Aizaudzis vesels DPF nedotu dūmainību 8, ja tur kautkas vēl ir palicis tad vainu salūzis vai izkusis.
Kas ir tās vispārzināmās problēmas šim motoram, zinu tikai vienu-turbīnas eļļas atplūdes caurule mēdz aizaugt.
Ja būtu tik slikts diezvai būtu dažādās konfigurācija piejams sākot no 2004 līdz pat šodienai zem nosaukuma 1.5bluehdi.
Tas kas motoram ir slikti ka viņš pamatā ir visādās mazbudžeta klaberkastēs un komerctransportā, kur neviens netaisās lieku pirkstu piedurt kamēr vēl uz priekšu kust, atšķirībā no N57 kam šāles un ķēdes jau ir servisa materiāls nevis rezerves daļa.
Ira ira tas pats, viņs nāca praktiski visos vieglajos Fordos, PSA grupā veselai plejādei, pat Mini un Mazdā bija pamanījušies iepļekāt. Ģimenē ir bijušī 3 auto ar konkrēto 1,6 80KW un viens ar atvasinātu 100zs versiju, vienam sagura turbīna, bet auto bija ar nenosakāmu nobraukumu. Pārējiem no standarta lietām mainītas sprauslu blīves, principā viss. Globāla problēma ir prasmīgu diagnostu trūkumus, vai vispār informācijas pieejamību, ja Ford dīleris nespēj diagnosticēt DPF neesamību vai nezin ka autiņam ir atsevisķa bāciņa degvielas piedevai ar domu par DPF, tad ko lai saka smērmiķelis rumbulas boksos? No mucas ielej 5w40 kā visiem un iekasē naudu par eļļas maiņu.