Kārtot: Augošā secībā
io 27.03.2008 10:40

Par mud riepām piekrītu. Galvenais lai nav "parketnieka" sadales kārba ar muftām kas uzkarstot ilgāk braucot pa dziļu sniegu vai smiltīm uzkarst un atslēdzās. Un tad tavs auto paliek 4x2 dziļā zaptē. Par Durango - kādu laiku atpakaļ kaut kur lasīju, ka viņus RU officiāli dīleri netirgo, aizbildinoties, ka it kā neesot piemēroti. Varbūt piekare netur viņu "ceļus"...

io 27.09.2007 10:14

\"un maybe kur dziļāk iebrist...\" - GAZ66 evakuatora tel.29107333

www.patrol4x4.com/... - te var smelties šādas tādas idejas par remontiem un bezceļu aprīkošanu

io 21.06.2007 16:38

Tā viņi cīnās ar pārapdzīvotību...

io 01.12.2006 11:11

www.belarus.lv/...

Tikai motors nav no Lamborgini, bet Lombardini

io 16.10.2003 12:13

Par jaudu - izskatās, ka pieņemama kvalitāte līdz 55W (kropļojumi 0.5%). Varētu būt ticami, par cik mikrenē iekšā iebūvēts "lift suply", kas strādā kā sprieguma pārveidotājs un palielina barošanas spriegumu tajā brīdī, kad nepieciešams lielāks signāls stiprekļa izejā (kad pagriež skaļāk). Ja signāls maziņš, barošanas spriegums nobrauc atpakaļ uz 12V (īstenībā 1. Izgatavojot plati šādai mikrenei ir svarīgi lai būtu pietiekoši plati zemes un barošanas celiņi (līdz 6..8mm), citādi sprieguma pārveidotājs nevarēs nodrošināt vajadzīgo jaudu jo varētu "rosināties". Nevajag arī skopoties ar radiātora izmēru izvēli.

Ja pastiprinātājs izmantojams subvooferim, varētu mēģināt elektrolītus 3-5 un 15-13 kont. ņemt lielākus (līdz 10000uF)...[addsig]

Lasītākie raksti

Jaunie raksti