Kārtot: Augošā secībā
1 2
andzha 13.01.2012 12:49

Domā, mazdas karteris būtu izturējis?

andzha 12.01.2012 21:21

šķiet tev pašam nav diezin cik labs eksemplārs trāpījies. Nesaku, ka ir pats autobūves sasniegumu kalngals, bet ir daudz bēdīgāki dzelži, it īpaši ja vērtējam 15-20 gadu vecos

andzha 12.01.2012 18:55

Ja pašam patīk s*pties, tad pērkam jebkuru CQ būri ar ne 6cil motoru un kombinējam iekšā turbomotoru. Bet tā pa 1,5K naudām var dabūt daudzmaz ejošu 2.8CQ, lai pārbraucieni starp trasēm neliktos ahūna dārgi pēc dīzeļa lietošanas, pa 1K var instalēt gāzes iekārtu. Atšķirība no subarveidīdīgajiem būs tā, ka pārējā transmisija nav no biezpiena. Bet lai vai kā, īstais Q spēks parādās tādās ziemās kā iepriekšējā, ja vnk gribas kūpināt riepas un copēt zaķus, tad BMW viennozīmīgi

andzha 02.09.2011 22:23

Ja gribas pa smuko, tad ECU jāveic pāris modifikācijas lai nemestu kļūdu par šo štruntu, pēcāk var blīves vietā ievietot līdzīga materiāla plāksnīti. Es gāju vēl tālāku ceļu- pie katra kolektora EGR pieslēgumos ir 10mm metāla flancis un vārsts garāžas plauktā piemiņai

andzha 27.04.2011 20:28

Salonā plūdi vēl nav sākušies?

andzha 24.03.2011 20:54

Katrā forumā ierasta lieta- paaudžu nomaiņa, veciem rodas nopietnākas intereses par dienas pavadīšanu forumā, parasti tos aizstāj "svaiga gaļa". Tomēr šeit jaunie tiek pieņemti daudz nedraudzīgāk kā citur, tāpēc ar tukšums

andzha 22.07.2010 15:35
andzha 11.05.2010 16:40

Kāpēc tad bija jāgāž uz sānu, lai kkur nepaliek gaiss sistēmā?

andzha 15.02.2010 10:37

Kādus 4 gadus kā darba auto tiek lietots 3. golfs ar 1.8 monošprices dzinēju (kods ABS). Neko sliktu nevaru teikt, nav ahūnā raļļu mašīna, bet par atdevi nevar sūdzēties. Tehniski jāskatās sliekšņi kā arī sistās vietas, dzinējā nekas globāli nav beidzies, izņemot temp. datčiku un aizdambējušos autonomkas radiatoru. Var pieminēt arī dzesēšanas sistēmas flančus pie galvas, tiem ir tendence laika gaitā savērpties un pilināt dzesēšanas škidrumu, bet iespējams tas dēļ tā, ka detaļas nav original, bet vnk tādas, ko veikalā pasniedza kā pirmās.

Pie pirkšanas der uzmest aci odometram, ja displejā nerāda "total", tad spiedometram iet jau otrais aplis, konkrētajam eksemplāram no nullēm sāk skaitīt pēc 300Kkm

andzha 15.01.2010 20:52

Šitik gudram auto pēc tādas procedūras kļūdas nav jādzēš?

andzha 04.01.2010 15:36

Laukos stāv moskvičs, kam sliekšņu materiāls vecās labās ceļa zīmes

andzha 22.12.2009 9:12

Zini, tūdīgs rafs tev patrāpījies, fāters ar šādu izstrādājumu izbraukāja Ungāriju, kādas 2 vai 3 reizes līdz Vācijai, kā arī vairumu reižu līdz Polijai un Maskavai. Nekas īpaši nost negāzās, galvenais nenolažot uz visādām apkopēm

andzha 10.12.2009 23:12

Jā, tu mums vienīgais gudrais, Atslēdznieku neplāno nomainīt?

andzha 27.11.2009 19:22

Manuprāt, msh vnk ne vārda nesaprot krieviski

andzha 26.11.2009 21:41

msh, tā ir K-Jet drosele, mēs nenoliedzam, ka tai ir tukšgaitas regulēšana Bet par KE-Jet, šoreiz gan NG dzinēju tev derētu palasīt pirmo rindkopu šajā linkā www.autoprospect.ru/...

andzha 20.11.2009 21:53

msh rakstīja:

andzha rakstīja: Kāda gan tukšgaitas skrūve?.. Priekš tam ir droseles slēdzis, ja tas ir nopozicionējies "tukšgaitas" režīmā, tad sistēma vadās pēc GMM sniegtajiem datiem. Ja tas gļuko, tad arī apgriezieni ir vai nu līdz 2000, vai arī ģībst nost. protams tas neizslēdz variantu par sprauslām, utt, bet kāds tomēr ir veicis reālu diagnostiku, nevis kā mēs- virtuālo

Vēl viens no marsa nokritušais? To gadu motoriem droseles +/- bija vienādas, tajā skaitā motoriem ar k-jetu, līdz ar to visiem ke-jetiem un ke-motronikiem arī ir drosele ar brīvgaitas regulēšanas skrūvi, kura atļauj nelielu gaisa daudzumu apvadīt garām droselei. Tik, kā jau piebildu, rūpnīcas manuālī rakstīts, ka ja viss kārtībā, to skrūvi grozot nekam nav jāmainās

Bet ja brīvgaitas slēdzītis nedarbojas, precīzāk būtu teikt apgriezieni no 2k, nevis līdz Otru variantu, kad šis varētu būt saslēdzies jau ar droseli vaļā [jeb vai kā tad iespējams tavs variants "gļuko un motors ģībst"? ] līdz šim nav gadījies piedzīvot

Nepieciešamo gaisa pieplūdi normālā gadījumā regulē tukšgaitas regulators. Vsp par tādas skrūves esamību piekrītu, bet aizrauties ar to nevajadzētu, savādāk var pārbīdīt droseli pozīcijā, kad tiek izslēgts tukšgaitas režīms. Pieļauju tā varētu būt paredzēta droseles kalibrēšanai attiecībā pret slēdzi

andzha 20.11.2009 17:03

Kāda gan tukšgaitas skrūve?.. Priekš tam ir droseles slēdzis, ja tas ir nopozicionējies "tukšgaitas" režīmā, tad sistēma vadās pēc GMM sniegtajiem datiem. Ja tas gļuko, tad arī apgriezieni ir vai nu līdz 2000, vai arī ģībst nost. protams tas neizslēdz variantu par sprauslām, utt, bet kāds tomēr ir veicis reālu diagnostiku, nevis kā mēs- virtuālo

andzha 20.11.2009 10:47

Ir sliktākais variants, servisā ja nodiagnosticējuši

andzha 16.11.2009 8:50
andzha 02.11.2009 12:52

A6 C4 vari mainīt visu pēc kārtas, bet bez autonomkas salsi nost.

andzha 16.10.2009 13:59
andzha 19.09.2009 19:18

Strāvas stabilizators panelī pagalam

andzha 19.08.2009 9:42

Nekādu sin'tetiku, normālu pusīti un viss būs štokos

andzha 18.08.2009 22:49

Es nepirku mucu, tādēļ mazumtirdzniecībā par šādu cenu sanāca daudz zemākas kvalitātes produkts. Bija vēl gļuki, zems eļļas spiediens atvelkot, utt. Tāpēc ar ieguvu pārliecību, ka labu eļļu vari nenovērtēt, bet sliktu gan

andzha 18.08.2009 11:03

Pie viena ielej arī normālu eļļu, nevis 1.80Ls/litrs. Man passatam bija tāpat, ~litrs eļļas uz 500km, nomainīju blīvslēgus, ielēju BP eļļu un par pieliešanu bija jāaizmirst. Arī kūpēja tieši silts, un tā pamatīgi, kā dīzelis redlainā

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti