Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Dieselfan 06.11.2016 21:09

Patīkama un atsaucīga vadāmība, kas ļoti raksturīga BMW markai. Automašīnas salonā valda minimālisms, viss ir pa rokai un nav lieku pogu kā citu marku automašīnās. Priekš premium cenas, kas ir šai automašīnai vajadzētu piestrādāt pie skaņas izolācijas automašīnas aizmugurē. Piemērota automašīna cilvēkiem ar lauku rezidensi.

Dieselfan 07.11.2016 18:29

Sajūsmu neradija. Eksterjēra dizains mēģināts veidot moderns ar nelielu futūristiskuma piesitienu.

Salona dizainas nav no labākajiem un salonā izmantotie materiāli ir lēti.Salona slēdžu izvietojums neērts, lai izslēgtu krēslu apsildi jānovēršas no ceļa. Braukšanas komforts nav no labākajiem, jo balstiekārta ir ļoti cieta. Patēriņš, manuprāt, ir paliels priekš hibrīd auto (8 litri).

Šai automašīnai ir laba bezceļu caurejamība.

Bezceļa apstākļos RAV4 pamostas itkā būtu savā īstajā vietā. Ar to ir iespējams izbraukt tādās vietās kur neiedomātos mazo apvidus automašīnu iebraukt.

Dieselfan 14.11.2016 22:08

Škoda turpina pārsteigt. Ļoti laba un efektīva optika. Ērts, plašs un ar labiem materiāliem nostrādāts salons. Škodai ir pārsteidzoša ekstru – iekšējo komunikāciju sistēmu, kas ļauj mierīgi sarunātīes ar vadītāju. Ļoti labi lukturi, kas ir kā radīti dienas tumšajam laikam.

Labs un dinamisks auto. Manuprāt, starp BMW X1, Ford Edge un Škoda Kodiaq, viennozīmīgi izvēlētos Škoda Kodiaq, pat neredzot cenu lapu.

Dieselfan 14.11.2016 22:36

Salīdzinot ar L200 bezceļa apstākļos liekas visērtākais. Salona dizains ļoti japānisks ar skārīenjūtīgo ekrānu un lauztajām paneļa līnijām. Bezceļa apstākļos sevi prezentēja labi, jo bija iespējams izbraukt visu tankistu ceļu. Braucot pa asfaltu likās diezgan ciets un nekomfortabls. Pārnesumu kārba labi nesadarbojas ar dzinēju radot nepatīkamu iespaidu, taču dzinējs ir kluss.

Dieselfan 14.11.2016 22:52

Radija ļoti patīkamu iespaidu. Ļoti dinamiska un patīkama automašīna. Pārsteidza salona dizains, viss ir nostrādāts līdz pēdējam sīkumam, lai tas neizskatītos lēts. Izbrīnija tas ka, salona apdarē izmantots ir koks, kas rada luksus piesitienu. Audio sistēma 10/10, skaņa ļoti dziļa un rada piepildījuma efektu. Multimēdiju sistēma ļoti profesionāli pārtulkota latviešu valodā. Sēdekļi un sēdpozīcija ļoti ērta.

Nepārspējama adaptīvā optika, kas arī pie lieliem ātrumiem neradija sajūtu, ka nezini kur tālāk vedīs ceļs. Laba vadāmība gan pilsētas apstākļos, gan lielos ātrumos. Priekš limuzīnu klases automašīnas prasītos lielāki dzinēju izvēli vai vismaz kādu lielas jaudas dzinēju, lai tam piesaistītu lielāku cilvēku loku.

Manuprāt, auto paredzēts ļoti šauram cilvēku lokam, kas varētu būt tā lielākais mīnus.

Dieselfan 24.02.2017 8:18

Manuprāt, ļoti labs ceļa posms ar foršiem līkumiem un labu segumu ir no Suntažiem virzienā uz Juglu.

Dieselfan 24.02.2017 8:24

Statoil automātiskā mazgātuve manuprāt labi strādā tikai uz kantainām automašīnām ar dzlzs diskiem kuri ir aprūsējuši un vairs nevar redzēt, ka tie ir netīri. Tādēļ izmantoju ziemā izmantoju Pitstop vai Enrī pakalpojumus, taču kad jau ir siltāks pāreju uz mazgāšanu mājās.

Dieselfan 24.02.2017 8:34

Atbalstu Neste un Lukoil, cenas sakarīgas plus īsti nekad nav rindu.

Tākā pēdējā laikā vairāk sanāk braukāt ar benzīnauto ardās tāds jautājums. Varbūt vēl kāds ir pamanijis, ka E95 vairs nesmird pēc benzīna, bet gan pēc veca šķīdinātāja?

Dieselfan 20.06.2017 19:55

Patika gaitas īpašības, mazais 1.2 litru dzinējs un automātiskā pārnesumukārba padara braukšanu tīri patīkamu. Salona apdare sastāv no lētiem apdares materiāliem, taču tie ir pieklājīgi nostrādāti tādejādi salons negrab pie katras bedres. Salona trokšņu līmenis ir salīdzinoši zems, kas parāda, ka kaut kāda skaņas izolācija tomēr mūsdienu mazauto vēl pastāv. Eksterjēra dizains ir tīri pievilcīgs ņemot vērā "Air Bump" apdari, kas ir aizņemta no Citroen Captur. Pateicoties "Air Bump" apdarei šis auto ir ideāls pilsētas apstākļiem un šaurām daudzstāvu autostāvvietām. Kopumā labs auto par salīdzinoši labu cenu.

Dieselfan 20.06.2017 20:11

BMW kā jau BMW, liels un stabils. Salons apdare nostrādāta labi. Viss ir vadītājam pa rokai un pogas nemaina atrašanās vietu, tādejādi nav jānovēršas no ceļa. Idrive sistēma kā vienmēr paliek nepārspējama, jo tā ir viegli lietojama un ērta. Dzinējs un pārnesumu kārba labi salāgota, ar šo kombināciju ikdienas braukšanai pietiek un vēl pāri paliek. Ļoti labs auto gariem ceļa posmiem, kas tiks nobraukti ātri, komfortabli un ar stilu. Protams viss šis ir jauki un krāsaini,taču ir viens liels BET un tā ir cena.

Dieselfan 30.08.2017 20:24

Ļoti labs varuants ir LLU programma lauksaimniecības inženierzienātne -auto transports. Parktiskā daļa ir ļoti spēcīga, jo ir nodarbības darbnīcās (metālapstrādes un cnc iekārtām). Ļoti pretīmnākoši pasniedzēji un diezgan pozitīva atmosfēra. Kopā jāmācās četru gadi. Un meitenēm, manuprāt, pat būtu ieteicams mācīties šo sfēru, protams, ja tas interesē.

Dieselfan 25.09.2017 18:00

Dizaina ziņā auto ir labs. Gaitas īpašības ar 1.0L dzinēju ir nepietiekamas, taču to kompensē iespēja ātri manevrēt un apstāties. Trokšņu līmenis salonā nepieņemams, laikam skaņas izolācija mūsdienās ir tikai papildus opcija.

Dieselfan 25.09.2017 18:16

Pievilcīgs dizains, kas īsti nav līdzīgs citiem VW modeļiem, piemēram, Passat. Sēdekļi ērti, multimediju ekrāns liels, taču braucot tas nav pārāk parocīgs, jo visas funkcijas ir saliktas tajā un nav reālu pogu kuras varētu nospiest nenovēršot acis no ceļa. Ļoti labi turās pie ceļa, kas rada patikamu drošības sajūtu. Stūre kurai līdz atdurei ir viens apgrieziens ir ļoti parocīga parkojoties. Tas ir pietiekami dinamisks, taču kā flagmanim prasās arī "flagmaniskus" jaudas rādītājus, jo 276 zirgspēki priekš flagmaņa ir par maz. Labi, ka tam jau ir atrasta vieta tirgus nišā un cerams tas neņems bēdīgu galu kā iepriekšējas VW flagmanis.

Dieselfan 06.11.2017 19:36

Auto sevi pārsteidz uz meža ceļiem, jo tā caurejamība pie šīs cenas ir laba. Auto ir liels ar ērtiem sēdekļiem un dažām ļoti labi pārdomātām lietām, piemēram, bagāžas nodalijumā jamais ieklājams pārvalks ko izklājot var sēdēt bagāžas nodalijumā nebaidoties, ka varētu nosmērēt drēbes.

Braucot pa koplietošanas ceļiem tas, manuprāt, ir par skaļu un drebelīgu.

Dieselfan 06.11.2017 19:51

Hyundai pēdējos gados ir ļoti pacēlos kvalitātes un dizaina latiņu, taču tajā pašā laikā ir patērētājam draudzīgs. Pārsteidza trokšņu līmesis, jo tas ir ļoti zems. Dzinējas ir atsaucīgs un pietiekami jaudīgs, lai pārvietoties ikdienā. Pārsteidza ekonomija, jo 6,2 litri ir ļoti pieņemami. Tehnoloģiju un komforta ekstru līmenis ir ļoti augsts, jo kur vēl par šādu cenu var dabūt ventilējamos sēdekļus? Skaņas sistēma ir pietiekami labā līmenī, lai klausītos savas mīļākās melodijas. Ja ir nepieciešams jauns auto ar daudz ekstrām tad šis varētu būt ļoti apdomājams variants.

Dieselfan 06.11.2017 20:12

Alfa pārsteidza nesagatavotu! Kas būtu gaidijis, ka Alfa būs apvienojusi spotisko ar praktisko un tam pa virsu uzliktu ļoti elegantu un pievilcīgu dizainu. Iekāpjot salonā pirmais ko ieraugu ir minimālisms, jo nav daudz lieku pogu. Pat starta poga ir novietota uz stūres, kas liek domāt ka esi iekāpis Ferrari. Braucot pa līkumainajiem Sējas ceļiem ir gaidiju, ka auto sāks slīdēt, bet nē tas bija kā pielīmēts un G paātrinājuma displejs to vēl parāda datu veidā. Paātrinājums ir ļoti labs, protams, tas arī atspoguļojas patēriņā, bet ko var gaidīt no 280 zirgspēku dzinēja. Kad ieslēdz eco režīmu auto nomierinās un vairs nav provacējošs. Pa bedrainiem ceļiem bedres tiek apsorbētas bez liekiem trokšņiem un būkšķiem. Lielāko pārsteigumu radija cenu lapa, jo šī auto cena ir 50000 eur nevis 70000+ eiro, kas šo auto padara vēl pievilcīgāku.

Dieselfan 06.11.2017 20:28

Mazās apvidnieku klases pārstāvis ar pievilcīgu eksterjēra dizainu. Mazais 1.0 litra trīscilindru dzinējs ir gana žiperīgs, taču nav tik kluss un ekonomisks kā būtu 1.4 litru dzinējs. Manuālā pārnesumkārba slēdzas precīzi un tai ir seši pārnesumi. Salona izmēra ziņā tas likās pašaurs un interjēra dizainam pietrūka odziņa, kas bija redzama brālim Hyundai.

Visu saliekot kopā vai grūti teikt vai sākuma cena 19790 eiro nav par augstu šim auto.

Dieselfan 06.11.2017 20:42

No sākuma ieaugot auto domāju, ka auto aprīkots ar 4x4, taču žūrijas biedri saka, ka ļoti slikti strādā pilnpiedziņa, jo aizmugurējā ass par vēlu pieslēdzas un knapi no smiltīm var izbraukt. Gāju pārbaudīt pa vecajai metodei, paskatoties vai vispār aizmugurē ir reduktors. Šeku reku,reduktora nemaz nav, kas izskaidro slikto pilnpidziņas darbību.

Ņemot vērā, ka šim auto ir tikai vienas ass piedziņa ar to ir iespējas pārsteidzoši dziļi iebraukt mežā, tātad sēnēs var braukt diezgan tālu mežā.

Kopumā kā apvidus auto priekš pilsētas apmierina, jo iet līgani ērti un ir ekonomisks, kas mūsdienās ir ļoti svarīgi.

Dieselfan 06.11.2017 20:50

Qashqai kā Qashqai. Ērts lēts un praktisks. Jaunais dizains elegants un, manuprāt, foršs un interesants. Salons pievilcīgs un ērts, bet pats galvenais ka kluss un bez liekiem trokšņiem. Vadāmība laba un apstāšans distanse maza. Auto rada pārliecinātības sajūtu, kas tam liek patikt vairāk.

Konkrētais Qashqai diemžēl bija priekšpiedziņas versijā, jo ļoti gribējās redzēt tā veiktspēju smilšu kalnos salīdzinājumā ar daudz dārgākiem auto.

Loti labs apvidus auto priekš savas cenas.

Dieselfan 07.11.2017 20:41

Izbraucot ar 540i versiju esmu ļoti pārsteigts nevis gaitas īpašību ziņā, bet degvielas patēriņā, jo pabraucot ilgāku laiku tas nostājas 7,8-8 litru robežā, kas priekš 340 zirgspēku dzinēja ar pilnpiedziņu ir ļoti pārsteidzoši.

Ir jūtams vecais BMW gars, kas provacē uz ātrāku braukšanu.

Secinājums:

1. Auto ir ļoti spēcīgs premium klases pretendents.

2. Pie sava degvielas patēriņa ir ekonomisks

3. Cena kas ir 95000 eiro varbūt ir nedaudz par lielu, taču premium paliek premium.

4. Mūsu valstī ir nepieciešami labāki ceļi, lai nebūtu žēl ar šādu auto braukt.

Dieselfan 07.11.2017 20:50

Interesants auto, kas ir labi aprīkots par adekvātu cenu - 35000 eur. Pa koplietošanas ceļiem patīkami vadās un gaitas īpašības pietiekamas ikdienai, taču braucot pa pilsētu pārnesumu kārba "mētājās" pa pārnesumiem. Ja jāberauc pa grants ceļu ar nelielu trepi tad nepieciešams pasažieris, jo pasažīera sēdeklis citādāk vibrē un rada nepatīkamu skaņu.

Iebraucot mežā kā jau Jeep radija sajūtu, ka aizbrauksi kur nepieciešams un nebūs jāmeklē cilvēks ar traktoru.

Secinājumi :

1. Laba cena.

2. Pārliecinošas bezceļu spējas

3. Laba skaņas izolācija

4. Interesants dizains.

Dieselfan 07.11.2017 21:01

Šis vairs nav Land rover, jo tas ir ļoti iespaidojies no Range Rover. Ar šo auto var izbraukt visur kur būs nepieciešams, bet to ir žēl darīt.

Koplietošanas ceļos braucās līgani kā jau auto ar pneimo piekari. Pārsteidza 2.0 litru dīzeļa dzinējs, jo uz šo lielo auto ar to pietiek un vairs nav nepieciešami lielie dzinēji tādejādi tas arī paliek ekonomiskāks. Ļoti laba skaņas sistēma, taču to ir grūti izbaudīt, jo katras nodalijuma dortiņas un vācīņi sāk grabēt un vibrēt.

Bezceļos kā jau Land rover izbrauksi visur kur vajag, bet ja tomēr iesēdīsies tad nāksies saukt traktoru.

Dieselfan 30.05.2018 17:29

Pārsteidza zemais trokšņu līmenis salonā un mīkstā piekare. Dinamika arī ļoti pieņemama. Vadāmība nedaudz pieklibo, taču nevar visu gribēt no ekonomiskās klases krosovera kurm ir visas primārās ekstras.

Dieselfan 30.05.2018 17:40

Biju gaidijis ko vairāk... Salons likās saspiests un paprasts priekš šīs markas. 2.0 dīzeļ dzinējs ar 180 zirgspēkiem un 9-pakāpju pārnesum kārbu manuprāt nedraudzējās savā starpā. Jebkurā gadijumā dzinējs likās par vāju.

Dieselfan 30.05.2018 17:49

BMW vēlarvien nav zaudējis savu šarmu - likt baudīt braucienu. Gana daudz prieka radītu gan tiem kam tehnoloģijas ir galvenais, gan arī BMW klasikas cienītājiem, jo IDrive vēlarvien paliek nepārspēts ērtības ziņā. Ja tomēr IDrive neiet pie sirds tad ekrāns tagad ir kļuvis skārienjūtīgs.

Vadāmība laba, rada sajūtu ka ceļš zem riteņiem nepazudīs arī lielos ātrumos pa nelīdzeniem ceļiem.

Gaitas īpašības priekš krosovera ļoti labas, man pat liekas, ka x3 bija labāks paātrinājums kā MB CLS.

Vizuāli ļoti nav mainijies, bet šoreiz tas pat varbūt ir labi.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti