Kārtot: Augošā secībā
1 2
Krokodils 12.04.2024 10:05

darklight rakstīja: Ta jau redzēs. Profam tur darbs pusstundai un detaļas centos. Kādu dvacāru varētu nolikt, vairāk droši vien nav vērts.

'Profs' nepazīstamam klientam, paņems par stundas darba izcenojumu.(Neviens tev izcenojumu neprasīs par konkretam minūtēm darba)

 Tas būs kādi 40-60€ par darbu + izejmateriāli.

 'Oglītes' vairs nemaksā centus, bet to cena sasniedz pat vairakus desmitus eiro.... + vēl šo to, tā tiekt iztīrīs, ieeļļos - tā lai cipariņš noapaļotos uz augšu. 😉

Vietējam koļam gan jau, ka dvacārs pietiks, bez čeka, jo varēs iemīļoto pudeli vakarā nopirkt.

  Bet tad nebrīnies, ka pēc pāris mēnešiem atkal apstāsies jo iekšā būs kaut kādas pašas lētakās generic ķīniesu ražojuma oglītes un pati darba kvalitāte arī...

Krokodils 11.04.2024 11:28

Utilizē un nopērc jaunu prastu un nedārgu ierīci vietā. 😉 Noteikti maksās tikpat cik paprasīs saremontēt! 

Vēl ja gribi mazliet pačakarēties vari sataisīt tā lai griež un strādā, iedot lombī, tur apskatās, ierīce strāda un iedos kādu dvacāru un tad nopirkt jaunu un nedārgu vietā. 😃

Ja ierīce nav no augstajiem plauktiem vai kāda ļoti specifiska, neredzu jēgu 'remontēt'

Krokodils 05.04.2024 14:00

Cik zināms pārsvarā ir emigrantu laimes meklētāji pie fūres stūrēm, tas ka vilcējs ir ar poļu nr. nenozīmē ka pie stūres ir polis...

Paziņai nīderlandē ir pārvadājumu bizness ar 4gab. savām fūrēm, bet meklē šoferus no Latvijā.. Kapēc?

 😉 Jo var krietni mazāku algas pozīciju piedavāt, ne ka vietējam šoferim tas būtu jāpiedavā. 😃 Bet tapat krietni virs LV šoferu standarta algas, tāpec atsaucība ir pietiekama. Pat ja ir liela kadru rotācija tā ir izdevīgāk.

 Kadri mainās jo visi pieraduši LV pabraukāt un būt mājā pie ģimenes... Tur jābūt prom no ģimenes un mājām pa 2-4nedeļām. Jābūt maksimāli punktuālam, viss vietējās valodās, viss jauns, nevis ierastās 'po russkī' takas u.t.t. daudzi nostradā šo vienu, divus reisus un atsakās.) Pameiģinot labāk brauks pa LV čīkstot pa algas pozīciju sēžot uz dīvana pie ģimenes.

Krokodils 04.04.2024 9:44

Runājot par ātrumiem.

Uz gara bāņa, kur darīt nebija ko notestēts- konkrētajā ātrumā ielikts kruīzā un noresetots degvielas patēriņš.

 Tad nobraukti 30km vienā ātrumā un paņemts rādijums ko kompis rāda. Apvidus nebija kalnains, vējš vismaz ievērojamu ziņās nesolīja. 

 

6robu manualais 2.2L dīzelis

 100km/h (5robā) - 6L

 100km/h (6robā) - 5.7L

 110km/h - 6L

 120km/h - 6.1L

 130km/h - 5.9L

 140km/h - 6.2L

 150km/h - 6.8L

 160km/h - 7.2L

 180km/h - 9.6L

 200km/h- 11.5L

                        /uz 100km

😉 Protams atkarīgs no katra auto kārbas garuma, bet manā gadījumā acīmredzams ir bāņa ātruma kruīza ātrums/ekonomijas 'sweetspot' ar kuru vari braukt optimāli un degvielu vēl nerij.

Ar otru autiņu kam 2L dīzeļ tomāts, stāsts līdzīgs, vai 100 vai 140, ēd +/- vienādi.

Krokodils 03.04.2024 13:01

wtf? Galvu visi saspiedušies vai kā? Kāds sakars ar skriešanu? Kura brīdī rakstīju ka 'man' menti neļauj skriet??? Iedzer korvalolu, atslābsti un izlasi VĒLREIZ ko rakstīju!

Piedalījos sarunā redzot to kāda agresivitāte notiek Latvijas pilsetās ielās, bet tikmēr policija dižojas un ievieto kārtējo 'NEZĒLĪGAKO' likumpārkāpēja video, kas esot noķerts jo fiksēts uz šosejas mēmakais ātrums= 130km/h!!!!!

 Tikmēr bezsmadzeņu gangzzteri tik ārdās un ja sūdi sanāk, tad policijas priekšā izdomā pasaciņas un poliči realitatē rausta plecus jo vainu neviens nav atdzinis, bet pietiekamu leģimatīvu pierādījumu neesot. Tīnuzu gadījums pierādiīja, ka mūsu valsts tiesiskā sistēma ir pilnīga dimbā jo uzņemtais video materiāls ar spidometru fonā, kurs skaidri un gaiši parāda ātrumu - neesot pietiekams iemesls visiem pantiem kurus vajadzētu saņemt!

p.s. pa eiropu bānī braucu kruīzā mierīgi uz 130-140km/h, ja vien kāds nav fiksi jaapdzen, jo ka jau minēja tas laika ieguvums, pret degvielas patēriņu un sevis koncentrēšanās, braucot piemeram uz 180 vai 200 ir nerentabls.

 Bet to jau saprot cilvēki, kas pa 'bāni' ir braukuši 1000km+ galamērķī, vairāk par to pirmo nevainības reizi, kad esi kā norāvies no ķēdes ka uzbrauc uz šī bezlimita ceļa pirmajā reizē. 😉 Tumsonība, kas piemīt parastajam LV stūrētājam, kas tālak par baltijas robežu nav braucis, to īsti neaptvert un nesaprast.

Biezi lietuvā kur 120 braucu uz to pašu 140.. poļos arī.. Nu i nevienu reizi neviens ne būū ne bēē, kā arī policijas auto reti sastopami uz bāņiemvai lielajām šosejām kur šāds ātrums ir ock.

Krokodils 03.04.2024 10:21

GB12 rakstīja: Jā, Lomžā vien redzēju 3 ekipāžas. Bet uz bāņa nebija nevienā vietā. Vispār vienīgā vieta, kur uz bāņa redzēju CP, bija pirms pāris stundām Čehija (brauciens bija līdz Budapeštai) - diezgan netālu no robežas ar PL bija vienu X5 nolikuši mieriņā...

Vismaz LT, PL, DE cik braukts uz bāņa/šosejas kur ir ātruma limiti poliči ta īsti nerādas un ikdienā labrātīgi nepatrulē uz radariem. Kaut zin, ka tur ir ātrumpārkāpēju. 

 Tā ir tā teikt zolīduma līnija - labāk lai cilvēks uz drošas šosejas izskrien savu vēlmi vai dusmu, ne kā piepilsetā vai pilsētā taisa pigorus, kur sekas var būt daduz smagākas.

 Protams ja taisīsi pārak agresīvus sū... vai palidosi garam kādai 'kārenai' kura uzreiz zvanīs sūdzoties, ka novērtos ka x auto uz x ceļa agresīvi ātri brauc, tad policijai ir jāreaģē un tuvakā ekipāža uzbrauks uz bāņa/šosejas posma atradīs un pasauks tevi malā.... 😉

 Pie mums šosejas ir primārā valsts kases papildinašanas zelta bedre, kur ir FR, FR galā un vēl pa vidu poliči patrulē, naski rakstot protokolus.

 Pliki teorētiski sakot ka ja ir tāda vēlme tad jāskrien esot trasē, BET ne dubļu 'trases' - tādas lai autiņš pēctam būtu lietojams nevis uz servisu vedams, Latvijā jau arī ir tik pāris, kur tajās kādi publiski pieejamie pasakumi ir ļoti ļoti  ierobežoti. Jo šādos pasakumos ir daduz organizāciju darba, bet maz nauda... 

 Neviens parastais iedzīvotājs tev nebrauks 50km+ un neīrēs veselu trasi maksājot simtus lai vienkārši ikdienā izgāzētu jo parādījās tāda vēlme... 😉 Latvijā pat lielākās šosejas tiek konkrēti policistu nospiestas, tādējādi ikdienā sūū tiek taisīti ārpus tām, kur avāriju pirmkart ir daduz vienkaršāk uztaisīt jo ir vairāk nezināmo un ja tāda notiek tā ir ar daduz smagākām sekām.

Krokodils 22.03.2024 14:52

nomiks rakstīja: Es pēdējās reizēs darīju šādi - abi (pārdevējs un pircējs) apsēžas pie kafijas tases, pircējs ieskaita naudu kontā. Maksājums ienāk zibenīgi (parasti). Tad pārdevējs e.csdd aplikācijā veic darbības transportlīdzekļa atsavināšanai, attiecīgi pircējs pēc tam to apstiprina no sava profila e.csdd. Pircējs pat var nebraukt uz CSDD, var atzīmēt, lai atsūta reğistrācijas apliecību pa pastu (atnāk apmēram nedēļas laikā), bet apliec.Nr. jau uzreiz parādās sistēmā, OCTA un KASKO var jau gatavot uzreiz. Pats process neaizņem vairāk par 10 min.

Gandrīz pareizi. PIRCĒJS ir tas kurs uzsāk so procesu.

 e-csdd īpasumu tiesību maiņa, Ieraksta reģ. nr, un Tehn. apl nummuru, spiež sākt īpašumu tiesību maiņu.

 

Tad aiziet pārdevējam ziņa, kuram ir jaapstiprina šī darbība.

Jāsamaksā par pakalpojumu un gada nodokli ja nav samaksāts.

 Tālāk jauno tehn. pasi vai nu brauc saņemt pats vai pa pastu.

Vairak šeit: 

www.csdd.lv/ipasnieka-maina/elektroniski-e-csdd-noformeta-ipasnieka-maina

Krokodils 21.03.2024 13:09

Vispar interesanti cik pie mums ir izplatītas caurspīdīgās atstarojušās plēves ko līmē virsū uz zīmi, vai pašiem burtiem/cipariem, vienkāŗsi braucot neredz ka tur kaut kas ir uzlīmēts, tādejādi ikdienas ekipāža nesodīs par nr. zīmju slēpšanu, bet bildē nobildējot viss ir pārgaismots.

  Vai arī mūsējie FR ir pārāk advencēti un vairs šādas lietas neķer?

Krokodils 18.03.2024 9:21

Uggga rakstīja: Atkarībā, cik tad bija reālais ātrums mīnus radara kļūda - 40 vai 80 EUR

Gaidīt, visdrīzāk, kaut kur nākošās nedēļas vidū/otrā pusē.

Ja numurs nav redzams, tad var arī paveikties.

Tad nr. zīmei pilnībā vajag būt aizklātai visu fiksācijas laiku (FR sodu apstrādē ir video fiksācija, kas ieraksta 'video' formātā, ja tajā vienā kadrā pēkšņi putns nolido garām u.t.t. tad viņi skatās pēc video un apstrādā šo fiksāciju)

😉 Pazīstamais pie viena luksofora uzskrēja ar vienu, bet pēc ~500m bija pārvietojamais...

 Galā nr. zīme atnākusajā bildē bija pa pusei aizklāta, reāli bija redzami tik 2 cipari(auto korpuss, ar ko skrējās aizklāja), bet sodiņš tāpat atnāca, tāpēc pārsūdzēt bezjēdzīgi... Ja jau pareizajam atsūtīja, tad viss ir lieliski  fikēts. 

 

Viņi nelaidīs garām iespeju iekasēt. 😉

Krokodils 14.03.2024 13:57

msh rakstīja:

Krokodils rakstīja: Mūsdienu auto 'bez problēmām' iet pirmos 100-150k tālāk garantija beigusies un baigi nav šķirba cik gadus veca kaste jo ārpus dīlera servisa apmeklējumi tie paši un dārgi - ja gribi lai skatē nullīte, būs jāieguldas, ja gribi pa ekonomisko, tad labo skatē iedotos divnieciņus tā pat kā 20gv. vecajiem šrotiem....

Ja ņemtu dīzeli ar 150k+ nobraukumu, tad galvenais lai nebūtu tā ad-blue šņaga, ar kuru tik konkrētas papildus problēmas un tās nav mazas remonta izmaksas.

Gan Audi gan BMW ir ļoti dārgi pēcgarantijas apkopēs- t.i ja par auto gribēsi rūpēties, nevis braukt līdz apstājas un tad domāt... Iesaku izkāpt no šīs pārgudrās vācu būves un skatīties plašāk!

 (Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas) 

 Visā visumā tavi nosauktie eksemplāri ir 20K+ € un tādā budžetā personīgi toč labāk jaunu labas kompl. škodu, nissan, toyota vai ko tamlīdzīgu paņemt, vismaz būs jauns auto ar garantiju, nebūs jauztraucas par visu gudro sistēmu  servisiem kā arī rūsu, kas tevis nosauktajos būs iemeties zem smukajiem plastmasiem. Kur vēl pēc dažiem gadiem būs vizuāla/tehniskā problēma. 😉

Teorētiski var piekrist par tehniskajām lietām - bet, protams, tas teksts par "divnieciņu labošanu" ir čau, bet nu šitas - "(Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas)  " - paga, ko? Tevis piesauktās jaunās kastes ļoti kliedzoši parāda kāpēc audī ir kruts - jo tu piedāvā izvēli starp lietotu piznesa klases mašīnu un jaunu naglu kasti - un tāpēc arī tās naglu kastes ir labāka izvēle, jo tās ir stipri primitīvākas - izņemot Škodu, Škoda vienkārši ir nesmukāk uztaisīta, bet apakšā ir fofāgens, un fofāgens tehnoloģiski [vipendroniski] no audī sevišķi neatpaliek. Ak jā, cilvēks te vēlas pirkt mašīnu - Eiropas tirgū no Missena mašīnas nopirkt nevar, tikai kaščeju, xtraili un joku.

Nevis eiropā, bet gan pie mums. 😉 Diemžel mūsu prātiņos joprojām viss izņemot bmw un audī esot otršķirīgs brends.

Tieši tāpēc nissans pie mums ir tikai sievišķu juke, kaškai vai tad xtrail...

 Eiropā ir daduz lielāka nissan modeļu izvēle pasažieru busi un bulkvāgi-townstar, primastar, interstar, joprojām mazā micra nekur nav pazudusi... Un arī lielie darba zirgi pathfinder un patroļi ir dzīvi.

 'sedanos' gan pēdējā piecgadē eiropas tirgus pozīciju ir zaudejusi un bez importa neiztikt.

Savā laikā vectēvam bija 90gada nissan bluebird, no sava bērna prata atceros tas gāja kā tanks, pēctam 94g pulsar, pa lielam abiem lielu tehnisku problēmu nebija, (vectēvs uzpasēja autiņu garažā un man daduz ko iemācija par auto  uzbūvi) pat 300...350tūkst nobraukumā bendzīna motori rūca kā jaunas bitītes, tik tas ka tā laika japāņi mūsu platuma grādos stipri izrūseja.

Bet tagad modernajos modeļos jau sen vairs nav tā pati problēma. Tāpēc vienkarsi iesaku paplašināt savu redzes loku nevis sēdet uz novecojušiem aizspriedumiem. 👍

Krokodils 12.03.2024 15:28

😉 Bet mans pļūtējiena ieteikums no modernajām 'vācu' markām, ja vien tā nav nullīte ar garantijas segumu, tad gudrāk būtu izvairīties.

 Tur vairs galīgi nekā ekskluzīva nav, kā tikai servisa tāmes izmaksas kuras būs jāsedz no savas kabatas. 😂

Ja vien tas nav S4 vai S6 neviens uz tiem 's-line' pazora taupītaju riņķiem neatskatīsies. 😉

Krokodils 12.03.2024 14:24

650 rakstīja: Audī ir "labs" 3-litru dd dzinējs.Jo tam ir pienācīgs resurss,kaut arī ar savām niansēm.Ne par 2,Otdi,ne kur nu vēl par benzīnnieku to nevarētu apgalvot.200kkm ir kapi kādam varbūt japona suudam,bet ne audi.Ar nosacījumu,ka iepriekšējais tā suuda īpašnieks nav bijis dalbaēbs.

Tas AdBlū suuds kopš 2015tā gada ir visiem diizeļiem.Vēlams "ņemt" to,kuram jau ss sludinājjma attēlos deg kāda kontrollampa un izpuhtēja gali pēc iespējas melnāki.Audi benzīnnieku ar tīru izpūtēju gan diez vai vispār kādu atradīsi;p

Māsas vīram 2019g BMW 320D(G20) Nav adblū.(Atdzīts no vācijas bmw dīlera)  man pašam ir 2019 gada nissan xtrail 2L dīzeļ motors(pirkts nissan dīlerī Latvijā) un arī bez tās pūstošās ad blū fīčas.

Abi spēkratu motori skaitās krutākājā Euro 6 emisijas normā.

 

😉 Ta kā nez kur esi salasījies bet šis nav 100% visiem dīzeļiem garantēts pasākums arī šobaltdien, kaut kā autoražotaji apiet cik vien var šo sūdu...

 Kaut kā shemojot jo pat vienā modelī ir versijas ar un ir versijas bez, kaut viens un taspats dzinējs.

Ar 'Euro 7' gan drošvien pilnība viss tiks piegriezts un būs filtri filtru galā kam vel būs beigās beigu filtrs. 😂

Krokodils 12.03.2024 9:47

Mūsdienu auto 'bez problēmām' iet pirmos 100-150k tālāk garantija beigusies un baigi nav šķirba cik gadus veca kaste jo ārpus dīlera servisa apmeklējumi tie paši un dārgi - ja gribi lai skatē nullīte, būs jāieguldas, ja gribi pa ekonomisko, tad labo skatē iedotos divnieciņus tā pat kā 20gv. vecajiem šrotiem....

Ja ņemtu dīzeli ar 150k+ nobraukumu, tad galvenais lai nebūtu tā ad-blue šņaga, ar kuru tik konkrētas papildus problēmas un tās nav mazas remonta izmaksas.

Gan Audi gan BMW ir ļoti dārgi pēcgarantijas apkopēs- t.i ja par auto gribēsi rūpēties, nevis braukt līdz apstājas un tad domāt... Iesaku izkāpt no šīs pārgudrās vācu būves un skatīties plašāk!

 (Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas) 

 Visā visumā tavi nosauktie eksemplāri ir 20K+ € un tādā budžetā personīgi toč labāk jaunu labas kompl. škodu, nissan, toyota vai ko tamlīdzīgu paņemt, vismaz būs jauns auto ar garantiju, nebūs jauztraucas par visu gudro sistēmu  servisiem kā arī rūsu, kas tevis nosauktajos būs iemeties zem smukajiem plastmasiem. Kur vēl pēc dažiem gadiem būs vizuāla/tehniskā problēma. 😉

Krokodils 07.02.2024 9:54

Bradypus rakstīja: Visnotaļ precīzs raksturojums, tikai tas uzsvars uz jebkuru ostu LATVIJĀ diezgan labi raksturo domāšanas veidu. No Tallinas brauc daudz un dažādi sakarīgi prāmji uz visādiem galapunktiem. Savukārt lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju brauciens uz "jebkuru ostu LATVIJĀ" necik būtiski neatšķirsies no brauciena uz Tallinu.

 Es ar lielāko prieku kuģotu, ja būtu kādi normāli 'kruīza' piedavājumi- pa baltijas jūru, kas ietvertu visas mūsu tuvākās valstis un maršrutus...  būtu daudz ko redzēt un piedzīvot, īpaši ja paņem visus līčus- Botnijas, Somijas...

 

Tik daduz valstis un to salas varētu piestāt un apceļot tepat 'mūsu baltijas dīķī', bet....

 Vismaz Latvijā vairākumam nekas vairāk par AI grieķiju, turciju vai tenerifi u.t.t. kur aizlido un visu dienu guli un bez ierobezojumiem tik rij un dzer nepastāv. 🙈 

  Tāpēc arī mums iztrūkst šādas 'kvalitatīvas' kuģošanas izklaides. 

Bet pašam taisīt ziemeļu apceļosanu ar auto iesaisti(gan privato, gan nomas) ir dārgs prieks.

Krokodils 06.02.2024 14:36

Diemzēl no jebkuras ostas LATVIJĀ - prāmis ir gasterbaiteru/fūristu aiztransportēšana līdz konkretai vietai un nekas vairāk.

  Pie mums ilgadējais tallinks pierādija, ka latviešiem arī neko citu kā 'pieliet mūli' un izārdīties uz kuģa nevajag...(jā esmu bijis 3 reizes slavenajā 'Rīgas-stoholmas' maršrutā ar dažādiem kuģiem- gala iznākums vienāds)

  Tāpec arī kopš kovida Rīgā, Tallinks vairs nepiestāj, drošvien jau kādu laiku sim maršrutam nebija rentabla pirktspēja un kovids pielika punktu.

 Bet tālajā 2016 gadā pazīstamā bija uztaicināta uz jaunā 'Silja Europa' atjaunošanas atklašanu, kas kuģoja no Tallinas ostas - tas maršruts un kuģis galīgi nebija taspats Tallinks kas no Rīgas.  Tur pavisam cits kuģošanas līmenis visos aspektos.😊

 Vienīgi skatos tallink lapā ka līdz 24 gada beigām šis kuģa modelis čartero kaut kur citur... Tāpēc varētu būt ka pagaidām izlīdzās ar tām pašām 'laiviņām'  kas bija Rīgā... Bet varbūt nē...

 

Noteikti interesantāk par 'tallinku' varētu būt kruīza piedavājumi kāda tūroperatorā, pa vidusjūru vai karību salām utml, bet pirmais līdz turienei ir jātiek, kas nav gluzi Tallina vai Klaipēda, kā arī šāds kuģojuma maršruts nebūs 'pa sotaku' vienam.

piem:

 

www.latviatours.lv/lv/celojumi/kruizu_celojumi/

Krokodils 01.02.2024 11:16

WALA rakstīja: Arī tad tas ir lohotrons - man ir Bluetooth/USB uz FM raidītājs no piepīpētāja - rāda "tīkla spriegumu" - viss ko "ārsts parakstījis". Viss pārējais ir pilnīgs sviests, ja kaut ko reāli vispār vajag tad "battery maintainer" vai uzreiz pašu lādētāju, un vēl varbūt ir jēga no "battery booster" - pārējos mēslus labāk nemaz nebūtu sākuši ražot ...

Iepriekšējam autiņam arī tāds bija Xiaomi Mojietu,

  Kā modulators darbojās labi un pretenziju nebija, bet viss parējās funkcijas, stipri apsaubamas...

  Vienā vasaras dienā braucot autiņš saka rīstīties, pāris lampiņas uzmeta, nodomāju kas ta nu - piestāju malā, kamēr autiņš nelīdzeni darbojās, iegāju OBD, tur kļūdas ar elektrību saistītas, iegāju tajā appā, jo viņam tak ir, bet- rādija zaļu un good.

  Nu labi tā kā biju netalu no mājām, ta turpināju braukt, līdz man panelis jau kā ziemassvētku eglīte...

  Izrādijās, ka man ģeņģeris noklemmēja un nokūpēja(atverot pārsegu nāca zili dūmi no viņa), vopšim jau kādu brauciena laiku izbeidzās, nelādeja un savā ielā principā ieripoju....  

  

😅 Tikmēr modulators tajā appā rāda, ka viss elektrosistēmā ir 'GOOD' un rādija 13.8V(ķip it kā lādētu, bet īstenībā....) 😂  

 Līdz aķis vispār sauss un viss apklusa...

Ģeņģeri nomainīju, aķi salādēju un turpināju braukt. 😄

Krokodils 01.02.2024 10:27

650 rakstīja: Figzin, vai hidrauliskajai steering sistēmai varētu būt tik lielas izmaksas.Elektriskajai jā,nu tas gan skaidrs.Nulltajos trekngados rūpnieciski restaurēta hidrauliskā reika audi ejošākajiem modeļiem maksāja ap 200Ls,bet bieži vien tās izrādījās tādas samērā zemas lohkvalitātes.Ne to, ka "vairs" nekas netek, bet gan cik viegli tā stūre pēc tam grozās un utt.Rūpnieciski restaurēts hidrosūknis gan ir samērā ok variants,tikai savu to veco parasti bij jāatdod vietā.

Katrā gadijumā, senākos laikos izvērtēts tika jau no konrētā modeļa sarežģītības un NE ap visām reikām tur kāds diži gribēja riskēt ķēpāties- vieglāk bij klientam ieļečīt jaunu ķīnieti...

 Esi laikam iestrēdzis ļoti senā 'Latu vēsturē' 

200LS = 284.50€ + inflācija visās pozīcijās, domāju, ka ar mūsdienās 400€ par budžeta klases jaunu detaļu jāreiķinās + darbs pēc izcenojuma kas parasti ir ap 200€...

  Ka jau teicu, lēto l.hkantoru netrūkst, kur paņems to pašu veco, ''izskalos'' ar break cleaner, nomainīs vienkarši blīvītes, saliks atpakaļ un garantija nekāda, cik ilgi darbosies...(tāda lētā perekupu sataisīšanas metode- galvenais lai pie pārdošanas darbotos)

  Fiksi paskatoties Q5 Jauns 'BOSCH' hidr. stūres mehanisms(tāds, ka zini ka vari paļauties tupmakajā vismaz 150tūkst. nobraukumā) maksā 1200€ vien par pliku reiku....

 Naivi ticēt ka jauns ķīniesu budžetnieks pa 400/500€ vai 'restaurācija' kas būs vel letāk, būs tikpat uzticama un turēs tikpat ilgi.

  Ko tu tur teici par 'elektriskajiem' .... 😉

Krokodils 31.01.2024 15:16

Visā visumā gatavojies ka lai kvalitatīvi un kartīgi atjaunotu/sataisītu stūres mehānismu ar vismaz 1000€ reiķinies 😉

 Kaktu kantori sataisīs uz pusi lētak, bet nu tad uzreiz autiņš jāpārdod kamēr šī lieta 'strādā' bez problemām...

Krokodils 29.01.2024 15:47

😂 Ta pat kā ik četrgadus mums sola, ka dzīvosim nez kāda pārbagātībā? Galvenais tik iebalso, jeb šajā kontekstā paņem lielaku kredītu un nopērc to EV!!!

 Esi pārak naivs ar reklāmu izskalotām smadzenēm! 😉

Krokodils 29.01.2024 12:53

Muļķības! ICE neizmirs! Vismaz tuvākajā simtgadē!

Šādas futuristiskās ambīcijas jau dzirdēju 00šo gadu sakumā(būdams bērnu prātā), ka ar 2025 gadu uz ceļiem būšot pieejami un ne dārgi alternatīvo degvielu auto(ūdeņradis un kas vēl nē...), respektīvi aizstās vidēji draudzīgāki auto un ierasto bendzīnu un dīzeļ devielu auto ar šo gadu nebūs sastopami vairs...

 Tad ienāca EV un šo latiņu pacela uz 2030 gadu

 Tagad jau runa iet par 2035 gadu

 

😂 Pašiem 'zaļajiem' smiekli nenāk?

Krokodils 12.01.2024 10:04

Uggga rakstīja:

Krokodils rakstīja: Vispār interesants mums tas likuma pants - antiradarus un radara dedektorus izplatīt un privātpersonā brīvi drīkst pirkt(jebšu nav nekas nelikumīgs), bet izmantot ceļu satiksmē nedrīkst un tā ir pretlikumīga darbība.

Tad vai nu aizliedz vai atļauj! 😂 Ķip tagad uz papīra sanāk, tas kurš gribēs, pirks antiradaru lai tikai smuki mājā kastīti ar mantiņu uz plauktiņa noliktu? ....

 Vai vienkarsi pie lēmēju redzes lokā ir kārtejie savējie kuriem ir labs šo mantiņu bizness un nevar jau savējos uzmest.... (īpaši, ka lēmēji saņem aploksnītē kādus regularus labumiņus) lai atstāj esošo likumdošanu kā ir...

Tas vienīgais iemesls, kāpēc joprojām likums nav normāli atrakstīts šai tēmai.

Šeit par to, kāpēc nevar aizliegt tirgot

www.retv.lv/raksts/lietot-nedrikst-bet-pardot-drikst-cina-ar-antiradariem

Jā , šis jau sen zināms, ka futbolēt, jeb rādīt ar pirkstu, ka citi vainīgi mēs mākam, mīlam un ir nr.1 izmantotais paņemiens valsts iestādēs. 😉😂 

Tak vienkārši aizliedz LR teritorijā to izmantošanu pilnībā un viss! Po, ka nopirkts un uzskrūvets Lietuvā, Spānijā vai Itālijā! Iebraucot Latvijā autovadītājam ir jāzin konkrētās valsts likumi un javadās pēc tiem! Un ja tev ir tad skrūvē nost! (nezināšana, neatbrīvo no atbildības)

 Nevis teikt banālus tekstus- 'eiropā varot nopirkt, tapec šis ir eiropas līmeņa jautājums.'

😂 Ta jau Latvijā pa šoseju es varu braukt uz vismaz 130, jo eiropā šāds ir vidējais šosejas ātrums un likt mīksto, jo kāda man darīšana pa kaut kādiem vietējiem pāķu likumiem, ja 'Eiropā' ir tādi likumi!!!!  (Analogs piemērs)

Krokodils 11.01.2024 9:05

Vispār interesants mums tas likuma pants - antiradarus un radara dedektorus izplatīt un privātpersonā brīvi drīkst pirkt(jebšu nav nekas nelikumīgs), bet izmantot ceļu satiksmē nedrīkst un tā ir pretlikumīga darbība.

Tad vai nu aizliedz vai atļauj! 😂 Ķip tagad uz papīra sanāk, tas kurš gribēs, pirks antiradaru lai tikai smuki mājā kastīti ar mantiņu uz plauktiņa noliktu? ....

 Vai vienkarsi pie lēmēju redzes lokā ir kārtejie savējie kuriem ir labs šo mantiņu bizness un nevar jau savējos uzmest.... (īpaši, ka lēmēji saņem aploksnītē kādus regularus labumiņus) lai atstāj esošo likumdošanu kā ir...

Tas vienīgais iemesls, kāpēc joprojām likums nav normāli atrakstīts šai tēmai.

Krokodils 09.01.2024 15:04

B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)

 Esot jaizvēlas aizslēgt visas.

Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet. 

  Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.

 Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉

Krokodils 08.01.2024 14:35

Tas normali ir VW ap 2009-15 gada ražojumiem. Visiem to gadu vw gļučī elektriskais 'keyless' ziemā.

 Jo tie bija pēckrīzes gadi, kur visas sistēmas jau rasējumā vajadzēja maksimali ekonomiskiem būt. Bet funkcijām bija jābūt lai neatpaliktu no konkurentiem!

  Ne tādi vien šo paaudžu VAG grupas autiņiem ir gļuki. Bieži panelis, kā ziemassvētku eglīte. 😃👍

Tagad Cupra formentor īpašnieki, kuri ''laimīgi'' nopirkuši šo modeli, ik gadu raud ziemā, jo šim modelim lai taupītu uz cenu izmanto visvisādas vecās-lētās vw 10+ gadus vecās el. sistēmas.

 Respektīvi tas nav gļuks, tas ir normāli, ka pie aptuveni -8 un vairāk grādiem atņirdzas keyless, dari ko grib tā vienkārši sūdīga el. konstrukcija no ražotnes. 😂 

Ziemā šofera durvīm noklipsē nost plastmasas dekoratīvo, kur būs fiziskais caurums un slēdz ciet/vaļā manuāli ar atslēgu, kā vecajos labajos laikos. 😉 Protams vēlams to slēdzeni vispirms saeļļot ar slēdzenes eļļu, gan jau 10+gadus nav eļļota un tur sahāra kopā ar putekļiem, kur var iebraukt citā bēdā...

 https://youtu.be/OECOoNYZXmk?si=fJSM94I31hRJ5pDA&t=59

Krokodils 22.12.2023 14:45

Ļoti uzskatāms piemērs visu marku automobīļiem, kam zem kapota ir mazlitrāžas putekļusūcejs un pie idealā scenārija, ka viņu moki, dzenot līdz galam līdz simtam uzskrien tur 12..14 vai pat 15 sekundēs.

 Kā parasti izlien priekšā jo sprauga bija un tad nespēj iekļauties satiksmes ātrumā jo jaudas nav jo gribi ekonomēt un puksķinat uz saviem 1500/1700apgriezieniem, tādejādi tiem kas brauca pa galveno nākas bremzēt.

😉 Tieši tapēc vajag šo parametru žiperīgu! Kur pat mazos apgriezienos tev pacels. Tas vai to izmanto agresīvai braukšanai vai nē, tas jau individuāli.

 Tā teikt ja tev nav smadzeņu, tad nosisties(un līdz paņemt citus) vari arī ar 50cc mopēdu.....

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti