Nākamreiz varbūt vienkārši saņemsi bildi kā es par 81 (70 atļauts) uz Dienvidu tilta visticamāk no braucoša busa.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nākamreiz varbūt vienkārši saņemsi bildi kā es par 81 (70 atļauts) uz Dienvidu tilta visticamāk no braucoša busa.
Par gaismām tumšajā laikā ir arī 1 soda punkts bonusā.
Pieredze ar elektroauto nepilnu nedēļu, aptuveni 500 km nobraukti tai skaitā brauciens ar 120% no baterijas kapacitātes.
Sagatavošanās (ilgtermiņam, ne vienam braucienam ) :
- E-mobi (Mobilly) pa nedēļu nevar atsūtīt fizisku kartiņu lādētāja palaišanai , mob aplikācija gan strādā ok
- Eleports atsūtīja 2 vai 3 dienu laikā (neesmu vēl izmantojis), bet pēc manas izpratnes kartiņa obligāti vajadzīga, palaišana ar app nav iespējama
- Elektrum kartiņas nav, tikai app, cik saprotu, bet ātri pievienoja pēcmaksas opciju rēķinam
Pats brauciens:
- nekā īpaša.10km pirms ieplānotā lādētaja (backup lādētāja vietā) paskatos app vai lādētājs aizņemts. Nebija, braucu kā plānots
- ar sauli tieši ekrānā 1-2 min nevarēju saprast, ko no manis vēlas (lādēju pirmo reizi). Nākamajā reizē nekādu problēmu nebūs.
- lādetāja jauda 50 kw - tā arī aptuveni lādēja, nekādu pārsteigumu.
- 90%+ gan paredzēts lādēt mājās, auto īsiem braucieniem pilsētā (wallbox gan jāuzliek, oriģinālais nedaudz virs 2kw rozetes lādetājs ir lēns, bet izmantot var (līdz pat 18h uzlādes ilgums)). Attiecīgi šī iespringšana ar kartiņām, utt, ir tikai 1 reizi.
Jekburā gadījumā - jo lēnāk sāks izmantot elektroauto, jo ilgāk būs pieejami elektroauto labumi un mazākas rindas uzlādes stacijās, kad tas būs nepieciešams - tā kā droši varat cīnīties par to
Es pirms PTAC aizsūtīju elektroniski parakstītu iesniegumu parādu piedzinējam, neskatoties, ka saņēmu atbildi, ka iesniegums ir saņemts, atbildi uz iesniegumu tā arī nesaņēmu...
Makulatūru sanēmu tikai 1x no piedzinēja un apsveikumus epastā ne reizi
Reāli situācija ir šāda:
- Citypark uzliks maksimālo sodu, pat tad ja 5 min veikalā.
- Čeku kopijas, utt. viņus neinteresē, tas tiek interpretēts, ka negodprātīgais auto vadītājs ir aizdevies uz veikalu paņemt pierādījumus
- neskatoties uz to, ka sodam nepiekrīti, viņi nodos parādu piedzinējam, tie atsūtīs vēstuli, ievietos parādnieku datubāzē. VISS. Izskatās, ka te lielākajai daļai nav skaidrs, ka ZTI darbojas uz tiesas izsniegta izpildu raksta pamata, tātad tas nozīmē, ka Citypark /parādu piedzinējam šis darījums ir tiesā jāpierāda, lai ZTI sāktu strādāt
Manā gadījumā situācija mainījās īsi pēc iesnieguma PTAC, pēkšņi Citypark atcerējās par manu lietu un pēc nepilna gada izdomāja pārskatīt un atcelt lēmumu.
Diemžēl negatīvais faktors šajā visā ir iztērētā laika vērtība ir būtiski lielāka par 30 eur.
Šajā gadījumā vienu kungu var uzskatīt par viltus ziņu izplatītāju. Klausījos tiešraidi, neticēju, ka tā var būt, un protams tā arī nav.
Atradu, ka tiesa lemj par konfiskāciju un kopumā noteikumi ir:
Crazy driving (vanvidskørsel) includes manslaughter by negligence or causing significant injury by negligence. Vanvidskørsel also includes driving more than 100 percent above the speed limit if the speed limit is more than 100 km/h, driving more than 200 km/h regardless of speed limit, driving with a blood alcohol content above 2.0, and “particularly reckless driving.”
100 kmh 50 zonā arī šim kvalificējies
Visas riepas bija piepumpētas un to jau var redzēt, kāds ir lietotas riepas kontakta ar ceļu platums.
Par rites pretestību piekrītu, bet jāņem vērā, ka parasti platākas riepas ir smagākiem auto, attiecīgi masas kg uz izspiežamo putras cm vai ūdens apjomu varētu arī būtiski neatšķirties. Attiecīgi - jā, varbūt var uzlikt 1-2 izmērus šaurākas riepas un tam teorētiski jăbūt labāk, bet tad tikai jāizmēra, cik riepa reāli plata.
Runājot par akvaplanēšanu - www.researchgate.net/publication/265000766_Analyzing_Effect_of_Tire_Groove_Patterns_on_Hydroplaning_Speed/download - te ir viens interesants pētījums.
Gan jau kaut kādas analoğijas ir ar sniega putru.
Veicu eksperimentu un pamērīju sev viegli pieejamās riepas:
265/60/18 - ziemas riepas (GoodYear) - riepas kontakta platums ar ceļu ap 21-22cm
255/60/18 - vasaras riepas (Continental) - ap 21 cm
255/60/18 - kaut kāds vecs Grabberis - ap 22cm + vairāk, ja nedaudz ierokas
225/45/17 vasaras - ap 20 cm
245/40/17 vasaras - ap 22 cm (reāli platākas kā 255 vasaras vai 265 ziemas)
Ko es ar to vēlos teikt - ieteikums izvēlēties šaurāku profilu ne vienmēr rezultēsies reāli šaurākā profilā dabā un laikam bez mērīšanas nekādi mēğinot atrast tos dažus milimetrus
Man personīgi šķiet, ka dziļākam un svaigākam (vairāk mm) būs lielāka nozīme kā tam nelielajam ieguvumam izvēloties šaurāku riepu.
Es nezinu, kāda ātrumkārba ir Jaguaram, bet LR Disco3 (šis pats 2.7 dzinējs) vibrāciju visizteiktāk nelielā slīpumā uz augšu pie 1500 apg un ap 40 kmh radīja ātrumkārbas muftas nepārtraukta saslēgšanās un izslīdēšana. Ļoti izplatīts simptoms Disco3, vienkāršākais risinājjums ir 1-2 tūbiņas Dr Tranny (var pameklēt google šo problēmu un risinājumus). Man personīgi jau 20kkm viss ok. Sliktākais variants - muftas maiņa, ja tiešām Jaguaram ir tā pati ātrumkārba.
Braucu aptuveni pusgadu, man patīk:
- esmu aizmirsis par stiklu skrāpēšanu ziemā, tagad gandrīz vienmēr izmantoju timeri no rīta
- atsaucība uz akseleratora pedāļa nospiešanu
- dzinēja skaņas neesamība
- konkrētā auto manevrētspēja
- app - jūtami subjektīvi labāka / ātrāka kā VW grupas auto