Kārtot: Augošā secībā
censos 08.06.2018 10:49

Izklausies baigi satraucies par šo visu. Loģiski, ka cilvēki kas māk pelnīt naudu, māk kruķīt PVN un citas shēmas, un kas par to? Tev neviens neaizliedz darīt tāpat, likuma ietvaros. Bet ja tev tas šķiet amorāli, tad tas ir subjektīvi, kādam varbūt liekas amorāli samaksāt valstij pusi no nopelnītā nodokļos. Man VIDs pirms 15 gadiem piespieda aizvērt sia jo uzrēķināja kosmisku nodokļu parādu, vēl pēc pāris gadiem kad viss jau bija aizvērts, atsūtīja vēstuli ka kļūdījušies un ir nodokļu pārmaksa, kuru, protams, varu necerēt atgūt. Foršs stāsts, ne?

censos 05.06.2018 18:36

Tads pasivi agresivs izklausies, tev viss kartiba? Piedod ja kaut ka aizskaru tevi, ej drosi perc trisgadigu auto pa 40k un tad brauc ar vinu 40kkm gada un priecajies par ekonomiju vai kas tev tur sanak, veiksmi

censos 05.06.2018 14:40

Kurš runā par mazmotora sūda iegādi? 20k ir ko cilvēks ir gatavs atvēlēt premium auto iegādei gadā vai divos, tad ņem nākamo un tam atvēl tik pat. Tāda ir pamatdoma. 20k piecos gados nosedz 100k auto vērtību, bet tiem cilvēkiem nav interesanti pat 5 gadus braukt ar auto, ja var paņemt katru gadu jaunu, maksājot drusku vairāk par nomu.

censos 05.06.2018 13:42

šādus auto nepērk bet nomā, un pēc 1-2 gadiem atdod atpakaļ un ņem nākamo nullīti, bez apstājas maksājot konstantu mēneša summu, vienmēr braucot ar jaunāko premiumu un neiespringstot par remontiem vai uzturēšanu

ja cilvēkam ir 100k un smadzenes tad mašīnai viņš atvēlēs kādus 20k un pārējos 80k ieguldīs biznesā un ar tiem nopelnīs vēl 80k

censos 24.05.2018 13:21

Runājot par kravas kasti, man nāca apskaidrība, ka tā pēc būtības ir tas pats kas sedana bagāžnieks, tātad arī apmēram tik pat praktiska vai nepraktiska, kādas nu kuram prasības. Tikai ar pikapu jāpačakarējas, vēlams kaut kāds puscivilizēts pārklājums tam bleķim (piem. kāda pretslīdes gumija uzpūsta) un aizslēdzams pārsegs. Un tad sanāk no salona norobežots sedana bagūzis, tikai 2x lielāks.

censos 24.05.2018 11:00

Labi posti, paldies!

censos 22.05.2018 10:54

Nu redzi, runa jau ir par pēdējiem pāris gadu modeļiem. Protams, es tikai internet apskatus esmu lasījis, bet pamatdoma ir tāda, ka jaunie pikapi sajūtu ziņā mūsdienās daudz neatpaliek no parastajiem auto.

Es pat nerunāju par ASV, kur daži pikapu modeļi maksā 100+ štukas un konkurē ar...S klasi. Padomā kā tas būtu iespējams, ja tie būtu graboši, neērti gruzaviki ar lētām plastmasām visur?

censos 21.05.2018 13:35

Grūtību nav OK, universālim besī, ka pakaļa iet pa zemi, ja brauc 5 cilvēki + bagāža. Mašīnā neguļu un dēļus vai citu gargabarīta kravu nevedu, bet patīk braukt piedzīvojumos, un 80% no latvijas ceļiem ir grantene, un arī asfalts vietām ir ar tādām bedrēm, kurs vienā reizē salauzīs ritošo - gribās izturīgu hadeni, klīrensu un balonus. Īsti nav alternatīvu pikapam, tā kravas kaste pat nebūtu vajadzīga.

censos 21.05.2018 12:33

Nakšņošana arī pikapiem ir atrisināta

censos 21.05.2018 12:30

Laikam atradu panaceju lielizmēra mantām, kas ieliek visiem universāļiem

Milzīga kravas kaste + jumts uz kura salikt profilus, dēļus, slēpes u.tml.

Tikai uzmanīgi jābrauc, augsts smaguma centrs.

censos 21.05.2018 12:22

Hmm, gulēšana auto ir kaut kādos tālos ceļojumos ceļa malā? Es personīgi ceļa malā nekad neesmu gulējis, bet ir sanācis palikt kempingos un vislabāk patīk gulēt teltī. OK, auto gulēt arī droši vien nebūtu slikti.

Lielizmēra mantas, esmu vedis universālī 2,80 m garus profilus šķērsām cauri visam auto. Jā, interesanti, vai pikapā tas nebūtu iespējams, šķiet, ka vajadzētu tos nostiprināt un pielikt krāsainu karodziņu beigās, tur, kur tie pārkaras pāri kravas kastei. Jābūt taču risinājumam, pikaps ir domāts visādu mantu vešanai.

censos 21.05.2018 11:57

Nespēju saprast, paskaidro. Līst no salona pie bagāžas man šķiet reta, specifiska vēlme. Kāpēc nevar paņemt uzkodu maisiņu līdz salonā un nolikt kādam pie kājām, piemēram? Vai kāpēc nevar uz 5 min apstāties lai paņemtu no bagāžas to, ko vajag? Vai, izņemot, uzkodas, ir vēl kāds piemērs, kāpēc auto neapturot vajag tikt pie bagāžas? Cik bieži viena ceļojuma laikā tev vajag tikt pie auto bagāžas? Man vienam no agrākajiem hečbekiem saplīsa bagāžnieka rokturis, tad nevarēju to attaisīt un līdu pie bagāžas caur salonu, nebija diez ko ērti.

censos 21.05.2018 11:42

Man šobrīd ir universālis tāpēc es saprotu par ko tu runā. Tomēr, pikapi agrāk bija kompromiss, bet tagad? Tu vari dabūt visu to pašu ko parastā auto, klimatu, kruīzu, EL logus, normālu komfortu, klusumu PLUS vēl kravas kasti un metru augstu sēdpozīciju, un iespēju vilkt treileri. Vienīgais īstais mīnuss ir sliktāka degvielas ekonomija, pārējais viss ir drīzāk pieradums.

Jā, pikaps ir overkills parastam cilvēkam un nekad netiks izmantots ar pilnu potenciālu, bet tā īsti nav problēma. Daudzus auto tak arī pērk ar jaudu, kas vairākkārt pārsniedz reāli vajadzīgo, bet neviens nebrīnās, ja kāds to var atļauties un viņam tā patīk.

censos 21.05.2018 10:59

Es domāju, ja uzliek to cieto pārsegu (vienalga augsto vai zemo), tad sanāk tas pats bagāžnieks, attiecīgi vadāt tur var to, ko parasti vadā bagāžniekā. Varbūt kāds zin, vai šos ir viegli atlauzt un vai kāds zaglis kādreiz ir kādu atlauzis? Pat nestādos priekšā, vai signalizāciju liek arī kravas kastei.

Man par visu domājot liekas, ka normāli auto vispār ir palikuši tikai pikapi - ar normāliem es saprotu tos, kur tu maksā pirmkārt par praktiskumu, utilitāro funkciju. OK, dacia laikam arī pie šiem skaitās, bet dzirdēts, ka ātri sabrūk (diemžēl). Pārējie gandrīz visi ir kaut kāds nesaprotams pseidosports.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti