Kārtot: Augošā secībā
Alex86 17.04.2019 21:20

Vecīt tas ir mans posts

Alex86 17.04.2019 20:54

Nav nekadu skaņu (graboņu) vai citu jūtamu problēmu, viss darbojas labi, vienkārši krievu forumos un youtube visi maina to, jo redz viņiem viņa "izbeidzas" jau pie 100'000+km. Es tāpēc nesaprotu, ko darīt. Skatos uz ielas daudzi brauka, tāpēc gribēju saprast situāciju no pārējo pieredzes, bet neviens ndalas. Te forumā arī neviens nesūdzas. Varbūt rašā citi motori , vai tur to motoru beidz kopā "sliktais" krievu benzīns, vai viņi kādu ļejo eļļu lej iekšā, atbildes īsti man nav. Es leju Nestē, filtru perku orģinālo un ēļļu pērku Castrol EDGE PROFESSIONAL LL III.

Alex86 12.12.2018 11:48

paldies, mēģinās, tieši tā, baidos sabojāt tās apsildes dzīslas, varbūt ir kāds "nekaitīgs "līdzekli, kas tā teikt "saēd" šo uzlīmi. Fēnu gan no dzīvokļa nepievilkšu. Varbūt kādam ir pieredze ar kādu uzpūšamu līdzekli. Varbūt der pamēģināt parasto acetons.

Alex86 12.12.2018 8:29

Alex86 08.11.2017 20:06

Bet, tad manuālo kārbu un pārējos pribambasus tas nelauž, diski nekādi nerīvējas, tā itkā es, piemēram, spaidītu sajūgu? īsti nesapratu tavu atbildi.

Alex86 08.11.2017 19:36

Man jautājums par pirmo robu.

Ja es uzsākot ielieku pirmajā, atlaižu lēnām sajūgu un mašīna pati sāk braukt uz priekšu pilnīgi nemaz nespiežot gāzes pedāli. Vai tas nebeidz neko no kārbas un tiem diskiem.

Sāku sev uzdot šo jautājumu, jo piemēram, iegriežos pagalmā, kur, protams, ir baigās bedres, nu nekādi nebrauksi ar otro, bet lēnām gribas tām ripot pāri.

Tad nu es samazinu ātrumu līdz +-3 km, metu pirmajā, laižu vaļa sajūgu, un lai pati lēnām brauc uz priekšu. Man tur pie iebrauktuves pagalmā ir tāds stāvāks kalniņš, mašīna bez problēmām lēnam brauc. Tik skatos ka kompī rāda, ka degviela pret kalniņu vairāk tērējas.

Tad gribas saprast vai motors pēc kopjutera pats regulē benzīna padevi (apgriezieni nekāpj) un tā viņa brauc, vai arī mašīna pēc kompja kaut kā svilina karbu/diskus, lai arī bez gāzes pedāļa spiešanas brauktu uz priekšu.

Alex86 01.11.2017 20:57

Lai nebūtu cepiens par "amortizatoriem", kas principā šajā sadaļā nebijā domāts , tad apskatījos vēlreiz remonta vēsturi pēc papīriem.

Tātad savos 130000 km ar mazu + esmu mainījis šādas detaļas hadenē

1. Kreiso aizmugurējo atsitējbuksi, daļas numurs 1K0511353M 2016.gada beigās

2.abas aizmugurējās atsperes, daļas numurs LESJOFORS LS4285718 vai 1K0511115BF 2017 pavasarī.

Pavasarī mainīju riepas un taisīju ģeometriju, bet servismens teica, ka īsti nevarēs, esot jāmaina, lai viss būtu precīzi.

Tātad ieguldījumi šajās detaļās ir bijuši 10 EUR + 60 EUR.

Jā, un man sanāk braukt arī pa grants ceļiem, īpaši jau tagad rudenī, īsta putra, kad katru dienu līst utt., Greiders neiet, ja arī nobrauc, tad putra jau pēc dienas un jaunas bedres. Es jau tā prātīgi braucu, neko speciāli nemēģinu speciāli lauzt. Mana takti noteikti nav "lidošana pāri", tad jūt mazāk.

Alex86 29.10.2017 20:57

Es te nesen tieši nopirku Molerā jaunu orģinālo filtru 03c115561h un eļļu Castrol Edge Professional Titanium 5W-30 LL III 4Litri, gribat teikt ka mana mainīšana ir pēc 10000 ir velta naudas mešāna vējā ?

Alex86 29.10.2017 20:37

Tu nopietni uzskati ka 30k ir normāli? Vai fizika ir mainījusies šo gadu laikā? Es gan ticu, ka tas ir tikai mārketinga triks uz garantijas laiku. Un tikai tiem, kas reāli velk pa bāni, nevis brauc sastrēgumos pilšetas režīmā. Vajadzētu tad labāk ieviest motorstundas kā traktoriem, tas būtu precīzs rādītājs, kad eļļa zaudē savas īpašības un piedevas.

Alex86 29.10.2017 20:23

Tāda sajūta , ka labāk būtu ņēmis 2.0 dīzeli, tie vāciešiem esot ļoti labi noslīpēti, cik dzirdēts un lasīts , tad vācietis pats pārsvarā izvēlas dīzeli. Dīzelim tomēr ir lielāks resurss un, piemēram, 150000 priekš dīzeļa nav nekas.

Alex86 29.10.2017 20:14

Paldies par viedokļiem. Vienkārši šie krievu forumi un krievu spečuki ar 100tiem youtuba video ir sačakarējuši galvu. Pagaidām kā jau teicu, tad problēmu nav. Cik lasīju, tad pārsvarā jau visi pirmo, ko sadzird ir ķēdes grabēšana uz to esot jāklausās, bet cik sapratu, tad tā grabēšana ir diezgan izteikta un pārsvarā, kad mašīnu palaid pēc ilgas stāvēšanas, kā jau minēja Nortel, kamēr eļļu sadzen augšā. Cik lasīju, tad tiem pašiem EA111 ir veiktas vairāk mazas uzlabošanas un īsti tā nav, kā 2005 gada motors ir identisks vēlākiem. Cerība gan muļķa mierinājums

Lasītākie raksti

Jaunie raksti