Kārtot: Augošā secībā
1 2
UUSA 07.03.2012 15:10

vilko rakstīja: Kādas atsauksmes par auto no Zviedrijas? Kā zviedri izturas pret saviem auto un kādas sekas viņu ziemas atstāj uz autiņiem?

Pēdējā laikā ss.lv sāk parādīties gana daudz auto no Zviedrijas. Bija viens passat ar 1.8T par lētām naudām. Ātri pazuda. Pēc bildēm salons izskatījās kā nullīte. Noskrējiens 148k km.

Zviedrijas tirgu lielā mērā(attiecībā uz ievešanu šimpus jūras) "filtrē" lietuviešu automafija(izpildītāji pārsvarā "treniņbikses")-secinājumus izdari pats.

UUSA 27.02.2012 21:30

DSG gan neņem-kā jau te teica-kaprīzs,dārgs un smags.Esmu ar darba auto 1.9TDI (105zs)nobraucis ~195Kkm.Motors uzticams,nesen tikai divas kvēlsveces nomainīju.Barots gan tiek tikai ar to labāko.

UUSA 23.10.2011 13:21

Augustowa ir pa ceļam.Es brauktu Suwalki-Augustow-Lomža-Zambrow-Warszawa-Lodz-Wroclaw-Praha.Ja tas remonts pirms Augustowas ir briesmīgs un garš,tad caur Lazdijai.

UUSA 27.09.2011 14:49

Stāvēt jau vari,tikai pēc tam nebrīnies,ja attiecīgā brālība būs izdarījusi kādu sīku riebeklību....

UUSA 04.09.2011 22:44
UUSA 02.06.2011 0:02

www.autobild.de/... ://www.autobild.de/artikel/vorschau-skoda-octavia-2013--1782818.html

UUSA 23.05.2011 23:54

gonzalless rakstīja: Nu, tik traki nav, litrs sanaak ap 0.48lvl/litraa.

Tik jauki vairs nav-tagad ir ~5$ /galons...Un esot pat naktīs sākuši no bākām sūkt ārā.

UUSA 01.02.2011 15:53

rudens68 rakstīja: Pie reizes jautājums par maiņas auto iespējamiem knifiem . Pagaidām zinu man dod auto ar pilnu bāku un adodu ar pilnu bāku . Ir vēl kas kam pievērst uzmanību ?

Kad saņemsi,smalki izpēti visu virsbūvi-švīkas,buktītes utt.-un,ja tādas ir,obligāti fiksēt līgumā-citādi pie atdošanas būs grūtības...

UUSA 06.01.2011 16:53

Protams,ka ir starpība-EuroNCAP ir ar krietni smagākiem noteikumiem-t.i.,auto cietīs vairāk nekā pret sienu visā platumā.

UUSA 06.01.2011 11:25

WALA rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Nav tik slikti ar SS, pat logs nesaplaisāja:www.youtube.com/...

Kamēr jauns un ar garantiju tikmēr jau var braukt

Tas gan nav testēts pēc ES standartiem, tobiš šeit jams tik iebliezts sienā ar nezināmu ātrumu ar 100% pārklājumu, kamēr ES šķiet bija ar 60% vai pat mazāku pārklājumu pret saspiežamu barjeru, un tas mazliet maina "skatu" uz dzīvi.

Tur kadrā ir rakstīts,ka 56km/h,bet EuroNCAP ir 64km/h ar 40% nesimetrisku parklājumu(barjera sedz kreiso-šofera pusi(britos gan sanāk pasažiera)).

UUSA 02.01.2011 19:00

Ja krieviski lasi,tad šajā avotā autoreview.ru/... var atrast visu iespējamo parketnieku u.c. testu rezultātus -uzskatu,ka viens no objektīvākajiem izdevumiem.Viens veids ir meklēt salīdzinošos testus(parasti savāc kādus 3-5 auto un pēc objektīviem parametriem vērtē),otrs ir tāds,ka redakcijas darbinieki katrs individuāli uz pāris dienām ņem auto un pēc tam raksta īsu atsauksmi(rubrika \"primerjajem ne sebja\").

UUSA 08.11.2010 23:11

Es tikai gribēju pateikt,ka stāvvietu kontrole nav tik stulba lai nezinātu par tik ļoti "viltīgu" pulksteni.Iedomājies-kontrolieris regulāri apstaigā stāvvietu un daži auto visu dienu ir "tikko novietoti"

UUSA 08.11.2010 18:46

brmbrmm rakstīja: Nopērc/uztaisi šo:

www.diytrade.com/...

Pulksteņmehānisms apakšā pats dzen uz priekšu "apstāšanās laiku" - nekad nepārtērēsi!

Nezinu kā tos parkinga pulksteņus kontrolē,bet uzraksts vāciski vēsta,ka,atstājot auto stāvvietā,pulksteņa aizmugurā esošais slēdzītis jāpārslēdz pozīcijā "stop".

UUSA 05.07.2010 14:27

Es labi zinu kā rēķina,bet tur labi,ja 5% platības piemet klāt-tomēr pastav arī pasutītāja kontrole.

UUSA 05.07.2010 12:54

Yetti rakstīja: Loģika tur ir tāda, ka "biznesmeņi" izštukojuši kā par valsts naudu stutēt savu biznesu... Pats DzC brīžiem gaužas, ka knapi elpu velk, bet pastarpinātās firmeles dzīvo kā nieres taukos... tad lai no to peļņas gulda infrastruktūrā...

Ar autobraucēju maksātajiem nodokļiem tiek aizbāzti visādi caurumi, tik ne remontēti ceļi (naudas šķaidīšanu bedrīšu lāpīšanai, es par ceļu remontu neuzskatu)

Gribi teikt,ka bedrītes nav jālāpa?Būtu jau jauki,ja tajās vietās,kur ir bedrītes,uzreiz veiktu pilno rekonstrukciju...

UUSA 24.05.2010 22:23

VWfans rakstīja: Kļūda, vajadzēja rakstīt - par 15990 eiro jeb 11238 latiem...

Reku 11648Eiro brīnišķīgais Venga www.autohaus24.de/...

UUSA 21.05.2010 0:14

VW fans-ja ir nopietna vēlme ietaupīt,tad pameklē šeit www.autohaus24.de/...

UUSA 07.05.2010 20:48

Paskaties volvoklubs.lv

UUSA 03.05.2010 9:06

Ja jau vēlies ekonomēt,tad negriez to motoru redlainā-domāju,ka normālos režīmos nebūs nekādas vainas braukt ar gāzi.

UUSA 22.04.2010 15:53

Tas būtu interesanti,ja ķīnieši sāktu ražot 200-to sēriju

UUSA 04.03.2010 15:06

Nu,protams,ka kātībā!

UUSA 04.03.2010 14:26

perkons rakstīja:

Bracus rakstīja: Paldies vismaz par to ka tagad zināma piedziņas shēma.

Bet vēl tikai droši paliek nedroši viens jautājums.

Patstāvīgi taču droši vien ka velk priekša tāpat kā parastajam V70. Jeb arī es maldos.

To perkons:

Patēriņš protams ka lielāks būs XC jo tur tiešām ir lielāka

- pašmasa (kaut arī nedaudz bet ir)

- griezes pretestība (kardāns uz aizmuguri, aizmugurējais tilts ar reduktoru)

- un XC defaultā nāk arī lielāki riteņi kas arī dod lielāku pretestību griezes momentam.

Tie ir galvenie kas palielina degvielas patēriņu pie nosacījuma ka viss pārējais ir TJIPA vienāds.

Patēriņus es rakstīju ciklam 2/3 tālie gabali un 1/3 pilsēta.

Vasarā braucot pa piķi XC piedzenās priekšējā ass un kardādāns netiek griezts, jo Haldex mufta ir aiz razdatkas un pakaļējā ass tiek pieslēgta tikai tad , kad to nodrošina Haldex mufta.

Vecajam XC un R elektromegnētiskās muftas vietā bija visko mufta ar lēnāku reakcijas ātrumu.

Tā ka tā patēriņa starpība ir diskutējmams jautājums, tāpēc savā laikā izvēlējos LC 120 kuram vid. ir 10 l/100km.

"Kardādāns" tiek ļoti pat griezts un visu laiku(no aizm. ratiem).

UUSA 01.03.2010 21:02

1.variants.

UUSA 14.02.2010 18:56

Samērā lēti esi ticis galā-pateicoties tam,ka pats dzelzi sameklēji.

UUSA 02.02.2010 23:03

draco rakstīja: nja. cik es saprotu, jaunie megazmiedzoshie nodoklji uz pikapiem neattiecas? pikapi itkaa dalaas kategorijaa small truck, tb kravas auto....

nu - pateerinsh - kas ir tas ir. no otras puses -

1. var uzlikt gaazi

2. resurss laikam dzineejam mezhoniigs

3. jaudas trezerve un labs griezes moments ar plakanu liikni ar laikam par ljaunu nenaak.

cik skatiijos benziinniekiem 3/4 tonnu pikapiem ar 5.7 motoru pateerinju noraada 16 - 23 l rajonaa. pat uz gaazes nav tas pats kas ford fiesta diesel, protams, bet ja lielus gabalus nebraukaa, pieciest var.

diezmeel, raadaas te neviena taada monstra iipasnieka nav. man jau skiet, ka ar monopiedzinju uz sosejas vajadzeetu max 10-12 riit - tomeer gaisa pretestiiba nav tik megaliela, un so, lai riitu 16, manupraat.

starp citu, kas tur pa pilnpiedzinjaam tierm pikapiem iet, mosh kaads zin? atsleedzama . /nee, noblokeejama? kur bi kaadu info pasmelties...

Taču,ja vēlies par USA auto zināt,tad turp arī dodies-uscars.lv,attiecīgu literatūru var internetā sameklēt un krieviem ir vairāki tepat LV nopērkami specializētie žurnāli.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti