta, bremzēšana, 85 uz šiltes pie radara vai poliča, mirkšķināšana?!

Te arī sanāk neko nepārkāpju, bet sūdīgi tāpat....

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti