Kārtot: Augošā secībā
1 2
BB 19.03.2017 19:04

BTA var ņemt tikai, ja ir vēlme patiesāties par regresu. Ja būs avārija, kurā atzīs par vainīgu, gaidi regresu vai neizmaksās vispār.

BB 15.07.2016 22:35

Reizi divos gados tikai jauniem auto, līdz 5 gadi.

Vecākiem auto, ar mūsu attieksmi pret auto uzturēšanu nekādi nevar. Pietiekoši regulāri nākas indēties, ostot priekšā braucošā dūmus, jo čalis izdomājis, ka kvēpu filtri un tamlīdzīgas iekārtas ir priekš lohiem un normāli pacani pērk kreiso dīzeli.

Dērētu vēl tiesības policijai dūmotājiem un kreisajiem ksenoniem noplēst uzlīmi un nosūtīt uz atkārtotu pārbaudi. Ja viss OK tad atkārtota pārbaude bez maksas.

BB 07.02.2016 21:08

Pajero var 'loti labi locīt aizmugurējos sēdeķļus

BB 31.01.2016 0:01

Patiesība ir pa vidu. Nav ideāli, bet progress ir.

Svētku paraugreidi ar sastrēgumu taisīšnu ir pilnīga nejēdzība un resursu izšķiešana. Kurš apzināti piedzēries stāvēs sastrēgumā un gaidīs? Ja cita varianta nebūs pametīs mašīnu, notīsies 100 metru pirms reida un neviens viņam neko nepierādīs.

Tomēr arī laukos bezpredels ir ierobežots un ekipāžas parādās. To pats ļoti labi redzu. Ja manos laukos pirms 5 gadiem visi brauca kā gribi, ar ko gribi un vakaros drīzāk pilnā nekā skaidrā, tad tagad tomēr raustās. Jā brauc pālī, bet uzmanīgi, pārbaudot, pēc iespējas īsākus gabalus un pa meža takām. Tas tomēr ir progress:-)

Par to, ka policisti paši brauc pālī arī situācija mainās uz labo pusi. Pirms 10 gadiem bija pilnīgi neiedomājmi, ka kādu policistu par to izčakarē, tomēr prakse mainās uz labo pusi. Raustās ar policisti tagad un ir principiālas ekipāžas, īpaši Rīgā, kuras formē arī policistus.

BB 18.09.2015 23:58

Ir braukāts ar Waze pa Eiropu, kopumā OK, lai gan tāds nosegums ar info kā LV nav. Pluss, kartes ir svaigas un zina jaunos ceļus. Lielā problēma par Waze, ka īsti vairāk par 900km negrib rēķināt. Datu lietošanai pāris € dienā sanāk atkarībā no pieslēguma, bet tas vienalga ir lētāk kā pirkt navigāciju. Noteikti Waze ir lētāk kā nomāt autonomā naviāgiciju.

Vienīgais nav pieredze Pindosu galā (USA) ar Waze, varbūt kāds zin, vai tur vipār tāda pastāv.

BB 05.04.2015 11:38

Šāviena pēdu meklēšana neko nedos, brīdinājuma šāviens var būt arī zemē, tas pat pilsētas apstākļos ir drošāk.

Tīri no juridiskā viedokļa, šāvējs drīkstēja izdarīt brīdinājuma šāvienu, lai atbiedētu suni, uzskatot, ka tas viņu apdraud. Savukārt kādu cilvēku sist, sasiet un atņemt ieroci tāpat, jo tā gribas, gan nedrīkst.

BB 07.03.2015 17:48

1999.gadā bija Corrola, izbraucu divus līkumus un dabūju tiesības, tā isti pat nobīties nepaspēju. Bet autoskolas eksis gan pa pilnu prgrammu uz žiguļa, pēc audi vajadzēja vēl saprast kā to verķi uz priekšu dabūt.

Vispār vēl tagad vajadzētu pāris stundas likt pabraukt uz sovoka mašīnām. Ja Tu mācēsi to draņķi kustināt, tad ne viena daudz maz normāla mašīna vairs nebūs problēma:-)

BB 07.03.2015 16:43

Principiāli domāju, ka visi lielie locekļi var mierīgi braukt kā visi pārējie un nekas viņiem netiks. Nejūtos vergs, kam jābēg malā, jo mūsu zaglīgie kundziņi izdomājuši pavizināties.

Tāpēc tuvojoties kollonai, jāturpina braukt, tikai jāatver logs un jāpaceļ kollonas virzienā vidējo pirkstu.

BB 22.11.2014 21:18

Principā ES noteikumi atļauj remontēt jebkurā atbilstošā servisā, ne tikai pie dīlera, bet laikam jābūt kādai sertifikācijai. Cik zinu lielie LV servisu tīkli drīkst veikt apkopes un tas garantiju neietekmē, bet paroc dziļāk. Ir servisi kas to piedāvā, cenas būs drusku zemāk kā pie dīlera.

BB 10.11.2013 23:54

šitas labs Eļļa vipār kārbā ir?

BB 27.01.2013 11:25

Var jau muldēt garu un plaši par siltināšanu un alternatīvajām kurināšanām. Bet realitāte ir tāda, ka tas praktiski efektu dos tikai pēc gadiem 10 un šur tur arī nekad.

Alternatīvie kurināmie lielākoties ir dārgāki par gāzi (pie kam RUS gāze, grozies kā gribi, šeit ir lētākā, skatīt karti). Savukārt siltināšana nav lēta un ietaupījums dažreiz pat mazāks par kredītmaksājumu.

A vot penšiem, sivēniem tādiem par apkuri jāmaksā šodien un salst viņi nost šodien.

BB 09.09.2012 1:39

M77 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja:

robotbarbers rakstīja:

Līkrocis arī tanku salauzīs.

Tā gan, taču, ja adresēji to man, tad kļūdies, esmu 100% pārliecināts, ka tas ir iepriekšējā auto saimnieka rokudarbs, gan jau pārkarsēja, izpūta blīvi, savērpa galvu, un izdomāja nomainīt tikai blīvi un nogrūzt tālāk. Tādu es šo auto ar 127 tkm nobraukumu pirms 7 gadiem iegādājos no Adam auto /nolādētie krāpnieki/, tagad ar 260 tkm ir daudz labākā kārtībā kā toreiz, un gan jau vēl odo rādījumu dubultos!

7 gadus nobrauci ar līku galvu? Nu beidz D I R S T pajoliņ. Un nekaķī bočkas uz Adamu. Losis.

Ej dir$t dekster, tavs viedoklis jau sen te nevienu nekrata, trollis tāds.

Manā lietošanas laikā auto pārkarsēts netika, bet problēma ar izplūdes gāzēm tosolā izlīda un sāka progresēt pēc tam, kad pirms gadiem 3 nolēmu nomainīt antifrīzu, un ieraugot, kāds rūsgani brūns šķidrums no tā auto izlija, bija skaidrs, ka pirms pārdošanas nekāda apkope nav veikta, pretēji apgalvotajam. Turklāt jau no paša sākuma bija problēma ar mazliet iesiluša dzinēja iedarbināšanu - vaina sprauslu blīvslēgos un smidzinātājos, vien šī kaite parādījās tikai noteiktos apstākļos, tāpēc tā laicīgi netika apzināta un dotie 3 garantijas mēneši uz dzinēju neizmantoti.

P*pec. Iebāzt tādu piķi Vectrā, jābūt fanātam. Ja tev 7 gadi novilka ar mainītu blīvi, mož vajadzēja vēlreiz nomainīt? Jauns motors ar būtu lētāk?

BB 02.09.2012 0:12

KSI rakstīja:

Fartuks rakstīja:

Jāpieņem normas, kas nosaka, ka- ja nepilda kontroliera prasības, stājas spēkā kriminālatbildība.

Brauci pa zaķi - samaksā sodu 5cīti. Ja sāk lekties, izsauc policiju (operatīvāk, būtu, sadarbība ar tipa apsardzes uzņēmumu) un aizved uz iecirkni personības noskaidrošanai, bet a) par to pārkāpējs samaksā no savas ķešas, b) tiesa, sods... kā minimums sabiedriskā darba stundas, labāk jau sutkas (piem. 5 x 24h)

Vienkāršāk ir pasludināt sab trans par privātu teritoriju ar visām no tā izrietošām sekām

Pa lielam fishka pareizajā virzienā. Tikai tas jau ir sia īpašums, attiecīgi tas situāciju nemainīs.

Bet risinājums ir visai elementārs. Kontrolieriem vajag apsardzes sertifikātu, attiecīgi apsargājamajā objektā, t.sk. transporta līdzeklī varēs gan aizturēt likumpārkāpēju un nodot to policijai, gan pielietot speclīdzekļus utt.

Var arī nodot ārpakalpojumā apsardzes firmai, vai kontrolieriem pielikt attiecīgi ekipētu apsargu.

BB 27.05.2012 21:04

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Viens nevari, bet kādam ir jāuzņemās galvenā vilcējspēka pienākumus - meklē domubiedrus, rezervē galdiņu pienam, un uz priekšu.

Ir laba doma - Džeriņš - advokāts, kas jau sen ņemas ar visādiem auto"pārkāpumiem"!

Nē, Džeriņu kā seju nevajag. Kā piesaistītu juristu-iespējams. Lai gan, ir zināmi tādi vīri, kuri rok tā klusi un smuki. Ne jau Džeriņa skaļums ir tas labākais.

+1

Džeriņš jau sen sevi ir diskreditējis ar nekorektu rīcību. Lai panāktu kārtību, ir jācīnās pret curumiem likumos, nevis tos jāizmanto, lai izvairītos no soda par penītiem pārkāpumiem. Tas ir pavisam cits virziens.

SO ir laba doma. Taisīt izdevīgāk jaunu, jo vecai n-tos gadus nebūs atskaites sasniegtas, tas ir papildus čakars un izmaksas.

Juridiskās zināšanas ir un nav tās sliktākās, gatavs ieguldīt tās no savas puses. Ja idejas autors gatavs uzņemties iniciatīvu, lai nopublisko kādu e-pastu, kur var sazināties, tad jāvienojas par datumu un laiku, kur tikties un uzmest plānu darbībai. Tālākais jau pašu rokās.

P.S. pienu un coca cola nedzeru

BB 20.05.2012 21:58

DekstersFF rakstīja: Attiecīgi,mana irdeja ir sekojoša- tiek dibināta nevalstiska organizācija,kuru dibina aktīvisti,kurus neapmierina bardaks dažādos valsts aparātos tieši satiksmes organizācijas ziņā. Var piesaistīt ES naudu( jāpapēta,kā tieši, bet biju seminārā par šo temu) . Tiek izveidots nelielc koordinācijas centrs, piesaistīti uz līguma pamata ieinteresēti juristi vai kas tamlīdzīgs, ir tālrunis, uz kuru var zvanīt par nejēdzībām. Nu un tad cilvēks apkopo šo info, viņam ir zinams, kam par konkrēto jautājumu adresēt vēstuli un tad notiek 'breinstorms'.

Apmēram šitā. Jo es ticu,ka mēs paši daudz ko varam panākt, tikai ir jādara. Jo tādam Leminkainen direktorelītim Jonasam negribēsies pakaļā atkal suņanaglu, ērtāk un vieglāk būs sakārtot zīmes uz ceļa.

Domājams, var izveidoties laba sadarbība ieinteresētu personu starpā/

Tikai pašā sākumā varu pateikt vienu, ja līdz tam nonāk, SO nedrīkst atšķaidīt ar lielu daudzumu kadru, jo tad tur salien visādi salašņas un visu sajāj.

Atbalstu, gatavs piedalīties pasākumā.

BB 29.01.2012 13:46

rudens68 rakstīja:

CRDI rakstīja: Iekš CSDD, vismaz man, atradās pēc nedēļas.

Bet nu kazarags ir saspiedies, man ātrums par kuru tieku sodīts ir 57 kmh.

Tavs cipars ir mazākais dzirdētais vismaz šajā forumā . Tad jau arī būs/ir kāds ar 54 km/h . Kur tas bija ?

Cik dzidēts ,tad kazaragu birstējuši politiķi (no tiem kazaragam jāraustās ...kā nekā pastarpināti darba devēji ) LTV1 sastrēgumstundā . Uzreiz otrā dienā tik aktīvi tiek bīdīta +10 km/h ideja

Stāsts un 100 gudrinieku šūmēšanās būtība no iekšas izskatās apmēram tā.

Kā jau iepriekš minēts uzsākot projekta darbību jaunienākusī IeM vadība nesaprata, kāpēc stacionāro vietā atvesti pārvietojamie. Nācās pārliecināt, ka tas uzlabos satiksmes drošību (+%$).

Tomēr iepriekš par projekta lietderību visu mūsu drošības celšanai bija vienošanās (+%$) ar veco vadību.

Pēc vecās vadības aiziešanas loģiski, ka tā vairs nebija jāpārliecina par projekta sabiedrisko labumu, tāpēc pārliecināšanas aktivitātes tika pārtrauktas (-%$).

Vecās vadības draugiem, no kuriem viens nesen kļuva par CSDD uzraugošās ministrijas galveno pārstāvi starp 100 viedajiem un dažiem valsts policijas vadības pārstāvjiem tomēr tā visa rezultātā radās šaubas par satiksmes uzlabošanos un stacionāro radaru neieviešanas iemesliem (kur %$?).

šobrīd valsts privātais partneris ir apjucis, jo tik daudzus pārliecināt (2x%$) viņi nespēj un negrib. Jo galu galā projektam ir arī reālās izmaksas un no tiem LV šoferiem noslaukt var tik cik var, viņi maitas pārsūdz un liek mīksto uz sodiem. savukārt 100 viedās galvas arī grib, lai viņus ļoti nopietni pārliecina. īstenībā tuvākie mēneši ir kritiski šajā jautājumā un var visnotaļ nejauši gadīties, ka no FR mēs tiekam vaļā negaidīti ātri klasiskās vietējās alkatības dēl.

Bet protams tas viss nav taisnība, jo 100 viedie jau dienu un nakti domā par tautas labklājību un drošību.

BB 29.01.2012 12:17

juha rakstīja:

Seene rakstīja:

Magoņmaizītes uzrāda opiātu paliekas apmēram 2 dienas...

Vot ar magoņmaizēm ir gan iespējas, ka uzrādīsies opiātu lietošana. Pie tam nav tā ka baigi daudz jāapēd. Viss atkarīgs no reģiona, kur tā magone augusi, ja LV tad nez vai, bet ja no Indijas, tad nebrīnies, pietiks ar pāris bulciņām, lai pēdas būtu.

Ar narkotikām vēl liela problēma, ka reibums beidzas tā pat kā ar šmigu bet pēdas paliek vismaz 2 nedēļas. T.i. cilvēks objektīvi ir skaidrā, bet ir lietošanas pēdas, kuras arī konstatē. Un nekāda pārsūdzēšana nelīdzēs.

Lūk, šī ir leģenda bez seguma. Ir bijuši atsevišķi gadījumi, kad it kā pozitīvus rezultātus uzrāda aptiekās nopērkami testi (kaut kas līdzīgs grūtniecības testam), bet laboratoriskās analīzes ir negatīvas. Kaut kad lasīju, ka bijis eksperiments - cilvēkam iebarota glāze ar magonēm, Rezultātā nekādu opiātu urīnā. Tāpat testēti bērni, kuri ēduši magoņmaizes - atkal nekādu opiātu. Kā izteicās narkologs, pie kura gāju med. komisiju, tad vakar apēsta magoņmaizīte esot tipisks narkomānu aizbildinājums, ja tiem atrod opiātus urīnā.

BB 21.01.2012 22:39

Čalis tiešām inteliģents.

Priecēja, ka viņu besī lampiņa par nepiesprādzēšanos, jo pat pēc 3h bez siksnas nedziest un viņa bērniem neesot kur stāvēt aizmugurē pa vidu un skatīties, kamēr šis brauc. Labas izredzes, ka dzīve šim būs īsa un sūdīga, bērnu arī neatstās.

Būtu savu Kaļinu patestējis, galu galā ko ta pirka, ja tik sūdīga. Citiem pacaniem tādas krutas man ar vajag?

BB 21.01.2012 18:40

rudens68 rakstīja:

BB rakstīja:

CRDI rakstīja:

Nu tur varbūt bija sesija uz OCTAs un TA neesamību. Jo kā palasīju šito gadžetu ražotāju mājas lapā, tad ar šito versiju nevar onlainā chekot VRN, kā arī kontrolēt luksoforu neievērotājus, par ko briesmīgi lielījās zivju kungs. Tam visam ir paredzētas atsevišķas ietaises.

Un man bij sapnis, ka stacionārie FR, tik drīz nemaz nebūs, iespējams vispār nebūs....

Līgums sākotnēji paredzēja uzlikt stacionāros pirmos. Tomēr par cik vietējais konkursa vinnētājs (vietējā sia) protams ir augsta līmeņa profesionālis, kurš sen strādā ar radariem visā pasaulē, tad naudas pietika tikai sākotnējiem pārvietojamiem. Jo nāca ātra sapratne, ka ar stacionārajiem neko nopelnīt nevarēs.

Protams zivs u.c atkal meloja, ka stacionāro neesot, jo kaut kas tur nav saskaņots - kārtējie klasiskie meli. Kāpēc mēnesi bija aizture ur radaru darbību, redz tehniskas problēmas. Tādas bija jo notika Saeimas atlaišana. Mainījās IeM vadība tajā laikā un jaunie paziņoja, ka īsti nesaprot (t.i. kur mūsu piķis) kāpēc atvesti pārvietojamie. Kad jaunajai vadībai iestāstīja, ka ar pārvietojamajiem varēs labāk uzlabot satiksmes drošību (t.i. vienojās par % otkata) deva zaļo gaismu tos laist darbībā. Par stacionārajiem ir šobrīd aizmirsts, jo nevienam negribas čakarēties.

stāsts nāk no zivs pārvaldes darbiniekiem.

Bet var jau būt ka tā nav un visi šeit rūpējas par satiksmes drošību.

Man domāt Tev "zives pārvaldes darbinieki " ir taisnību teikuši

Vēl pasaulē stāsta, ka tagad bizness īsti neejot, tāpēc metīs nost pielaides un sāks pastiprināti šancēt pie zīmēm 30. Vispār tajās vietās bija paredzēti stacionārie, bet tādi vēl nav vispār nopirkti, tāpēc liks parastos.

Bet vispār jau tie ir slikti sapņi un Latvijā visi ir godīgi.

BB 21.01.2012 12:25

CRDI rakstīja:

Nu tur varbūt bija sesija uz OCTAs un TA neesamību. Jo kā palasīju šito gadžetu ražotāju mājas lapā, tad ar šito versiju nevar onlainā chekot VRN, kā arī kontrolēt luksoforu neievērotājus, par ko briesmīgi lielījās zivju kungs. Tam visam ir paredzētas atsevišķas ietaises.

Un man bij sapnis, ka stacionārie FR, tik drīz nemaz nebūs, iespējams vispār nebūs....

Līgums sākotnēji paredzēja uzlikt stacionāros pirmos. Tomēr par cik vietējais konkursa vinnētājs (vietējā sia) protams ir augsta līmeņa profesionālis, kurš sen strādā ar radariem visā pasaulē, tad naudas pietika tikai sākotnējiem pārvietojamiem. Jo nāca ātra sapratne, ka ar stacionārajiem neko nopelnīt nevarēs.

Protams zivs u.c atkal meloja, ka stacionāro neesot, jo kaut kas tur nav saskaņots - kārtējie klasiskie meli. Kāpēc mēnesi bija aizture ur radaru darbību, redz tehniskas problēmas. Tādas bija jo notika Saeimas atlaišana. Mainījās IeM vadība tajā laikā un jaunie paziņoja, ka īsti nesaprot (t.i. kur mūsu piķis) kāpēc atvesti pārvietojamie. Kad jaunajai vadībai iestāstīja, ka ar pārvietojamajiem varēs labāk uzlabot satiksmes drošību (t.i. vienojās par % otkata) deva zaļo gaismu tos laist darbībā. Par stacionārajiem ir šobrīd aizmirsts, jo nevienam negribas čakarēties.

stāsts nāk no zivs pārvaldes darbiniekiem.

Bet var jau būt ka tā nav un visi šeit rūpējas par satiksmes drošību.

BB 15.01.2012 16:00

Nu ar pagaidu zīmi var nepaveikties - vēl pamanīs un nepārkāps. Bet valsts budžets ir saskaņots ar starptautiskajiem aizdevējiem, kā arī Vitronic jāmaksā kredīti par radaru iegādi. Protams, līdz pēdējam jau cerēs, ka pietiks īsti pārkāpēji - pārkāpumu viltošana ir tikai plāns B, ja nu pēkšņi bizness neiet kā iecerēts.

Nu plāns B jau ir, drīzāk pat tas ir A. Ja braukā pa Rīgu var novērot, ka visur, kur vien kaut puskilometra attālumā ir skola ir saliktas zīmes 30, pie tam platus gabalus (piemēram Valdeķu iela). Zive jau teica, ka tajās vietās bildēs no +1, tā ka budžets garantēts.

BB 09.01.2012 1:41

Ir

Spuņciems 71 km/h - Ls 10,-

šauts no aizmugures.

BB 11.12.2011 12:20

Izskatās, ka FT mauc arī pakausī.

Varen bīstamajos Spuņģēnos, apdzinu kravinieku, kurš brauca uz 40, uzspiedu apm., 65 un no pakaļas nozibsnīja.

Redzēs, atnāks bilde vai nē.

BB 14.09.2011 21:07

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:

BB rakstīja:

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: Tomēr Vjačeslava Dombrovska (no Zatlera reformu partijas) ekonomikas programai es uzticos vairāk nekā populistiskiem Šlesera, ZZS un SC solījumiem.

Vot pastāsti kaut ko konkrētu?

Vienīgais ko dzirdēju, ka katru ceturksni, ja būs budžetā pareizi ieņēmumi mazinās nodokli. Tikai nekāda aprēķina par izmaksām. Ar vienu vārdu sakot - haosa teorija, kad Tu nezini kāds nodoklis būs nākamajā mēnesī. Augstākā izglītība tikai maksas (valsts garantētie kredīti ir arī tagad)., nauda seko skolēnam (visas nelielās skolas ciet). Plus VD nesen stāstīja, ka lats jādevalvē. Vairāk nekā konkrēta, tikai tukšas frāzes.

Neslavinu pārējos, bet šitas ir pilnīgs p**dec.

Es it kā domāju, ka kaut ko no ekonomikas saprotu, bet tomēr paklusēšu, jo eksperti ir runājuši:

Ekonomistu apvienības 2010 eksperti par labākajām atzinusi divu politisko partiju piedāvātās pirmsvēlēšanu programmas - Zatlera Reformu partija ieguvusi 77 no iespējamajiem 100 punktiem, bet \"Vienotība\" - 73,2 punktus, informē apvienības pārstāve.

www.ir.lv/...

Aha, sastāvu lielo ekspertu paskaties. Pateikšu priekšā TP vecbiedri.

Ak jā Tavu saulvedi par prezidentu izvirzīja Šķēle.

Pazīstami viņi jau no 1998.gada, kad Zatlers parakstīja Tautas partijas manifestu.

www.diena.lv/...

Tā kā uz priekšu uz saulaino tāli

BB 11.09.2011 14:42

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: Tomēr Vjačeslava Dombrovska (no Zatlera reformu partijas) ekonomikas programai es uzticos vairāk nekā populistiskiem Šlesera, ZZS un SC solījumiem.

Vot pastāsti kaut ko konkrētu?

Vienīgais ko dzirdēju, ka katru ceturksni, ja būs budžetā pareizi ieņēmumi mazinās nodokli. Tikai nekāda aprēķina par izmaksām. Ar vienu vārdu sakot - haosa teorija, kad Tu nezini kāds nodoklis būs nākamajā mēnesī. Augstākā izglītība tikai maksas (valsts garantētie kredīti ir arī tagad)., nauda seko skolēnam (visas nelielās skolas ciet). Plus VD nesen stāstīja, ka lats jādevalvē. Vairāk nekā konkrēta, tikai tukšas frāzes.

Neslavinu pārējos, bet šitas ir pilnīgs p**dec.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti