Kārtot: Dilstošā secībā
IlmarsLikums 11.01.2018 15:18

Pārliecinošākā sadaļa Arteon argumentu klāstā ir dizains un gabarīti jeb estētiskā un praktiskā salikums. Auto piemīt labas proporcijas, izteiksmīgas detaļas, tas rada pilnasinīgāka produkta iespaidu nekā priekšgājējs.

Lai saprastu Arteon hierarhiskās attiecības ar Passat vai konkurentiem, atbildi var iegūt, ciešāk ieskatoties aktuālajā Škoda Superb: lai iezīmēts kā prestižāks nišas produkts, Arteon ir vispusīgs automobilis ar plašu aizmugurējo sēdekļu rindu, lielu bagāžnieku un parocīgu fastbeka bagāžnieka vāku, zemajai jumtai līnijai ērtības ietekmējot minimāli.

Tas, kas atrodams aiz spožās fasādes, pārliecina mazāk: Arteon nav individuāla salona dizaina, kas būtu sīkums, jo R-line izpildījumā kabīne ir visai grezna, taču gaitas īpašības un trokšņu izolācija nav tāda, kādu šķiet solām lepnā āriene.

Ar jaudīgāko dīzeli un pilnpiedziņu Arteon ir ātrs, uzsvērti stabils automobilis ar VW raksturīgu, intuitīvu vadāmību, un nav pamata domāt, ka bāzes izpildījumā tas uzvedas ievērojami savādāk, taču interesantas atklāsmes tajā neatrast. 4. sērijas Grand Coupe ar pašu banālāko motoru sniegs lielāku auto stūrēšanas gandarījumu.

Varbūt no Arteon to arī nebūtu korekti prasīt, jo prioritāšu galvgalī būtu loģiski gaidīt komfortu, taču piekare ar daudzrežīmu amortizatoriem nespēj “apēst” Latvijas ceļu segumu, un efektīgie 20 collu diski šo uzdevumu ne tikai neatvieglo, bet dod artavu nevēlamu trokšņu līmenī, kas Arteon kabīnē ir mazliet par augstu, lai ar to samierinātos.

Arteon nomināli ir krietni pieejamāks nekā Audi A5 Sportback vai BMW 4 Grand Coupe, taču, lai šī formula pārliecinātu, Volkswagen vēl jāpieslīpē ārienes/satura attiecība.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti