Kārtot: Augošā secībā
1 2
kt315b 30.10.2017 21:54

Apsveicu. Man gan tas asociējas ar to Red Bull bundžu, kuru vizina dažs labs Mini.

kt315b 30.10.2017 21:25

Atsauksmi vajag? Teju 10 gadus braucu ar auto, kurš, spriežot pēc numura paliktņa un uzlīmes, ir nācis tieši no turienes. Nekādu sūdzību.

kt315b 30.10.2017 21:22

Prieku no tā, ka uz salijuša bruģa esi savācies un neielīmējies priekšā braucošajā, kurš pēkšņi izdomāja strauji nobremzēt?

kt315b 30.10.2017 21:20

Vismaz manā izpratnē braukšanas prieks nav sinonīms priekam no atrašanās komfortablā vidē.

kt315b 30.10.2017 16:33

ak rakstīja: Zini, es tikai nedaudz papildināšu par jūtām. Pats pirms 2 gadiem pirku auto, lai būtu izturīgs, uzticams, vienkāršs. Kas tiešām tā arī bija, vispār nelūza, var teikt. Bet..... ļoti pietrūka braukšanas prieka. Tagad nomainīju uz it kā kaprīzāku, bet braucu, un jūtu beidzot prieku no tā, kā tas auto ripo, skan, stūrējas. Gribēju ar šo teikt, ka kaut kā jāsajūt tā auto dvēsele, lai tas ir Tavs, ne tikai tehniski, bet arī emocionāli. Novēlu lai sanāk atrast!

Braukšanas priekam ir 333 un auto, kas legāli braucami tikai tur. Ielas auto ikdienai ar braukšanas prieku nav nekāda sakara.

kt315b 29.10.2017 8:15

Ja man ir jāizvēlas starp nullīti ik pēc X gadiem un iespēju, ka ģimenē ir par vienu bērnu vairāk, izvēle ir par labu otrajam variantam.

kt315b 28.10.2017 7:43

Nullīte nekad pagātnē vēl nav bijusi, ar lielu ticamību arī nākotnē nekad nebūs. Ja sieva gribēs nullīti sev, tad to varbūt varētu viņai sagādāt.

kt315b 27.10.2017 12:48

Bijušie - 1, 3, 5, 3 gadi.

kt315b 01.08.2017 6:46

Tu vispār zini, KURĀ gadā LV parādījās tie 2108/09 un kas un kā iesākumā ar tiem brauca? Kur tu filmas kādas esi saskatījies, ka tik gudri pljuuti? Pastāsti tak savu versiju!

---

Bet lūdzu. Pirmais 2108 Cēsīs parādījās 1986. gada vasarā un piederēja vietējam akmeņkalim. Pirmais 2109 Ogrē ap to pašu laiku un piederēja vietējam elektronikas inženierim. Abi onkas tagad jau ir zem zemes. Abus zināju personīgi. Nekādas vēsturiskās filmas man nav jāskatās, tos laikus atceros tīri labi.

kt315b 31.07.2017 10:27

650 rakstīja: Ap 90to gadu te valdīja pilnīga anarhija. Ārzemju auto bija reti, galvenokārt sliktā stāvoklī- bet brīnumi tie, ka uz 200 tie gāja būdami dajebkādi. Tāpēc daudzi apsitās, jo nebija tādas pieredzes. Tas, ka daži veci opji kko tur stāsta par žiguļiem un plūsmas ātrumu- pilnīgs fufelis, neviens sevi cienošs vazists nebrauca Liepāju ilgāk par 2st un katrs vidusskolnieks zināja uz cik var izspiest viņa tēva dranduļets.Varbūt pilsētās bija šur tur mazāki korķi, bet Rīgā nebij trīs tilti- kas arī ir sen aizmirsts.Turklāt Rīgā bija daudz iedzīvotāju, kas kopā ar visiem pulegālajiem viesstrādniekiem, čurkām un krievu armijniekiem vilka laikam uz kādi 900 tk.Ārpus pilsētas bija tikpat dzīva satiksme kā tagad, plus vel tas, ka pa kājām maisījās krievu ražojuma gruzaviki, sadursmes gadījumā izredzes bija sliktas.Bija zil130, kas gāja brīvi uz 120 un bija tādi Laz autobusi ar benzīna motoriem, kuri lēnāk par 100 brauca tikai ja šoferis lohs.Starppilsētu mikriņi rīga-jelgava-dobele jau 80tajos gados vilka uz 120 un uz jelgavas šos bija 3 pārbrauktuves, kur stāvēja garas rindas un daļa nervozāko braucēju vāriija visādus suudus.Skolas ekskursantu autobuss caur Siguldu gaišā dienas laikā vilka uz sotaku pie atļautiem 60, jo visiem bija vnk po/uj.Pirmās kārtības vēsmas uzsākās ap 95-tā gada pavasari, kad cp tikko uzradās pirmie radari ar iespēju šaut no braucoša auto.Cp priekšnieks tiešajā ēterā Panorāmā ar gana skarbu ģīmi draudēja un klāstīja ka nu visiem ir dsā, abet reāli izrādijaas ,ka viņš tomēr ir āksts un pats nejēdz ko runā;P

neviens sevi cienošs vazists nebrauca Liepāju ilgāk par 2st un katrs vidusskolnieks zināja uz cik var izspiest viņa tēva dranduļets

---

Muldēt vajag mazāk! Tavs teiktais attiecas uz tiem nedaudzajiem vazistiem, kas brauca ar 2108/2109 un kuru dēli vidusskolā vairāk meitas spaidīja nekā mācījās. Un tādu bija labi ja 10% no visas masas.

kt315b 21.06.2017 10:36

msh rakstīja: Mani interesē, cik liels procents velosipēdistu, atskaitot pilsētu sezonas braucēju un sportistu/wannabesportistu reāli drošināsies, ja tas tiešām būs dārgāk par kādu piecīti gadā. Pie tā ka es pazīstu kādu pusduci cilvēku kas regulāri pārvietojas [nejaukt ar krūmu gonku mašīnām] ar mašīnām, kurām vismaz nav TA, un ne visi ir alkāni, es varu saderēt ka būs daudz neapdrošināto. Tā grupa, kura nez kāpēc gābešņiku uztrauc visvairāk [mani vairāk uztrauc stirnas] - pa šosejas malu braucoši alkāni, jau nu toč nebūs.

Piederu pie tiem, kas drošinātos. Tiesa - laikam mans piemērs nebūs pārliecinošs, jo man velo-OCTA par 29 vai 39 neliekas nekas briesmīgs. Tāpat kā makšķerēšanas karte par 7 vai 14.

kt315b 16.06.2017 15:12

Pirms pāris nedēļām iznāca parunāt ar cilvēkiem no Latgales puses. Brauc viņi ar teju 30gadīgiem auto. Un nesapņo ne par XC90, ne Fabia.

kt315b 05.06.2017 14:33

kolumbs rakstīja: kāds auto tiek apsvērts, atkāpjoties no automātu jautājuma?

Sharan veidīgie? Vojadzer veidīgie? Ford S-Max, C-Max veidīgie? Mazda 5, Zafira?

Varbūt vēl kādu minivenveidīgo aizmirsu...

Varbūt caur modeli var iztirzāt, kuram kāds automāts, citādi jautājumsdikti vispārīgs ...

Ir aizdomas, ka autoram nav simpātijas pret konkrētu marku/ām. Nu, varbūt ir antisimpātijas pret VW. Līdz ar to nez vai ir jēga jautāt par konkrētu modeli...

kt315b 05.06.2017 11:00

AlvisKo rakstīja: Mani vairāk interesē, kuras no šīm sarežgītākām kārbam iz mazāk uzticamas. Lexus gluži nemekleju.

Pie tam piemirsu atzīmēt - meklēju 6 - 7 vietīgu auto.

Un pie reizes - vai vispār ir vērts skatīties uz jauniem auto, vai to cenas atbilst kvalitātei. Vai vispār Latvija ir vērts pirkt jaunu auto? Pie tam gadā vairāk par 12 000 km nenobraucu.

Ja nebūtu piezīmes par 6-7 vietām (kas automātiski nozīmē, ka autors, acīmredzot, vizina paplašu ģimeni), pie 12K nobraukuma gadā es drīzāk apdomātu nomas auto/taksometra izmantošanu.

kt315b 08.05.2017 17:13

juriz rakstīja:

iAuto rakstīja: Mazākie vērtības kritumi būs Honda un VW.

Es izvēli samazinātu līdz CRV, S-Max, Passat un Mondeo (jaunais).

Man nav īsti saprotams, kāpēc jauni ğimenes auto ir tik dārgi (ap 40 000 EUR)

Dacia Lodgy pa 15kEUR. Pēc 2-3 gadi būs zaudēti kādi 5KEUR. Tādiem pa 30kEUR jau kādi 10kEUR.

Jā, optimisma Jums netrūkst. Laikam zināt daudzus potenciālos 2-3 gadus veca Dacia pircējus, kas par to maksātu 10 kEUR.

Man gan ir aizdomas, ka Dacia pircēji ir tikai 2 veidu - tie, kas to pērk jaunu no salona, un tie, kas to pērk par max 2-3 kEUR attiecīgajā vecumā.

kt315b 08.05.2017 10:06

Drošība ir ļoti izplūdis jēdziens. Teiksim, tam , kas ikdienā velk 200+200 (turp-atpakaļ) km pa bāni, ir svarīgi, lai viņam būtu kādas nebūt izredzes palikt dzīvam, ja viņš stau beigas pamanīs un nobremzēs, bet aiz viņā braucošais - ne. Savukārt tam, kurš ikdienā brauc 5+5 km pa mazpilsētu vai 10+10 km laukiem, šis drošības līmenis ir kā zaķim stopsignāls.

Kas attiecas uz lux... Ja iekš auto ikdienā pavada stundas, tam varbūt ir nozīme. Ja tās ir minūtes... tiešām vajag to klimatu, kurš pat uzsilt vai atdzist nepaspēs?

kt315b 08.05.2017 9:45

GB12 rakstīja: "principa pēc negrib barot līzinga kompānijas."

Labāk barot servisus un rezerves daļu tirgotājus, vai ne? Nē, nu, arī jaunu auto gadījumos jau sanāk tos barot, tikai, ja ir normāls klients ar normāliem ienākumiem un kredītvēsturi, tad tā pārmaksa jeb "līzinga kompāniju barošana" tomēr ir salīdzinoši neiecīga...

Servisus un rezerves daļu tirgotājus baro proporcionāli auto nobraukuma. Bet līzinga kompānijas - proporcionāli pagājušajam laikam. Nemaz neredzi starpību?

kt315b 08.05.2017 9:43

Nortel rakstīja: Tad, kad es vai Tu vai jebkurš cits mirs, tad būs pilnīgi pie kājas, kas tev dzīvē ir piederējis, kam ko tu atstāsi. Jo tu līdzi nevarēsi paņemt neko! Pat gredzenu no pirksta novilks un zelta zobus izraus.

Tad kāpēc, ja vari atļauties, nedzīvot skaisti šodien??? Kur jēga braukt ar 15-gadīgu auto, ja kabatā ir lieki 500 000?

Bet tas taču ir pavisam elementāri. Konkrētajam cilvēkam auto ir līdzeklis, lai pārvietotos no A uz B. Tieši tāpat, kā tualetes pods - vieta, kur, piedodiet, nolikt kluci. Viss. Un viņam ir pilnīgi pie kājas, ko tāds Nortel saprot vai nesaprot. Pie kājas.

Starp citu, par tiem 500K - priekš biznesa cilvēka NO tā nekāda īpašā naudiņa nav. Respektīvi, tur viņu par vietējo Gerkenu neviens neuzskata.

kt315b 06.05.2017 22:12

drošinātājs ir vesels, vienīgais ka šim drošinātājam pretestība ir 70 omi

---

Vesels??? Ko Tu pīpē?

kt315b 31.01.2017 14:17

Pilnīgi patstāvīgi - bez pavadoņa, bez ZS ierobežojumiem - lai nu paliek tie paši 18 gadi. Ar pavadoni... grūti pateikt. Viena daļa būtu gatavi arī pirms 16 gadiem, citus es negribētu redzēt uz ceļa ne 18 un arī ne 21 gada vecumā.

kt315b 30.01.2017 9:54

Savulaik tika braukts 4K km mēnesī un tajā laikā tas degvielā izmaksāja ~300 Ls. Jā, gāzes iekārta tika ielikta. Pašlaik nobraukums salīdzinot ar tiem laikiem, ir niecīgs - ziemas laikā tie ir varbūt 200-300 km mēnesī. Bet tā kā īsos gabalos, tad dzinējs nepaspēj uzsilt, un patērēts pamatā tiek benzīns. Izmaksas degvielai ~30EUR mēnesī.

kt315b 27.01.2017 14:35

GB12 rakstīja: 15 un 13 tk nebūtu tik liela starpība. Bet, piemēram, 5 un 7 jau būs diezgan.

Nē. Starpība būs starp 2 un 4. Pirmais ir hlams, nodzīts LV, otrs ir hlams, tikko no DE. Tie, kas var atļauties par 5, varēs arī par 7. Un ja nevar par 7, būsim reāli, nevarēs arī par 5.

kt315b 16.01.2017 7:26

Volvo V70, 1997.g., 2.5 M/T benzīns/gāze, pelēks, 375000, pie manis kopš 187000.

kt315b 04.01.2017 13:42

Viens kolekcionē BMW M1, jo tas ir retums, cits M412, jo ar tādu savulaik ir braucis viņa tēvs vai vectēvs. Racionāla pamatojuma tādai kolekcionēšanai īsti nav.

kt315b 27.12.2016 10:18

Austrumu valstīm, pat tām, kuras teritoriāli ir nelielas, ir raksturīgs liels iedzīvotāju blīvums. Lielāks kā Rietumeiropā, par mums pat nerunājot. Attiecīgi ir cilvēkresursi, ar kuriem operēt saprātīgu (Ķīna, Dienvidkoreja, Singapūra) vai ne tik saprātīgu (Ziemeļkoreja) ideju realizācijā. Mums ar cilvēkresursiem ir tā, kā ir, attiecīgi idejas vai nu ir jāpiezemē, rēķinoties ar pieejamo resursu apjomu, vai arī a priori jāplāno, ka to realizācija notiks citur.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti