Kārtot: Augošā secībā
1 2
vilko 03.04.2012 20:57

serega53313 rakstīja: mans 1999g. PASSAT pēkšņi saka rasties nez no kurienes ūdens-aiz pasažiera sedekļa( lietus laika) kur var būt vaina?

gan jau būsi pa forumiem atradis, kas par vainu. Man tāda pati kaite Skoda superb. Izrādās, šiem aparātiem tā ir slimība. Zem salona filtra kastes ir slikta blīve jau kopš dzimšanas. Gar to salonā tek lietus ūdens. VW atzina to kā tehnoloģisku nepilnību - garantijas laikā mainīja uzlabotu blīvi. Tā ir pieejama dīlera centros. Gan jau arī citur var to dabūt.

Ja to laikus nenovērš, tad nokorodē vadu savienojuma vietas un pazūd salona apgaismojums, bagažnieka atvēršana, un ar laiku arī komforta bloks atsaka.

briskskoda.net ir linki labu instrukciju, kā to visu novērst. Ir arī dažādos VW forumos.

vilko 01.04.2012 19:39

kasinsh79 rakstīja: Nesaku jau, ka slikti vai kā, vienkārši biju izbrīnīts par Autonams spēju piesaistīt dīlerus, rezultātā tiem tirgojot jaunus auto ar gāzi, nezaudējot garantiju.

Bet nu rezumē ikvienai auto markai - gāzes šprice šobrīd tiešām rullz

Man kaimiņš un arī kolēģis ar 2000.gada Voyageriem ar gāzes šprici braukā. It kā ir OK. Abi kādus 40 k km noripinājuši. Pagaidām nekādu sūdzību nav un arī gāzes smaku vispār nejūt. Abi lika pie Henriha.

Vakar piebraucu statoilā uzpumpēt riepas un man priekšā viena dāma ar 5 golfu ar gāzes golfu pumpējās. Konkrēti pēc gāzes nesa gan izslegtā stāvoklī, gan arī ar iedarbinātu dzinēju.

Tā kā viennozīmīgs gāzes šprices vērtējums vismaz man vēl nav. Pašam uz savas ādas jāpārbauda

vilko 01.04.2012 19:03

kasinsh79 rakstīja: Kā reiz šodien aprunājos ar AUTONAMS par gāzes iekārtām (viņi uzstāda JAUNIEM autiņiem, sadarbojas ar dīleriem, nodrošinot to pašu garantiju utt. - tas zināmā mērā kalpo kā uzticamības garantija), secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju.

AUTONAMS garantija gāzes iekārtām - 2 gadi jeb 100 tkm

Nu izklausās pieklājīgi.

Tāpēc neesmu vairs drošs, ka dīzelis rullē tik ļoti.

Henrihs dod 3 gadu garantiju vai 100tkm. Domāju, ka viņam ir krietni lielāka pieredze kā Autonamam.

Henrihs gan manam 1.8T ar Hanas sprauslām un poļu sistēmu sarēķināja 720 Ls. Tomēr pasālīti. Pamēģināšu citā vietā uzlikt STAG iekārtu ar Hanas sprauslām. Tur man to sola izdarīt pa 520Ls. Pieļauju, gan, ka viņi tur atšķirībā no Henriha nodokļus nemaksā.

vilko 01.04.2012 19:00

sarashkins rakstīja: Savukārt 6. paaudzes sistēmas špricē šķidru gāzi pa tiešo cilindros pa tām pašām benzīna sprauslām. Palasi vairāk, piemēram, par holandiešu firmu Vialle, tepat forumā degvielas sadaļā bija topiks.

Bet, liekot gāzi Autonamā, tu pārmaksā par mārketingu, bet par īsti labu kvalitāti runā no mutes mutē (Heinrihs).

Henrihs kā reizi man teica, ka FSI dzinējam viņš neliek.

vilko 01.04.2012 18:58

sarashkins rakstīja:

vilko rakstīja:

Pirmais rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

P.S.S. man baudāmāks ira un paliek V6-> ar LPG

kur latvijā ir kāds kantoris, kurš liek LPG uz tiešās iešprices benzīnniekiem?

micuka GDI analogiem, fofāgena izpildījumā (t)FSI

problēmas būtība ir tāda, ka degviela tiek iesmidzināta pa tiešo cilindrā - gandrīz kā dīzelim

pie lielākiem apgriezieniem tas nemaz nav tik viegli

Ir LV kantori, kas liek itāļu sistēmu. Ražotāju neatceros, bet modelis ir Stella. autogazes.lv uzstāda. Viņi manai oktāvijai 2.0FSI piesolīja uzstādīt pa 720ls. Tur problēma tāda, ka FSI dzinējam sprauslas smidzina ar lielu spiedienu to benžu. tipa, lai precīzāk dozētos degviela. Dēļ šī spiediena sprauslas uzkarst un tās dzesē pats benzīns. Tā kā gāze sprauslās nonāk jau gāzveida stāvoklī, tad sprauslas netiek dzesētas. Šī iemesla dēļ jaunā sistēma miksē gāzi un benzīnu. 10% visu laiku tiek patērēts arī benzīns ar nolūku dzesēt sprauslas. Rezultātā nesanāk tik liela ekonomija, kā ar vienkāršākiem dzinējiem. kaut kā nedaudz māc šaubas, vai tie 10% benzīna var pilnvērtīgi atdzesēt sprauslas, ja reiz ir paredzēti visi 100% benzīna.

Būtu interesanti dzirdēt kāda FSI+LPG lietotāju, kas ir nobraucis vismaz 100k km.

Pilnīgas aplamības. Autonams neliek tiešās iesmidzināšanas (pa taisno cilindrā, tā sauktās 6. paaudzes), bet gan parastas kolektorā liekamās 4. paaudzes šprices, un lai saglabātu fsi un gdi benzīna sprauslas (atdzesētu tās) liek speciālu vadības bloku, kas paralēli gāzei nodrošina, ka tiek špricēts nedaudz benzīna.

Vai tad es kaut vārdu minēju par Autonamu?!

Starpcitu, arī viņiem prasīju par gāzes uzstādīšanu FSI. Viņi teica, ka dažiem varot. Tipa tās gāzes iekārtas, ko viņi uzstāda, ar dažiem FSI dzinēju kompjiem saprotas ar citiem nē. Paprasīja VIN kodu un pēc vienas dienas atbildēja, ka manējam viņi nevarot uzstādīt.

vilko 30.03.2012 21:35

kasinsh79 rakstīja: Nu ļoti negribas ieberzties atkal ar automātu (atceros Multitronic un savu bijušo A4), pagaidām tā DSG ir tumša bilde. Kaut arī DSG liek visiem jaunajiem VW, ŠKODA...

Tur gadījumā tie divmasas sajūgi nav divi gab?

Visticamāk tas tur arī ir tas dārgākais. Esmu dzirdējis, ka viens izmaksā ap 450ls.

Man pašam bija 2.0TDI oktāvija ar DSG. pirms tādu ņēmu kā darba auto, tepat kaut kur lasīju, ka baigi labs salikums. Es tā neteiktu. Man šķiet, ka šādā salikumā netiek pilnvērtīgi izmantota motora grieze un patēriņš ir vismaz par 1litru lielāks vasarā. Ziemā būs visi 2, ja pārvietojas nelielos attālumos. Ja iespiež grīdā, DSG mēdz nomesties par diviem ātrumiem zemāk un tahometra bulta ir tuvu sarkanajam apgabalam un tur griezes vairs nekādas. motros rēc, bet uz priekšu iet kūtri. Lielāks efekts ir, ja pedāli spiež līdz pusei. Tad gan spridzina ne pa jokam.

Tad vēl. Paātrinoties braukšana sanāk gana plūstoša, bet samazinot ātrumu gan pat ļoti jūt pārslēgšanās momentu. bija iespēja pamēģināt toyota Rav4 ar jaunāko 7 pakāpju automātu. DSG iesūkā. tas automāts slēdzas tā, ka grūti saprast, kurā momentā tas vispār pārslēdzās.

vilko 30.03.2012 21:26

Pirmais rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

P.S.S. man baudāmāks ira un paliek V6-> ar LPG

kur latvijā ir kāds kantoris, kurš liek LPG uz tiešās iešprices benzīnniekiem?

micuka GDI analogiem, fofāgena izpildījumā (t)FSI

problēmas būtība ir tāda, ka degviela tiek iesmidzināta pa tiešo cilindrā - gandrīz kā dīzelim

pie lielākiem apgriezieniem tas nemaz nav tik viegli

Ir LV kantori, kas liek itāļu sistēmu. Ražotāju neatceros, bet modelis ir Stella. autogazes.lv uzstāda. Viņi manai oktāvijai 2.0FSI piesolīja uzstādīt pa 720ls. Tur problēma tāda, ka FSI dzinējam sprauslas smidzina ar lielu spiedienu to benžu. tipa, lai precīzāk dozētos degviela. Dēļ šī spiediena sprauslas uzkarst un tās dzesē pats benzīns. Tā kā gāze sprauslās nonāk jau gāzveida stāvoklī, tad sprauslas netiek dzesētas. Šī iemesla dēļ jaunā sistēma miksē gāzi un benzīnu. 10% visu laiku tiek patērēts arī benzīns ar nolūku dzesēt sprauslas. Rezultātā nesanāk tik liela ekonomija, kā ar vienkāršākiem dzinējiem. kaut kā nedaudz māc šaubas, vai tie 10% benzīna var pilnvērtīgi atdzesēt sprauslas, ja reiz ir paredzēti visi 100% benzīna.

Būtu interesanti dzirdēt kāda FSI+LPG lietotāju, kas ir nobraucis vismaz 100k km.

vilko 08.03.2012 22:14

msh rakstīja: Tavs brālis tak baro nevis 150 bet labi ja 75 zirgus...

Un vispār, kas tad tur ir - tikai 1.8...

Viņš jau sen vairs nebaro. Auto ir nomainīts. Bet tas, ka nesanāk izgriezt, nenozīmē, ka mazāk lopi jābaro. Paņem divus vienādus golfus. vienu ar 1.6, otru ar 1.8T un patestē vienādos apstākļos pa pilsētu. tas 1.8T ēdīs vairāk. Uz šosejas varētu nebūs starpības, bet pilsētā noteikti būs.

vilko 08.03.2012 22:09

GB12 rakstīja:

vilko rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Jāaa, nezinu, vai tomēr gribu sev VW. Apstiprinās daudz dzirdētā patiesība, ka tie jaunās paaudzes VW galīgi nav uzticami. Un kā tika izskanējis viedoklis, sataisi un brauc tālāk, viss ir vienkārši, nuhaj tas viss? Tad jāatrod mazāk problemātisks auto un miers mājās

Nu es pats arī no šodienas cita auto meklējumos. Es ņemšu benzīna auto un likšu gāzi. Nupat jau degvielas izmaksas sastāda lielāku summu kā iespējamie remonti, tāpēc jāņem benzīns, jo pragmatiskie vācieši dīzeli ņem, lai daudz brauktu. Ir neliela varbūtība, ka benzīnnieks būs mazāk noskrējis. Runājot par VW tomēr tev nav taisnība. Detaļas tomēr VW ir lētākas kā citiem autiņiem un, ja liec tās no dārgā gala, tad ilgi nebūs jāmaina. Kā man reiz viens servisa īpašnieks teica, ka, ja ņem autiņu sev, tad tikai VAG grupas, jo tiem detaļas par adekvātu cenu un auto kopumā ir kvalitātīvs.

Tas ir aizspriedums. VW grupai jau sen nav lētākās rezerves daļas.

Kam ir lētākas?

vilko 07.03.2012 20:22

sarashkins rakstīja: ne, izbaudu lauku atmosfēru - reāla iespēja uz 3 min pabūt laukos (pāris reizes ir gadījies pabūt tādos laukos, līdzīgās kompānijās) - pilnīgs pretstats tam, kas ikdienā notiek manā apkārtnē - bez maz kā uz citas planētas.

Bieži nekadās dzirdēt tādu leksiku. Tur vai nu smieties, vai raudāt par atpalikušiem tautiešiem.

vilko 07.03.2012 20:15

msh rakstīja: Parādi labāk kur tu "pa rīgas centru grozoties" [uzsvars uz "grozoties"] dabūsi tos 150 lopus Labi, uz tiltiem laikam varēja izgriezt pilnu pulksteni...

i_edgars rakstīja:

Tāds mazs sūC nu šitik rijīgs?? Un vēl atrodas kas šos mēslus pērk??!!

Mazs? Golfs nav mazs un ceturtais golfs noteikti ir ar tādu pašu pašmasu kā mans piecu katlu pareizās piedziņas audī. Un tas patēriņš arī ir diezgan jauks.

Es jau nesaku, ka pilsētā tie 150 lopi ir vajadzīgi. Ja tādu aparātu iegādājies, tad nākas vien lieki tos lopus barot, tas nu skaidrs. principā tīri pa pilsētu pietiek arī ar 0.9 motoru. Bet ir taču patīkami, ka ir jaudas rezerve

vilko 07.03.2012 20:12

UUSA rakstīja:

vilko rakstīja: Kādas atsauksmes par auto no Zviedrijas? Kā zviedri izturas pret saviem auto un kādas sekas viņu ziemas atstāj uz autiņiem?

Pēdējā laikā ss.lv sāk parādīties gana daudz auto no Zviedrijas. Bija viens passat ar 1.8T par lētām naudām. Ātri pazuda. Pēc bildēm salons izskatījās kā nullīte. Noskrējiens 148k km.

Zviedrijas tirgu lielā mērā(attiecībā uz ievešanu šimpus jūras) "filtrē" lietuviešu automafija(izpildītāji pārsvarā "treniņbikses")-secinājumus izdari pats.

Vienīgā saistība ar lietuviešim ir bijusi gadus 10 atpakaļ. Sencis muterītei iepirka lietuvā b4. pēc salona bija kā jauns. vienīgā šaize, kas izlīda - bija sists spārns un sataisīts pārdošanai. Pēc 4 gadiem sāka rūsēt. Tāpēc vienīgos secinājumus, ko varu izdarīt, ka ir iespēja uzrauties uz atgrieztu spidometru un viltotu servisa grāmatu. Viņi VIN kodus arī pārsit?

vilko 07.03.2012 6:12

Pirmais rakstīja: man kaimiņš audim uzlika visu daudzsvireni jaunu no lemfordera.... par kādiem 80 vai pat 60K ir runa.... max 30k un grabēja tur viss.... uzlika lētāko ķīnu ko varēja atrast... precīzi tie paši pusotri gadi....

un jams vēl man lepni stāstīja kā atšķirt īsto lemforderi

Nu diezin vai tas bija oriģinālais lemforderis. No otras puses ir arī svarīgi, pa kādiem ceļiem un kā brauc.

vilko 07.03.2012 6:09

i_edgars rakstīja:

vilko rakstīja:

Bračkam bija GTI 1.8T. Ekspluatācijā lēts, ja neskaita degvielas patēriņu. Pa pilsētu kādi 12-13litri/100km.

Tāds mazs sūC nu šitik rijīgs?? Un vēl atrodas kas šos mēslus pērk??!!

Parādi, kurš auto ar 150 hp grozoties tikai pa Rīgas centru ēdīs mazāk. Pat 1.3 japāņu benzīna motors tādā režīmā ēdīs savus 8-9 litrus. Pa šoseju braucot līdz 110km/h 6.5 - 7 litri gāja. Manuprāt adekvāts patēriņš šādas jaudas aparātam.

vilko 06.03.2012 21:48

Milicists rakstīja: Sveiki kungi! Tuvākajā nākotnē gribu iegādāties Golf IV. Bet ir nepieciešama Jūsu palīdzība par tehniskajām niansēm. Izvēle ir kritusi uz benzīna dzinēju. 98/99 gads.

1.4 - nav par švaku? Kāds patēriņš apmēram? Dzinējs nav kaprīzs vai ar iedzimtām vājajām vietām?

1.6 - Vairāk sliecos uz šo, bet jautājumi tie paši. Kāds vidējais patēriņš? Cik izmaksā zobsiksnas maiņa šim dzinējam? Cik bieži tā jāmaina? Kādas vājās vietas uz ko pievērst pastiprinātu uzmanību? Kā ar elektroniku?

Par cik ar Golf 4 nav bijusi darīšana, tad kam jāpievērš pastiprināta uzmanība pie pirkšanas? Labāk izvēlēties ar kondicionieri vai klimatu? Kā vispār ar elektroniku? Pucējiet vaļā...

Paldies jau iepriekš...

Bračkam bija GTI 1.8T. Ekspluatācijā lēts, ja neskaita degvielas patēriņu. Pa pilsētu kādi 12-13litri/100km. 1.6 nav bijis, bet, ja jau škoda savās oktāvijās vēl joprojām to 1.6 mpi motoru liek, tad visticamāk pārbaudīta vērtība. Bez tam šie esot labi uz gāzes. Škoda pat no rūpnīcas šos ar gāzi laiž ārā. Pieliec klāt vēl 450ls un brauc ar gāzi bēdu nezinādams. Dīzelis būs dārgāks pie iegādes un, ja nepaveiksies, tad arī ekspluatācijā dārgāks.

Ja nav bijis sists, tad arī nerūsēs, jo cinkots. Golf 3 gan rūsēja kā bleķa spainis.

Pašam bija Octavia I. tai identiska piekare Golf IV. novālēju 60k km. Ritošajā neko daudz nenomainīju. Izturīga un lēta.

Šarnīri un bukses no dārgā gala maksāja līdz 30 Ls. Man bija 1.9TDI 110hp. Tam bija daudz ruļļu. Maksāja kopā ar maiņu 180ls pirms kādiem 6 gadiem. 1.6 noteikti būs lētāk.

vilko 06.03.2012 21:20

Cik pats esmu brucis ar takšiem zviedrijā, tad tikai ar universāļiem un visi bija dīzeļi. Domāju, ka Passat ar 1.8T sedans maz ticams būs bijis taksis.

Principā jau autiņam būtiskākais, lai laicīgi eļļa, filtri un sveces mainītas. Ja to dara, tad jau neko tur tehniski nojāt īsti nevar. Ritošā tāpat kaut kad jāmaina. Cik man nācies dzirdēt no it kā lietpratējiem, gan passat, gan a6 tā daudzsviru piekare ir ok, ja uzreiz maina visu un liek virsū kvalitatīvu ražotāju darinājumu. Tad mierīgi nokalpo līdz pat 60-80k km. Viss tāds komplekts maksā ap 400 - 500ls. Nav tik traki uz 60 k km.

Bet nu labi, laikam jau vienkārši katrs konkrētais eksemplārs individuāli jāizskata, jo tāpat kā pie mums viens kopj, otrs lauž.

vilko 06.03.2012 6:13

kasinsh79 rakstīja: Auto no Zviedrijas, īpaši - labi nopakots un universālis/minivens - 99% bijušais taxi. Tajā valstī var atļauties ar labiem taxi braukt

Vai tas attiecas arī uz benzīna sedaniem?

vilko 05.03.2012 20:31

kasinsh79 rakstīja: Jāaa, nezinu, vai tomēr gribu sev VW. Apstiprinās daudz dzirdētā patiesība, ka tie jaunās paaudzes VW galīgi nav uzticami. Un kā tika izskanējis viedoklis, sataisi un brauc tālāk, viss ir vienkārši, nuhaj tas viss? Tad jāatrod mazāk problemātisks auto un miers mājās

Nu es pats arī no šodienas cita auto meklējumos. Es ņemšu benzīna auto un likšu gāzi. Nupat jau degvielas izmaksas sastāda lielāku summu kā iespējamie remonti, tāpēc jāņem benzīns, jo pragmatiskie vācieši dīzeli ņem, lai daudz brauktu. Ir neliela varbūtība, ka benzīnnieks būs mazāk noskrējis. Runājot par VW tomēr tev nav taisnība. Detaļas tomēr VW ir lētākas kā citiem autiņiem un, ja liec tās no dārgā gala, tad ilgi nebūs jāmaina. Kā man reiz viens servisa īpašnieks teica, ka, ja ņem autiņu sev, tad tikai VAG grupas, jo tiem detaļas par adekvātu cenu un auto kopumā ir kvalitātīvs.

vilko 04.03.2012 21:01

Pašam gan nav Touran un visticamāk arī nekad nebūs, jo tam autiņam aizmugurē sēdekļi neērti. Galu galā ģimenes auto arī aizmugurē vajadzētu būt ērti. Studiju biedrs iepirka ar 2.0 TDI un ieberzās galvas remontā. Izmeta biku vairāk par 450 ls. Citādi jau apmierināts.

Man pašam darba auto bija Skoda Octavia 2.0 TDI ar DSG. Patika, bet šķiet, ka tomēr dīzelis ar to DSG nav labs salikums, jo ieminot grīdā tas nometās par diviem pārnesumiem zemāk un tad apgriezieni bija tuvu sarkanajam un tur vairs griezes nekādas. Ja gribas strauji iemīt, tad pedālis jāspiež līdz pusei, lai tikai pa vienu ātrumu nometas. tad gan cēliens ļoti labs. DSG viennozīmīgi palielina degvielas patēriņu par 1litru vasarā, un par kādiem 2 litriem ziemā. Pat pa šoseju nekādi nevarēju ierakstīties zem 5.5 litri/100km.

Par 1.9TDI motoru līdz šim biju sajūsmā, dēļ ekonomijas un jaudas attiecības, bet manai oktāvijai pēc 58k km noplīsa turbīna. Īsi pirms tam sāka eļļu hamīt un arī pēc turbīnas maiņas joprojām ēd 1litru uz 3500km. Tā kā arī ar šiem motoriem ir laimes spēle.

Iepirku 2.0 FSI un ar 1.9 TDI vairs negribu braukt. Nesalīdzināmi motori. vienīgais mīnus 2.0 FSI ir degvielas patēriņš. Vidēji atšķiras par 2 litriem uz 100km. Bet citādi braukšanas komforts nesalīdzināms.

Nevaru neko ieteikt, jo vienam patīk māte, vienam meita, trešam kleita. Katrā gadījumā paņemot touran, izmaksas ir diezgan paredzamas un nav astronomiskas. nekādi citi īpaši riski, kā turbīna, kārba un sprauslas diezin vai būs. Viss pārējais ir par lētām naudām remontējams. DSG diezin vai vajag ņemt. Paskaties uz lielo kvantumu lētu b6 passātu tieši ar DSG kārbām ss.lv. Diezin vai tāpat vien friči tos tirgot nost.

vilko 11.12.2011 17:13

ttt rakstīja: Jautājums sekojoš:

Kā ar piekari šim autiņam. Cik zupas ēd 2.0 FSI un 1,8T.

Varbūt kādam noderēs infa par 2.0FSI. Nomainīju darbu un biju spiest šķirties no O2 FL 2.0 TDI DSG. Tā kā esmu pieradis pie O2 un šķiet, ka pašreiz auto tirgū cenas/kvalitātes/ietilpības/remonta cenas attiecībā šim auto ir maz konkurentu, iepirku O2 vagonu 2.0FSI ar paaugstinātu klīrensu.( Draugi mani sauc par škodas fanu, bet drīzāk esmu pragmatisks, skops latvietis, kas negrib pārmaksāt par pakaļas vadāšanu no punkta A, līdz punktam B.)

Iesākumā jutu griezes atšķirību starp 2.0TDI un bija nostaļģija pēc dīzeļmotora. Bet, tā kā cenas atšķirība šādiem lietotiem auto ir 2k Ls, tad to griezi var pieciest. Kad palietoju 2.0 FSI mēnesi, bija interesanti pārsēsties uz sievas 1.9 TDI. Tepat forumā ir džeki, kas stāsta, ka 1.9TDI iet labāk par 2.0FSI. Lai panāktu to iešanu tādu pašu, 1.9TDI ir jākurina visu laiku gāzi grīdā. Ar 2.0 FSI ir krietni patīkamāk braukt. Pie kam nav nepieciešams celt augstāk par 2500 apgriezieniem. Vismaz pilsētas režīmā noteikti ne.

Jāsaka gan, ka salīdzinot patēriņus, 1.9TDI tādā pašā braukšanas režīmā iepriecina un tērē par 2 litriem mazāk.

Man pašreiz braucot Baloži - Duntes ielas sākums un atpakaļ, kompis rāda 8 litri/100km. Braucu atbilstoši satiksmes plūsmai pārkāpjot atļauto ātrumu līdz 10km/h. Pārbaudīju kompja precizitāti. Pilna bāka - 500km un atkal pielēju pilnu bāku. sanāca 7.9 l/100km. Pamīcoties pa sastrēgumiem, kompis uzkāp līdz 9.8 l/100km. Pa šoseju braucot 105 - 110km/h līdz Cēsīm un atpakaļ, vidējais patēriņš 7.3l/100km. Manuprāt, laba jaudas/ekonomijas attiecība šāda izmēra autiņam. Es gan pēc dabas esmu santīmp.... un štukoju par gāzi, jo ir laba iepriekšējā pieredze. Forumos gan stāsta, ka FSI dzinējiem nevar uzstādīt gāzi. Autonams man paprasīja VIN kodu un pēc tam atbildēja, ka mana autiņa kompim vēl nav uzbūvēts atbilstošs gāzes kompis, bet gan jau pēc pusgada būšot arī šim. Vēl neesmu prasījis Henrikam. varbūt viņam ir cits viedoklis. Viņa mājas lapā gan nav vērts uzdot jautājumu par gāzes sistēmas uzstādīšanas izmaksām. neviens neatbild. Būs jāpiezvana.

Vēl viena piebilde. Lai arī auto ir noskrējis 200k pa LV un LT ceļiem, nekas negrab. Vienīgi ir jūtama plastmasas čirkstoņa braucot pa bedrainu ceļu. Pārdevējs auto pārdodot bija nolaidis riepās spiedienu līdz 1.5. no čirkstoņas nebija ne vēsts.

vilko 11.12.2011 16:31

Dark_Side rakstīja:

Pirmais rakstīja: staigā kājām, vairāk naudas paliks sāba ķēdes maiņām...

Uzliksi gāzi pa 300 latiem, varēsi ekonomēt latu uz 100 kāmē. Tu toč plāno ar to mizu maukt vēl 30000?

tāpēc jautājums 2 bija kur var dabūt lētu lietotu gāzes iekārtu. jo protams 300 ls es nelikšu. tur tiešām lai tikai atsistu naudu ir jāmizo 40 000...

Bija man kādreiz audi 80 1.8 ar karburatoru. Uzliku gāzi un ar to nobraucu 100 000 km. Pie toreizējām cenām sarēķināju, ka iekārta man atmaksājās jau pie 18000 km. Tas gan tādēļ, ka aizšāvu divas reizes ceļojumos pa Eiropu. Polijā gāze toreiz maksāja padsmit santīmus.

Nedomāju, ka vajag klausīties tos, kas saka, ka nevajag gāzi. Ja esi paredzējis ar auto nobraukt kaut vai 30k km, tad ir vērts. Kāpēc neietaupīt, ja var ietaupīt. Vienīgi ir pāris priekšnosacījumi, lai ar gāzi varētu braukt normāli to neostot. Izplūdes sistēmai ir jābūt bez caurumiem un visam lietām ar elektrību arī ir jābūt labā stāvoklī.

Es tomēr domāju, ka labāk uzzvanīt Henrikam (googlē atradīsi) un aprunāties, kādi lētākie varianti ir iespējami. Pašam tomēr nevajadzētu uzstādīt, jo tas beigās var sanākt dārgāk. Es nedomāju, ka lētākā gāzes sistēma maksā vairāk par 250Ls.

Ir gan forumos dzirdētas briesmu lietas par renault motoriem ar gāzi. tipa vārstu sēžas izdegot. Pats neesmu braucis ar renault, tāpēc nevaru komentēt. Tiesa, neticās, ka tas notiek ātrāk par 100k km.

vilko 28.09.2010 20:25

Tad jau sanāk, ka tu kaut ko neesi sapratis, jo runa gāja par apdzīšanām uz ceļiem, kur katrā braukšanas virzienā ir 1 josla un ir pilns ar fūrēm, kuras tāpat nav dižas jēgas apdzīt, jo tūlīt būs nākamā kolonna, pēc tam nākamā utt. utjp.

Un te jau tad sanāk, ka man bija taisnība - ja puse no ceļiem ir bāņi, tad tiešām uz mazajiem ceļiem nav jēgas dzīt, jo, braucot aiz fūrēm, stundā pazaudē labi ja 10 min., ietaupi degvielu un nervus, brauc droši un nobraucot apm. 10 stundās jeb 1000 km - apmēram pusotra stunda tiek pa.irsta. Otrais tūkstotis neskaitās, jo braukts tiek pa bāņiem. Sanāk, 2000 km - pusotra stunda.

Šķiet, ka tie, kas brauc virsū patr nereāliem degvielas patēriņiem, nekad nav braukuši maršrutā Rīga - Varšava un talāk Slovākija, Čehija vai Vācija. Es gan Polijā dzenu garām, jo tā vismaz nav garlaicīgi braukt pa vienmuļiem Polijas ceļiem. Šovasar izrbaukāju Ungāriju un Austriju ar sievas Octavia ar 1.9TDI. Kādus 500km novilku pa bāni ar vidējo ātrumu 140km/h pārējais vidēji kādi 95 - 100km/h. Pēc degvielas čekiem un odometra rādījuma sanāca 5l vidējais. Kompis rādīja 4.8. Ziemā braucu uz Slovākiju ar oktavija 2.0 TDI ar dsg un vidējais pēc čekiem un odo sanāca 6litri. Bija sniega putra uz ceļa. Latvijā tai pašai divlitrīgai octaviai man ir 7.5 l/100km. 60 - 70% pilsēta/30-40% šoseja. Tā kā nav nekas nereāls tie 5.1 litri.

vilko 28.09.2010 20:06

Pirmais rakstīja: es taču teicu, ka tūlīt saradīsies gudrīši

konkrētā ceļa posmā, ja mēºķis ir sasniegt pēc iespējas mazāku patēriņu, tad protams ir iespējams palīst zem 5 litriem

p.n.

stumjot to opeli patēriņš būs nulle

Gudrīši, ne gudrīši, bet lietojot opel vectra 2006.gada 1.9 150 zirgu dīzeli ar 6 pakāpju tomātu, vidējais bija ap 8-9l/100km braukājot 70/30 (aptuveni) pilsēta/šoseja. Pa šoseju braucot max līdz 110km/h pa šoseju vidējais tiešām sanāk 5litri/100km. Pilsētā gan iet stabili virs 10litriem. Tomāts strādāja ar aizturi. Nevar salīdzināt ar DSG automātu. Nezinu, vai SAAB ir tas pats tomāts. Ja ir, tad tādu nav vērts ņemt. Bet motors ceļ labi. Noteikti labāk kā 2.0 vw tdi vai hondas 2.2 turbodīzelis. Bija iespēja ar katru no tiem norulēt nedaudz vairāk par 20k km. Patēriņa ziņā vienādos apstākļos Honda vidēji 6.5l/100km(manuālis), skoda O2 ar dsg 7.5l/100km, vectra 8.5 l/100km

vilko 25.06.2010 17:10

jugasvilli rakstīja:

vilko rakstīja:

ttt rakstīja: Jautājums sekojoš:

Kā ar piekari šim autiņam. Cik zupas ēd 2.0 FSI un 1,8T.

Pirmā škoda man bija 2000.gada. Hadene tīri 4 Golf. Tagad privātais auto ir 2008.gada O2 un darba auto O3. Ritošā esot identiska ar 5 golf. Baudījis neesmu, jo nekas vēl nav plīsis ne privātajam, ne arī darba. Abi auto gan tikai 35k noskrējuši. Kolēģim auto jau noripojis 140k. garantijas laikā divas reizes nomainīja aizmugurējos gultņus. hadenei praktiski neko citu nemainīja. Tagad it kā esot jātaisa ritošās remonts. Karlo sarēķināja 320Ls. uz 140 k manuprāt tas nav daudz.

Mutrei ir 2005 gada O2 ar 2.0 FSI. iepriekš viņai darba auto bija O2 ar 1.6 MPI. 1.6 tērēja vidēji par 1 - 1.5 litri vairāk un švaki gāja. nezinu, kā O2 1.8T, bet golf 4 1.8 T ēd vairāk kā O2 ar 2.0 FSI. To pats esmu pārbaudījis. Mutere ar savējo braukā pamatā pa zemes ceļiem un reizi mēnesī pa Rīgu. Ziemā vidējais bija 7.5l/100km. Vasarā ar kondicionieri ap 8l/100km. Tas FSI šķiet arī pilsētā nav ēdelīgs.

Feisliftētu 2. octāviju saukt par o3? Tāds pusaudža slapjo sapņu līmenis.

Gabals nokrita šo te ieraugot? Lai jau tev tiek, pieņem labojumu - O3 vietā O2 FL. Pirms tas face lift nāca ārā, tad daudz diskusiju bija par to, vai tā ir o3 vai facelift. Par to līmeni varētu vēl pastrīdēties. Varbūt auto lietās esi baigais specs, bet tici man, noteikti ir n-tās jomas, kur tu attiecībā pret mani esi "pusaudža slapjo sapņu līmenī", tāpēc nav vērts forumā aplikt cilvēkus, kurus tu nepazīsti.

vilko 12.06.2010 15:50

superb rakstīja: Octavia II balstiekārta ir tāda pat kā VW Golf V un tā ir pārbaudīta vērtība. Man zināmam cilvim Octavia 1,9TDI pēc 130000 km bija jāmaina viens pakaļējā riteņa gultnis. Pat ar 2006.g. VW jetta 1,9TDI esmu nobraucis 54000 km - viss OK. Krievu ZaRulem lasīju atsauksmes, kur Golf V pat pēc 200000 km pa "superīgajiem"Krievijas ceļiem nobraucis neko piekarē nemainot. Ja gribi patiešām taupīt degvielu izvēle viena - dīzelis. Man jauns ēda 5,6 l/100 km, bet pēc 5000 km vid. patēriņš nostabilizējās uz 5,2 l/100 km režīmā 70% pilsēta, 30%ārpilsēta. Braucot ~100 km/h piem. uz Daugavpili ir bijis arī 3,9 l/100.

Jā, tikai viena piebilde - jāņem 1.9 TDI, ja grib taupīt. Sievai ir tāds bīdelis un tā arī sanāk vidējais ap 5.2 l/100km tādā pašā režīmā. Man ar 2.0 tdi un dsg vidējo zem 7l dabūt nevaru. 70% nosacīta pilsēta (baloži - pārdaugava) 30% ārpus pilsētas.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti