Var jau būt, bet ir jātiek skaidrībā, lai vispār ir dzīvība uz benzīnu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Var jau būt, bet ir jātiek skaidrībā, lai vispār ir dzīvība uz benzīnu.
Jā, būs ko paņemties gar auto tagad, lai tiktu kaut kādā skaidrībā.
Katrā ziņā liels paldies, noteikti noderīga informācija, kā saka viss stāstītais jāliek lietā.
Tad es noprotu, ka nekas cits te nekādā veidā nevar būt? Tikai gaisa plūsmas vaina?
Un kā ar elektroniku, tā nevarētu būt?
ledus9 rakstīja: Visticamākais, ka nestrādā auksta motora starta treknināšana. Lai tā korekti strādātu, pareizi jādarbojas motora temperatūras devējam, vadības blokam, elektriskajam degvielas spiediena diferences regulatoram pie dozatora un starta sprauslai. Vienkāršākais ar ko varētu sākt pārbaudi - atvienot štekeri no starta sprauslas, pievienot pie šī štekera gabarītu lampiņu un startēt aukstu motoru. Lampiņai starta brīdī ir jāiedegas. Visticamākais, ka tas nenotiks. Iemesls var būt notrūcis vads starta sprauslas štekerī, temperatūras devēja štekerī, bojāts vai neatbilstošs temperatūras devējs un galu galā pat pilnīgi nefunkcionējošs iešprices vadības bloks. Silts motors mierīgi var strādāt, bez iešprices vadības bloka. Tāda ir šīs KE Jetronic sistēmas īpatnība. Ļoti bieži šiem auto ir vienkārši izdedzis iešprices sistēmas drošinātājs, vai tā vispār nav. Lieta tāda, ka šis drošinātājs drošinātāju kastē neatrodas kopējā rindā, bet malā, un auto saimnieks uzskata to par rezerves drošinātāju un, kad izdeg kāds cits, izmanto tā nomaiņai motora drošinātāju. Kamēr motors silts, viss darbojas, nākošajā rītā iedarbināt nevar.
Lieta tāda, ka man tā lampiņa iedegas starta brīdī...
Nevarētu būt, ka man tā pati starta sprausla ir beigta?