Kārtot: Augošā secībā
Passatb3 20.03.2017 20:17

Par to jau plānoju.

Passatb3 17.03.2017 12:02

Neesmu mēģinājis, būs jāskatās.

Passatb3 17.03.2017 12:02

Neesmu mēģinājis, būs jāskatās.

Passatb3 16.03.2017 20:17

Chankaishi rakstīja: Nekad nemaini termostatu, ja karst motors!! Taa vismaz man maaciija. Ja spiedieni trubaas un baacinjaa, motoram straadaajot, nav paaraak lieli(spiedienam tur jaabuut nedaudz virs atmosfeeriskaa), un ja tososls pietiekoshi tiirs, tad tikai suuknja vaina, burbulji taa pat neuzrodaas. ja tur tieshaam rodaas burbulji - tuudi lieli, labaakajaa gadiijumaa galvas bliives vaina. Pazinja brauc ar b3, reizi gadaa pirms apskates atdod meistaram, ij nedomaa par tolmetu - tas viss muljkjiibas!

Šodien noņēmām ūdens sūkni, izrādās, ka vesals, tad jau visticamāk galva motora pizģec?

2 mēneši atpakaļ nomainija galvas blīvi un noslīpēja.

Passatb3 13.03.2017 22:03

msh rakstīja: Nē nu protams, ja apakšējā truba ir auksta, tātad nav cirkulācijas. Salonā siltums vispār ir?

Pirms ķerties pie instrumentiem, iesaku pamēģināt izdzenāt kurkuļus, bik kaut kur atvelkot, otrajā un trešajā robā izgriežot pilnu pulksteni. Ja ir tikai kāds burbulis vai kaut kas tamlīdzīgs ieķēries, tad tas visdrīzāk palīdzēs.

Tikai vēsu gaisu pūš salonā.

Paldies par ieteikumu, skatīšos kā rīt viss ies.

Passatb3 12.03.2017 13:15

Pēc brīža itkā nebija cietas trubas.

Lieta tāda, ka augšēja truba ir silta, bet apakšējā vispār auksta, kgan motors ir uzsilis, kā arī vakar pārbaudiju, ka pat ventilators neieslēdzas iekšā

Passatb3 11.03.2017 19:30

Tad jau laikam vieglāk nopirkt citu mašīnu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti